Beoordelingen over Cube Hostel

#6 van de 28 hotels in Leuven

Gebaseerd op 515 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Ligging perfect, leuke sfeer

We hadden kamer 101, de enige kamer direct gelegen aan het galmende trappenhuis. Met een dun deurtje. Dus geen oog dichtgedaan door geluid van thuiskomende gasten.

Ligging perfect, leuke sfeer

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Prima voor jongeren, afschuwelijk voor je nachtrust

We hadden een kamer grenzend aan het trappenhuis op de 1e verdieping. Om de 20 minuten tot een uur of 04:00 in de ochtend kwamen er luidruchtige mensen binnen. Prima als je zelf tot 04:00 gaat stappen maar als je om 23:00 wil slapen dan is 4 uurtjes slaap te weinig....geen personeel bij incheck, ook niet bij uitchecken (sleutel in safebox). geen ontbijt. kortom; echt een hostel voor de jeugd. Als getrouwd stel heb je er helemaal niets te zoeken.

De locatie vrijwel in het centrum is top

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Zeer aangenaam; en ik zie uit naar het volgende bezoek dat ik aan de hostel zal brengen.
    • Bed in Gemengde Slaapzaal (13 Volwassenen)

Bij 1,89m lichaamslengte is het geleverde beddegoed (lakens, dekbed) iets kort. Maar voor de gemiddelde lengte zal dat waarschijnlijk geen issue zijn. Badkamer kan lastig zijn luchtvochtigheid kwijt. Maar met afspraken met medekamergenoten is daar goed mee om te gaan.

Geweldige sfeer binnen de hostel, met aantrekkelijke aankleding. De andere gasten waren verder ook fijne personen om te ontmoeten. Keuken faciliteiten om zelf te koken. Personeel was zeer behulpzaam. Locatie in de stad is goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goeie tussenstop plaats voor 1 nachtje
    • Deze driepersoonskamer heeft een eigen badkamer.

De ligging Was heel goed. Was zonder ontbijt geboekt. De hostel lag wel in een verloederde buurt, met veel nationaliteiten onder elkaar. Beetje rumoerige buurt

Douche was zo heet dat douchen gewoonweg niet mogelijk was.
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

Douche was zo heet dat douchen gewoonweg niet mogelijk was. Zo heet dat de brandalarm af ging. Temperatuur was niet mogelijk in te stellen, of de douchekraan was kapot.

Hippe, rustig maar overprijsd
    • Deze driepersoonskamer heeft een eigen badkamer.

Parking voor fietsen was betalend en niet zo veilig zoals het werd verteld door de receptioniste. Bedden en kussens niet zo comfortable. Wel proper, tof en mooi ingericht, gezellige receptieruimte. Supergoede ligging.

Leuk voor jonge mensen.
    • 1 Slaapplaats in een Stapelbed in Gemengde Slaapzaal (11 Volwassenen)

Ik mis gewoon de hele sfeer die er hing vorig jaar. Plus dat de kamer heel gehorig was. Al doe je het raam dicht. Heeft amper tot geen zin. Plus dat je nu apart moet betalen voor het ontbijt ?? Ik zou het hostel echt aanraden voor jonge feestende mensen.

…….. Ik denk dat de badkamer zag er keurig uit. Bedden ook. Maar daar blijft het nu ook bij voor mij.

De ligging was goed.

De kussens zijn keihard en klein. Midden in de nacht was er opeens iemand in onze privékamer, terwijl de deur goed dicht zat en niemand een sleutel hoorde te hebben.. heel beangstigend!

De ligging was goed.

Gezellig en mooi ingericht in retro style, leuke zitplekken...

Bar in de lobbie was vroeg dicht

Gezellig en mooi ingericht in retro style, leuke zitplekken in de lobby, 2 persoonskamer met prima bed, goed linnen, schoon en moderne badkamer met regendouche. Aanrader om de gezellige stad Leuven te bezoeken en hier te overnachten.

De kamer was ruim genoeg, en de badkamer voldeed
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

temperatuur en de mogelijkheden tot doorluchten. wellicht iets meer ramen die open kunnen in de kamer zou fijn zijn.

De kamer was ruim genoeg, en de badkamer voldeed

Mooie verblijfplek

De bar sloot s avonds al om 21u (en zondag nog eerder). Jammer dat er geen koffieapparaat stond in de keuken.

De ligging is ideaal, het is er leuk ingericht en alles is netjes/schoon. Goede 2p kamer met eigen douche.

Amateurisme in eigen land
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

- 2 nachten geboekt: de 2e nacht was bij aankomst in de kamer mijn beddengoed verdwenen (samen met dat van een Amerikaanse toeriste); dit terwijl mijn verblijfskaart met uitcheckdatum aan het bed was bevestigd en er nog spullen op het bed lagen. Gevolg: moeten slapen op een plakkerige matras en op een niet gewassen kussen en dekbed. Wat een geklungel. Ook geen roomservice gehad, geen toiletpapier aanwezig en een overvolle vuilbak in de badkamer waar de verluchting niet werkte (na 1 minuut douchen is het er een stoomcabine); Ook schimmelvlekken bovenaan de muren in de badkamer. - receptie van s avonds (23u?) tot s ochtends 10u gesloten! er speelt wel muziek de ganse nacht (waar is dat goed voor). Voor een hostel met vreemde gasten op een kamer (mogelijke conflicten, etc.) is dit onverantwoord. Bij een incident is de verantwoordelijke persoon pas na een uur ter plaatse?? Nooit gezien in het buitenland. Nachtreceptie is een must voor de veiligheid van iedereen, - zondagochtend: om 8u30 naar beneden gegaan: niemand aanwezig behalve een kuisvrouw die amper Engels verstond, geen NL, geen Frans. Trieste bedoening; Om 11u de receptioniste van dienst gesproken: zij zag geen reden waarom het is kunnen mislopen... nadien geen email met excuses of een terugbetalingsvoorstel gekregen van de directie. - slotsom: voor de keer dat ik in een hostel verblijf in eigen land: een slechte ervaring. De kamer (102, zijkant gebouw) is ook gehorig, kijkt uit op een vieze venster vol stofwebben van de buren. Ze is te klein voor 4 personen en de badkamer wordt al snel een stoomcabine (zie hoger). Voor een hostel is 33 Eur/nacht in een slaapzaaltje (ZONDER ontbijt, wat men niet meer aanbiedt) gewoon te duur, zeker met mijn slechte ervaring. Geen aanrader !

Enige pluspunten in dit hostel: de vriendelijke receptionisten (ALS de receptie open is, zie verder...) en de locatie niet ver van de Grote Markt

'

's avonds (rond 22u) konden de gasten het hotel niet meer binnen omdat de toegangskaarten niet meer werkten. En vanaf 21 uur is er geen personeel meer aanwezig. Zeer vervelend. Krijgen we hiervoor een compensatie ??

• Beoordeeld op: 26 april 2018

goed, jammer dat er geen ontbijt meer wordt geserveerd, maar er zijn gelegenheden genoeg .
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

wij hadden een kamer aan de straatkant, op het 1ste verdiep. Er was veel lawaai op de straat: rumoerige studenten, tot 2 u 's nachts, en vanaf 5.30 u startende bussen van de Lijn. onze kamergenoten kwamen later binnen, wij lagen al in bed, maar waren heel stil , ook stonden zij heel vroeg op, zonder ons te storen.

er werd geen ontbijt meer geserveerd. De extravagante originele aankleding van de inkom en bar.

Niet ver van het centrum.

Jammer dat er geen ontbijt was, maar we konden ontbijt halen bij een bakker in de buurt en gezellig koffiekoeken gaan eten langs de oever van de Dijle.

Niet ver van het centrum. Heel lekkere bakker in de buurt voor ontbijt. De hostel zelf biedt helaas geen ontbijt aan. Propere en gezellige kamers.

Goede plek in het centrum

Openingstijden ....regelmatig afwezig en gesloten en garage/ pasje deed het niet en moesten toen 1 uur wachten voor er weer iemand was bij de receptie...

In het centrum, mooie kamer.

Okay!
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

Ongezellige (kale) inrichting van de kamer (geen idee of dit in alle kamers hetzelfde is)

Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer in de bar, cinemazaaltje met multimediale mogelijkheden

Super! Meer heb je niet nodig!

Nette kamers, super locatie en alles wat je nodig hebt. Ik zie geen reden om voor +€100 een hotelkamer te boeken terwijl je hier voor €50 een topkamer hebt.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

mager ontbijt , weinig rust ‘s nachts .

Ontbijt ondermaats , melk en pannekoekenbeslag zuur , Bar praktisch nooit open en personeel in pyama ? Heel veel lawaai , rusturen worden niet gerespecteerd noch gecontroleerd

Locatie en interieur

Mooie tweede ervaring van een hostel!

Er was veel nachtgebraak in de gangen. Voor een slechte slaper, het is geen rustig spa resourt. Maar dit hoort er zeker bij? Geen probleem voor mij allesinds.

Tweede maal hostel ervaring. Uitstekende overnachting, gezelligheid aanwezig, lekker ontbijt, vriendelijk personeel en mooie kamer. Thuiskomen op vakantie in een gezellig hostelletje.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Kamer 101, waar wij zaten, ligt in het trappenhuis.

Kamer 101, waar wij zaten, ligt in het trappenhuis. Gevolg daarvan was geluidsoverlast in de kamer: arriverende gasten, open- en dichtslaande deuren, etc. De faciliteiten van het hostel zijn prima, maar de kamer is vanwege de ligging geen aanrader.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ontzettend gehorig, tot diep in de nacht hoor je andere gasten in het trappenhuis en mensen op straat. Materialen die gebruikt zijn in de kamers zijn onaangenaam. Kille uitstraling. Kussen (met brokken) kun je niet met goed fatsoen iemand op laten slapen. Vlekken op het beddengoed. Geen fijne douche. In- en uitchecktijden zijn erg beperkt.

Locatie is top. Prijs is ok. Personeel is vriendelijk en de gemeenschappelijke ruimte beneden ziet er leuk uit.

Leuke lobby en atmosfeer.

Er waren geen handdoeken inbegrepen. Ik weet dat het een hostel is. Maar een eigen handdoek meenemen en die dan nat in je koffer doen is altijd minder prettig.

Leuke lobby en atmosfeer. Was allemaal erg nieuw en mooi ingericht en zag er ook gezellig uit. De locatie is daarnaast erg prima in het centrum van Leuven en op loonafstand van de meeste bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Onaardig personeel nauwelijks servicegericht, erg gehorige...

Onaardig personeel nauwelijks servicegericht, erg gehorige kamers, grote groep gasten die halve nacht geluidsoverlast bezorgde en personeel wat na brandalarm zo de kamer instapt 's nachts. Geen aanrader !

Aangenaam verblijf

Geen enkele van de personen die tewerkgesteld waren op het moment van ons verblijf, sprak nederlands. Ik spreek zelf vloeiend engels, maar ik kan me inbeelden dat dit moeilijk is voor sommige die dit niet goed spreken.

De inrichting (zeer gezellige sfeer), locatie en het ontbijt (je kan je eigen pannekoeken maken!).

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

Ontbijt had iets hygiënischer gekund. Open pindakaas/pasta potten waarin iedereen z'n eigen mes gebruikte. Je moest zelf de afwas doen, terwijl er geen afwasmiddel was. Er waren ook te weinig kopjes/mokken.

Netjes hostel, schoon, handige kamer, goede locatie en prima prijs.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima optie voor 2 nachten Leuven voor niet al teveel geld
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geur in de kamer, het rook een beetje muffig. Tevens was er geen parkeerplek voor een redelijke prijs. Je kon via het hostel een parkeerplek regelen voor 15 euro per dag, maar hun parking was vol toen we aankwamen. Bijna overal is betaald parkeren en mag je max 2 of 4 uur staan. Uiteindelijk zelf gratis parkeren gevonden in een van de woonwijken buiten het centrum. Dit konden ze helaas niet adviseren in het hostel, maar moesten we zelf ontdekken. Uiteindelijk was dit dus de beste optie, want we hebben niks voor het parkeren betaald en met de bus was je voor 2 euro weer terug ik het centrum. Tevens is er busstop voor de deur, dus konden bij uitchecken zo de bus nemen naar waar we de auto hadden geparkeerd.

Centraal gelegen. Alles was op loopafstand en goed bereikbaar. Stad is ook niet supergroot. De kerstmarkt was gezellig en alle lichtjes deze tijd van het jaar maakte het een warme, sfeervolle ervaring. Heerlijk gegeten en gedronken deze 3 dagen. En shoppen kan ook prima hier. Een leuk uitje als je er even tussenuit wilt.

Creatief, degelijk en schoon.
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

Badkamer zag er erg netjes en verzorgd uit. Helaas was de thermostaatkraan kapot waardoor deze wel warmer maar niet kouder kon worden gedraaid. Dat werd dus een korte ongemakkelijke douche met veel te heet water.

Creatief, degelijk en schoon. Veilig doordat toegangsdeuren ook binnen het hostel met een salto slot worden bediend. Verlichting op de verschillende etages heeft net een andere kleur waardoor je het snel doorhebt als je op de verkeerde etage bent.

Erg fijn!
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt vond ik eenzijdig. Had graag mijn ei met spek willen bakken. Gewone yoghurt met havermout was ook welkom geweest.

De aankleding van het hotel. Het ziet er heel erg leuk en hip uit, met wijze teksten op de muur. Comfortabel en goede sfeer. Op loopafstand van het centrum! En de muziek in de bar, Geweldig!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Aanrader voor wie budgetvriendelijk wenst te reizen.
    • Bed in Gemengde Slaapzaal (13 Volwassenen)

Niet verwarmde badkamer en wc en douche in 1 plaats.

Warme ontvangst. Heerlijke latte aan de bar. Heerlijk geslapen. In het centrum van Leuven. Eetgelegenheden en winkels op nog heen 100 meter.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit, kom zeker terug!
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met het raam open slapen in de Brusselse straat is niet evident omwille van het lawaai, oordopjes vragen aan de receptie...

Koffie bij het ontbijt was stevig, bediening in de bar uiterst vriendelijk, ontvangst idem. Super personeel!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Supervriendelijke ontvangst, ruime en propere kamer, toffe...
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel lawaaiige kamer, zowel vanop straat als vanop de gang veel geluid..

Supervriendelijke ontvangst, ruime en propere kamer, toffe bar, perfecte ligging en heel faire prijs!

De bar is prachtig ingericht.
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is heel goedkoop, maar zelfs dan nog was het zijn geld niet waard: bevroren brood terwijl er vers brood van de bakker ernaast was beloofd, vuil bestek, koude eetzaal.

De bar is prachtig ingericht. Heel gezellig om iets te drinken. Het personeel is heel vriendelijk

We hebben heerlijk gehostelt in Cube Leuven

Geluidsoverlast 's nachts door hostelgangers doordat kamer in trappenhuis lag en in de steeg (ingang) naast de hostel. Goed om daar aandacht aan te besteden!

Professioneel moderne hostel met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne en nette keuken, kleine verbeteringen -> theedoeken en 2 verstopte spoelbakken.

Het hotelmgt moet strenger optreden tegen luidruchtige dronken gasten die de rust verstoren
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel de nacht door werden we wakker van dronken gasten die de weg naar hun kamer amper vonden, veel geklop op deuren, gepraat, geroep,...jammer!

Fijn ingericht, vlotte check in, gemoedelijk, super centraal gelegen

Gezellige verblijfplaats, vriendelijk personeel, sfeervol, precies zoals op afbeeldingen.
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer had iets schoner gepoetst kunnen zijn. Deze was zeer ruim opgezet met regendouche en omdat het op dit moment nog redelijk nieuw is allemaal nog prima ... maar je ziet wel dat er anders gepoetst wordt dan in een hotel dus over een paar jaar vermoed ik dat het wel achteruit gaat.

Het is een prima hostel! Tot in detail afgewerkt, gezellig, goede sfeer, leuk personeel en kamers prive badkamer te boeken. Ruime keus bij ontbijt. Normaal verblijf ik nooit in een hostel maar een hotel (wat luxer is) maar dit viel zeker niet tegen.

matig
    • Bed in Gemengde Slaapzaal met 8 Bedden

De kamers waren erg klein. Ik sliep in een 8 persoonskamer en iedereen sliep enorm dicht op elkaar. Door dat de ruimte zo klein was, was er ook geen mogelijkheid om mij normaal om te kleden zonder bekijks. Als enige vrouw tussen 7 mannen was dit totaal niet comfortabel. Ik vond het niet fijn dat er geen rekening werd gehouden met de man vrouw verhouding. En verder was het dus erg krap op elkaar.

mooi uitzicht en centraal gelegen

Het ontbijt was heel lekker!
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

Moet de optie van de vrouwelijke en mannelijke slaapkammer hebben. Mannen snurken veel en het doet er veel last van.

Het ontbijt was heel lekker! De personeel waren veel efficient, bereid om problemen op te lossen.

Superdichtbij t centrum, zeer prima badkamer en t bed lag...
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

De kluisjes hadden niet meteen een slotje (toegegeven, we zijn er niet om gaan vragen) en ze stuurden achteraf net te veel mails met de vraag of ik mn verblijf wilde beoordelen (3 in 2 dagen).

Superdichtbij t centrum, zeer prima badkamer en t bed lag prima.

Super Hostel !!!!!

Mooie kamer. Zeer goed ontbijt, Je mag alles zelf maken. o.a. pannenkoeken. Geweldige inrichting. Enthousiast ontvangst en goede tips voor bezoek aan mooie stad Leuven. Dit fantastische hostel boven alle dure hotels!

De accommodatie ligt zeer centraal.
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

De accommodatie ligt zeer centraal. Het personeel is super vriendelijk en proberen met je mee te denken. Als je ze van te voren een bericht stuurt krijg je ook ontzettend snel een reactie op je vraag of wens. Helemaal super en zeker aan te bevelen!

Prijs prestatie was oké
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was wel heel erg een karig, parkeren, er was voldoende parkeerplaats in de privé parkeergarage er werd echter gezegd dat deze vol was.

Ligging, prijs

Modern, gezellig en netjes hostel!
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is wat summier.

Modern, gezellig en netjes hostel! Mooi ingericht en zeer vriendelijk personeel. Op loopafstand van alle belangrijkste bezienswaardigheden en restaurants en cafes.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Aanrader!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Prima verblijf gehad. Super ontvangst en prima service!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De ligging in het centrum van Leuven.
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er vanaf 21:00 niets meer verkrijgbaar is.

De ligging in het centrum van Leuven. En de gezellig zit beneden

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Geen ontbijt, bar was om 2100 dicht.
    • 1 Slaapplaats in een Stapelbed in Gemengde Slaapzaal (11 Volwassenen)

Geen ontbijt, bar was om 2100 dicht. Gesnurk op de slaapzaal en dronken studenten zorgden voor een beroerde nachtrust. Wel een goede locatie

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Prijs/kwaliteit 10/10

Andere kamer dan op de foto

Prijs/kwaliteit 10/10

Locatie+vriendelijk personeel

Alles beviel goed

Locatie+vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima, prijs-kwaliteit verhouding, heel aardig personeel en goede locatie.
    • Deze driepersoonskamer heeft een eigen badkamer.

De kamer was erg warm, tocht ook niet echt door.

Prima kamers, schoon. Vooral erg aardig personeel

Warme kamers zonder airco

Locatie Schoon

De inrichting en sfeer was zalig.

beperkte in- en uitchecktijd

De inrichting en sfeer was zalig.

ontgoochelend

geen zeep, 2€ om handdoek te huren! , geen airco... prijs/kwaliteit niet ok

Organisatie voor laataankomers

Organisatie voor laataankomers

Leuk hostel, fijne slaapplek, handige locatie

Bar vroeg dicht

Locatie en fijne kamer

Prima locatie met geluidshinder

Geluidshinder van buiten

Locatie en prijs

Een basic leuk hosteltje in het centrum
    • 1 Slaapplaats in een Stapelbed in Gemengde Slaapzaal (11 Volwassenen)

Een simpele kamer waar naar mijn mening te veel matrassen op de grond er bij lagen.

Zeer goed in het centrum. Propere kamer. Met een grote keuken.

Voortreffelijk verblijf in de hostel na een dagje muziek op de wei van TW Classic.....
    • 1 Slaapplaats in een Stapelbed in Gemengde Slaapzaal (11 Volwassenen)

Het ontbijt was wel karige kant.

Mooi ingericht en modern hostel. Goed voor 1 nachtje na een bezoekje van TW Classic-wei.

Het was warm en er was geen airco op de kamer

Het was warm en er was geen airco op de kamer

Mooi en goeie locatie, vriendelijk personeel

Mooi en goeie locatie, vriendelijk personeel

Jammer van de vieze kamer.

Schoonmaken word niet gedaan op de kamer

De entree en de rest was vies vuil en onhygiënische.

Netheid badkamer

Goede matras

Ruime propere kamer en badkamer.
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime propere kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Mooi ingerichte hostel.

Sfeervol op goede locatie
    • Deze driepersoonskamer heeft een eigen badkamer.

De openingstijden van receptie en bar: zou wel ruimer mogen.

De inrichting van de gemeenschappelijke ruimtes: super gezellig en sfeervol!

Sfeer, bar , gaaf interieur!

8 bedden op 1 badkamer, bedden teveel op elkaar

Sfeer, bar , gaaf interieur! Op loopafstand centrum, ruime lockers.

Jammer dat er geen ontbijt meer mogelijk is!
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

Jammer dat er geen ontbijt meer mogelijk is!

• Familiekamer met Eigen Badkamer

‘s avonds geen personeel aanwezig en bar gesloten

Super goede ligging, centrum stad.

Super goede ligging, centrum stad.

Gezellig en goed

Ik miste in de keuken verse koffie en suiker van de hostel voor de gasten

Gezellig interieur en schone keuken

alles was net en proper, en stil

dat er geen ontbijt mogelijk was

alles was net en proper, en stil

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed voor 1 nacht

Geen handdoeken aanwezig Na 21 uur geen personeel meer aanwezig

Prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prijs-kwaliteit ok

Geen ontbijt.

Onze eerste hostel ervaring: geweldig! Knus, geinige inrichting
    • Privé Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vintage stoel in de gang heel erg versleten

Zeer fris beddengoed en schone kamer zuivere badkamer. Sanitaire op de gang erg goed onderhouden

Prima maar eenvoudig verblijf in het centrum van leuven

De receptie was ‘smorgens pas om 10.00uur open

De douche