Beoordelingen over Crowne Plaza Hotel Brugge 4-sterren

Burg 10, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#29 van de 102 hotels in Brugge

9,7

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Geweldige dagen gehad in fantastisch hotel op top locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Top hotel op top locatie. Vriendelijk personeel. Goede tip gekregen van receptionist (dacht dat hij Maxim heet) van een heel goed Italiaans restaurant. Alles maar dan ook alles top aan dit hotel.

Perfect begin van citytrip Brugge

Prijs van parkeren is wel erg hoog. Daarentegen zit je wel heel centraal en in het centrum.

Ligging is perfect. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Zeer aangenaam verblijf.

Hoofdkussen te mals , douchebak lekte en aparte toilet te eng. De deur bleef niet open en daardoor kreeg men een benauwd gevoel

Ontbijt was top en personeel heel vriendelijk

Ideaal voor een bezoek in Brugge
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Automatische checkout via TV of voorstel van factuur

Ligging in hartje Brugge Modern hotel, WC op de kamer liever in afzonderlijke ruimte ipv klapdeur

Ontbijt, ligging' zwembad (heerlijk lang open, ook al...

Zwembadwater mocht wat warmer. Bed was iets te smal. Hotel is wat prijzig.

Ontbijt, ligging' zwembad (heerlijk lang open, ook al vroeg), kamer en badkamer. Personeel hielp snel en efficiënt bij Wifi-probleem. Airconditioning was fantastisch bij dit hete weer.

Zeer aangenaam verblijf

Parkeerkosten waren aan de hoge kant

Comfort en luxe in de hotelkamer was aangenaam. Badkamer was fijn, schoon en een ruime douche met goede druk. Locatie was top!

De locatie is perfect!

Zetel in de kamer had een grote vlek, vonden we niet kunnen dat het nog niet vervangen was

De locatie is perfect! Als wij Brugge bezoeken nemen we altijd dit hotel

Zomers

De parkeerkosten waren 23 euro conform boeking. Er werd 28 euro gefactureerd. Lijkt me niet de bedoeling.

Ontbijt was goed. Op de kaart stond dat je ook een spiegelei kon bestellen. Dat was helaas niet mogelijk. Jammer.

Heerlijk hotel voor een leuk familie weekend.

Zeer goed gelegen hotel. Ideaal met parkeergarage. Mooie comfortabele kamers met heerlijk bed en beddengoed. Prima ontbijt, diner was uitstekend en de bar gezellig. Personeel was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Zijn hier 2 nachten geweest met familie van 10 personen en dit was voor ons perfect. Moeder zit in rolstoel en dat was in het hotel geen probleem. Alles goed toegankelijk.

Een mooi, luxe hotel midden in het centrum van Brugge.

Een mooi, luxe hotel midden in het centrum van Brugge. De kamers zijn erg mooi ingericht, origineel en met mooie materialen en een fijne badkamer. Het personeel is heel vriendelijk, er is een leuke, gezellige hotelbar. Het ontbijtbuffet vind ik prijzig, maar je kunt voor ca. de helft van het geld ook een ontbijt aan tafel krijgen dat ook prima is. Zodra je het hotel uitloopt sta je midden in Brugge, een prachtige stad!

Zeker een aanrader voor een kort verblijf in Brugge!!!

Op de kamer van mijn moeder was de verwarming stuk en we hadden dit gemeld aan de receptie. Er werd spijtig genoeg niets aan gedaan. De menukaart van het restaurant was nogal beperkt. Er hadden meer kleinere gerechten op de menukaart mogen staan. Ook misschien meer aandacht voor gerechten met puree en niet alle gerechten met frietjes. Voor de rest geen negatieve opmerkingen.

De kamer was modern, zeer ruim, mooi en gezellig ingericht. Ik voelde mij direct thuis. Ook qua netheid een topper. Ik had een rustige ligging gevraagd en deze heb ik ook gekregen. De zithoek was erg aangenaam om van daaruit naar tv te kijken. De badkamer was ruim genoeg en handig ingericht. Het ontbijt was erg mooi uitgestald en heel uitgebreid. Alles was krakend vers.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Locatie is centraal

Verbouwing, veel overlast. Bedden en kussen niet wat je van een Crown Plaza mag verwachten, niet meer dan matige score, niet voor herhaling vatbaar.

Locatie is centraal

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Het verblijf in het hotel was prima en van alle gemakken voorzien.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

In de kamer op de 7de etage was de ventillatie constant en vrij duidelijk aanwezig, we hebben hier na een dag Brugge overigens niet minder om geslapen. De keuze bij het ontbijt was wat ons betreft de prijs (24e pppn) niet waard. Na het buffet gezien te hebben zijn we gaan ontbijten in de stad, wat erg goed is bevallen.

Kamer was ruim en prima, het bed was erg goed en het personeel was erg vriendelijk.

zalig

er viel mij niets tegen

alles was perfect in orde : zeer goede ontvangst aan de receptie door Yasmine. Perfect ontbijt, goede garage, zeker voor grote wagen, kortom, alles 150 % in orde, plaats om aan te raden. En er terug te keren!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Wij hebben ondanks het regenweer toch genoten van ons verblijf 👍
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De pistoleetjes en de gebakjes bij het ontbijt waren niet krokant en smaakte niet vers , terwijl de rest van het ontbijt zeer lekker en uitgebreid was

Lokatie ,parking onder hotel , zeer nette kamer en mooie douche . In een straal van 500 meter is bijna iedere winkel berijkbaar

• Beoordeeld op: 10 december 2017

schitterend en voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

ik zou niet weten wat er beter kan je geniet er van een perfecte service

schitterend ontbijt + diner in cafe plaza is van hoogstaande kwaliteit oog voor detail in kamers en in gans het hotel. perfecte ligging verbleven in een kamer met zicht op het belfort en uiterst vriendelijk en gedienstig personeel ben 19 jaar in toerisme tewerkgesteld dus de beoordeling komt van een professional

Een groot maar toch rustig en heel verzorgd hotel met vriendelijk personeel

Onze badkamer had geen aangename geur. Maar na wat water in de douchebak laten lopen was dat vlug over.

De kamer was ruim en heel proper. Heel verzorgd. Het ontbijt was super. Heel veel keuze en vers.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Oppervlakte van de kamer Het was behoorlijk warm op de kamer Ik vond het aan de hoge prijs

Locatie en parkeergelegenheid Kamer was verder modern en efficiënt ingericht

kamer was ruim en schoon, mensen waren vriendelijk.

het uitzicht was knudde, uitzicht op een bouwval

kamer was ruim en schoon, mensen waren vriendelijk. alle bezienswaardigheden waren op loop afstand en een goed restaurant naast het hotel.

Schitterende locatie

De grootte van de bedden. Wij hadden een familiekamer geboekt en de kamer was eigenlijk niet veel groter dan de andere kamers. Er werden gewoon twee heel smalle tweepersoonsbedden in geplaatst. Goed voor de kinderen maar veel te smal voor twee volwassenen. Heel jammer want voor de rest een zeer goed hotel. Maar als je niet kan slapen door plaatsgebrek is je dag niet perfect

De locatie Het ontbijt

De kamers waren voldoende ruim, gezellig en zeer netjes.

Het ontbijt was niet inbegrepen in de kamerprijs en dat was niet duidelijk bij het boeken. Het ontbijt was ook wel zeer duur.

De kamers waren voldoende ruim, gezellig en zeer netjes. Badkamer was ook zeer netjes en alles was voorzien.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

heerlijk weekend gehad

harde bedden. personeel bij plaza cafe kan wel wat vriendelijker, er wordt daar weinig gelachen. Parkeren zou gratis moeten zijn bij verblijf in het hotel

perfecte locatie, mooie kamer, tv met veel zenders. Ontbijt was volledig.

Ruime, nette kamer op een uitstekende locatie

Mijn vrouw en ik lagen in een twijfelaar, dat is toch iets te smal als je dat niet gewoon bent . Maar de matras was wel goed .

Geweldig en uitgebreid ontbijt, zeer ruime familiekamer, zeer proper en heel vriendelijk personeel . En uitstekende ligging !

Uitstekend modern hotel

De inbouw zitbank in de kamers zit wat ongemakkelijk. 2 zeteltjes zouden confortabeler zijn. In kamer 206 kan het venster slechts op een kier geopend.

Uitstekende ligging en hotelservice. Prachtig ontbijt

De ligging midden in het centrum was fantastisch.
    • Familiekamer met Uitzicht

Mijn ene zoontje kwam ineens met een pilcapsule aangelopen en daarna kwam de andere met een tandenborstel aanzetten. Hadden ze gevonden! (Op de kamer dus) Vooral zo'n pil kan natuurlijk gevaarlijk zijn, en een tandenborstel zie je niet makkelijk over het hoofd. Dan vraag je je toch af hoe goed de kamers schoongemaakt worden... wel aangegeven bij de receptie, maar waren niet echt onder de indruk en hebben het met een sorry afgehandeld.

De ligging midden in het centrum was fantastisch. Uitzicht vanuit de kamer erg gezellig en nauwelijks buitengeluiden binnen. Ontbijt uitgebreid, maar eenvoudig.

Heel goed hotel midden in het prachtige historische centrum van Brugge!

Eigenlijk niets

Vriendelijke ontvangst! Het personeel aan de balie had rekening gehouden met ons verzoek voor een kamer dichtbij de kamer van onze vrienden te hebben. Mooie, ruime, propere kamers. Heel goeie badkamer met douche. Lekker vers ontbijt. Gewoon goed restaurant met vriendelijk personeel. Heel goed gelegen aan de Burg, in volle historisch centrum!

Midden in het centrum maar erg prijzig gezien het comfort van de kamer

Het bed was maar 1,80m, erg kort. Daarnaast synthetisch dekbed en kussens. We hebben heel erg gezweet, het was erg oncomfortabel. Daarnaast was de badkamer erg klein.

Locatie was super, midden in het centrum met parkeergelegenheid onder het hotel, ideaal daarnaast was het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Zeer behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Kamer was erg klein en een teleurstelling m.b.t. wat op de website getoond wordt. Wat dat betreft is de prijs/kwaliteitverhouding ver te zoeken.

Zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Uitstekend verblijf in Brugge.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Een groter bed had beter geweest.

De uitstekende ligging, mooi terras, vriendelijk personeel en een prima kamer. Parkeergelegenheid onder het hotel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Super geslaagd

Niets. Het parkeren is wat aan de dure kant 24 euro per dag. Maar dat is dan wel in hartje Brugge.

De locatie Ruime kamer Lekker dat er een zwembad bij is

prima en aan te raden

eigenlijk was er niets negatiefs te melden...

uitgebreid ontbijt / zwembad is een mooie troef : zwemmen voor ontbijt en voor diner.... zeer goede ligging in het centrum !

Logeren letterlijk middenin Brugge met álle gemakken voorzien
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ons zicht op het plein was beperkt door de grote bomen, dat was jammer! De fitness was een beetje klein, maar heel eerlijk: wie gaat er nu fitnessen als je in Brugge bent?

De locatie was ideaal!!!!! Ook de wetenschap dat je de auto onder het hotel kwijt kunt, is perfect! Prima ontbijt, aardige mensen, leuke bar voor het állerlaatste drankje...

Perfecte locatie

Voor een Crown Plaza hotel had ik een ruimere kamer verwacht. De badkamer viel tegen. De wc was heel erg krap. Voor een familiekamer was slechts 1 kleine wastafel! Dit is echt weinig. Bij het doorspoelen van de wc, stopte de douche er volledig mee, niet prettig als je eronder staat. Je moest wachten tot het reservoir terug volgelopen was.

Het is een perfecte locatie voor een stadsbezoek. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

mooie ruime kamers

\

Een mooie ruime kamer en vriendelijk personeel. Om te parkeren hebben we gebruik gemaakt van de parkeergarage van het hotel, betaalbaar en makkelijk!

Genoten van de luxe
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De WiFi kwaliteit is slecht.De parkeergarage is klein en krap, maar fijn dat we de auto kwijt konden.

Hele mooie moderne kamers, heerlijk uitgebreid ontbijt. In de kelder zijn archeologische vondsten van een oude kerk die zeer de moeite waard zijn.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ik was er met mijn kleinkinderen en we hebben enorm van alles genoten, musea, lekkere wafels, mooie
    • Familiekamer met Uitzicht

De grapefruit van het ontbijt was niet lekker meer!

Het ontbijt was prima, we hebben genoten van het zwembad, het uitzicht van de kamer was geweldig! de ligging van het hotel is prima midden in het centrum!

Vooral goed gelegen!

De douche gaf lauw water en dit kon niet opgelost worden tijdens ons verblijf. Men meldde ons dat dit "een oude ziekte" is. Naar mijn mening moest dit dan al lang opgelost zijn. Men gaf ons hier wel een kleine compensatie voor. Ik denk dat dit hotel een beetje profiteert van zijn uitstekende ligging en dat je hierdoor moet inboeten op andere vlakken. De douche vertoonde bijvoorbeeld sporen van oud vuil en ook het verfwerk op de kamer moet opgeknapt worden. Het vasttapijt is ook niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en ook het zwembad is een meerwaarde, zeker voor kinderen. De ligging is ideaal, dicht tegen alles. Al bij al hadden we een fijn verblijf.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Heerlijke kamer, lekker ruim!

Het toilet bewoog mee als je ging zitten, waardoor je het gevoel had dat je met pot en al naar beneden zou storten.. maar met voorzichtig gaan zitten werd het al een stuk beter!

Heerlijke kamer, lekker ruim! Fijne douche. Lokatie hotel is perfect, je bent binnen 2 min op de Markt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Heerlijk lekker uitgebreid ontbijt!

Het was buiten koud, dus duurde even eer we de verwarming op gang kregen. Die maakte veel lawaai, dus niet super geslapen...

Heerlijk lekker uitgebreid ontbijt! Kamer was mooi en ruim. Met de kinderen gaan zwemmen na een drukke dag, leuk voor hen!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Perfecte locatie, mooi hotel.

De lucht in de kamer was behoorlijk droog. Daardoor konden wij niet goed doorslapen. Wc was schoon maar er hing een soort van urinelucht. De kamer van ons was mooi maar helaas weinig daglicht. Alleen een klein raampje aan de zijkant van de kamer aanwezig.

Lekker uitgebreide ontbijt. Parkeergarage onder het hotel. Perfecte locatie. Mooi hotel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Voor herhaling vatbaar!

Pc's aanwezig in het hotel maar bijna alles werd geblokkeerd op het internet. Het zwembad was de eerste dag van ons verblijf niet toegankelijk. Een heel mooie douche maar spijtig voor de kinderen was er geen bad.

Voor de 2e keer hier verbleven Mooie familiekamer en zeer proper. De drankjes op de kamer. Het zwembad. Goede ligging. Mooie vernieuwde bar.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Mooi centraal in hartje Brugge

Fitness en zwembad zijn aan vernieuwing toe.

Locatie, ontbijt en personeel zijn prima. Zeer gepassioneerd personeel die het beste voor hebben voor de gasten.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Goed ontbijt.

Warm op de kamer. 's nachts last van verkeerslawaai, 's ochtend opbouw van de markt. Dure parkeergarage (euro 23 per dag)

Goed ontbijt. Prima kamer met goed sanitair. Bedden waren goed. Leuk, klein zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Mooi hotel, ruime kamer met goede bedden, uitgebreid ontbijt...

De kosten van de parkeergarage zijn hoog.

Mooi hotel, ruime kamer met goede bedden, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en perfecte ligging middenin het centrum.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goed hotel met een ideale locatie maar kleine minpuntjes

Geen toiletborstel en geen stopcontact in de badkamer. WC was te klein: knieën kwamen tegen de muur (1,75m groot). Airco maakte veel lawaai. Kamerpersoneel kwam zomaar binnen terwijl we 's morgens nog niet vertrokken waren. Kleine ontbijtzaal waardoor je (te) dicht bij andere mensen zit.

Moderne kamer met grote TV. Goed verzorgd en mooi aangekleed. Na een koude avond nog gezellig Netflix kunnen kijken via de open Wifi. Auto achtergelaten in ondergrondse parking Pandreitje op 5 min. wandelafstand.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed hotel op zeer centrale lokatie

In de bar van het hotel geen of hele slechte wifi-ontvangst. Op de kamers was wel goede wifi. Het zwembad was erg vol met kleine kinderen.

Locatie is zeer centraal, parkeren onder het hotel.

Aan te bevelen toplocatie, enkel ontbijt voor verbetering vatbaar
    • Familiekamer met Uitzicht

Ontbijt: brood was te hard, geen glazen meer om fruitsap te drinken. Deze werden langere tijd voor het ontbijteinde niet meer bijgevuld (het was wel zeer druk tijdens ons bezoek, vandaar ontbijt in grote zaal).

Ideale ligging, private parking, ruime verzorgde familiekamer met 2 2-persoonsbedden, geen last van lawaai (zelfs niets gemerkt van ochtendmarkt die bijna onder ons raam werd opgesteld), vriendelijke ontvangst, zwemgelegenheid ook 's avonds open (leuk voor de kinderen).

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Volgende keer weer!

Eigenlijk niets.

Perfecte ligging; midden in de stad, parkeren onder het hotel, lekker zwembad/sauna, voldoende grote kamer en nette douche, heerlijk buffet met kerstavond.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zeer fijn

Ontbijt,genoeg keuze, maar brood was uitgedroogd en charcuterie werd niet koel gehouden.

Ruime en propere kamers,uitstekende ligging,vriendelijk personeel

Prima hotel met uitstekende ligging en rustige kamers
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Het toilet had iets schoner kunnen zijn en in de bar hadden meer relaxte stoelen mogen staan ipv oncomfortabele barkrukken met lage leuning.

Prima ligging, kamer was mooi ruim en modern. Regendouche was aangename verassing.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Fantastisch!

Zeer ruime kamer met alle faciliteiten. Fantastisch bed. Ontzettend goed ontbijt. Dikke pluim voor het vriendelijk en zeer behulpzaam personeel! Gewoon perfect!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Het ontvangst, de kamers, ontbijt, ligging.

Het ontvangst, de kamers, ontbijt, ligging. Alles was prima, goed verzorgd. Ik kom zeker terug

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Kamer, ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Ontbijt was echt af !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

zwembad te klein en geen jacquzie

Ontbijt was echt af !!!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Ontbijt prima en parkeergarage onder hotel is ook perfect...

Ontbijt prima en parkeergarage onder hotel is ook perfect zeker gezien de locatie.

locatie

parkeerkaart kost 28 eur per dag

locatie

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Locatie was goed, netjes hotel, lekker in zwembad en sauna...

Prijs was best aan hoge kant , zonder ontbijt

Locatie was goed, netjes hotel, lekker in zwembad en sauna relaxen

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Locatie voortreffelijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

werken aan gang in de naaste kamer(s)

Locatie voortreffelijk

• Beoordeeld op: 1 september 2018

De kamers zijn luxueus afgewerkt en proper gepoetst.

Ik kan niets afkeuren

Ontbijt is een uitgebreid buffet met voldoende afwisseling en dagverse produkten

zeer goede locatie - zeer tevreden

ontbijt : zeer goed - op einde geen wit stokbrood

Geweldig hotel voor een korte stedentrip. Prima faciliteiten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Geweldige locatie in het centrum van Brugge. Alles op loopafstand. Comfortabele kamer, zeer geluidsdicht. Ontbijtbuffet uit de kunst!

Foto's geven een vertekent beeld van de werkelijkheid.

Prijs kwaliteit verhouding. Foto's online zien er een stuk luxer uit dan hoe het daadwerkelijk is.

Locatie en personeel is top.

De ligging van het hotel en de accommodatie .

eigelijk niets

De ligging van het hotel en de accommodatie . De service en de mooie kamers .

Lokatie, parkeergarage , bijzonder hulpvaardig personeel

De staf was erg behulpzaam.

Niet echt iets

De staf was erg behulpzaam. Hele goede bedden. Netjes elke dag schone handdoeken. Top dus

Goede locatie om Brugge te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Bar gesloten. Garage wel duur 28 € per nacht.

Ligging en vriendelijk personeel Garage

Zeer comfortabel bed, uitstekend geslapen.

Zeer comfortabel bed, uitstekend geslapen.

1ste maal bezocht en komen zeker terug!!

Verblijf in een modern kader! Mooie badkamer met inloop(regen)douche en afgescheiden toilet! Mogelijkheid om bij goed weer buiten te ontbijten!

Een super hotel!

Een super hotel! Ideale ligging. Lekker ontbijt!

Eigenlijk alles

Prima uitvalsbasis voor een weekendje brugge

Beperkt ontbijtbuffet

De stilte tijdens het slapen

Was een super weekend, mooi weer, Brugge is mooi, en het hotel was op een goeie plek. Alles top

Heerlijk ontbijt-prima ligging

Parking was duur

Heerlijk ontbijt-prima ligging

Totaalpakket was optimaal

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Fantastisch , super goed gelegen . Zeker om terug te gaan !

Het zwembad vond ik iets minder gezellig .

Mooie kamer en een super ontbijt !