Beoordelingen over Hotel De La Basse Sambre 2-sterren

5,2

6,2

Goed voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had het vermoeden dat er een gratis shuttledienst was. Stond niet beschreven dat deze betalend was.

Eenvoudig en goede prijs en heel vriendelijke ontvangst.

ren

alles, smerig vies en stinkend hotel. schrap deze maar van jullie Booking lijst. Stuur hier maar eens iemand langs!!!! nog een kwart ster waard. Ik zou er mijn hond nog niet laten slapen. Hotel uit de jaren 80 en is nooit meer iets aan gedaan inclusief schoonmaken. Vies bruin tapijt in de hal vol met vlekken. Wij zijn vroeger vertrokken beleven liever op het vliegveld dan hier. PLATGOOIEN!!!

niets.

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geur in de kamer Badkamer weinig mogelijkheid om iets weg te leggen Ook kamer heel klein Geurhinder sigaretten 😞 Geen fruit bij ontbijt

Ligging hotel

HEEL GOED TE DOEN OP DOORREIS EN ALS JE WEINIG TE BESTEDEN HEBT EN GAUW TEVREDEN BENT

IN DE GESTOFFEERDE GANGEN HANGT EEN VIEZE LUCHT ,VLOERBEDEKKING VIES IN DE BADKAMER GRAAG EEN MOGELIJKHEID VOOR JE TOILETSPULLEN

Ontvangst prima. Ontbijt was perfect en de kamer eenvoudig maar prima. Heel schone bedden en nette badkamer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed voor één nacht gauw overnachten en opfrissen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik had een kamer geboekt voor de begaande grond zodat ik makkelijk met de koffers in en uit hotel kon, maar kreeg hem toch op de eerste verdieping. Een persoons bedden die veelste smal waren heb ze gelukkig bij elkaar weten te zetten zodat ik er niet afviel. Een van de bedden had zo'n ingezakt matras dat je gewoon direct last kreeg van je lichaam. Kussens waren echt slecht. Tv werkte niet goed en had een afstandsbediening die totaal niet mee wou werken. Hotel had een vieze geur, maar kamer zelf rook fris en fruitig.

Personeel is zéér vriendelijk en sprak zelfs engels, heeft voor een mooie prijs een taxi voor mij geboekt voor de volgende dag. Ze hielpen met schouwen van bagage naar de eerste verdieping. Ontbijt was goed in vergelijking met de prijs en aan de balie kon je versnaperingen tegen kleine vergoeding regelen. Douche was perfect schoon, zo ook toilet en wastafel. Heerlijk kunnen douchen.

Prijs/comfort en korte afstand naar de luchthaven

De harde broodjes bij het ontbijt. Evenals het gebrek aan een stukje fruit. De badkamer voldeed niet aan de meest hygienische vereisten

Dat het ontbijt inbegrepen was!

Aftands hotel met onbruikbare douche en vreselijke stank.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het is een soort derde wereld hotel waar normaal onderhoud volledig ontbreekt. Het tapijt op de gang was smerig en overal kapot. De kamer was buitengewoon ongezellig. In de kamer, op de deuren en in de douche was overal de verf afgebladderd. De douche was onbruikbaar, de douchekop zat volledig verstopt. Ik moest douchen met de slang. Het water in de douche liep niet weg, de afvoer zat verstopt. Wel kwam er allerlei viezigheid naar boven uit de afvoer. Slapen was onmogelijk vanwege een zeer penetrante vieze stank in de kamer. Ook op de gang stonk het. De handdoeken waren rafelig en klein. Het hotel ligt in een totaal oninteressant industriegebied buiten het centrum. Charleroi is overigens ook een zeer smoezelige en op veel plekken deprimerende stad.

Het ontbijt was correct.

Slecht oncomfortabel
    • Standaard Driepersoonskamer

Slapen stank van riolering Vieze kamer en heel kleine TV erg hoog waar je niet naar kon kijken. Slecht parkeren Ontbijt is minimaal tot slecht. Foto’s mooier dan werkelijkheid

Zelfs voor een hotel dat zo goedkoop is, kan er toch nog veel verbeterd worden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er hing een niet te harden stank in de hele gang. Op de kamer stond slechts 1 zeer klein tafeltje, amper groot genoeg om de laptop op te zetten. De tv was het kleinste model dat er te vinden was en hing helemaal in een hoekje en bijna tegen het plafond. De keuze aan de ontbijttafel was heel beperkt.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed te combineren met een vroege vliegreis , vliegveld op 10 minuten rijden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gangen zouden een betere afwerking kunnen gebruiken, evenals de afzuiging van wat vreemde luchtjes in de gangen.

De kamer deed voor deze prijs inclusief ontbijt aan onze verwachtingen. Mensen die uit zijn op superdeluxe zou ik dit hotel niet adviseren maar daar is de kamerprijs ook naar. Simpel maar goed ontbijt!

kamer was in orde wifi goed en ontbijt uitstekend
    • Standaard Eenpersoonskamer

een cola zero of light te verkrijgen zou goed zijn zeker als er personen met diabetes het hotel bezoeken

kamer was in orde wifi goed en ontbijt uitstekend

Bouwbedrijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer was gerookt het stonk er naar rook er lag overal stof ontbijt was zeer summier twee soorten beleg kaas en ham geen eitje niks erbij

Beddengoed was schoon

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

de kamer was goed, slapen en drinklen goed. personeel aardig en het ontbijd buiten verwachting.

Het was een hotel niet per definitie het beste maar het voldeed. Lekker goedkoop maar gewoon alles aanwezig. Twee redelijk goeie glazen wijn voor €3,00 een bed en een goedkoop parkeerplek. Wat wil je nog meer.

Bah!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Voor zo'n lage prijs moet je natuurlijk niet te veel verwachten, maar dit hotel was verschrikkelijk. Ik was op doortocht, kwam 's avonds laat aan en moest 's morgens weer weg, dus ik zocht alleen een plaats om te slapen. Toen ik aankwam zag ik buiten meteen een hoop afval liggen. Flesjes, glazen, oude matrassen en zelfs een bed. Binnen rook het naar riolering, de tv werkte niet en ik de kamer naast de mijne gebeurden waarschijnlijk dingen die het daglicht niet mochten zien: er stond de hele nacht een bodyguard voor de deur...

Goedkoop hotel, goed hotel voor doorreis
    • Standaard Eenpersoonskamer

- Bij deze reservering was ontbijt inbegrepen, normaal gesproken kan je voor 13 euro ontbijt bij boeken.... het ontbijt was zeer mager, zeker geen 13 euro waard. - je kreeg een afstandbediening voor de tv, deze werkte alleen maar half op de tv (volume niet te regelen)

Prijs/kwaliteit, lekker goedkoop hotel, kamer was schoon. Het hotel ligt afgelegen, wel met gratis parkeren...De (eigen badkamer) was netjes, behoorlijk nieuw en schoon.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Vriendelijke receptie zowel bij de aankomst in de avond als...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Onaangename buurt, hotel is oud en afgeleefd. Geen akoestische isolatie. De sleutels hingen aan grote, lompe blokken hout. Elke keer iemand het slot omdraaide waren alle slapende gasten gewekt. Site vermelde luchthaven shuttle, maar in feite bellen ze gewoon de normale taxi.

Vriendelijke receptie zowel bij de aankomst in de avond als bij het vertrek in de ochtend. Ontbijt was ok.

zeer slecht bevallen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was slecht ,verwarming was slecht, douche alleen koud water. Absoluut het slechtste hotel wat ik ooit meegemaakt heb.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

zeer correct

goed hotel voor één nacht in afwachting van een vlucht of dergelijke de jongeman aan de receptie welke ook de door ons bestelde pizza op de kamer bracht was zeeeeeeer vriendelijk bestellen van shuttle ging uiterst vlot was ook zeer correcte shuttle met zeer goede bestuurder (geen kamikaze zoals in de meeste gevallen de lijnbus treinstation / luchthaven) en zeer correcte prijs , 12.5 euro, om 2 personen naar de luchthaven Charleroi te voeren

Geen aanrader ,!!

Het hotel was erg verouderd en aan vernieuwing nodig ,!M veel bruine plekken op de muren en de badkamer was heel erg . Gelukkig was het voor een nacht . Ook ging in de nacht 2 x het brandalarm af ,!!

Het ontbijt was karig ,!!!!kan veel beter

de kamers waren geweldig waardeloos

wat had beter gekund ? alles

de kamers waren geweldig waardeloos We waren niet al te vroeg voor het ontbijt dus was alles bijna op Verder is het slapen in een bed waar diversen latten in de lattenbodem ontbreken ook niet ideaal. Een douche waarvan de afvoer verstopt is ,is ook al niet prettig

Ramp

De kamer was vies oud bed kraakte douche was te smerig om te douche wij hebben het hotel verlaten en zijn naar Leopold hotel gegaan

Niets hadden wel betaald maar zijn weggegaan

tevreden
    • Standaard Eenpersoonskamer

Steeds een ontbijt voorzien, onafhankelijk van de tijd, al is het dan met minder keuze, iets wat mensen zelfstandig kunnen nemen.

Ik moest al vrij vroeg het vliegtuig halen en na aandringen kon het toch nog om in 1O minuutjes een ontbijt te krijgen, waarvoor dank! Het was rustig en de kamers zeer net. Personeel heel vriendelijk.

Voor 1 a 2 nachten prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas enorm krakende en piepende bedden. De gehorigheid is erg groot, ondanks dat ik mijn oordoppen inhad. Handdoekjes mogen echt wel een maat groter zeker voor een vrouw met middel lang haar zoals ik. Wij zijn niet de 2 nachten gebleven die geboekt waren omdat wij wel klaar waren met de brocantemarkt ik Temploux. Ik weet dus niet of je iedere dag schoon en droge handdoekjes krijgt? Het ontbijt was redelijke, broodjes best taai omdat deze te lang liggen na het afbakken. Geen eitje bij het ontbijt, dat kost de wereld toch niet. En ik miste ook wel een stuk fruit. Wel was om 09.10 uur de kaas en ham al weggehaald, dit terwijl je ontbijten kon tot 09.30 uur?

Het beddengoed en de handdoekjes waren schoon, zo ook de douche. Geen schimmels en zo, tenminste in de kamer waar wij verbleven. De gastvrije ontvangst en beantwoording van de door ons gestelde vragen. 800 meter verderop is er een groot overdekt winkelcentrum met bioscoop en diverse restaurants waar je prima kunt eten. De prijs/kwaliteit in zijn algemeenheid is goed.

Slechtste ooit.
    • Standaard Driepersoonskamer

Personeel respectloos. Ontbijt erg slecht. Thee en koffie was gemaakt van zout water. Ik heb nog nooit zo een slechte hotel meegemaakt. @ booking.com, deze hotel is slecht voor jullie imago.

Zie boven !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Routebeschrijving nr. Hotel. Ondanks routeplanner.nl en anwb routeplanner zonder TomTom hotel niet kunnen vinden. Steeds verkeerd gereden op rondweg rond Charleroi.

We hebben maar op de goede gok ingevuld, daar men ons aan de telefoon zo vriendelijk te woord stond en begripsvol was. En dat ons kleine hondje mee mocht. We hebben geen TomTom of gps en hebben het hotel NIET kunnen vinden. Ellendig was onze zoektocht in Charleroi. Weet u of we ons betaalde geld a €52,- misschien nog terug kunnen krijgen ? We zouden rond 18.00 uur aankomen in het hotel dat hadden we afgesproken , echter om 19.30 uur heb ik moeten bellen dat we het hotel niet vonden. Met vriendelijke groeten, Marianne Vasterman.

een locatie waar ik in ieder geval nooit weer een kamer ga boeken
    • Standaard Driepersoonskamer

onze kamer was dicht bij de lobby van het hotel, en tot 2.00 uur 's nachts waren er mensen aan het praten, lachen en lawaai maken, niet echt een goede nachtrust gehad dus. Ontbijt was erg summier, de broodjes waren nog niet eens goed gebakken.

was schoon, bedden op zich goed

1 keer en nooit meer

Kleine kamer! Geen slaapplaats voor kinderen van 2 jaar! Ontbijt veel te simpel en droog! Geen airco! Ziet er niet goed onderhouden uit!

Het winkelcentrum om de hoek

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

Wat niet? Bij binnenkomst nauwelijks begroet. Moesten moeite doen om in te kunnen checken. Hotel moet nodig gerenoveerd worden. Bed stond op inzakken, maar meneer zei dat het zo hoort. Vervolgens willen we de badkamer in gaan, hebben we de deurklink in onze handen. Uiteindelijk nieuwe kamer gekregen. Bed hetzelfse verhaal en tv werkte niet. Ook moesten wij op zoek gaan naar informatie over het ontbijt. Heel vaag allemaal.

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Goedkoop, basis, maar compleet en schoon!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er was alleen zeep voor de douche, geen shampoo.

Het is goedkoop en dus basic. De kamer is klein en eenvoudig, maar prima voor een overnachting. Het is goed schoon, heeft een goede douche, wastafel en een kleine tv. Geen airco. Het ontbijt was prima (lekkere verse croissants en broodjes).

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Goed voor 1 keer

Afgelegen, kleine kamer met te zachte matrassen. Sigaretten reuk in de gang. Te kleine handdoeken voor af te drogen. Ontbijt was zeer weinig keuze...

Vriendelijk personeel die u graag verder helpen. Regelde vervoer naar luchthaven tegen schappelijke prijs en goed op tijd

Goedkoop en simpel. Goede bedden.

Kamer was erg klein en het is duidelijk een wat ouder hotel. De lampen stonden op zn manier dat als je in bed nog een boekje wou lezen je erg werd verblind door ze. Het personeel sprak gebrekking nederlands en geen engels.

De prijs is goed voor wat je krijgt. Het is niks bijzonder maar lekker dichtbij het vliegveld. Het bed lag erg lekker en de douche is ook fijn.

Armoedig hotel.

Hotel bevindt zich op een industrieterrein. 's Avonds zeer verlaten. Het hotel wordt gerenoveerd, er werd bijna overal gewerkt. Eerst een kamer gekregen die erg naar sigarettenrook stonk. Op verzoek een andere kamer gekregen die niet stonk. 's Ochtends om half acht begonnen de werklui al. Het ontbijt was zeer matig. De normale broodjes waren al snel op en werden niet aangevuld. Vieze koffie. Zelfs voor de lage prijs van de kamers is het gebodene te min. Volgende keer een ander hotel, evt wat duurder.

De lage prijs.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Aangenaam verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer

Heel jammer dat er geen toilet in de kamers is, daarvoor moet je de kamer uit. De toiletten bevinden zich in de hal (gedeeld toilet met de andere kamergasten op die verdieping).

Gastvrije eigenaar en receptionist. Het rook lekker fris toen we de kamer binnen kwamen. Ontbijtje is makkelijk te regelen via een cafe om de hoek bij het hotel. Ze brengen het ontbijtje naar het terras in het hotel als je dat zou willen. Een aanrader als het mooi weer is.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Het bed was redelijk
    • Standaard Eenpersoonskamer

De douche was erg slecht, douchekop bleef niet hangen en er kwam weinig water uit,lekkage wastafel en erg vies onder de wastafel. Het stonk op de gangen en het is erg gehorig in de kamers,ieder kuchje of geluidje vooral tv van je buren hoor je.

Het bed was redelijk

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Basic hotel op korte afstand van Charleroi Airport
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg kleine kamer en minuscule badkamer met douchecabine, kleine lavabo en toilet - hoofdkussens van matige kwaliteit en aan vervanging toe

ontbijt was sober maar wel in orde qua prijs/kwaliteitsverhouding - goede wifi verbinding - goed gelegen en geen nachtlawaai - rustig om ongestoord te kunnen slapen

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima verblijf om daarna te vliegen. Eenvoudig. Prijs/kwaliteit oké.

Van deze prijs moet je geen wonderen verwachten. Hotel was in onderhoud, dat hadden we moeten weten.

Heel praktisch. Dichtbij vliegveld. Ontbijt eenvoudig, maar pirma om je maag te vullen en er weer tegenaan te gaan.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Verschikkelijk, zou t niemand aandoen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Een afgemaakte kamer zou fijn zijn, een schone kamer zou fijn zijn, een afgemaakt (niet in verbouwing zijnde hotel) zou fijn zijn. Geen rokende bouwvakkers in het nietroken gedeelte. Een ontbijt met opties zou beter zijn.

T personeel sprak een beetje engels

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

• Standaard Eenpersoonskamer

Alles was smerig veel schimmel en spinnenwebben in de kamer. De vloer was al jaren niet meer gedweild. Serieus zelfs € 10 per nacht zou te veel zijn.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

het is maar net wat je verwacht voor een klein budget is het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het is maar net wat je verwacht voor een klein budget is het een redelijk hotel ontbijt is sober verwacht niets dan kun je prima een nacht slapen zodat je snel op de luchthaven bent

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Goed matras in een 2 persoonsbed

Ziet er aan de buitenkant niet uit.

Goed matras in een 2 persoonsbed Goede douche Ontbijt stelt niet veel voor maar dat kan ook niet voor dat geld. Is wel vers en lekker.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Gelukkig was dit maar voor 1 nacht.

Er waren geen pistolets meer toen nog meerdere hotelgasten zich aanboden op het ontbijt. bovendien enkel hesp, choco en croissants beschikbaar. Aftandse hotelkamer

NIETS

Om te verblijven dichtbij het vliegveld Charleroi is het een...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Om te verblijven dichtbij het vliegveld Charleroi is het een prima hotel waar je makkelijk de auto een week gratis kan parkeren. De shutle service naar het vliegveld is in overleg goed te regelen. Voor de rest moet je niet te veel verwachten voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Goed voor 1 overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was bij de prijs inbegrepen maar wij hebben daar geen gebruik kunnen van maken. Wij moesten om 06.00 u vertrekken en daardoor was er geen ontbijt. Kamers zijn zeer klein en niet proper.

Dicht bij de luchthaven

• Beoordeeld op: 6 november 2016

eigenlijk alles ,de bedden waren niet meer van deze tijd.
    • Standaard Eenpersoonskamer

eigenlijk alles ,de bedden waren niet meer van deze tijd.weel lawaai van de andere kamers .isolatie was eigenlijk niets.we zijn oudere mensen en we hadden wel een lift kunnen gebruiken.de TV.is eigenlijk niet meer gebruikelijk in kamers.(gevaarlijk oud)

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Hotel dat stinkt als een open riool.

Het hotel is net een open riool. In het hele gebouw hing een rioollucht. En op de kamers stonk het ook verschrikkelijk. Hotel is eigenlijk te slecht voor gebruik.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Onvoldoende. Een hotel onwaardig

Zie bovenstaande

Het bed was goed. De toiletpot stond lis, de douche deur sloot niet. De douchekop kon niet bevestigd worden. De kamer had een stoel. De lounche was leuk.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

geen 2de keer voor ons

slecht bed,slechte kussens, niet gestofzuigd op de kamer,erg gehorig,karig ontbijt met harde chocolade croissants ipv zacht en zachte pistolets ipv harde...

makkelijk dichtbij een uitvalsweg we waren snel op onze dagtrip (brocante temploux)

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

de ligging was voor ons goed vlot tot in de stad met fiets...
    • Standaard Driepersoonskamer

hotel was oud en niet echt proper, kamers hadden wel een muffe geur. ontbijt was wel zeer eenvoudig.

de ligging was voor ons goed vlot tot in de stad met fiets of auto

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Plat gooien!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de helft van de kamers in het hotel is het toegelaten door de uitbater om te roken! Ik moest maar gemeld hebben dat ik niet roker was, de wereld op zijn kop! ik zat in een stinkende kamer vuil lekkende wc ,schimmels in de douche enz... foto's als bewijs , gezondheidsdienst is op de hoogte gebracht

Slot op deuren niet correct

Gedateert en slechtonderhouden hotel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Gedateert en slechtonderhouden hotel. Worste booking ever.

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel.

Wel oke hotel voor de prijs

Goed bed. Ontbijt ook goed

De kamers zijn zeer minimaal.

De kamers zijn zeer minimaal. Veel last van het verkeer. Ontbijt is zeer minimaal.

Dicht bij vliegveld

Geen airco

verwarmings element op da kamer was vuil

verwarmings element op da kamer was vuil

Functionele maar correcte overnachting om vroege vlucht te halen

Inrichting

Goede correcte service; taxi naar luchthaven, om 5u versgebakken croissants meegekregen.

Vies

Hygiëne en stank

---

Verouderd maar proper
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ontbijt heel pover, enkel kleine diepvriespistolets. Geen brood, fruit, ...

Verouderd maar proper

Goed nachtonthaal en service.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt mag wel uitgebreider.

Goed nachtonthaal en service.

rioollucht

rioollucht

gunstige ligging bij vliegveld, matig hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

kamer stonk naar rook, niet heel fris, ontbijt matig

dichtbij vliegveld Charlerloi

doeltreffend

Kazerne achtig, riool stank

Goed ontbijt

Goed voor 1 nacht.

met venster open veel buitenlawaai, jongeren 's nachts, vrachtwagenschauffeurs die in zijstraat stonden zeer lang zitten luid praten.

prijs

👍
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het is kort bij Mettet. Ik heb kunnen overnachten.

Schoon

Slechte bedden

Schoon

Uitgebreider ontbijt had gemogen

Uitgebreider ontbijt had gemogen

Voor dat geld kunnen we niet in onze auto slapen , of in een tentje.

Het lawaai aan de straatzijde.

Goed ontbijt.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima voor 1 nachtje en dichtbij het vliegveld.
    • Standaard Driepersoonskamer

Prima voor 1 nachtje en dichtbij het vliegveld.

Bah

Smerig vies hotel stinkt naar riool wakker gelegen ik zeg blokkeren dit stink hol

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Matig hotel

Het was enorm gehorig

De douche was fijn

Naar verwachting.

Dunne muren. Bij luidruchtige buren is geluidsoverlast mogelijk .

Mooi verzorgd en uitgebreid ontbijt

Matig hotel

Sober maar voor 1 nacht goed te doen

Vlakbij vliegveld

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Gebrekkige hygiëne.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Gebrekkige hygiëne... Jammer maar helaas. Doorreishotel met weinig faciliteiten. Zeer goedkoop, maar alles is dan ook navenant.