Beoordelingen over Cour St Georges 3-sterren

Hoogpoort 75-77, 9000 Gent, België

#37 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Het ontbijtbuffet was prima en het personeel was aardig en...

Het hotel is verouderd. Dit heeft zeker ook z'n charme. De lift deed het niet en dan is het een hele klim naar boven.

Het ontbijtbuffet was prima en het personeel was aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Super locatie, schoon, heerlijk geslapen en lekker ontbijt.

Ze waren aan het renoveren goed te zien op sommige plekken(bv badkamer raam en ontbijtzaal)

Super locatie, schoon, heerlijk geslapen en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Budgetvriendelijk hotel midden in het historisch centrum
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Lift was defect? We zaten op het 4e verdiep. Elektronisch slot van onze deur was defect.

Ruime kamer. Vriendelijke dames aan receptie. Ontbijt tem 11u30.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

slecht op de ganse lijn
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De kamer lag op de beneden verdieping aan de check inn en ook aan de keuken . De ganse nacht werd er in die keuken lawaai gemaakt . toen dit gedaan was vonden ze er niet beter op dan een radio aan te zetten in de check-inn. om 6u s morgen's overname van personeel met een gebabbel van jewelste. nee echt geen aanrader dit hotel. had ook een tweepersoonsbed gevraagd maar het warren 2 aparte matrassen

Ontbijt was eerder aan de povere kant . Zeker voor ons daar wij geen vlees eten . Omelet was kleverig en dus niet lekker . Misschien zouden wat groente en zalm er niet misstaan daar iedereen geen vleeseter is .

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Goed. Voor herhaling vatbaar.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks. Je moet ook de verhouding prijs - kwaliteit bekijken en deze is voor dit hotel aan de hoog positieve kant.

We kregen een suite. Voor wie fan is van logeren in een antieke kamer is dit de max. Uitgebreid ontbijt met alles aanwezig doch wat aan de drukke kant. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

1. Geen papieren zakdoekjes op de kamer.

1. Geen papieren zakdoekjes op de kamer. Dit gevraagd maar nooit gekregen. 2. Een beperkt aantal TV-zenders maar vooral beeld van zeer slechte kwaliteit. Hoe iets dergelijks mogelijk is vandaag kunnen we niet goed begrijpen. 3. Radiozenders niet beluisterbaar. Om de zoveel seconden viel het geluid weg. Kwaliteit? 4. Uitzonderlijk veel stof op de balken in de kamer en de tegels in de badkamer gebroken en los. Geen bekers voor het tandenpoetsen 5. Geen lampen in de nachtlampjes naast het bed. 6. GEEN verwarming. De drie kranen van de verwarming stonden open maar er werkten niet. Aangezien de kamer onder het dak was en naar we vermoeden dit dak niet geïsoleerd is, was het zeer koud op de kamer. 7. Toe we om twee uur 's nachts terug kwamen lagen de croissants voor het ontbijt al klaar?? Maar toen we om tien uur ons ontbijt wilden nemen waren er (al?) geen croissants meer. 8. Na een mail naar de manager gestuurd: geen antwoord

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Perfecte locatie voor cutluurtrip naar Gent, met goede verhouding prijs-kwaliteit

De badkamer is wel heel erg klein, maar proper. Omdat het bij het ontbijt een overrompeling was, was het moeilijk voor het personeel om tijdig alles aan te vullen, maar kwam uiteindelijk in orde. Met zoveel volk in die kleine ruimte was het minder aangenaam om te ontbijten: veel lawaai.

Ligging is perfect voor een nachtje uit aan de Vlasmarkt, of ook voor een bezoek aan de binnenstad. Comfortabel bed, lekker ontbijt. Was hier voor de tweede keer, een derde keer volgt wellicht :-)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Knus hotel op perfecte locatie
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het hotel kan zowel van binnen als buiten een opknapbeurt gebruiken, de raamkozijnen zijn net peperkoek. Zorgen dat de (kleine) lift functioneert, kan echt niet dat zojuist 2 dagen in Service staat.

Kamers en badkamer zijn lekker groot, echter ontzettend gehorig! Locatie is perfect, parkeergarage is vlakbij, wel duur € 1,00 per uur denk ik! Wat jammer was dat van de 3 dagen dat wij aanwezig waren er 2 dagen geen lift gebruikt kon worden, vooral voor de ouderen en minder goed ter been zijnde gasten kan dit voor problemen zorgen, ik hoop niet dat de standaard is, gelukkig zaten wij op de 2 etage. Ontbijt is lekker, maar je zit wel bij elkaar op de lip, zeer kleine eetgelegenheid, maar je kan het ook als knus ervaren. Al met al knus hotel op perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

De ligging van het hotel

Personeel had rooktafel onder mijn raam. Van buiten kon je gewoon de badkamer in kijken waardoor ik geen gebruik van het bad kon maken.

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Het was goed, voor één nacht
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De kamer was ondermaats. - geen gezelligheid - verouderd - Lampenkapjes stuk - Dode muggen op het plafond - Verf baldert af - Geen oog voor detail, kabels slingeren overal Dringend nood aan renovatie!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

centraal gelegen
    • Traditionele Tweepersoonskamer

geen bar in het hotel oud pand, wat je op sommige plekken ook terug ziet in de afwerking geen parkeerruimte

centraal gelegen veel authentieke details in het hotel vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Geweldig hotel, super ligging. Zeer slecht Ontbijt!
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het ontbijt. Dit is echt slecht.. Zeer weinig keus. Thuis hebben wij meer op tafel staan

De kamer was geweldig, wij hadden een upgrade. Ontbijt was echt slecht. Zeer weinig keus. De 2e dag warm er geen eens harde broodjes alleen kleine crossaints of bruin en wit brood. Ligging van het hotel is echt TOP!! Dit hotel zeker boeken maar zonder ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De locatie was top, midden in het hart van Gent.

Het warm water deed het niet en toen zei de receptioniste dat dat al jaren een probleem is en dat ze ook niet wist hoe dat opgelost moest worden. Haar tip was de kraan een half uur open te zetten! Uiteindelijk was de oplossing (die ik zelf ontdekt heb) de kraan de tegenovergestelde richting op te draaien. Verder is het erg gehorig en vanuit de kamer op de tweede verdieping is er geen vluchtmogelijkheid. De ontbijtzaal is piepklein.

De locatie was top, midden in het hart van Gent. Kamers waren schoon. Ontbijt prima.

Geen aangename ervaring

Er was 's nachts ontzettend veel lawaai. Omdat ik aan de voorzijde sliep en de ramen enkel glas hebben, was de hinder enorm. Oordopjes zijn een must... De man aan de receptie was niet professioneel en ook niet vriendelijk. Ik had een vraag over het openbaar vervoer, maar hij deed niet eens de moeite om mij verder te helpen. Bovendien was er een overboeking zodat een vriendin van mij naar een ander hotel moest verhuizen, een half uur rijden van het centrum. Het hotel was ook een beetje donker en somber. In het algemeen vond ik het niet zo'n aangename ervaring. Ik zal dus niet meer terugkeren naar dit hotel.

Zeer centraal gelegen. Voldoende keuze bij het ontbijt. Koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Sommige personeelsleden waren vriendelijk en behulpzaam.

4,0
    Het ontbijt was inorde.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Mooi gebouw,is wel dringend aan renovatie toe.

Het ontbijt was inorde. De stank in de kamer was niet zo aangenaam,het rook er sterk naar vocht en schimmel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

prima uitvalsbasis.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Wifi inlog mag wat simpeler. Douche afwatering liep de verkeerde kant op.

Goed bed. Ruime schone badkamer. Uitstekend ontbijt. Kamer was op de begane grond vlak bij eetzaal, we dachten nog als dat maar geen herrie oplevert in de ochtend maar we hebben niets gehoord. Heel dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Schitterende locatie, maar tegenvallende kamer.

Trappenhal lag er vuil bij, en een lampenkap hing er gewoon stuk bij. Verschillende lampen waren stuk op de kamer, waardoor de badkamer bvb slecht verlicht was. De douche is verwerkt in het bad, maar dit staat niet helemaal waterpas. Goed opletten is de boodschap.

Locatie.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Karaktervol hotel in herenhuis in het centrum van Gent! Zeer goed ontbijt!

Grote kamer ( familiekamer) - goede bedden - veel ruimte - 2 badkamers / 2 TV's en alles zeer proper. Heel uitgebreid en lekker ontbijt! Zeer vriendelijk personeel.

De ligging van het hotel is schitterend.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Geen Airco, ramen kipten open maar er was geen vliegenraam.kleine benauwde lift en geen warm water om te douchen

De ligging van het hotel is schitterend. Zowel om Gent te voet in te gaan als ook de bereikbaarheid met de wagen

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Leuk hotel op prima locatie.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De ontbijruimte was wat krap, maar dat zou mij er niet van weerhouden niet meer naar dit hotel te gaan.

Leuke sfeer. Prima personeel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Leuke stad en goede locatie van het hotel echter zeer slecht geslapen door de hitte en muggen
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De kamer was zeer slecht geïsoleerd waardoor het extreem heet was. De vorige huurder of t personeel had daarom de ramen open laten staan waardoor ik letterlijk meer dan 20 muggen had dood geslagen. Of te wel een zeer slechte nachtrust door een veeel te warme kamer vol met muggen

De locatie is super.

Super fijn hotel in de binnenstad
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De kamer was misschien wat aan de kleine kant. Maar voor die prijs en op steenworp afstand van het historische centrum... absoluut geen reden tot klagen!

Prettig hotel! Fijn bed, geweldig ontbijt en op een fantastische locatie. Geen parkeergelegenheid, maar wel een prima parking op loopafstand.

hotel in het centrum.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

lawaai van buiten.ivm ramen open vanwege de warmte.geen airco.

uitgebreid ontbijt ,zeer goed. warme kamer . geen airco. sliepen aan de voorkant met veel lawaai van buiten in de nacht.

Ok voor 1 nacht.

Deurhengsel was volledig uit het deurkader losgekomen waardoor we het eerste halfuur de kamer niet konden afsluiten. Men kwam wel meteen langs om de deur te repareren. De kamers zijn ook zeer gehorig.

De matras en de douche.

Een heel vriendelijke en lieve dame die ons had ingecheckt.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Een manager met veel meer oog voor detail zou goed zijn. De wanden in de ontbijtzaal hebben (restauratie) zorg nodig. En de kopjes met ikea made in china aan de onderkant vond ik een beetje goedkoop aandoen.

Een heel vriendelijke en lieve dame die ons had ingecheckt. We hadden wel geboekt online wat goedkoper blijkt te zijn dan rechtstreeks bij dit hotel boeken. Kamer op begane grond (no. 1) was prima. Klein probleempje met een afvoer maar dat werd opgelost. Het is een historisch pand dus een krakende vloer is normaal. We hebben goed kunnen uitrusten verder. Ontbijt was volledig. De machinekoffie smaakte helaas wat minder. Hotel is midden in het historisch centrum. Ik zou hier zeker weer terugkomen.

Nog nooit zon slechte ervaring met een hotel gehad.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Een van de bedden was stuk. Er ontbrak een poot. Gelijk gemeld, maar technische dienst was er oas maandag weer. Is er een prullenbak obder gezet. Andere ochtend heeft iemand samen met mijn man bed getracht te repareren, wat niet lukte. Uiteindelijk hebben mijn man en medewerker bed uit kamer gehaald en andere geplaatst. 1 hele slechte nacht gehad. Kregen geen enkele compensatie. Ook mail naar manager is niet beantwoord. Slechte zaak dit

Eigenlijk niets dus

Mooi, gunstig gelegen hotel. Maar bijzonder lawaaiig.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Vanwege de warmte sliepen we met de ramen open. Hierdoor hebben we nauwelijks een oog dicht gedaan. 's nachts veel herrie, 's morgens vroeg een vuilniswagen en lossende vrachtwagens.

Het hotel is prachtig gelegen, midden in Gent. Nadeel is wel dat dat auto in een parkeergarage (bijvoorbeeld op de Vrijdagmarkt) geparkeerd moet worden. Het is een mooi oud gebouw met een sfeervolle ontbijtzaal.

Superlocatie, paar minuten lopen van centrum.

Vloeren erg gehorig, (t leek alsof de bovenburen hard stampend door de kamer liepen) vloerbedekking behoorlijk aan vervanging toe.

Superlocatie, paar minuten lopen van centrum. Fantastisch ontbijt! Personeel erg vriendelijk. Familiekamer is groot met zelfs 2 badkamers! (voorzien van shampoo/ douchegel) Fijne bedden.

• Traditionele Tweepersoonskamer

Het rook erg muf op onze kamer. Geen airco. Wel een ventilator die het niet deed en van zijn statief af viel, dus daar hadden we ook niets aan. Mijn man kon niet gewoon op het toilet zitten. Ruimte tussen toilet en muur was minimaal. Ik kon er net tussen met moeite, hij moest zijdelings gaan zitten.

De ligging is ongelooflijk, alles op loopafstand.

Ik had alleen een beetje last met het openen en terug dichtdoen van mijn ramen.

De ligging is ongelooflijk, alles op loopafstand.ik kon de kathedraal zien vanuit mijn raam! Er was aan alles gedacht,o.a.ventilator en zelfs zo een antimuggenstekkertje.ontbijt ook prima!

Centraal en warm

Geen airco, waardoor de warmte in het oude pand blijft hangen in deze hete zomer van 2018. Ondanks dat t buiten inmiddels lekker was. Tevens te veel achterstallig onderhoud.

Locatie. Midden in het centrum. Tevens prachtig oud pand.

• Traditionele Tweepersoonskamer

Gedateerde kamers zonder airco. Ik kan je verzekeren dat het niet aangenaam slapen is met de ramen groot open aan deze luidruchtige straatkant! De eetzaal wil het authentieke bewaren, maar ziet er eerder vervallen uit. Het terras waar we dan mochten eten was in weken niet meer schoongemaakt en diende ook als stockage voor materialen. Het ontbijt was mager, brood was steenhard. Er zaten fruitvliegjes op het verse fruit.

Zeker de moeite waard!
    • Traditionele Tweepersoonskamer

We sliepen op het gelijkvloers en de kamer was zeer ruim. Er stond een ventilator in de kamer, wat zeer aangenaam was tijdens deze warme periode. Het ontbijt was lekker en uitgebreid.

matig
    • Traditionele Tweepersoonskamer

vasttapijt op de kamer / sterk verouderde kamer en badkamer / doorspoelknop toilet was defect / geen airco / dode vliegen en muggen op plafond en tegen muren / chocoladebroodjes bij ontbijt waren keihard / terras met verwelkte bloempotten /

topligging van het hotel maar deze wordt jammer genoeg niet benut !

Verder zoeken ! Prijs/kwaliteit kan veel beter
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het waren de Gentse Feesten. Lawaaihinder hadden we natuurlijk wel verwacht maar de kamer had ramen uit enkel glas. Voor de rest had de kamer geen airco en een onpraktisch ingerichte badkamer, een hel om naar het toilet te gaan.

Het is in het midden van de stad, dus alles op wandelafstand. Vriendelijk personeel.

Avoid this hotel!
    • Traditionele Tweepersoonskamer

-Oud, versleten hotel dat enkel nog dienst doet als melkkoe voor argeloze bezoekers. -Geen airconditioning -Kleine kamer -Piepkleine badkamer met quasi ontoegankelijk toilet voor personen groter dan 1,60m. -Vermijd dit hotel!

Prijs kwaliteit niet in evenwicht
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Lift naar de tweede verdieping. Was 2 dagen buiten dienst,douchekop was verstopt ,geen informatie map beschikbaar op de kamer. Koeling dmv ventilator nauwelijks verkoeling .,pasje voor het slot werkte meer niet dan wel ( trap af receptie ) en weer 2 verdiepingen op.Geen gordijnen in de badkamer scheerstopcontact in de badkamer werkte niet ,.raamkozijnen verrot enkel glas ( straatgeluiden )

Ontbijt was ok ,maar om 9.30 geen bananen meer en bacon was ook op.,nagevraagd maar antwoord was duurt een half uur oftewel ik maak ze niet meer.. ruime kamer ! Prima bedden locatie geweldig pal in het centrum.

Super locatie in het hartje van Gent!
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het late inchecken, pas om 15u00, vind ik minder, zeker als je je dan om 14u45 terug aanmeldt en jet nog niet kan!😞

Super locatie in het hartje van Gent!

Volgende keer voor deze prijs naar de concurrentie
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De hygiene (aan het hoofdbord van het bed hingen sporen van rode wijn ,hoop ik) en de ventilator draaide wel maar blaasde geen lucht, had dus totaal geen nut.

Lekker ontbijt maar veel te veel tafels in deze beperkte ruimte

Slapen hartje centrum tijdens Gentse Feesten
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Kamer heeft geen airco. Bij heel warm weer loopt de temperatuur wel op binnen.

Prima locatie, mooie ruime kamer, alles keurig schoon. Sliep hier al eerder, vorige keer precies dezelfde ervaring

Locatie OK, maar niet tijdens de Gentse Feesten.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het interieur: er lag overal vasttapijt, maar die had een vuil uitzicht. Het feit dat we het hotel moesten doorlopen vooraleer we naar onze kamer konden gaan. We moesten door de eetruimte, wat 's morgens bij het ontbijt niet zo leuk is. De lift was buiten gebruik.

Het ontbijt was goed, veel keuze.

Niet voor herhaling vatbaar

,er was wel een lek waarschijnlijk douche op de verdieping en die kwam in de eetruimte,niet zo gezellig Lift was kapot blijkbaar al lang,wij zaten op de 4de verdiep dus niet leuk Sleutels van kamer duurde lang voor we binnen konden Geen airco dus keihet in de kamer onder dak,1venilator stuk,1/4flesje water voor 4volwassenen in een keihete kamer ni tof hoor Er lag taiplein al vloerbedekking ,duf en onhygiënisch Douchecel shampoo was op 1klein potje voor 4 Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar, Graag een tegemoetkoming om het goed te maken aub

Ontbijt was goed,Bedden waren goednbadkamer was goed,ligging was goed

Een drama
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het hotel is niet schoon, de douche werkte niet, de lift deed het niet. En we hebben last gehad van overlast. Russen die ons om zes uur wakker maakte op het balkon boven onze kamer.

niet aangenaam en niet voor herhaling vatbaar
    • Traditionele Tweepersoonskamer

kamer geen airco broeierig heet alle papier tegen de muren kwam los wc houder uit de muur tapijt zag er onfris uit verf overal af bij het ontbijt allemaal witte borden maar allemaal anders vb rond vierkant zeer gedateerd hotel zeker geen 3 sterren waard prijs kwaliteit zeker niet ok

dat het in het centrum gelegen was ontbijt zelf ok

• Traditionele Tweepersoonskamer

Alles, van de prijs tot de badkamer Vies, stinkt naar schimmel. Geen prettig gevoel wil eigenlijk mijn geld terug of als vergoeding nog een verblijf, een betere?

Vergane glorie, te duur voor wat het is.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Wij logeerde er 1 nachtje. Bij binnenkomen in de receptie werd meteen duidelijk dat dit hotel in vervallen toestand verkeert. Receptie, gang, ontbijtruimte, ... Overal versleten tapijten,loshangende plinten, verf en plamuursel dat loshangt in de gangen. De kasten met poetsproducten, berghokken staan continu open. Onthaal aan receptie is vriendelijk, maar de dame aan het ontbijt is een ramp. In de te kleine ontbijtruimte moesten we wachten tot een tafel vrijkwam. We vroegen als deze kon gekuist worden, en dat werd duidelijk met tegenzin gedaan. Het bestek en borden werd op onze tafel gesmeten, de rest moesten we maar zoeken. Onze tafel lag nog steeds vol met kruimels van de vorige gasten, na nogmaals vragen kwam de dame opnieuw wat kuisen, maar net werd het niet. Tijden het ontbijt sprak deze dame ons luid en onvriendelijk aan dat ze niet kunnen vond dat we onze tafel vuil maakten (er waren geen vuilemmertjes) en zij dit opnieuw moest opkuisen. Ze vond ons arrogant en het niet kunnen dat ik haar vroeg onze tafel af te vegen en ze nu zelf vuil maakte. Lui, niet gemotiveerd voor haar job. Tip zoek een ander hotel. Is je geld niet waard.

Het bed lag erg goed.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Helaas was de eerste kamer beneden maat, de raambekleding was stuk, toilet liep door, tv deed het niet en 1 raam kon niet dicht. Ben naar de receptie gegaan en ze liep mee om het te bekijken. Ze plakte in eerste instantie de raambekleding met tape vast, maar kwam toch tot het besluit mij een andere kamer aan te bieden. Bedankt nog hiervoor.

Het bed lag erg goed.

Fijn hotel, je voelt je er thuis.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De eetruimte is wat krap ingericht.

Prima kamer, schone badkamer. Ontbijt ruim voldoende in keus en hoeveelheid. Goede locatie in hartje centrum. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Grote teleurstelling en bedrogen gevoel want dit hotel is versleten en dringend aan renovatie toe!
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Lift kapot, 'niet rokers'-kamer op 3de etage geïmpregneerd door sigarettenstank. Nieuwe toegewezen kamer: vuil, afgeleefd, geen waterdruk, zeer luid afvoergeluid bij gebruik sanitair door buren. Het raam in de badkamer was niet dicht bij sluiting. Wifi onbeveiligd beschikbaar maar werkte niet! Ontbijt: zeer matig met koud spek, wakke cornflakes. De staat van de gangen en van de ontbijtzaal met nepplanten en gaten in de muren is zoals de kamer.

Het personeel was vriendelijk en dat was het enige positieve!

Goede ligging , goed ontbijt maar het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig .
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Een van de kamers . Wij hadden een upgrade gehad en dat was een gerenoveerde kamer . Onze vrienden hadden een standaardkamer en deze is voor verbetering vatbaar .

Ontbijt was in orde

Heerlijk verblijf gehad in deze stad, we hebben genoten!
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het hotel ziet er wat verouderd uit, maar dat past wel bij de sfeer van de stad. De receptie is wat simpel en de ontbijtzaal ook.

Het hotel was wat gedateerd, maar voldeed prima voor een weekendje. Schone en ruime kamer met een uitstekend bed. De locatie was super.Parkeren kon eenvoudig in de parkeergarage aan de Vrijdagmarkt(5 min lopen)

wij vonden het een goed hotel.
    • Privilege Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De naam van het hotel is niet duidelijk aangegeven op de gevel. Het restaurant met dezelfde naam is aan de overkant van de straat en bij onze aankomst omstreeks 11.30 uur was dit restaurant gesloten. Even bij de buren vragen waar wij moesten wezen en toen was de zaak opgelost.

Het ontbijt was zeer goed. De ligging van het hotel was uitstekend in het hart van de oude stad, vlak bij het stadhuis.

Locatie goed, Hotel gedateerd, naast ruimere kamers ook kans op heel kleine kamers (zelfde prijs)!

We hadden gevraagd om 2 kamers naast elkaar (we waren met drieën). Toen we aankwamen kregen we 2 kamers aangewezen op verschillende verdiepingen, waarvan de 2 persoons-kamer(nr 23) echt ongelooflijk klein en donker was, we zijn gaan protesteren en kregen toen wel 2 kamers die naast elkaar lagen en ruim en licht waren. We hadden al in maart gereserveerd, met het speciale verzoek voor kamers naast elkaar, je verwacht dat ze daar rekening mee houden en als dat niet kan ze je dat vertellen, zodat je kunt annuleren en verder zoeken. Het hotel is een gedateerd en niet erg goed onderhouden. Zoals uit bovenstaande blijkt loop je dus de kans dat je een echt kleine kamer krijgt.

Het ontbijt was voortreffelijk en de locatie is perfect.

locatie
    • Traditionele Tweepersoonskamer

het derde en extra bed in de kamer was armzalig kamer waar 1 persoon verbleef was mini geen airco of goede verluchting mogelijk veel te warm er kwam bijna geen water uit de douche ontbijtzaal was VEEL te klein

locatie ontbijt was basic, maar in orde en verzorgd heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Prijs/kwaliteit goed voor een citytrip.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Hotel mag in z'n geheel een grote opkuis krijgen. Niet storend, maar wel een aanrader. Op dit zomers en zeer warm weekend volstaat een oubollige ventilator echt niet om de kamer aangenaam tot slapen te maken.

Perfecte ligging voor citytrip. Vriendelijk personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt.

Eenvoudig hotel (prima prijs/kwaliteit) op een goede plek in het centrum
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Diverse lampjes die het niet deden op de kamer. Her en der wat stofwebben in hoeken. Gehorig als je slaapt aan de straatkant (begane grond) Er mogen wel wat meer stopcontacten zijn, nu had maar 1 kant van het bed deze. Parkeren centrum is duur zo'n 26 euro p/d (geldt ook voor andere hotels in het centrum). Tip: parkeer in parkeergarage Ramen (P8), kost zo'n 14 euro p/d en is prima te lopen.

Geweldige locatie, 5 minuten lopen en dan ben je in hartje centrum. Een heerlijke echte douche (niet in een bad). Badkamer wordt wel wat nat. Bedden sliepen goed. We hebben heerlijk geslapen. Ontbijt is eenvoudig maar voldoet prima voor de start van de dag. USB aansluitingen in de muur voor mobiel, etc. Goede wifi verbinding (kon op mijn telefoon tv/netflix kijken) Ondanks wat kleine puntje (beetje slordig) is het verder een prima eenvoudig hotel. Bedenk dat je hier niet voor het hotel bent maar er lekker op uit gaat in Gent. En de locatie is gewoon goed en prijs/kwaliteit is prima.

Nachtlawaai verknalt nacht
    • Traditionele Tweepersoonskamer

- De ligging. Wel kort bij centrum, wat goed is, maar de hele nacht door was er straatlawaai. Buitenlanders waren van 's avonds tot 's morgens luid ruzie met elkaar aan te maken. En dat stopte maar niet. Daarbij kwam nog dat de stadsdiensten 's morgens vroeg begonnen te werken. Dus zeer slecht geslapen (we hadden een kamer langs de straatkant). - Kussens van het bed waren te hard en te dik. - onhygieenische vloerbekleding op kamer.

Het ontbijt was verrassend lekker. De ligging kort bij centrum Ruime kamer

Locatie oké, maar hotel zelf laat te wensen over. Prijs is te hoog voor wat je krijgt.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Staat als Best Western op de site, maar is het blijkbaar niet meer. Faciliteiten: Gedateerd, douche in bad, pas op glad, minieme waterstraal. Doortrekken van wc idem, slechte doorloop. Nog kleine anderhalve toiletrol. Geen vergrootglas bij spiegel badkamer. Badkamer grootte etc. wel prima. Wij hadden kamer 1, erg gehorig, zon staat erop, gordijnen waren open dus bloedheet op de kamer. Helpt geen ventilator aan. Ontbijt was dus goed maar de koffie uit het apparaat echt niet lekker.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De ligging is heel goed. Bed was wel oké. Schoonmaak was goed. Twee kamersleutels.

mooie ruime kamers op centrale ligging, goed ontbijt
    • Privilege Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel probeerde 1 dag voor ons verblijf de boeking te cancelen wegens kamers "out of order", vroeg ons zelf een alternatief te zoeken in een overbezet Gent; pas na lang aandringen konden we de kamer toch houden te weinig stopcontacten (bv. in de badkamer : geen!)

centrale ligging, mooie ontbijtzaal en goed ontbijt, ruime kamer

de kamer was ronduit onveilig, het personeel niet hoffelijk
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Onze kamer, 'Mahler', was op begane grond, pal aan het trottoir van de Hoogpoort straat. Toen ik 's nachts om half 1 alleen thuiskwam (mijn man was ongelukkigerwijs gevallen over de kasseien en opgenomen in het St. Lucas ziekenhuis), stond tot mijn grote schrik het raam van onze hotelkamer open. Elke voorbijganger had er met gemak binnen kunnen komen. Het probleem was dat het sluitwerk van het raam lam was, zodat het mij niet lukte om het raam te sluiten. Het hotel was totaal uitgestorven, er was niemand voor mijn probleem. Door het bijzonder onveilige gevoel heb ik weinig geslapen. De volgende ochtend bij het uitchecken was de jongen van de receptie onverschillig, reageerde niet op mijn klacht. Begrip of excuses hadden voor mij alle verschil gemaakt. Nee, nooit meer Cour St. Georges voor ons. Het gaat hier om schandalig achterstallig onderhoud èn slechte manieren. Anne Marie, Amsterdam

Zeer mooie stad, centraal gelegen, sterk verouderd hotel.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Hotel is verouderd, kamers niet van deze tijd. Geen airco, geen kluis. Houten (krakende vloeren). Kamer aan de straatkant: de hele nacht straatgeluiden. Ontbijtzaal erg klein. Last van bedwantsen. Gezien de prijs hadden wij meer kwaliteit verwacht.

Centrale ligging is perfect.

Supermooie locatie !
    • Privilege Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tegels in de badkamer zaten los , was een beetje gevaarlijk, verder was het schoon en netjes !

De locatie was perfect! Het was er netjes en schoon .

Gribus ouw zooi !

Er staat op de website een foto die ongeveer het tegenovergestelde was van de gribus waar we in moesten slapen. De kamer stinkt naar Oude letterlijk uitgewoonde kamer. Bij het melden werd gezegd “ik snap het verschil wat u bedoelt maar het is uw mening”. Bizar slecht NIET BOEKEN !!!!

Niets ouwe gribus

redelijk
    • Privilege Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer behoeft enige verbetering; verlichting slecht (2 bedlampjes en ongezellige plafondlamp), slecht onderhouden (plinten los, krakend oud bed, vloer oud); badkamer prima alleen was de stop van de badkuip zódanig bewerkt dat slechts met de grootste inspanning het water niet direct doorspoelde.

rustige kamer in het oude gedeelte van het hotel; locatie prima

De kamers zijn in orde, de bedden zijn goed.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

De kamer was vrij gehorig. Vooral de houten vloer van de bovenburen kraakte ontzettend. De ontbijtzaal (beter gezegd ontbijtkamer) was eigenlijk te klein als het druk is. Je moet je langs andere mensen wurmen om bij je tafeltje te komen.

De kamers zijn in orde, de bedden zijn goed. Het ontbijt is prima. Het hotel ligt midden in het centrum. Zeer vriendelijk personeel.

De ligging was mooi centraal in Gent
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Oud hotel. Onze eerste kamer stonk naar urine. De kamer die we toen kregen was op zich goed, maar oud en oudbollig en de verf bladderde van de verwarmingen. Kamer was redelijk schoon. Bed was op zich goed. Ontbijt buffet in kleine ruimte, erg vol. Buffet zelf wel redelijk, maar niet bijzonder.

De ligging was mooi centraal in Gent

Redelijk

Warm water moet van heel ver komen Objectief gemeten met de i phone 8-10 min heb je net warm water Eerste avond bleef het lauw Besproken , oorzaak is de oude pomp die het alkemaal niet trekt Dat is niet meer de standaard van deze tijd, Het voelt ook vreemd en nuet mileubewust om bij het opstaan de douche aan te dien en 10 min later te gaan douchen

Aardig sfeervol

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

We hadden geen warm water op de kamer... Dit werd ons niet gezegd bij het inchecken. Wij zijn er zelf achter gekomen. Toen we het tegen de medewerker aan de balie zeiden, gaf hij een erg vage uitleg over dat er misschien iemand zou komen om het te maken. Maar helaas...twee dagen ons moeten wassen met ijskoud water.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker...

Het verblijf in Gent was uitstekend, het verblijf in het hotel een koude douche.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Veel te kleine ontbijtruimte, wat tot chaos lijdt als het plots druk wordt. Onvriendelijke dame. Ook het feit dat er geen warm water was om zich te wassen of te douchen.

Kapotte tegels, smerige vloer, alleen koud stromend water, doorgezakt bed, geen WiFi, alleen pinbetaling terwijl creditcards ook als optie genoemd zijn

De ligging van het hotel en de ruime kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hoeveelheid muggen en daardoor de benauwdheid in de kamer, geen raam open kunnen zetten. Er was geen afstandsbediening voor de tv.

De ligging van het hotel en de ruime kamer.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het hotel is prima gelegen.
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Het heeft wel achterstallig onderhoud. Het tapijt in trappenhuis verdient vervanging, historisch stucwerk hier en daar beschadigd. Vervang de onnodig koude ledlampen (verkeerd gekozen!) in het gerenoveerde plafond van kamer 52/Händl door warm led: kosten hooguit € 100, de kamer wordt 100 maal gezelliger.

Het hotel is prima gelegen. Historische ambiance binnenshuis. Prima ontbijt!

Alles bij elkaar was het net OK
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Kamer niet grondig gepoetst. Veel muggen op kamer. Te warme kamer en geen vliegenraam.

Vriendelijk personeel en goede badkamer. De locatie is ook prima.

locatie is uitstekend, maar de rest laat te wensen over!!!
    • Traditionele Tweepersoonskamer

verouderde infrastructuur die niet onderhouden is - niet netjes - kobbenetten in de ontbijtruimte - slechte geur in de kamer - het zittend toilet was bijna niet toegankelijk ( je zit met de knieën gekneld tussen toilet en muur!!)

de locatie

Prima stadshotel
    • Traditionele Tweepersoonskamer

Met de ramen open, de hele nacht erg rumoerig. Met ramen dicht te warm op de kamer.

Mooie locatie, in het centrum. Terrasjes en restaurantjes dichtbij.