Beoordelingen over Hotel Die Prince 3-sterren

Albert I Promenade 41, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#8 van de 34 hotels in Oostende

Niet voor herhaling vatbaar

Een kamer voor 3 met maar 1 wastafel. Personeel niet zo vriendelijk heel pover ontbijt waarvan de kaas serieuze harde stukken had dus totaal niet vers.

Het enige goede was dat het kort overal bij ligt.

kamer was niet voorzien op 4 volwassenen

we hebben een kamer voor 4 volwassenen besteld en krijgen een groot bed en twee stapelbedden waar geen van ons ,volwassen op leeftijd vrouwen op geklommen kon ,hebben matras van het bovenste bed moeten afhalen en op de grond leggen ,het was duidelijk een kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen . Maar helaas beweerden ze bij de receptie dat het standaard familiekamers waren en hebben dus geen andere kamer gekregen . verder liet de wifi op de kamers te wensen over ,bij 2 personen was het redelijk ,bij de andere twee helemaal niet ,dus de kamer liet te wensen over

ontbijt was oke

Buiten het uitzicht dat men had op de kamer was het goed, zonder meer

Ik had een eenpersoonskamer gevraagd zonder zeezicht , maar steeds kijken op stomme muren was zeker niet ideaal te noemen.

Het ontbijt was goed,zonder meer , kamer 211 vond ik te duur voor haar liging. Je kijkt gewoon tegen muren en voor de prijs mocht dat wel een stuk beterik had een eenpersoon

Voor een kort verblijf vond ik het hotel voor herhaling vatbaar.

Voor mij persoonlijk had ik graag een waterkoker en koffie en thee faciliteiten op de kamer gehad en in de kast extra kussens. We hadden dit eventueel ook kunnen vragen aan de receptie

Het ontbijt was zeer goed en verzorgd , vriendelijk personeel

Een aanrader! En dat geldt ook voor Oostende.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkamer zou wat ruimer kunnen. Staand douchen in een klein badkuipje is niet echt comfortabel.

Prachtige locatie, aan het strand met zicht op zee. Goed ontbijt, comfortabele kamer, vriendelijke ontvangst.

Voor één nacht was dit absoluut voldoende.

We betaalden 90,- Euro voor een kamer zonder zeezicht (bakstenen muur). Aan de balie van het hotel was dit geafficheerd als de prijs voor zeezicht.

Voor herhaling vatbaar, leuke badstad!

de werken aan ondergrondse parking...

Mooie propere kamer. Lekker ontbijt, keuze genoeg. Vriendelijk personeel. Fietsen kunnen stallen, in het hotel, weinig plaats. Altijd drank te verkrijgen voor normale prijzen, zelfs service naar de kamer.

hebben genoten van een weekendje aan zee

lekker en ruim ontbijt maar eventueel de mogelijkheid van andere eierbereiding dan alleen gekookt eitje

de ligging, prijs kwaliteit, vriendelijk personeel

vriendelijke bediening , kamers voorzien van de...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

vriendelijke bediening , kamers voorzien van de noodzakelijke faciliteiten, zeer hygiënisch. zeer mooie ligging op de dijk van Oostende , kamer met zeezicht. mogelijheid tot parkeren. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Heel goed gelegen ! prijs kwaliteit zeker goed !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeer garage was HEEL stijl , voor die prijs mocht de auto wel wat meer beschermd staan . Stond buiten op een parkeer plein van een appartement blok

De kamers waren zeker groot genoeg voor ons verblijf , ontbijt was goed

We hadden prachtig weer en zijn dus veel buiten geweest......!!!!!

Ontbijt vonden wij zeer summier, een hard gekookt eitje.....!!!!! Geen roereieren of een stukje ontbijtspek te bespeuren (wat volgens mij al een standaard is sinds jaren) Koffie was echt niet lekker en na één tas is je inox kannetje al veel van z'n warmte verloren dus de volgende tassen worden kouder en kouder..... Het afruimen van de tafels is precies een sport om "het meeste lawaai te maken"......niet normaal. Er zijn twee aparte ontbijtruimtes, is niet zo gezellig.....

De kamer was zeer ruim en proper (superior kamer met lateraal zeezicht). Ligging is enorm, je wandelt naar beneden en je bent in de winkel-wandelstraten van Oostende of je kan onmiddellijk uitwaaien op het strand.

Prachtig uitzicht op zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er waren veel kleine wegwerpverpakkingen bij het ontbijt. Niet zo milieuvriendelijk.

Prachtig uitzicht op zee. Extra zithoekje in standaardkamer had ik niet verwacht. Lekker ontbijt. Jammer dat het hotel gaat verdwijnen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Goede uitvalsbasis met zicht op zee en 's morgens een heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontvangst mag iets losser zijn, eerder stijf.

Zeer lekker ontbijt! Consumpties ter plaatse aan zéér schappelijke prijzen! Kamer met zeezicht is niet zo ruim, maar goed bed en ijskastje aanwezig.

Gelukkig was het maar voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zeer lawaaierig. Papierdunne muren en alles te horen wat op straat gebeurt. We hadden trouwens een kamer gevraagd op een hoger verdieping, maar kregen een kamer op de eerste verdieping.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

mooi uitzicht op zee vanuit de kamer;
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamer was behoorlijk verouderd, maar er zijn ook vernieuwde kamers

mooi uitzicht op zee vanuit de kamer; prima ontbijt; wifi werkt goed; centraal gelegen

Gemakkelijk

Het bad was voor kinderen. Zeer klein. Hadden een duurdere kamer genomen dan onze vrienden en die hadden een douche.. was veel beter.

Ontbijt was goed (niet spectaculair). Sec maar goed. Lekkere verse broodjes.

We hebben genoten van vier dagen uitwaaien in een fijne stad en een aan te raden hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets viel echt tegen. Alleen de matrassen van de bedden waren niet echt goed. Het personeel aan de balie was correct, maar niet uitgesproken vriendelijk.

Prijs/kwaliteit is absoluut in orde: de infrastructuur van de kamers mag gemoderniseerd worden, maar dat wordt gecompenseerd door de voortreffelijke ligging. Ook het ontbijt voldoet zeker aan de vereisten. Het onderhoudspersoneel en de dames aan het ontbijt waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Mooi zicht, kamer en ontbijt maar gewoontjes
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Beetje oudbollig. Het is een oud hotel dat gerenoveerd werd! Het zou iets netter gemogen hebben!

Wij hadden een kamer met Zeezicht geboekt! Het uitzicht was dus goed. Spijtig van de werken voor de deur maar daar kan niemand wat aan doen!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prachtig gelegen aan de boulevard en de winkelstraat is dit een prachtig, schoon, comfortabel hotel.

Parkeren kostte € 14 per dag. Kamer wat gedateerd

Ontbijt gevarieerd en vers, goede bedden, alles heel schoon. Snel met schoonmaken kamers. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het ontbijt was zeer rijkelijk en lekker.

Er waren een aantal gebreken aan de faciliteiten die absoluut niet om te bekritiseren zijn , zoals de toiletbril die los op het toilet lag en een reeds gebruikt rolletje toiletpapier + het moeilijk bevestigen van de trap aan stapelbed. Anders mooi verzorgde kamer met al het nodige voor handen en proper gepoetst.

Het ontbijt was zeer rijkelijk en lekker. Het hotel ligt ook op een prachtige plaats die je voldoende de mogelijkheid heeft om zowel het centrum te bezoeken als een stevige wandeling te doen aan zee.

voor herhaling !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

eerder kleine eetzaal waar het ontbijt genuttigd wordt; was er druk en dus niet zo relax genoten van het nochtans uitstekend ontbijt.

comfortabele kamer met goed meubilair; prachtig uitzicht; zeer proper; lekker ontbijt; heel vriendelijk onthaal; zeer goede parkeergelegenheid in een veilige en propere ondergrondse parking heel dicht bij het hotel die de prijs van 14€ meer dan waard is !

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleine kamer! Vooral ruimte tussen bed en TV! Het niet vers gesneden fruit bij het ontbijt!

Ontbijt was goed en vriendelijke bediening! Ook de stilte in de gangen en de rust op de kamer!

Topper!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geweldige ligging. Oud maar zeer verzorg en proper hotel. Uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader voor kort verblijf (kleine kamers).

Hadden een prachtig verblijf. Zeker voor herhaling varbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een klein puntje dat voor ons beter kan is het feit dat een kannetje koffie ( of thee ) op tafel wordt gezet bij het ontbijt, dat is tegen het einde van het ontbijt niet warm meer. Misschien investeren in een automaat of thermoskannetjes.

Ontbijt was prima, alles was aanwezig, rustige plaats om te ontbijten. Gezellige bar, met zeezicht .Hadden ook een kamer met zeezicht geboekt ( een aanrader ). Vriendelijk personeel. Dichtbij centrum,casino-kursaal en strand. Was niet de eerste keer dat wij in dit hotel verbleven en zal zeker niet de laatste keer zijn.

Het verblijf was niet slecht maar we gaan hier toch niet terug en raden het onze vrienden niet aan

Wat ons heel zeker tegen viel was de man aan de receptie. Alles behalve vriendelijk. Wij vroegen of we konden parkeren in de omgeving en hij gaf ons direct een sleutel en een plannetje waar we de auto konden zetten zonder verdere uitleg. Bij de afrekening stond er voor 1nacht onmiddellijk 14 euro bij voor de parking. Het was toch maar een kleine moeite geweest om dit te zeggen bij het reserveren !!!!

Het ontbijt was wel ok. Niks bijzonder, alhoewel het kertmis was.

Goede tot zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Het ontbijt buffet was eerder bescheiden aan keuze, kwaliteit wel in orde.

Ruime moderne kamers, zeer proper, uitstekende ligging aan de dijk en dichtbij de winkelstraten en vele restaurants.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Heel aangenaam en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het slechte weer en de hevige mist. Maar daar kan niemand iets aan doen.

Mooie kamer met zicht op zee. Voldoende kastruimte, gemakkelijke zetels. 24u receptie. Dranken aan democratische prijzen. Goede service en heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Alles wat we nodig hadden was aanwezig.

prima ligging in het centrum

decoratie en vooral kleur ontbreekt, doet allemaal nogal onpersoonlijk aan dekbedgrootte te smal

inchektijd verkort/soepel, vanaf 12 uur mogelijk gemaakt

• Beoordeeld op: 12 december 2017

aangenaam verblijf

Netheid kamer kon beter. Shampoo en douchegel waren helaas niet bijgevuld... jammer. Onthaal was correct maar een beetje "stroef".

zeer lekker ontbijt, zeer goede ligging.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Perfecte ligging op de dijk

Verzorgd ontbijt met kannetje koffie en mand met broodjes op tafel. Dus minder aanschuiven aan het buffet. Voor de rest alles aanwezig. (wat mij betreft)

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed onthaal en service, mooie nette kamer met zeezicht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden pech dat er zo een sterke wind was waardoor er een gierend geluid kwam van op zee dat maar niet ophield en mijn nachtrust verstoorde... (tip: neem uit voorzorg oordopjes mee dan ben je tegen dergelijk geluid gewapend). Daarvoor zou ik het zeker niet laten van nogmaals in dit hotel een kamer met zeezicht te boeken want ik zou dan de volgende keer mijn voorzorgen nemen tegen dit geluid als het nog eens winderig zou zijn.

Goed onthaal en service, mooie nette kamer met zeezicht. Ontbijt: voldoende keuze en als men iets vroeg werd het direct voor de hotelgast gemaakt en gebracht (b.v. spiegelei...). Vriendelijke bediening bij ontbijt en heel behulpzaam personeel, zowel aan de balie als het onderhoudspersoneel. Prijs - kwaliteit was in orde!

Goedgelegen hotel, vooral met openbaar vervoer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mandje met pistolets op tafel is niet echt nodig, want rest staat toch aan buffet. Geen balkons aan voorzijde met zeezicht. Weinig parking in buurt, steile ingang zonder verlichting aan huurparking enkele straten verder. Onhandige plaats voor frigo op kamer in de kast.

Mooie lounche ruimte aan zeedijk, waar te weinig gebruik van gemaakt wordt. Ik heb er niemand een drankje zien nuttigen. Pal in het centrum, op de zeedijk, op wandelafstand van de havengeul, het station, winkelcentrum en theaterzaal

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Wij blijven terugkomen.

De verfbeurt in mijn kamer. Ik denk en zag ook dat mijn kamer een opfrisbeurt had gekregen.

Zeer vriendelijk personeel. Het totale plaatje klopt. Je kan dag en nacht rekenen op bediening.

De kamer was zeer ruim en zeer net.

Nihil.

De kamer was zeer ruim en zeer net. Het personeel was vriendelijk. Het ontbijt was zeker voldoende. Spek en eieren was wel een meerwaarde geweest.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Kamer was vrij modern en proper.

Ontbijt was niet zo uitgebreid. Gebakken eitjes werden niet aangeboden. Kreeg je wel als je erom vroeg.

Kamer was vrij modern en proper. Goede ligging op zeedijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima verblijf, mooie Stad Oostende en lekker uitgewaaid aan de Belgische kust
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamers zijn prima in orde en schoon. Wij hadden een kamer met zeezicht dat is aan te bevelen. Het ontbijt is heel goed verzorgt en in een buffet vorm opgesteld. De receptie medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden direct een goede indruk en voelt je meteen thuis. Een mooie longe waar je een drankje kan bestellen als je dat wilt. Je kan zelfs drankjes laten bezorgen op je kamer deze service kost niets. De stad Oostende heeft veel te bieden en een bezoek aan Brugge is zeker de moeite waard. Verder kan je met de kust tram de andere badplaatsen bezoeken, station en dergelijke ligt op loopafstand van het hotel. Wij komen zeker nog terug bij Hotel Die Prince,

Eenvoudige, maar schone kamer met frontaal zicht op zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eenvoudige, maar schone kamer met frontaal zicht op zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rijkelijk ontbijt, alleen de koffie vonden we niet zo lekker.

standaard met een goede ligging

Er is geen airco aanwezig waardoor het vrij warm was in de kamer. Vloerbekleding vervangen door laminaat of vloer. Douchescherm ipv douchegordijn. Niet hygiënisch

Het was een standaard ontbijt. Als je een eitje wou, moest je het maar vragen. Personeel was heel vriendelijk.

Zeer vriendelijk en een zeer goede service

Niks alles was top👍

Uitzicht naar de zee gewoon fantastisch om zo wakker te worden Ook de badkamer lekker groot En niet te vergeten de gastvrijheid en de goede service van de parkin we hadden de auto mogen laten staan tot dat we vertrokken naar huis super👍👍👍

Kon er door

Het ontbijt was maar heel gewoontjes, alle dagen hetzelfde. De parkeergarage was wel heeeeeel steil, aan de straat moest je erg opletten om de onderkant van je auto niet te beschadigen

Dat het kort bij het strand was, maar die meeuwen.....

fijn goed gelegen hotel op de dijk waar men zeer vriendelijk is !

matras bed

De vriendelijkheid van het personeel ! we waren met mijn bejaarde moeder welke vergat haar pilletjes te nemen, ze kreeg zonder probleem een koffie van het huis aangeboden, een kleine geste maar o zo belangrijk !

Fijn verblijf op de dijk van Oostende in een 'net' hotel zonder veel 'franjes'

matras van het bed

De vriendelijkheid van al het personeel ! Mijn 83 jarige moeder was mee en vergat haar pilletjes te nemen, een gratis koffie werd haar aangeboden hiervoor ... een kleine geste maar voor ons moeder was dit 'een zeer groots gebaar van vriendelijkheid'....

Eerlijke prijs, vriendelijk personeel

Warmte op de kamer.beter hoofdkussen

Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van deze deal via booking, zeker rekening houdend met de ligging van het hotel en dat het hoogseizoen is Personeel is ook zeer vriendelijk!

Alles wat het moet zijn voor deze prijs

Ouderwetste dekens op uitklapbare eenpersoonsbedden. Is niet meer van deze tijd... Niet oké voor mensen met allergieën. Kregen zonder problemen andere dekens

Gaan vragen of we langer konden gebruik maken van parking na uitschecken wegens héél druk die dag. Mocht blijven staan tot 17u! Zonder extra te betalen. Dat noem ik service! Ontbijt oké, voldoende aanwezig en vers. Vriendelijk personeel

Aanrader.

3 jaar geleden zelfde kamertype geboekt en prima in orde bevonden. Dit jaar viel op dat de kamer toe was aan een grondigere poetsbeurt. Ontbijtzaal te klein op drukke momenten, maar de gedienstigheid en vriendelijkheid van het personeel maakt veel goed.

Prijs/kwaliteit top!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

uitstekend hotel om in oostende te vertoeven.

de kamers waren ruim. ruime badkamer met apart toilet. uitgebreid ontbijt. uitstekende ligging, strand op 25 meter en winkelstraat met terrasjes om de hoek.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parking was een bergop die veel te stijl was.onderaan ging het veel te scherp naar boven waardoor je auto kan kapot rijden. Raam sloot niet goed af op de kamer. Vloer van kamer zag nog vuil van vorige mensen.

Ontbijt was goed. Personeel was zeer vriendelijk

Oude glorie

Op termijn zou men toch aan een grondige renovatie in fases moeten beginnen met een stijlvolle interieurarchitect.Vreselijke kunst aan de muren en smakeloos interieur.

Gerenoveerde oude glorie. Vriendelijk personeel en aangenaam ontbijt. Topligging.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

De ligging was prima.

Veel lawaai op de gang. Bed staat 1m naast de deur en je hoort heel goed wanneer andere hotelgasten hun kamer betreden of verlaten. De oprit voor de autoparking is écht vrij steil. we rijden met een gewone auto en de spoiler vooraan raakte telkens de grond.

De ligging was prima. Het ontbijt meer dan voldoende!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

voor herhaling vatbaar

miste wel glas/glazen op de kamer, eventueel koffiemachine op de kamer, ontbijt nogal basic maar lekker

ruime kamer, goed geïsoleerd (bijna niets te horen van buitenaf)

Ideaal voor een kort verblijf en dicht bij alles
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In onze kamer was er enkel een bad en de douchekop hing aan de kraan beneden. Men zou beter deze douchekop ergens bovenaan bevestigen. Verder viel onze deur constant dicht door ergens een trekgat. Met de scharnieren eens wat aan te spannen kan dit probleem opgelost geraken. Ontbijt op bed gevraagd, dit assortiment kon ook wat beter... maar 1 potje choco, kaas, ... voor 2 personen... enkel pistolets en geen koffiekoeken..

Prachtige kamer met mooie badkamer! Bed/Matras was van zeer goede kwaliteit. Voldoende opbergruimte.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Oostende, zon, winkels, strand, zee, terrasje ... wat moet een mens nog meer hebben

Zoals reeds eerder gezegd de veiligheid, daar heb ik het een beetje moeilijk mee. De kamers achteraan het hotel zijn qua inrichting net hetzelfde maar je kijkt wel uit op een blinde muur. 9 euro verschil voor een kamer met zeezicht. Die prijs kwaliteit verhouding klopt niet helemaal. Ik zou het hotel enkel en alleen nog boeken als ik een garantie kreeg op een kamer met zeezicht.

Ik kreeg ten eerste een volwaardige tweepersoonskamer en met zeezicht. Dat was voor mij subliem. Qua veiligheid had ik het beetje moeilijk met de niveauverschillen in het hotel die te overbruggen zijn met trappen. Wat als er " iets" zou gebeuren en het hotel moet zo snel Ogelijk ontruimd worden. Het doelgroeppubliek in deze periode waren ook al wat oudere mensen, dus ... niet echt veilig. Het ontbijt was ok maar nu ook niet meer of minder. Zoals thuis.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Fijne accomodatie met perfecte ligging en heel vriendelijk personeel/baas.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wat voor oudere mensen beter zou kunnen zijn de hoogte van de bedden. Zijn iets te laag zodat het moeilijk is voor een minder mobiel iemand om er uit op te staan.

De ligging is perfect, kamer met zeezicht en ook het salon beneden is fijn. Heel vriendelijk. Kamers werden dadelijk nog aangepast omdat er iemand bij was die een rollator moet gebruiken, super.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

douchegordijn onderaan oranje van de schimmel, zou...

douchegordijn onderaan oranje van de schimmel, zou regelmatig moeten vernieuwd worden de kamer was anders wel net, beetje muf in de kamer was er wel een minibar, doch deze was leeg stapelbed in de kamer was wel leuk voor de kids zeker vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Ik heb een goede driedaagse vakantie gehad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt kan iets verfijnder. De koffie viel qua smaak tegen. De matras daar was iets mee. Ik moest opletten of ik rolde het bed uit.

Het ontbijt was goed. De kamer viel goed mee. Het uitzicht was uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Aangenaam.

De matrassen waren te hard. Het was niet overal stofvrij!

Het ontbijt was prima! Ligging aan de zee! In de buurt van winkelstraat. Vriendelijk personeel. Fijn dat we een driepersoonskamer konden boeken.

Niet voor herhaling vatbaar

De kamer. De vensters sloten niet goed af, smorgens kon je niet gebruik maken van de douche daar het in de badkamer ijskoud was.

Het ontbijt, de ontvangst

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Prima ligging, prima ontbijt!

Promo kamer heeft uitzicht op blinde muur! Enkel goed om te slapen.

Lekker en uitgebreid ontbijt! Schitterende ligging, op de zeedijk, vlakbij winkelcentrum, vismijn,... Rustig gelegen, maar vlakbij uitgaansbuurt, cafés, restaurants, ... Heel goed bed!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

schitterend weer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De verwarming in de badkamer zag er nogal verroest uit, ook de voorgevel v/h pand is aan een renovatie toe !!

Aangename ontbijtzaal, vriendelijk personeel dat opdiende. Ook het onderhoudspersoneel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Slechte nachtrust door slecht bed/kussen

slaapkwaliteit door hard bed en vooral zeer slecht kussen viel enorm tegen slechte badkamer (douchen in bad, slechte verlichting)

locatie is zeer goed, vriendelijk, ontbijt is niet zeer uitgebreid maar wat er is is lekker

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Voor t ontbijt , ontbijtspek of n gebakken eitje zou het geheel afmaken

Er was een rijk assortiment aan beleg voor t ontbijt,en een uitstekend bed,goe geslapen,

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

goed hotel met uitstekende ligging

De parking die het hotel aanbiedt is zeer steil, bij het wegrijden komt de trekhaak van de auto tegen de grond.

Heerlijk ontbijt, vriendelijke bediening. Heel goed gelegen, aan de dijk, vlakbij alles

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Goed voor 1 nachtje
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Klein kamertje voor 2 personen, propere lakens maar vlekjes op , wss bloed dat er bij het wassen niet meer uit gaat. De kamer gaf een ingesloten gevoel en zijn verouderd , de kasten roken vermuft en de mini bar was leeg. De vloerbekleding in de gang is ook niet meer zo fris.

Het uitzicht, het ontbijt, vriendelijk personeel. Goed dat je pas s'middags (12 u ) moet uitchecken.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Oostende, voor herhaling vatbaar!

Van douchen wordt badkamer erg nat. Haakje voor douchekop zou toch handig zijn.

Ontbijt was goed. Uitzicht Zeekant uitstekend. Ramen kunnen open, genieten van de zeelucht en het geluid van de branding.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima verblijf in een keurig hotel aan de boulevard

Het personeel is erg vriendelijk en het ontbrak ons aan niets. We kregen een prima kamer op de zevende met zeezicht en daar was niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Een heerlijk lang weekend aan zee genieten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de douche er was geen mogelijkheid de douche kop op te hangen. Het was in het hele hotel erg warm. Zonde van al die energie.

De kamer met prachtig uitzicht op zee. Jammer dat je zelf eerst de ramen moest lappen alvorens je van het mooie uitzicht kon genieten.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Goed gelegen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bij het ontbijt wordt aan sommige gasten voorgesteld of ze een omeletje of spiegeleitje willen. Aan ons en aan nog andere gasten niet. Dit is wel raar, liefst aan iedereen of aan niemand de mogelijkheid geven. Voor de rest is het ontbijt wel in orde.

Goed gelegen

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Uitstekend hotel in een ideale lokatie met vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Je kunt helaas niet dineren in het hotel, maar wel ontbijten.

Het raam kon open zodat je het geruis van de zee kon horen. Ook de verlichting in mijn kamer was ver boven gemiddeld goed.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Uitstekende ligging op de zeedijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De koffie bij het ontbijt kan beter.

De kamer met zicht op zee. De nabijheid van de parking. De locatie op de zeedijk, en de nabijheid van de visserskaai met uitstekende restaurants. Twee liften naast elkaar, zodat je nooit moet wachten.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Voor een snelle herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de periode waarin ik er was liet de televisie het spijtig genoeg afweten, wat bij korte winterse dagen nochthans een meerwaarde is.

Heerlijke kamer, zeer netjes, goed ingericht, slaapcomfort, praktische badkamer.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Dringend de renovatie afwerken en correct communiceren over eventuele ongemakken

Wij wilden drie volwaardige bedden maar kregen gewoon een extra bedje bij ons 2-persoonsbed geschoven. Bij de online boeking waren nochtans kamers met volwaardige extra bedden beschikbaar. Jammer, zegt men dan, U had maar geen 2-persoonsbed moet vragen ... ?! Daarenboven was het ijzig kid aan het raam waar het bedje stond. Enige compensatie ? Niet mogelijk als je over booking boekt ... Ontbijt is correct maar erg basic. De koffie viel erg tegen. Er werd gerenoveerd aan en rond de lift en dat was op het 8e wel te merken, maar het viel al bij al nog mee.

Het hotel ligt op de zeedijk, dicht bij het kunstwerk van Arne Quinzen dus best centraal.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Niet voor herhaling vatbaar...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Comfort op de kamer was niet geweldig. Bed was alles behalve comfortabel, badkamer verouderd, vloerverwarming kon niet afgezet worden waardoor het te warm was op de kamer en we de venster hebben moeten openzetten. Wel wat lawaai van buiten daardoor op sommige momenten.

Ligging is perfect. Ontbijt sober maar wel heel lekkere pistolets! Eitjes dadelijk gebakken op vraag.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

En goed hotel dat prijs kwaliteit zeker aan te raden is.

Wij hadden kamers aan de achterkant, weinig lichtinval en aan een opfrisbeurt toe. Dit zal binnen een tijdje wel in orde zijn aangezien we gehoord hebben dat ze op andere verdiepingen aan het renoveren zijn.

Ontbijt was basic maar goed en voldoende. Pluspunt,de drankjes in het hotel ,als men de fles nam waren verrassend goedkoop.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Even een heerlijk ontsnappen aan de alledaagsheid!

Daar mijn vader invalide is was de parking een serieuze uitdaging gezien de immens steile helling

Ofschoon het hotel vergeleken bij vroeger een stuk groter is geworden, doet het er alles aan een warme, familiale sfeer vast te houden. Het personeel is zeer gedreven en vol alertheid voor de noden van elke bezoeker. De gekozen gezinskamer was heerlijk ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Aangenaam.

Meestal geen wifi in de kamer.. alleen af en toe. Je moest beneden gaan zitten. Dure parking. (15 euro per nacht,maar omdat er weinig volk was mochten wij de auto in de dag laten staan op een niet overdekte plaats.)

Ontbijt goed.