Beoordelingen over Hotel De Pits 3-sterren

Sterrenwacht 143, 3550 Heusden - Zolder, België

#4 van de 5 hotels in Heusden - Zolder

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goede ligging lekker eten mooi terras jammer van de bediening en de wijn iets te weinig in het glas
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

De bediening op het terras en in de restaurant een vreemde man die de helft niet verstond

Het eten is er goed maar ik was ontgoocheld in de wijnglazen een 3tal centimeter vind ik er toch over

erg goed.

Eigenlijk niets.dan moet ik gaan muggenziften

Gewoon een goed hotel. We hadden een zeer ruime kamer en die was goed ingericht met kwalitatief goede spullen.

Onfbijt super
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Kamers gammel, lampen kapot, verwarming kapot, brandalarm om 7u30 met vluchtweg langd terras waar planken loslagen en je benen kon breken. Bleek eigenlijk door onervaren werknemster die foutieve code ingevoerd had

Onfbijt super

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zalig en zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets,als ik niets kan zeggen dan is het zo

Zeer mooie lokatie,er was een wedstrijd van snelheidmotors aan de gang wat wij uiteraard niet wisten,maar we hebben dat natuurlijk meegepikt,vriendelijk personeel,goede maaltijd genoten,apero op terras en dan binnen eten. Geweldige kamer,alles wat moest was er. s'morgens zeer uitgebreid ontbijt,want we waren de enige gasten:eerste maal in ons leven

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

kamers nogal klein en verscholen kleerkast, kleintjes - frigo en koffiezet ontbreekt

ligging, ontbijt+ diner, zwembad en sauna en de vriendelijkheid van het personeel

Inzet van personeel om toch flexibel te zijn ondanks lage...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Lage personeelsbezetting op zondag waardoor bediening uit het restaurant ook moest opdraaien voor inchecken. Jammer, hoe veel men ook wil tegemoet komen aan de klant - op die manier krijg je toch altijd de indruk er te veel aan te zijn. Pluim voor de medewerkers die dit blijven trekken!

Inzet van personeel om toch flexibel te zijn ondanks lage bezetting !

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heerlijk vertoeven in bosrijke omgeving, pal naast een racebaan.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Heerlijk en uitgebreide ontbijt. Voldoende parkeerplekken op afgesloten terrein. Veel natuur in de directe omgeving en buiten de racetijden van het naastliggende parcours, heerst er een serene rust. De buitensporter kan hier zijn hart ophalen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Vroeger was het zwembad steeds geopend. Nu pas van 17u tot 22u, wat maakt dat zwemmen met een peuter die vroeg naar bed wil niet echt mogelijk maakt. Op de kamer lagen nog vuile sokken van de voorgaande logés.

Locatie Personeel Lekker eten Rust

Ontspannend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam! wanneer we iets vroegen, hielpen ze ons meer dan goed! Ontbijtje zeer lekker en uitgebreid! wellness ook zeer ontspannend en rustig. De kamers waren ruim en de bedden lagen zalig!

Leuke,ligging, praktische kamers (wij hadden 2 aangrenzende...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Onthaal mag iets meer hartelijk en informatief zijn

Leuke,ligging, praktische kamers (wij hadden 2 aangrenzende kamers, bereikbaar met via binnendeur). Geeft veilig gevoel, alsook privacy. Ontbijt wordt zeer goed aangevuld/opgevolgd.

Geslaagd!

Spa, sobertjes! Kamer, netjes, maar niet bijzonder. Bed prima. Jammer dat er voor twee extra handdoeken meteen bij betaald moest worden! €2,00 per stuk, niet veel, maar denkend aan een beetje extra service en gastvrijheid, zou dat zonder extra kosten moeten kunnen!

Ontbijt meer dan overweldigend! Veel verse producten en zeer uitgebreid!

Een uitstekend verblijf. Zeer vriendelijk. Uitgebreid ontbijt. Heel lekkere suggesties. Een aanrade
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt is dik in orde. Je hebt een uitgebreide keuze. Het avond eten was uitstekend we hebben de suggesties genomen. Een aanrader. Op de kamer was er airco voorzien.

Het ontbijt was verrassend met veel vers fruit.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De airco in de kamer was stuk en de dame aan de receptie bij aankomst was zeer kort in haar uitleg

Het ontbijt was verrassend met veel vers fruit. Het diner op het terras viel mee spijtig dat er een paar gerechten niet meer waren.

Het verblijf op zich is wel oké.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het restaurant was een tegenvaller, wij hadden hiervoor een vivabox maar mochten niet à la carte eten mits opleg, de enige keuze was de bakwijze van de steak … er werd niet meer gevraagd of wij iets moesten drinken en / of wij een dessert wilden. Onze bedoeling was à la carte met aangepaste wijnen en een dessert, die hebben een dikke 100 euro laten liggen ...

Geweldig ontbijtbuffet met grote variatie, tiptop!

De locatie is geweldig.

Wc bril zat Los. Ook hadden we wat luidruchtige buren in de nacht

De locatie is geweldig. Ook het ontbijtbuffet was heerlijk, vers en werd ook om 10 min voor 10 nog aangevuld

een prima hotel voor een eerlijke prijs.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Verlichting in de gang en kamer en badkamer. Bad is niet zo handig, grote kraan. ontbijt mag iets vroeger als het voor zakelijke doeleinden is.

Een mooie locatie, goed ontbijt. Leuk en gezellig restaurant.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zoals altijd dik in orde

Nietszoals

Het ontbijt we gaan altijd naar de pits als mijn ventje met zijn moto gaat rijden of als we een weekje naar Limburg gaan boeken we ook altijd in de pits . Altijd in orde en vriendelijk personeel ook de wellness is mooi mee genomen ,lekker ontspannen na een dagje schoppen en niet duur voor wat je krijgt

Het hotel is gelegen midden in het groen en vlak aan fiets...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het hotel is gelegen midden in het groen en vlak aan fiets en wandelroutes. Van het circuit hebben we niet veel last gehad. Zondag was er wel een race evenement, maar was leuk om vanop terras van de brasserie er even naar te kijken. Er was een afgesloten fietsenstalling dus ideaal voor ons fietsweekendje. Na een hele dag fietsen was het aangenaam ontspannen in de wellness. Zwembad, sauna, stoombad en jacuzzi. Het personeel was allemaal super vriendelijk. Ook het eten in de brasserie was top. Blijkbaar een nieuwe kok. We hebben ons 2 avonden laten verrassen door het 3 gangen-verrassingsmenu voor 35€. Echt alles was super fijn en lekker. En je kan al een glaasje meer drinken, want je moet je toch niet meer met de auto verplaatsen. De kamers waren proper en netjes. Gewoon basic. Het ontbijt was super. Zeer uitgebreid. Verschillende soorten brood en kleine koffiekoekjes, zoetigheden, vlees, eitjes en spek, worstjes, yoghurt en granen , vers fruit, alles wat je je kan wensen. We hadden een super verblijf en dit was zeker niet de laatste keer. :)

Een zeer uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niet alle borden en bestek waren schoon bij het ontbijtbuffet.

Een zeer uitgebreid ontbijt. Ook het avondeten was heerlijk. Vriendelijke ontvangst. De Jacuzi, turks bad en sauna waren een verrassing.

Heel gezellig. Vriendelijk personeel en lekker eten. Prima !!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

S nachts veel lawaai van ander mensen

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Enkel spijtig dat het maar vanaf 8u open was en mijn echtgenoot moest al vroeger op circuit zijn. Dus voor hem geen ontbijt.

Heel rustige omgeving, prima ontbijt

We kregen een kamer waar er werd gerookt! Nadat we dit hadden gemeld kregen we een minder valide kamer. De bedden moesten nog worden opgemaakt en de badkamervloer was niet proper...

Het ontbijt was heel lekker.

reeds 2e maal in dit hotel, als verblijf voor een zondagse duik in Todi Beringen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

beetje donker in het zwembad, leuk voor koppeltjes :-)

super lekker ontbijt zeer uitgebreid en alles supervers restaurant een aanrader zeer verzorgde bediening en lekker eten. TOP

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor wie er nog niet geweest is! We komen zeker nog ter
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Het nachtlawaai viel wel wat tegen, maar dit hangt ook af van wie er overnacht denk ik! We hebben al meermaals gebruik gemaakt van deze accomodatie en het was de eerste keer dat dit tegenviel.

Het ontbijt en avond eten was uitstekend! Bij het ontbijt ontbrak er werkelijk niets! Zeer goede bedden.

We hebben echt genoten van ons verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Zeer vriendelijke ontvangst Mooie kamers Super ontbijt Lekker gegeten in de bijhorende brasserie Zeer vriendelijk personeel Leuk om na een drukke dag met de kinderen te kunnen genieten van het wellness gedeelte

Rustig maar verder blijft het daar bij!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

zeer eenvoudig, in geen verhouding met de prijs. restaurant kon het merendeel van de kaart niet produceren omdat het niet beschikbaar was.

Niets; zie wat tegen viel.

- ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

- Verwarming was defect in alle kamers, 2 nachten op rij en dat in putje winter. - Men deed zeer moeilijk aan receptie om factuur te maken ipv te betalen met VISA, en is uiteindelijk niet gelukt - Men geloofde niet dat ik 1 van de 6 kamers had gecancelled hoewel ik cancellatie van booking.com liet zien

- ontbijt

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Het was een goed verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geen ontvangst, sleutel lag op de balie. Wij waren laat, geen eten meer te krijgen. Koude kamer, enkel electrisch kacheltje wat je kan pakken. Erg gehorig door de tussendeuren. Badkamerdeur is pal naast je bed, hier zit dus ook de wc.

Mooie locatie. Alles is super schoon. Lekker zwembad, sauna, stoombad en jacuzzi om bij te komen. Goed bed. Heerlijk bad aanwezig. Kamer met tuinuitzicht kijkt uit op parkeerplaats, maar zit wel terras aan, heerlijk voor de zomer.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

ontspannende avond in de wellness en heerlijk ontbeten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De Welness ruimte (zwembad, Sauna, Hamam, jacuzzi) en het ontbijt zijn uitstekend in dit hotel. Als autoliefhebber het ideale hotel als overnachting als u aan/op het circuit van Zolder moet zijn.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Perfect!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

De locatie: op wandelafstand (2 km) van de Global Care Clinic, waar ik een oogoperatie onderging. Het bed: een prima matras (Bultex?). Het ontbijt: bijzonder uitgebreid.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Zeer vlotte check-in, vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Zwakke of zelfs geen internetverbinding op de kamer. Het was ook vrij koud bij het betreden van de kamer.

Zeer vlotte check-in, vriendelijk personeel. Kamers zijn correct en gerieflijk. Mooie bar/restaurant met zicht op Circuit Zolder. Parkeren kan binnen het hoteldomein.

Ideaal voor racers en racefanaten!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

We hadden een 2-persoonsbed gevraagd en kregen 2 aparte bedden. Voor de rest niets op aan te merken!

Vlakbij het circuit. Met een spectaculair uitzicht. Na een dag racen was het zalig om in het lekker warme zwembad te springen en daarna nog een sauna'tje en stoombad.

Goed en verzorgd hotel

Midden in de nacht ging het brandalarm af. Er is helemaal geen personeel aanwezig in het hotel waardoor het alarm 20 minuten heeft staan loeien terwijl er niets aan de ha d was

Lekker dicht bij Circuit Zolder

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Mooi modern kleinschalig hotel voor een super verblijf aan het Circuit van Zolder

Kan het niet bedenken.

Fantastisch fijn hotel voor een verblijf aan het circuit van Zolder. Modern en schoon, super vriendelijk personeel, ontbijt zeer uitgebreid en glutenvrij was ook geen probleem. Het wordt voor je geregeld. Leuk modern restaurant waar wij niet hebben gegeten, maar het zag er in ieder geval erg goed uit allemaal. Wij komen een volgende keer als we weer in Zolder moeten zijn hier zeker terug!

Superlokatie voor fietsvakantie en ...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Toffe lokatie en goed uitvalbasis voor onze fietstocht in Alken. Super volledig ontbijt Ruimen afwisselende kaart van het restaurant Leuk dat er een afgesloten fietsenstalling was

Zeer goed prijs-kwaliteit, ik wil wel nog eens terug!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Het water in bubbelbad was lauw en sauna was defect

Ontbijt was heel uitgebreid en inbegrepen in de prijs! Gratis parking! Zwembad was zalig! Ook de mogelijkheid tot eten in het restaurant, leuk om op het terras te kunnen zitten! Vriendelijk personeel!

Uitgebreid ontbijtbuffet: bakken spiegeleitje op vraag, heel...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Jammer dat de sauna stuk was.

Uitgebreid ontbijtbuffet: bakken spiegeleitje op vraag, heel veel fruit, ... Ze hebben 's ochtends voor ons de wellness een half uurtje vroeger geopend.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Aangenaam uitzicht vanuit de resto & vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

- TIP: Leg eventueel gratis shuttle busje voor mensen die met de trein komen vanuit Stations Zolder en/of Heusden, want nu moeten de mensen met de openbaar vervoer bus komen en dan nog eens +- 20 min wandelen naar de eerste bushalte Tunnel Auto Circuit !!! Op de koop toe was de maandag staking van De Lijn.

- De Ligging

GOED DAT HET MAAR VOOR 1 NACHT WAS.

DE VERLICHTING : lampadaire stuk . lampen die niet branden. geen glazen in de kamer om uit te drinken DE FRIGO was niet aangevuld/ geen wijn gevonden. poetspersoneel kwam de deur openen om te poetsen terwjil ik nog niet aangekleed was, zonder te kloppen. de vruchten beter controleren op schimmel bij het ontbijt.

PERSONEEL WAS GOED EN VRIENDELIJK. DE KAMER WAS GROOT. ONTBIJT WAS GOED VERZORGD EN VEEL KEUZE. HET ZWEMBAD WAS OKE SPIJTIG VAN DE INFRAROODCABINE DIE NIET WERKTE.

Hotel met perfecte verhouding kwaliteit/prijs.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Enige punt voor verbetering: als men weet dat er veel mensen in het hotel logeren zou men beter vooraf wat tafels indekken. Dat verliep een beetje chaotisch.

Uitermate klantvriendelijke en behulpzame medewerkers, zowel aan de telefoon als in het hotel. Kamers waren prima in orde en comfortabel. Heel lekker en uitgebreid ontbijt, alles vers.

Prima hotel voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Personeel had wat vriendelijker en hartelijker mogen zijn. Het was te zien dat zij hard aan het werk waren, er was weinig tot geen tijd voor persoonlijke aandacht. Wat ruimere planning zou wellicht ten goede komen aan de klantvriendelijkheid.

Het hotel kijkt uit op de racebaan. Grappig voor even, maar de 2e dag waren we de herrie wel zat. Overigens hoor je de herrie vooral op het balkon, in de kamer weinig tot geen last van gehad. Heerlijke airco op de kamer, dus geen last van de warmte en goed geslapen. Bedden vonden wij wat aan de zachte kant, maar toch prima op geslapen. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd, heerlijk! Het zwembad en de sauna klein, maar prima.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Modern hotel op een unieke locatie

De kamer is niet geluidsdicht dus je hoorde wel wat lawaai.

Heel mooi en modern hotel, leuke brasserie, vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Goed ontbijt, veel keus, heerlijk zacht bed.

Moest douchen in een badkuip, had graag een aparte douche gehad.

Goed ontbijt, veel keus, heerlijk zacht bed. En perfecte ligging voor een dagje circuit zolder. En de Entrecote in het restaurant was perfect bereid.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Een heel leuk verblijf, een mooie accomodatie, zeker een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het elektrisch vuurtje als bijverwarming in de kamer.

Het ontbijt was super, alles erop en eraan en zelfs een glaasje cava bij het paasontbijt. 's Avonds in de bar heel gezellig om iets te drinken.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Voor herhaling vatbaar.

In feite niets.

Van bij het aankomen valt het op dat het personeel heel vriendelijk en attent is! Klasse! Lunch en diner in Brasserie en ontbijt zijn van uitmuntende kwaliteit. Niets dan lof.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamers zijn niet groot, maar voldoende.

Vanuit de brasserie zicht op de pitsstraat en startopstelling. Heerlijke rib eye steak. Het hotel staat in een prachtige omgeving, waar een mooie boswandeling kan worden gemaakt op uitgezette routes.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Leuk hotel voor een korte periode!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De verduistering op de kamer was niet optimaal: er was slechts een gedeeltelijk verduisterend gordijn. Alle ramen te verduisteren lukte dus niet. Het was ook jammer dat er geen kleine koelkast op de kamer aanwezig was.

Heel uitgebreid ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Thuisgevoel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

De kamer was praktisch ingericht, maar proper en gezellig. De bedden waren zalig om te slapen. Het personeel deed ons thuis voelen. Het eten was heerlijk.?

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

even weg plus bezoek Todi (duikput)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

een beetje te donker in het zwembad

een prachtige kamer met een reuze foto van race bikers op de muur super ontbijt mooi zwembad. het diner in het restaurant was super lekker

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Leuk hotel, goede kamers en ontbijt. Restaurant is goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Ik had een mooie kamer met terras, die uitkeek op het circuit van Zolder. Zeer rustig gelegen, als er geen race is. Ideaal voor het wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt was heel lekker, ook het eten in het restaurant was verrukkelijk! De hygiene was schitterend, badkamer ook heel proper. Het bed was bijzonder zacht, uitstekend geslapen en ook absoluut geen last van lawaai. Verder was alles aanwezig, behalve een minibar maar je kan wel alle drankjes gaan halen in de bar. De wellness op zich was prima maar niet vrij uitgebreid.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Rustige omgeving hartelijk onthaal uitstekend ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geen aparte handdoeken voor sauna gedeelte... kunnen wel gehuurd worden. Volle asbak op het terras van een niet rokers kamer.

Ontbijt was uitstekend. Sauna zwembad goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

de kamer was perfect niks over te zeggen en het ontbijt...

dat er toch publiek tussen zit die de regels niet respecteren in de wellnes . en als we in bistro een dessert vragen rond 20u er geen meer kunnen geven omdat zijn plaat in de keuken al afgewassen was is ik vind dat niet kunnen in een hotel . ook wel jammer dat het stoomcabine deffect was . ook jammer dat er in de bar aan de wellnes nooit iemand is om iets te drinken .

de kamer was perfect niks over te zeggen en het ontbijt subliem en je kan acheraf nog rustig koffietje drinken dikke duim daarvoor

• Beoordeeld op: 15 december 2016

ontbijt was fantastisch en s`avonds het diner ook heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

we hadden een twee persoonsbed besteld maar niet gekregen. de bedden waar we op sliepen waren veel te zacht.

ontbijt was fantastisch en s`avonds het diner ook heerlijk

• Beoordeeld op: 28 november 2016

We hebben niet zo goed geslapen door het vele lawaai en gaan niet meer terug gaan.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

De kamers zijn klein en niet goed geïsoleerd, houten vloeren. 's Nachts is er veel lawaai van mensen die toekomen, stoelen en bedden die verschuiven, sleutels in het slot, je hoort echt alles. Geen douche in de kamer, wel een bad. Geen kluisje in de kamer. De bar bevindt zich in het restaurant en bestaat uit harde zetels. Het is niet echt een gezellige plaats om nog een glaasje te drinken. Het is geen hotel om meerdere nachten te verblijven.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en verzorgd. Propere nette kamers. Leuk dat er een welness is en gratis voor de hotelgasten. Het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ideaal hotel voor bezoek aan circuit zolder.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geluidsisolatie in kamers onvoldoende; men hoort alles van de gangen en de aanpalende kamers.

Zeer uitgebreid ontbijt. Goede ligging ivm circuit Zolder.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

aangenaam en goed verblijf, niet duur en mooie omgeving zicht ook op de renbaan van Heusden -Zolder;
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wat meer bewegwijzering als het donker is rijd men er zo voorbij

Ontbijt was super en vriendelijk personeel,we komen zekers terug, goede ligging voor uitstappen te doen, voor wandelingen en fietsen. uitstap gedaan naar de Abdijsite Herkenrode, foto's zijn van de wandeling daar

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Een fijne belevenis.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

De jacuzzi in de buitenlucht in de winterkou. Verplaatsen naar binnen!

Unieke ligging naast het race circuit. Knap zwembad. Mooie kaart in restaurant. Verzorgde gerechten. Goed ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ontbijt geweldig

Eten in restaurant viel tegen Bediening viel tegen Van de kaart niet alles aanwezig Erg lang wachten terwijl het niet druk was Aan de kant van het circuit erg penetrante lucht als je het raam open had Te donker in het zwembad

Ontbijt geweldig

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Niet doorvertellen dat hotel top is, anders is deze te snel volzet!

Wat wel minder is, is dat in het wellness gedeelte ik geen warm water vond om me daar te kunnen douchen zodat men in de badjas naar de kamer moet om daar te kunnen douchen met warm water.

Dit is een van de beste hotels dat ik heb gedaan de laatste maanden. Superlekker gegeten en enorm genoten van de sauna / zwembad.

goede middenmoot
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Gordijnen hangen half los en verduisteren niet voldoende. Hotel is erg gehorig. Kamer is wat klein.

Goed ontbijt, afgesloten gratis parkeerplaats, goede bedden.

voor herhaling vatbaar!

je ziet dat het gebouw, stenen oprit aan opknapbeurt/kuisbeurt toe zijn...

het ontbijt was toppie! dikke pluim hiervoor.mooie presentatie we mochten nog in de welness omdat we voor het uitchecken geen tijd gevonden hadden en het toch niet druk was. dit extraatje vergeten we nooit meer qua klantenservice! nogmaals dank hiervoor...

Het ontbijt is zeer uitgebreid, heel lekker !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Drank nogal prijzig in restaurant.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, heel lekker ! Hasselt ligt op 15 min rijden, ideaal om te gaan shoppen. Kamer is vrij klein maar alles wat nodig is, is aanwezig.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

uitstekend hotel voor ons team tijdens het trainingsevent op...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

uitstekend hotel voor ons team tijdens het trainingsevent op het naastgelegen circuit. Perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

De ligging aan het circuit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Er is geen verwarming en het is er vochtig.

De ligging aan het circuit

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Jammer ... had beter een toffe B&B geboekt ...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Terras gevaarlijk ... planken lagen volledig los ... stank van de keuken indringend !

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

ontbijt

Geluidsdemping kamer

ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

super!

ontbijt, welness, restaurant

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Vriendelijke mensen , fantastisch restaurant en een heerlijk...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Vriendelijke mensen , fantastisch restaurant en een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

goed voor een weekendje

koud in de kamers

geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Super!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

Super ligging, vriendelijke onthaal en lekker eten!

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Lekker ontbijt

Lekker ontbijt Zicht op circuit

Zeer goed
    • Studio:

Weinig

Uitstekend, zou er als ik in de buurt moet zijn terugkomen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Circuit

hygiene zou beter kunnen.

De locatie en de welness. Goede bedden, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goede prijs/kwaliteit