Beoordelingen over Castel de Pont-a-Lesse 3-sterren

De Pont-a-Lesse 31, 5500 Pont-a-lesse, België

#1 van de 1 hotels in Pont-a-lesse

Een rustig plekje in de betoverende natuur.

De reclame was zo mooi afgebeeld en daardoor waren mijn verwachtingen iets hoger. Het restaurant leek op foto iets mooier en ook het golfterrein was niet echt verzorgt. Voor de rest heb ik echt genoten.

We hebben vooral genoten van de prachtige tuin met zijn uitzonderlijke reuze grote bomen en de kilometerslange wandelroute doorheen het mooie bos en park. En daarna natuurlijk het lekkere eten.

Zeer goed hotel, met een lekker restaurant en zeer vriendelijk personeel.

Prachtige omgeving. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Verzorgd restaurant en lekkere maaltijden. Zeer mooi en proper terrras, met goede bediening.

Sfeervol hotel. Maar wel druk.

Kamer en badkamer zijn erg klein. s Nachts begon af en toe de afzuiging te rammelen. Bed een beetje hard. Een beetje massaal allemaal. Veel mensen.

Prachtige orangerie. 4 Gangen diner is goed. Sfeervolle plek en prachtige omgeving. Je wandelt zo de tuin in die er mooi bij ligt.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zalige rust.

Zwakke Wi-Fi.

Prachtige ligging. Ruime kamer, keuze met ligbad of douche. Tv, frigo, elke kamer met privé- terras. Zeer ruim ontbijtbuffet voor 15€ p.p., niet verplicht. Binnenzwembad. Verhouding tussen prijs en kwaliteit prima, zowat beste van deze mooie streek. Gelegen in mooi groot park met oude bomen en klimrotsen. Vriendelijk onthaal en personeel. Mooie bar. Restaurant niet uitgetest.

Even vertoeven op een Idyllisch plekje in BE

Belichting in badkamer. Schemerlichtjes helpen niet om je make up feilloos aan te brengen. Gelukkig ruime spiegel in ruime kamer.

Hotel is een verborgen parel in een afgelegen groene omgeving

Uitstekend hotel in prachtige streek.

Helaas zijn enkele dingen aan het vervallen: het buitenzwembad, de minigolf, de tennisterreinen. Wel begrijpelijk. Er is al heel veel en heel goed personeel, maar het hotel , het restaurant, het prachtige park, de eigen klimrotsen moeten vreselijk arbeidsintensief zijn.

Het prachtige park. Het zeer vriendelijke onthaal. De zeer mooie ligging. De stijlvolle bar in het oude kasteel. De grote kamer met ligbad, frigo, grote tv, eigen terras, veel privacy. Het binnenzwembad. Het uitstekend ontbijtbuffet, met werkelijk alles !! Het vriendelijke personeel. De verhouding tussen prijs en kwaliteit (zeker met Booking.com) We komen zeker terug. Prachtige streek.

Gezellig hotel in goede omgeving

Het zwembad was niet heel proper alsook het bestek. Het toilet was scheef bevestigd aan de muur (202) en de doucheslang was los (spoot water uit).

Het restaurant en ook het 3-talig personeel was handig. Er waren voldoende mogelijkheden om aan infformatie te geraken over de omgeving.

Goed hotel met ruimte voor verbeteringen.

Onduidelijkheid over de kosten (ook door booking.com). Er zijn weinig faciliteiten in het hotel zoals een poeltafel enz.

De prachtige omgeving. Ook de klantvriendelijkheid van de receptie is als prettig ervaren

1 x maar niet weer.

Wat erg tegenviel was de gehorigheid van de kamer. De vloer kraakt aan alle kanten. De badkamer heeft een bad-douche en is als geheel behoorlijk klein. Het zwembad was niet helder en heeft net als de tuin achterstallig onderhoud.

Ontbijt was zeer uitgebreid en keurig verzorgd.

Afgesloten van de buitenwereld!

Geen bereik en Wifi werkte niet! Geen oplossing gekregen! Geen telefoon die ik kon gebruiken in het hotel. Gevolg familie heel ongerust omdat ze mij op geen enkele manier konden bereiken! Buffet was heel mager. Ik heb 33€ betaald voor het (Grill)Buffet maar ik heb juist een heel klein stukje rundsvlees en een stukje merguez kunnen nemen. Alles was koud en de groenten waren zeker niet gevarieerd. Met een kind van 6 jaar die normaal alles lust was het niet makkelijk om iets lekker te vinden in het buffet. Aan de receptie stond een jongen die bijna onverstaanbaar was. Ik ben nochtans tweetalig maar deze jongen sprak heel onduidelijk. Ik vroeg hem ook over de Wifi en hij heeft geen moeite gedaan om te helpen. Het meisje aan de receptie heeft haar best gedaan maar het lukte niet.

Zwembad en kamer

Ruime kamer op een schitterende locatie.

Geen gsm-bereik (waar hotel waarschijnlijk niets kan aan doen) met daar bovenop een ondermaatse wi-fi (waar het hotel wél iets kan aan doen). Een info-brochure met daarop de faciliteiten van het hotel in de kamer zou ook wel welkom zijn.

Ruime kamer op een schitterende locatie.

Zeer ruime en nette kamer, goed bed, propere badkamer, goed...

prijs-kwaliteit verhouding toch redelijk duur. Bij het ontbijt moest je vb heel lang aanschuiven om een kop koffie uit het automaat te kunnen nemen. Voor de prijs van de kamer + ontbijt, zou dit niet mogen vind ik.

Zeer ruime en nette kamer, goed bed, propere badkamer, goed ontbijt ( behalve wachtrij voor de koffie smorgens )

Mijn beoordeling

De bar was onderbemand en er was geen overzicht om alle bestellingen rond te krijgen,waardoor een stress situatie onstond,op een plaats waar ik eigelijk tot rust wil komen.Jammer

Wat mij het meeste beviel was de omgeving ,uitzicht,tuin

Hopelijk tot nog eens

NIETS viel tegen, misschien enkele onbelangrijke opmerkingen. 2 stoelen en/of zetels in de kamer was beter geweeest. Het etensuur (19.00) was voor ons (plus 80) na een dag in de buitenlucht, wat laat.

ALLES was goed tot zeer goed, en wat het ontbijt betreft, perfect; Verder de enorme kamer. De stilte.

Weekje Castel

Jammer dat er niet wat speeltuigen buitenstonden voor mensen met kinderen. Zelf heb ik wel geen maar hoorde andere gezinnen daarover klagen. 'S avonds kan je enkel van de kaart eten in het restaurant en nogal duur volgens wat je krijgt. Ook jammer dat er geen kindermenu's aanwezig zijn.

De natuur rond het hotel. De rust. Vriendelijk personeel!!!!! Propere en hygiënische kamers.

Goede locatie, midden in het groen, en lekkere ruime kamers.

Jammer dat sommige personeelsleden alleen Frans spreken. Voorzieningen bij en rondom hotel kunnen we opknapbeurt gebruiken.

Goede locatie, midden in het groen, en lekkere ruime kamers. Prima ontbijt.

dat de buitenactiviteiten slecht of nauwelijks onderhouden...

dat de buitenactiviteiten slecht of nauwelijks onderhouden zijn, wij mini golven graag maar deze was niet bespeelbaar en de kegelbaan lag er ook verwildert bij, de vijver stond leeg en het zwembad vonden we ook slecht onderhouden en vies het water in het binnenzwembad was zelfs koud en heel onaangenaam ook is er geen verlichting aanwezig in de tuin om s avonds een wandeling te maken, ook het buiten zwembad dat vermeld staat hebben we niet gevonden. Het ontbijt te weinig variatie en het eten a la carte ook te weinig keuze, de douche wisselde dikwijls van koud naar warm.

aangenaam hotel voor herhaling vatbaar

accommodatie aan het zwembad

het ontbijt is zeer uitgebreid en het restaurant heeft een lekkere keuken en laat u als klant kiezen voor buffet menu of à la carte .

Het personeel in het restaurant hebben een erg laag service...

Het personeel in het restaurant hebben een erg laag service gevoel. Zijn niet aardig op een enkeling na. Vooral de wat oudere kunnen als voorbeeld de jongere nemen. Verder werd ons bij het inchecken niet vermeld over de kosten van het ontbijt. En sprak de man niet zijn talen. Het welkomgevoel hebben wij niet mogen ervaren. De ligging is prachtig en goed bereikbaar. De kamer was prima. Het schoonmaakpersoneel was aardiger dan het restaurantpersoneel.

Mooi hotel net buiten het centrum

Inloopdouche zou beter zijn dan het bad die er nu staat

Dat ons verzoek zonder probleem ingewilligd werd en dat onze hond op de kamer mocht alhoewel er tapijt ligt op de kamer

Prijs kwaliteit goed
    • Standaard Driepersoonskamer

Zwembad wat aan de kleine kant en restaurant was wat aan de dure kant

Ontbijt was uitgebreid onze kamer was groot en had een, douchen en bad .er was airco aanwezig en een terras

prima hotel en prachtig gelegen, maar dineren doe je beter elders :-)

Het restaurant was een zware teleurstelling. De menukaart en foto's waren veelbelovend, maar wat er geserveerd werd, was heel wat minder: wat een geflambeerde abrikoos moest zijn, was in werkelijkheid een gebakken perzik uit blik, om maar een voorbeeld te geven. Het ontbijt was dan weer wel in orde, al was ook dit niet het allerbeste ooit.

De kamer en badkamer waren prima in orde, met koelkast en safe. Fijn dat er een zwembad is, zij het ietwat verouderd, en ligstoelen.

Fijn verblijf in een groene omgeving

Het ontbijt was wat slordig. Voor een tas koffie moest je echt in een file gaan staan. Dat is 'not done' voor deze zaak.

De kamer was ruim. Flesje water in de minibar was heel fijn. De Orangerie (restaurant) was gezellig en mooi ingericht. Het eten was lekker.

Mooie locatie in het groen nabij de Lesse.

Het ontbijt was ok maar niet top (bv. geen vers fruitsap, keuze mocht wel iets uitgebreider zijn). Personeel bij het ontbijt niet altijd even vriendelijk. Prijs-kwaliteit verhouding van het restaurant stelde teleur: de maaltijden waren weinig verfijnd maar de prijs was wel aan de hoge kant. We kregen verschillende keren vlees dat te veel doorbakken was (bv. steak saignant gevraagd maar volledig doorbakken gekregen).

Mooie locatie in het groen nabij de Lesse. Er is een grote aangename tuin en terras bij het hotel. Verfrissend zwembad. Kamer goed qua indeling en badkamer in orde. Personeel over het algemeen vriendelijk en hulpvaardig.

Overvloed in alles, qua weer , eten omgeving en accommodatie.

Ik zou het niet weten, alles was perfect!

Keuze te over wat betreft ontbijt, gewoon super! Zeer nette kamers, uitermate behulpzaam personeel en mooie omgeving om te verblijven. Niet goedkoop, maar zeker een aanrader. Ons gaan ze er zeker vaker zien!

Supervriendelijk en meertalig personeel!

Supervriendelijk en meertalig personeel! Hotel was voorzien van alles, gratis toegang tot het zwembad en gelegen aan een prachtige locatie! Makkelijke in-en-uitcheck! Personeel krijgt een dikke 10!

Super verblijf, prima prijs, zeker het ontbijt extra nemen en lunch was ook super (niet goedkoop)
    • Standaard Driepersoonskamer

Onvoldoende parking. Heb de 2 de nacht auto buiten moeten parkeren langs de straat. Ben mindervalide en er waren 2 plaatsen en de rest was te smal.

super ruime kamer ook nadat we een upgrade hadden gedaan van 2 naar 3 personen

super ligging midden mooie natuur, rustig

kleine bedden, weinig waterdruk in douche, veel te weinig ligbedden aan het zwembad. 1 koffiemachine voor het ganse ontbijt = wachtrij .....incheck slechts vanaf 15.30 u uitcheck om 10.30 u .......

super ligging midden mooie natuur, rustig

Een mooi locatie voor wie dichtbij Dinant wil zijn, maar toch van voldoende rust wil kunnen genieten

Voldoende ruimte om comfortabel te ontbijten, lunchen en dineren, zowel binnen als buiten. Het zwembad is een pluspunt en de ligbedden bieden rust om te genieten na een lange wandeling. De omkleedruimtes zijn voor verbetering vatbaar (een beetje meer privacy op een comfortabelere manier zou leuk zijn).De vriendelijkheid van het personeel is het vermelden waard.

Goed hotel voor kort verblijf

De douchebak bij het zwembad is totaal verroest, mag wel vervangen worden.

De locatie van het hotel vlakbij Dinant is prachtig. Mooie fietsroutes gemaakt, met hier en daar wel wat klimwerk, maar over het algemeen goed te doen (e-bike). Prima zwembad. De receptionist deed zijn best om in het Nederlands te praten, wat hem aardig lukte. Parkeren bij het hotel op eigen terrein.

Leuk verblijf, voor herhaling vatbaar!

1 dag geen warm water om te douchen, maar er werd wel een alternatief aangeboden. Volgende dag terug alles ok. Verroeste douchekabine aan het zwembad, dus op de kamer moeten douchen na het zwemmen. (renovatie staat op de planning volgens het personeel)

lekker ontbijt, goed bed, en voldoende ruime kamer. Een mooie parktuin, rustig gelegen en toch op wandelafstand van Ansereme en Dinant, vriendelijk personeel

Mooie locatie

Wij werden vaak en goed geholpen door een stagiaire. Hij was een heel zachtaardig persoon maar merkte dat hij niet goed begeleid werd door het personeel. Dat was jammer om te zien. Tevens miste wij een bepaalde gastronomie bij de personeelsleden.

Locatie was top! In een bosrijk gebied waar je lekker kunt wandelen

Het was prima.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het is jammer dat alleen de baliemedewerker / receptioniste Nederlands sprak. Op uw site geeft u namelijk aan dat u mijn taal spreekt, en dat is dus beperkt tot de baliemedewerker. Onder het bed lag viezigheid, daar was niet schoongemaakt.

De locatie en het park zijn prachtig.

ontbijt was goed , eerste maal was slecht en te vettig...

de kamer was niet in orde geen airco en stekker lag kapot op de grond , maar dank zij een behulpzame persoon die s'avond aan de receptie gaat is toch in orde gekomen .

ontbijt was goed , eerste maal was slecht en te vettig waarom de boter saus niet apart opgediend , tweede avond was goed omdat we gevraagd hebben de saus apart op te dienen .

prima verblijf

dat het hotel restaurant niet had wat er op de menukaart stond locatie vrij ver van de stad, je kon niet lopend naar andere eetgelegenheden

mooie locatie rustige omgeving hotel ligt in mooi park

Mooi hotel met veel potentie maar met een paar verbeterpuntjes
    • Standaard Driepersoonskamer

- Het ontbijt was voldoende maar had wat gevarieerder mogen zijn gezien de prijs van een overnachting, er is niet heel veel keuze. - De kamer die wij hadden was tevens toe aan een opknapbeurt, de muur naast het toilet was vies en de rand kit bij het wasbak was ook weg gekrabt leek het wel, waardoor er wat viezige vlekken achter waren gebleven. - Ik had ook wel sterk het vermoeden dat wij werden benadeeld bij de kamerindeling vanwege het feit dat wij een hond bij hadden (alhoewel wij het hotel wel specifiek geselecteerd hadden omdat honden welkom zijn) en daardoor een minder mooi/oudere kamer kregen. Oorspronkelijk hadden we een drie persoonskamer geboekt en bij aankomst kregen we, zonder waarschuwing, een tweepersoonskamer omdat de driepersoonskamers volgens hen volgeboekt waren. Uiteindelijk kregen we het verschil in prijs wel terug, maar hier hebben wij zelf om moeten vragen, dit werd niet direct aangeboden.

Het hotel heeft een prachtige ligging en een hele mooie tuin. Ook de andere openbare ruimtes van het hotel zijn erg mooi (restaurant en bar). Vanwege de ligging is het een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Vriendelijkheid van elk personeelslid.

Vriendelijkheid van elk personeelslid. Voor de tweede maal er verbleven , het was er heel druk doch iedereen sprak ons aan met de glimlach. De kamers zijn ruim en kraak net. Niks mankeerde er.

Topvoetballer- in

Alhoewel het een groot hotel is konden onze fietsen niet binnen veilig gestald worden. Ze moesten buiten blijven staan

Mooie, ruime kamers. Zeer goed onderhouden hotel. Zeer lekker eten, zeer kwalitatief Vriendelijke bediening Omgeving is supermooi. Een echte aanrader.

voldeed aan mijn doel

1) Kamer 106 heeft matig uitzicht; kijkt tegen dak restaurant aan 2) Toilet is krap door veel zaken die aan de muur in de weg hangen

ligging in de natuur is prima

De kamer mocht iets ruimer aangezien wij er met een grote hond verbleven, een directe uitgang naar buiten was wel handig geweest. Bij het ontbijt miste ik vers fruitsap, maar over het algemeen was alles heel goed in orde.

Super mooie locatie, prachtig domein en heel mooi gerenoveerd kasteel. Vriendelijk personeel en heel lekker eten in het restaurant.

Fijn verblijf gehad, zou zo teruggaan.

Het was een modern hotel, goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Nette kamers. We hadden eerst uitzicht op een betonnen wand. We vroegen om een andere kamer met uitzicht op de tuin en dat werd direct geregeld.

We hebben genoten van de omgeving en de rust.

Kamer was in orde, alleen een comfortabel zeteltje ontbrak.` Het eten in het restaurant was niets speciaals, wel lekkere wijn. Meubilair in de salon paste niet in het kader . Spijtig .

Mooi gelegen, indrukwekkend gebouw, vooral de inkomhal was imponerend.

Ruime rustige kamer.

Geen informatie over hotel op de kamer, al bleek achteraf dat er wat info stond op de kamerwijzer

Ruime rustige kamer. Ruim restaurant met goed ontbijtbuffet Rustig gelegen als uitvalsbasis voor wandelaars

Leuk en goed verblijf

De verwarming ging niet zo goed. Het zwembad water mag warmer plus de kleedkamers waren niet zo proper.

De rust, de omgeving, het personeel, het avondeten.

Fijne locatie, prima verblijf, maar verwacht geen vuurwerk.

Personeel. Het personaal is duidelijk niet grataind op hospitaliteit. Geen goed ontvangst, zeer kort af en ze gingen niet vriendelijk om met onze vragen. Het personeel loopt er rond alsof het er niet wilt zijn en dat is jammer. Het ontbijt was ok, maar thuis op zaterdagochtend doen we het beter. Er zit geen liefde in dit verblijf. Ik zou dit verblijf dan ook niet adviseren bij familie en vrienden.

Schone ruime kamer. Locatie is goed met mooi uitzicht op het dal. De prijs is netjes. Goed te bereiken met de auto en op 5min rijden van Dinant.

ok, maar we gaan er niet terug

geen warm gevoel: als je binnenkomt wordt je niet welkom geheten en ook bij uitcheck geen vriendelijk woord, ze doen wat ze moeten doen en meer absoluut niet

omgeving

De ligging en het gebouw.

Geen info op de kamers van openingstijden restaurant, zwembad, uur verlaten kamer, ontbijttijden , wifi , noodnummers,...

De ligging en het gebouw. Praktische badkamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Comfortabel en aangenaam hotel voor kort verblijf van 2 tot 4 nachten.

Nederlandse taal? aan de receptie (maar Vlamingen passen zich altijd aan, en vorig verblijf was dit wel een stuk beter), Echt TE WEINIG Verlichting op de parking, Wellness met sauna's/stoombad/jacuzzi's zou een welgekomen extra zijn(vooral met het Belgisch Onvoorspelbaar weer) en ook een Gezondheids-bijdrage betekenen (nu gaan wij nr Duitsland of Oostenrijk om dit te vinden). Hiervoor is het pand ruim genoeg, een beetje vergaderruimtes innemen en ombouwen... De bar heeft Te hoge prijzen voor een 4cl aperitief of een 4cl degustief. Alsook coctailprijzen swingen de pan uit. Dit kan je vermijden door naar Dinant-centre te gaan.

Kerstdinner heel Fijn en ruimschoots voldoende en zeker prijs/kwaliteit (+uitstekende opvolging en bediening), Ontbijt vers, lekker en ruim aanbod, Aangename Kerstsfeer, Toffe wandelingen voor kort verblijf, Zwembad is een meerwaarde

Teleurgesteld ondanks goede commentaar op booking!!

Service in het restaurant is bar slecht. Eten middelmatige kwaliteit. Warm eten lauw opgediend. 4 x gevraagd om een fles wijn en uiteindelijk zelf moeten gaan halen. Ofwel is de organisatie slecht ofwel voldoet het personeel niet.

Mooi en goed gelegen hotel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prachtige ligging met vele wandelingen met vertrek aan het hotel

Een klein min puntje de kaart in het restaurant zou uitgebreider mogen zijn .

Ontbijt zeer uitgebreid , prachtige renoveerde kamer met alle faciliteiten .

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goede bedden.

Het bad was niet schoon. Plotseling stond 's ochtends er een schoonmaakster in de kamer. De wekker ging om 03:00 uur af. De receptionste deed alles af met een antwoord als "ja dat kan gebeuren..."

Goede bedden. Het was rustig. Het zwembad. Sauna. De omgeving.

Fijn verblijf in een rustige omgeving.

Iedereen had honger om 19u, gezien de drukte op 1/11 duurde het lang voor we brood en een drankje kregen. Daarna ging de bediening wel snel en de fazant was erg lekker.

De ligging is zalig. Zou het graag eens in de zomer zien. Mooie streek, mooi gebouw, kamers meer dan ok. Lekker ontbijt. Gezellige bar met haard.

heerlijk ontbijt, mooi terrasje op het gelijkvloers,...

de verlichting op de kamers. Misschien beter wit licht dan geel licht.

heerlijk ontbijt, mooi terrasje op het gelijkvloers, prachtig park , nette omgeving, zeer goed eten in restaurant.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

ontbijt in orde alleen het ei te melkachtig;

We waren eenmaal te laat om avondmaal te reserveren;Zelfs in de bar niets te verkrijgen.Waren verplicht in Dinant-uiteindelijk in Anseremme - te gaan eten.

ontbijt in orde alleen het ei te melkachtig;Kamer was super :zeer ruim

Ik keer zeker nog eens terug buiten het toeristische seizoen

ondanks het feit dat het hotel volgeboekt was tijdens de herfstvakantie had het personeel de dienstverlening perfect onder controle. ligging is fantastisch en kamers zijn goed ingericht en erg stil

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Mooi hotel. Jammer van het soort volk wat weigert anders dan Frans te praten

Alleen de receptie spreekt beetje Hollands De rest weigert ook maar 1 Hollands woord te spreken of te verstaan

Mooie kamer lekker ruim Mooie rustgevende omgeving

Fijn hotel voor wandelen, fietsen en klimmen.

Prijs kwaliteit verhouding van het restaurant. Eten was goed van kwaliteit, niet heel bijzonder. Gerechten wel aan de prijs.

Standaard kamer niet al te groot, wel alles aanwezig en schoon. Prima accommodatie als u van bergbeklimmen houdt. Restaurant goed, wel prijzig, voor deze prijs mag je wel iets meer verwachten. Behoorlijke afstand naar Dinant waardoor eten in het restaurant van het hotel vanzelfsprekend is.

Mooi hotel in een romantische setting

Sommige fasciliteiten waren aan hun lot overgelaten en slecht onderhouden, zoals de minigolf en douche aan het zwembad

Het hotel ligt op een prachtige locatie, in de tuin van het hotel kan je al heerlijk wandelen en naast het hotel beginnen heel erg mooie wandelwegen. Dinant is maar een kwartiertje rijden, dus ook ideaal voor een uitstap. Het ontbijt was ook heel lekker, met veel kwaliteitsvolle producten.

Ok voor een korte overnachting

Het eten in het restaurant viel tegen en prijzige gins (5cl is 12 euro). Tapijt in de kamer. Lang wachten op de bediening voor het terras. Korte tijdspanne in de week om te ontbijten en snelle check out. Einde ontbijt om 10u00 en check out om 10u30.

Grote kamer met mooi uitzicht op de tuin. Vriendelijk onthaal. Rustig zwembad en kalm terras. Airco zowel in de kamer als in het restaurant. Goede parkeerplaatsen en duidelijke wegbeschrijving.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

drie erg negatieve punten, gaan er nooit meer boeken

zeer erg vonden we dat er géén enkel vlaams tv-kanaal werkte, dat kan ABSOLUUT NIET meer dan 20 kanalen maar géén enkel vlaams wifi werkte NIET in kamer, in restaurant waren individuele prijzen van voorgerechten, hoofdschotels en desserts van de chef menu NIET aangeduid, men kon die wel bestellen maar is was géén prijsaanduiding DIT KAN ABSOLUUT NIET

ontbijt was uitgebreid grote kamer mooie tuin

Stijlvol en zeer aangenaam hotel in rustige bosrijke...

Misschien een iets uitgebreider menukaart ?

Stijlvol en zeer aangenaam hotel in rustige bosrijke omgeving. Prima prijs/kwaliteit ! Volgende keer blijven we langer !

Het was voor herhaling vatbaar.

Eigenlijk niets, behalve dan dat we een kleinere kamer hadden vergeleken met ons reisgezelschap voor dezelfde prijs. De badkamer was aan de krappe kant. Heeft ook met prijs/kamer te maken.

Het ontbijt was geweldig, alles was aanwezig. De omgeving en de tuin waren prachtig. Ook binnen in het hotel was het prettig vertoeven. We kwamen er thuis . We zijn in juli ook al geweest en in augustus teruggekomen. Personeel is vriendelijk.

goede prijs kwaliteit

de kamer en zwembad waren een beetje klein en de matrassen waren ook niet van de beste kwaliteit, voor de rest was alles prima

Heel vriendelijke personeel, mooie hotel, ruime keuze bij het ontbijt, geweldige locatie

Lekker gegegeten. Goede nachtrust lekker ontbijt Voor herhaling vatbaar en zeker aan te prijzen.
    • Standaard Driepersoonskamer

Niet van toepassing Wij waren heel tevreden

De kamer was confortabel en netjes Heel lekker ontbijt en zeker voldoende en alles was voorhanden Eten ook heel lekker

Landelijk genieten

Het bed en hoofdkussen vond ik niet comfortabel. Bed was te hard. We hadden een bad op de kamer, maar geen losse douche. Bankje op de kamer kraakte. Op de kamer geen enkele informatie (alleen op de deur info over nooduitgangen etc.). Kamers bijgebouw vrij gehorig.

Mooie landelijke omgeving. Mooi hoofdgebouw. Prettig terras. We zaten in het bijgebouw (kamer 156) en hadden een ruim balkon met tafel en 2 stoelen. Koelkastje op kamer. Bij receptie informatie over wandelroutes in omgeving en menu van restaurant.

Prachtige, ruime tuin achter het hotel.

Niet heel vlot bereikbaar, ligt redelijk afgelegen. Op de kamer had er wat meer verlichting mogen zijn.

Prachtige, ruime tuin achter het hotel. Het is ook heel rustig gelegen. Lekker en zeer uitgebreid ontbijt. Kamer en badkamer waren goed ingericht en ruim genoeg.

Veelgebrkn op de kamer douche byna niet in te stappen voor...
    • Standaard Driepersoonskamer

Geen uitleg op kamer waar zwemkom eetzaal enz was

Veelgebrkn op de kamer douche byna niet in te stappen voor 70plussers er ing vanalles llos op de kinderkamer geen stoel om op te zitten personeel was heel goedg

Erg vriendelijk personeel aan de receptie.

Het hotel was volzet, daarom waarschijnlijk verliep het ontbijt een beetje chaotisch. Lange wachttijden aan het enige koffieapparaat, eten werd laat aangevuld.

Erg vriendelijk personeel aan de receptie. Mooie locatie.

prachtige locatie in het bos, uitstekende uitvalsbasis voor...

Diner viel tegen. Weinig keus, nogal standaard gerechten en middelmatig klaargemaakt. De service op het terras voor de borrel kon echt niet: de obers zaten binnen wat te kletsen en hadden het daarmee blijkbaar te druk voor de bediening.

prachtige locatie in het bos, uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen. Mooie grote tuin bij het hotel. Vanuit de dinerzaal heel goed uitzicht op de omgeving. Erg prettig hotel.

Genoten

Vorig jaar hadden we een kamer in het nieuwere deel. Dit was een zeer mooie kamer. Dit jaar een kamer in het oude gedeelte. Deze kamer viel dan toch wat tegen, in vergelijking met de kamer van vorig jaar. Het eten in het restaurant was aan de mindere kant.

Ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. De tuin en bos aan het hotel zijn prachtig. Het hotel is een mooi gebouw en het personeel was zeer vriendelijk.

Heel erg teleurgesteld door restaurant

We hadden niet gereserveerd voor het restaurant. Dat was ons ook niet verteld dat dat nodig was. We konden er niet meer eten ondanks smeekbeden en twee hongerige kleine kinderen wilden ze niets voor ons doen. We mochten niet wachten op een tafeltje dat vrijkwam. Ze wilden geen maaltijd serveren op een tafeltje net naast het restaurant. Het enige wat ze nog wilden doen was tosties maken à 12,50 per stuk. We hebben dit hotel speciaal uitgezocht omdat we 's avonds niet meer met de motoren op pad wilden om te eten. We zijn echt heel, heel erg teleurgesteld. 1 x gratis drankjes heeft dat niet goedgemaakt.

Het zwembad Ontbijt

Ideale plek voor een bezoek aan de Ardennensche rivierengebied.

Er was bij aankomst een geurtje van oude sigaretrook, na een paar minuten merkte we dat niet meer.

Het ontbijt was gemiddeld, voor de rest waren we zeer blij met het bijhorende park, de grootte van de kamer, de klassieke sfeer van het hotel en de natuurrijke omgeving. Ook was er binnen een fijne plek voor onze fietsen. Wij komen hier graag terug!

heerlijke kamers in prachtige omgeving

Restaurant viel een klein beetje tegen, vlees was te gaar, teruggestuurd, maar toch weer te gaar teruggekregen, jammer. Verder prima service en vriendelijk personeel

Mooie ruime kamer, heerlijk stil. Prachtige omgeving.

mooi gelegen 3 sterren hotel

Het diner was niet zo geweldig. Het vlees was heel droog en zonder veel smaak. Het personeel in het restaurant was zeer ongeschoold. Waarschijnlijk studenten. Het was onmogelijk om na het diner nog rustig een glas te drinken in de bar naast het restaurant omdat de vaat van alle glazen van het restaurant daar gedaan werd. Het was echt niet gezellig om zo de avond af te sluiten.

De ligging van het hotel was uitstekend. We zijn heel vriendelijk onthaald door de baliebediende. De kamer was klein maar netjes. Het ontbijt was heel goed verzorgd.

Heerlijk rustig verblijf met goed eten en drinken, frisse boslucht en dichtbij de stad.

weinig parkeergelegenheid voor invaliden (slechts, die waren telkens bezet).

Uitstekend ontbijt. Kamers eenvoudig maar schoon en voldoende ruimte, met een eigen terrasje. Prima.