Beoordelingen over Hotel Cordoeanier 2-sterren

Cordoeaniersstraat 16-18, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#70 van de 101 hotels in Brugge

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Geen goede ervaring dit hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer erg klein Bed erg klein en de badkamer niet schoon. Schimmel en het water in de douchen liep heel slecht weg. Prijs voor de kamer veel te hoog.

De ligging van het hotel was prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Geweldig sfeervol hotel

Geen minpunten maar misschien als tip. Na het uitchecken de koffers in een afgesloten ruimte bewaren.

Het hotel is verrassend !!!! De kleuren gewaagd maar ontzettend mooi. Prachtig café rose red. Een hotel met verrassingen. Vooral de badkamer (kast) . Klein maar ruim genoeg en proper!! Ontbijt is prima. Een hotel voor een paar overnachtingen . Wij komen zeer zeker terug. Zeker de centrale ligging geven dit hotel een dik pluspunt.

Prima hotel maar wel eenvoudig

-Ontbijt is behoorlijk eenvoudig met weinig keus. -De kamer was erg klein voor drie personen, het derde bed was volgens mij een opklapbed die voelde alsof die enigszins schuin afliep -Het hotel is erg gehorig, de oordoppen waren geen overbodige luxe.

Goede locatie in het centrum en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Gunstige ligging maar matig hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tweepersoonskamer was behoorlijk klein. Je moet erop voorbereid zijn dat je lange trap op moet naar je kamer. Het bed is behoorlijk klein en de matrassen lagen niet goed en hebben slechte vering. Als iemand zich omdraait in bed kraakt en beweegt het bed behoorlijk. Daarnaast was het bed niet schoon. Wij hadden heel veel last van jeuk en dat opeens uit het niets 's nachts. Zoiets hadden we nog nooit meegemaakt in een hotel. Wellicht waren het bedwantsen? Dit aangekaart bij receptie naar daar werd aangegeven dat dit niet mogelijk zou kunnen zijn omdat de matrassen hier tegen beschermd zijn. Maar bedwantsen kunnen ook in kieren van kamers en naden van matrassen voorkomen dus dat verhaal klopt niet. Het matras oogt ook behoorlijk oud en is aan vervanging toe. Wellicht waren het muggen? In ieder geval het heeft onze nachtrust ernstig verstoord. Ook jammer dat het bijbehorende café gesloten is tot 3 september en dat in de zomer. Een tip: er is wel een leuke Irish pub in de nabijgelegen straat.

De centrale ligging bij de markt dichtbij bezienswaardigheden, restaurants en winkels. Ontbijt is goed.

perfect

een oud hotel ! MAAR heel proper/ gelegen tegen de markt / een heel gezellige bruine kroeg met vele speciale bieren en opgeleid personeel / degelijk ontbijt / zijn we in brugge gaan we zeker terug

Uitstekende locatie!

Kleine kamer en badkamer. Het spek werd niet meer bijgevuld een half uur voor het ontbijtuur gedaan was. Met het raam open slapen heb je veel lawaai in de ochtend.

Uitstekende locatie! Vrij rustig en in nog geen 5min op de Markt! Vriendelijk personeel en een gezellige omgeving om te ontbijten. Prima voor een kort verblijf en Brugge te bezoeken.

Superlocatie in hartje Brugge met hulpvaardig personeel en uitstekend ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tweepersoonsbed had een tweepersoonsmatras. Jammer dat er niet twee eenpersoonsmatrassen waren.

Gezellig hotel op perfecte locatie in het centrum van Brugge. Hulpvaardig personeel en uitstekend ontbijt.

fijn en vriendelijk personeel, de lokatie is goed en rustig...

De prijs-kwaliteit verhouding viel wat tegen, ik had een wat beter onderhouden kamer verwacht. (met name het sanitair was matig en de kamers warm en wat aan de donkere kant) Verder helemaal ok.

fijn en vriendelijk personeel, de lokatie is goed en rustig gelegen. De sfeer van het hotel is goed. Leuk eetcafe ernaast.

De locatie in hartje Brugge is ideaal als uitvalsbasis om...

Het ontbijt was zeer normaal, geen grote keuze aan brood of beleg. De badkamer was zeer klein, wat niet handig is als je er met kindjes logeert.

De locatie in hartje Brugge is ideaal als uitvalsbasis om verschillende musea en mooie plekjes te bezoeken. De kamer en de badkamer was aan de kleine kant, zeker als je er met kleine kinderen logeert. Het ontbijt was zeer gewoon, weinig keuze aan brood en beleg.

Mieke

Te kleine badkamer. Kamer te klein voor 3 personen. Geen muggenraam, het was te warm om raam dicht te houden. Moeilijke trap om valies te dragen tot 3de verdieping.

Gezellig terras om te ontbijten. Heel goeie locatie.

Voor kort verblijf uitstekend. In Brugge veel gezelligheid en uitstekend eten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij kende het hotel al en hadden eerder hier goede ervaringen opgebracht. Ontbijt zeer goed en ruime keus. Alles bezien op basis van de kosten. Voldeed zeer goed op basis van de prijs. Men had een bar, die vanaf 18.00 uur was geopend. Dus daar kon in de avond gebruik worden gemaakt.

Op vriendelijke en zakelijke wijze ontvangen. Alles werd uitstekend uitgelegd. Op vragen werd zeer goed en duidelijk antwoord gegeven.

Prachtige stad maar verwacht meer luxe op de kamer.

De grote van de kamer, met name de badkamer. Na het douchen had je nauwelijks ruimte om je af te drogen en in de cabine wou dit ook niet. Allemaal wel schoon maar de prijs-kwaliteitverhouding vind ik beneden peil voor een verblijf van 4 nachten met 2 volwassenen en een kind van 16.

Het cafe wat niet bij het hotel hoorde was gezellig. Ruime keuze in biertjes en prima bediening. De locatie was zeer dichtbij het grote centrum plein.

Een zeer jong gastvrij bedrijf met oog voor een druk gezinsleven en de gewenste ontspanning
    • Superior Driepersoonskamer

Wij waren met ons 2 jarig dochtertje. Er was rekening mee gehouden dat we niet de trap op hoefden en lekker op de begane grond zaten. De kamers waren eenvoudig maar supernetjes verzorgd. De lokatie is geweldig en t café gaf ons de ontspanningsmogelijkheid die we ook thuis voelen. Met ons dochtertje slapend in de kamer ernaast. Resumé. Een aanrader!!

Goed voor één overnachting

Kamer erg gehorig ten opzichte van de andere kamers. Hele kleine douche in kleine badkamer met weinig comfort

Goed ontbijt, mooi sfeervol café. Prima ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Vlak in het centrum tegen een erg economische prijs.

Geen opmerkingen.

Goede ontvangst, alles goed uitgelegd, kamers zijn in orde, geen overbodige luxe, Badkamer is krap maar proper. Het ontbijt is meer dan voldoende en in orde. Voor deze prijs kan je niet meer verwachten, dus voor deze korte overnachting zijn we tevreden geweest hier.

Prima verblijf met comfortabele bedden, leuke bar en vriendelijk personeel, direct in de stad.
    • Superior Driepersoonskamer

Badkamer was klein, geen ventilatie en douche in badkuip (lastig en glad bij in en uitstappen).

Vriendelijk personeel en een heel gezellige bar! Het hotel ligt op een top locatie, direct in het centrum en alles op loopafstand.

Kamer was op de begane grond onder aan de trap.
    • Superior Driepersoonskamer

Kamer was op de begane grond onder aan de trap. Alle gasten kwamen langs onze kamer de trap op. Ramen keken uit op de rook plaats, met de ramen open rook je de asbakken

badkamer was wat klein, maar verder netjes.

Vriendelijk personeel, en een goed verzorgd ontbijt. Restaurant zag er erg gezellig uit, en zeker ook druk. wij hebben er zelf niet gegeten maar het zag er goed uit. en echt midden in het centrum.

Zeker te doen voor één nacht

piepkleine badkamer en tikkend geluid op de kamer waarschijnlijk van de leidingen. Ontbijt zeer basic.

Perfecte ligging prijs- kwaliteit in t centrum van Brugge

Een leuke ambiance, dicht bij alles!

Een leuke ambiance, dicht bij alles!! Leuk, jong personeel!! Enkel ontbijt mocht misschien ietsje meer zijn (bv croissant of boterkoek) op zondag bij het ontbijt. Voor de rest prijs/kwaliteit helemaal top!!

Zeer goed ontbijt!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer dunne kussens in een weinig aangenaam bed, maar al bij al viel ook dat nog wel mee.

Zeer goed ontbijt! De kamers zijn heel basic en de bedden nogal klein, maar alles was wel heel proper.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heerlijk, veel gezien en erg gezellig samen met mijn dochter.

Ontbijt mag wat uitgebreider, douche erg krap.

Ontbijt was redelijk, ligging perfect. Erg leuk en gezellig biercafe bij het hotel. Prijzen van restaurants zijn in Brugge behoorlijk aan de prijs, maar Brugge is zeer de moeite waard.

prijs / kwaliteit = in orde

vreselijk klein bed, lag erg slecht. ook kussen en dekbed erg minimaal. kamer is echt bed and breakfast en niet hotel waardig. zo ook de badkamer

ligging hotel

De klantvriendelijkheid van het personeel en het cafe!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was er klein en schuin aflopend dus we werden vaak wakker omdat we bijna uit bed vielen. Maar dat is vast niet in elke kamer zo.

De klantvriendelijkheid van het personeel en het cafe! Daarnaast is het hotel echt 1 minuut lopen van de markt voorbij. Echt top locatie!!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een plek om terug te komen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het viel me niet tegen maar wel op, dat de vloer nogal scheef liep. Onder bed stond een stapeltje plankjes op elkaar gestapeld, of dat nu was omdat het bed anders doorzakt of omdat de vloer scheef liep weten we niet. En geen lift vind ik altijd een minpunt, maar dat was wel bekend.

De ligging was prima, het ontbijt ook. Er was een café bij waar je 's avonds gezellig nog wat kon drinken. We hadden mooi uitzicht op het Belfort. Erg vriendelijk personeel. Badkamer was wat klein, maar alles was aanwezig en schoon en dat vind ik veel belangrijker.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prijs kwaliteit super!

Het ontbijt viel tegen; was beperkt in keuzes.

Locatie top, café leuk om iets te drinken in de avond (kennis van bier), kamer schoon en bed lag heerlijk (alleen kleine kamers en 2p bed)

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Klein, gezellige hotelletje met vriendelijk personeel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was heel erg klein, alsook de badkamer, maar voor ons korte verblijf was dit zeker voldoende.

Lekker ontbijt, spek en ei, stokbrood en toast, fruit en yoghurt, koffie, thee, warme choco en fruitsappen. Alles wat een ontbijt nodig heeft in een gezellige ruimte.

Netjes
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was erg klein, matras van bed was slecht tot matig. Douche, toilet, en wasbak waren klein in dezelfde ruimte. Sliepen naast een dakgoot en die druppelde snachts,op gegeven moment irritant.

Locatie en café bij het hotel beviel goed. Ontbijt was goed en voldoende. Aardig volk in het café en hotel.

lekker dicht bij het centrum, inderdaad op loop afstand.

lekker dicht bij het centrum, inderdaad op loop afstand. Nog geen 2 minuten. Daarna lekker op de terrassen gezeten, en heerlijk belgisch bier gedronken. Top weekend.

Het hotel "Grote tegenvaller"

Géén mogelijkheid voor hotelgasten om samen als groep s avonds een afzakkertje te pakken. Café te vol en geen aparte plek/ruimte ergens anders in hotel voor hotelgasten, aan de bar gaan staan mocht niet en zitplek was er niet genoeg. Gehorige, kleine zéér basic kamers, platte kussens. Badkamer ook zéér klein en niet proper, vooral het douchescherm bij de randen, afzuiging op sommige sommige badkamers erg vies en douchekop ook vies.

Ligging hotel, dichtbij centrum Voor ons echt het énige pluspunt

een grote domper op ons bezoek aan Brugge, nooit meer dit hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te kleine kamers, slechte hoofkussens ,badkamer zeeeeeer klein en onhygienies. We hadden voor 14 personen geboekt en 's avonds een drankje was niet mogelijk omdat de zitplaatsen bezet waren en je mocht niet staande drinken. Ik verwacht dat er altijd plaats is voor hotelgasten.

De ligging is perfect

Weekendje Brugge

Kamers zijn nogal gedateerd. Douche, sanitair aan de krappe kant.

De locatie was uitstekend. Geweldig is ook de bar beneden met 200 soorten bier. Barpersoneel kan je ook heel goed adviseren.

super ligging en zeer vriende;ijk personeel.

Onze kamer lag op de tweede verdieping niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn .Erg hoog en veel trappen.

het ontbijt was prima. het personeel vriendelijk en behulpzaam. en de ligging midden in het centrum.

We hebben ons thuisgevoeld in het hotel en het was erg rustig terwijl het zo dicht bij het centrum

In de ene kamer was alles nogal klein. Lage wc en de doucheruimte was nogal klein..Beneden was alles wel groter maar het bad was zodanig groot dat je er bijna een bankje bij nodig had om erin te stappen. We misten ook een rubbermatje tegen het uitglijden,

Het ontbijt vonden wij matig, Het personeel bood ons alle hulp die twee oude dames wel nodig hadden af en toe. Het meest beviel ons de locatie, zo dicht bij alles wat je maar wilt bezichtigen. We werden goed voorgelicht over waar de verschillende locaties waren. De service was excellent.

Prima. Voor herhaling vatbaar en dan direct de auto stallen in een ondergrondse parkeerkeergarage
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeergelegenheid in de directe omgeving van de locatie is rampzalig maar dat is uiteraard de eigenaar van de locatie niet aan te rekenen

Alles viel binnen de prijs/ kwaliteitverhouding

Heerlijk! een aanrader.

Geen minpunten

De locatie was perfect. Rustig en alles op korte loopafstand. Middenin het centrum. Het personeel was zo aardig en behulpzaam. Fantastisch. Ook met ons moeder met rolstoel ging dat allemaal goed. Kamers eenvoudig maar netjes. Geen lift. Fijn dat er zo'n gezellige bar rose red bij was. Zeker handig voor grotere groepen dat je toch gezellig bij elkaar kunt zitten bij je hotel. Goede gratis wifi. Ontbijt was prima.

goede nachtrust gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

ietwat kleine kamer maar was oké.ontbijt ça va..brugge is heel duur.ga van die grote markt af.in de binnenstraatjes is het een deel goedkoper.

goede nachtrust gehad.pal in het centrum.goede locatie.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Top locatie, zo jammer dat de prachtige bar dicht was.

Bar Rose Red, waarmee geadverteerd wordt in beschrijving, was gesloten op dinsdagavond. Dit was voor ons juist doorslaggevend in hotel keuze, dus een flinke tegenvaller. Mag echt beter vermeld worden!

Super hotel op super locatie!

De bedden en kussens waren iets minder maar desondanks toch redelijk goed geslapen.

Hotel ligt in het centrum, bij het hotel zit een café met binnen terras. Goed ontbijt, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

waren leuke dagen en het weer was goed!

vrij gehorig maar is een oud pand met houten vloeren dus kan niet anders maar stoorde niet echt

de ligging van het hotel was heel goed,dicht bij het centrum en toch 's nachts geen lawaai het otbijt was eenvoudig maar lekker

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

De ligging in het centrum is ideaal.

Airco was er niet. Valt wel mee te leven.

De ligging in het centrum is ideaal. Het bijbehorende streekbierenkaffee Rose Red is zeker de moeite Onthaal is prima.

Lovely
    • Kleine Tweepersoonskamer

Midden in het centrum is er inderdaad weinig parkeermogelijkheden, parkeergarage is een stukje lopen

Goed hotel met lekker ontbijt op een perfecte locatie.

Weekendje Brugge

Parkeren is een crime. Als je later in de middag arriveerd dan zijn alle parkeergarages vol en moet je veel te ver lopen. Terwijl het dichtstbijzijnde parkeergarage maar 200 mtr verder op was. Je kan in het centrum nergens je auto kwijt. Is heel lastig.

De ligging van het hotel was super. Na de straat uitlopen en de hoek om was je al midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Goede ligging vriendelijke mensen

De kamer op de site staan mooie kamers maar daar hebben wii niet in geslapen. De badkamer was erg klein en laten we netjes zeggen dat het erg gedateerd was.

Goede ligging vriendelijke mensen

Heerlijk verblijf in deze prijs/kwaliteitsverhouding

De gang op de 2e vd is erg gehorig

Prima ontbijt, ideale locatie op enkele minuten lopen naar de markt. Hotel zit boven cafe Rose Red waar je heerlijk s'avonds nog een biertje kunt doen (200 verschillende) waar het personeel ook enthousiast over kan vertellen. Vlakbij zit ook een bierbrasserie Cambrinus waar je heerlijk kunt eten (wel reserveren)

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Niet aan te raden

Onbeschofte personeel. Bij het inchecken ruim half u laten wachten, omdat betreffende personeelslid nog onderweg was (terwijl we 3 u na inchecktijd aankwamen) vervolgens achtergekomen dat de sleutels (voor 5 kamers) al klaar stonden en dus aan ons overgedragen konden worden door de jongen die ons eerst welkom had geheten, maar niet werd gedaan omdat hij alleen achter de bar stond. Vervolgens wordt de volgende ochtend een broodje klaargemaakt door ons voor 1 vd kinderen omdat hij zich niet lekker voelde en misschien later wat zou eten. Komt dezelfde medewerker waar we bij het inchecken ruim een half u op moesten wachten met de mededeling dat we geen lunchpakketten mochten maken, zonder te vragen waarom we 1 broodje klaar maakten. Toen we hem er op aanspraken kon er niet eens een sorry van af. De kamers waren vies, lampen deden het niet.

Gemoedelijke aanrader.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niets. Gelet op de prijs vond ik de kleine, eenvoudige en schone kamer allerzins redelijk.

Het inpandige cafe. Prijs- kwaliteitverhouding. Schoon. Vriendelijke personeel. Gemoedelijke sfeer.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Super fijne overnachtingsplek in het centrum van Brugge
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het slaapkussen was wat aan de platte kant. Maar voor 1 nachtje slapen helemaal prima.

De ideale slaapplek in het centrum van Brugge. Het is maar een paar 100 meter lopen naar de Markt, heel fijn!

Goed genoeg voor 1 of 2 nachtjes

Kamer was erg klein Beetje luidruchtig 't veel mensen bij een trapingang 😖

Vriendelijk personeel 👍Ontbijt was goed verzorgd 👍 Kamer was erg klein maar wel goed verzorgd☺️

leuk hotel hele fijne sfeer, gemoedelijk. Midden in het centrum met een leuke bar erbij.

ramen konden niet op kiepstand... dat was wel fijn geweest. Vollere kussens maar dat is heel persoonlijk.

De locatie was uitstekend, midden in het bruisende centrum. Kamers waren sober maar netjes en zuiver. Badkamer klein maar prima waterdruk. Leuke sfeer erg gemoedelijk.

gewoon..alles was prima maar niet super.
    • Kleine Tweepersoonskamer

gehorige kamers. en zeker de kamers aan de straatkant. balkon deur een klein beetje open ivm warmte. nadeel was dat je alle mensen buiten hoorde s'nacht.

zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima verblijf hele leuke bar & goede locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bed was wat matig & het ontbijt ook.

De bar Rosered die aan het hotel vastzit is echt een leuke bijkomstigheid. Er worden 200 bieren geschonken en de mannen achter de bar weten over elk wel wat! Leuk. Fijne locatie, binnen no time sta je op de markt.

Voor herhaling vatbaar! Ik ga zeker nog terug!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Nachtlawaai, mensen die op stap waren geweest en dan laat terug kwamen en heel veel kabaal maakten

Het ontbijt was heel lekker en genoeg keuze, kamer was klein maar heel proper en een heel goede matras. Gezellige bar!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Wij komen terug als we Brugge bezoeken!

Kamer was vrij klein voor drie, vooral bergruimte te weinig.

Ontbijt prima, personeel heel vriendelijk, ligging fantastisch ivm stadsloop op zaterdag. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima locatie voor een weekendtrip of zakenreis.

Kamers zijn schoon, maar klein en weinig comfort. Prima om er alleen de nacht door te brengen. Hotel is vrij gehorig.

De ligging van het hotel is perfect. Direct nabij het centrum en in een rustige straat.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

een prima verblijf! zou het zo weer boeken

onze kamer had ietsje groter gemogen. maar veel zijn we er niet geweest. veel last heeft men er niet van

vriendelijk personeel. prima ontbijt, leuk cafe met zeer veel lekkere keuze aan bier. een aanrader. kamers goed schoon en verzorgd

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Perfect hotel voor de bezoeker van Brugge zonder al te veel wensen

De kamers zijn erg sober. Iets meer aankleding zou de ervaring een stuk leuker maken.

Het hotel heeft een prima ligging midden in het centrum. De bar bij het hotel is erg romantisch.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Hotel met karakter en persoonlijkheid

Ondanks het feit dat de kamers en badkamers een beetje zielloos en primitief overkwamen, het belangrijkste van een hotel was perfect : een goed bed, een comfortabele douche, alles proper, een zalig ontbijt en een heel knusse sfeer aan de balie en in de romantische bar. En dat heb je dan weer niet met die moderne hotels ! Dicht bij Grote Markt. Dus voor herhaling vatbaar !

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Ontbijt uitstekend.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer 21. Erg klein. Met scheve vloer. Met als gevolg spleet van 3cm onder deur. Vorig jaar hadden we een betere kamer.

Ontbijt uitstekend. Personeel ook. Ligging

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

gezellig hotel midden in het hartje van de stad
    • Superior Driepersoonskamer

buitenterras aanpalend aan venster van de kamer Gewoon meegedeeld en wel hiervoor een compensatie gekregen

Goed ontbijt wat steeds bijgevuld werd locatie hotel prima

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Het hotel lag op een super locatie en we hebben thuis gevoeld door het personeel!

De foto's van de hotelkamer op de site van booking.com zagen er veeel mooier uit dan het in werkelijkheid was.

Het personeel was super vriendelijk, de ligging was perfect en het café onder het hotel had een erg uitgebreide kaart met speciaalbiertjes en gezellige inrichting.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Gezellig, maar erg klein.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was lekker, maar simpel. En de kamer was erg klein, met name de badkamer.

Het was een goede locatie, dichtbij het centrum. De sfeer was goed, vooral in het biercafé.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Fijn hotel met ideale locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

De grootte van de kamers viel tegen.

De kamers waren behoorlijk klein maar prima en schoon. Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar lekker. De locatie is ideaal!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Een heerlijk, knus verblijf op een perfecte locatie met de badkamer als minpunt.

De badkamer was echt minimaal; veel te krap. Het toilet stond echt in de badruimte en je kon je niet omdraaien als de schuifdeur dicht was. Absoluut veel te krap. Dit vind ik een groot minpunt. Ik zou hier met mijn man om die reden geen kamer boeken.

De ligging van het hotel is uitstekend. De sfeer paste perfect bij ons uitje van twee vriendinnen die een paar gezellige dagen in Brugge wilde doorbrengen. Het ontbijt was prima en de sfeer van het hotel heel knus. Ook het Red Rose Café is een echte bonus. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Een formitastisch verblijf : het weer, het gezelschap, de stad...

een kleine koelkast op de kamer misten we wel, maar eigenlijk voor een 2 sterrenhotel niet van toepassing, ter vervanging konden we heerlijke koele dranken proeven in café red roses!

we mochten ons bagage reeds in de voormiddag in het hotel plaatsen, en pas om 14u inchecken.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Locatie was geweldig.

Kamers aan de kleine kant maar wel schoon.

Locatie was geweldig. Markt om de hoek! Leuk café beneden...waar je geen last van hebt op de kamers. Vriendelijk personeel. Leuk nostalgisch hotel. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Centrale ligging

Hotelkamer gedateerd, kleine douche ruimte. Erg gehorige hotelkamer.

De ligging in het centrum. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. 's Avonds nog gezellig een biertje pakken in het biercafe.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Perfecte locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De locatie!! Superdicht bij alles! Heel fijn dat er een biercafétje onder het hotel is. Leuk om 's avonds zo af te sluiten. Zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit perfect. Geen grote luxe, maar dat heb je niet nodig op citytrip!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Warm, gezellig, vriendschappelijk...

Een lift Nogal kleine badkamer

De positieve sfeer onder het personeel. Het ontbijtbuffet. Het biercafé is gewoon geweldig: al die soorten, correcte bediening in propere glazen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

De locatie was geweldig.

Echt uitslapen is er niet bij. klokslag 10.00 uur wordt het ontbijt weg gehaald, ook al zit je nog te eten.

De locatie was geweldig. Na een dag en avond in Brugge is het heerlijk nog even een drankje te doen in het rustieke café dat bij het hotel hoort

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Heerlijk appartement, vlak bij Disney; Digitaal erg achter.

De computers waarvandaan we de kaarten voor Disney wilden printen. Deze doen het niet goed. Cloudprinter zou de oplossing zijn. Dan geen computers meer nodig. Beveiliging van WiFi is ook een verbeterpunt.

De kamer en de bedden en de douche waren heerlijk! Rustige appartement, lekker groot, heerlijke bedden en groot balkon! ++++

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prettig en centraal gelegen verblijf voor een aantal dagen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer, grootte van de douche. Douche was wel schoon maar door schimmel op de kitranden leek dat niet zo.

Vriendelijk personeel en ontzettend leuk cafeetje bij het hotel

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

4-daagse reis van kegelclub.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bepaalde kamers met smal 2-persoonsbed tegen muur. Dit is een probleem voor senioren, die 's-nachts wel eens naar het toilet moeten.

Kamers klein maar voldoende groot voor kort verblijf. Ontbijt goed. Locatie uitstekend. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Avontuurlijk verblijf
    • Superior Driepersoonskamer

Helaas hadden wij de eerste nacht last van bedwantsen.. Ze waren al flink van formaat dus blijkbaar al een poosje aanwezig. Zeer onaangenaam en pas de volgende dag kunnen melden gezien er geen 24 uur receptie is. Echter werd hier zeer goed op geacteerd door het hotelpersoneel door die nacht niet in rekening te brengen en ons te voorzien van een nieuwe kamer. Ze zijn direct grondig aan de slag gegaan de kamer te behandelen waar zelfs alle lampen en planken van de muur werden gehaald. Hopelijk is dit probleem dan ook snel opgelost! 2e nacht trouwens heerlijk geslapen :)

Locatie is perfect, kamers zijn basic maar voldoen prima aan de verwachtingen, zeer behulpzaam personeel en het ontbijt was lekker!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De vriendelijkheid van het personeel.

Kamer was een beetje klein voor 3 personen.

De vriendelijkheid van het personeel. De gezelligheid van het bijbehorende café. Prima ontbijt.