Beoordelingen over Les Comtes De Mean 5-sterren

Mont Saint-Martin 9-11, 4000 Luik, België

#6 van de 21 hotels in Luik

Ik boek regelmatig via booking.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ik boek regelmatig via booking.com zowel zakelijk als privé, maar ben deze keer niet tevreden. We kregen een invalide-kamer toegewezen. De badkamer was ingericht voor gebruik door invalide. ik kon niet staand douchen en de hele badkamervloer stond blank na het douchen (geen scherm rond de douche) Water was niet warm, scheerspiegel op rolstoelhoogte etc etc. Personeel niet vriendelijk, andere kamer ging niet. Zou aan booking.com liggen en niet aan het hotel. Wij willen gecompenseerd worden! Laat het aan jullie over hoe.

vriendelijke auto-valais.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De service in het restaurant liep vierkant . Er was geen leiding . Je voelde tegen een jaar geleden een vorm van nonchalance in het management . De badkamer was te weinig voorzien van zeepjes en bv geen badschuim . Vijf sterren niet waard deze keer .

vriendelijke auto-valais. Het zonovergoten terras met ligstoelen .

goed maar personeel moet toch nog wat bijgestuurd worden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt was lekker maar niet in verhouding met wat anders een 5 sterrenhotel biedt. Personeel kon duidelijk de drukte niet aan met een volle eetzaal. Buffet was slecht opgesteld .Je moest je in bochten wringen om aan sommige schotels te geraken.

Kamers reuze gezellig en heel netjes.

mooi hotel, ademt een aangename sfeer uit.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het onthaal was niet vriendelijk. Geen brochure, geen uitleg. Slechts 1 persoon sprak NL.... Uitchecken verliep rommelig en moesten zo snel mogelijk van de kamer ivm opkuis. Ontbijt : geen 5* waard. De roereieren werden niet bijgevuld, zelfs niet na 3x vragen (paasweekend??)..... Hotel is meer een 4* dan 5* waard.

mooi hotel, ademt een aangename sfeer uit. grote kamer. badkamer was ook mooi en zeer proper.

kamer was heel mooi.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

eten... hebben 's avonds blijven eten doch duurde echt veel te lang. aperitief en nadien 3-gangen menu. om 20 uur toegekomen ... om 22.45 uur gedaan. Heb echt de indruk dat ze niet meekunnen in de keuken. Spijtig voor zo een hotel. Gaat toch eens moeten bekeken worden. Is al de 2de maal dat wij dit meemaken. Rest was perfect.

kamer was heel mooi.

De jacuzzi werkte niet, bij inchecken van de kamer werden we...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De jacuzzi werkte niet, bij inchecken van de kamer werden we naar een kamer gestuurd die niet was opgeruimd, nadien kregen we een kamer met twee eenpersoonsbedden terwijl ik bij de boeking specifiek om een tweepersoonsbed had gevraagd, televisie werkte niet,..

ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Tuin

slechte ontvangst. spa 2 dagen out of order, werd niet eens vooraf gemeld! wel enige compensatie achteraf, maar kon het gemis niet goed maken.

ligging

Prima.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was de €23 zeker niet waard, erg sober. Er wordt aangegeven dat het personeel ook NL spreken kan, dit is niet het geval. Een NL foldertje/papiertje geven ze wel mee. Wij waren er met oud en nieuw, helaas geen tafels meer beschikbaar in het restaurant wat ik ook een minpunt vond. Was netter geweest als ze dit direct hadden aangegeven bij aankomst o.i.d. Het parkeren kan ik niet beoordelen, had geen idee waar onze auto stond. Wat wel vervelend was, was dat degene die de auto had geparkeerd alle instellingen van het dashboard (denk hierbij aan radio en taal) had veranderd. De welness was niet gratis, €15 voor een halve dag, €35 voor een hele dag. De behandelingen ook behoorlijk hoog geprijsd.

Het hotel is netjes verzorgd, mooi gelegen ook. De stad Luik zelf is erg sober maar het "kasteelachtige" uitzicht van onze kamer was prachtig.

Prima locatie in centrum Luik
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Het diner in het restaurant viel ons wat tegen qua prijs kwaliteit, kon exclusiever en smaakvoller. Uitzicht over de stad is mooi. Dit hotel ook gekozen op 'wellness'.. Echter dit viel zwaar tegen m.b.t. het zwembadgedeelte , dit is niet sfeervol; te fel verlicht, ons inziens te veel chloor in het water ( werd wel direct gechecked door personeel), druk met kinderen en babies. Hier kom je niet tot rust. Daarom geen behandeling geboekt dus geen ervaring met wellness behandeling.. Toch zouden we dit een volgende keer opnieuw als hotelovernachting op zichzelf boeken.

Interessant architectonisch gebouw, Moderne faciliteiten met behoud oude elementen . Al het personeel adequaat en vriendelijk van chauffeur tot horeca en receptie, werken goed aan klantvriendelijkheid en spreken hun talen. Ontbijt ok was inbegrepen. Fijne grote kamer met comfortabel super bed en grote badkamer. Uitzicht is mooi over de stad.

Voor 1 keer ok, maar we gaan niet terug
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het ontbijt is prima, maar na 9 uur zijn ongeveer alle schalen leeg en werden ook niet meer gevuld. Dus geen fruit, broodjes of stokbrood, vlees, kaas, bacon (voor bij het ei), een uur lang lege schalen. Niet best!

de kamer was groot en netjes. Kamer is voor invaliden en dus geen bad of normale douche. Douchen op krukje, want ik ben langer dan 1,50 meter. De bediening bij de receptie was prima.

ontbijt zeer goed
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Kamer was bij aankomst niet proper. Er lag overal haar. Ook tijdens ons verblijf is dat blijven liggen. Kerstavondmenu was een ramp. 3u gewacht op hoofdschotel. De wellnes is aan een dringende renovatie toe.

ontbijt zeer goed ligging is super

Heerlijk luxe bed, lekker ontbijt en alles te voet...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wellness was niet toegankelijk zonder bad kledij. Hadden niets bij omdat meeste sauna's zonder zijn.

Heerlijk luxe bed, lekker ontbijt en alles te voet bereikbaar.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Luxueus.
    • Superior Suite met Kingsize Bed

Badkamer heel gezellig en comfortabel, open ruimte. Verlichting kon beter, was moeilijk maquilleren.

Ontbijt was uitstekend, ruime keuze. Supergezellig zitten, erg sfeervol

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Niet bijzonder
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit is geen vijfsterrenhotel. Het ontbijtbuffet is matig, de onderrand van de douche was beschimmeld en vuil, op de kamer staat voor 2 personen één flesje water van 500cc, het kraanwater wordt niet gefilterd en is ondrinkbaar, er zijn geen slippers of badjassen etc. Dit hotel voldoet mogelijk formeel aan de criteria voor 5 sterren, maar haalt dat niveau in de praktijk niet. Hoogstens een viersterren hotel zou ik zeggen. De kamers zijn daarom ook te duur voor het gebodene.

De locatie was uitstekend, dichtbij het station en de binnenstad. Mooi gebouw. Vriendelijke en efficiënte ontvangst.

Super locatie, leuk zwembad
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

We hebben erg lang moeten wachten op het eten dat ook niet warm genoeg geserveerd werd. De muziekkeuze in het restaurant was ook niet echt ons ding, was een beetje storend (jazz).

Super locatie, leuk zwembad

We gaan niet terug naar dit hotel.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Geen slippers en badjas op de kamer. Zeer slechte verlichting voor aanbrengen van make-up. Om 5u10 ‘s morgens hels lawaai van vuilniskar die achteruit het steegje onder onze venster inreed. Vanuit het venster zicht op de afbraak van een huis met een terrasje vol vuilnis en rommel. Het ontbijt was niets bijzonders. Kamer en ontbijt veel te duur voor wat we kregen

mooi en goed gelegen. Het hotelgebouw is mooi.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Geen aanrader België is tweetalig geen Nederlands personeel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kamer was en ramp ; gordijn stuk , kamer werd niet gepoetst 5☆ !!! Niets is bijgevuld ivm koffie

€23 voor ontbijt schandalig veel voor wat er te verkrijgen is andere plaatsen 16 en gigantisch veel meer te verkrijgen

Prima verblijf maar geen 5 sterren waard!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Personeel was het het inchecken niet vriendelijk. Ontbijt was niet goed voor een 5 sterren hotel! Broodjes waren taai er was niet veel keuze en ook waren veel dingen op. Personeel zei niks toen we aankwamen bij de ontbijtzaal, we zijn maar gaan zitten.. Er werd ook geen koffie aangeboden terwijl en veel personeel liep. Uiteindelijk zelf maar gemeld dat we klaar waren met ontbijten zodat ze het op de lijst konden afstrepen.

Lekker geslapen. Goede bedden en airco aanwezig. Daarnaast was de kamer netjes in orde.

Fantastisch!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je reeds van maart 2 aanpalende kamers vraagt en dan toch niet krijgt vind ik dat jammer! Televisie werkte niet.

Het ontbijt was overheerlijk! De locatie was ideaal om de stad te verkennen. Spa is een pluspunt! Hotel is een aanrader!

Vriendelijke ontvangst en perfecte regeling voor het...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Fruit bij ontbijt lauw ( gekoeld is beter ) en licht in de badkamer iets te schemerig

Vriendelijke ontvangst en perfecte regeling voor het parkeren van de auto dmv voiturier . Comfort in de kamer uitstekend

Mooi hotel, prima personeel en vlakbij het
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prijs kwaliteit, 15 euro pp voor een ontbijt dat goed was maar niet zo veel beter of uitgebreider dan we in andere goede hotels hebben gehad, met 10 euro was het wel betaald. Het zwembad bij de spa, is voor de hoeveelheid kamers van het hotel eigenlijk te klein. Je kunt er eigenlijk alleen een beetje in dobberen, zwemmen is vanwege de ruimte niet echt mogelijk.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, heerlijke bedden. Dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel, maar weinig uitstraling.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Tuin

Kamer en hotel was vrij donker door kleine ramen en lange gangen. Mist net het stukje luxe uitstraling wat je bij 5 sterren verwacht.

Personeel erg behulpzaam. We moesten eerder weg en konden de laatste overnachting kostenloos annuleren.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Kamer was geweldig, unieke locatie , het zicht op de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kookkunsten bij het diner S avonds... in verhouding met hetgeen we gewoon zijn was de prijs hoog maar de portie was te klein om dat te verantwoorden.

Kamer was geweldig, unieke locatie , het zicht op de zijburen is natuurlijk een beetje pover.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Iedereen was zeker vriendelijk .
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Niemand die nederlands praat. Terras lag er slordig bij . Het eten s'avonds veel te duur voor wat je krijgt en niet warm.

De kamer was zeker oké. Ligging was heel kort bij station en stad.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Hotel is bezig om weer zelfstandig te worden na jarenlang deel van een keten. Ze zij
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kwaliteit van het (avond)restaurant. Hele hotel werd ontruimd om 12u 's nachts omdat iemand rookte op de kamer

Ontbijt erg goed. Aanwezigheid van Spa

Lekker ontspannen.
    • Superior Suite met Kingsize Bed

Er stond een flesje spa in de minibar die al aangebroken was. Hygiene bij de douches van het zwembad kan beter en bij het ontbijt waren sommige dingen die warm horen al lauw en er kwam niemand voor koffie en thee vragen (verder wel een goed ontbijt met voldoende keuze)

Mooie sfeervolle en rustige kamer met heerlijk bed en fijne badkamer. Goed schoon. Locatie ook prima. Mooi uitzicht vanaf het restaurant.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Een weekendje verwenning in "Les Comtes de Méan"
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

-Een 5* hotel kan zich bij het avondmaal en ook bij het ontbijt niet permitteren om diepvries broodjes op te dienen. De stad is vol van excellente warme bakkers! -de catering is ok maar kan beter voor deze klasse van hotel.

-Mooie en ruime kamer -spa en zwembad -excellente ligging -vriendelijke ontvangst -beschikbaarheid van parking en voiturier

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Mooi, maar ....
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mannelijk personeel laat te wensen over. Restaurant was 'volzet', we zijn meermaals voorbij gelopen en was er zat haast niemand. Welness is een groot woord voor de faciliteiten die aanwezig waren.

Bij aankomst bleek dat het type kamer die wij hadden gereserveerd niet meer beschikbaar was. We kregen een upgrade naar een suite. De suite was heel ruim en mooi.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Wellness-ruimte valt tegen
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Welness-ruimte is heel lawaaierig en niet ontspannend. Enkel de sauna-ruimte is stil. Het gluren vanuit de gang naar de sauna- en zwembadgasten is niet fijn. De plastieken bescherming van de matras voelt niet aangenaam aan.

Vriendelijk onthaal en info, inrichting van kamer

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

We hebben genoten van ons verblijf, het hotel ligt heel centraal bij alle winkels.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De schoonmaak van de badkamer was oké, van de kamer kon beter.

Wij hadden een fijne kamer met king-size bed, bureau, comfortabele stoelen. De badkamer was super met ligbad, aparte douche en separaat toilet.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Matig voor het geld
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kamer veel te zakelijk en bed met onder mat om op te slapen tegen lekkage? Heb ik nog niet eerder mee gemaakt en maakte slapen oncomfortabel

Hulp van de conciërge bij diner lokatie

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Een aanrader.

Alles verliep naar wens.

Zeer vriendelijk onthaal. Ruime kamer en goed ontbijt. 's Avonds hebben we gegeten in de bistro en het was zeer lekker - het was zeer mooi weer en we zaten op het aangename terras buiten.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prachtig kader, schitterende renovatie van historisch...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Een verrassing toen we een kamer binnen stapten die reeds in gebruik was... Maar het heel vriendelijke en behulpzame personeel zette dit onmiddellijk recht!

Prachtig kader, schitterende renovatie van historisch erfgoed!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Zwembad was voortreffelijk.

Baguetten bij ontbijt wat te weinig vers. Prijs van autogarage zeer overdreven. Globaal is hotel toch aan dure kant.

Zwembad was voortreffelijk. Kamer, dagkamer en ook bad prima. Zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Slecht begonnen, goed geëindigd.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De ontvangst aan de receptie viel enorm tegen door een onvriendelijke dame. De rest van het personeel was echter wel heel vriendelijk.

Badkamer was heel mooi en het ontbijt heel lekker.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Goede uitvalsbasis om Luik te verkennen, dicht bij treinstation Luik Paleis.

Plastieken matrasbeschermers, kleine zachte hoofdkussens.

Ruime kamer, vriendelijk onthaal, zeer lekker ontbijt, ijsmachine in de gang (het was warm buiten), goede airco!

Fijn verblijf in zeer mooi gebouw
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deur van sauna ging niet goed dicht

Hotel is erg luxe. Spa is top alleen jammer dat de deur van de sauna niet goed sloot

ontbijt comme il faut, vooral terras was aangenaam en het...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt comme il faut, vooral terras was aangenaam en het gepersonaliseerd omeletje was in de roos

Heel goed
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ontvangst, reiskoffers en auto konden we al binnen brengen s’ morgens

Prettig hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zwembad en sauna druk en gekleed

Mooie ruime kamer

Prima hotel in centrum Luik, op loopafstand van centrum. Prima uitvalsbasis.

Liftsysteem niet snel

Typisch hotel ontbijt, voldeed aan verwachtingen.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

De spa heeft opfris beurt nodig.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Genieten

Eieren aan het ontbijtbuffet

Prachtige suite! aangename spa,

Meevaller
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Tv was niet in gebruik = defect en de verlichting in de badkamer is voor vrouwelijk gasten ondermaats

Leuk

Ontbijt matig

De kamer was ruim

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Op de foto leek het groter. Ik had aan gevinkt uitzicht op tuin die het ik niet

Al het personeel was super. Bediening en service super

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Aangenaam en voor herhaling vatbaar!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Uitgebreid ontbijt! Ligging is ideaal om centrum Luik te verkennen.

Leuk

Een extra deken zou aangenaam zijn.

Het ontbijt was super lekker en van alles meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

heerlijk ontbijt, vriendelijke bediening, mooie kamers, goede ligging en uitstekende parkingservice

we zijn in het hotel verbleven , n.a.v. de kerstmarkt. het was super. voor herhaling vatbaar.

xxxx

super ontbijt. kamer zeer comfortabel , ruim, geluidsstil

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Geen 5 sterren waard

Geen 5 sterren waard

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Lekker weekend weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op de Tuin

Goede bedden en prachtig uitzicht

Service zowel kruiers als resto

Vlotheid bediening Resto (eten lauw)

Service zowel kruiers als resto

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

het gebouw, was prachtig
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

het diner, veel te duur en slecht van kwaliteit

het gebouw, was prachtig

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Zeer verzorgd en comfortabel hotel met perfect...

Zeer verzorgd en comfortabel hotel met perfect verduisterbare kamers en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet!

Redelijk goed verblijf met vriendelijk personeel (valet parking)
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het schoonmaken van de kamer (was niet gedaan) pas na doorgeven kregen we schone bad- en handdoeken. TV was stuk.

Sauna, fitness en omgeving

prima ontbijt, op zondag tot 12u waarbij dit voor ons een...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

prima ontbijt, op zondag tot 12u waarbij dit voor ons een brunch werd, vriendelijke bediening.

Fijne plek voor een stedentrip

Geweldig ontbijt. Goede ligging 't.o.v. centrum en trein

Voor een verblijf in Luik zou ik het hotel aanbevelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was goed. Overgordijn wat slordig. Heel netjes en clean.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Luik Bastenaken Luik

2 persoon bed is moeilijk om in te slapen. Als de ene zich omdraait wordt de ander wakker door het bewegende matras.

Fietsen mee op de kamer.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

heerlijk ontbijt in roomservice, reeds tweede keer dat ik...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

heerlijk ontbijt in roomservice, reeds tweede keer dat ik leuke upgrade kreeg.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Niet herhaling vatbaar !
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene liet wensen over. Bed was vereselijk. Er lag plastiek zijl op de matrassen. Vereselijke kussens.

Ligging van de hotel is goed.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Ipv ZEN was het STRESS

Logica, om 3 Keer van lift te veranderen om naar de kamer te gaan

De concierge

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

schitterend
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

mooie kamers goed zwembad goed ontbijt en zeer vriendelijk en attent personeel valet service voor auto perfect

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Super hotel!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Super hotel! Niets op aan te merken!

Fijn ontspannen verblijf

Het diner in de brasserie was niet goed, mooi opgemaakte maar smakeloze gerechten.

Ontbijt prima, heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Gastvrij hotel met prima faciliteiten en personeel.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De "krukken" bij de bar zijn van een armetierige kwaliteit. Valt nauwelijks op te zitten.

lokatie, faciliteiten, en prettig personeel

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Eten was super lekker

De bar in de kelder was gesloten

Eten was super lekker

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Confort, rust, goede service, en dicht bij centrum
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wachttijd in de brasserie....

rustig en confortabel, dicht bij centrum. Goede brasserie.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Goed verblijf, restaurant geen aanrader
    • Suite met Toegang tot de Lounge

Restaurant en het personeel van het restaurant waren zeer matig

Ligging en entourage

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Daar gaan we niet meer logeren. Prijs/ kwaliteit te hoog(vb. Golden Tulip in Amsterdam

de ligging van de kamer. De toegewezen kamer keek uit op een oud pand zeer dichtbij gelegen. We kregen op onze vraag een betere kamer.

niets speciaals

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Receptie onvriendelijk

Receptie onvriendelijk

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Het vinden van de beneden uitgang, om het centrum in te...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het vinden van de beneden uitgang, om het centrum in te wandelen.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Perfecte locatie voor een bezoekje aan de mooie stad Luik. Echt van genoten met het hele gezin.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt vonden we eerder gemiddeld.

Ontvangst; parking service. Nice bar & restaurant. Good swimming pool & sauna.