Beoordelingen over Hotel Claridge 2-sterren

De Smet de Naeyerlaan 81 B, 8370 Blankenberge, België

#28 van de 30 hotels in Blankenberge

Persoonlijke aandacht van hele familie

Alles ok.

Persoonlijke aandacht van hele familie. Zoon (15 ) mee in auto om parkeerplek te wijzen. Bij elk ontbijt: 'Wilt u een gebakken eitje met spek of een gekookt eitje"?

De ijskast die steeds aanslaat midden in de nacht, stekker...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De ijskast die steeds aanslaat midden in de nacht, stekker uit trekken maar dan geen fris drinken meer, je moet je raam open zetten om wat frisse lucht binnen te krijgen en om te slapen wordt je snel wakker van de meeuwen. Conclusie: je bent niet uitgerust slaap moet je thuis inhalen

3,0
    Slecht
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen airco of frigo op de kamer , geen plaats voor nachttafel, bureau 30 cm op 20 cm, gevaarlijke douche , zeer kleine lift bedden van lengte 150 cm lag 30 cm buiten bed , we hebben maar 2 nachten gebleven (door hartproblemen man ) maar doch er 5 moeten betalen . Zeker geen aanrader schore op 10 een magere2

We konden alleen ontbijt krijgen,

De hygiene,kei vieze wc in kelder van hotel,zeer oude ijskast op kamer die reuze lawaai maakte,de douche kop hing veel te laag om te kunnen douchen.een mini liftje van 60 op 60 niet ideaal voor een gezin met valiezen,kon je maar met 2 amper in!het liftje ging maar tot het 3de verdiep en wij zaten op het 4de en met een zware gehandikapte vrouw echt niet aan te raden.veel de duur voor zo een verblijf!!!

Wij hebben geen zwembad gezien(spijtig)
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Bij deze hoge temperaturen was het niet uit te houden op de kamer, s'nachts met het raam helemaal open kregen wij amper wat zuurstof. Bij deze temperaturen was het wel aangewezen dat er gebruik kan gemaakt worden van een ventilator. wij hebben praktisch niet kunnen slapen.

Het ontbijt was verzorgd en lekker,de badkamer was wat te klein, je kon je er amper draaien.

Heel teleurstellend...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wij arriveerden om 14u20, en kamer moesten nog beginnen met het poetsen van de kamer, de kamer is gepoetst en klaargemaakt op minder dan 10 minuten, en dat was dan jammer genoeg ook te merken... de douche was helemaal niet proper, en trouwens ook stuk, douchekop viel telkens naar beneden. In de kamer lag nog enorm veel zand van de vorige bezoekers... haardroger en telefoon waren niet aanwezig in de kamer. Hebben geen uitleg van wat en hoe gekregen, voelden ons niet echt welkom. Heel jammer!

geweldig
    • Tweepersoonskamer met Bad

de kamer was op de 4e verdieping en partner heeft hoogtevrees :-)

ontbijt was heerlijk, veel keuze , kamer was groot genoeg en proper, de eigenaars heel vriendelijke mensen

• Tweepersoonskamer met Douche

de traphal en gang te donker verlicht naargelang het tapijt op de trappen en gang donker is .

goed en verzorgt ontbijt .kamer ok .goede prijs kwalitijd .

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

5,5
    Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Douche

Personeel is moeilijk te verstaan en stug. Wij hadden ons vergist in de vertrek datum waarop wij vroeg in de middag dat pas te horen hadden gekregen daar werd gelijk gezegd jullie moeten betalen. Ik had hier wel een vriendelijke regeling verwacht,maar geld is voor deze mensen denk ik belangrijker.

De locatie is uitstekend niet ver van het strand en de winkels.

de familiekamer was zeer ruim met voldoende luxe en proper.

de verduistering in de kamer liet licht door .en een heel kleine lift

de familiekamer was zeer ruim met voldoende luxe en proper. spijtig juist van de verduistering

al bij al een goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

de kamer en de badkamer waren heel klein. ook de lift was klein.

de ligging en de vriendelijkheid van de uitbaters en elke ochtend een vers eitje indien gewenst.

Dit hotel biedt een goede kwaliteit/prijs en geniet van een goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Heel kleine lift waardoor je niet met 2 personen en (zelfs kleine) bagage naar boven kunt. Een heel groot minpunt is de afwezigheid van gordijnen of stores in de kamer. Onze kamer gaf zowel uit in voor- als in zijgevel en gezien het gebrek aan gordijnen, kunnen de overburen zo binnenkijken.

Het ontbijt voldeed aan mijn verwachtingen. Hotel heel goed gelegen, op wandelafstand van het station en het centrum. Ruime kamer en comfortabele bedden.

Elke dag propere handdoeken en het ontbijt moest wat...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Dat de badkamer en de slaapkamer te klein waren en de wc veel lawaai maakte! !

Elke dag propere handdoeken en het ontbijt moest wat afwisselend zijn niet alle dagen hesp kaas droog worst

Schoon en klein familiehotel. Het zit heerlijk in het centrum en dichtbij het strand.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Niets, maar voor minder valide mensen is dit een wat minder hotel in verband met trappenlopen en er is maar een kleine lift aanwezig.

Zo'n aardige hoteleigenaresse. Het ontbijt was erg lekker.

Top hotel .
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het enige dat misschien kan gezegd worden is dat de douchekop een beetje lek was .

We zijn al een enkele keren bij dit hotel gaan logeren en vertrekken er altijd met spijt in ons hart . Zijn super vriendelijke mensen , kamers zijn altijd tiptop in orde en geen vraag is teveel . Lekker , maar eenvoudig ontbijt . Zeker en vast een aanrader en wij gaan absoluut nog eens terug .

Raad het niet aan.aan anderen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Eigenaar vroeg nog eens niet bij het weggaan hoe het verblijf was geweest. Sleutels afgeven....en dag!

Heel simpel ontbijt, kamer klein en badkamer niet praktisch. Lawaai van koelkast die steeds opsloeg en een toestel op de gang maakt ook steeds zoemend geluid. Irritant.

• Tweepersoonskamer met Douche

pakeren was zoals anderen hier al zeiden inderdaad niet inbegrepen maar moest tegen betaling op een openbaar parkeerterrein.

voor deze prijs zeker een aanrader! dicht bij zee en rustig, schone kamers en heel vriendelijk personeel.

het ontbijt was een mooi en lekker buffet

de lift was aan de kleine kant 1persoon en bagage en hij is vol

het ontbijt was een mooi en lekker buffet de kamers zijn goed en goede bedden de badkamer klein maar proper voor herhaling vatbaar

Wij hebben een super fijn verblijf gegad
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wij vonden dat de kamers iets te klein waren voor twee personen

Het ontbijt was heerlijk en vriendelijk en behulpzaam en was heel proper en super hygiëne

Ik boek zeker weer hier als ik in blankenberg of brugge moet zijn
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn licht gehorig

Heel ruim assortiement van het ontbijt , kwamen zelfs vragen of we gebakken spek en eieren wilden , kamer schoon , goede sanitare voorzieningen , op 75 meter van het marktplein met goede restaurants , je wordt ook goed geinformeerd voor de parkeer gelegenheid

Zeker gehad wat we verwacht hadden.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kleine kamer maar dat wisten we op voorhand, klein bed maar toch goed geslapen.In laag seizoen ideaal voor een weekendje, bij drukte vrees ik voor veel lawaai van buren door dunne muren.

Het ontbijt was simpel maar voldoende en lekker.De kamer was netjes. Ligging is Super, dicht bij alles tegen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

• Tweepersoonskamer met Douche

de kamer was niet ruim ,maar netjes en schoon. vriendelijke eigenaars en een top ontbijt. goedkope parkeergelegenheid op 2 min lopen en op dezelfde afstand de tramhalte.

Het ontbijt was okee.

Er hing een vieze geur binnen, er waren vlekken ik het tapijt, de trap was heel smal en ongelijk. De lift was heel klein, als je een koffertje bij hebt past er maar 1 persoon in.

Het ontbijt was okee.

Prima voor wat we hadden verwacht, plekje om te slapen dicht bij de zee en dichtbij Brugge.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel ruikt naar sigaretten rook, we konden het niet helemaal achterhalen, maar volgens mij werd er gewoon op de kamers gerookt. We hadden niet veel verwacht voor deze prijs en 2 sterren, maar die rook was wel vies.

Prijs kwaliteit is goed en ze hebben een lekker ontbijt. Het hotel ligt loopafstand van het strand. Personeel is vriendelijk (niet heel spontaan en joviaal, maar vriendelijk zat).

Prima verblijf voor max. enkele nachten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Mooie naar onze mening gerenoveerde kamer, uitgezonderd de kleine badkamer waar de douche aan vernieuwing toe is. Prima ligging in het centrum. Uitstekend ontbijt (vers fruit, eitje met spek indien gewenst, cake, croissants,...). Ideaal hotel prijs / kwaliteit voor kort verblijf. Indien de gelegenheid zich voordoet komen we zeker terug.

Het hotel was dicht aan het centrum en openbare vervoer en...

Helemaal niets,Wij zijn heel gemakkelijke mensen.Als het bed en het ontbijt heel goed is zijn we al heel tevreden.

Het hotel was dicht aan het centrum en openbare vervoer en natuurlijk heel dicht aan"t strand.

Fijn verblijf voor korte vakantie.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het bed is wat aan de kleine kant,kamer ook niet al te groot . maar voor paar dagen goed te doen.

Het ontbijt is goed en vriendelijk personeel. Ligging van hotel goed alles op loop afstand.

over de ganse lijn geen aanrader
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slechte ontvangst vd uitbater ,hij was heel lastig omdat we laat waren maar was gemeld De kamer heel klein met moeite plaats om je te bewegen echt geen plaats rond het bed In de badkamer kon men zijn spullen en dan spreek ik alleen over 2 toiletzakjes nog niet kwijt Het zoontje van ongeveer 14 jaar moest alles vertalen naar de vader want hij kon onvoldoende nederlands

de ligging vh hotel

Grote kamer, basic ontbijt. Vriendelijk.

Beetje stof op kamer. Zeer kleine lift. Geen vers fruitsap. Slechte kussens.

Basic ontbijt,wel eitje indien gewenst. Grote familie kamer met zithoek, goede bedden!

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen kapstokken voor broeken op te hangen.

Eindelijk nog eens een hotel met verse pistolets. De laatste tijd vindt je alleen nog zelf afgebakte broodjes in hotels. Vreselijk. Dus top nu

Na 1 nacht kan je daar weinig over zeggen
    • Tweepersoonskamer met Bad

De muffe geur die vanuit de kelder kwam .die rook je tot op de bovenverdieping en de kamer was netjes maar door het vocht voelde die klam aan .en als kinderen om middernacht nog op de deur komen kloppen en de moeder heel luid spreekt is dat ook niet prettig .een beetje meer respect voor iedereen die in een hotel logeert is niet teveel.en het ontbijt was ook maar pover ook al is het maar 2 sterren.het was zondagochtend en we hadden niet eens een koffiekoek.maar het was maar 1 nacht gelukkig.heb geen fotootjes.

Na 1 nacht kan je daar weinig over zeggen

is best meegevallen
    • Tweepersoonskamer met Douche

het onthaal kan beter zeker naar informatie toe bv wat is er in deze kustplaats te doen enz , een beetje meer contact met de gasten mag wel

het ontbijt was goed en verzorgt , de kamer een beetje klein maar wel verzorgt ,

Was kamer goed maar klein ,heel warm in de kamer geen...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Was kamer goed maar klein ,heel warm in de kamer geen zuurstof ,kan bijna niet admen,zonder ramen te laten open,old mebels ale geen moderne toest,heel Verschliten.

Het ontbijt was goed en genoeg
    • Tweepersoonskamer met Bad

Op de site van booking.com waren er bij dit hotel afbeeldingen met de tekst inclusief ontbijt. Na boeking bleek de prijs zonder ontbijt te zijn! We hebben het met de uitbater ter plekke naar tevredenheid geregeld, maar het is wel slordig van Booking.com

Het ontbijt was goed en genoeg

Kleine kamer, lekker ontbijt

Personeel was niet altijd vriendelijk, kamer was heel erg klein, zo klein dat je er nergens ruimte had om je koffer op de grond te plaatsen.

Ontbijt was goed, bed was klein voor 2 personen maar sliep wel goed.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

1 keer, nooit meer
    • Tweepersoonskamer met Douche

Super kleine kamer, rond het bed wandelen was onmogelijk, als 1 persoon in de gang stond kon je er niet meer door. Het bed was een twijfelaar, ook niet echt comfortabel om goed op te kunnen slapen, en super onvriendelijk personeel.

Hij was goed gelegen

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, dagelijkse...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer was iets kleiner dan ik had gedacht maar dat was zeker geen probleem.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, dagelijkse schoonmaak van de kamer indien gewenst.

reeds de tweede maal dat we hier waren en we komen zeker nog terug !
    • Tweepersoonskamer met Douche

kleine kamer met praktisch geen ruimte om bagage te plaatsen

zeer gunstige, rustige locatie en toch dicht bij winkelcentrum, haven en strand. uitgebreid ontbijtbuffet geen nachtlawaai

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het was er vuil, ruikt overal vies, slechts 1 stopcontact op de kamer naast het bed, hebben dan zelf een constructie gemaakt met een aanwezige verlengdraad, 1 van de 3 lampjes aan de muur werkte slechts, geen deftige douchezeep in de badkamer. Kortom een echte tegenvaller!

Het beste was het ontbijt

Ideaal voor kort verblijf met kinderen

De enige velux zonder verduistering geeft op het bed. Dus kamer is goed donker, behalve het bed. Er hangt bovendien muffe geur in de gang.

Ligging is prachtig met markt, winkels en dijk op wandelafstand. Ontbijt is voldoende en familiekamer is erg ruim met aparte kamers voor de kids.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Het ontbijt was uitgebreid.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De gastheer kon geen deftig Nederlands spreken, zijn Nederlands bestond uit Frans/Engels en woordjes Nederlands. Het beste communicatiemiddel was via Frans, wat raar is voor een hotel aan de Vlaamse kust.

Het ontbijt was uitgebreid.

Voor herhaling vatbaar knus vakantieverblijf!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De lift is net groot genoeg voor 2 personen. En de koelkast in de kamer maakte toch wat lawaai.

De kamer was ruimer dan verwacht alsook de badkamer. Het bed was zeer comfortabel, een extra bed was aanwezig. Het ontvangst was zeer vriendelijk. Het ontbijt s beperkt, maar alles was wat er nodig was.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Tevreden, voldeed aan mijn verwachtingen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vreemde ontvangst, gastvrij gevoel niet bij elke verantwoordelijke die er rondloopt. Gratis parkeren in de buurt mogelijk als je een plek kan vinden (haalbaar). Bieden zelf geen (gratis) parking aan voor alle duidelijkheid.

Lekker ontbijt en voldoende, goede bediening, kamer proper, goeie douche, voor mij goed bed, leuke ligging, gratis parkeren in de buurt (bieden zelf geen parking aan!)

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Eenmalige
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer muffe geur Kleine lift 1 persoon met bagage Kleine badkamer met verouderd douchegordijn Douche niet uitgewassen 1 stopcontact aanwezig in de kamer zelf Wifi werkt amper of niet op het 2de

Goed gelegen Goede matras Vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

niet voor herhaling vatbaar

De familiekamer was te koud, geen verwarming op de badkamer, niet proper en onpraktisch ingericht, tv werkte niet.

De grootte van de kamer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

goed hotel, mooie kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, goede ligging ...
    • Tweepersoonskamer met Douche

de lift is heel erg klein, je kan er amper met 2 personen in, zeker als je bagage bij hebt, is het echt smal, geen eigen parking, maar je kan in de straat gratis parkeren, wel even zoeken naar een plaatsje, zelfs in het laagseizoen

onze kamer was niet klaar, we kregen een andere kamer met bad ipv douche voor een kleine meerprijs en deze was echt super.... op het ontbijt was niets aan te merken, keuze genoeg, zelfs vers fruitsap, eitjes naar keuze, vers fruit, brood, pistolets, charcuterie, kaas, confituur, peperkoek, yoghurt.... wij gaan nog terug

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

klein hotel, maar goed in de stad gesitueerd.
    • Tweepersoonskamer met Douche

aangeven dat parkeren niet kosteloos is. Dat is een beetje problematisch in de buurt. Doordat er kerstvakantie was konden we bij een school parkeren en daar hebben we hem een paar dagen laten staan. maar dat kan niet altijd. openbaar parkeren kan dus wel, maar er zit een prijskaartje aan.

het ontbijt was eenvoudig, maar smakelijk met verse broodjes, jus d'orange en koffie. elke dag een lekker gebakken eitje met spek. De kamer die wij hadden was aan de kleine kant, maar ach. we slapen er alleen maar. Het was er schoon en we hadden elke dag schone handdoeken. Het was goed gesitueerd, zodat je allerlei uitstapjes kon maken met het openbaar vervoer. kortom, voor de prijs die wij betaalden voor drie nachten waren we dik tevreden.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Heerlijk hotel
    • Tweepersoonskamer met Bad

Wifi is niet optimaal, je hebt wel lan-verbinding maar internet valt graag weg

Een lichte kamer met een heerlijk bed. We hebben geweldig geslapen. De kamer en badkamer zijn netjes en verzorgd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en je kan eitjes met spek krijgen, het wordt voor je gebakken. Koffie krijg je in handige kannetjes. We komen nog eens terug.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Teleurstellende en onaangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Onder bed was in jaren niet schoongemaakt volgens mij, aanvang/ onthaal was onvriendelijk, werd niet meegedeeld dat het betalend was buiten parkeren (ookal is het ons verantwoordelijkheid) het kon uit service aan gedacht worden en dus meegedeelt worden, aldus een parkeer boete gekregen. VOORAL: het was -2 graden celcius buiten en de verwarming werkte niet eens. Dikke flop!

Goed gelegen.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

NOOIT -----NOOIT ------ NOOIT ------- MEER slechste da al heb gehad . Kammer gevang !!!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer moeilijk personeel om mee om te gaan . Er kan niets besproken worden ,of zeer moeilijk . Was een PIEP ZEER PIEP klein kamertje . Zijkanten bed 20.00 Cm tussen ruimte en voeteinde idem .Zeer klein badkamer met douch en WC ( zonder dan maar iets van verwarming er in ) Eerst wat kokend water laten lopen voor wat warme damp .Dan spiegel aan geslagen . Zeer weinig water op douche kop . De voegen betegeling niet proper vuil ,als ook het opspuit gedeelte tussen tegel en bad VUIL . Zeer weinig stop kontakten 2 stuks ( moet dan nog nacht lampje uit trekken . De schoonmaak gaat super snel DROOG !!!!! . Aanvraag gedaan om de laaste dag het ontbijt om 08.00 uur te mogen benutte ( is gelukt maar met zeer veel bla bla zeker de eigenares ) Moesten met spoed naar huis met tram en trein ) Ontbijt steeds het zelfde was goed maar niet zijn 10 euro waarde !!!!! Als we aan kwamen ferme geur in de hangen ( chinees of zo nie fris ) De lift een persoon MET ZEEEER klein valiesje . Als u tweede sleutel bij vraagt 10.00 Euro .TV analoog veel sneeuw .Alles hoort u in de kamer er naast maar dan ook alles !!!! Zeker niet waarde dat er geen hondjes zijn toegelaten !!!! Receptie ( Kastje en pc daar moet u het mee doen !!!!!! Geen tafeltje, geen plaats om u spullen te plaatsen in badkamer. Moet wc bril neer leggen en aar iets plaatsen . Hoe da komt da BOOKING . COM daar mee samen werkt da gaat er bij mij niet in !!!!!! IN DE PRIJS WAS OOK NIET EENS HET ONTBIJT INBEGREPEN . Mocht nog eens 60.00 € ontbijt bij betalen en ook 10.00 € voor tweede sleutel van de kamer = 70.00 € er bij Het rekje met WC papier hangt tegen de muur achter u ( oude mensen geraken er niet aan ) Zicht op vuil appartementen niets te zien NOOIT ---NOOIT ----- NOOIT ----MEER !!!!!!!!!

Goede gratis WIFI . Goede MATRAS .

• Beoordeeld op: 15 november 2016

weekendverblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

Door een vergissing waardoor ze de booking niet of te laat hebben binnengekregen kregen we voor 10€ meer een upgrade naar een ruimere kamer met bad.Dus daardoor hebben wij wel een goede ervaring gehad. Het onbijt is niet heel uitgebreid maar alles is aanwezig. De lift is idd smal maar meer kan je niet doen met de ruimte. En voor de rest een ideale ligging tov het strand.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

goede bedden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

buiten de kamer muffe geur piep kleine lift zeer slechte douchekop ontbijt tweede dag hetzelfde brood en beleg wat overgebleven was van de eerste dag

goede bedden

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima hotel voor een overnachting als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De ontvangst was wat rommelig.

Kamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was prima verzorgd. Verse broodjes en brood, voldoende keuze in beleg en voor de liefhebber ook fruit. De eigenaars maken vers en op bestelling een eitje, omelet, of spek en ei voor je klaar. Prima hotel in prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Vriendelijkheid van het personeelslid dat heel duidelijk...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Vriendelijkheid van het personeelslid dat heel duidelijk haar uiterste best deed voor ons.N

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Verse pistolets

Verse pistolets

Ontbijt was gewoon.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was wel naar de kleine kant. De lift stopt wel heel brut.

Ontbijt was gewoon.

flauw
    • Tweepersoonskamer met Douche

Uitbater moet nederlands leren.

Ontbijt was sava kamer niet.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De vriendelijke eigenaars.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De trap naar de verdiepingen ,erg smalle traptreden en de verlichting .

De vriendelijke eigenaars.

Zeer goed,zeer vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Liftje was klein maar het wende wel

Mensen zijn zeervriendelijk

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Korte afstand tot boulevard en centrum

Korte afstand tot boulevard en centrum

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Een goede ligging om naar het strand en stad

Een goede ligging om naar het strand en stad

mooi hotel met zeer lekker en voldoende ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Bad

kamers zijn proper! ontbijt is super!!! een mooi hotel en prijs/kwaliteit zeker inorde!

Dik in orde, prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ietsje minderl awaai 's ochtends.

Netheid

Alles bij de hand en zeer vriendelijk en goed gelegen

Niks alles is perfect

Alles bij de hand en zeer vriendelijk en goed gelegen

goed verlopen, nabij de markt en ruime keuze aan restaurants
    • Tweepersoonskamer met Bad

ik vind persoonlijk dat het te donker is op de traphal

Het ontbijt heerlijk, veel keuze, en lekkere verse koffie

Vriendelijkheid van de uitbaters

Te kleine kamer

Vriendelijkheid van de uitbaters

• Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was heel ruim en netjes. Het ontbijt was zeer lekker met veel variatie.

• Tweepersoonskamer met Douche

De kamer veel te klein badkamer veel te bekrompen

De locatie en het ontbeid

aan genaam

Kamer, geen balkon! Verouderd

Gewoon

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Bad

Eigen parkeergelegenheid, te krap, 6 euro per dag ook de dag van vertrek om 11 uur

Goed ontbijt

• Tweepersoonskamer met Douche

Geen airco, kelder die muf ruikt

Kamer was klein, maar dat stond ook in de beschrijving. Ontbijt was goed

Geen mening

oké
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

er was niets dat tegen viel we kenden het hotel hebben er al meer geweest!

ligging van het hotel ,vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt