Beoordelingen over Hotel De La Paix 3-sterren

Grote Markt 20, 8970 Poperinge, België

#1 van de 19 hotels in Poperinge

9,7

Alles aan dit hotel is voortreffelijk. De kamers, de voorzieningen, het personeel, het restaurant. "We doen ons best hè", sprak de eigenaresse bescheiden toen we haar complimenteerden.

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt

Hotel zelf prima maar onze kamers bevonden zich in een ander gebouw op 5 min wandelen. Wel mooie en comfortabele kamers

Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt

Mooie en ruime kamer, vriendelijke ontvangst.

Geen koffie op de kamer. Nogal wat lawaai van beneden te horen in kamer 1.

Mooie en ruime kamer, vriendelijke ontvangst. Lekker eten in restaurant. Zeer vers en lekker brood bij ontbijt. Zeer ruime keuze bij ontbijt.

Een leuk en ontspannen verblijf.
    • Suite (4 Volwassenen)

We hebben de suite geboekt. Bij aankomst kraaknet en voorverwarmd ! Grote badkamer met ligbad en inloopdouche. Comfortabele bedden. Uitgebreid ontbijt.

Prettige omgeving om te verblijven.

Wat kleine kamer met dakterras. Dakterras gebruik je nu niet. Hadden nu graag ruimere kamer gehad met uitgebreidere badkamervoorzieningen.

Gezellige inrichting hotel. Heeft persoonlijke uitstraling. Vriendelijk personeel. Goed verzorgd ontbijt. Fijn bed. Rust.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

aangenaam hotel, een aanrader

Onze over- en bovenburen waren zeer luidruchtig en ongemanierd. De ongein van de 'mensen' van kamer 2 kon ons absoluut niet bekoren. Dit was jammer genoeg zeer storend en ik had geen oordopjes bij me.

Prachtig en zeer luxueuze kamer - smaakvol ingericht - badkamer van een hoge klasse

een leuke prettige zonnige weekend gehad met de nodige accommodatie.

ben maar 1 weekend gebleven en er is mij niks tegengevallen.

alles was ok. ruime terras en ze waren allemaal heel vriendelijk. Kamer was ook tip top in orde. gevraagd via booking.com om vroeger in te checken en dit was geen probleem. kamer was op tijd in orde.

Voor herhaling vatbaar.

Wegens een personeelsfeest konden we er vrijdag niet eten. Dat vonden we wel jammer, maar ze hadden ons verwittigd

Het ontbijt en de kamer waren uitstekend

Aangenaam.

Alles was prima. Misschien de weg naar de parkeergelegenheid (die perfect is) nog beter specifieren na voeling via aparte mail / what"s app de dag voor aankomst. Hotel bevindt zich op markt van poperinge. In zomer wordt op de omliggende terrassen uiteraard tot laat 's nachts gevierd en gebabbeld. Voor slechte slapers zijn oordopjes aangeraden.maar het centrum van de stad heeft zijn charmes ook.

Mooie kamer, correct ontbijt, heerlijke en verse koffie. zelfs een eitje werd aangeboden 'smorgens. Persoonlijk en vriendelijk onthaal door de vrouw des huizes.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We hadden een fijne kamer met een leuk terras met stoelen.

Het ontbijt is nogal inspiratieloos en moet voor de prijs toch beter kunnen.

We hadden een fijne kamer met een leuk terras met stoelen. Het restaurant is ook aan te bevelen.

aangenaam hotel op een uitstekende locatie met een super lekker ontbijt

Wellicht vergeten werk, maar de tablet in de badkamer was niet gereinigd en daardoor vies, maar de rest van de kamer was proper, dus waarschijnlijk een vergetelheid ...

Het ontbijt was zeer uitgebreid en gevarieerd. Het terras van de kamer (nr. 4) was bijzonder aangenaam (tot 's avonds volle zon) met mooi uitzicht. Uitstekende locatie.

Zeer aangenaam.

Mooie kamer, alles aanwezig, terrasje, super proper, aangenaam personeel, uitgebreid ontbijt. Kleinschalig hotelmet alle voordelen van dien. Aangename ervaring.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Alles tot in de puntjes verzorgd.

Alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtige kamer met heerlijk bed en fantastische badkamer. Zeer vriendelijke ontvangst. Proficiat aan de eigenaars-uitbaters

Gegarandeerd prima verblijf!

Achtergrondmuziekje bij ontbijt was er niet door defect aan muziekinstallatie, voor zover je van een minpunt kan spreken natuurlijk.

Zeer ruime, perfect gestijlde en kraaknette kamer. Super bed! Vriendelijke gastvrouw, ook dame bij ontbijt zeer gastvrij. Lekker ontbijt in gezellige ruimte.

Super hotel met prachtige kamers (suite), voortreffelijk ontbijt. Ruime faciliteiten

Toilet had groter gemogen

De locatie was geweldig met ruime (gratis) parkeergelegenheid in de nabijheid van het hotel. Het ontbijt was voortreffelijk. De eigenaar en het personeel vriendelijk, attent en behulpzaam.

Wij hebben genoten!! Samen...Maar ook de laatste nacht met onze jongens erbi!j

Mijn man had het fijn gevonden als hij een kopje koffie kon drinken op de kamer..

Wat een gezellig hotel op een prachtige plek midden op de Grote Markt! Mooie kamers met genoeg ruimte...heerlijke bedden...En het ontbijt/avondeten was meer dan geweldig!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mogelijkheid om tas koffie te zetten op de kamer.

Lekkere, verse broodjes, eitje naar wens gebakken, rustige ontbijtruimte, beetje lounge muziek op de achtergrond ontbrak. Kamer zeer netjes! Zeer vriendelijke mensen en het avondeten was super!

Hotel gelegen aan de grote markt in Poperinge

Was slecht 1 minpunt, en dat was de verduistering van de kamer. De verduisteringsgordijnen bedekten de ramen niet helemaal, waardoor er vrij veel licht in de kamer binnenkwam. Ook wel beetje lawaai hinder van de grote markt zelf. Ontbijt was lekker, maar wel iets naar de dure kant voor 13.5 euro.

Vriendelijk personeel, was zeer hartelijk ontvangst. Had een ruime kamer, aan de voorkant van het hotel (kant van de grote markt). Hygiene en bedcomfort waren ook helemaal in orde. Lekker (maar relatief basic) ontbijt. Interessante ligging, aan de grote markt van Poperinge. Ik heb altijd vlot parkeerplaats gevonden, maar kan me wel inbeelden dat dit niet altijd even eenvoudig is. Prijs kwaliteit was dit hotel zeker wel een aanrader.

Charmant hotel met zeer vriendelijke ontvangst, ideaal om de batterijen op te laden!

geen opmerkingen

Slaapkamer met terras was zeer gezellig ingericht en aangenaam om te verblijven. De tweede kamer was volledig in orde maar tamelijk klein. Badkamer en toilet waren perfect in orde. Het ontbijt was goed en het avondeten was van zeer goede kwaliteit en zeer lekker.

Een echte aanrader,prachtige locatie en heel lekker van eten

Daar viel niets tegen, ze doen al het mogelijke om aan je wensen te voldoen.

De familiale sfeer en heel vriendelijke gastvrouw ook tegenover de kinderen, voor herhaling vatbaar!!!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Een aangenaam weekend in de Westhoek

Alles was in orde, de kamers proper, mooi en aangenaam, het ruime terras is ook een meerwaarde, het ontbijt uitgebreid en lekker, maar wat we het leukste vonden waren de knuffels en andere voorwerpen in het Paasthema

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Geweldig en aan te bevelen!

Er valt eigenlijk vrijwel niets op te merken. Twee kleine, mogelijk niet onbelangrijke details: 1): De verlichting werd door ons minder prettig ='warm' -sfeervol ervaren/ was 'clean' naar onze smaak. Met name vooral in de badkamer, werd door ons de blauwe verlichting (spotjes) als koel en onaangenaam ervaren. 2) Wat betreft de ontvangst: Wij zélf hadden bij de reservering beter moeten lezen/opletten, dat het restaurant op dinsdag en woensdag gesloten zou zijn. Maar dat er mogelijk geen receptie voor ontvangst was, konden we niet via eerdere informatie teruglezen. Er hing wel keurig een briefje met informatie om op te bellen. Echter kregen we geen telefonisch contact na een aantal keren geprobeerd te hebben. Uiteindelijk is het goed opgevangen, toen een medewerkster ons op een gegeven moment aan de gesloten deur opmerkte. Mogelijk zou deze informatie van te voren via communicatiemiddelen (email, telefoon/ app/ sms), of nóg beter a.d.h. van het "-formulier voor reserveren"-, bekend kunnen worden gemaakt, zodat dat laatste punt geen onaangename verrassing (=gesloten deur - in het ongewisse zijn- geen duidelijke ontvangst) zou behoeven te veroorzaken.

Ontbijt prima; kamers gezellig en modern naar (mogelijk persoonlijke) smaak ingericht. Alle comfort navenant. Goede hygiëne. Leuke details qua aankleding. Vriendelijke, correcte, open communicatie: we voelde ons op ons gemak. Heerlijk om op de terugreis (na ruim 800 km. gereden van onze vakantie in bijna Zuid Frankrijk), van deze accommodatie op de terugreis gebruik te hebben gemaakt.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Geweldig hotel met uitstekende ligging

Een streepje achtergrondmuziek in de ontbijtruimte (zeker met weinig gasten) zou welkom zijn.

Heerlijk hotelletje met vriendelijke eigenaars en geweldig ontbijt! Propere kamers. Onze kamer had een super terras met ligzetels. Uitstekend om te rusten in het zonnetje. Ligging van het hotel (aan de Grote Markt in Poperinge) leent zich uitstekend om de stad te ontdekken en om uitstappen in de omgeving te maken. Ook het restaurant is zeer verzorgd en heel lekker eten. Een echte aanrader!

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. De kamers waren zeer ruim en confortabel. De badkamer met bad en douche was groter als bij ons thuis. De 3 persoonskamer zijn eigenlijk twee aparte kamers

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Fijn verblijf in knus Poperinge

Als ik iets moet verzinnen ter verbetering van deze mooie hotelkamer dan is het enige dat ik gemist heb is een waterkoker met wat koffie / thee of een nespresso machine en een zakje nootjes of chips in de minibar

Van alle hotels die we vluchtig hebben bekeken op booking.com was de inrichting enigzins oubollig. We waren verrast in een dusdanig grote ruime modern ingerichte kamer binnen te stappen. Voorzien van alle gemakken met luxe inrichting

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Uitstekend hotel
    • Suite (4 Volwassenen)

Deze suite bevat plaats voor 4 personen. Twee aparte kamer gelegen aan de achterkant van het gebouw. Beschikt over een terras en alle moderne comfort. Alles was tiptop in orde. Ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

De kamers zijn mooi en proper.

De kamers zijn mooi en proper. Heel ruim, heerlijk bed en een groot terras. het ontbijt was uitgebereid met veel keuze. Het hotel ligt midden in het centrum, doch heb je in popering geen last van nachtlawaai :-)

Aangename grote kamer met airco,fantastisch

Luxe kamer met schitterend ontbijt

Genoten!

Gehorige kamers

De prachtige kamers, het lekkere ontbijt en heerlijke avondeten in het restaurant.

Wel-Veel-trappen

Sfeervol,dakterras

Geluidsisolatie van de kamer kan duidelijk beter, maar dit...

Geluidsisolatie van de kamer kan duidelijk beter, maar dit is dan ook voor mij de enige negatieve opmerking.

Heel goed hotel en een mooie locatie op de markt. Mooie fietsroutes in de buurt.

Heerlijk ontbijt en heel mooie en ruime kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Leuk hotel op mooie locatie

Het was een mooie en nette kamer. Prima locatie in het centrum van Poperinge

Ruime kamer met dakterras.

Filterkoffie?

Ruime kamer met dakterras. Rustige kamer ook, ondanks de locatie aan het plein.

Zeer kindvriendelijk hotel, mooie ligging. Voor herhaling vatbaar.
    • Suite (4 Volwassenen)

Airco was vrij stoffig, voor een gezin met astma-problematiek ligt dit gevoelig.

Suite is zeer ruim. Ideaal voor een verblijf met kinderen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Geen bureau om aan te werken voor laptop

Prima kamer en badkamer, ontbijt ook goed

uitstekend

gastvrijheid en lekkere menukaart (zowel wat food als drank betreft)

een waterkoker om thee te zetten was fijn geweest.

Royale kamer.

Royale kamer. Perfect ontbijt. Super ligging, midden in het centrum. Gratis parkeren.

Zeer aangenaam verblijf, mooie streek.
    • Suite (4 Volwassenen)

Heerlijk ontbijt, alles mooi verzorgd.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Top Hotel aanrader

Soms wat lawaai van langsrijdende auto's

Top Hotel en zeer mooie kamer

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Zeer mooie kamer!

In de vrede

Geen lift

Kamers waren mooi net en mooie badkamer en accessoires

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Gaan zeker terug!!!

Zijn zeer vriendelijk, ruime propere kamers, prima douche, lekker ontbijt en maaltijd...

Zeer mooie kamer aan fantastisch historisch plein

Fantastische kamer erg mooie badkamer met stortdouche

gezellige en propere kamer, ideale ligging, zeer vriendelijk...

gezellige en propere kamer, ideale ligging, zeer vriendelijk onthaal

zeer tevreden over kamer en ontbijt

parking

zeer tevreden over kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Schoon, netjes, keurig, uitstekende bierkaart, vriendelijk...

Schoon, netjes, keurig, uitstekende bierkaart, vriendelijk en hulpvaardig personeel

Mooie kamer, goede keuken en een ruimte om onze fietsen te stallen !

De kamer was gelegen op de 3de verdieping. Er was geen lift.

De ligging en de netheid.

van A tot Z in orde verdient meer dan 3***

messchien een flesje wijn bijzetten in de frigo

alles

mooi hotel met vriendelijk personeel een heel lekkere keuken

mooie ruime luxe kamer, met een heel vriendelijk personeel

Super hotel om de streek te verkennen

Alles was volgens verwachting

Zeer vriendelijk personeel, heel klantgericht, lekker ontbijt, veel comfort, gratis parking in de buurt

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Alles super behalve het toilet

Toilet veel te klein

De badkamer was goed, ontbijt lekker!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het was een topweekend

Het was een topweekend

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Aanrader in een mooie streek!

Straat lawaai s'morgens

Super vriendelijke gastvrouw en gezellige propere kamers en uitstekend ontbijt!!!

Fijn hotel in leuke kleine stad

Personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

De ligging de kamer en het personeel

De ligging de kamer en het personeel

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

kamer was heel gezellig en rustig, restaurant even gezellig...

kamer was heel gezellig en rustig, restaurant even gezellig met haardvuur en lekker eten.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Zeer mooie en ruime kamers.

Zeer mooie en ruime kamers. Prima ontbijt. Goed restaurant met zeer ruim bierassortiment.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Niets op aan te merken.

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Kamers, ontbijt, alles was top!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prima hotel om paar dagen te genieten?

Vriendelijk onthaal, fantastische kamer, heerlijk vertoeven!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Gastvrijheid

Gastvrijheid

De chef was ok maar het personeel voor ontbijt was niet aangenaam

personeel

ontbijt ok

• Beoordeeld op: 11 september 2016

De ligging.

De weinig hartelijke communicatie omtrent een 'prijs-misverstand'.

De ligging.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Centrale ligging, ruime kamer met airco

Geen

Centrale ligging, ruime kamer met airco

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

als we in de regio zijn komen we zeker terug.

storend is het metalen plaatje aan de sleutels die door gans het gebouw kletteren bij gebruik.

hoffelijk,kordaat.Restaurant is ook aan te raden.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Vriendelijke ontvangst.

Vriendelijke ontvangst. Zeer mooie kamer. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Zeker om terug te keren naar daar

Er viel niets tegen daar

Her ontbijt was uitgebreid,en de kamers waren groot nog en met een terras

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Het ontbijt is één van de pluspunten van dit hotel, ruime...

Lauwe tot bijna koude koffie bij ontbijt

Het ontbijt is één van de pluspunten van dit hotel, ruime keuze. Ruime kamer met moderne grote badkamer Minibar en kluis in de kamer, het is tenslotte een ***hotel, dus dik OK !

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Wij hadden kamer nummer 1 die aan de voorkant (markt) vh...

niets kunnen ontdekken

Wij hadden kamer nummer 1 die aan de voorkant (markt) vh hotel ligt. Prachtig mooi ingericht, schitterende ruime badkamer met bad en aparte grote douche, heerlijke bedden, schoon, gezellige haard erin, tv. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

weinig

Dit hotel heeft meer weg van een B&B. Kamer zat onder de muggen. Na dit te hebben verteld was de reactie " tsja ramen dicht houden " De eigenaren kwamen echt niet vriendelijk over.

weinig

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Mooie kamer met een mooie sanitaire voorziening.

Toen we aankwamen leek het hotel geen dienst te hebben! Geen internet verbinding op de bovenste verdieping.

Mooie kamer met een mooie sanitaire voorziening. Uiteindelijk zijn we zeer gastvrij ontvangen. Tip: doe een note op de deur!

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Het ontbijt en diner is ons uitstekend bevallen.

Parkeren zou gratis zijn. Gezien de vele activiteiten in het weekend kun je niet parkeren op de Groote Markt. Gratis parkeren wel in de buurt mogelijk, maar dat moet je wel zelf uitzoeken. Door de week gewoon betalen! Er is geen lift.

Het ontbijt en diner is ons uitstekend bevallen.

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.