Beoordelingen over Condo Gardens Leuven

#6 van de 7 vakantiewoningen in Leuven

Gebaseerd op 931 beoordelingen over dit appartement

Never again.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Alles viel tegen. Gore, vieze, muffe, oude, gedateerde kamer (vooraan gebouw). Geen echte bedden, superdunne matras. Vieze keuken, badkamer muf en aangekalkte muren, douchedeur en kraan. Spinnenwebben inclusief spinnen op verschillende plaatsen. Lamentabele verlichting. WIFI werkte niet. Vuilnisemmer naast hoofdeinde bed. Vieze gordijnen. De residentie duidelijk permanent bewoond door buitenlandse gasten, met echtelijke ruzies met geroep, getier en slaande deuren midden in de nacht. Andere bewoners vonden het nodig om via open ramen midden in de nacht (3uur) praatjes met mekaar te slaan. Anderen nodig om op speaker voor de deur te telefoneren. Geen oog dicht gedaan. Basic ontbijt die ik ook zelf in Colruyt kon samengeraapt hebben. Zelfs niet durven opeten op de kamer aangezien alles vies en vuil. Een once in a lifetime experience. Ik kom hier alvast NOOIT meer terug. 99€ betaald exclusief ontbijt + 2*12€ voor ontbijt + 20€ voor early check-in om 12.30u! Nog nooit meegemaakt, zelfs bij vroegtijdig intrekken met koffers in betere hotels. Hier kwam ik enkel de sleutel ophalen en geen nood om de kamer al te betrekken. Bij het uitchecken hebben ze niet gevraagd of alles naar wens was, wellicht bang voor het antwoord. Wij hebben efkens overwogen om de koffers terug te pakken en in de auto te slapen of onmiddellijk naar huis te rijden midden in de nacht, na 2 dagen Werchter. De foto's op de website strookten alleszins niet met de kamer die wij gekregen hebben. Dat eigenaars dit in 2018 nog durven aanbieden voor verhuur.

NIKS!

Locatie top! Kamer zeer matig
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Badkamer oud en slecht. Wc bril kapot en wiebelig en douche slecht. Kraantje keuken zat los. Keukentje oogde niet schoon. Schilderij zat onder het stof. Wel fijn dat we konden parkeren dichtbij

Gemakkelijk eerder inchecken maar kosten niet in verhouding

als men door het bed valt ...wat vind je dan van je verblijf????
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

twee nachten op rij vielen mijn reisgenoten door hun bed. Niet één persoon maar alle drie. Na de eerste nacht werd dit gemeld in de veronderstelling dat dit opgelost zou worden maar NIET hoor de volgende nacht weer hetzelfde. Het waren drie personen boven de 60 jaar waarvan er één meer dan 80 jaar was. Mijn genodigden konden er wel wat mee lachen maar de compensatie van 20 euro vind ik ondermaats. De loketverantwoordelijke vond dit oké omdat de genodigden er ook mee lachte. Een schande. Ik hoop dat ik ten minste voor deze personen 1 nacht compensatie krijg zodat ze in de toekomst nog eens mogen genieten van een bed dat de naam BED waardig is

de locatie was oké

Ideale locatie voor een prikkie, het kan schoner maar wat verwacht je voor de prijs
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het was niet super schoon. Maar de we werden super goed geholpen bij de receptie. De parkeerplaats was een beetje een puinhoop. De prijs-kwaliteit verhouding was prima. Als je goedkoop een Leuven wil zitten weet je dat je niet in luxe zal vertoeven.

De prijs

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Zo minimaal mogelijk op de kamer geweest, en met enige gruwel gedouched.
    • Budget Studio voor 1 Persoon

De kamers zijn enorm gedateerd. Ook van toepassing op de geboden faciliteiten op de kamer zelf hebben ern conbinatie van gedaterdheid en slechte hygiene. De hygiene laat te wensen over.

De afwikkeling van uitchecken

kom voor 21 uur binnen
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Receptie is slechts tot 21 uur. De communicatie om alsnog de sleutel te krijgen was belachelijk slecht. Telefonisch onbereikbaar. E-mail pas ruim een uur later reageert. Ondertussen kan je nog niet in de kamer.

ruimte ok

Locatie is prima.
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement was vies. Niet goed gepoetst en schimmel/vocht in de badkamer. Wij waren op doortocht met de fiets en voor een nacht is het prima. Ik zou een langer verblijf zelf niet aanbevelen.

Locatie is prima. De prijs is erg voordelig.

Perfect voor een langere periode met het gezin of in groep
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontvangst was altijd perfect! Ben er een paar keer verbleven, en telkens opnieuw was geen enkele vraag te veel! Top personeel, en ruime betaalbare comfortabele gezinsloges!

Leuven is een prachtige stad, verblijf is eenvoudig maar voldoende
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wat meer handdoeken zou wel handig zijn. Kussen kan beter. De verwarming werkte niet, het was nogal koud

Goed bed en alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf was voorradig. Bv afwasmiddel, theedoek e.d: kleine dingen maar wel handig bij aankomst Vriendelijke en behulpzame ontvangst.

Matig verblijf bij Condo Gardens

Er was geen fysieke receptie meer na 22u. Wel een vriendelijke persoon ter beschikking aan de telefoon die ons verder hielp. Onthaal admonistratie was zeker goed in orde! Maar 1 kamer die al wat ouder was stonk vreselijk naar syfonegeur in de badkamer en slaapruimte. De vernieuwde kamer was in orde en proper. We vonden de prijzen van de kamers per nacht te duur voor wat het was.

Dat er een keukentje in de studio was. Rustige buurt en op wandelafstand van het centrum.

Leuke kamer maar niet overal even schoon en heel luidruchtig.
    • Executive Appartement met een Tweepersoonsbed

We hebben heel veel geluidsoverlast gehad van een groep jongeren die tot diep in de nacht buiten pal naast onze voordeur, veel herrie maakten. Verder was de kamer niet overal even schoon....

Ruime kamer op loopafstand van het centrum.

prima verblijf
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

schoonheid van de bank (doordat ik zo benauwd was in de boven ruimte /slaap kamer (erg warm) beneden op de bank gelegen. niet voor bedoeld uiteraard maar was merkbaar niet goed genoeg gestoft (kreeg allergische reactie) geen leuning bij trap omhoog. had mijn moeder meer moeite mee dan de kinderen.

locatie en bereidheid medewerker laat in de avond 2e sleutel te geven. zondag kun je gratis parkeren

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Het volstond, was niet erg duur en redelijk dicht bij centrum
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Er was geen koffiezetapparaat, de lakens bleven niet om matras zitten( graag vervangen door hoeslakens) het is ZEER gehorig, je hoort de buren naar wc gaan en lage mannenstemmen van buren klinken alsof ze naast je staan, voordeur kierde en rammelde dus als buren weg gingen of thuis kwamen rammelde bij ons alles, er waren maar drie eetkamerstoelen ipv vier. Op laatste avond zagen we een muis lopen Parkeergelegenheid aan de straat is er niet ( betaald voor maximaal twee uur) dus je moet wel betaalde parking betalen, dan staat je auto in een naargeestig klamme ruïne Stopcontact boven was zeer gammel, durfde ik geen stekker meer in te doen, weinig kookspullen, geen schaaltjes bijv. Geen stoffer en blik aanwezig en ook geen andere schoonmaakspullen.

Vriendelijke ontvangst

• Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Gordijnen hingen niet goed, losse kabels aan de muur, behang in sommige plaatsen was stuk/los

Mooi apartament , jammer dat het niet echt netjes is. Met weinig moeite zou het heel mooi kunnen zijn

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prijskwaliteit is goed.
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

De douche is warm, maar de straal is niet echt vol. Verder is het redelijk gehorig (bovenburen kon je horen lopen). Prima om met vrienden te gaan, maar als gezin zou ik toch iets anders zoeken.

Gebaseerd op prijs-kwaliteitsverhouding: Prima hotel. Bedden waren prima, ruime kamer, locatie ook prima. Parkeren is niet via het hotel te regelen, maar vlakbij is een parkeergarage voor €12 per 24uur.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

heerlijke stad leuven
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

iets uitgebreider assortiment in de keuken zoals een koffiepot met filter, moesten het nu met oploskoffie doen, en wat ander keukengerei dat ontbrak maar we hebben het ermee gedaan bv een kaasschaaf zou fijn geweest zijn

heerlijk een huisje waar een keukenblok in zat was niet luxe maar voldoende.als er iets kapot was konden we meteen een nieuwe krijgen zoals bv de waterkoker. verder schone handdoeken kregen we gratis.

1 nacht om dat wij aan het werk waren in de buurt. En het fijne is, het ligt dicht bij het centrum.
    • Student Studio met 2 Aparte Bedden

Het bed was echt verschrikkelijk, het was op dat ik op de grond sliep, veels te hard. Heb ook bijna niet daarvan kunnen slapen.

De ruimte en de gastheer was erg vriendelijk. Er was wat defekt, en na hem gebeld te hebben heeft hij het gelijk voor ons opgelost en bleef daar erg vriendelijk onder.

Top, voor herhaling vatbaar.
    • Student Studio Semi Maisonnette/Duplex

Dat de verwarming vooraf al zo hoog stond, maar die kon ook uit. ;-)

De ideale ligging, loopafstand van het station en ook naar het centrum. De communicatie en de ontvangen kamer met alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De locatie was rustig en redelijk dichtbij het centrum en...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer en douche waren niet voldoende schoon gemaakt. Het appartement was erg gehorig.

De locatie was rustig en redelijk dichtbij het centrum en degene die ons ontving, was vriendelijk en behulpzaam

éénmalig, te duur voor de kwaliteit.
    • Budget Studio voor 1 Persoon

badkamer is slecht verlicht weinig druk op het water vieze, vuile, stinkende waterkoker slechte geluidisolatie (buren geluiden van gang, andere kamers en buiten) Bijbetalen voor late check-out (tss 10h en 13h), waar men owv slechte geluidisolatie niets aan heeft...

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Zeer tegenvallende ervaring
    • Budget Studio voor 1 Persoon

Zeer oud meubilair en kamer waarin ik zat dient hoognodig gerenoveerd te worden. Hiervoor de hoofdprijs rekenen (185 euro wegens drukte tijdens Catalaanse demonstraties) is absurt en kortzichtig.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Aanrader voor een weekendje Leuven
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Ge hoort alles van de buren: als ze praten, de tv speelt, de radio opstaat. Isolatie is niet goed.. Als ge s morgens uit wilt slapen is dit niet leuk. Voor de rest: geen minpunten.

Een ruim leuk huisje, gezellig. Op 15 minuten wandelen van het centrum.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Rustige omgeving, Vriendelijke ontvangst, Prijs/kwaliteit is oké!
    • Eenpersoons-studentenstudio

Bij 't binnenkomen hangt er een rokers-geur; na een poos riek je 't niet meer;

Indeling voelt als 'vakantie-huisje', aangenaam warm, ook de dekens! Helemaal oké dus!

Teleurstellend.
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Er was enkel een elektrisch vuurtje als verwarming. Dit viel echter uit de muur wanneer we het probeerde op te zetten en het werkte niet. Iemand van ons vergat haar gsm-oplader. Wanneer ze enkele uren later belde, wisten ze van niets. Ze heeft dit niet terug gekregen. Er was een dakraam met een rolgordijn. Echter moesten we op elkaars schouders kruipen om hieraan te kunnen. Er was ook nergens een manier om het gordijn vast te maken. Er was dus geen verduistering.

Ik wil mijn geld terug
    • Eenpersoons-studentenstudio

Waardeloos bed, enkele lattenbodem met latten in hoofd voeten richting doorheen gevlochten, Matras volledig ingezakt met scherpe veren die prikten in je heup. Geen ontbijt geen TV. Schimmel in douche

de grootte van het appartement en mogelijkheid om thee of koffie te zetten

Goedkoop dus verwacht niet teveel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De hygiëne was matig tot slecht. De schuifdeur in de douche was kapot. De vriezer in de koelkast was compleet verijst. Op een staalkabel waar de spotjes aan hingen, hing een combinatie van vet en stof. Zag er ongekend ranzig uit. Badkamer en keuken lieten ook een vunzige indruk achter.

De locatie en prijs was prima. Ook tamelijk ruime kamer.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Studio redelijk ruim en netjes.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Inrichting te basic in verhouding tot prijs. Niet voldoende verwarming (koude vloer, koude badkamer)

Studio redelijk ruim en netjes. Heel rustig gelegen. Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Bezoek Leuven
    • Student Studio met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn dringend aan renovatie toe. Verlichting zeer slecht in de badkamer; Het was er vuil

Ligging nabij centrum Heel rustig Goede bedden Goed voor studenten, niet voor oudere koppels

eenvoudig,goed waar alles is wat je nodig hebt om 1 of 2 dagen te logeren.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

wat lawaaierig s' nachts door het komen en gaan ,wij zijn niet lang genoeg gebleven(21.00 tot 9.30 u) om de voor en de nadelen ten volle te weten maar het is ons bevallen en zouden zeker teug komen.

de vriendelijke ontvangst ondanks het late uur(20.57 u) het huisje zelf. alles wat we nodig hadden was er ontbijt service heel oke

Erg basic
    • Eenpersoons-studentenstudio

Weinig comfor; er viel een plank uit de lattenbodem bij het neerliggen. Bijna geen licht in de badkamer. Vochtige geur. Echt veel lawaaihinder vanaf 5.30uur s ochtends

Heerlijke tijd gehad in Leuven mede dankzij het prettige verblijf in Condo Gardens.

Niets op aan te merken.

Het was er heerlijk rustig. Niet al te ver van het centrum. De host was ontzettend aardig, geen moeite was hem te veel. Geweldig goed ontbijt, werd afgeleverd in een tasje. Er zat echt ruim voldoende in, het was vers en lekker.

Last van klapperende ramen en muggen, daardoor een nacht eerder weggegaan.
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Electriciteitsnet in de badkamer, licht via een kastje. De boiler in de keuken was totaal verroest en lekte water. Magnetron in de keuken totaal geen ruimte om te koken. Geen een scherp mes en geen koffiezet mogelijkheid. Laminaat boven erg kapot. Kussens slap en zweterig spul De parkeerplaats was erg vies, wel dichtbij.

De conciërge was aardig.

Vriendelijk onthaal.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vriendelijk onthaal. Voor de rest vuile appartementen waar vooral Oost-Europese bouwvakkers overnachten. Parking is een ruïne met allemaal afval dat er rond slingert. We verbleven één nacht na een concert op de weide van Werchter.

• Appartement met 1 Slaapkamer

Verouderd, vraagt om een degelijke opknapbeurt. Het geheel geeft een indruk van uit te halen wat er in zit, zonder verdere kosten te maken. Closetzitting is aan vervanging toe. Toilet staat los. douche is stuk (handdouche). Badkamer heeft een zware vochtgeur, door een gebrek aan ventilatie. Raambekleding van velux is gescheurd. Verblijf is ok voor een korte periode, doch prijskwaliteit te duur voor wat het is.

Zeer vriendelijke en behulpzame host.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

1 nachtje in Leuven om bij Rock Werchter te kunnen zijn.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

De prijs van de accommodatie, 205 euro voor 1 nacht staat niet in verhouding tot het gebodene. Een soort studentenkamer met 2 losse wankele bedjes met een Ikea tafel ertussen. Op de 3e etage onder een schuin dak. Geen ontsnapping mogelijk bij brand dacht ik nog wel even. De bedden staan in de keuken. De aangrenzende badkamer is afgescheiden met een gordijn. Er wordt goed geld verdiend aan Rock Werchter, dat is duidelijk. Maar ach, slapen doe je toch wel na zo'n avond. Wij schijnen wel 1 van de mindere appartementjes te hebben getroffen. Onze vrienden zaten er iets beter bij.

Heel handig om de sleutel via een code uit de kluis te kunnen halen. We waren daardoor niet perse gebonden aan de openingstijden van de receptie. Die zijn niet zo ruim. Koffiesticks en thee, een waterkoker, altijd een heel fijn extraatje. Per ongeluk het ontbijt erbij besteld. Viel niet tegen. 2 tasjes met verse broodjes, jus, fruit, yoghurt, cereals, melk, water, veel beleg.

De locatie van het verblijf is perfect.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De schoonmaak en onderhoud van de flat is onder de maat. Wij kregen eerst een zwaar vervuild appartement toegewezen. Er lag as van op het opgemaakte bedDit was snel opgelost door een andere toegewezen te krijgen. Maar nog steeds is de schoonmaak niet echt goed. Matrassen en kussens zijn slecht. Te dun en geen enkele ondersteuning. Voor 1 nacht gaat het nog. Wij sliepen er 3 nachten. Bedden kraken behoorlijk. Wij zijn van hetzelfde concern in Mechelen geweest de dagen ervoor. Dan was dit een tegenvaller.

De locatie van het verblijf is perfect. Binnen paar minuten ben je met de bus op het station. Personeel van receptie is erg vriendelijk.

Niet schoon, maar wat wil je voor dat geld.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

De rest van het appartement. Het was gedateerd, niet bijgehouden, vies en we waren blij dat er er maar 1 nachtje hoefde te slapen.

Dat er schone lakens op lagen die geen nare geurtjes hadden, het bed best goed lag en het matras geen vuile plekken had.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Volgende keer toch maar weer een hotel.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Alles! We waren hier gelukkig maar voor een overnachting i.v.m. Werchter Classic. We hadden een familieappartement geboekt met twee slaapkamers maar kregen een kamer met een mezzanine waar vier bedden stonden. Het was er vies en alles was meer dan afgeleefd. We hebben er nog niet eens gedoucht of een kop koffie gedronken. We zijn 's ochtends opgestaan en naar huis gereden. Ook moesten we 20 euro extra betalen voor een early check in. Het kantoor was gewoon bemand en we kregen een code per mail om in te checken dus ik weet echt niet waar die extra kosten voor nodig zijn, parkeren konden we in een donkere garage onder een bouwplaats. Die 'garage' werd ook als vuilopslag gebruikt. Daar betaal dan 12 euro per dag voor.

Goedkoop en toch dicht bij het centrum, maar 10 minuutjes...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het was best gehorig, en niet veel luxe, maar dat mag je ook niet verwachten van deze prijs

Goedkoop en toch dicht bij het centrum, maar 10 minuutjes lopen. We hadden alle 4 een 1 persoonsbed, in een soort van appartementje met eigen keukentje en badkamer. De bedden lagen prima! En het personeel was erg behulpzaam!

Van de website halen! Ze zijn totaal niet geschikt voor familie's of gezinnen.

Er was totaal geen toezicht op het terrein. De host was niet zo lang aanwezig als van tevoren aangekondigd en het terrein werd 's nachts niet toegedaan (de hekken bleven open). Hierdoor kon iedereen te allen tijde het terrein op. Bij ons bleken de 2 dames naast mij elk half halfuur een andere man te ontvangen, via een privé-telefoonnummer, die telkens aanbelden. Ook per abuis bij ons. Bijzonder onaangenaam! Het toezicht bleek dus minder dan vooraf aangekondigd en totaal ontoereikend.

De vriendelijke ontvangst en ons terwille zijn met onze vragen.

Het appartement was lang niet gerenoveerd, schimmel in de...
    • Groot Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement was lang niet gerenoveerd, schimmel in de badkamer de douchekoppen werd met tyrap op de plaats gehouden Lamp moest je in spegelkastje aan maken mijn dochter kon er niet bij Traffo hing dicht bij douche Lampen hingen nog geen 10cm boven handdoeken rek

Dichtbij het centrum.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Er hingen twee stopcontacten los aan de muur. Dit zijn geen veilige omstandigheden en horen niet voor te komen als je een ruimte verhuurt. Bij het verplaatsen van het bed bleek de vloerplint los te zitten en werd een weggestopte sigarettenpeuk zichtbaar. Dit is geen visitekaartje! Gelukkig kon de kapotte waterkoker snel vervangen worden. Van de elektrische kookplaat was niet meer leesbaar wanneer het aanstaat of uit staat. Je loopt daarmee het risico dat iets aan blijft staan en energieverspilling.

Dichtbij het centrum. Mogelijkheid om eigen ontbijt te organiseren.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zeer matig
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De vloer in de living was een buitenvloertegel en was dus totaal ongezellig. De zetel was oud in nepleder waar je eigenlijk niet deftig kon in zitten. Heel houterig. Totaal ongezellig. Oude accomodatie.

Goed bed en goed donsdeken.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Appartement gaf geen propere indruk. Vloer in de badkamer was duidelijk niet gekuist, bestek en potten waren niet proper, gordijn zeer stoffig,... Zeer weinig lichten in de kamer.

Goed bed en goed donsdeken.

Goed voor een tijdelijk studentenverblijf
    • Budget Studio voor 1 Persoon

nogal ouderwets interieur werd me gemeld door de persoon die er verbleef. geen aanrader voor buitenlanders die naar de KU Leuven zouden komen, zegde zij me.

De prijs en de plaats in Leuven.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

De prijs was aantrekkelijk toch was de accommodatie minder geschikt voor een iets langer verblijf.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt voor 12 euro Per persoon was uur. De prijs kwaliteit verhouding was beneden peil. Het ontbijt was wel rijkelijk maar niet echt uitnodigend. Verder was de bereikbaarheid ivm het eenrichtingsverkeer niet optimaal. Alhoewel zondags geen parkeergeld verschuldigd was moet wel voor het parkeren van vrijdag tot met maandag 10 uur 24 uur worden betaald.

Binnen loopafstand van het centrum. Vriendelijke en behulpzame manager

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Voor een nachtje prima verblijf, maar als je luxe wil dan voldoet het niet.

Zie boven.

Locatie was prima, bejegening personeel ook. Alleen weinig serviesgoed aanwezig. Douche was niet schoon. Er stond een laag water in de koelkast, waardoor we spullen moesten weggooien. Tv stond boven, geen stoelen boven, kon je enkel op bed tv kijken. Ook geen gemakkelijke stoel aanwezig.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Eigenlijk niet heel veel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De foto's op de website en de werkelijkheid zijn toch totaal anders. Niet echt proper, elektrische verwarming waardoor boven te warm en beneden te koud. Denk niet dat ik hier nog kom.

Eigenlijk niet heel veel

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Sober appartement in een achterstandswijk.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

sobere inrichting, prijs was niet duur, Omgeving een achterstand wijk, ontbijt was een zak met ruim voldoende inhoud van Broodjes en beleg. De kamer onder het dak was groot genoeg en had een eenvoudige keukeninrichting.

We hebben nog wel redelijk geslapen.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Klein maar zeer compleet appartement en lekker schoon
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Toegang met hek waar blowende mensen stonden en parkeergarage die kennelijk door daklozen gebruikt wordt gaf onheimisch gevoel bij aankomst.

Klein , zeer compleet appartement . Erg schoon , alles aanwezig

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Ruime, maar oude en onhygienische kamer
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Kamer was oud en vuil, faciliteiten vielen erg tegen. Wc/douche bevond zich achter een vies gordijn, geen deur.

Erg ruime kamer, vriendelijke flexibele gastheer

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Mijn verblijf
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Bed was klein en niet stevig en wankelt , en kamer was heel erg koud ,kachel geeft niet voldoende warmte.

Mooie en rustige buurt .keuken was goed ingericht

Verblijf van 1 nacht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Niets eigenlijk. het was heel basic. Maar dat wisten we van te voren zoals je kan zien op de foto's en daar is natuurlijk de prijs ook naar

De prijs was aangenaam, het personeel was erg vriendelijk

Prima appartement!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het was erg koud in de periode dat wij hier waren; het vroor. Het kacheltje kon de ruimte niet voldoende verwarmen, waardoor we het koud gehad hebben. Doordat warmte opstijgt was het in de slaapkamer beter uit te houden, waardoor we daar de meeste tijd verbleven.

Goede locatie, dichtbij het centrum (10 minuten lopen). Voorzien van alle basisvoorzieningen en grote TV met ook Nederland 1, 2 en 3 :-).

• Beoordeeld op: 31 december 2016

ongeschikt in de winter
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Comfort, appartement ongeschikt in winter erg koud, 1 klein elektrisch kacheltjes. niet warm te krijgen. ga er nooit weer naartoe. zeker niet met een kind.

gratis parkeren

• Beoordeeld op: 31 december 2016

low budget: OK, maar dit was ondermaats
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

ondermaatse verlichting (lezen onmogelijk); WC, uitgevend in keuken en woonkamer, zonder deur!; vuile douche; slechts 1 waterglas en 1 wijnglas; de 2 open kasten hadden beide een legplank tekort; garage vol afval en verzamelpaats voor hangjongeren; koffie bij ontbijt = 2 zakjes nescafé...

eerder teleurstellend
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

ontbijt: beter een broodje en beleg meer dan snoepje en sinaasappeltje er stond maar 1 tas in de kast dakvenster kon niet verduisterd worden mijn vrouw wou op bed zitten en toen schoot er een lat uit de lattenbodem

Ligging kort tegen centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bij aankomst geen electriciteit wc bril hing los 1 matras stak precies veer door en sochtends van heel vroeg veel lawaai moeilijk kunnen slapen het was of de buren bij ons op de kamer waren bij aankomst lauw water door elec denk ik

Ligging kort tegen centrum

3,0
    Fijn was dat we auto langer konden parekeren dan ons...
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Alles was oud en in slechte staat. Veren staken door het matras, WC stond los te wiebelen, douche kwam van de muur af zetten en had nauwelijks een straal, gordijnen hingen los van de rails. Kortom, niet veel betaald, maar het was zelfs dat beetje geld niet waard!

Fijn was dat we auto langer konden parekeren dan ons verblijf in de accommodatie.

niet voor toeristen
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

De hele inrichting. Het leek wel een opgeruimde studentenkamer. Twee verschillende bedden. Doorgezakte bank. Serviesgoed voor een persoon. Volgens ons inventaris uit een kringloopcentrum. Onverwarmde badkamer. Niet geschikt voor een toerist

De lokatie, loop afstand van het centrum

We werden ontvangen door een super aardige meneer.
    • Executive Appartement met een Tweepersoonsbed

Er was veel lawaai van anderen naast ons. Ze gingen om s nachts 00.30 uur naar binnen omdat het begon te regenen. Wij moesten vroeg op en hebben dus heel weinig kunnen slapen helaas.

We werden ontvangen door een super aardige meneer.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Vieze rommelige bende, echte studentensfeer. Locatie wel prima!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Even voorop gesteld, we zijn doodnormale mensen zonder enige illusie, maar dit was echt onacceptabel. Ik had in April geboekt voor 2 dagen in November. Op dag van aankomst gelijk gemeld dat we de volgende dag zouden vertrekken. We bleken het slechtste appartement te hebben. Mega klein, vies , stinkend en bedden waar je de vering doorheen voelde. Ook deed de douche het niet. Daarnaast was er veel rommel op het terrein, een echte studentensfeer. Uiteindelijk heeft de beheerder met de manager gebeld en konden we de 2de nacht kosteloos annuleren. We hadden het gevoel dat de beheerder ons wel begreep, maar hij kon ons geen ander appartement bieden ivm de drukte. Wel belachelijk dat als je 7 maanden van te voren boekt, dat je dat in het mufste vieze hok gestopt wordt (kamer D4). Echt geen 58 euro waard. Al kreeg ik geld toe, zou ik er nog niet willen verblijven.

De locatie was prima tussen het centrum en Phillips oase. Ook hadden we het geluk dat het s`nachts rustig was.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Ik heb ondanks privé omstandigheden (echtgenoot in ziekenhuis) toch een fijn verblijf gehad.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Ik had een kamer aan de straatkant en dat gaf tegen de morgen wel een beetje verkeershinder.

de empathie van de bedrijfsleider heeft me vooral veel deugd gedaan. De kamer was ok en alles wat er moest zijn was er. Het welkomstpakketje met koffie, thee en melk was een leuke verrassing.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

De rustige ligging en het vriendelijke onthaal.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Radiatoren zaten los, electra op een van de twee geboekte kamers vertoonde storingen, overlast van buren op een van de geboekte kamers.

De rustige ligging en het vriendelijke onthaal. Gunstig gelegen op circa 10 minuten lopen van het station en op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goed, maar alleen met goede oordoppen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Enorme lawaaioverlast van buren links en rechts. Heel dunne muren (leken wel van karton) en heel lawaaierige buren de hele nacht door. Er werd totaal geen rekening gehouden met nachtlawaaiverbod na 22 uur, hoewel aangegeven op de locatie. Ook was er, hoewel beloofd in de omschrijving, geen koffiezetapparaat aanwezig. Dit was een tegenvaller.

Heel goede locatie en schone kamer, schone koelkast, etc. Kabeltv aanwezig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Zelfs voor de goedkope prijs was het echt goor
    • Student Studio met 2 Aparte Bedden

Accommodatie was vies, er zaten allemaal zwarte haren in het dekbed/handdoeken. De bedden zakten enorm door. wc en badkamer waren oud en vies, er was amper licht. In de nacht was er veel geschreeuw van werkers die daar ook in het complex wonen.

Locatie was prima. 15 minuten lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

De bedden waren goed, goed geslapen.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Donkere kamer. We dachten dat er geen lamp in de keuken was, later hoorden we dat dat via de afzuigkap werkte. de waterkoker was defect.

De bedden waren goed, goed geslapen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima onderkomen voor bezoek aan Leuven
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Wij hadden graag ontbijtmogelijkheid gehad maar dit was geen standaardhotel en voor die prijs had dat ook wel erg luxe geweest.

Prima onderkomen voor 4 personen, eigen keukentje in simpel maar net appartementje

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

toeval gratis parkeren, je loop zo naar het centum alles ...
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

het weer, klein beetje rumoerig veel polen en andere werknemers.

toeval gratis parkeren, je loop zo naar het centum alles was er goed voor deze prijs

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Locatie nabij station
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Oudbollig bouwval geschikt voor hooguit 1 dag. Zeer kleine parking waar iedereen kort op elkaar is geparkeerd. Grote kans op schade

Locatie nabij station

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Wij werden 3x gestoord Door andere mensen die hadden...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Wij werden 3x gestoord Door andere mensen die hadden dezelfde huissleutel even later werden we weer gestoord die meneer was op zoek maar een hoer. De hygiëne in de badkamer was ook erg slecht.

Een groot feestje (voor ons)
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

De vlekken op de kast en muren. Maar badkamer was erg schoon en fris. Beetje gehorig.

Heel erg fijne hosts. Relaxed qua uitchecken.

Zeer basic voor die prijs
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Zéér basic. Badkamer afgesloten met gordijntje.

Rustig gelegen

Fijn verblijf in ruim appartement in centrum Leuven

Ruime kamers met kitchinette. Groot bed. Gelegen vlak bij centrum

Locatie, prijs