Beoordelingen over Hotel Damier Kortrijk 4-sterren

Grote Markt 41, 8500 Kortrijk, België

#12 van de 26 hotels in Kortrijk

Geen airco, geen functionerende koelkast, een dag schoonmaakservice van de kamer eerst na twee maal
    • Junior Suite met Slaapbank

De fout zit al in de wijze van adverteren door Booking.com. In de omschrijving staat dat de kamers airco hebben maar in werkelijkheid hebben maar enkele kamers airco. Dat is misleidend van de zijde van Booking.com. Ik kijk voortaan wel uit om nog via Booking.com te boeken want dit is al de tweede keer dat ik bedrogen uitkom bij die onderneming. Met deze hitte geen airco is geen lolletje.

?

hotel is aan te bevelen.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Om te douchen moest ik (82 jarige) in het bad klimmen hetgeen op mijn leeftijd niet meevalt. Aparte douche was beter geweest.

Verzorging en bediening uitstekend

Heerlijk hotel met alles erop en eraan

Er is ons niets tegengevallen, in tegendeel.

Het is een prachtig hotel met zeer mooie designkamers. Alle luxe om je heen. Lekker ontbijt en de maaltijden in het restaurant zijn zeer lekker en fijn gepresenteerd. Alle personeelsleden waren zeer vriendelijk. Prachtig binnen en buitenterras. Alles netjes verzorg. Zeker naartoe gaan en wij komen zeker terug. Middelpunt om Kortrijk zowel historisch, als de winkels te kunnen bezoeken.

Het verblijf zelf was niks op aan te merken het personeel was heel vriendelijk.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Wij zijn blijven eten in het restaurant en dat viel serieus tegen vooral de prijs kwaliteit. De americain preparé was werkelijk zuur en niet te eten en daarvoor 25€ dat was er wel over. Heb mijn eten gewoon laten staan.

Het ontbijt was goed en de kamers waren proper.

Het was fantastisch
    • Executive Kamer

De nieuwe cocktailbar was het hoogtepunt van het verblijf. Alles wat je verwacht van het hotel is er ook. Vriendelijk personeel, mooie kamers, goed ontbijt, etc...

Het verblijf was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar

Parking is eerder klein en niet zo vlot bereikbaar vanuit het hotel.

Zeer mooi interieur. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De verzorgingsproducten zijn top! Heel net en proper. Uitgebreid en lekker ontbijt.

het ontbijt & vriendelijk personeel, Sprezza Bar is...

hier en daar in de wasbak nog enkele haren . voor de rest niets op te merken!

het ontbijt & vriendelijk personeel, Sprezza Bar is zeker een toffe en lekkere aanrader!!

Aangenaam
    • Junior Suite met Slaapbank

Het ontbijt had mss nog iets gevarieerder mogen zijn. Iets meer groentjes (sla, komkommer) en iets meer warme keuzes (worstjes/spek, roerei, rode bonen). Gebakken eitjes stonden wel vermeld maar werd door de bediening niet voorgesteld of gevraagd.

Vriendelijke bediening zowel aan onthaal als bij het ontbijt en in de bar! Zeer goede koffie!!

Goede prijs kwaliteitverhouding na korting bij booking.com voor hemelvaartweekend

Verouderde badkamer en tapijt op de kamers

Ontbijt was heel goed. Zeer vriendelijk personeel. Kamers waren proper maar badkamer was verouderd. Door kamer aan de binnenzijde geen lawaaihinder van de straat maar wel van de afzuiging van de keuken. Bij regen veel lawaai door het glas van de eetzaal.

Mooie kamer, we kregen een upgrade naar het nieuwe gedeelte...

Mooie kamer, we kregen een upgrade naar het nieuwe gedeelte van het hotel. Excellent en uitgebreid ontbijt. Ligging op de grote markt en parking van het hotel net om de hoek.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Klasse hotel op een toplocatie
    • Executive Kamer

Een echt klasse hotel op een ideale locatie gelegen. Vriendelijke ontvangst en personeel. Zeer verzorgde kamer (428), al mocht het tafeltje we iets groter zijn. Wij komen hier zeer graag terug.

Te duur in verhouding tot het gebodene, in Nederland zijn de hotels goedkoper in dit segment.

Het ontbijt was een afknapper. De eieren bijvoorbeeld, waren veel te kort gekookt, waardoor wij ze niet durfden te eten. En dat met Pasen..... Een vier sterren hotel is het zeker niet. Drie sterren, niet meer.

De ligging is gunstig. Midden in het centrum. Jammer alleen dat er een grote kermis voor de deur was, die veel herrie veroorzaakte.

Ontbijt was prima.

Behoorlijke klimaat en temperatuurregeling op de kamer ontbrak, wat bij kamers van deze prijs niet acceptabel is. Als je zit te ontbijten werd de ruimte reeds omgezet naar restaurant. Impliciete signaal: oprotten.

Ontbijt was prima.

Door de mooie ligging en standingvolle inrichting waren wij tevreden van het hotel.
    • Executive Suite

De kunstbloemen en het kunstfruit in de kamer waren een afknapper Er was geen waterkoker in de kamer om bv. een tasje thee te zetten. Het zetelbed stond gedurende gans ons verblijf open zodat we niet echt een salon hadden om n te zitten. Van een suite hadden wij misschien wel iets meer verwacht.

Onthaal en ontbijt waren prima. Ook onderhoud kamer was in orde. Water op de kamer was een welkome verfrissing. We moesten wel om extra handdoeken en kamerjassen vragen maar dat werd dan wel onmiddellijk in orde gebracht.

Heel mooie nieuwe kamer in de nieuwe vleugel van het hotel.
    • Executive Kamer

Voor een hotel van dit kaliber was het ontbijt eerder basic. Ook jammer dat je in de bar de consumpties niet op de kamer kan laten zetten, maar meteen moet afrekenen.

Heel mooie nieuwe kamer in de nieuwe vleugel van het hotel. Fantastische ligging in het midden van Kortrijk en op een boogscheut van het station. Vlak bij talrijke restaurants en bars.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Om te overnachten helaas niet voor herhaling vatbaar, maar in het restaurant kom ik zeker terug!

Het bed en matras waren niet van topkwaliteit, op de badkamer enkel een yacuzzi, geen douche. Helaas was de hygiëne op de badkamer niet onbesproken. Voor de prijs dat ze vragen zou het van een onberispelijke kwaliteiten moeten zijn.

Het super vriendelijke personeel, en de fantastische cocktailbar en top restaurant! De 13/20 in gault millau is een understatement.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

ok

het ontbijt was matig - te weinig verse (lokale) producten. Er werd duidelijk gekozen voor de meer industriële producten. Een hotel met deze reputatie en uitstraling zou bewust moeten kiezen voor lokale producten en dit als een meerwaarde zien. De temperatuur in de kamer was te hoog en moeilijk bij te regelen.

De authenticiteit van de locatie, de charme van het hotel. Een heel ruime kamer met mooi uitzicht op de markt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

gedateerd hotel voor best hoog tarief

ik sliep aan de voorkant, er is geen dubbelglas, waardoor heel gehorig aan de kant van grote markt, amper te doen, daarnaast is het met allerlei tussenetages een soort doolhof richting de parkeerplaats en de man achter de receptie kon me niet eens helpen met hoe daar te komen, hij had geen idee, in rij staan voor koffieapparaat bij ontbijt

Locatie in het centrum

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Mooi hotel, met ruime kamers.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ontbijt vond ik een beetje beperkt maar het is een prima hotel om te overnachten.

Mooi hotel, met ruime kamers. Ondanks dat het een "oud" hotel is, valt op dat het goed onderhouden is.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

• Executive Suite

Jammer dat in de suite een schaal stond met nep fruit en een vaas met nep rozen. Kan toch anders? Beter niks dan nep. Ook een (klein) gemis een waterkoker en/of koffie zet apparaat.

Zeer karakteristiek hotel. De historie adem je in. Personeel zeer professioneel. Je wordt behandeld als gast en dat voel je ook. Wifi ontvangst super. Ontbijt niet overdadig maar gewoon goed. Overall: the place to stay in Kortrijk

zeer sfeervol hotel met fantastisch restaurant.

genoten dessert was dame blanche. Helaas was het ijs zeer waterig.

parkeren op eigen terrein, uitstekende service waarvoor 15 euro in rekening gebracht wordt. op de kamer een bubbelbad, fantastisch!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prachtig gebouw , heel mooie kamers !
    • Executive Kamer

Geen parkeerplaats vrij op de parking! Geen spiegel op de kamer waar je je volledig in kan zien ! Slechte aanduiding in de gang naar de kamernummers van de niieuwe vleugel !

Prachtig gebouw , heel mooie kamers !

De verwarmde vloer in de badkamer: gezellig in december.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De verwarmde vloer in de badkamer: gezellig in december. Een heel kort verblijf, maar wel in een prachtig gebouw. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. En een zware koperen deursleutel, geen plastic.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Fijn hotel op een centrale plek van de stad Kortijk.

Zie bovenstaande: ontbijt.

fijne matrassen, prachtige badkamer Super moderne kamer Ontbijt gemiddeld, wat meer warme componenten (English breakfast) zou fijn zijn.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goed vertoeven

WiFi op de kamer slecht

Medewerkers waren heel plezierig, zowel bediening als receptie als schoonmaak Heerlijke droge witte huiswijn Prachtig gebouw met mooie sfeer

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Niet om terug te keren!

Zeer pover ontbijt, geen vers fruitsap, geen eitjes of spek, je moest zelf koffie gaan halen aan een automaat, Enkel water in de minibar, het was koud in de kamer, je kon geen temperatuur regelen

De ligging, het interieur

Oké

Dat het gastenboek in de kamer volledig in het Engels was opgemaakt.niet iedereen spreekt of begrijpt deze taal!!!

Ontbijt was heel lekker,alles wat thuis hoort bij een ontbijt was aanwezig. Minpunt: Kamer was ruim en proper maar door de weinige lichtinval,geen plafond verlichting(en bovendien een kapotte lamp aan de muur) en de zwarte deuren en de zwarte kleur op de muur gaf ons het gevoel van in een mortuarium te moeten overnachten.

Goed hotel voor een citytrip

De hoofdkussens zijn zeer zacht, misschien een 2de kussen voorzien. De badkamer was niet voorzien van tandenborstel en douchegel.

De locatie is super. De kamer en ontbijtruimte waren zeer proper (alhoewel ik geen voorstander ben van vast tapijt in de kamer) Het ontbijt is zeker ok. Het personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima kamer en locatie, maar door het ontbijt geen ruime voldoende!

Ontbijt: Etenswaren over datum, oudbakken brood, lang wachten op een eitje etc.

Prima kamer en faciliteiten. Ontbijt was ondermaats, had er meer van verwacht.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

goed een beetje oubollig hotel,

Enkele kleine faciliteiten op de badkamer bv een matje en/of handdoek voor op de grond te leggen de vloer was glad, Het ijskastje was onderaan in de vestiaire kast, duurde even voor we dit gevonden hadden een snelkoker voor een koffie of een thee vind je tegenwoordig in hotels met minder sterren

Het ontbijt was ok. blijkbaar kon je een roerei, met spek of een omelet vragen, mar als wij ontbeten was er niemand ter beschikking

Het lag in het centrum
    • Prestige Tweepersoonskamer

Er was niemand om ons te ontvangen bij het ontbijt, de parking kosten 15 euro extra per nacht, na een nacht en een dag is onze kamer niet proper gemaakt of de handdoeken zijn niet ververst geweest

Het lag in het centrum

Prima gelegen, goed personeel, prettig ontbijt, alleen het nachtlawaai (occasioneel waarschijnlijk)
    • Comfort Eenpersoonskamer

Teveel nachtlawaai van zondag op maandag. Blijkbaar was er een buurman bezig met nachtelijke verbouwingen en dat kan niet... Heb de receptie gecontacteerd en uiteindelijk het probleem zelf opgelost.

Ontbijt super lekker, maar mag ook wel voor die prijs.

De brasserie en algemene ruimten ademen nog een beetje de...
    • Prestige Tweepersoonskamer

Matig ontbijt. Kamers en badkamers zijn aan modernisering toe. De lift liep vast; werd snel opgelost, maar hij is ook niet meer van deze tijd.

De brasserie en algemene ruimten ademen nog een beetje de oude sfeer van een Grand Hotel. Wel gezellig. Vriendelijke en behulpzame staf.

Volgens mij en mijn partner was dit een zeer aangenaam verblijf in een uitstekend hotel.

Eventueel dus een andere vloerbedekking in de kamer (zie hierboven)

Heerlijk , uitgebreid en smakelijk ontbijt. De kamer was ruim en aangenaam met misschien een kleine bedenking omwille van het vol tapijt als vloerbedekking (waar iedereen - eventueel - met blote voeten over loopt.

• Comfort Eenpersoonskamer

Nooduitgang: op de 6e etage is de nooduitgang geblokkeerd wegens renovatiewerkzaamheden. Doordat ik met grote regelmaat reis en in hotels verblijf, is het voor mij standaard dat ik altijd de nooduitgangen lokaliseer en mijzelf eigen maak. Hierdoor kende ik de situatie in geval van nood. Bij het niet op de hoogte zijn van een geblokkeerde nooduitgang ontstaat er bij nood grote paniek met grote gevolgen. Onvoorstelbaar dat de directie van het hotel deze situatie laat ontstaan.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

mooi hotel met top ligging maar kamers zijn aan vernieuwing toe
    • Executive Suite

Het ontbijt was niet echt uitgebreid,, te kleine douche, slaapbank op de superior kamer niet comfortabel, badkamer aan vernieuwing toe

Personeel heel vriendelijk, ligging hotel is top, mooi hotel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Heel vriendelijke bediening, ontzorgt zonder op te dringen.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het kan altijd beter, maar de vriendelijke sfeer maakt alles goed.

Heel vriendelijke bediening, ontzorgt zonder op te dringen. Rustig zonder stress. Prima diner met heel goede tafelwijn.

Zeer goed gelegen hotel, vriendelijk personeel, zeer goede accomodatie.

Na een optreden in de Schouwburg rond middernacht, nog goed warm buiten konden we niets meer drinken in de bar of op het terras? Dat was wel spijtig. Er was nochtans nog personeel aan t werk.

Ontbijt uitstekend. Hotel heel gunstig gelegen in centrum.

Uitstekend, zeker aanrader !!

Kamer niet zo goed gekuist maar kan zeker is voor vallen ( fouten zijn menselijk )

Alles was zeker aan te raden zo wel restaurant als kamers, accommodatie, etc.. !

Uitgebreid ontbijt.

Het personeel praat luid om 2u30 in de nacht tijdens het opruimen. Mijn nachtrust was hierdoor gestoord. Toen ik er iets van zei, zijn ze wel onmiddellijk stil geworden.

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel! Mooie kamer. Ruime badkamer

Kwaliteit, klasse en een goede ligging!

Geen idee...

Klasse, kwaliteit en een goede ligging, dat zijn voor mij de voornaamste troeven van dit hotel. Ik was meer dan aangenaam verrast door de stijl van het hotel, klassiek en tegelijk hedendaags. Geen dertien in een dozijn. Het ontbijt was voortreffelijk. Kleine kamer (single), maar dit is geen probleem als je enkel de nacht wil doorbrengen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

verblijf uitermate aangenaam... prima hotel... behulpzaam personeel... kleine minpuntjes
    • Prestige Tweepersoonskamer

kleine minpuntjes: prijs parking locatie parking kan opgefrist worden hoewel zeer goed ontbijt waren de pistolets wat minder

locatie prima... mooie, ruime kamer... zachte lakens en bed personeel zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

na telefonisch contact de dag nadien werd vermeld dat die kamers nog moesten vernieuwd worden

de kamer is aan vernieuwing toe, strepen op de muren, badkamer mag zeker opnieuw geverfd worden. 150 euro voor een overnachting is veel te hoog, voor die kamer die wij gekregen hebben.

het ontbijt

Elk uur was ik wakker van de klok die door heel het hotel...
    • Junior Suite met Slaapbank

Elk uur was ik wakker van de klok die door heel het hotel gaat. De kamers zijn verouderd en zeker het sanitair in de badkamer. Meer schijn als zijn!!!!! Zeker geen aanrader!!!!!!!!!!!!!! En dat voor die prijs, NO GO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goed maar niet super, wel aan grote markt!

oude kamer, matras en hoofdkussen veel te zacht, douchen in bad, 1 wastafel, vieze deuren omwille van ouderdom? uitzicht binnenkoer.

kamer oud, ontbijt super!

het ontbijt was overheerlijk

in de badkamer is roest aan de voegen van het bad. tapijt is aan vervanging toe. de kamers mogen terug geverfd worden.

het ontbijt was overheerlijk de locatie bied een uitstekende ligging. personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

een centraal gelegen hotel met een super service
    • Junior Suite met Slaapbank

We verbleven in het hotel ter gelegenheid van een citytrip in Kortrijk en boekten de junior suite. Zowel de kamer als de gemeenschappelijke ruimtes zijn heel mooi ingericht en zeer verzorgd. Ook de bediening en service zowel bij de reservatie als tijdens ons verblijf was perfect. We hebben ook in het hotel gedineerd en het is een aanrader. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd. Kortom een super hotel voor een centrumstad.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prachtig hotel op een ideale locatie!

De vriendelijkheid van de receptioniste viel ons meteen op. Ook de locatie van het hotel is ideaal. Het ontbijt was keurig in orde en alles was aanwezig. 2de maal dat wij hier waren en ook nu weer een super goede ervaring!!

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Geweldig interieur.

De serveerster in de bar kon behoorlijk irritant reageren op vragen of opmerkingen van de klanten. Jammer ook dat er geen directe toegang was vanuit de parking naar het hotel.

Schitterend interieur, heel nette en goed onderhouden kamers en volledig authentiek aan de stijl van het gebouw. De rust was zalig. Fantastisch gelegen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Rustige nacht in een confortabele kamer.

De kwaliteit van de hoofdkussens: veel te zacht. Het brood bij ontbijt had beter gekund:we hadden graag een echte krokante Belgische 'pistolet' gegeten. De roereieren: uit brickpack?

Een hotel met veel klasse en bijzonder vriendelijk personeel. Rustige en confortabele kamer. Ruime, prima verwarmde badkamer waar echt niets ontbrak.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

De inrichting van het hotel is uniek en gezellig.
    • Junior Suite met Slaapbank

De inrichting van het hotel is uniek en gezellig. Het hotel ligt pal in het bruisende centrum. Het ontbijt is erg verzorgd. Voor het oudste hotel van België is er al het nodige comfort. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

karaktervol interieur en uitstekende ligging
    • Comfort Eenpersoonskamer

de parking aan de achterzijde Geen rechtstreekse ingang naar het hotel van uit de parking Met moest het blokje omlopen met bagage.

karaktervol interieur en uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

alles was prima, mooie grote kamer,lekker eten, goed ontbijt.
    • Junior Suite met Slaapbank

Niet veel te zien in Kortrijk, en om het uur is er de klok van de nabijgelegen kerk.......

alles was prima, mooie grote kamer,lekker eten, goed ontbijt.

Het hotel ademt geschiedenis uit.
    • Junior Suite met Slaapbank

Ontbijt was uitgebreid maar toch basic. We misten lokale of huisgemaakte producten zoals yoghurt, confituren,...Spijtig dat de gekookte eitjes al koud waren.

Het hotel ademt geschiedenis uit. Prachtig warm interieur, mooi doorgetrokken in bar/lobby/restaurant/kamers. Het restaurant is culinair top, alsook de bediening. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Het hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een weekend in Kortrijk, maar iets te duur.

Toch wel een prijzig hotel voor vergane glorie. Het uitzicht in onze kamer was beperkt tot een plat dak.

Fantastische locatie, alles op wandelafstand. Heel lekker uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goed maar zonde dat het personeel de muziek hard aan zet om 07.00 uur s'ochtends.

Helaas deed het personeel om 07.00 uur s'ochtends de muziek in de binnenplaats aan. Zeer vervelend als je pas om 03.00 uur in bed ligt.

De vriendelijkheid van het personeel. Zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Vriendelijkheid ok, een éénpersoonsoonskamer nee!

We hadden 2 kamers geboekt: 1 éénpersoonskamer en 1 tweepersoonskamer. De tweepersoonskamer was in orde. Goede matras, propere badkamer, koelkast die werkte. De éénpersoonskamer veel heel hard tegen. De verwarming deed het bijna niet, de koelkast werkte niet, de voegen tussen de tegels in de badkamer waren smerig en het bed was heel hard door de veren die bijna uit de matras springen. Een extra deken werd wel gebracht maar dit rookt helemaal niet fris. Bovendien mag je helemaal niet te breed zijn of je raakt niet op het toilet. Het toilet staat nl tussen de muur en de verwarming.

Het ontbijt was prijs-kwaliteit goed in orde. Ook de vriendelijkheid van de receptioniste Tessa was top!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Hotel met allure.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Helaas weinig te merken noch te melden over de genoemde "Decoene inrichting". (Decoene was en is een befaamd Kortrijks hout- en meubelbedrijf)

Hotel met allure.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Zouden dit hotel een volgende keer weer kiezen.

We kregen een betere kamer dan gevraagd, Prestige Tweepersoonskamer i.p.v. Superior. Wifi (op de kamer) was zeer snel. Ontbijt redelijk en personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Once in a lifetime...
    • Prestige Tweepersoonskamer

Ik was samen met mijn moeder te gast bij Hotel Damier! Een geweldige ervaring! Super vriendelijk personeel, heerlijk terras, bijzondere bar, lekkere keuken en last but nog least ...Upgrade gekregen naar de executive suite! "Once in a lifetime" maak je dit mee!!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

De kamer was in orde enkel spijtig dat personeel bij...

De kamer was in orde enkel spijtig dat personeel bij aankomst niet vertelde hoe airco werkte afstand bediening lag in lade van bureau en net daar niet gekeken uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Hotel ideaal bij weekendje kortrijk .

Hotel ideaal bij weekendje kortrijk . Super ligging . Ook dichtbij verschillende parkings . Ontbijt was goed alles was aanwezig . Komen zeker nog terug

De locatie en de vriendelijkheid van het personeel

De locatie en de vriendelijkheid van het personeel

• Executive Suite

mooi hotel maar kamers gedateerd
    • Executive Kamer

douche zeer verouderd! veel lawaai aan de voorkant. geen lekkere geur in de kamer

Vriendelijk personeel. Gezonde gerechten

goed!

Er is geen airco.

bed! zeer comfortabel

Goede bedden en lekekr ontbijt

kamer voor 3 personen, kleine badkamer en geen apart toilet

stijl van het oude gebouw, straalt klasse uit

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

prima ligging in het centrum

personeel had tijdens ontbijt weinig oog voor de gasten

prima ligging in het centrum

Prima hotel met goede faciliteiten en zeer vriendelijk personeel.

Ik verbleef in het wat oudere gedeelte van het hotel wat en dat was wel wat gedateerd.

Zeer vriendelijk personeel en een prima ontbijt.

Aanrader!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Parking had iets beter aangeduid kunnen zijn

Perfecte ligging, mooie hotellobby en kamer, uitgebreid en verzorgd ontbijt, alles erop en eraan!!

mede door de gastvrije ontvangst was ons verblijf zeer geslaagd

je wordt als gast zeer gewaardeerd

Top hotel

De jacuzzi werkte nie

Ontvangst, mooie nette kamer, authentieke gebouw, goed ontbijt,

Zeer mooi hotel, met prachtige kamers en uiterst vriendelijk...
    • Comfort Eenpersoonskamer

Zeer mooi hotel, met prachtige kamers en uiterst vriendelijk personeel

Kamer moest bij het inchecken betaald worden

Kamer moest bij het inchecken betaald worden

Fant1stisch

Mooi hotel in een mooie centrale omgeving