Beoordelingen over Cleythil Hotel 3-sterren

Kleitkalseide 193, 9990 Maldegem, België

#3 van de 8 hotels in Maldegem

Verzorgd hotel in een mooie omgeving.

Warme kamer, geluid van afzuiging badkamer is nogal luid.

Leuk uitzicht bij het ontwaken. Fijn ontbijten op het terras. Goed aanbod en keuze van eitje.

zeer ontspannen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

meer vers gebakken brood bij het ontbijt voorzien, zodat iedereen er voldoende kan van genieten want het was zeer lekker

vooral de spontane uitleg ivm fietstochten in de streek was zeer aangenaam. dat wij er toch op maandagavond konden dineren was een opsteker, dat men ons daarover direct op de hoogte bracht bij het inchecken werd door ons zeer geapprecieerd

Zalig rustig hotel in het midden van het Maldegemse groen
    • Familiekamer met Bad (5 Volwassenen)

De familiekamer was niet echt goedkoop te noemen, maar je krijgt er wel een fantastische kamer voor in de plaats...

We lagen in de familiekamer "Bruegel" en deze was werkelijk fantastisch. Het was een duplex kamer, zodat de kinderen op het eerste verdiep konden slapen, terwijl wij nog konden wakker blijven. De bedden sliepen zalig en het salonnetje + tv maakten het helemaal af. Het ontbijt was prima in orde. Alles was aanwezig, inclusief versgebakken eitjes. Het personeel aan de receptie was heel vriendelijk: ons begeleid tot aan de kamer, kleine attentie voor de kinderen bij het uitchecken,...

Leuk adresje als uitvalsbasis om het Meetjesland te verkennen

Geen opmerkingen

Ontbijt zeer gevarieerd en ruim voldoende Mooie kamers Ruime badkamer en voldoende plaats om toiletgerief op te bergen Goede verhouding prijs kwaliteit Aardig en behulpzaam personeel Mogelijkheid om in aanpalend resto te dineren en te lunchen is pluspunt

Het totaalplaatje klopte gewoon.

Het enige dat we zouden kunnen bedenken was het feit dat de bar al vrij vroeg dicht was. Er was wel een ruimte waar we konden zitten en daar hebben we ons wijntje uit de minibar gebruikt.

Het totaalplaatje klopte gewoon. Kamers simpel maar ruim genoeg en schoon. Het bed was goed. Het ontbijt was niet overdadig maar we werden zo vriendelijk geholpen en zaten er op ons gemak en heel rustig. Het hotel was behoorlijk vol geboekt maar we hebben daar helemaal niets van gemerkt.

fijn kortverblijf met een gezellig restaurant, vlakbij !

Jammer dat we een oude fietskaart, met oude knooppunten, hebben gekregen in het hotel. We fietsten een totaal andere richting uit dan we hadden gepland. Jammer. Het was een heuse zoektocht om weer op het rechte pad te geraken.

Het ontbijt was super, heel veel keuze, dik in orde, vriendelijk personeel. Bij aankomst werden we goed geholpen om een elektrische fiets te kunnen gaan huren. (bij de plaatselijke fietshandelaar)

Rustig, comfortabel en aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heb van geen ontbijt kunnen genieten. Ik kwam er slapen omdat ik er om 8u altijd ergens in de buurt moest zijn maar het ontbijt begon pas om 8u :-/

de rust en stilte en de heel mooi gebouw en dergelijke

Prima verblijf in een rustige omgeving.

Eigenlijk niets.

Ondanks een volgeboekt hotel was het een heel ontspannen sfeer. Goed en gevarieerd ontbijt. Goede verduisterende gordijnen . Goede isolatie wat geluid betreft want het hotel ligt aan een doorgaande drukke weg. Behulpzame receptie. Prima uitvalsbasis voor bijvoorbeeld een trip naar Brugge.

Nette, verzorgde kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Omstreeks 22u is er niemand meer aanwezig in het hotel. Kan je niet meer iets drinken of indien nodig vragen.

Nette, verzorgde kamer. Alles was aanwezig.

Landelijk gelegen comfortabel en aangenaam hotel garandeert een prima en rustig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets viel ons tegen, alles prima in orde hier!

Modern hotel met ruime, prettige kamers en grote comfortabele bedden. Op de kamer een koffieapparaat. De kamer had een aangename douche, met automatische temperatuurregeling, een stortdouche en een aparte handdouchekop. Drankjes kunnen uit een koelkastje in het algemeen toegankelijke deel van het hotel gehaald worden. Bijzonder vriendelijk personeel. Heerlijk vrij uitzicht over boomgaard en omliggende landerijen.

Bij een volgend gepland bezoek aan Brugge, gaan we hier weer slapen.

Kamer is van goede kwaliteit en ondanks dat het hotel langs een dubbel baans weg ligt, zeer stil. Vooral de ruime badkamer is prettig. Het ontbijt in het heldere en ruime restaurant is gewoon goed, met goede keuzes. Lekkere koffie ook!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Perfect adresje om een ontspannen weekend te beleven

wij hebben na een kort nachtje heerlijk rustig kunnen ontbijten met zicht op de prachtige omgeving. De kamer is goed ingericht en geeft ook weer het mooie uitzicht ...

Voor herhaling vatbaar mits overnachting in een comfortkamer.

De upgrade naar de suite was geen meerwaarde voor ons. Bedden in het duplexgedeelte, ruimere gedeelte, waren niet opgemaakt. Door de ligging van de suite was het lawaai van de aanpalende express-weg goed hoorbaar.

Ontbijt, de netheid van de kamer/badkamer, ruime parking en de kleinschaligheid van het hotel

De kamer was dik in orde!

Ons vertrekuur ( met een hele groep) was vroeger dan het uur van het ontbijt...we kregen wel ontbijt in zakken maar dan zeer beperkt ( 1 flesje water voor 3 personen)...had de indruk dat de dame die het ontbijt klaarzette wel bereid was geweest om het buffet al te openen om 7u30...zij was echter van niks op de hoogte en dit is wel jammer...

De kamer was dik in orde! Zeker de regendouche was een leuke extra. Proper en verzord!

Rustig gelegen hotel met mooie kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Jammer dat het ontbijt tijdens het weekend pas begint vanaf 8 uur. Wij verbleven daar omwille van een wedstrijd en moesten om 8 uur ‘s morgens al vertrekken. We kregen de avond voordien wel een lunchpakketje maar dat smaakt toch niet hetzelfde dan een vers ontbijtje.

Vlakbij de straat doch zeer rustig gelegen omdat de kamers uitkeken op de velden. Geen nachtlawaai door verkeer. Mooie kamers voorzien van alle comfort. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Een unaniem belachelijk groot succes

Helemaal niets

Enorm hartelijk ontvangst. Kamer keurig. Ontbijt zeer uitgebreid. Ook kun je naast een gekookt ei ook een gebakken ei krijgen of een omelet of roerei. Echt een aanrader. De kamer werd elke dag in orde gemaakt

voor herhaling vatbaar

Een perfect restaurant, passend bij de kwaliteit en uitstraling van uw hotel. Het eten was geweldig. Fijn dat uw receptioniste ook meteen een tafel kon reserveren. Ik heb geweldig gegeten, tegen het geldende menutarief. Niet goedkoop, maar wel goed. Maar.... toen ik morgens weer vertrok en alsnog even in uw boek keek wat op de kamer lag, zag ik dat gasten van het hotel een hoteltarief voor het diner krijgen. Beetje vreemd als het hotel voor mij reserveert en ik gewoon de normale rekening krijg toch! Dit is achteraf niet helemaal juist. Beter dan niets in het boek zetten of meteen regelen bij het restaurant (en mij informeren) als ik via uw receptie een tafel reserveer.

totaalplaatje van uw accommodatie en het naastgelegen restaurant.

Lekker luxe en zeer hoogwaardig afgewerkt! heerlijk ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was zeer uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Zo ook de kamers, er is aan alles gedacht. jammer dat we maar 2 nachten konden blijven voordat we weer naar huis moesten. Het hotel ziet er prachtig uit, voor bv een weekeindje weg zoals wij hebben gedaan uitstekend!!

Gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

De temperatuur in de kamer was hoog. Het beddegoed, onderlaken, is benauwd, warm en geeft een plastic gevoel. Vinden we niet prettig en erg warm aanvoelen.

Prima in orde

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

het ontbijt was heerlijk, de kamer voldeed aan de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geluiden vanop de gang zijn fel hoorbaar in de kamer, de lucht was droog en de douche is aan vernieuwing toe.

het ontbijt was heerlijk, de kamer voldeed aan de verwachtingen, bijzonder mooie omgeving en erg vriendelijk en meertalig personeel.

Een verblijf dat door de ligging rust uitademt.

De deuren van de kamers die 's morgens dicht 'vallen' in het slot of worden dicht getrokken. Wat langer slapen was hierdoor moeilijk. De man aan de balie mag ook wel opgewekter en sympathieker zijn...

Door de opzet van het ontbijtbuffet leek dit minimaal te zijn, maar al bij al ontbrak er echt niets. Heel veel keuze, heel lekker ontbijt. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer en de rust die je dan voelt.

Heerlijk 2 dagen genoten van Gent en Brugge met eenperfecte overnachting om het compleet te maken.

Eigenlijk niets

Heel erg vriendelijke mensen, prima en schone kamer met goede bedden en een behoorlijke televisie. Ontbijt lekker en uitgebreid. Werd gelijk bij binnenkomst in de ontbijtruimte gevraagd of we scrambled of roer- of een andere soort gebakken ei wensten. Rustige omgeving en lekker dichtbij Gent en Brugge.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

prima naar ons zin gehad komen zeker nog eens terug als we weer op familie bezoek gaan in Maldegem e

receptie ging pas om 14.00 uur open zijn maar even maldegem ingegaan en later terug gekeerd. jammer dat het restaurant bij het hotel niet open was deze dag ,volgende keer beter

mooie kamer, prima bed, gelukkig geen bad waar je in moet klimmen maar een douche, mooi uitzicht ,rustige omgeving terwijl je vlak bij een autoweg logeert, ontbijt was goed en voldoende .wij zullen hier zeker nog eens terug komen.

Een klassevol hotel voor korte verblijven

Zeer mooi en gemoedelijk hotel, met de nodige stijl en klasse in een zeer landelijke omgeving, ideaal als verblijf in het achterland indien men uitstapjes naar de kust heeft gepland. Mooi verzorgd, lekker en meer als voldoende ontbijtbuffet. Dit hotel is een aanrader. Ook een restaurant vlak naast het hotel gelegen, dat spijtig genoeg met jaarlijks verlof was.

Top! We gaan hier zeker weer terug
    • Familiekamer met Bad (5 Volwassenen)

Mijn dochter die niet sliep in een vreemde omgeving 😏 Haha

De kamer was top! We waren met 6. 2 volwassenen en 4 kinderen en het was echt een grote ruimte. Twee verdiepingen!

De locatie, prachtig weids uitzicht, de oude perenbomen en...

Het was hier en daar stoffig. Maar verder was alles prima voor mekaar.

De locatie, prachtig weids uitzicht, de oude perenbomen en het geurende rozenpad naar de ingang. Bovendien een zeer goed ontbijt met mooie producten! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ik zal ni zeggen dat het ontbijt ni goed was .maar v ons te prijselijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je moest bijbetalen voor het ontbijt Voor mij lag Het ontbijt in de prijs inbegrepen gelijk aan de kust betaal ik 8o eu a 95eu v 2 personen met ontbijt.

Te duur .het was al 85eur v 1 persoon dan nog ontbijt was een beetje te duur v mij.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Het ontbijt ! Al in vele hotels geweest maar dit was een van de minste qua ontbijt. Aangezien de prijs van onze overnachting hadden we veel beter verwacht.

De kamers waren heel netjes.

ideaal voor een weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Toen we aankwamen was het geen probleem om fietsen te huren. Degelijke fietsen om een fietstochtje te doen. Bij het ontbijt kwamen we niets te kort. Zeer verzorgd!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Alles er op en er aan

Wij hadden de laatste worstjes en spek. Na ons niet meer bijgevuld.

super zalige bedden.. leuke (bad)productjes. Koffie/thee op de kamer. mochten de sleutel in de voormiddag al ophalen

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel, kom zeker terug !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was van prima kwaliteit met voldoende keuze. De kamer was zeer ruim met een prima bed. Voorzien van alle faciliteiten en een ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Super plek om tot rust te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant wat op terrein staat is erg duur en eten matig. In de avond weinig sfeer.

Kamers waren geweldig. Zeer goed ontbijt. Omgeving is geweldig. Je kunt naar bos,strand en of steden bezoeken.

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel bevindt zich aan een doorgaande weg. Doordat de kamers zich aan de andere zijde van het gebouw bevinden is de overlast gering.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt

Vriendelijk ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Er is geen fietsenstalling. Onze fietsen stonden gewoon buiten maar best wel veilig. Enkel bij regenweer - dat was het gelukkig niet - zou het dus vervelend geweest zijn.

Vriendelijk ontvangst. Ruime, nette kamer en goed ontbijt. Het hotel ligt vlak naast de drukke N44. Maar daar hoor je niets van op de kamers die naar achter uitgeven en zicht hebben op de tuin en omliggende natuur.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Modern, schoon en prima prijs/kwalitiet-verhouding: aanrader !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer moderne, strak ingerichte lokatie. Zeer aanbevelenswaardig. Ik kwam pas erg laat (01.00 - 01.30) aan: "hoe de sleutel te krijgen" was prima geregeld. Prachtige kamer met uitzicht over de tuin en weilanden. Jammer dat ik alweer vroeg weg moest en geen tijd had voor het ontbijt; ik kom hier zeker (bij mijn volgende trip op het traject Calais - Breda) een keer terug. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader voor Meetjesland

Personeel super vriendelijk, ontbijt was lekker en het personeel kwam tot drie maal toe vragen of we nog iets nodig hadden. Restaurant had een sluitingsdag en aan de receptie werd er voor ons een restaurant in de buurt geregeld.

supervriendelijk personeel, mooi gerestaureerd zeer netjes...

supervriendelijk personeel, mooi gerestaureerd zeer netjes pand in een landelijk en bosrijke omgeving, wandel- en fietsroutes in de directe omgeving, restaurant een aanrader!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Het aanbod van brood bij het ontbijt vond ik zeer weinig...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het aanbod van brood bij het ontbijt vond ik zeer weinig geen gewoon brood geen stokbrood paar broodjes en paar croissants dacht wordt misschien aangevuld 30 minuten later bij verlaten eetzaal nog steeds hetzelfde

Heerlijk een nachtje weg van huis

Geen negatieve punten

Ontbijt was heerlijk en zeker voldoende,kamer was perfect in orde,personeel zeer vriendelijk en de eigenaar zorgde er nog voor dat wij konden dineren in het bijhorende restaurant terwijl dit volzet was

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Boven verwachting geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons verblijf was helemaal prima. Als er echt iets verbeterd moet worden, dan zou ik zeggen het weggetje naar het hotel toe: in geval van tegenliggers is het naast de weg erg hobbelig.

Goede styling van het hotel, tot op de puntjes verzorgd! Heerlijk ontbijt, echt een pluspunt ten opzichte van veel hotels met meer sterren.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Aangenaam verblijf
    • Familiekamer met Bad (5 Volwassenen)

De trap in de familiekamer vond ik een beetje gevaarlijk omdat er een kindje van 1,5j mee was. Een kinderhekken aan de trap had me meer gerustgesteld.

Super lekker ontbijt, alles was vers en je kon nog verse gebakken eitjes krijgen en poffertjes! De kinderen waren heel enthousiast!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Gastvrijheid met hoofdletter "G"

De combinatie van een heerlijk hotel, met een culinair restaurant op hetzelfde domein in een schitterende wandel- en fietsomgeving, zijn ronduit top.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Aangenaam verrast, een aanrader, en een plaats om terug te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had op de kamer geen minibar of frigo.

Ik ben zeer vroeg ingecheckt (08HR30) en daar werd absoluut geen probleem van gemaakt. De bezetting kan hierin mee gespeeld hebben in mijn voordeel. Het ontbijt was een extra te betalen toeslag. Dat was van te voren aangeven. Hetgeen je ervoor kreeg was zeker in orde. Niet overmatig uitgebreid. Maar gewoon correct. De kamer op zich was in orde. Qua orde of netheid niks op aan te merken. Het pand op zich is heel erg mooie gelegen en makkelijk bereikbaar. Er is ook een restaurant in een apart en prachtig gerenoveerd bijgebouw. Het eten en de bediening waren meer dan uitstekend en prijs/kwaliteit zijn geld zeker waard.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Een heerlijk weekendje weg : wandelen,fietsen, lekker eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We komen elk jaar terug voor 1 nachtje en telkens zijn we tevreden, is er niets aan te merken. Een pluspunt qua faciliteiten, zou de verhuur van elektrische fietsen kunnen zijn.

De comfort op de kamer, de rust van de locatie, modern maar toch gezellig, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Heerlijk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Je kunt niet dineren in het hotel. Er is een restaurant naast maar die was de eerste dag gesloten.

Ontbijt was zeer goed, bedden sliepen heerlijk. Mooie locatie.

Vriendelijke ontvangst, propere kamers, verzorgd ontbijt met...

Ligt wat afgelegen doch een ideale uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Vriendelijke ontvangst, propere kamers, verzorgd ontbijt met vriendelijke bediening in meerdere talen, zeer leuke zithoekjes als je s'avonds nog rustig een drankje wil nuttigen

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Luxe, modern en schoon. Mooie badkamer, heerlijk ontbijt.

Kamer was erg koud bij aankomst (verwarming werkt gelukkig goed). Douchewater geen constante temperatuur.

Mooi, modern gebouw. Heerlijk ontbijt. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Prijs kwaliteit top !!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel lawaai als andere kamers aan het douche zijn. Mooi uitzicht maar je kan via je kamer niet buiten. Ook zal dit makkelijk opgelost zijn met elke kamer ,op gelijkvloers een klein terrasje te geven.

prijs kwaliteit is het zeker een aanrader !

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Perfecte uitvalsbasis voor een meerdaags bezoek aan deze leuke omgeving!

Helemaal niks!

Zeer vriendelijke ontvangst. Een familiebedrijf. Prachtig gelegen. Authentiek gebouw. Mooie ruime kamer, zeer comfortabele bedden, fijne badkamer, niets op aan te merken! Fantastisch uitgebreid ontbijt met het lekkerste roerei dit jaar gegeten!

• Beoordeeld op: 3 september 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt is perfect. Kwaliteit is nog net zo hoog als toen wij er een aantal jaren geleden geweest zijn. Eigenaar wil zijn toeristische kennis graag aan je meegeven.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Topadresje
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Alles was er wat we nodig hadden

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, rustige omgeving, kamers voorzien van alle comfort, dichtbij zee (half uurtje rijden)

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar zou 's avonds iets langer mogen open zijn. Leuker om de dag af te sluiten in een gezellig zithoekje met een drankje. Zeker als je met een groepje komt kan je nog wat nakaarten over de voorbije dag en plannen maken voor de volgende dag !

Heerlijk ontbijt, ideaal gelegen voor bezoekje aan Brugge of Gent, ook prima uitvalsbasis voor fietstochtjes

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Wij komen hier nog eens terug!

Ontbijt is prima, gevarieerd en goed verzorgd. Een half uur voor einde van ontbijttijd wordt er echter nauwelijks meer aangevuld. Ik begrijp dat men verspilling wil tegengaan en daar ben ik voorstander van, maar rond 09.00 uur was er nog beperkt keuze in brood en beleg.

Het meedenken van de uitbater en zijn personeel. Goede tips gekregen voor parkeren in Gent, makkelijk te vinden en op aan te rijden, terwijl het centrum op nog geen 15 minuten lopen lag. Kamers zijn mooi, schoon en voorzien van alle gemakken. Hotel ligt zeer centraal voor dagtrips naar bijvoorbeeld Brugge, Gent of Knokke.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Zeker een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Extra lange bedden (op meeste plaatsen te kort omdat ik groot ben), ruime badkamer, rustig gelegen in landelijke omgeving, vriendelijk personeel, zéér verzorgd en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

evt een bar om s avonds nog iets te drinken, al heeft dit gemis ons niet gestoord.

locatie : mooi uitzicht vanuit de kamer, stil, kamer : netjes, mooi ingericht, mooie badkamer, goed bed,. prijs/kwaliteit (we hadden wel korting via booking.com)

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Rustig aangenaam met een mindere aangename afsluiter.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

´s morgens werden we zo wat verplicht om buiten te zitten. De mevrouw die dan werkte, liep op blote voeten rond en zat zelf te eten. Enkel koffie en thee werd aangevuld niet het brood.

Ligging en alles was aanwezig wat je nodig had.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Mooi en rustig hotel met uiterst vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant was gesloten ivm vakantie uitbaters.

Uiterst vriendelijk en correct personeel Restaurant was gesloten evenals vrijwel alle restaurants in Maldegem. Maar het hotel zorgde toen voor een pizza zodat ik niet zelf op zoek hoefde te gaan.!

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jammer van het restaurant dat gesloten was

prachtige locatie ,zeer rustig,iets wat we nodig hadden.we nemen niet gemakkelijk hetzelfde hotel,maar hier gaan we nog eens komen

Het was gewoon een top verblijf met een heel vriendelijke...

Het was gewoon een top verblijf met een heel vriendelijke ontvangst, een geweldig hotel en een prima ontbijt.

Lekker ontbijt, rustige omgeving, zeer ruime kamer, zeer...
    • Familiekamer met Bad (5 Volwassenen)

Lekker ontbijt, rustige omgeving, zeer ruime kamer, zeer veel parking, … Prima!!

Schitterend hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligt iets verder van maldegem

klant vriendelijkheid netheid

mooi verblijf voor fietsers zoals wij.

heerlijk ontbijt

Heel goed ontbijt.

De douche. We vonden het geen praktische douchekop

Heel goed ontbijt. Mooie ruime kamer

Zalig

Kamers zeer mooi en ruim met bad, Zeer lekker gegeten in het restaurant papinglo die bij het hotel ligt

Tof, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De mooie natuur rondom de locatie, met de zon in de kamer opgestaan midden het groen en rustig, mooi onderhouden.

Aangenaam en rustig

De hotel bar

Super ontbijt met zeer veel keuze

We hebben hier maar 1 overnachting gehad.

Vriendelijke mensen, rustige locatie

Zalig verblijf met vriendelijk personeel

Restaurant was niet open

Vriendelijkheid en veel informatie over de fietsroutes

Goed ontbijt en vriendelijke ontvangst

Goed ontbijt en vriendelijke ontvangst

Heerlijk rustige omgeving

Rustig gelegen midden in het groen. Uitstekende uitvalbasis voor bezoek aan Brugge, Gent en Knokke Goed ontbijt, vriendelijk personeel

heel aangenaam

rust en stilte

Voor herhaling vatbaar. !!!!!!

Prijs wijnen.

Ontbijt prima. Kamers prima. Omgeving geweldig.

uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was heerlijk heel uitgebreid vooral lekker koffie

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Fantastich om terug te komen

Slechte koffie en oude thee

Heel lekker ontbijt, geweldige natuurwandeling, mooie verzorgde kamer, hondvriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

uitstekend