Beoordelingen over Condo Gardens Antwerp

De Pretstraat 11, Antwerpen Centrum, 2060 Antwerpen, België

#101 van de 120 vakantiewoningen in Antwerpen

Gebaseerd op 1135 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Ruimte voor drie personen was prima.
    • Grote Driepersoonsstudio

Tijden voor checkout zijn OF voor 10.00 OF late checkout voor 13.00 uur, werd ons verteld door de host. Om 10.15 kregen wij onverwachts bezoek van een vrouw die onaangekondigd in ons kamer stond, omdat wij moesten uitchecken VOOR 11.00 uur (?). Later werd het voor 12.00 uur, omdat de host op zijn break moest.. Een late checkout tot 13.00, maar wel voor 12.00 uur uitchecken, vind ik een bijzondere regeling. Verder was het niet goed schoongemaakt.

Ruimte voor drie personen was prima.

Gedateerd maar met de juiste prijs-kwliteitverhouding
    • Studio:

De badkamer mag wel beter schoongemaakt worden. Daarnaast is het complex gedateerd maar de prijs staat wel in de juiste verhouding.

Hotel is gunstig gelegen voor de meeste gay uitgaansgelegenheden

De prijs/kwaliteit verhouding gaat nergens over. Ik heb echt slecht geslapen en te veel betaald.
    • Studio:

Het licht in de badkamer, ik heb een kwartier gezocht naar het licht, het lichtknopje bleek later bovenin een kastje te zitten. Het was ontzettend warm en je kon nergens luchten omdat er geen raam naar buiten was (kamer 201). We werden continu wakker van onze buren, een vriendinnengroep. Zij zaten naast ons en tussen onze kamers zat een muur (prima), maar ook een stuk DEUR, waar natuurlijk enorm veel geluid doorheen komt. En om het nog gekker te maken konden we elkaar gewoon bekijken door het sleutelgat van die deur :”). Echt enorm vreemd. Heb echt slecht geslapen.

De locatie was opzich wel prima en je hoefde niet perse uit te checken. Je mocht gewoon je sleutels in de brievenbus achterlaten.

Ruime kamer met verouderd meubilair , heel vriendelijk en correct onthaal,
    • Studio:

nodig aan opfrissing, stof op stoelen en plinten. TV werkte niet, Lichtsterkte in badkamer te flauw, lichtschakelaar in badkamer hangt veel te hoog voor kleinere mensen. Lamp ontbreekt in nachtlampje

Vriendelijk onthaal, ruime kamer,

Accommodatie voldeed voor wat het bestemd was, nachtrust na een concert in de buurt.
    • Studio voor 2 Personen

Bed was allesbehalve comfortabel.. de veren waren het enige wat je voelde. Een treffelijke matras of topper kan hier wonderen doen. (Kamer 112)

Charmant binnenplein, leuke industriële stijl

Prima verblijf voor een hele scherpe prijs.
    • Maisonnette/Duplex Studio

het had wat schoner gemogen. inrichting is goedkoop...net als de verblijfsprijs dus dat is in principe geen tegenvaller.

De locatie is perfect. alles binnen loopafstand. Aardig personeel.

Niet voor herhaling vatbaar maar daar was de prijs ook na.Volgende keer toch maar weer meer betalen
    • Maisonnette/Duplex Studio

Appartement was niet echt schoon. Het was een soort zolder kamer op zich wel leuk maar het was die dag 30 graden en de zonwering was kapot dus een erge warme kamer.

Goede ontvangst.

Er was geen airco/ventilator

Goede ontvangst. Ruime kamer. Prima locatie, dichtbij het Sportpaleis en het centrum. Prima voor een of een paar nachten

Vriendelijk personeel, tegenvallend appartement
    • Studio:

Appartement voldoet totaal niet aan verwachting. Tussenvloer was zeer gammel, kraakte enorm en zakte door. In de badkamer was veel schimmel en roestvorming aanwezig. De douchekop werkte niet.

Zeer vriendelijke en behulpzame host

Smerig en oncomfortabel, dus nooit meer!
    • Grote Studio

De flat was vreselijk vies! Alles plakte, ook de vloer en zelfs de bank. Ik vond het vanuit hygiënisch oogpunt zelfs onverantwoord. De douchecel zat helemaal vol met schimmels en lekte. Op verschillende plekken vond ik lange zwarte haren, bah!Waterkoker was defect. Televisie kon niet gebruikt worden. Geen koffie en geen shampoo aanwezig. Zelfs geen bedlampje waardoor je uit bed moet om licht uit te doen. Ik heb nog nooit zoiets bedroevends en smerigs meegemaakt bij dergelijke verblijven. We konden 's ochtends geen koffie drinken en niet fatsoenlijk douchen. Voelden ons vies bij vertrek.

Ruime flat. Redelijk gunstig qua locatie.

Locatie en prijs-kwaliteit zijn in orde.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Sanitair heeft up-date nodig. Maar prima te doen voor één of enkele nachtjes

Ruime studio. Prima overnachtingsplek. Lekker 4 losse bedden. Concert in Sportpaleis was lopend te bereiken evenals station en Centrum. Goede - en redelijk betaalbare - parkeergarage in de buurt.

Te doen voor 1 nacht
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Hygiene viel tegen, doucheputje zat verstopt met haren, wc stonk naar urine en zeer gehorig, tv en gesprekken van aanliggende kamer letterlijk mee te luisteren.

Locatie was goed, konden lopend Antwerpen in en de bedden lagen goed.

Makkelijke licatie dichtbij t Eilandje
    • Maisonnette/Duplex Studio

Wel erg gehorig ivm slechte isolatie/ dunnen wanden. Hoofd stoten aan geote balk bovenaan de trap is wel minder. Lange mensen oppassen dus!

Prima locatie tegen uiterst zachte prijs

Het ontvangst was zeer leuk.
    • Studio voor 2 Personen

De muren zijn erg dun waardoor je de buren letterlijk kon verstaan. Inventaris was heel minimaal. Ik denk dat deze accomodatie met name wordt gehuurd door arbeiders. Ik (moeder) was daar alleen met mijn 14-jarige zoon en ik heb verder geen enkele andere vrouw in het complex gezien, ook zeer weinig vrouwen in de nabije omgeving waardoor ik het niet altijd prettig vond om buiten te lopen.

Het ontvangst was zeer leuk. Hele vriendelijke en enthousiaste man die ons direct ook wat tips gaf voor de omgeving en het centrum; restaurantje waar je niet snel zelf naartoe zou gaan, omdat deze buiten het centrum is.

Prima voor een nacht.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De ramen konden niet open en de wanden waren slecht geïsoleerd. De bedden verdienen wat onderhoud, bij enkele miste er latten uit de lattenbodem.

Het prettige en gastvrije ontvangst door de conciërge.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

we verbleven in de accomodatie in het kader van de Antwerp Marathon en 10 Miles.
    • Grote Driepersoonsstudio

De kamer was niet echt proper. Wat me stoorde was de gehorigheid van de omliggende kamers. Gesnurk te horen alsof het net naast je was. Eerst was er ook nog lawaai op straat, doch na 22u was dit afgelopen.

Geen ontbijt gevraagd. De bedden waren dik oké. De late uitchecktijd en flexibiliteit hieromtrent van de host was super.

Verschrikkelijke kamers

Wij hadden 3 kamers geboekt met allen dezelfde klachten: Een aantal bedden moesten nog in elkaar gezet worden, lattenbodem lag onder het bed Badkamers waren beschimmeld Totaal 7 muizenvallen in drie kamers Geen ventilatie mogelijkheid, ramen konden niet open Ontzettend veel geluidsoverlast Geen stallingsplaats voor fietsen Uitchecken was enkel via een sleutel drop-off Sommige kasten hadden geen frontjes die stonden aan de zijkant

Ideale ligging. Koffers konden voor het inchecken in het kantoor worden neergezet.

Goed voor één nacht om naar een concert te gaan in de omgeving.
    • Studio:

Lift was defect. Traphal vond ik vuil en beangstigend. Het had iets van een verlaten parkeergarage of station waar je in afdaalt. Kamer was wél oké en proper. Het was een beetje zoeken voor de lichtschakelaars.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Voor onze reis (2 dagen festival) was de kamer perfect.

Was fijn geweest als er een supermarkt dichterbij was geweest (15 min lopen), maar dat was meer een luxe probleem

Voor onze reis (2 dagen festival) was de kamer perfect. We konden met 2 minuten lopen de bus naar het sportpaleis pakken.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

6,0
    De vriendelijkheid en service van de host.
    • Studio:

De bedden (klein en slecht matras) en douche (te klein) waren niet comfortabel. De kamer had geen raam naar buiten waardoor er weinig frisse lucht was.

De vriendelijkheid en service van de host.

Voor twee nachten goedkoop onderdak: ok. Wil je meer comfort en service: zoek verder!
    • Maisonnette/Duplex Studio

Onderhoud? Lift buiten werking gedurende gehele verblijf op vierde (!) verdieping. Toegang alleen via betonnen trap zonder leuning. Bed redelijk basic: je voelt de stalen veren. Weinig onderhoud in kamers zelf: Grote hangkast met twee kapotte kledinghangers; toiletkast zonder planken; ontbrekende tegeltjes in aanrecht; 1 vork en 1 kopje voor twee personen. Is wel in orde gemaakt, maar moet je om zoiets vragen? Zo makkelijk om wél op orde te hebben allemaal.

Lokatie: noord van het centrum. Redelijk goed voor activiteiten in die buurt. Eveneens niet al te ver van centrum (loopafstand). Prijs: niet duur, voor tamelijk royale kamer met basic 'appartement' uitrusting. Redelijk schoon.

De bedden waren niet goed, met name het bed beneden.
    • Grote Studio

De bedden waren niet goed, met name het bed beneden. Daarnaast was de uitrusting van het apartement wat onlogisch (drie schoteltjes en 1 kopje, geen broodmes etc..). Verder lukte het op zaterdagmiddag niet om de wc door te spoelen.

Prima locatie, appartement is nogal basic
    • Studio voor 2 Personen

De appartementen zijn zeer gehorig, je hoort letterlijk wat de buren bespreken. Het matras was slecht en aan vervanging toe. Hierdoor slecht geslapen.

Locatie is top.

Matig verblijf
    • Grote Driepersoonsstudio

Geluidsoverlast van andere gasten, slechte bedden, matig onderhoud, slecht werkend riool (water kwam in toilet en douche naar boven), weinig comfort.

Goed verblijf voor vakantiegangers met een laag budget.
    • Studio voor 2 Personen

Ik was daar voor de tweede keer voor het werk en wanneer ik 's avonds thuis kom, zou ik in mijn eigen land toch graag naar mijn posten willen kunnen kijken op TV zoals thuis. Ik moet ten andere elke avond van de week op de kamer doorbrengen. Niets veranderd. Het enige dat het een beetje benaderde was BVN, met om de zoveel tijd een Vlaams programma, om de zoveel tijd een Nederlands programma. Triestig. Wanneer ik in de toekomst nog eens voor een week naar Antwerpen moet, zou dat mij kunnen tegenhouden om er terug te keren. Het is er ook zeer gehorig. Wanneer naast de deur de mensen praten op een normale toonhoogte, kan je verstaan wat ze zeggen. Toen wij arriveerden was de vuilnisbak onder het aanrecht overvol en stonden er lege alcoholflessen. Er lag aarde voor de deur en de laatste dag lag dat er nog.

Vriendelijk onthaal, klantvriendelijk, goed ingerichte studio.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Was conform verwachting.

Was niet heel schoon. Maar voor de prijs die we betaald hadden was dit wel een beetje wat we verwacht hadden.

Kamers waren groter dan we verwacht hadden.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Daar gaan we nooooooit meer naar toe
    • Grote Driepersoonsstudio

Ontzettend gehorig.. Afhankelijk van de buren hoeveel slaap je kunt krijgen. De foto's op de website zijn als die op een datingsite... In de realiteit valt het vaak tegen

Gewoon ideaal voor een kort verblijf en de stad te verkennen!
    • Executive Appartement

Tv ging niet. Jammer dat er niet iets van verwarming op de badkamer was maar mits wij een koppel zijn was het geen probleem om gewoon de deur open te laten.

Ruime mooie kamer met ijskast en tv(die jammer genoeg niet ging) meer heb je niet nodig toch.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Sven is een hele goede host en het personeel is zeer aardig
    • Grote Studio

Luidruchtige mensen, de wanden waren erg dun, maar ik heb gehoord dat er een aantal verbeteringen gaan aankomen en weet zeker dat het verbeterd gaat worden. Er staan ook mooie meubels in het appartement. In de keuken mogen wel wat meer pannen bij komen. De ligging is perfect in Antwerpen. Ik heb er echt met plezier geslapen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prima kamer
    • Executive Appartement

Geen geweldige lokatie (omgeving viel iets tegen en zeker 20 minuten lopen vanaf centrum). Het feit dat je er pas om 16.00 uur in kunt. Bij aankomst 's avonds duurde het toch even voordat de host er was. Uitchecktijd om 10.00 uur is wel erg vroeg.

Charme van plek, de host en de kleine kitchenette

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prijs was leuk, maar kamer heel erg basic.
    • Studio:

Accommodatie Totaal geen sfeer in de kamer, leeg gehorig en kaal. Verwarming stond roodgloeiend en ventilatie was niet mogelijk, of we moesten de deur naar de gang open zetten. Geen bedlampje, alleen het grote licht. Keuken stelde weinig voor.

De prijs

echt budget

geen wc papier kamer niet klaar schimmel in de douche lekke douchebak wc pot niet vast aan de vloer gehorig; je kon de bovenburen horen douchen en doortrekken

ligging bij centrum. je loopt binnen een kwartier in hartje antwerpen. parkeren betaald voor de deur.

Voor één nacht was het prima. Voor wat meer comfort (en luxe) zou ik toch een hotel kiezen.
    • Grote Studio

Rommelige kamers, oude meubels en kapotte douchekop. Ook werd het water soms gloeiend heet in de douche. Tot slot had een tweepersoonsbed fijn geweest, nu sliepen mijn partner en ik apart.

Het gemak van het in- en uitchecken. De locatie is verder ook goed, rustige buurt en redelijk centraal.

• Maisonnette/Duplex Studio

Helaas had er persoon daarvoor gerookt in de badkamer en het bed stonk naar rook. Wat ter verbeteren valt is het matras en de trap naar de vliering. Die zit een beetje los.

De kamer was prima van grootte en de ligging van het appartement was uitstekend.

Veel ruimte, maar niet handig qua locatie indien je het oude stadshart wil bezoeken.
    • Executive Appartement

Te weinig servies in de keuken. Badkamer was gedateerd. Hele lage waterdruk bij de douches. Erg gehorig op de gangen: regelmatig wakker geworden door gehorige buren. Tot twee keer aan toe is er een schoonmaakster de kamer in gekomen, ondanks een bordje “Do Not Disturb”. Het is moeilijk om met het openbaar vervoer naar het oude stadshart te gaan, want er gaat geen enkele verbinding rechtstreeks naar dat deel, wel met een keer overstappen.

Grote, ruime studio’s. Host is altijd te bereiken voor vragen.

Op zeer korte termijn iets vrij.
    • Grote Driepersoonsstudio

Zeer basic. Hadden 3 bedden, maar 2 stoelen bij eettafel.

Op zeer korte termijn iets vrij. Hadden iets anders via booking.com geboekt maar dat bleek bij aankomst niet te huur te zijn. Gigantische fout van Booking.com.

Werkelijk niets!

Echt alles!!!

Werkelijk niets! Ik snap niet dat booking.com zich wil associëren met zo’n slechte accommodatie. De exploitant, de heer X heeft never nooit niet van klantvriendelijkheid en gastvrijheid gehoord. Ee klacht durft hij zelf niet op te lossen maar laat het over aan zijn host. Belachelijk! Wees een vent en sta zelf je gasten (telefonisch) te woord! Werkelijk niets klopte. Veel achterstallig onderhoud. Ongezellige kamer gevaarlijke trap om boven te komen en zeer slechte bedden.veel overlast van gasten doordat het erg gehorig is In andere recensies lees je reacties van hem dat meldingen worden opgelost. Daar heb ik niets van gemerkt!

• Familieappartement (4 Volwassenen)

Het hotel geeft op meerdere plekken aan milieubewust te zijn. Handel daar dan ook naar. Er was geen stop in de gootsteen en geen afwasteil. Erg onhandig dan je afwas te doen. Theedoeken ontbraken. De tv deed het niet maar was gelukkig gemakkelijk op te lossen door host. De keukenuitrusting was niet compleet voor 4 personen. Er was geen koekenpan aanwezig. De badkamer stonk. Voor een nachtje een prima plek. Als er een paar aanpassingen worden gedaan, is het voor meerdere dagen ook ok.

Ruime kamer voor 4 personen. Parkeerplaats voor de deur. Centrale ligging. Eigen keukentje.

Geen anrader
    • Maisonnette/Duplex Studio

Het was extreem gehorig, je kon de buren bijna letterlijk verstaan. De trap in de kamer naar slaapverdieping was heel steil en gevaarlijk. Er zaten gaten in het beddegoed, er lag stof in de hoeken, geen prullebak in badkamer, af en toe was er bijna geen water en 's ochtends was het water ook nog koud. Verder bijzonder ongezellige inrichting. Kortom; absoluut geen anrader.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

boek lekker ergens anders.
    • Studio:

Je kunt alleen tussen 16 en 21 de sleutel ophalen. Kamer was benauwd en stonk naar de rook. Geen raam dus hadden geen idee of het dag of nacht was in de kamer.

Zoek een ander hotel.
    • Grote Driepersoonsstudio

Schimmel in de douche. Slechte matrassen de kachel is geplaatst onder de 3e slaapplaats en aangezet, waardoor je eigenlijk daar niet kunt slapen i.v.m. de hitte. Nog nooit zoon slecht ontbijt ervaren voor 12 euro.

Het inchecken verliep prima ondanks de late tijd

Nooit meer Comfort Gardens!
    • Grote Driepersoonsstudio

Alles was vies en oud. De badkamer stonk en het nodigde niet uit om te gebruiken. De situatie was totaal anders dan op de foto's bij booking.com er waren 2 bedden beneden en er was een onveilige trap naar boven. Daar waren nog 2 bedden waar je niet rechtop kon staan. Daar zat ongedierte. Er was niemand bij de receptie. Je moest alles zelf uitvinden met het briefje dat ze mailen.we hebben daar ook een filmpje gemaakt maar dat is helaas niet te uploaden

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Makkelijk, gezellig & zeker voor herhaling vatbaar!

Niks slecht te zeggen.

Wij kwamen aan na 21uur , met de juiste uitleg hierover zijn we zonder problemen op onze kamer geraakt en konden we volop genieten van de gezelligheid.

Het si dat we een slaapplaats nodig hadden maar behousing nooit meer.
    • Maisonnette/Duplex Studio

Alles in de keukenkastjes was vies. Hebben bestek en servies nog afgewassen voor we het konden gebruiken. Ook de kastdeuren hebben al lange tijd geen sopdoekje gezien. Alles is krakkemikkig in het appartement. De douche stang viel uit zijn houders zodra je er aan kwam. Het licht blijft branden op de gang, dat is begrijpelijk maar als je je nachtlampje uit deed was het nog net zo licht in de kamer door die felle lampen.

Dat de host er alles aan deed om de kamers voor ons aan te passen omdat bleek dat we op de 4e verdieping zouden slapen maar dat door mijn beperkte lopen was die niet bereikbaar en heeft hij geregeld dat we op dathoort 2e verdieping terecht konden die wel met dat de lift bereikbaar is

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Voor die prijs verwacht ik niet zo'n grote studio met...
    • Grote Studio

Ze hebben geen belg of ned tv zenders dus heb journaal gemist. Nou lekker boeiend

Voor die prijs verwacht ik niet zo'n grote studio met alles erop en eraan

Prima.
    • Studio:

De verbinding tussen het historisch centrum en verblijf is slecht. Vrijwel geen openbaar vervoer.

Mooi prijs kwaliteitverhouding. Rustig. Goede bedden en inrichting. Fijne accommodatie.

Vaak geweest maar dit was de laatste keer!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Al meerdere keren geslapen bij Condo Gardens. Dit was echter de laatste keer want de kamer was verschrikkelijk vies en dat is echt not done naar mijn mening. De vieze sokken van de vorige gast lagen nog in een hoekje en de badkamer was van boven tot onder beschimmeld.

De locatie is (voor ons) prima, een mooi stukje lopen tot het centrum.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Op de ouderdom en traag internet was het verblijf best goed.
    • Grote Studio

Het internet was zeer traag en viel wel eens weg, terwijl de verbinding met de router uitstekend was. Het was verouderd en gehorig.

De gastvrijheid van de host. De prijs. En de grootte van de kamers.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

goed Devoxx verblijf
    • Studio:

* geluidsisolatie (mijn buren stonden erg vroeg op :( ) * iets van douchegel was leuk geweest * weinig posten op tv (kabel) en ik vond toch niet hoe ik de ander kon activeren * wifi was erg traag

vriendelijkheid personeel, duidelijkheid communicatie, alles aanwezig dat je nodig hebt

Geen volgende keer vrees ik...
    • Studio voor 2 Personen

Ontbijt voor ‘s sanderendaags wordt de avond voordien op de tafel gezet, dit is iets wat ik nog nooit heb gezien, ik ben nogthans een zeeman en heb al wat meegemaakt... ontdooide sandwiches en een broodje, boter, smeerkaas, choco en confituur, suikerwafel en paprika chips, er was zelfs een chocomousse bij die natuurlijk zonder koelte 12 uur later al helemaal niet meer te eten was.... Ik ben hier niet van plan om de boeman te spelen maar dit systeem lijkt nergens op, misschien deze manier van ontbijt serveren duidelijk maken aan de huurders vóór ze dit bestellen, ik zou het alvast niet hebben bijgenomen... het geheel van de kamer ziet er wat armzalig uit en perfect proper was het ook niet... een vleugje frisse reuk in de sanitaire ruimte zou ook niets teveel geweest zijn, verleden jaar heb ik bijna niets meer betaald in het hotel Holiday inn Express dit was een ‘hotel’ feeling, met een perfect en lekker ontbijt erbij, bij jullie is er helaas nog redelijk wat werk aan...

netheid, muffe geur in de kamer.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

netheid, muffe geur in de kamer. De lattenbodem van een bed was stuk. Het servies was onvolledig. Twee glazen tekort, een koffietas tekort.... We kregen eerst een sleutel van een kamer die nog in gebruik was...

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk dagje Antwerpen ontdekken per fiets.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Eigenlijk niets. We hadden al gelezen dat het wat gehorig was maar dat was goed te doen.

Verrassingsontbijt die op de kamer werd bezorgd. Heel leuk en compleet. En we konden de fietsen in de berging stallen wat ook heel fijn was.

Prijs/kwaliteit = mmmm ... ça va...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Invulling kamer is basic. Meubilair zag er afgeleefd uit. Dit komt grotendeels door de gebruikte materialen. Zetels zijn wat doorgezeten en zitten daardoor niet echt comfortabel meer. Badkamer is te krap. De kuisploeg zou beter werk kunnen leveren. Elektrisch fornuis te klein om te koken voor gezin van 4 personen. Slechts 2 kookelementen. Maar, omdat we veel uit gingen eten hadden we hier gaan last van. Het onderlaken van het 2-persoonsbed was eigenlijk ééntje van een 1-persoonsbed. Waardoor we soms rechtstreeks op de matras lagen te slapen.

Ruime kamers, ligging ideaal voor onze uitstappen (mas, Red Star Line, spoor Noord, het Eilandje, de zomerbars). De lakens waren proper. Het was er rustig, we hadden geen last van luidruchtige buren. De douche was proper en ok in gebruik. Het water was heerlijk warm.

Ruime kamer met goede voorzieningen in een rustige maar aantrekkelijke buurt.
    • Studio voor 2 Personen

De douche !! (geen druk, temperatuur zeer moeilijk te regelen) Er hing een onfrisse geur in de kamer. Het onderhoud in de publieke ruimte - zeer stoffige balken (gebinte) wat je vanaf de hogere verdiepingen heel goed ziet en geen goede indruk geeft).

De ruime kamer, de praktische zaken (keuken + keukengerief, strijkplank + -ijzer, handdoek, afwasmiddel...). Het onthaal was goed geregeld (mogelijkheid tot vroeger/later in - en uitchecken mits bijbetalen) - vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Weekendje Antwerpen
    • Studio:

De kitchenette was erg mager zo was er bijvoorbeeld geen snijplank en hadden we maar een fork. Ook was de badkamer erg op elkaar gepropt omdat er een grote wastafel in stond. En het appartement was verder van het centrum dan we in eerste instantie dachten.

Het was een erg mooi pand, ookal had je dit niet direct door bij binnenkomst

Het bed was goed en het was op loopafstand van het centrum
    • Maisonnette/Duplex Studio

Het was erg gehorig, er was geen hoge spiegel en weinig licht in de badkamer bij de spiegel die er wel was.

Het bed was goed en het was op loopafstand van het centrum

De host
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

Alles! Rioolvliegen, kamer niet afgewerkt, geen zeepjes of dergelijke, rumoerig, erg gehorig, vuilnisgeur in achterste kamer geen sloten op wc of badkamer, weinig lichtval kortom geen gezellige familie kamer zal er niet meer boeken zeer teleurgesteld

De host

Redelijk, maar geen tweede keer..
    • Studio:

Ik vond de schoonmakers behoorlijk onbeschoft! We hebben 10 euro extra betaald om later (uiterlijk 13:00 uur) uit te mogen checken. Eerst werd om 10:30 al een verwoede poging gedaan om de kamer binnen te komen (gelukkig hadden we de sleutel aan de binnenkant van de deur zitten). Daarna om 12:30 klopten ze op de deur, maar ik gaf aan dat we tot 13:00 uur de tijd hadden. Om 12:50 stonden ze er weer (we waren inmiddels onze laatste spullen aan het inpakken) en reageerden nogal geïrriteerd dat we nog niet klaar waren. Ze hebben die laatste tien minuten gewoon voor de deur staan wachten waardoor wij ons erg opgejaagd voelden...

Mogelijkheid om te koken

Drama, nooit meer heen!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Hebben een early check in bijgeboekt. (20 euro per kamer) Bij aankomst waren beide kamers niet gereed. 1 kamers werd even snel schoon gemaakt (afgeraffeld) en bij de andere kamer moesten wij maar even geduld hebben. Uiteindelijk werd gemeld dat we de koffers op de andere kamer moesten zetten en dat savonds de kamer gereed zou zijn. Kamers zijn erg gedateerd.

De ligging.

Ruime kamer met tv, genoeg ruimte voor spullen en konden...
    • Studio:

De locatie, supermarkt was zomaar dicht op een vrijdag, centrum was wat ver lopen.

Ruime kamer met tv, genoeg ruimte voor spullen en konden zelfs koken. Fijne plek om langer te blijven.

matige voldoende
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

de wasbak in de badkamer was niet fijn er was geen ventilatie of een raampje in de badkamer dus het was er heel benauwd en het rook naar urine de douche was heel erg klein en het water bleef niet op 1 temperatuur er was niet genoeg servies lakens waren stuk, kussens lagen niet lekker er lagen lange rode haren op de bedden (geen van mijn vrienden heeft lang rood haar)

bedden waren okè

De host kwam de afspraken niet na: de sleutels lagen niet op...

De host kwam de afspraken niet na: de sleutels lagen niet op het afgesproken tijdstip klaar. Toen ik haar daar op aansprak kwam er een zeer onvriendelijke reactie terug.

Zeer gehorig!
    • Grote Studio

Het is erg gehorig en onze buren waren duidelijk permanente huurders. Zij waren overdag goed te horen en gedurende de hele nacht op diverse gebieden zeer actief. Erg onaangenaam om aan te horen!

De manager is vriendelijk

Prima prijs voor een simpele verblijfplaats
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

De afwerking van het appartement had beter gekund want het lekte een beetje en de wc en douche konden bijvoorbeeld niet op slot

Simpele en goedkope plek om te verblijven en te slapen. Ideaal voor vriendengroepen bij wie luxe niet het belangrijkste is.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Basic verblijf, prima kamer
    • Maisonnette/Duplex Studio

Geen nederlandse tv zenders. Verblijf van veel havenwerknemers. Daardoor geen toeristische sfeer.

Ruime kamer met keuken. Ideaal om iets op te warmen. Gastvrij ontvangst en behulpzame heer bij receptie

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Eenvoudig en functioneel maar low-budget verblijf
    • Studio:

Rokers roken (niet binnen (=goed) maar verzamelen zich in poort van de entree. Gehorig, gesprekken kunnen niet letterlijk gevolgd worden maar toch duidelijk. Elektrisch koken vrijwel niet mogelijk (warmt amper op) Parkeren betaald tussen 09.00 en 19.00 uur. 's Avonds parkeren groot probleem en dan is de buurt niet helemaal prettig. (geen aanrader voor vrouwen) TIP: Goede afspraken maken met beheerder bij afwijkende tijden met verzoek dit per sms te sturen (anders sta je 's nachts wel een beetje verlaten)

Kamers groot genoeg WIFI prima badkamer eenvoudig maar functioneel Prima accommodatie geschikt voor backpackers

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Goed kort verblijf in Antwerpe
    • Studio:

Geluidsoverlast, we konden de buren horen praten en snurken Alsof ze naast ons stonden

Goede interactie met het personeel, heel makkelijk telefonisch bereikbaar voor onze vragen.Mooie kamer met alle voorzieningen van een appartement.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

prima eenvoudig appartement vlakbij het centrum.
    • Maisonnette/Duplex Studio

Het is wat gehorig, kacheltje is wel wenselijk. Lift en entree eenvoudig.

prima basis appartement, eenvoudig maar netjes en eigen keukentje. prima als uitvalsbasis. Lopen naar centrum is ongeveer 2km. Beheerder is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Voor twee nachten prima, simpel verblijf zonder luxe
    • Grote Driepersoonsstudio

Erg simpel. Verlichting op twee schakelaars. Dus meteen alles donker als je 1 uitdeed.

Groot appartement, alles aanwezig, schone bedden, grote fijne bank

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

OK voor zakelijk verblijf in de buurt van het werk
    • Studio voor 2 Personen

Sobere inrichting. Buurt is niet echt leuk (maar dat was voor mij ook niet belangrijk)

Vriendelijk ontvangst. Van alle gemakken voorzien. Avondwinkel in de buurt. voldoende parkeerplek in de straat

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het was een mooi appartement met mooie inrichting met een prima ligging voor een zeer lage prijs.
    • Studio voor 2 Personen

Er kwam een nare lucht uit de toilet. En deze maakte om de 10min een spoelgeluid.

Alles zag er uitstekend uit. We waren positief verrast en de manager was heel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Prima voor 1 nacht maar te duur voor de kwaliteit.
    • Grote Studio

De hygiene en en de douche in de badkamer. Er kwam niet genoeg water uit de kraan om te kunnen douchen.

De ontvangst was prima en de gastheer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Heel goede prijs/kwaliteit
    • Studio voor 2 Personen

Afstand tot het openbaar vervoer

De kamer was voorverwarmd; dit was heel aangenaam bij het gure weer van 7 januari. Kamers zijn ook heel ruim en heel netjes. Rustige omgeving.

Ruimte was goed,ligging en ontbijt minder.
    • Studio:

Ontbijt van 12 euro per man? Bij aankomst lag er een bruine zak met wat broodjes in die s'morgens zo plat waren als wat.

Conciërge die ons verse koeken bracht

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer gehorig!!
    • Studio:

Gehorig!! We konden letterlijk verstaan wat de buren allemaal te bespreken hadden om 4 uur in de ochtend.. Lift liep vast en de trap is heel smal. Er was weinig waterdruk op de douche.

Bedden waren prima en de kamer lekker warm en ruim.