Beoordelingen over Hotel De Castillion - Small elegant hotel 4-sterren

#3 van de 102 hotels in Brugge

9,8

9,9

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Hotel met elegante sfeer, stijl doorgevoerd tot in de...
    • Classic Kamer

Hotel met elegante sfeer, stijl doorgevoerd tot in de puntjes. Prima bed, heerlijke douche, koffieautomaat, strijkplank op de kamer. Gedacht aan alle details, zoals een een bonbon op het bed bij aankomst etc. Uitstekende service en vriendelijk personeel. Ligging perfect. Schitterende Art Deco salon, drankjes goed betaalbaar en zelfs goedkoper dan bv op de Markt. Ontbijt vonden wij dan weer erg duur (€25) en wij hebben daarom gekozen om een straat verder op te gaan ontbijten bij een gezellige bakker op het Simon Stevin Plein. Parkeren in openbare parkeerplaats, voor €9,- per dag.

Locatie super.
    • Classic Kamer

Niet is een groot woord. Maar het bed was niet 100%. Het liep af zodat je eruit lijk te vallen.

Locatie super. Parkeren achter hotel (reserveren) is natuurlijk top in zo’n drukke stad. Ontbijt is geweldig.

Geweldig knus hotel midden in Brugge
    • Deluxe Kamer

Heel klein minpuntje dat de WC bril los zat, maar ze kwamen er meteen naar kijken.

De mensen van het hotel zijn super vriendelijk en de locatie is fantastisch!

Mooi hotel veel historie.
    • Deluxe Kamer

Er was vandalisme geweest maar geen korting op de prijs gekregen helaas. Ik vind het erg duur als je meerekend dat je auto voor 40 euro moet parkeren daar omdat we niet in parkeergarages konden zonder een speciale kaart.

Mooi hotel veel historie. Leuk om de details hier te bekijken. Midden in centrum en toch rustig.

Om vlug te vergeten
    • Classic Kamer

Kamers zeer klein , badkamer super klein . Logeerden op zolder met schuine wanden , liep overal tegen . Bedden zeer hard , s ochtends pijn in de schouders van de slechte matrassen . Ontbijt zeer duur voor het geven van oud brood en beleg . Tijdens ontbijt komt ontbijtdame steeds met luide kar vol glazen en borden langszij , zeer storend . Bij losssen van glazen en borden , neemt ze de glazen vast met vingers in de glazen , niet echt hygiënisch .

Ligging is ok , vlakbij historisch centrum

Eén groot feest!!!
    • Classic Kamer

Wij misten een hangkast met voldoende ruimte voor het ophangen van een jurk e.d.

Het ontbijt was voortreffelijk, het heeft ons aan niets ontbroken! Zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Deluxe Kamer

Het hotel is TOP - een zeer goede ligging midden in het centrum met een eigen parking ( wel reserveren) - de kamer zeer mooi ingericht ook qua hygiëne was alles perfect - zeer vriendelijke uitbaters- het ontbijt is om U tegen te zeggen ook kwalitatief en alles word constant bijgevuld - de High Tea is een belevenis op zich, zeer aan te raden - voor ons meer dan een 10 op 10 waard

Fantastisch!
    • Deluxe Kamer

Alles was geweldig! De attentie voor mijn verjaardag maakte het verblijf top! Supervriendelijke mensen, fantastische kamer, uitgebreid ontbijt en een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Brugge!

Buitengewoon en waar voor je geld.
    • Deluxe Kamer

Parking : zeer smalle toegang.

De inrichting van de kamers zijn zeer uniek en perfect als je de stad Brugge leert kennen. Het ontbijt was zeer rijkelijk maar vooral super vers en zeer lekker. Een echte aanrader, en voor ons voor herhaling vatbaar.

Romantische weekend in zeer charmant en luxueus hotel.
    • Deluxe Kamer

Prachtige kamers in een mooi pand, zeer centraal gelegen en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Het ontbijt wordt geserveerd in de historische kelder en is uitgebreid. Heerlijk vers brood en allerlei heerlijks. Echt genieten.

Prachtig

De prijs is heel hoog

Personeel was heel aardig en vriendelijk, het was een prachtig hotel. Decoratie was heel mooi en klassiek. Alleen vind ik de prijs een beetje duur.

Super heerlijk ontspannen verblijf gehad met een nette schone kamer
    • Deluxe Kamer

Eigenlijk niets,maar als in perse iets moet noemen kan het tv zender pakket misschien wat uitgebreid worden.

Super vriendelijk onthaal, hele nette kamers

Zeer teleurgesteldd
    • Deluxe Kamer

Wat een perfect verblijf had kunnen zijn naar aanleiding van onze 10de huwelijksverjaardag werd overschaduwd door de NADRUKKELIJKE aanwezigheid van een Franse filmploeg voor de opnamen van de franstalige versie van 'met vier in bed'. Het hotel heeft ons daar vooraf niets van gezegd alhoewel onze boeking pas de week voordien gemaakt is. We kregen weliswaar een update van een deluxe kamer naar een junior suite die heel mooi was maar het feit dat we bijna constant door cameramensen omver werden gelopen en we niet van het salon konden genieten om rustig iets te drinken omdat overal opnamen plaatsvonden heeft dit niet kunnen compenseren. We konden enkel iets drinken op het mooie binnenplaatsje met een heel romantisch fonteintje en dat was ook zeer gezellig mede door het prachtige weer tot we merkten dat ook daar de auto's van de filmploeg vlak voor onze neus geparkeerd werden en ook toevallige voorbijgangers daar mochten uitrusten. Dus ook weer weg rust en romantiek. Dit is een familiehotel dat veel romantiek beloofd en wordt gerund door heel lieve mensen, vooral de dochter en schoonzoon zijn echte schatten maar ook zij liepen door de opnamen zeer gespannen rond en dat had ook een effect op ons natuurlijk. Dus lieve familie: het had eens zo fair geweest om ons op voorhand op de hoogte te brengen want dan hadden we niet op die dagen geboekt en liever een andere keer bij u te gast geweest. Het had ook fijn geweest om bv de dure parking van 2 nachten aan 30 euro per nacht te laten vallen zeker als je weet dat ik de laatste morgen zelfs geen ontbijt genomen heb omdat ik toen ik morgens de gordijnen open deed recht in een camera keek die de gevel van het gebouw aan het gebouw waar onze kamer lag aan het filmen was! Misschien toch geen andere gasten laten boeken als je aan een programma wil meewerken want jullie hebben nadien gratis reclame maar wij als betalende gast kregen geen waar voor ons geld. Jammer...

Een prachtig gebouw dat met heel veel vakkennis is ingericht. Kamers zijn prachtig en van alle comfort voorzien

Top verblijf gehad in dit super familiehotel in het mooie Brugge !
    • Deluxe Kamer

Sorry maar kan geen negatieve opmerking bedenken.

Vanaf de incheck tot we terug naar huis gingen was alles TOP! Prachtige kamer,goed bed, mooie badkamer waar ook alles voorzien is. En na een goede nachtrust komt dan het ontbijt!!! Teveel om op te noemen! Heerlijk brood,fruit,pannenkoekjes enz. Super vers en proper verzorgt. Over heel het hotel is alles spik en span,super vriendelijke mensen kortom hier kom je niets tekort ! Zeker een aanrader!!!

Fantastisch hotel met héél vriendelijk personeel
    • Classic Kamer

De barkeeper kende weinig of geen Nederlands

We vertelden dat we onze 25ste huwelijksverjaardag vierden en kregen prompt een upgrade van de kamer. Zo hebben wij overnacht in de Juniorsuite, een ongelooflijk grote kamer met vele autenthieke accenten.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk!

Het bad, midden in de kamer, gaf een luxe sfeer. In de avond lagen er snoepjes voor de kamerdeur met een briefje om ons een goede nacht te wensen, erg attent!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeker de moeite om hier te boeken bij een weekendje weg in Brugge

Enkel de badkamer was zeer koud ‘s morgens ook al stond de chauffage en de radiator van het handdoekenrek aan.

Heerlijk om hier te overnachten, van de check-in tot de check-out! Pal in het centrum. Aan het ontbijt in de mooie kelder ontbrak er niks. De kamer zelf was ook zeer inorde en het bad was heerlijk ruim! Zeker voor iemand die tamelijk groot is ;-)

Luxueuze uitvalsbasis voor culturele stedentrip.
    • Deluxe Kamer

Hele kleine dingen: de traptreetjes naar de badkamer kunnen ‘s nachts een hindernis zijn. De open douche in de badkamer zorgt voor een natte vloer.

Ontbijt uitgebreid. Grote fraaie zeer propere kamer. Uiterst vriendelijk personeel. Locatie super.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

De kroon op ons verblijf in het prachtige Brugge!

Geen minpunten!

Alles was perfect! Zeer vriendelijk personeel, prachtig boutique hotel, kamer was mooi en luxe ingericht! Badjassen en sloffen aanwezig plus mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Uitgebreid ontbijtbuffet van prima kwaliteit. Ligging van het hotel is heel centraal!

voor herhaling vatbaar
    • Classic Kamer

Het hotel straalt een rustieke en ontspannen sfeer uit. Alles is heel netjes en verzorgd. Het ontbijt was heerlijk in een prachtige ruimte. Zeker een aanrader !!

Fantastisch, tot rust gekomen, genoten
    • Deluxe Kamer

De rioolstank, niet alleen in het hotel maar in de hele stad. Hier kon personeel noch de accomodatie iets aan veranderen. Op onze “klacht” werd prima gereageerd, en daar waar mogelijk werd deze naar volle tevredenheid opgelost.

Het romantische gevoel wat de hele accomodatie ons gaf, het personeel, het ontbijt, de kamers! Wat een heerlijke plaats!!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooi verblijf in een nette stijlvolle en aangename omgeving.
    • Classic Kamer

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Afwezigheid van personeel bij het ontbijt zodat het wat onpersoonlijk was en er geen vragen konden gesteld worden of indien iets op was het te kort kon bijgevuld worden. Bij ons was namelijk het fruitsap op.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Een hotel die ons bezoek aan Brugge compleet heeft gemaakt! Perfect!
    • Classic Driepersoonskamer

Het hotel ligt op loopafstand van het hotel. De service is persoonlijk en erg goed. Het ontbijt is prima in orde. De kamers zijn in 2016 gerenoveerd en zijn erg goed.

Genoten van het hotel en wat Brugge te bieden heeft.
    • Classic Kamer

Niet slecht, maar een verbeterpuntje: Ietwat vriendelijker en spontaner personeel.

Prachtige ligging tussen twee kathedralen. Pittoresk hotel met sjieke en knusse uitstraling.

• Classic Kamer

Routebeschrijving naar de parkeerplaats bij het hotel en een smalle ingang voor het parkeren. Maar daar kan het hotel niks aan veranderen. Jammer van het rammelende karretje met servies om 6.15 ur wat naar de kelder werd gereden voor het ontbijt

Uitgebreid ontbijt. Hadden de enige invalidekamer terwijl we dat niet zijn , dus een hele grote badkamer.

verblijfplaats hotel
    • Bruidssuite

tv kan je niet draaien om in bed te kijken. En de prijzen van de minibar vindt heel duur.

netheid, vriendelijke mensen en groot assortiment van ontbijt.

Brugge is een interessante stad maar de kern de markt was rommelig en werd ontsierd door tribunes en
    • Deluxe Kamer

Restaurants de toerisrische restaurants waren goed maar te duur een restaurant met sterallures maakte mooie borden maar het wa smakeloos en veel te duur

De vriendelijkheid en het voortreffelijke ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

17 jarig jubileum

We zaten in de junior suite, de badkamer was wat aan de kleine kant

Ontbijt was lekker, kamer was goed en schoon. De locatie is natuurlijk fantastisch. We hebben genoten van een fijn weekend samen

Genieten van je verblijf van begin tot het einde in een zeer romantisch **** klasse hotel !
    • Deluxe Kamer

Eigenlijk TOTAAL NIETS !!!

De hartelijkheid en de super inzet van de eigenaars als tevens de prachtige , zeer nette kamer. Ik zou ook het zeer uitgebreide ontbijt ten zeerste aanraden. Wij boekten ook een high tea en dit is werkelijk adembenemend lekker !!! Was een top verblijf op een toplocatie in een top zaak !!! Kan deze zaak enkel maar ten zeerste aanbevelen voor zowel een kort als een lang verblijf in het wondermooie Brugge !

Super ruime kamer met een fijn bed.
    • Deluxe Kamer

Super ruime kamer met een fijn bed. Ontbijt is in een erg mooie ruimte met een ruime keuze aan verschillend eten en drinken. Een fantastisch verblijf gahad

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heerlijk verblijf in het mooie Brugge!
    • Classic Kamer

Daar het een oude pand is, is het vrij gehorig.

een erg leuk en sfeervol hotel op een gunstige locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was erg goed.

Fantastische plek om terug in de tijd te duiken en te genieten vamn de rust en de sfeer.

De sfeer die dit hotel uitstraalt en de inrichting. Als interieur designer is dit een aangename verrassing, zoveel oog voor details en kwalitatief erg hoogstaand.

Ontbijt prima, kamer klein maar ok.
    • Classic Kamer

Prijs-kwaliteit verhouding. Kamer was over de 200 euro per nacht, 20 euro toeslag ontbijt (vreemd) en 30 euro parking

Ontbijt prima, kamer klein maar ok...

Zeer net hotel met prettig personeel.
    • Maisonnette/duplex Familiekamer voor 4 Personen

Het is een mooi kleinschalig (20 kamers) familiehotel. De kamers zijn vorig jaar gerestaureerd en dat zie je. Het is prachtig en er is op elk detail gelet. De kamers en badkamer zijn schoon en netjes. Zeer compleet en goed verzorgd ontbijt. Tegen betaling staat je auto op een prima parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Gezellig, huiselijk hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Classic Kamer

's Avonds kwam de eigenaresse van het hotel de gastenkamers langs om chocolade eitjes te brengen met een briefje waarop ons een goede nacht gewenst werd. Geweldig!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Heerlijkheid
    • Classic Kamer

Los comentarios en Booking.com eran incorrectos! El hotel ha sido renovado finales 2016 y todo estaba fenomenal!

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Heel hygienisch schoon. Het personeel was ook heel behulpzaam en zelfs de aanraders waren uitstekend! Wij kunnen alleen maar vol lof zijn over dit prachtige boutique hotel in hartje Brugge!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prachtig romantisch hotel midden in centrum Brugge
    • Deluxe Kamer

Een klein tipje is misschien andere koffiebonen te kiezen in het apparaat (wat intenser) en echte hete melk om de overheerlijke chocomelk te kunnen maken.

De net gerenoveerde kamer( zoals het hele hotel) was ontzettend mooi, prachtig afgewerkt en heel erg sfeervol. Bijzonder mooie materialen en het bed zeer comfortabel. Het ontbijt is erg compleet , werkelijk heerlijke dingen en er is veel zorg besteed aan het dekken van de tafels en hygiene. Zeer de moeite waard. Mijn complimenten voor de zeer lieve familie en personeel. Wat hebben zij iets prachtigs neergezet!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Mooi hotel op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
    • Deluxe Kamer

Gehorig (wij konden de mensen boven ons goed horen) en het douchen in het bad (zonder douchegordijn) waardoor de badkamer helemaal nat werd.

Dichtbij het centrum en bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Mooi hotel, goede ligging, sfeervol maar wel prijzig.
    • Classic Kamer

Het is een behoorlijk prijzige overnachting.

De ligging van het hotel is fantastisch, maar ook het sfeervolle interieur. Weer eens wat anders, je voelt je bijna prins en prinses.

Een geweldige plaats voor time out!

De WC borstel is te dicht naast de kapstok in de badkamer.

Centraal gelegen, een zeer aangenaam kader, ruime kamers, super vriendelijke bediening....duidelijk familiaal gedreven.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het was top

Eigenlijk niks

De kamer was super mooi!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Locatie.

Locatie. Ontbijt

• Beoordeeld op: 22 september 2018

super hotel in super mooie stad

zeer mooie kamer met goed bed , lekker ontbijt , zeer vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt in een mooie sfeer!
    • Classic Kamer

Heerlijk ontbijt in een mooie sfeer!

Romantisch en uitstekend verzorgd

De inrichting en locatie

Top hotel
    • Deluxe Kamer

Absolute netheid met een welgemeende vriendelijkheid

Ontbijt, ligging

Goed hotel

Goede accommodatie

Midden in het centrum

Midden in het centrum

Heerlijk vertoeven met mijn dochter.

Alles perfect. Niets aan te merken.

Fantastisch ontbijt en perfecte rustige kamer. Zeer schoon het gehele hotel.

Luxe

???

Lokatie, romantisch en vriendelijk personeel

Geweldig verblijf in een sfeervol en prachtig ingericht hotel! Zeer aan te raden!
    • Classic Kamer

Geweldige sfeer en prachtige inrichting!

Zeer netjes vriendelijk en mooi

Zeer netjes vriendelijk en mooi

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Fantastisch!!!!!!!!
    • Bruidssuite

Niks! Het verblijf was veel tekort ;-)

Heerlijk ontbijt gehad, alles wat je nodig had(en nog meer) was aanwezig. Mooie ontbijtruimte!

Uitstekend, een echte aanrader!
    • Classic Kamer

Het personeel was ontzettend vriendelijk; de inrichting was erg mooi; ligging ideaal; ontbijt erg goed.

Alles was top!!!

Kamerprijs veel te duurCentraal gelegen-vriendelijke eigenaars en personeel-wat kietserig ingericht.

De junior sweat op de zolder de prijs is niet rechtvaardig, zeeeerr trage lift, parkeergeld € 30,-p.dag te bereiken via een zeeeer nauwe doorgang

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Aangenaam, sfeervol en luxueus verblijf op toplocatie

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Geweldig verblijf in historisch pand in Brugge
    • Deluxe Kamer

Geweldige kamer, alles uiterst verzorgd, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Wij hebben ervan genoten...

uitstekend

geen idee

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Een absolute aanrader voor iedereen!
    • Deluxe Kamer

Geweldig ontbijt, alles was tot in de puntjes verzorgd! Van bij de binnenkomst tot het vertrek was alles perfect in orde!

Zeer rustig, romantisch interieur, zeer netjes, uitgebreid...
    • Classic Kamer

Zeer rustig, romantisch interieur, zeer netjes, uitgebreid ontbijt, super locatie.

Zalig
    • Classic Kamer

heel fijn verblijf , voor herhaling vatbaar

de prijs van het ontbijt

de kamers waren geweldig , heel schoon , hygiene uitstekend

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Heerlijk hotel
    • Classic Kamer

Goed ontbijt, heerlijk bed, prima badkamer, dicht bij het centrum, prima locatie en hotel!

mooie kamer, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

mooie kamer, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 23 november 2017

TOP

KAMER EN ONTBIJT ZEER LEKKER EN DE INTERIEUR TOP

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Mooie kamer en een zeer goed ontbijt ook een zeer centrale...
    • Deluxe Kamer

Mooie kamer en een zeer goed ontbijt ook een zeer centrale ligging.

Super ontbijt, perfecte kamer!
    • Classic Kamer

Super ontbijt, perfecte kamer!

top

douche

het totaal

Uitstekend onthaal, prachtige kamer, vriendelijke personeel...
    • Classic Kamer

Uitstekend onthaal, prachtige kamer, vriendelijke personeel en zeer goed ontbijt en high tea! Merci! Ideale ligging met parkeerservice!

Supervriendelijk, verzorgd ontbijt en mooie kamers

Supervriendelijk, verzorgd ontbijt en mooie kamers