Beoordelingen over Hotel Cosmopolite 3-sterren

Albert-I Laan 141, 8620 Nieuwpoort, België

#5 van de 8 hotels in Nieuwpoort

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Aangenaam en relax

Ik vroeg een tafel voor 7 personen in de Carousel. Er kwam net een tafel vrij. Ik zei oké binnen een kwartiertje zijn we hier. Dat kon niet. 5 min later zaten we allen aan een tafel vol etensresten van vorige gasten. Dat kan beter, dacht ik

Ontbijt met een glaasje cava

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Aangenaam en locatie om tot rust te komen.

Het ontbijt was lekker, maar mocht toch wat meer keuze zijn. Heb de indruk dat er minder voorhanden was dan tijdens mijn vorig bezoek twee jaar geleden.

De mooie rustige kamer.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Bij aankomst bleek dat onze boeking niet terug te vinden was...

Bij aankomst bleek dat onze boeking niet terug te vinden was in hun systeem, na lang zoeken vonden ze inderdaad een document. Aangezien onze dochter van 6 erbij was hadden we een 3 persoonskamer aangevraagd, echter was het 3de bed een uitklapbare zetel met zééér slechte matras. Ook de kamer lag ergens in een hoekje en de schuifdeur kon niet op slot, tot daartoe want het ging maar om één overnachting maar de hectiek bij het inchecken maakte de aankomst toch al pakken minder aangenaam, als je dan boven aankomt en blijkt dat de sleutel nog niet is geactiveerd..... je dan terug naar beneden moet en nog eens 15 min moet wachten....

Een verblijf gehad om "U" tegen te zeggen...!

Een te zwak Wifi-signaal op bepaalde plaatsen in de kamers...- aan de ingangsdeur ok...!:-)

Uitstekend ontbijt - keuze te over...! Verzorgde kamers - mooi uitzicht op de omgeving - handig met 2 kamers die de kinderen leuk vonden...!

hebben aan mn vragen voldaan , geduld is een schone deugd

kijk bij wat beviel u het liefst

Na 3 pogingen , in verschillende kamers (en na 16 uur gearriveerd) echt chaotisch,in de kamers ;vergeten te poetsen kennelijk, hebben bij de uitchecq zels kleding gepresenteerd die niet van ons was , Eindelijk een kamer

Ok

Bij mijn boeking in de maand mei, heb ik voor 2 personen geboekt. Tot mijn verbazing merkte ik de dag voor het inchecken dat het om een eenpersoonskamer ging. Met als gevolg dat dit diende aangepast te worden en de prijs met € 70 verhoogd werd. Volgende keer boek ik rechtstreeks met het.hotel om deze verassingen te vermijden. Groetjes.

De kamer was netjes, het ontbijt heerlijk. Vriendelijk personeel.

Fantastich we komen terug!

Fietsberging was te klein, wij hebben fietsen buiten moeten plaatsen, wel afgesloten dus niet op straat!

Wij hadden 2 familiekamers, echt een aanrader heel veel ruimte en kraak net!

Heerlijk ontbijt.

Poetsvrouw stond tot 2 keer toe op onze kamer ondanks wij een bordje met niet storen aan de klink hebben gehangen. Vast tapijt op de kamer, niet ideaal voor mensen met allergieën.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

Aangenaam en ontspannend.

Het was warm binnen, dus we sliepen met open raam. Er was straatlawaai en lawaai van een airco die buiten op een terras stond. Bij een volgende gelegenheid vragen we een kamer met uitzicht op de binnenplaats.

Heel vriendelijk personeel, goede locatie, ruime kamer, propere badkamer en toilet apart, uitgebreid ontbijt, na uitchecken kon de bagage achtergelaten worden in een ruime locker. We kregen op onze vraag de tip om in restaurant Het Kompas te dineren en ook dat was een echte aanrader. We komen zeker terug naar dit hotel.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat tips voor ontbijt:Liever apart gebakken spek ipv stukjes die je moet zoeken in het ei! Misschien ook zachte broodjes(sandwiches) voorzien !

Ruime familiekamer: 2 gescheiden kamers met badkamer ertussenin! Wc apart! Douche en bad samen!

Nachtje weg

Vriendelijk onthaal. Het hotel beschikt over een brasserie waar je lekker kan eten. Ook Het ontbijtbuffet was tiptop. Daarnaast is de ligging van het hotel ideaal om een wandeling te maken langs de dijk van Nieuwpoort. Ook de winkelstraat is vlakbij en je kan je auto parkeren in een ondergrondse parking dichtbij het hotel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prima prijs-kwaliteit op erg goede locatie

Het hotel staat bekend om rolstoelvriendelijk en toegankelijk voor ouderen te zijn. Wij hadden een kamer, goed uitgerust voor personen met een beperking, maar de gang naar deze kamer was erg smal en had een aantal moeilijk te nemen bochten. Verder was het ontbijt oke, maar misschien beter voor deze mensen om drank, of ten minste koffie en thee, aan tafel te bedienen (met een kannetje).

Ontbijt met voldoende keuze, standaard hotel kwaliteit. Ruime kamer, netjes en proper.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Aangenaam kort verblijf!

Er was geen airco of verluchting in de kamer (tenzij je met ramen open slaapt). Tijdens ons verblijf was het niet overdreven warm dus het viel nog best mee maar ik kan me voorstellen dat een airco gemist werd bij de zwoele temperaturen van juli en begin augustus.

Een ruime familiekamer met tussendeur. Voldoende bergruimte. Een ruime badkamer met dubbele wasbak. Balkon met stoelen en zijdelings zeezicht. Een heerlijk groot bed. Alles was proper. Uitgebreid ontbijt met voor elk wat wils (charcuterie, gerookte zalm, ontbijtgranen, notenmengeling,koffiekoeken, verschillende broodsoorten,... De koffie uit de perculator was lekker. Vlot in- en uitchecken. Mooie garagebox te huur in een ondergrondse parking iets verderop met de mogelijkheid om langer te gebruiken op de dag van uitchecken.

Voor de tweede maal een ontspannend verblijf met vrienden.

Het ontbijt is heerlijk en het eten staat opgesteld achter een muur wat rustiger is als je zelf zit te eten. Er wordt ook gedacht aan mensen met lactose intolerantie. Er is sojamelk beschikbaar zonder dat je er naar hoeft te vragen.

De schuifdeur van de kamer ging niet helemaal dicht en was heel moeilijk open te krijgen. Op het terras niet genoeg beveiligd. Kamer naast ons konden op ons terras komen.

Goed onbijt. Veel keuze. Kamer was groot. Bed was confortabel, goed geslapen.

De ligging van het hotel was zeer goed.

De kamer is zeer basic, soms zelfs beetje industrieel. Er wordt weinig gedaan om enkele gezellige elementen in de kamer aan te brengen, het geheel wat knusser te maken. Het ontbijt was erg druk en iedereen zat een beetje opeen gepropt.

De ligging van het hotel was zeer goed. Alles werd netjes onderhouden.

Zeer aangenaam verblijf in Nieuwpoort-Bad

Kan niets bedenken wat tegenviel...

Mooie en ruime kamer met alle nodige voorzieningen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Ligging is super, pal in het centrum van Nieuwpoort-bad. Hier komen we zeker terug.

• Comfort Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Misschien de 2 lelijke schilderijen boven het bed en de tv was erg klein in verhouding met de kamer ... Liever laminaat dan tapijt !!

Meteen in centrum Heerlijk ontbijt ,steeds aangevuld en erg lekker 👍

Locatie was heel goed.

Kamer: waren airco aan het renoveren, kamer m.a.w nog in verbouwing terwijl wij er logeerden. Lawaai (constant luide ruis van ventilatiesysteem buiten), zeer storend voor een goede nachtrust.

Locatie was heel goed.

goed voor 1 nacht met focus op bezoek van de kust - niet voor langer

geen verluchting in de badkamer - veel lawaai van straat - gordijnen houden licht niet tegen ontbijtzaal is net een refter - veel tafels blijven staan met vuile vaat en bij afkuisen tafels worden kruimels gewoon op de grond geveegd

goede locatie - ideaal voor 1 nacht - wc en badkamer gescheiden - lekker ontbijt - vriendelijk personeel

Ideaal voor een kort verblijf, in combinatie met shoppen in Nieuwpoort (feestdag de dag nadien)

Niet veel bijzondere opmerkingen. Hier en daar was wel zichtbaar dat ze met wat renovaties bezig waren die nog niet helemaal afgewerkt waren in onze kamer (nieuwe airco gestoken, vals plafond moest nog terug geplaatst worden), maar op zich was dat niet storend, het goede is dat je weet dat ze het hotel goed onderhouden.

Het ontbijt was in orde, buffet mooi opgesteld, alleen was het er vrij druk en de ruimte rond het buffet niet zo ruim, maar goed, je bent met vakantie, dus een beetje geduld oefenen dan bij het aanschuiven aan het buffet dat kan er dan ook wel bij. Kwaliteit van het ontbijt was wel in orde, al heb ik op hotel graag "spek met eieren", er was helaas geen spek in het buffet tijdens ons bezoek (één nachtje). Wel spiegeleieren en roereieren. En een uitgebreid assortiment kaas/vlees en de gebruikelijke granen, fruit, yoghurt, cornflakes.... De kamers waren ook in orde, zoals dat hoort te zijn.

Beantwoorde niet aan onze verwachtingen.

Wij zaten in het oude gedeelte vh hotel. Spiegel kast gebroken en samengehouden met kleefstrip. Electriciteit in badkamer viel uit de muur. Geen airco. Venster kregen we met moeite open. Voor minibar moet je sleutel vragen en waarborg betalen. De ramen stonden vol vuile vingers. En toch willen we er nog eens logeren maar dan in het vernieuwde gedeelte. Personeel was wat arrogant bij onze opmerkingen, behalve Anja die supervriendelijk is.

Het ontbijt was zeer goed!

Er is totaal geen ventilatie in het HOTEL.

VENTILATIE in KAMERS

Er is totaal geen ventilatie in het HOTEL....we hebben 2 andere kamers gekregen..we krijgen geen lucht binnen...ik meen het...ze zijn begonnen dit te fixen..2 kamers hadden vetilatie! hierdoor hebben wij slecht geslapen want buiten staan hun motors aan voor de vriezer/koelkast… wij hebben trouwens geen last van onze longen ofzo.. ;) voor de rest zijn ze aardig ..eten is goed....we hebben 1 dag eerder uit moeten checken wegens het bovenstaad probleem STRAND alles was best duur..paar pizzas ergens gegeten met drankjes 50 euro vruchten advocado 2.40 Dus best een dure plekje..

goed verblijf maar kamer is aan opfrisbeurt nodig.

hygiene in de kamer: stofnetten, kapotte gordijnen, vloerbedekking met gaten, opvallende beschadiging aan muur en muffe geur

badkamer, bed en het ontbijt

Had beter gekund voor de prijs.

Kamer 128. Geen airco, en vreemde, niet te plaatsen, geur op de kamer. Vanwege het warme weer, 's nachts de ramen opengezet. Vlakbij dit raam staat een buitenunit van een airco-installatie. Deze blaast zijn afgevoerde warme lucht in de kamer, en maakt een (licht) storend lawaai.

ontbijt-ligging-personeel.

Grote teleurstelling

Het eten in brasserie Carrousel is echt ondermaats. 25 euro voor een "zwart verbrande" steak!?! Dit geef ik nog niet aan mijn hond. De vloer lag nog vol met eten van de middag service. Een chaotisch refter gevoel. Voor rust, gezelligheid of lekker tafelen ga je beter elders...

Geslaagde vakantie.

In deze "bijzondere" zomer is een kamer zonder airco een minpunt.

De ligging van het hotel is perfect. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijtbuffet.

Het ontbijt was in orde, voldoende keuze

De kamers waren niet gepoetst, tot tweemaal toe. Na de tweede keer was onze kamer vluchtig gepoetst. Door de toeristen die één overnachting boekten, was er duidelijk een personeelstekort. Hier zou men op voorhand rekening met moeten houden. We betalen genoeg om op tijd in de kamer te kunnen.

Het ontbijt was in orde, voldoende keuze De ligging is uitstekend, niet ver van het strand Wij hadden een vierpersoonskamer, deze was heel ruim Over het algemeen vriendelijk personeel

Een zalig tripje aan zee !

Het douchescherm was niet oké. Al het water kwam in de badkamer terecht en deels ook op de vloerbekleding in de kamer. Vloerbekleding kamer zou ik vervangen door vinyl. We moesten dus zelf een beetje dweilen.

De goede ligging van het hotel. Vriendelijk personeel Lekker ontbijt We hebben best genoten

Niet zoals verwacht

Het uitzicht van de kamer was beloofd met lateraal zeezicht. We keken op oude vieze daken en de zee was te zien met een dak ervoor. De reling voor het raam was vies. En venster kon niet dicht. Heel chaotisch ontbijt.

Een niet afgewerkte maar werkende en niet voorziene airco.

Fijne last minute met een peuter van 15 maanden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De bedden slapen zalig! Airco is aanwezig op de kamer, wat een luxe is met deze hittegolf. Het hotel is op wandelafstand van het strand en de kusttram.

Prima hotel voor verblijf aan zee, dichtbij winkels en straks.

Gezien de uitzonderlijk warme temperatuur misten we wel airco op de kamer. Met het raam open slapen is haast niet te doen wegens te veel straatlawaai.

Ruime,nette kamer met voldoende comfort. Het ontbijt was ook vers en ruim aanbod.

Heel aangenaam hotel !

familiekamer heel ruim, 2 aparte kamers, ruime badkamer met bad en douche (apart) ook aparte toilet uitgebreid ontbijtbuffet : verschillende broodjes, mini croissants/chocoladebroodjes, toastbrood, verschillende soorten beleg, choco, confituur,...zacht gekookt eitje, spiegelei, scrumbled eggs met hesp. Miste wel een stukje gebakken spek...als ik iets negatief moet zeggen...

Leuk hotel.

Hygiëne: haren op het toilet, toilet zelf, vieze bruine streep, stofnesten op de plint. Papiertje van een snoepje onder het bed, bij vertrek lag het er nog steeds. Frigo koelde niet goed. Heel druk bij het in en uitchecken en maar 1 persoon aan de balie.

Het ontbijt was goed. Toilet apart. De kamer had airco. Dicht aan het strand. Balkon, niet met zeezicht, maar toch gezellig, met tafel en twee stoelen. Wifi. De garage voor de auto was uitstekend!

Zoals de vorige keren, best in orde...

Het uitzicht vanuit de kamer was iets minder deze keer...

Ruime kamer met stille airco, héél belangrijk in deze hittegolf... verzorgd ontbijt... vriendelijk personeel! Dik in orde zoals de vorige keren...

Door de hitte en het lawaai was het niet goed!

Geen airco, staat nochtans vermeld dat dat er wel is. Gevolg, veel te heet en moeten slapen met de venster open, of beter, proberen te slapen wat uiteraard niet gelukt is. Veel straatlawaai 's avonds en vanaf heel vroeg gekrijs van de meeuwen, ontzettend veel verkeer en het gefluit van de tram die iets verder zijn bocht neemt, voor mij de hel en keikapot!

Was een degelijke kamer en een goed bed maar dat helpt niet echt als het heet is een veel lawaai. Ontbijt in orde behalve de laatste dag, er was geen koffie en na enkele keren vragen is er dan toch nog iets gekomen.

Naar wens, goed

Fietsenstalling aanwezig, jammer dat ik de fiets nergens aan kon vast maken, hem meenemen zou zeer eenvouwdig zijn, licht fietsje, maar goed hij is niet door iemand anders meegenomen, stalling is wel toegangkelijk voor een aantal andere personen.

Kamer was prima, geen terasje, dat was een minpuntje

Mooie rustige omgeving om te relaxen

Dat er gerookt was in de kamer die we eerst kregen en dat ze niet direct de intentie hadden ons een nieuwe kamer te geven. zet het raam maar open we bekijken het straks wel, waar wij niet akkoord mee waren en gezegd hebben dat we in deze kamer geen minuut langer bleven. Dan kon het binnen de 5 minuten opgelost worden.

alles heel gewoon

Ok, non meer of minder

Vond een vuil washandje op de doucheduur. Siliconen voegen in de douche zijn dringend aan vervanging toe.airco was niet afgewerkt.

Koffie veel beter dan verleden jaar. Ontbijt zeker ok.

Zeer goed hotel indien het buiten niet te warm is (zonder airco). Vandaar iets te duur op hete dagen

Geen airco op de kamer en dus zeer warm. Zeer veel lawaai 's nachts met open ramen.

Onthaal, mogelijkheid tot het huren van een privé garagebox, ontbijt, ligging

Alles oké maar teleurstelling gemak van comfortkamer vanwege te klein en veel te warm.

Bij warm weer ventilator voorzien als kamer geen airco heeft. Grotere tv aan de wand en niet kleine op bureau. Terrassen afzonderlijk per kamer ivm privacy. Als dit comfortkamer was dan zeer klein want stoel en tafel verzetten voor je op terras kon.

Geboekt comfortkamer maar volgens ons standaardkamer gekregen. Zeer klein, veel te warm, geen airco, geen ventilator, kleine tv analoog. Geen stoelen op terras. Terras te delen met 4 kamers waardoor je bij uitstap steeds terrasdeur moest afsluiten. Geen kipraam voorzien.

Ben hier geweest en kom zeker terug !!

Veel te druk,maar daar dient het seizoen toe.Wegens de extreme hitte had aerco op de kamer een verheerlijking geweest,jammer!

ontbijt was goed;,meer hoeft dat niet te zijn.Glaasje champangne deed deugd!Vriendelijkheid personeel kleurt al je dag!Zo verder doen mensen!!!!

Wij komen zeker terug!

De familiekamer was supergroot en volledig uitgerust met bad en douche. Wij hadden zowel voor als achter een terras met zijdelings zeezicht. De kamers waren super net. Het ontbijt goed georganiseerd en heel uitgebreid. Dit was voor ons even 3 dagen echt vakantie, voetjes onder de tafel, bedjes opgemaakt, badkamer iedere dag schoongemaakt... zalig.

Prima hotel, ideaal gelegen dicht bij het strand en de winkelstraat.

Kamer aan de straatkant, wegens het warme weer tot 's nachts veel lawaai. Om 6u 's morgens al terug lossende vrachtwagens en kabaal.

Ontbijt was uitgebreid!

Ontbijtbuffet

Balkon liep zonder afscheiding over in publiek balkon aan eind van de gang, waardoor het raam van de kamer s nachts of bij afwezigheid niet kon openblijven. Bij dit warme weer en zonder airco echt wel een minpunt.

Ontbijtbuffet

Niet voor herhaling vatbaar, helaas...

De kamer was niet wat we gehoopt hadden... Geen 2 persoonsbed, tv ter grote van een computerscherm... Zeer dure minibar... Onaangename geur in de gangen... Eenvoudig ontbijt....

De ligging...

Verblijf "om van te snoepen (zie foto)" in NIeuwpoort-bad !

Nachtlawaai van koelingsventilatoren(?) keuken. Geen airco - vensters openen, met gans de nacht storende ventilatoren als neveneffect...!

Ontbijt: alles erop en eraan - meer moet dat niet zijn.

airconditioning op de kamer

badkamer was zeer ruim, wsc rolstoeltoegankelijk , maar inrichting kon beter geen handoekrek in nabijheid lavabo of douche , geen zeeprekje in douche gordijn rond douche

airconditioning op de kamer (gezien ik op hoogste verdieping verbleef was het heel warm in de gang) ligging vh hotel ruime kamer prijs kwaliteit

Dat het zo dicht bij de zee was en dat je er s'avonds...

De kamers waren mooi maar de plinten waren eraf en dat geef een lelijk gezicht

Dat het zo dicht bij de zee was en dat je er s'avonds ook kon eten dat hebben we 2x gedaan

we hebben genoten !

Klein "tv" scherm , in feite triestig en het zwakke licht op de kamer , geen leeslampje , een tafeltje was misschien te veel gevraagd op het balkonterras ?

Vooral de hulpvaardigheid van het personeel tijdens het ontbijt kon ik wel appreciëren , en dit onder leiding van een toffe "madam"

Leuk hotel maar er zijn werkpuntjes.

Geen airco en het schuifraam ging niet open (gemeld en blijkbaar gekend probleem) dus geen verluchting en ook geen verkoeling (het was buiten 28 graden en binnen nog warmer...). Kamer wisselen kon niet omdat het hotel volgeboekt was.

Zeer ruime kamer. Goed bed. Mooie lobby en bar. Vriendelijk personeel.

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Er is niets tegengevallen.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Alles werd tijdig bijgevuld. Kamer was niet te groot maar wel confortable. Er was plaats in de badkamer om spullen te zetten.

ruime kamer, leuk uitzicht

sterke slechtriekende geur in de badkamer onvriendelijk personeel aan balie en aan het ontbijt ondergoed (van vorige gast?) lag nog onder het bed

ruime kamer, leuk uitzicht

Het ontbijtbuffet was nogal chaotisch.

Het ontbijtbuffet was nogal chaotisch. Thee en koffie stonden maar op 1 heel smalle plaats helemaal achteraan , waardoor je lang moest wachten en iedereen door elkaar liep.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ideaal om te winkelen...

De badkamer is aan renovatie toe, verouderd. Ontbijt was goed maar personeel vonden wij minder vriendelijk in de ontbijtruimte. Personeel aan de receptie is heel vriendelijk Vensters moeten wel eens gekuist worden in de kamer

Hotel ligt uitstekend, dicht bij de winkels. Mogelijkheid om wagen te parkeren, wel met parkeerlicht, maar gaat vlot

Goed gelegen hotel en leuke kamer.

Het ontbijt viel wat tegen, we vroegen een koffie verkeerd en dat was tegen de zin van het personeel bij het ontbijt, de kamer is niet goedkoop dus kan er toch een koffie verkeerd af! De gewone koffie is echt niet lekker, vroeger was het ontbijt lekkerder.

De ligging en de familiekamer.

Het viel mee maar niet wauw ramen op d kamer waren heel vuil 601 en het ontbijt basic weinig keuze.

Ontbijt basic kan veel beter! Fruitsap niet vers en weinig keuze beleg enzo. De eerste ochtend weinig uitleg iedereen Loopt tegen elkaar bij het ontbijt had het gevoel da ik in een rusthuis zat zaal 1 zonder toog stagiair gaf zeer weinig uitleg

Bar

Het verblijf in hotel Cosmopolite was zeer goed. Wij gaan er zeker terug voor een paar dagen.

De verluchting in de kamer had beter gekund. Het bad in de badkamer was glad. Misschien een anti-slip in het bad plaatsen.

Het ontbijt was goed. De kamers waren ook goed, behalve de verluchting. Er was onvoldoende lucht in kamer nr.114.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heel aangenaam verblijf, proper en hondvriendelijk.

Toch wel een ruime kamer voor 3 personen. Het derde bed was een opklapbed! Als we iets extra nodig hadden vb kussens, waren die er even later. De kamer netjes. Het personeel vriendelijk en gaven uitleg bij bv goedkoopste parking. Lekker en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Alles was dik in orde zeer proper en ontbijt was ook dik in...

Alles was dik in orde zeer proper en ontbijt was ook dik in orde alles was zeer proper het eten avonds was ook in orde ook een fyne bar en personeel zeer vriendelijk ik ga zeker te rug

heel aangenaam

dat de terrasdeur niet open kon blijven - omdat terras langs twee zijden door vreemden bereikbaar was.

de ligging van het hotel en de mogelijkheden om uitstappen in de omgeving te maken

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goede ligging, goed personeel maar kamers mogen verbeterd worden.

Kamers mogen een opfrisbeurt krijgen. Iets verouderd, en douchen in het bad is niet meer van deze tijd. Onaangenaam waterballet en voor ouder mensen onacceptabel gevaarlijk. Dus .....

Mooi gelegen nabij de zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nabijheid van een restaurant.

Heel tof

Wij hadden een babybedje gereserveerd. Ze hadden een kinderbed voorzien. Ze hebben het heel snel opgelost zodat ons zoontje van 6mnd goed kon slapen

Zeker voor herhaling vatbaar

De kamer was nog niet verfrist (vuile lakens en handdoeken) toen we om 15h bagage afzetten. Maar ‘s avonds wel pico bello in orde!

Vriendelijk onthaal, super ontbijt. Fijne gerieflijke kamer

Het was in orde

Het ontbijt werd er al afgeruimd terwijl we nog zaten te eten , zeker een half uur voor het ontbijt afgelopen was....en dat gaf geen gezellig gevoel. De kamers zijn iets verouderd.

Heel vriendelijk personeel, veel faciliteiten en vooral heel vriendelijk naar honden toe !

kamer was niet afgewerkt en toonde niet echt fris -...

Het feit dat de kamer niet 100% ok is, waar je uiteindelijk toch een prijs voor betaald, was een zwaar minpunt. Wifi die niet werkte - en bij slecht weer zou dit een oplossing kunnen zijn voor de kinderen en ook de tv in de kinderkamer had maar 1 zender beschikbaar. Telefonisch hulp vragen aan de receptie was ook niet mogelijk - werd niet opgenomen. Het was ook maar 1 nachtje maar bij meer nachten kan ik me voorstellen dat de ergernis alleen maar toeneemt.

kamer was niet afgewerkt en toonde niet echt fris - interieur beneden is top, maar op de verdiepingen is het eerder gedateerd. Het ontbijtbuffet is wel oké, ruim assortiment.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Fantastische korte vakantie!!

Het was spijtig dat er geen restaurant meer aanwezig is voor het avondeten. Je kan enkel nog eten in de brasserie, maar dat is toch niet hetzelfde.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Ook de kamers zijn zeer mooi en up-to-date qua inrichting. De hygiëne is top.

Zeer leuk en mooi weer! Bediening, service en sanitair valt op sommige locaties dik tegen.

Onderhoud kamer gebeurt maar laat in de namiddag!

Ik had een mooie, ruime kamer. Als single doet dat deugd want op veel plaatsen krijg je nog een piepklein en soms ook niet al te nette kamer!

Het verblijf was leuk en aangenaam.

Jammer waren het 2 bedden die tegen elkaar geschoven waren en niet 1 groot volledig bed. De kamers op de foto's bij booking.com zagen er veel moderner uit dan onze kamer was. 5 euro voor een fles water in de kamer vond ik wel wat overdreven.

Het ontbijt was heerlijk en de communicatie met het hotel verliep vlot. De kamer was heel ruim

aangenaam

de ontvangst! Bij het inchecken werden we bediend door een stagiaire (?) die niet goed nederlands praatte en we kregen geen uitleg. Het resultaat was dat we de verkeerde lift namen en terug naar beneden moesten (met rolstoel) Daar heeft een ander personeeelslid ( die trouwens wel vriendelijk was) ons de juiste weg gewezen.

We hadden een kamer voor minder-validen en die was uitstekend, alleen de WC zat in een hoekje gedrumd en dat was niet zo comfortabel. De bedden waren uitstekend.

De ligging van het hotel was ideaal.

We sliepen met 3 op een zeer kleine kamer waardoor er niet veel beweegruimte was. Het 3de bed was een extra bed dat bijgeplaatst was en was zeer hard. In de bar en inkom hing vaak een sigaren/sigarettengeur door de rookkamer in de bar.

De ligging van het hotel was ideaal. We reisden met een rolstoelgebruiker en alles was zeer toegankelijk. We kregen ook een uitstekende badkamer. Bij aankomst zaten we vast in de lift en we werden snel bevrijd. Het ontbijt was lekker en verzorgd.

De uitleg waarom ze te laat waren met de kamer zelf naar compensatie moeten vragen. Had zelf kunnen vragen om iets te drinken in afwachting.

kamer zeer goed maar 1 uur te laat in orde

Was prima voor mij voor een weekend

Ik vond het een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding Hadden een ruime kamer . Ontbijt was zeer uitgebreid . Aangename bar. Hotel niet ver van het strand en de winkels.

Aangenaam verblijf in een leuk hotel!

-Afzonderlijke matrassen in het bed die uit elkaar schoven -Kamers momenteel ok, maar onderhoud (raamomlijstingen binnen bijvoorbeeld) begint nodig te worden

-Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel -Ondergrondse parking -Goed ontbijt

Perfecte ligging aan de winkelstraat en zeedijk !

Heel klein TV toestel in de kamer, sleutel minibar €10 waarborg ! Opstelling ontbijtbuffet in smalle gangetje aan de deur. Miste malse sandwiches en rozijnenbrood. Pistolets groot en moeilijk te bijten.

Perfecte ligging aan de winkelstraat en zeedijk ! Ruime, heel nette kamer.