Beoordelingen over Hotel Iris Aubepine 2-sterren

5,1

4,8

5,9

Zonde van het geld

Personeel rook heel erg naar zweet. Ramen konden niet goed open. Al met al waren er meer minpunten dan pluspunten.

Het ontbijt was goed maar dat was dan ook wel het enige. De badkamer was erg gedateerd, de haren van de eerste gasten zaten nog in het putje. Geen airco, slechte wandcontactdozen (gevaarlijk). Ramen konden amper open en erg gehorig. Voor 175 euro was de prijs-kwaliteit ronduit slecht. Heb alles wat in de koffer zat moeten wassen omdat het muf rook inclusief wijzelf, bah! Locatie is prima. Er kan echt een prachtig hotel van gemaakt worden.

ontbijt was redelijk

Gebrekkig Frans aan de balie, door een snotneus Geen werkend bankcontact, dus cash betalen direct vraag naar 1 € toeristentaks, daarna nog eens extra betaald op factuur

ontbijt was redelijk

Voor 1 nacht was het redelijk te doen. Maar moet zeker opgeknapt worden!

Douchen was met minimaal warm water. En bijna geen straal. Beetje stoffig. Ontzettend gedateerd allemaal. Ontbijtzaal zat vol vliegen.

Onze auto mocht in de garage staan. Wel zo fijn met de fietsen erop. Het ontbijt was prima verzorgd. Alleen nogal veel vliegen.

Er was makkelijk te parkeren

De kraan van de bad en de douche werken te gelijke tijd en de haarfohn was niet aangesloten .Er was geen Extra groot bed en de bed was van slecht kwaliteit (Geen boxspring bed maar lattenbodem bed )

Er was makkelijk te parkeren

Ondanks alles wel een goede ervaring.

De douche vol met schimmelplekken, spinnenwebben. Het ontbijt was redelijk, de sapmachine werkte niet zo goed en de koffie was ook niet lekker.

Het hotel was zeer gedateerd, de kamer klein. De bedden schoon evenals de handdoeken.

SLECHT

ze zouden toch tenminste het toilet mogen uitkuisen !!! er zat nog een remspoor van mijn voorganger in aangenaam is anders ! Personeel sprak enkel Engels of is dit mss een van de nieuwe landstalen in Belgie!

ondermaats hotel

- ouderwetse kamer. Sfeer van een uiterst goedkoop hotel uit de jaren '80 - overal tapijt, zelfs trappenhal - vreselijke geur van wierrook in kille, ouderwetse lobby - kleine, donkere badkamer - geen kleerhangers in kast - vroegen meermaals om cashbetaling wat ik weigerde - feitelijk geen hotel, maar jeugdherberg

- medewerker aan onthaal was vriendelijk

De omgeving was fijn maar de volgende keer zou ik een ander hotel kiezen.

De kamers: hygiëne was ondermaats. Ontbijt: de eitjes waren te weinig gekookt, bijna niet gekookt.

de omgeving. In het centrum en vlak bij alles bij.

Goed voor 1 nacht.

Verwarming op kamer (aangestoken door receptionist bij aankomst). Geen of amper verwarming in restaurant (= ontbijtzaal), niet echt uitnodigend om gezellig te ontbijten. Visa/Mastercardtoestel werkte niet, betaling alleen via cash mogelijk. Speciaal moeten vragen om attest van betaling. Niet echt klantvriendelijk.

Kamer was klein, goed voor 1 nacht. Badkamer was heel klein, amper ingericht. Restaurant (ontbijtzaal) was koud, niet gezellig om te eten. Aanbod juist voldoende voor aantal personen.

Zeker geen aanrader , Wij komen er zeker niet meer of het zou moeten veranderen.

Alles , bij aankomst zat er een jongen in joggingbroek en zeer onverzorgd achter de ballie , die niets over een hotel runnen van afweet , hij kon nog geen wisselgeld teruggeven, er was ook niets om te drinken of te eten in het hotel zelf , dit hotel zou moeten gesloten worden of zeker gerenoveerd moeten worden en door mensen beheerd worden die iets van een hotel afweten .

Er was ons om 8uur ontbijt beloofd , maar er was helemaal niets , de jongen die instond voor het hotel kwam pas om 8u45 naar beneden met te zeggen dat hij het vergeten was . Hij haalde wat brood dat zeker al een paar dagen oud was en wat borden met beleg en dat was het . dit was gewoonweg belachelijk . de tafels waren vuil en het was er zeer koud , met gevolg niets gegeten en er toch voor betaald.

Teleurstellend hotel in een mooie omgeving

Personeel sprak geen Engels of Frans (en we waren toch écht in de Ardennen). Er was slecht schoon gemaakt; nog haren in het putje van de douche. Overal WC-verfrisser geur.

Ontbijt was de enige meevaller...niet dat het uitzonderlijk was, maar beter dan verwacht.

Eens goed voor een kort zakenreisje

Geen mogelijkheid om te verluchten, raam kan wel open maar geen muggengaas voor het raam.

Zeer vriendelijke man aan de balie, zeer behulpzaam. Netjes en verzorgde kamer.

Voor wie goedkoop goed wil slapen is dit zeker ok. Zeker ook met het ontbijt.

De accomodatie is wat gedateerd, maar je ziet dat ze er willen aan werken. Het uitzicht en het aanbod om iets te drinken is ook beperkt. Ik zou bijvoorbeeld de bar iets meer uitbreiden. Ook een eenvoudige maaltijd zou fijn zijn.

Ontbijt was zeer uitgebreid! Ontvangst en service ook! Men probeert van een oud hotelletje wel weer iets te maken. We waren op tocht met de fiets en men heeft die onmiddellijk gestald in een garage, zonder enig probleem!

mini kamer, lavabo die van de muur los kwam, spinnen, klein...

mini kamer, lavabo die van de muur los kwam, spinnen, klein bedje, vuil tapijt, slechte maar dan ook echt slechte douche, vooral de prijskwaliteit is tegen de borst stuitend, ik kan tvreden zijn met zulk een kamer maar niet voor 70 euro voor 1 nacht! Anne.

Slecht

Het hotel binnen leek niet echt op een hotel! Was niet goed aangekleed! Het bad was zeer klein! Douchen ging ook slecht! Slecht geslapen door ruziemakers op de gangen!

Vriendelijkheid van het personeel!

Tegen alle verwachting was er wel een lift alhoewel dat niet...

Tegen alle verwachting was er wel een lift alhoewel dat niet vermeld staat in de website, dat is wel een pluspunt voor mensen die moeilijk te been zijn.

De taal was vreemd voor de uitbaters zowel het Frans of het Nederlands, het is ook een verouderd hotel en zou normaal niet meer mogen uitgebaadt worden zonder enkele renovaties uit te voeren, de overgordijnen zeker aan vervanging toe, vol met gaten ,ik zal zeker niemand naar het hotel sturen om te overnachten .

zware tegenvaller

alles; douche vies en koud water, geen druk ontbijt 1 uur te laat, deuren van hotel om 7u30 nog van binnenuit op slot! telefonisch contact met eigenaar==>"ik ben zelf nog aan het eten"

Het ontbijt, alhoewel er ons door de manager gezegd was dat...

Aftandse, onfrisse, gehorige kamers. Het hele hotel is wat in verval.

Het ontbijt, alhoewel er ons door de manager gezegd was dat we vanaf 7u konden ontbijten stond er nog niets klaar om 7.30u. Maar achteraf was het wel compleet met veel keuze. Onze motoren konden in een afgesloten garage.

te doen voor slechts 1 nacht

alles wat moderner

ontbijt viel tamelijk mee, kamer toch ruim maar algemeen aan renovatie toe, algemeen zeker niet modern te noemen, waardoor de prijs kwaliteit verhouding toch negatief uitvalt spoorweg in de buurt valt tegen

Goed te doen voor bv 1 a 2 nachtjes meer niet

Zag er beetje bouwvallig uit. De kamers waren in orde. Er staat geluiddichten kamers maar je hoorde letterlijk wat er gezegd werdt in de kamer naast je. Een op knapbeurt voor dit hotel zal weleens nodig zijn. Wij waren hier maar 1 nacht en dan is dit wel te doen zou hier geen week kunnen vertoefen maar dat is persoonlijk.

De prijs was goed voor dit hotel duurder was dit hotel niet waard

Zelfs klein bedrag is te veel voor deze nacht

Wij kwamen aan en kregen een kamer toegewezen. Het hotel is oud en niet erg sfeervol, maar het voldeed - het was voor één nacht. De kamer was in principe goed, alleen hadden we geen warm water. We hebben dit aangegeven en de eigenaar kwam kijken, maar kon het niet maken. We kregen toen een andere kamer toegewezen en dit was echt heel slecht: in de badkuip lag een aangekoekte blauwe vlek en een rood-bruinige substantie in het putje - het was gewoon niet schoongemaakt. Toen we dit aangaven zei de eigenaar dat hij er niks aan kon doen omdat het aangekoekt zat. Later kwamen we erachter dat dit niet zo was en dat het met warm water losliet in schilfers - wat heel vies was. Het houten plafond zat vol met schimmel dat ook in de badkuip viel - vandaar *hopelijk* de roodbruine substantie. Daarnaast klein maar vervelend: kapotte lampen en de tv deed het niet. Bedden waren niet comfortabel, personeel liep bovendien gewoon op slippers. Ontbijt hebben we maar overgeslagen... Wij komen hier niet meer terug.

Parkeerplek (niet erg veel) naast en voor het hotel

Super slecht

De man van de receptie heeft binnen gekomen in de badkamer terwijl mn vriendin in bad zat. Met de sleutel. En hij heeft aan haar gekomen op een niet zo'n beleefde manier. we zijn terplaatste vertrokken en hebben doorgereden naar de politie. Daar zien ze ons nooit meer terug. Politie doet nu hun werk.

goed voor kort verblijf

omdat je redelijk vroeg terug bent met kind. is een goede tv met sateliet op kamer wel fijn . nu alleen frans en vrt ,canvas matras is heel hard. een kleine renovatie is hier wel van toepassing het is allemaal oud

vriendelijke eigenaar die heel hard werkt het ontbijt was super. ligging hotel is heel goed centraal binnen 30 kilometer Dinant,Grotte van Han er zijn goede en betaalbare restaurantjes in de buurt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

niet voor herhaling

De ontvangst duurde wel 5 minuten voor iemand ons kwam helpen, ik kon op internet aangeven of ik een extra breed bed wou, had ik gedaan, ons bed was 1.40 dus niet extra breed, het ontbijt was vanaf 7.00, wij warten er om half 8 en toen stonden er nog broodjes, kwam 5 minuten later en een half uur later pas gekookte eieren

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Heb het nog niet zo beroerd meegemaakt.

Buiten staat airco. Om bad- en bedlinnen moest je vragen.Kamer was niet schoon en vloerbedekking smerig. Stofregen in de hoeken bij het slaapkamerraam.oke ik stop er maar mee. Geen airco in de kamer

Heb het nog niet zo beroerd meegemaakt. Iedere dag stond dezelfde vleeswaren van 5 dagen eerder op tafel. Sommige dagen oud brood. Cijfer 1

Buitengewoon slecht

Verlaten, onderkomen onverzorgd hotel. Vieze kamer en badkamer. Ontbijt erbarmelijk, vleeswaren en yoghurt worden niet gekoeld, oud brood, weinig keuze. We waren de enige gasten in het hotel en toch waren alle tafelpapieren besmeurd met oude koffieplekken. Zeker geen aanrader.

Uit miserie vertrokken

Ontbijt was geboekt wat ze mij niet wouden geven.. en de reservatie was niet te vinden bij aankomst, ook was met de kaart betalen niet mogelijk doordat het toestel defect was

Weinig

Hadden toch iets meer verwacht.

Man van receptie lag op de zetel te slapen toen we aankwamen. 2 uur later terug gegaan om in te checken. Man kon geen Frans, Nederlands of Engels praten. Hebben zelf tussen de reservatie papieren onze reservatie moeten zoeken. Ontbijt heel mager. Lapje kaas, kleine afbak croissants, wat chocolade broodjes en dat was het. Kamers zijn ook heel gehorig, konden iemand van 2 kamers verder horen snurken.

Kamers waren verouderd, maar op zich proper.

Mijd dit hotel. Er zijn betere voor dit bedrag.

Verplicht vooruit betalen. Niet schoon. Niet hygiënisch. Lag een klodder mayo op toilettafel. Oud hotel. Luchtbellen kwamen uit toilet rioollucht. Slechte staat van onderhoud. Buiten lag vuil. Ontbijt was matig.

Matras was goed. Motor kon binnen staan

Slecht hotel, prijs/kwaliteit is niet correct.

Geen WiFi, slecht Engels (terwijl tijdens boeken aangegeven stond: "wij spreken uw taal"!), wilde een kopie maken van mijn id, is niet toegestaan. Moest toch! Vieze en muffe kamers, warm en zeker geen airco. Douche was matig, kop hing los waardoor alles onder water stond. Ontbijt, matig. Brood was oud, melk werd niet bijgevuld en bij eigenaar Ali kon er nog geen glimlach vanaf. Kortom, niet boeken! 75 euro voor een nacht was echt veel teveel.

Weinig tot niets.

Hotel is vergane glorie, uitgebaat door mensen die zelfs...

Hotel is vergane glorie, uitgebaat door mensen die zelfs geen Frans spreken; Oost-Europese (?) uitbater die enkel Engels spreekt. Beetje raar in een landelijk dorp in de Ardennen... Frans stokbrood van zondagochtend was wellicht donderdag al gebakken... Kamer en sanitair waren oud maar OK en ook hygiëne in de kamer was OK. Maar publieke toiletten op gelijkvloers allesbehalve hygiënisch...

Ontbijt was goed, kamers zijn ruim

!!! Er werd ons meer aangerekend dan overeengekomen met booking.com !!! Hotel is dringend aan renovatie toe. Toen wij er waren was er veel lawaai komende uit de andere kamers maar ook van buiten, niemand heeft goed kunnen slapen.

Ontbijt was goed, kamers zijn ruim

Het ontbijt was eigenlijk nog het beste, behalve dan het...

De prijs kwaliteit van de kamers is niet goed. Het is te duur voor wat je krijgt.

Het ontbijt was eigenlijk nog het beste, behalve dan het brood dat al oud was en het fruit dat al bijna op was.

Kamer ondermaats en prijs zeker niet waard .

De kamer was slecht.vuile handdoeken.niks om handdoeken aan te hangen .verkommerd.vuil tapijt .

Kamer ondermaats en prijs zeker niet waard .niet proper . Voelde mij er niet thuis

Bedden lagen wel ok en het ontbijt was ook ok

Bij de ontvangst straalde de hartelijkheid er niet van af. We voelden ons nauwelijks welkom. De kamer was oud/ oubollig en rook muf. Kamer was best gehorig; een onderhoudsbeurt kan geen kwaad.

Bedden lagen wel ok en het ontbijt was ook ok Parkeren ging vlot en goede uitvalsbasis voor de regio.

Ontbijt was goed

Kamer vuil , hoofdkussens bevlekt ; deurklink naar badkamer stuk . ramen niet gepoetst . De persoon aan het onthaal begreep amper de Franse taal . Stel mij vragen met de met de veiligheid van de lift ( deze heeft geen afgesloten kooi ) Hotel is dringend aan renovatie toe

Ontbijt was goed

Wij boeken hier omdat wij een familielid in Wancennes bezoeken .

het fruit was niet fris, kiwi druiven , peren ontbraken ; één banaan en die was te rijp.

Het ontbijt zeer eenvoudig , juist genoeg voor twee personen .

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

3,5
    Wifi

Kamers oud, zeer kleine tv, ontbijt viel tegen, weinig keuze en personeel zat te roken en alleen op telefoon bij ontbijt. niet voor herhaling vatbaar.

Wifi

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Negatieve ervaring

Bij het binnen komen, anderstaligen aan de receptie die geen Engels of Frans konden. Eerste kamer: spinnenwebben in de kamer, dan bij de tweede kamer werkte de verwarming niet, dan wel een elektrische verwarming gekregen. Verder vonden we het ook vies dat we aan het ontbijt zagen dat de eigenaar daar had gerookt.

De baas van het hotel heeft van de prijs afgedaan door heel wat mankementen die er waren

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

back to the '80....

- Onthaal dat geen degelijk Frans spreekt of Engels - geen warm water - lakens waren niet fris - centrale verwarming werkte niet, alles met elektrische vuurtjes - interieur van de kamers zeer gedateerd, dringend aan vernieuwing toe

Het ontbijt heeft veel goed gemaakt, alsook de vriendelijke Nederlandstalige persoon.

Aanrader maar basic. Oud hotel dat beetje Oosteuropees overkomt qua accomodatie.

Het bad was zo klein dat je je er nauwelijks in bewegen kon. Douchen was bijna niet te doen vanwege de zo beperkte bewegingsruimte. Het bad in de kamer van de andere leden van het gezin was daarentegen normaal, geen problemen daar dus.

Basic maar alles was in orde.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

ontchoogeld !

geen verwarming op de kamers dus koud problemen met douche, geen of amper water, geen warm water bad, sanitair en douche waren echt 'vies' ! zeer rumoerig, kamers amper geïsoleerd,

ontbijt was ok en de bedden waren proper personeel soms wel vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Het hotel is gedateerd en wekt daarom een trieste indruk op. Het personeel achter de balie stond ons netjes te woord maar was niet echt vriendelijk.

Motor kan in een garage gestald worden. Leuk restaurant op loop afstand.

Ontbijt was goede variatie.

Ontbijt was goede variatie.

Vriendelijke medewerker, maar dat is het enige pluspunt.

De hygiëne, faciliteiten en het slechte onderhoud van het gebouw.

De vriendelijke medewerker

Goed voor één dag maar niet langer.

Het hotel dient dringend een facelift te ondergaan.

Redelijke algemene hygiëne en vriendelijk personeel.

Het veel te kleine bad.

Onverzorgd hotel. Slechte staat van onderhoud.

Het veel te kleine bad. :)

Spartaans en versleten, riekt naar vocht, water douche onregelbaar...

Ligging van het hotel is prima

Het ontbijt was slecht, we kregen beschimmeld brood

Ligging van het hotel is prima

Zou niet meer terug keren naar dit hotel

De badkamer was vuil en een onaangename geur in de kamer

Het ontbijt was nog behoorlijk

Slechtste bed ooit

Het bed was echt erbarmelijk slecht. Verder was alles echt heel erg oud. Maar wel redelijk schoon.

Locatie is goed . In de dorpskern met veel en leuke restaaurantjes

Douches kunnen ( veel ) beter

Kamers zijn goed ,parkeren ook

Nieks

de kamer was niet ruimer genoeg en de hotel moet in geheel onderhouden

Nieks

Ontbijt prima. Hotel verouderd. Alles netjes schoon

Dit was echt wat ik nodig had.

Er was nog slechts 1 andere gast

Precies de kamer die ik verwachtte. Zeer gerieflijk. Prima ontbijt.

Aangenaam

Misverstand over betaling

Personeel was heel hulpvaardig

matig

het personeel

de locatie

Zeer matig

Eindelijk niks

Goed dat je met je ogen dicht slaapt

Kamer bladderde af, gaten in de muur van de badkamer, vuile matten

Parkeergelegenheid voor de moto binnen in de garage

Prijs kwaliteit verhouding

Taal probleem Medewerker sprak erg slecht Engels

Prijs kwaliteit verhouding

Wegens verblijf van één nacht heb ik het goedkoopste genomen, ik zag direct waarom...

De ontvangst was nogal knullig.

De kamer aan de achterkant van het gebouw was heel rustig.

We konden slapen en daarna ongedouched met gierende banden vertrokken!

gelukkig was het maar 1 nacht

De rest

De prijs

1 nacht was meer dan genoeg

Heeft een update en upgrade nodig

Weinig

Het ontbijt !

Het was basic maar prijs kwaliteit heel goed .

Het ontbijt !

Voor één overnachting was het wel te doen.

Het hotel en de kamers zijn wat afgeleefd.

Het ontbijt is redelijk verzorgd en uitgebreid.

Het interieur is uit de jaren 70 en zou wel opgeknapt mogen worden.

Kamer zou wat ruimer mogen zijn.

Bijzonder vriendelijke en behulpzame bediening. Bedden waren prima.

2 gekoppelde kamers met 2 badkamers.

Verouderd. Maar daar is doorheen te kijken

2 gekoppelde kamers met 2 badkamers. Ideaal met kinderen.

heel goed

prijs

heerlijk ontbijt

heerlijk ontbijt

De locatie.

Veel lawaai in en rond het hotel. De kamer was niet echt proper.

De locatie.

Ontbijt was ok

Verouderd complex

Ontbijt was ok

4 op 10

Eerlijk , niet veel sorry , maar dat is geen Hotel voor mensen naar toe te sturen