Beoordelingen over Domaine Du Chateau De La Neuville 3-sterren

Avenue de l'industrie, 62, 4500 Tihange, België

#1 van de 2 hotels in Tihange

Goed voor een overnachting op doorreis.

Alles was redelijk gedateerd. Het restaurant was net verwisseld van eigenaar en dat gaf veel te lange wachttijden.

De grote, zeer ruime kamer. Het ruime terras. De ambiance van een oud chateau.

Redelijk ontbijt.

Hadden kamer 1, zeer gehorig kamer (omgevingsgeluiden van naastgelegen kamers) en losliggende en herrie makende houten vloer. Rook ook vochtig.

Redelijk ontbijt. Grote kamer.

Voor de prijs een prima verblijf.

Schanieren smeren. Deur in het hotel piepen en daardoor werd je vaak wakker.

De charme van een chateau, hoge kamers en een passend interieur. Eetzaal was wat onhandig gesitueerd. Ontbijtzaal was gezellig alleen zonder personeel.

Een zeer ruime kamer in een fraai pand.

In tegenstelling tot wat stond aangegeven, beschikt dit hotel NIET over een eigen restaurant. Dit is op een kilometer afstand. Hotel is wel oud en er moet nog heel wat onderhoud worden gepleegd.

De kamer was zeer zeer ruim. Ook de badkamer (vernieuwd) fraai en zeer groot. Je waant je een kasteelheer.

Geen aanrader!
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer koele en zakelijke ontvangst. Het incasseren was het voornaamste en diende onmiddellijk te gebeuren bij aankomst. Ontbijt basic. De aanbieding leek op de foto's mooier dan de werkelijkheid. De hygiëne liet te wensen over. Er was geen restaurant aanwezig.

Hotel is in zeer slechte staat .

Hotel is in zeer slechte staat . Heeft nodig onderhoud nodig . Stukwerk plafond zitten grote scheuren in , als je gaat douchen , moet in het bad , de badkuip zakt 2cm omlaag . Het is gewoon verrot onder het bad. Hotel is gewoon een vieze gorre tent , snap niet dat Booking.com daar nog gasten heen durft te sturen . Beter is als ze anoniem zelf een kamer boeken. Het ontbijt was de vorige avond al klaar gezet , de harde broodjes waren helemaal zacht , vliegen er op . De temperatuur was binnen 30 graden . De eigenaar alleen bij aankomst gezien , verzoek was om gelijk te betalen . Dit was echt het meest vieze hotel waar ik ooit ben geweest. Groeten Wilbert

Uitzicht kon niet slechter!! Hotel is ook verouderd, niet goed onderhouden!!

Ligging met uitzicht op kerncentrale!! Hadden eerst goedkope kamer maar die was vuil, vies, oud, klein en verschrikkelijk warm (in het dak)

Grote kamer, groot terras, propere badkamer en beddengoed

Never again...

Alles! Zeer onpersoonlijk, geen personeel aanwezig, kasteel verouderd, alles kraakt, maar vooral : niet goed onderhouden, veel stof, sommige stopcontacten werken zelfs niet, 's nachts veel lawaai van andere gasten wegens geen toezicht, veel lawaai van het verkeer, zelfs 's nachts, ontbijt is zéér pover en zonder bediening, alles zelf te nemen... TRIESTIG... Voor deze service vind ik het veel te duur...

Wifi en het bed...

Tegenvallend
    • Budget Tweepersoonskamer

Er kon geen lachje af bij het inchecken. Op de eerste verdieping stond een Cola-automaat te ronken. Mijn kamer was achterin op de tweede verdieping. Nauwelijks licht en uitzicht. Voor een nachtje prima, maar niet voor een langer verblijf. Je kon nauwelijks om het bed heenlopen om aan de andere kant van de kamer te komen. Niks voor mensen die moeilijk ter been zijn. Sanitair is aan vervanging toe. Rioollucht als WC-deksel openstond. Van buiten wel aardig dus, maar binnen wel vergane glorie.

Ziet er van buiten aardig uit. Gunstige ligging. Ruime parkeergelegenheid (gratis).

Teleurstellend

Sjagerijnig personeel, slecht ontbijt maar met name de enorme kerncentrale in de voortuin en ernstig verouderd sanitair maakte het geen feest. Veel achterstallig onderhoud.

Het formaat van de kamers is groots

Teleurgesteld

Zie uitleg hierboven...

Meubels waren allemaal kapot. Enkel bed viel mee. Al kraakte dit enorm. Bubbelbad druppelt vol. Geen waterdruk en grote teleurstelling bubbelbad werkte niet. Mijn Frans is ondermaats om een andere kamer te vragen s nachts. Of om s ochtends te gaan discussiëren. Ontbijt... eitjes waren kapot gekookt en stonden al van de middag ervoor bij aankomst in de frigo??? Ontbijtwas minimaal. Voor een Premium suite geboekt te, hebben totaal zijn geld niet waard. Kasteel en kamers dringend toe aan renovatiewerken. Ik had ook gemeld dat mijn vriend zondag jarig was en of er iets gedaan kon worden. Helemaal niks. Ik ben eigenlijk in alles teleurgesteld. Mocht ik mijn geld hebben kunnen terug vragen en ergens anders gaan logeren had ik het gedaan. Er wordt geteerd enkel op de setting van het kasteel...

Mooie grote kamer en badkamer.

Kamer zou een waterkoker mogen hebben voor het maken van koffie en/of thee.

Mooie grote kamer en badkamer. Rustig gelegen en prima vertrekpunt voor het maken van uitstapjes.

Een kort verblijf met oudjaar in een ouder kasteel, vlak onder de koeltorens van Tihange.

Het is een wat afgeleefd kasteel, de ontvangst was nogal koel, en het sanitair is dringend aan vervanging toe. Maar we wisten dat voordat we kwamen, dus we wisten wat ons te wachten stond. Geen verrassingen.

De kamers zijn heel ruim, en het feit dat het 2 aparte bedden zijn, heeft steeds onze voorkeur. Ruime parkeergelegenheid voor het kasteel, en hoewel het sanitair van de badkamer aan vervanging toe is, was er ruim voldoende heet water, was er een bubbelbad, en hadden we een mooi uitzicht vanuit onze kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooi pand, prima parkeren.
    • Budget Tweepersoonskamer

Mooi pand, prima parkeren. Geen receptie aanwezig, na telefoontje kwam er iemand. Grote kamer, maar de ingebouwde badkamer heeft wel een opknap beurt nodig. Tijdens mijn hele bezoek maar één keer iemand van het personeel gezien, dat was bij de incheck. Tijdens de incheck was de leverancier belangrijker dan de gast. Daardoor heb ik nog vijf minuten staan wachten voordat ik de sleutel kreeg. Geen restaurant of bar aanwezig.

Wel sfeervol prachtig gebouw in een heel typische omgeving: uitzicht op de enorme torens van de kern
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij binnenkomst bleek het niet mogelijk in een algemene ruimte even wat te drinken en bleek het niet mogelijk om daar 's avonds het diner te gebruiken, want ze hadden een hele grote groep te eten. Hierdoor moesten we noodgedwongen te voet de avond in en lopend langs een halve snelweg om ergens te wat gaan eten en te drinken. Ook het autoverkeer goed hoorbaar bij raam open

Kamer: ruime badkamer en ontbijt gewoon goed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Dit was niet ons idee van een romantisch weekendje.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer met frontaal uitzicht op de kerncentrale. Botte reactie op ons verzoek voor een kamer aan de andere kant. Eigenaressse had domweg geen zin om er zelfs maar over na te denken. Ontbijt matig. Koffie uit een automaar, makkelijk er vanaf gemaakt. Matige eenpersoonsbedden.

Prachtig imposant kasteel, omringd door tuinen

5,5
    Het buitenzicht van het gebouw is heel mooi en de bedden...
    • Budget Tweepersoonskamer

Het gebouw was vanbinnen redelijk oud trappen en deuren die kraken. 's morgens geen warm water voor te douchen. Het ontbijt was weinig keuze ,er was te weinig brood aanwezig en het buffet werd al afgeruimd terwijl we nog aan het eten waren en de koffiemachine al gekuist.

Het buitenzicht van het gebouw is heel mooi en de bedden zijn heel goed

nooit meer!!!!

ontbijt,douche voorzieningen.

Het was gewoon een slecht hotel met slechte voorzieningen om te douchen. Douchen moest in bad waarvan deze nog eens los stond ook.

Niet. Weggegaan

Alles. Chagerijnige mensen bij aankomst. Niet goed geholpen. Foutieve informatie. Onbehulpzaam en spraken geen een andere taal, werd niet eens geprobeerd.

Prima voor een overnachting.

Dat er bij het bubbellen van het bubbelbad allemaal vieze dingen omhoog kwamen. En je rook een ontzettende etenslucht op de kamer.

Kamers zijn heeeel groot! Echt heel veel ruimte. Bed slaapt voor een nachtje prima.

het kasteel heeft een prachtige vergane glorie, en alles...
    • Budget Tweepersoonskamer

het kasteel ligt (letterlijk) onder de rook van de koeltorens. daar kan de eigenaar natuurlijk niets aan doen, maar het is wel jammer. er moest direct bij binnenkomst worden afgerekend, nog voordat we een sleutel hadden of een kamer hadden gezien. dat had wel wat vriendelijker gemogen.

het kasteel heeft een prachtige vergane glorie, en alles wordt stap voor stap opgeknapt, zo lijkt het. het diner was de ene avond geweldig lekker, de andere avond niet lekker en erg zout.

Erg ruime kamers in een stille omgeving

Ontbijt, er loopt niemand, zaal is stil, geen muziek , je moet uit koelkasten zelf je eten pakken wat in bewaar bakken zit, er is niks warms, de gekookte eieren liggen ook in de koelkast , en er is weinig keus, met een betere presentatie en wat muziek op de achtergrond, zou het al enorm verbeteren.

De charme van het gebouw en de stijl. Voldoende parkeergelegenheid en goede WiFi

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Het is in werkelijkheid niet wat het lijkt uit alle info en foto's

Oud en in in vervallen staat. Heb erg mijn twijfels of de brandweer dit pand veilig acht. Ik hoef echt geen luxe maar het moet wel veilig zijn en in redelijke staat. Maar dit Lijkt wel op een kraakpand, rijp voor de sloop. Voor 73 euro per nacht vind ik veel te duur.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

De rust het is erg gedateerdt kamers ruim badkamer ruim en...

eerste indruk niet open en restaurant gesloten maar op nog geen honderd meter een bistro die is uitstekend Wifi gewoon slecht totaal geen goed ontvangst denk alles bij elkaar 5 minuten

De rust het is erg gedateerdt kamers ruim badkamer ruim en schoon goede bedden Het ontbijt eenvoudig maar ruim voldoende

• Beoordeeld op: 20 april 2017

voor 1 nacht viel het mee maar veel te duur in prijs: oud gebouw maar niet onderhouden. Killig

voor een 'chateau' aan 99€ per koppel vinden wij dit een zeer hoog bedrag voor hetgeen je maar krijgt. Geen extra deken aanwezig (-4°); slechts 1 reserve kussen;

ontbijt voldoende. opruimen + vloer vegen (stof!!!!) terwijl het ontbijt bezig was heel ongezellige ruimte

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

uniek gebouw op een speciale locatie met een zeker Adam's family gehalte
    • Budget Tweepersoonskamer

Het contact met de uitbaters was minimaal . Niemand aanwezig tijdens het ontbijt (dat zeer basic was ) en vooraf betalen . Ook het lawaai van de drankautomaat op de overloop was niet echt sfeervol .

de uitzonderlijke locatie (bijna aan de voet van de kerncentrale van Tihange) vonden wij een pluspunt . Ook het feit dat we overnachtten in een 18de eeuw kasteel was speciaal .

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

charmant kasteel, vergane glorie maar wel met charme.

ligging, jammer van de kerncentrale vlakbij. ontbijt is heel beperkt en weinig verzorgd. (jammer) - te kleine tv ver van het bed....

charmant kasteel, vergane glorie maar wel met charme. vriendelijke eigenaars, leuke kamer met veel licht en bubbelbad ! lekker avondeten in restaurant. parking hebben van het verblijf genoten

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Armoedig. Waar is de sfeer van weleer gebleven????

Bij aankomst geen maaltijd of thee/koffie aan geboden. Als het licht uit gaat is ook alles echt uit daar. Wil je bij aankomst eten moet je naar de buren. Het mooie gebouw lokt je daar heen maar dat is het dan ook. Locatie tegenover kerncentrale. Grote kamer met twee te smalle en korte bedden. Site vermeld minibar maar is niet aanwezig. Camping tv. Geen schotel ontvangst dus ruis. De sfeer wat bij dit kasteel hoort is zoek. Meubilair past niet in het plaatje. Schilderijtjes van de Action horen al helemaal niet thuis in een kasteel.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Knappe locatie, lage prijs
    • Budget Tweepersoonskamer

Beetje verouderde gemeenschappelijke delen zoals gang en traphal. Collega's zeiden dat een andere slaapkamer muf rook, zelf niks v gemerkt in mijn kamer. Lange gordijnen, niet echt verduisterend. Na betaling en inchecken niemand meer gezien, niet bij ontbijt of uitchecken.... zou wel leuk zijn om buiten te kunnen zitten aan een zwembad of zo. Hebben er wel de plaats voor, veel mogelijkheden tot....

Rijkelijke keuze aan ontbijt. Misschien een beetje onhandig, de kazen, salami, hesp, fruit, melk, yoghurt, flessen appel-, pompelmoes- en sinaasappelsap stonden in een frigo met glazen deur als zelfbediening. Dus steeds fris en hygiënische. Proper opgemaakte bedden en toch wel leuke kamer. Propere vollledige badkamer met douche, rijkelijk aanwezige handdoeken,... Mooie inrijlaan met ruime prive parking Direct code eerste toegangsdeur met code voor WiFi (goed ontvangst van WiFi), buiten niet.

Ondanks de dampende overbuur, een geweldig domein en...
    • Budget Tweepersoonskamer

Ondanks de dampende overbuur, een geweldig domein en gemoedelijk hotel.

Fijn Hotel.

De oude houten vloer kraakt hard, dat is s nachts en s morgens niet zo fijn als je er even uit moet.

Hele vriendelijke mensen

Super mooi gebouw, met historische ligging , op alle fronten.
    • Budget Tweepersoonskamer

Super mooi gebouw, met historische ligging , op alle fronten.

Leuke kasteelervaring
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer en het snelle internet

EEN VERBLIJF VOOR 1 NACHT OK

Het kamer

naar wens

de oude stijl

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prachtige kamer met balkon.
    • Budget Tweepersoonskamer

Prachtige kamer met balkon.

Rustig en goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer

Tweede dag was er geen ontbijt gereserveerd.

De rust in het hotel en de comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

De eerste ochtend was het ontbijt reeds weg.
    • Budget Tweepersoonskamer

De eerste ochtend was het ontbijt reeds weg. Blijkbaar hadden andere gasten alles meegenomen. Onbeschoft!

goed voor zijn prijs-uitstekend restaurant,jammer enkel open op vrijdag en zaterdag

de verwarming in de badkamer was stuk

het onbijt was goed

• Beoordeeld op: 10 december 2017

uitstekende locatie voor overnachting

uitstekende locatie voor overnachting

Zeer gebrekkig en zelfs geen internet op tweede verdieping.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer gebrekkig en zelfs geen internet op tweede verdieping.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Budget Tweepersoonskamer

Eenvoudig hotel voor een beperkt aantal overnachting zonder veel eisen

• Beoordeeld op: 19 november 2017

kwaliteit prijs verhouding goed!
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen restaurant door de weeks! Dus altijd met de auto of te voet naar een restaurant toe.

Grote kamer nr1!! Mooi! Met lekker bad!

Vrij onpersoonlijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

Vrij onpersoonlijk. Locatie heeft mogelijkheden, maar is eerder onverzorgd opgeknapt/omgevormd tot hotel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Geen internetverbinding op de kamer.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen internetverbinding op de kamer. Je moet op eerste verdieping zitten. Geen verbinding op tweede verdieping.

Grondige opfrisbeurt nodig!

Grondige opfrisbeurt nodig!! Afwerking niet proper.

Slechte afwerking, grote opfrisbeurt nodig!

Slechte afwerking, grote opfrisbeurt nodig!!

Ontbijt was niet goed melk zuur hesp vanzelfde anders wast...

Ontbijt was niet goed melk zuur hesp vanzelfde anders wast hoe

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Mooi oud kasteel!
    • Budget Tweepersoonskamer

Doordeweeks geen avondeten in restaurant dus verplicht eruit gaan!

Mooi oud kasteel! Grote kamers, lekker bubbelbad in badkamer!

Goed voor 1 nacht.

Geen persoonlijkheid. Alles staat klaar. Zelfbediening.

Grote kamer met groot bed

Leuk voor 1 nacht

Zilvervisjes in kamer en badkamer. VieZe muur bij bad en schimmel

Ontbijt simpel - alleen wit brood. Geen bruin brood

Mooi kasteel

Het ontbijt viel tegen

Mooi kasteel

prima geslapen en fantastiche ligging nabij industrieel erfgoed en waterwerken in de maas
    • Budget Tweepersoonskamer

prijs prestatie niet optimaal.

ambiance van vergane glorie

Mooie omgeving en een prachtig gebouw waarin de mensen niet goed benaderbaar waren
    • Budget Tweepersoonskamer

Personeel kon geen woord Engels. Daarnaast was het ontbijt erg mager en was er bijvoorbeeld geen thee beschikbaar.

De locatie was super.

Authentiek gebouw
    • Budget Tweepersoonskamer

We hebben weinig contact gehad met het personeel. In de korte momenten waren ze wel aardig, dat zeker.

De uitstraling van het kasteel en de rust.

Niet voor herhaling vatbaar.

Hygiëne waar het ontbijt stond is ondermaats. Personeel is zeer afstandelijk.

De ruimte

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Leuke locatie, heel dicht bij Huy
    • Budget Tweepersoonskamer

Als zakelijk gebruiker had ik liever een beter wifi gehad. Was te traag om te kunnen werken.

Leuke locatie, heel dicht bij Huy

Ontbijt was goed
    • Budget Tweepersoonskamer

Verouderd pand en verouderde inrichting. Voelde me er niet op mijn gemak daarnaast koud water bij het douchen

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Fantastisch kasteel met verkeerde buurman
    • Budget Tweepersoonskamer

Kerncentrale aan de andere kant

Mooie kamer met uitzicht op het bos. Ontbijt perfect.

Kamer

Geen lift ??

Kamer

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

aangezien zakelijk; ok
    • Budget Tweepersoonskamer

het ontbijt receptie niet open en bel werkte niet

Mager ontbijt, veel te koud, weinig variatie

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Mooi gebouw.

Kil, ongezellig.

Mooi gebouw.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

goed voor juist te gaan slapen, meer niet

niemand gezien

ontbijt te beperkt in keuze

• Beoordeeld op: 7 november 2016

het was allemaal zeer triest en koud
    • Budget Tweepersoonskamer

het was allemaal zeer triest en koud het ontbijt was zeer matig

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Lokatie is prachtig kamers zijn leuk maar de prijs zoals afgesproken is niet nagekomen

De prijs verhouding was schrikken i

Ontbijt was redelijk ok

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Ruime kamer en badkamer
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen lift en geen telefoon op de kamers dus geenwekdienst

Ruime kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima locatie sfeervol. Eindelijk in Kasteel

Bijzonder schoon

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Geen douche

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Mooi oud kasteel wat de eigenaren deels verhuren als hotel.

Kamers zijn wat gedateerd en kunnen her en der wel een opknapbeurt gebruiken, maar het past wel bij het geheel. Verwacht geen Hilton, prijs kwaliteit is prima.

Mooi oud kasteel wat de eigenaren deels verhuren als hotel. Ruime kamers (budget kamer).

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Grote badkamer

Zeer veel stof in de kamer! Met kleine inspanning kan het gebouw weer een mooie grandeur hebben, nu gevoel van afgeleefdheid. Ontbijt beperkt

Grote badkamer Dicht bij autostrade Ruime parking vlak aan de deur

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Zeer ruime kamers met een aparte badkamer met een heerlijk...

Gedateerd kasteel met houten vloeren. Duidelijk hoorbaar wanneer iemand langs je kamer loopt.

Zeer ruime kamers met een aparte badkamer met een heerlijk bad met jacuzzi. Voor ons goede bedden.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Prachtige locatie met een uitstekende keuken.

Bruine boterham bij het ontbijt. Meewerkers die de Engelse of Nederlandse taal machtig zijn.

Prachtige locatie met een uitstekende keuken. Zeer ruime kamers.

• Beoordeeld op: 14 november 2015

De rust beviel ons het best.

Douchecabine werkte zeer matig. Het koude water aan de wastafel was na een tijdje niet meer koud te krijgen. Het kasteel is in een zeer slechte staat, wordt zo te zien niet goed onderhouden. Kapotte trappen enz. Het rook ook erg muf op de gangen.

De rust beviel ons het best.

Er zijn ook 46 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.