Beoordelingen over Hotel Dolce La Hulpe Brussels 4-sterren

Chaussée de Bruxelles 135, 1310 La Hulpe, België

#4 van de 4 hotels in La Hulpe

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het was even een wekendje weg, maar het voelde alsof we een week weg waren geweest!
    • Superior Kamer

Zwembad iets aan de kleine kant en maar een Finse saunacabine en de stoomcabine was niet dr cabine die op de foto staat!

Fantastische ruime heerlijk locatie ontbijt heeft werkelijk alles, zeer kompleet

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Supermooie locatie, maar prijs/kwaliteitsverhouding niet OK!
    • Superior Kamer

De wellness was mooi en kwalitatief in orde, maar zeer druk en met veel spelende kindjes, dus erg 'zen' word je daar niet van. Het eten in Brasserie 135 viel heel erg tegen (zeer pezig, droog en uitgebakken vlees) en was zeer duur. Het ontbijt was dan wel weer goed, maar opnieuw zeer prijzig.

Locatie was zeer mooi ten midden van het Zoniënwoud.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Dit zal me geen tweede keer overkomen.
    • Executive Kamer

Ik had mijn reservatie al gemaakt en toen ik daar toe kwam moest ik voor de zelfde kamer 10 euro extra betalen dan mijn reservatie. daarnaast is in 4 nachten van mijn verblijf zijn de bedden opnieuw gedekt geweest maar niets is ververst op 4 dagen dus ik heb alle keren op de zelfde lakens en dekens moeten liggen. rest bespaar ik u

Het ontbijt was zeer goed!

Rust en comfort in het groen. Geweldige keuken!
    • Superior Kamer

Het was erg druk in het zwembad, maar zo is het leven.

Heel professionele, behulpzame en vriendelijk medewerkers. Het hotel ligt prachtig in het groen. Jammer dat we er niet aan toekwamen om nog even te tennissen, de baan lag er prachtig bij.

Dolce tiempo
    • Superior Kamer

De kamer was nogal donker en ook in donkere (bruine) tinten ingericht.

Het personeel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Het zwembad gaf je een echt vakantiegevoel.

Prima restaurant, mooie kamer, uitstekend ontbijt
    • Superior Kamer

Wellness-deel is niet heel bijzonder als je hier speciaal voor komt (wat niet het geval was voor ons)

Prima restaurant, mooie kamer, uitstekend ontbijt

Prachtige kamer en leuke verwelkoming met fles cava voor ons...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks maar we waren niet lang genoeg gebleven om te kunnen genieten van alle faciliteiten

Prachtige kamer en leuke verwelkoming met fles cava voor ons huwelijk

Mooi hotel, heel rustig gelegen en praktisch in het Zoniënwoud.
    • Superior Kamer

Bij het inchecken bleek de mevrouw aan de receptie alleen Frans en Engels te spreken, wat toch niet kan in een hotel in Brussel. 's Avonds hoorden we collega's van haar mensen wel in het Nederlands verder helpen dus blijkbaar is het niet bij alle medewerkers het geval.

De kamer (superior) was zeer mooi en comfortabel ingericht. De snoepjes en het drinkbakje voor onze hond waren een leuke attentie bij aankomst! Het ontbijt was rijkelijk en van zeer goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Erg prettig.
    • Superior Kamer

Persoonlijk vond ik de kussens op het bed niet fijn slapen. Ondanks dat alles erg lekker en goed is, is het eten wel aan de prijs

Het ontbijt was fantastisch, de kamer was zeer netjes, het heeft een fijn zwembad en een erg mooie omgeving.

Veel van verwacht... maar helaas.
    • Superior Kamer

Ik vind het hotel wat afgeleefd. Het ontbijtbuffet was ook wat minder... veel aanwezig, maar gewoon van smaak viel veel tegen. Zwembad valt ook best tegen. Plus hammam werkt gewoon slecht. Standaard Kamer met ontbijt zou hier max 90 euro mogen kosten. Zelf kom ik hier niet snel terug.

Mooie oprijlaan tussen de bomen tot aan het hotel.

Kan op sommige vlakken beter voor die prijs
    • Superior Kamer

Het ontbijt, Ik eet heel graag eieren maar helaas het waren poeder eieren melk bij en klaar was het. Voor dat geld 23euro pp mag dit wel vind ik. Je kon wel een omelet laten bakken als je veel tijd had. De receptie was een ramp veel talen maar vlaams met mondjes maat. Zo ook op het terras een moest je veel geduld hebben om je drankje te krijgen.

De kamer was netjes, goed bed, En een mooi uit zicht op het bos. Had wel een klein koffie machine verwacht inplaats van een warmwaterkoker. Het zwembad was dan wel heel proper en aangenaam verpozen.

mooie omgeving, spijtig van de minpunten.
    • Superior Kamer

We mochten eerst op motten jacht in onze kamer, er zaten er maar liefst 5! De koelkast werkte niet en deze hadden wij nodig daar we drank die we bij hadden dienden koel te houden. Ondanks airco, warm!

Vriendelijk personeel!!!

Gezellig en comfortabele kamers met een goeie work-out vooraleer we ter plaatse waren :-)
    • Executive Kamer

het eten in het hotelrestaurant kon wel beter. De loopafstand naar de kamer is ook niet bemeten voor oudere en/of mindervalide mensen, gang van ±150 m alvorens we op de kamer waren.

Lekker ontbijt
    • Superior Kamer

De prijzen voor drank en hapjes vond ik formidabel prijzig...kamers kleiner dan op foto Bij het ontbijt was iedereen vriendelijk behalve 1 iemand die de borden al wegtrok terwijl we aan het eten waren boterhammen maken kruimels. Het bord weghalen terwijl je eet.. Opruimen ok maar dit was er echt over. Het voelde onbeschoft...mss de grens bewaken dat het opruimen niet obsessief wordt en enkel wat langs de kant staat...het aantal keren dat hij kwam opruimen was er ook over waardoor je niet met gemak kan eten...

Lekker ontbijt Mooi uitzicht op het bos ( vanuit de kamer) Leuke omgeving Gezellig terras Propere kamer

Direct contact met natuur, maar erg sterk business gericht
    • Superior Kamer

Business feeling. Duidelijk een seminarie hotel voor multinationals. Dat op zich geeft net wel een extra dynamiek, maar de sfeer is er ook naar 's morgens aan het ontbijt. Grappig om ze bezig te zien wel.

Living in the woods. Grote kans op kamer met directe inkijk in het bos. Prachtig voor wandelingen en direct contact met de natuur.

De ligging is erg mooi.
    • Superior Kamer

Erg druk hotel, zwembad te klein en vol met kinderen dus geen gebruik van gemaakt. Televisie niet instelbaar op Engels dus alleen Franstalige films

De ligging is erg mooi.

Ontspannen in het bos
    • Superior Kamer

Bistro is goed maar prijs-kwaliteit wat te duur

Aangename kamers, goede bedden, goed ontbijt, vriendelijke receptie met goed Nederlands sprekend personeel - heel aangename setting in het bos - late uitcheck-tijden op zondag.

Relaxed, goed verzorgd, prachtige omgeving.
    • Superior Kamer

De matras van het bed is niet helemaal top. In het weekend leek de wellness iets minder schoon.

Uitzicht vanuit het bed is magnifiek! Overal groen! Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. Keuze genoeg voor oud en jong, van fruit met yoghurt en graantjes tot een English breakfast. Er heerst een heel rustige en serene sfeer in het hotel en in de wellness. De omgeving is heel mooi en biedt veel wandel gelegenheid.

super hotel, midden in een uitgestrekt bos.

nogal prijzig

super hotel, midden in een uitgestrekt bos. Kamers super net met direct uitzicht op het bos. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Zelfs al hoor je dat de persoon aan de receptie, Franstalig is tot doen ze hun best om Nederlands te spreken. Ontbijt is zeer uitgebreid en lunch en diner van uitstekende kwaliteit.

Heerlijke dag in mooie natuur
    • Superior Kamer

ligging is geweldig midden in het prachtige Zoniënwoud, De keuken is prima en de accommodatie op zich is ook prima. kamers zijn comfortabel en het uitzicht is van een panoramische schoonheid, ideale uitvalsbasis!

Hotel is wel een groot hotel en dat is minder onze stijl,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is wel een groot hotel en dat is minder onze stijl, maar dat is subjectief. De verwarming op de kamer viel ook wat tegen en er lag op het bed een te klein laken. Maar voor een groot hotel is het wel mooi ingericht en biedt het heel wat faciliteiten. Dichtbij Brussel in een mooie omgeving.

We hebben ons uitstekend vermaakt en genoten!
    • Superior Kamer

Het bed, dat is zeker een punt om aan te pakken. het bed is veelste hard en veelste kleine kussens. En dat er nergens vermeld was bij aankomst voor extra kosten/borg (we hadden geen creditcard)

De kamer was super mooi en schoon!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prachtige setting en adembenemende omgeving
    • Superior Kamer

- De prijzen aan de lobby-bar waren enorm duur, een glas wijn (9,5€!) kostte er zelfs mee dan in het restaurant. Verder was er een privé evenement in de mooie echte bar waardoor hotel gasten geen gebruik konden maken van deze bar. - De restaurant manager was de enige persoon die bijzonder kort was, wat wel wat afstak tegen het verder bijzonder vriendelijk personeel. - Het hotel is enorm groot, en de drukte van de vele hotelgasten doet de charme van de omgeving een beetje teniet.

de prachtige omgeving, zelfs in maart als er nog niets in bloei staat was het adembenemend. het personeel in bijzonder vriendelijk de Spa 5 Mondes is uitzonderlijk goed (perfecte behandelingen)

Het had deze dag veel gesneeuwd, en nog de parkeerplaats nog...
    • Superior Kamer

Het had deze dag veel gesneeuwd, en nog de parkeerplaats nog het loop pad en de trap naar de ingang van het hotel waren sneeuw vrij gemaakt. Dit creerde een gevaarlijke situatie, het looppad en de trappen waren spiegel glad. ik heb daar een opmerking over gemaakt bij de FO maar daar is helaas iets mee gedaan. Tot grote ontevredenheid van andere gasten die dit niet echt proffecioneel. Met een bezem had men ten miste de trap sneeuwvrij kunnen maken.

Mooi rustig hotel, wellness niet de moeite
    • Superior Kamer

Hamam was gesloten, zwembad maar 21c ipv 29c.enkel sauna kunnen doen, was nochtans een reden om hier te boeken.

De rust, de ligging, de mooie kamer en goed bed

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima zakenhotel
    • Superior Kamer

Dat de sauna en het zwembad gesloten waren ivm onderhoud had ik al op de website gezien. Dat ook het restaurant gesloten was (vanwege groepsevenement) was een onaangename verassing. Vanwege al deze ontbrekende faciliteiten vond ik de kamerprijs naar verhouding erg duur.

Keurige kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik keer terug! Maar aub, die iets aan de verwarming in het zwembad!
    • Superior Kamer

De kleedkamers en het zwembad waren wat verouderd. De verwarming in het zwembad stond veel veel te hoog, onaangenaam warm, tot in de kleedkamers... we moesten zelfs niet naar de sauna, we werden werkelijk ongemakkelijk van de warmte. Slechts 10 minuten uitgehouden aan het zwembad... spijtig! Ook dat je de sleutel van de lockers aan het zwembad moet gaan halen aan de receptie is een misser... tegen dan ben je al uitgekleed en besef je dat je je gerief niet kan opbergen.

De kamers met uitzicht op het bos en de dichte nabijheid van de natuur brachten ons tot rust! De verzorgingen van Cinq mondes zijn top!

Hier komen we nog terug!
    • Executive Kamer

Zwembad, hamman en sauna zijn aan de kleine kant.

De ligging is uitstekend, dichtbij Brussel en Waterloo en midden in het Zoniënwoud. Spa 'Cinq Mondes' is prima!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Wij komen altijd terug !
    • Superior Kamer

De prijs voor het ontbijt mag een paar euro goedkoper , 20 euro zou perfect zijn

We verbleven reeds meerdere malen in La Dolce en hebben zo goed als geen kritiek !

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Superior Kamer

Tweepersoonsbed gevraagd, en toch twee eenpersoonbed aan elkaar gekregen. "Superior kamer" en geen minibar

Locatie Gratis parking Kleine wellness Mooie kamer

• Beoordeeld op: 3 december 2017

De ideale plaats om tussen 2 seminarie-dagen door even uit te blazen en te relaxen.
    • Superior Kamer

Ik miste een soort infobrochure en wat meer uitleg over de mogelijkheden in het hotel en de link naar het Zoniënwoud. Ik denk hierbij aan wandeltochten en mountainbikepaden... De mogelijkheden worden te weinig gepromoot...

Zowel het avondeten in het restaurant als het ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Zeer comfortabel bed
    • Superior Kamer

Zeer comfortabel bed Ruime, propere kamer. Handige badkamer met zalige inloopdouche. Uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het welnessgedeelte is een leuke extra, maar wel superdruk in het weekend en dus niet echt rustgevend. Het hotel ligt in het zoniënwould, je kan via het hotel naar een kasteel in de buurt wandelen. Tof!

Ontbijtbuffet en heerlijk diner
    • Superior Kamer

De kussens waren echt niet ok, vreselijke nek- en hoofdpijn daardoor. Voor deze prijs mocht wellness (vol kinderen), geluidsdichtheid kamers en

Ontbijtbuffet en heerlijk diner

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Mooie omgeving en ideale locatie voor een opleiding in Chateau Du Lac in Genval.
    • Superior Kamer

Vaak toch erg lang wachten bij de lift. Er waren 3 garcons aan de bar, maar mochten toch een kleine 30min wachten alvorens iemand de moeite deed om onze bestelling op te nemen. Slecht aangelegde parking voor dames met hielen.

Altijd mooie en propere kamers! Vlotte check in & uit. Lekkere cocktails. Zeer mooie, bosrijke omgeving.

GOED HOTEL
    • Superior Kamer

NIETS 1VRAAG EN HET WASER AL PARKING VOOR INVALIEDEN AAN HOTEL DRAGER VOOR VALIEZEN AANWEAING ALLE CONFORT

ONBUIT WAS HEEL LEKKER ALLES WAS AANWEZIG VLEES EN KAAS VAN GOEDE KWALIETEIT EITJES NAAR KEUZE VEEEEL FRUIT ESPESSO

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Superior Kamer

Hygiëne in het gemeenschappelijk toilet naast de restaurants. 1 medewerkster die nogal moeilijk deed over informatie gebruik van de sauna na check-out. Kon niet meer volgens haar, volgens de anderen wel

Prachtige kamers, fantastisch uitzicht, zeeeer uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel

luxueus, ontspannend verblijf met heerlijk uitgebreid ontbijt
    • Superior Kamer

de hygiëne van de publieke toiletten in het hotel kan beter. De badkamer en de toiletruimte kunnen niet afgesloten worden van de kamer, dus de geur en de damp gaan zo de kamer in.

super de luxe ontbijt! Rustige kamer met uitzicht op de bomen en goed bed. Locatie in het woud is super

Vakantiegevoel op een boogscheut van Brussel
    • Superior Kamer

Wellness is bij moment nogal druk. De (vriendelijke) bediening in het restaurant verliep wat chaotisch, maar op zich was dat wel grappig.

Ligging tussen de bossen. De kamers zijn prima. Het ontbijtbuffet was gevarieerd, veel vers fruit. Het tennisveld tussen de bomen.

Alle luxe in een prachtige natuur omgeving.
    • Superior Kamer

Weinig dingen zijn tegengevallen , misschien het feit dat na middernacht alles gesloten is (de bar bijv....).

Ruime keus qua ontbijt, maar kwaliteit van de producten slechts gemiddeld. Personeel enorm voorkomend , het hotel zelf biedt een oase van rust , zitplaatsen buiten , mooie piscine indoor, wandelingen in het bos. Maar vooral de kamer : gerenoveerd wschl. De ramen zijn grote glazen dueren, direct uitgevend op het bos (misschien 10 mtr verwijderd). Dit hotel is een absolute aanrader !!

Lobby is zeer leuk ingericht
    • Superior Kamer

Wifi aan het einde van de gang is zeer slecht, zeer jammer voor gasten die al een aantal keer geweest zijn! Ontbijt is erg duur.

Lobby is zeer leuk ingericht Kamers zijn leuk Bar geeft lekkere cocktails

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Welness
    • Superior Kamer

Bij mijn ontbijt werd er glutenvrij brood geserveerd, met 1 kant geroosterd en ander zijde bevroren, Ze hadden express de geroosterde kant bovenop gelegd. Hier heb ik een melding van gemaakt maar is niets mee gedaan.

Welness

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima plek, wel niet echt gezellig, echt voor zakelijke omgeving ingerichf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was heerlijk maar een bedrag van 24.50€ vind ik echt te ver gaan voor een ontbijt. Dat betaal je in een beetje normale brasserie voor een hoofdgerecht.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Zeer comfortabel maar weinig echte sfeer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Teveel aandacht voor deloitte Vergeet de andere gasten niet

Erg duur ontbijt 23 euri Belachelijk Fruit niet bijzonder Teveel ingericht voor grote groepen ( deloitte

Fijne kamer met goede voorzieningen en mooi, groen uitzicht.
    • Superior Kamer

Geen balkon bij de kamer. Geen mogelijkheid om buiten te ontbijten. Koffie bij ontbijt was slecht. Drankjes en diner behoorlijk prijzig

Fijne kamer met goede voorzieningen en mooi, groen uitzicht. Heerlijk ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prachtige locatie, prachtig hotel, maar zeer kindonvriendelijk personeel!
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

De vriendelijkheid van de obers en het personeel was echt heel kindonvriendelijk! Drinken wegnemen als nog niet op was, thee omver laten vallen, als ik een stoel nam om als drie bij elkaar te zitten werd ik door de ober belachelijk gemaakt bij andere klanten! Schandelijk! Als je een zakje zoute ships vroeg bij je cola, ga maar in de machine halen. En dat voor een luxehotel?

Zeer comfortabel.
    • Superior Kamer

Beetje raar dat de douche een raam had naar de slaapkamer. Er hing wel een gordijn voor het raam, maar dat hinh in de slaapkamer zelf en niet in de douche. Het nachtpersoneel kon geen woord Nederlands, beetje spijtig.

Wij zijn enkel blijven overnachten (huwelijk in de buurt), dus hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, zwembad, spa, ... Dus ik kan enkel de kamer goed beoordelen: Het bed was heerlijk en er was een prachtig uitzicht! Personeel is ook heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ligt in hartje Brussel maar midden in een groene oase van...
    • Superior Kamer

Het ontbijt was 23 euro per persoon, wel zeer uitgebreid buffet en verzorgd. Maar voor een ontbijt blijft het wel zeer duur vind ik.

Ligt in hartje Brussel maar midden in een groene oase van rust

• Superior Kamer

Er waren wel veel insecten Niet veel kanalen op tv

Barbecue was top! Service was uitstekend Kamer was groot en mooi Accommodatie zelf is heel groot en prachtig Perfect voor een rustig en gezellig weekendje

Een heel ontspannen verblijf in het groen.
    • Superior Kamer

De prijs/kwaliteit van restaurant 'Brasserie 135' is ondermaats. Garnaalkroketten waren nog hard en koud vanbinnen. Zeker geen aanrader.

De bosrijke omgeving, de kamer, het zwembad, het ontbijtbuffet, het avondbuffet, de snacks in de bar, de kranten.

Heerlijk verblijf gehad in een rustgevende omgeving en toch...
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

De matrassen van de bedden schuiven erg uit elkaar. Zwembad wat aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten

Heerlijk verblijf gehad in een rustgevende omgeving en toch dicht bij Brussel. Goed verzorgd ontbijt met veel keuzemogelijkheden.

Goed geslapen en ik was uitgerust!
    • Superior Kamer

Receptie=lang wachten bij inboeken en als je informatie vraagt krijg je 2 verschillende uitleg over de wellness Door 2 personen aan de receptie en ze gaven geen info ivm kleerkastje etc...

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

roomservice
    • Superior Kamer

vanop de parking ziet het gebouw er een beetje verouderd uit. Menu roomservice is enkel op TV terug te vinden, wat niet duidelijk is.

roomservice mooie nette kamers goede ontvangst en goed ontbijt knappe ligging

Betrouwbaar hotel met leuke bar.
    • Superior Kamer

De afstand van de parking naar het hotel is best wel groot en helemaal niet praktisch aangelegd voor dames met hielen.

We zijn hier al een aantal keren geweest en dit hotel is een vaste waarde. Je weet wat je krijgt voor je geld en dat is altijd zeker in orde! Bij aankomst werden we vriendelijk onthaald en kregen ook een kadootje aangeboden als trouwe klant, altijd leuk! Kamers zijn altijd in orde en netjes! Er is een waterkoker, kleine frigo, ruime badkamer, bed is prima, ... Ook de locatie is prima! Bossen, diertjes, rust!

enjoyed my stay
    • Superior Kamer

Aan receptie steeds (2e keer op rij) een andere prijs dan ik steeds via email (als bevestiging) te zien krijg.

grote, ruime kamers, sauna, fitness, bar, grote parking, mooie omgeving (bosrijke omgeving errond) groen in het Brusselse.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

ontbijt is super, zijn geld waar
    • Superior Kamer

ontbijt is super, zijn geld waar super mooie locatie en zicht op de bomen vriendelijke personeel leuk om in de prijs ook gratis toegang tot hotel en sauna te hebben

• Beoordeeld op: 4 april 2017

prijs/kwaliteit kan beter
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

huisdieren zijn toegelaten maar zeker niet welkom, waren vergaderingen zodat we op bepaalde plaatsen in het hotel niet mogen aanwezig zijn. geen water op de kamer, als we toekwamen met de hond moesten we een ander kamer nemen duurder ( 40 euro bijleggen) voor minder luxe kamer.

de ligging, ideaal om te wandelen, lekker gegeten... diner.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Relax weekend ten volle uit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er in de omgeving niet veel te zien is buiten bossen 🙁

Het ontbijt was super! Hotel faciliteiten top! Zeer tevreden! Eten in de bar en brasserie zeer goed verzorgd 👍

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Heerlijke omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke inplanting in eeuwenoud Zoniënwoud, verbluft door schoonheid van architectuur en omgeving. Charme van modernistisch gebouw. Direct gevoel van ruimte en rust. Heerlijk wellnesscentrum.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Grandioos, gracieus, groen, groot en geslaagd!
    • Superior Kamer

Hoofdingang was ietsjes moeilijker te vinden. De zij-ingang was niet voorzien voor rolstoelen en kinderwagens.

Fantastisch ontbijt en heerlijke keuken. Heel vriendelijk personeel. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en mountainbiken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

• Superior Kamer

De verwarming/airco van de kamer werkte niet zo goed, toen we aankwamen was het te koud en 's nachts was het veel te warm maar je kon de airco ook niet aanzetten of verwarming afzetten. We hebben zelfs ramen open gezet en dit terwijl het buiten -5° was. Spijtig genoeg werkte de hamam niet.

Het ontbijt was zeer lekker en locatie subliem. Mooi zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

goede korte vakantie in eigen land
    • Executive Kamer

eten was duur t.o.v. wat je krijgt, ook was het warm eten niet altijd warm, maar personeel had geen moeite om dit te verhelpen

ontbijt was uitgebreid, personeel probeert Nederlands te spreken (soms moeizaam maar lukt), beleefd en vriendelijk, behulpzaam

Prachtig gelegen in het zoniënwoud, vanuit de kamer heb je...
    • Superior Kamer

Het ontbijt is heel goed, maar niet goedkoop (23€)

Prachtig gelegen in het zoniënwoud, vanuit de kamer heb je zicht op de bomen. En natuurlijk genieten van zwembad, stoombad en sauna.

Locatie mooi in het bos, wel te ver van Brussel stad.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Prijzen aan bar voor dranken liggen VER! Buiten normale prijs!!!

Locatie mooi in het bos, wel te ver van Brussel stad. Nette kamer en mooi infrastructuur van welness.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Het ontbijt was heel uitgebreid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een heel groot hotel. In de liften was het ijskoud.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Het was super. De kamers waren gezellig ingericht en we voelden ons er dadelijk thuis.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Goed hotel, mooie kamer en veel voorzieningen, echter een slechte prijs-kwaliteitverhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- de prijs-kwaliteitverhouding valt in vergelijking tot gelijkwaardige (vier-sterren) hotels tegen; bijvoorbeeld in plaats van te verwachten extra's in de kamer is er een briefje, dat mag worden gevraagd om deze te laten verstrekken (bijv. de "sewing kit") - veel items op dat briefje waarvoor contact mag worden opgenomen... vier sterren in theorie, drie in de praktijk - WiFi kwaliteit/snelheid is matig, haperende verbinding

Mooie (bosrijke) omgeving, grote kamer, prima bed, zeer proper, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 2 november 2016

tegengevallen :-(
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

De week voor de afreis belde ik om te reserveren voor het restaurant. Het duurde heel lang voor de dame aan de telefoon mijn reservatie vond. (via booking.com) De info op de website van booking.com over het hotel strookt niet met de realiteit en de voorwaarden van het hotel. Ook bij een vorig verblijf hebben we dit ondervonden.We hadden bij de boeking laten weten dat we een hondje hadden. Er werd daar niet op gereageerd, en we schrokken dan ook dat er per nacht 20 euro extra werd gerekend bij de verblijfkosten, die al heel hoog zijn. De eerste avond werd me om 17u55 aan het zwembad meegedeeld dat mijn dochter (11 jaar en heel rustig meisje!) om 18u de ruimte moest verlaten (na 18u geen kinderen meer voor de rust). Dit was nieuw en viel bij mij niet echt in goede aarde vermits mijn gezin aan rust toe was, en dit werd ons dus niet gegund. We hebben de ruimte verlaten, maar groot was mijn verwondering toen de dag erop om 18u45 nog verschillende gezinnen met kleuters en peuters die heel veel lawaai maakten niet werden aangespoord om de welnessruimte te verlaten. Kortom : we zijn reeds verschillende keren bij jullie op weeknd geweest en steeds tevreden geweest, maar nu zijn we gestrest thuisgekomen, terwijl we meer dan 700 euro kwijt zijn. Niet echt fijn.

het ontbijt was zeer lekker

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Zalig hotel, vriendelijke service, lekker eten, mooie kamer in mooie omgeving !
    • Superior Kamer

Prachtige locatie, top service, lekker eten, toffe welness... een echte aanrader !

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

ligging en zwembad

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Slechte service
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Check-in en check-out kostte ongelooflijk veel tijd Dubbele bar rekening. Facturen op verkeerde namen

Schone kamer

• Beoordeeld op: 22 september 2018

De kamer was prachtig
    • Superior Kamer

Het lawaai van kinderen in het zwembad en welness

De kamer was prachtig

De ligging van het hotel is erg fijn.
    • Superior Kamer

De ligging van het hotel is erg fijn. In de stilte van het bos en toch vlakbij de drukte van Brussel.

Restaurant
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wellness, veel te druk, rust enkel te vinden buiten het hotel in het bos.

Restaurant

Prijzig ontbijt

Prijzig ontbijt

Taalvaardigheid personeel

Gastvrijheid van de Belgen in het algemeen
    • Superior Kamer

Prijs van het ontbijt exorbitant niet in verhouding met het gebodene

Gastvrijheid van de Belgen in het algemeen