Beoordelingen over Domaine Des Hautes Fagnes 4-sterren

Rue Des Charmilles 67, 4950 Ovifat, België

#2 van de 2 hotels in Ovifat

Heerlijk relaxen na een dag fietsen

20 euro pp voor ontbijt was even slikken. Gelukkig was de kamer niet duur.

Fantastische Wellness. Heerlijk na een dag fietsen. Ook super vriendelijk personeel

Perfect hotel, prachtige locatie

Geen koelkast en airco op de kamer

Dat er rekening gehouden wordt met de rust... dus kinderen worden aangepakt en mogen veel niet in het hotel ( denk aan bepaalde tijden in het zwembad enzo ) En voor de rest het hele hotel is top ( brede lange bedden voor lange mensen " ik zelf 2meter " )

Een ontspannen en zorgenloos verblijf, als we niet aan de prijs moeyen denken.

Bij de berekening van de prijs dacht ik dat ontbijt was ingerekend, maar dat was niet het geval. Ook de wellness was nog bij te betalen. Het verblijf viel dus duur uit voor ons. Meer transparantie over prijzen zou beter zijn.

Mooie omgeving, te duur hotel.

Het hotel is veel te duur, hoewel het zwembad en wellnessgedeelte wel kostenloos waren, in tegenstelling tot de info bij boeking. Het ontbijt was niet inclusief en kostte € 60,- per dag voor 1 volwassene en 2 kinderen. Voor dat geld hebben wij buiten de deur 3 dagen kunnen brunchen. De brasserie was prima, maar weinig (wel smakelijk) eten voor veel geld. De badkamer was buiten de tegels antraciet geverfd, vermoedelijk om schimmel te verhullen, in de wc zat in ieder geval schimmel op het plafond. Personeel was vriendelijk.

De omgeving van het hotel is erg mooi, je kunt zo het bos inlopen. Je moet wel van rust houden, want er is niet veel te doen in de directe omgeving. Wel zijn wij naar kasteel Reinhardstein geweest, op 3 km afstand, een leuk uitstapje voor de kinderen.

Verblijf voldeed aan de verwachtingen: prima hotel, mooi gebied, uitgebreide wandelmogelijkheden.

Het heeft ons verbaasd dat de medewerkers en vooral de receptiemedewerkers overwegend franstalig waren en nauwelijks nederlands/vlaams, engels of duits spraken (het gebied ligt tegen Duitsland aan).

De kamer was gemiddeld van grootte, met aangename badkamer en een apart (klein) toilet. Kamer en badkamer zijn gerenoveerd, het toilet helaas niet. Het hotel is een prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen en met uitbreide langlaufmogelijkheden. Ook beschikt het hotel over een goed restaurant.

Leuke plek om te ontspannen

De zure en onvriendelijke blikken van het personeel, ‘s ochtends aan het ontbijt. Ik vroeg me af of we in hetzelfde etablissement zaten dan de avond tevoren ?!

De smile van het personeel ‘s avonds in het restaurant.

Prachtige omgeving en goed hotel voor volwassenen

Geen minibar op kamer van 2 pers. Geen waterkoker of koffiefaciliteiten Kids die enthousiast zijn worden onmiddellijk terecht gewezen, was niet zo leuk... tenslotte vakantie voor iedereen... Ontbijt aan20€ per pers ook voor kids is eigenlijk overdreven...

De brasserie waar ze kindergerechten aanbieden.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Relaxerend met toffe wandelomgeving

Het ontbijt was aan de dure kant voor hetgeen het maar was:20€ pp. Voor standaard ontbijt.

De ruime kamer en badkamer. Het feit dat je huisdier hier toegelaten is. Het diner was lekker.

Beter dan verwacht door gebrekkige info van booking

Ontbijt was niet inbegrepen in de reservatie wat absoluut niet duidelijk aangegeven werd op de website van booking. 's Nachts veel lawaai van andere hotelgasten.

Dat het hotel gemoedelijker was dan op voorhand verwacht. Wellness bleek wel in de reservatie inbegrepen wat volgens booking niet zo was.

perfect voor uitstapjes in de hoge venen of het charmante malmedy

het ontbijt is aan de dure kant ; zeker wanneer er kinderen bij zijn, die na een portie ei en spek al genoeg hebben suggestievoor het hotel: er ontbreekt - bij minder prettig (winter)weer - een zaaltje met animatie voor jongeren, bv. biljart of kicker en gezelschapsspelen

de vriendelijkheid en dienstvaardigheid van het personeel de familiale sauna is prima, tijdens een schoolvakantie horen er natuurlijk kids bij het zachte grote bed slaapt goed, ondanks de minder goede isolatie (uitslapen is niet mogelijk)

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een aangenaam hotel waar we zeker als koppel nog eens alleen zullen komen zonder de kindjes

Ik had een tanqueray gin tonic gevraagd en er werd mij tanqueray ten aangeboden achteraf gezien op de rekening. Er werd ons medegedeeld bij aankomst dat de kinderen gratis ontbijt hadden en toen we gingen betalen 's morgens moesten we voor mijn zoon toch 10 euro betalen voor het ontbijt.Geen samenhang tussen de medewerkers qua info.

De jacuzzi was zalig!

Korte overnachting is voldoende; wel heel goed ontbijt

Wij vroegen bij de boeking op booking.com voor een kamer op dezelfde verdieping als onze ouders en ver van de lift, rustig. Beide vragen waren niet voldaan, maar werden wel direct aangepast bij vraag naar andere kamer. Wij zaten echter net met het raam aan de voorzijde waar de mensen binnen- en buitengaan; en waar mensen uit het restaurant buiten gaan roken. Dus we hoorden veel gebabbel net aan het venster. Best deze kamer niet vragen (nr 209). Geen airco in de kamer en ook niet in die van onze ouders. Schimmel op het venster aan de binnenzijde. Net voldoende parking voor de auto'S. Zwembad veel te klein voor de kinderen; daarenboven als je naar het hotel gaat zonder interesse in de wellness, maar je wil gewoon es gaan zwemmen, is het 20 eur per persoon, dus voor mijn man en 2 kids is het gewoon 60 eur om even te zwemmen terwijl het zwembad niet groot genoeg is om te zwemmen. Ouderwets aangekleed van de onbijtruimte; maar het ontbijt zelf was overheerlijk. Alles in oud donker bruin of zwart-grijze strepen behang en houten stokken tussen de tafels. Mensen wandelen rond in hun peignoir, gewoon zo in het onthaal en in de bar - dat zou enkel mogen in de wellness ruimte. Een 3-sterren hotel; geen 4-sterrenhotel (maar gekregen wegens de wellness vermoedelijk).

Het ontbijt was heel goed, ruim genoeg, mini croissantjes, mini chocoladekoekjes, mini rozijnenbroodjes, yoghurt, regionale kaas en charcuterie, koffie en cappuccino en chocolademelk in alle maten, ei met spek, kleine en grote pannekoeken, alles erop en eraan, bravo. Heel vriendelijke dames aan het onthaal; doen heel goed moeite om nl te praten en doen dat ook goed.

Heerlijk maar dan dankzij locatie bij Coo, meer van Butgenbach en Monschau!

Wellness faciliteiten als gezin (beperkte uren), de laatste dag niet meer mogen gebruik maken van de Wellness ondanks hoge prijs. Slechts heel beperkte keuze van menu in de Brasserie en dan zeker geen echte 'wellness-food'.

Vooral de locatie is geslaagd. Als gezin met kindjes was het sneu enkel het zwembad te mogen gebruiken tussen 9 en 11u en vanaf 17u. Bovendien mocht er de laatste dag ook al niet gezwommen worden. De kamer was niet top, de WC heel moeilijk toegankelijk, geen plaats voor de benen, dat is verre van 4-sterren niveau. Het ontbijt is op zich heel goed, alleen niet inbegrepen bij de boeking en duur dus een heel zware extra kost!

Zeer goed bed.

Te weinig parking. Over het algemeen is deze accommodatie te duur voor wat je krijgt. Ook veel supplementen bij het diner. Het ontbijt is de prijs van 20€ niet waard. Accommodatie is gedateerd : lift, sanitair, ... is aan vernieuwing toe. Donkere eetzaal, gammele tafels. Temperatuur op de kamer niet regelbaar.

Zeer goed bed. Mooie ligging t.o.v. les Hautes Fagnes.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Wij hebben genoten van een ontspannend verblijf in dit leuke hotel.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Heek grote keuze uit heel veel lekkere producten. Alles werd ook tijdig bijgevuld. Je kan 's middags en 's avonds ook eten in de brasserie of het restaurant in het hotel. Dit is zeker een aanrader! De wellness ruimte was ruim en aangenaam. Mooi uitzicht op de bosrijke omgeving. Aan het hotel starten er routes om te wandelen of fietsen. Er is een grote parking voorzien aan het hotel.

Uitstekende accomodatie voor een kort verblijf op deze locatie.

De hele accommodatie is een beetje verouderd.

Prima kamers, goed ontbijt en bij aankomst kregen we te horen dat we gratis gebruik mochten maken van de Wellness.

(kind-) vriendelijk personeel bij het onthaal en in de...

Wij waren op reis met 3 kleine kindjes: TV was uitgevallen door het slechte weer (?) en we hadden 2 dagen geen beeld. Een matras in de familiekamer was in slechte staat en er was personeel in ontbijtzaal met een ochtendhumeur :(

(kind-) vriendelijk personeel bij het onthaal en in de brasserie (het is fijn om op later uur nog te kunnen eten bij aankomst), de kamers was ietwat verouderd maar zeer proper en het ontbijt was goed (alles was aanwezig).

Luxueus en ontspannen, met een spannend einde.

De badkamerdeur ging niet dicht, wat mijn zoon niet zo leuk vond. Het internet was niet fantastisch maar wel gratis. Het gebouw zelf kan wel wat renovatie gebruiken maar in vergelijking met andere in de omgeving zeer goed. Het ergste was dat ik een rekening kreeg die dubbel zo hoog was als verwacht. We hadden maar 1 dag ontbijt genomen maar ze hadden een heel week ontbijt gerekend. Het ontbijt was veel te duur voor wat het was. Vooral de eieren die niet gebakken waren, waren vies. Na discussie trokken ze deze ontbijten af, met tegenzin en toen was de rekening nog een kwart te hoog. Bleek dat ze hun gewone kamerprijs hadden gerekend en niet de overeengekomen prijs die ik op booking had geboekt. Uiteindelijk hebben ze dit met zeer grote tegenzin rechtgezet.

Faciliteiten; sauna, zwembad en stoombad waar je gewoon in badjas naartoe kon gaan. De omgeving is prachtig, ook op het domein, heel mooi onderhouden.

fantastisch

De spaghetti die we de zaterdagmiddag kregen in de brasserie. De spaghettisaus was niet fijn maar bestond uit grote ballen gehakt en tomatensaus. Ook de kamer had iets groter mogen zijn.

Het diner 's avonds in het restaurant en het ontbijt. Ook de kamer viel goed mee. De wellness die we kado kregen van het hotel.

Plezier maak je natuurlijk zelf he 😜 Veel buitenaf gedaan dus al bij al een toffe 3 daagse !! 👍😍

Drie dagen geen tv kunnen zien s'avonds en lopende en roepende kinderen in de gangen tot in de inkom hal .... oppassen of ze lopen je omver 😞 Het golf terrein niet onderhouden de terrassen buiten waren vuil 😞 Ik denk in weken niet gekuist en dat voor een 4 sterren hotel 👎 NOT DONE 👎 En personeel van het ontbijt onvriendelijk 😱 Overige personeel top !! 👌

Ontbijt was goed veel keuze !! Spek en eiereren waren overheerlijk 👍 Het eten in de Brasserie is overheerlijk en het personeel super vriendelijk 🤗👍

Tegenvallend, absoluut geen vier sterren.

Er was geen waterkoker in de kamer, terwijl er vier sterren bij het hotel staan. Er hing een frituurlucht in de badkamer alsof de afzuiginstallatie van de keuken verbonden was met de badkamer. De kamer was gehorig, we hoorde de buren praten en baby's huilen. In de gang hangen overal briefjes dat kinderen daar niet mogen lopen. Voor het zwembad moet je 20 euro betalen en dan mogen kinderen pas na vijf uur 's middags. Heel ongastvrij.

Goed voor één nacht veel te duur voor wat het is

Oude speeltuin en verouderde minigolf, 60 euro voor een ontbijt met gezin van 4, hoge prijs om iets te drinken en eten, overal matten op de vloer

Hoge kostprijs voor wat het maar is

Verder hebben wij ons wel vermaakt.

Minigolfbaan was zeer slecht onderhouden , raam van onze kamer werkte NIET naar behoren [scharnier kapot !] ; tegel in badkamer kapot [hygiene ...]; Dus: de prijsverhouding is niet meer correct !

Zwembad en welness waren goed.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Dit hotel heeft geen 4*-uitstraling. Ik ben wat ontgoocheld.

De extra kost van € 20,00 per persoon om de wellness op de dag van vertrek na het uitchecken te gebruiken. Het hotel heeft een triestige indruk door de donkere kleuren in de restaurants en de gangen. Op de gang rook het niet fris.

Het diner was echt overheerlijk. Ook het ontbijftbuffet is lekker en compleet. Het hotel is heel rustig gelegen en heeft een grote tuin.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Reële beoordeling

Erg warm op de gang en kamer en de douche ruimte wat nauw en bekrompen.Jammer dat er geen airco was

Vriendelijk, goed hotel en prima kamer weinig of geen geluid vanuit andere kamers,goed geïsoleerd.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Om helemaal tot rust te komen en u te laten verwennen

rustige omgeving, vriendelijk personeel, zwembad beschikbaar, lekker avondmaal, vlakbij het natuurcentrum van de Hoge Venen, talrijke wandelingen in de buurt

Leuk verblijf in onze Ardennen - wandelen - activiteiten - wellness !

Prijs-kwaliteitverhouding van van de brasserie zijn echt niet acceptabel ! We hebben een normale portie gegeven , 2x frisdrank + 4x glaasje wijn voor +- 150€/2 pers Dat is er ver over voor een maaltijd in brasserie !

De omgeving, de mogelijkheden op het domein , wellness !

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een prettig verblijf voor een midweekje weg

Snelheid WIFI op de kamer Erg krappe toiletruimte Slappe kussens Geen Nederlandse zenders op tv Badkamer een beetje gedateerd Deuren moeilijk open en dicht te doen

Het avondeten is uitstekend. De sauna en wellness zijn prettig Prachtige omgeving Aardige en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ligging is uitstekend;

Bij het eerste ontbijt was er blijkbaar soyamelk op vraag,m aar voor de andere ontbijten plots niet meer. Spijtig: soyamelk voor mensen met lactose-intolerantie is toch een kleintje en past toch bij een 4-sterrenhotel!?.

Ligging is uitstekend; zwembad geweldig; ontbijt ok.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Fantastisch met als bonus sneeuwtapijt

1 klein puntje: op de kinderkaart van de brasserie stond kipfilet. Toen onze zoon zijn bord kreeg lag er plots champignonsaus boven op de kipfilet. En hij lust dat niet zo graag. Bij kindjes best eerst vragen of ze saus willen is misschien een tip 😀

Vriendelijkheid van het personeel! Mooie en grote familiekamer. Lekker en verfijnd eten in het restaurant maar zeker ook lekker in de brasserie! Gezellige bar.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

We hadden het hotel gekozen op basis van het zwembad onder...

We hadden het hotel gekozen op basis van het zwembad onder meer voor de twee jongetjes van 9 en 10 jaar. Zij mochten van 11.00 tot 17.00 uur niet in het zwembad. Het behoorde bij de welness en dus moesten ze ook heel rustig aan doen om de oudere bezoekers niet te verontrusten...

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Kwalitatief ontbijt met voldoende keuze.

20 eur p.p. voor ontbijt is overdreven. Weinig alternatief hiervoor in de onmiddellijke omgeving en dat weet het hotel allicht ook.

Kwalitatief ontbijt met voldoende keuze. Diner in gastronomisch restaurant OK prijs/kwaliteit. Locatie is prima (gemarkeerde wandelingen naar de Venen starten vlakbij achter het hotel, op loopafstand van de ski-piste)

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

goed hotel dat moet investeren in geluidsdemping... gehorige kamers, zowel van buren als van de gang

x bezoekers, gratis voor iedereen die verblijft in het hotel... de wellness die enkel bestaat uit een redelijk klein zwembad met een sauna voor ongeveer 10 personen en een hammam en een bubbelbad waar 6 man in kan, waar je lettterlijk snel voor moet zijn of in de rij voor moet gaan staan...

het beste was het restaurant. Echt super lekker eten, lekker wijntje erbij. Zeer goede bediening. ook in de bar trouwens en aan de balie.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

goed geslapen, goed ontbijt.

Lang wachten op het eten s'avonds (menu in restaurant) en op onze drank in de bar. Heel het gebouw is nogal gesloten met weinig ramen en zichten naar buiten,...buiten is er prachtige natuur maar binnen zie je er weinig van!

goed geslapen, goed ontbijt....lunchpakketten konden bestelt worden, wellness gedeelte was leuke add-on na een lange trektocht....

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Wellness

Koude gangen - electrische verwarming badkamer - geen vergrendeling deur van kamer binnenkant - geen service wellnes - geprogrammeerde timer jacuzzi

Wellness

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Restaurant: het eten onder maats de bloemkool en romanesco...

Restaurant: het eten onder maats de bloemkool en romanesco bij de kabeljauw waren niet vers. De kabeljauw was van buiten te vergegaard en in het midden nog rauw.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

De dame aan het onthaal was ZEER vriendelijk!

Prijzen zijn te duur. Voor 4 pannenkoeken met chocomelk waren we 40 euro kwijt. Normaal kost een pannenkoek met chocomelk ongeveer 6 euro pp. In dit hotel was dit 10 euro pp. TE DUUR! Pannenkoeken waren koud en ik kreeg siroop ipv aardbeiconfituur. Het ontbijt aan 20 euro pp namen we niet. TE DUUR! De dame aan de welness was niet vriendelijk. Ze vroeg ons om onze kinderen stil te houden anders moesten we het zwembad verlaten, ondanks dat we gingen zwemmen tijdens de kids-uren.

De dame aan het onthaal was ZEER vriendelijk! De dame had lang blond/lichtbruin haar en sprak perfect nederlands.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Mooie locatie, vriendelijk personeel! MIsschien net geen 4 sterren!

Het vegetarisch menu! Er was geen keuze mogelijk en jammer genoeg was het niet echt lekker! Nochtans hadden we bij reservatie gevraagd of het mogelijk was om een vegetarisch menu te krijgen! Maar al de rest was in orde!.

De vriendelijkheid van het personeel!!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Aangenaam verblijf en gastvrij onthaal, aanrader

Kamer was ok, badkamer en toilet hebben stilaan een opfrissing nodig

Het ontbijt en maaltijden in de brasserie zijn zeer goed. Goede locatie voor langlaufen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

prijs/ qualiteit is goed te noemen

Door een aan de gang zijnde seminarie was er blijkbaar personeelstekort. Die groep kreeg alle aandacht. Wij voelden ons zo wat in de steek gelaten. Mijn grootste bekommernis was de parking. Door die groep was er geen parking. De kamers zijn wel geen 4 ster meer waard. Badkamer is niet meer van deze tijd. Het hotel heeft dringend een face lift nodig.

De ligging van het hotel. Wij hebben zeer lekker gegeten in de bar aan een democratische prijs.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Het hotel is 2 sterren waard en mist de gezelligheid.

Parking volledig bezet door (luidruchtige) congresgangers. Ontbijt matig voor zijn 20 euro. De eerste morgen dienden wij het ontbijt te nemen op ruime afstand van het buffet. Kleine kamer (slechts 1 lavabo en kleine douche).

Het ondergesneeuwde landschap. Nabijheid van de skipiste.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

aangenaam maar met te verbeteren kleine kanten

piepkleine kamer

ontbijt gewoon goed- tweede morgen chaotisch daar er een meeting was. dan maar in een andere zaal. loop maar eens 60 meter met een kop koffie en de volgende kop nog eens want koffiemachine per stuk

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Zeer leuke vakantie! Aanrader

Kamer was redelijk klein, meer gezelligheid in de wellness, teveel belicht en teweinig ligzetels. Ligzetels werden gereserveerd.

Goed bed, lekker ontbijt, zeer goede ligging

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

goede ligging maar te duur

ontbijt kon beter en was redelijk duur in verhouding. Wellness klein Badkamer aan vernieuwing toe

Goede ligging vriendelijk personeel gratis parkeren lekker gegeten in restaurant

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Verouderd hotel, mooie locatie

Verouderd hotel, en dat merk je aan alles. Het eten in de bistro is niet vers maar alles diepvries en daardoor te duur voor wat je krijgt. Eten in het restaurant hebben we daardoor niet uitgeprobeerd. Maar de grootste teleurstelling: als gast moet je erbovenop nog toegang betalen voor het hotel zwembad en sauna, 20 EUR voor volwassene en 10 EUR voor kinderen.

Vriendelijk personeel aan het onthaal. Mooie locatie aan wandelgebied, ideaal gelegen. Mooi uitgebreid ontbijt aanbod.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer geslaagd wandelweekend met onze hond.

Gehorige kamers maar weinig last van gehad. Beantwoordt de lift wel aan de huidige veiligheidsnormen? Voor een nog beter ontbijt: meer variatie in de soorten brood, eventueel ook speltbrood. Jammer dat het zwembad te klein en ondiep is om echt in te zwemmen.

Heel vriendelijk personeel dat goed NDL spreekt. Mooie kamer, comfortabel bed, voldoende handdoeken en accessoires in de badkamer. Lekker ontbijt (inclusief 2 soorten pannenkoeken) en eten in de brasserie en het restaurant. Onmiddellijk in het wandelgebied.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

het was in orde

in de kamer lag nog een gebruikte handdoek op de vloer en die werd niet weggehaald zelfs niet na melding.

het onibijt was was meer dan behoorlijk maar ook niet waw

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Uitstekend gelegen hotel voor mooie wandelingen.

Prijs ontbijt te duur! Geen nood aan enorme keuze. Eén koffie/thee en een broodje volstaat voor ons.

Uitstekend gelegen hotel voor mooie wandelingen. Goede service en uitgebreide keuze in brasserie.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

fantastisch locatie

Ontvangst bij de receptie. Receptioniste niet klantgericht. Verder betalen voor de hond. 40 euro vind ik te gek voor woorden. Baby's op de kamer zijn gratis.

Prima Bar en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Heerlijk ontbijt!

Schotels in de brasserie kunnen verfijnder.

Heerlijk ontbijt! Goede kamer, badkamer wel wat verouderd. Personeel doet uiterste best om Nederlands te spreken. Ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Ons 3e verblijf in dit hotel was formidabel. We komen zeker terug ! (als we terug centjes hebben :-)

de ambiance in het hotel zou nog iets beter kunnen. weinig fantasie in de aankleding van de gangen en de kamers. de natuurfoto's zijn een verbetering tegenover de saaie schilderijen van voorheen, helaas is de belichting zo slecht dat ze niet tot hun recht komen.

ruime kamers lekker ontbijt heerlijk zwembad, sauna en hamam lekker eten in de brasserie

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Verbetering noodzakelijk bij deze prijzen

Het geheel was out-dated, zo'n bad-douche kan echt niet meer. Ruimtes zijn donker en beetje beklemmend. Veel waarschuwingen over wat er allemaal niet mag. Geen airco.

Hartelijkheid aan de balie en de bedden

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Laag in prijs . Komt nog veel bij .

Ontbijt a 20 euro was duur ( kinderen onder 10 jaar 10 euro). Welness normaal 20 euro nu van het huis. Ontbijt 20 euro is erg duur

Zwembad en welness was tijdens ons verblijf gratis. Incl. Verplichte Badjas en slippers Kado van het hotel. ( 20 + 12 €)

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Potentieel komt er (nog) niet uit

Hotel is verouderd, lift is niet veilig, eten in brasserie was niet doorbakken (hetgeen bij kip ronduit gevaarlijk was), pannenkoeken bij ontbijt waren hard, personeel was vaak onervaren

Omgeving en domein zijn super

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Een goed hotel in de natuur.

We hadden 6 kamers geboekt. Onze kamer was veel te klein. De 5 andere kamers waren ok

Heerlijk ontbijt en diner. Direct oplossing voor zaaltje voor grote groep.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heerlijk relaxed!

Buiten de eerste receptioniste die fantastisch was, waren de andere mensen aan de receptie een stuk minder behulpzaam en vriendelijk. Ook de incorrecte eindafrekening was jammer, maar werd bij navragen wel gecorrigeerd.

Zeer vriendelijk onthaal, uitgebreide faciliteiten (met ook toegang tot wellness nog de hele dag van het uitchecken), heerlijk diner. Perfecte uitvalbasis voor allerlei activiteiten in de Hoge Venen!

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

mooie kamer maar ik had wel iets meer verwacht van een...

het ontbijt mag gerust uitgebreider zijn voor €20. ( veel geld voor een gewoon matig ontbijt )

mooie kamer maar ik had wel iets meer verwacht van een "juniorsuite "

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

ver beneden niveau

zeer slechte geluidisolatie. we dachten dat er iemand in onze badkamer stond te plassen. warm, geen airco, daardoor de ramen open en daar stonden buiten mensen avond rond 23: 00uur te roken en luid te praten. bij uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was. gevraagd naar de general manager, en een email adres gekregen. prijskwaliteit verhouding is heel slecht

omgeving

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Te duur voor wat er wordt geboden

Het pand is verouderd (de lift stamt uit 1974) en de (familie)kamer was zéér klein. Het kamertje waarin het toilet is geplaatst (vreemd genoeg separaat van de badkamer), is veel te klein om zonder open deur (naar de slaapkamer) op het toilet te kunnen zitten voor iemand die niet de lichaamsbouw van een Hobbit heeft en kent geen goede ventilatie waardoor het toilet na een wat uitgebreider bezoek een landelijk aroma weet te verspreiden door het toch al krappe verblijf. De televisie heeft slechts één Nederlandstalige (VTM-1) zender ondanks de nabijheid van Vlaanderen en de Nederlandse grens, wat opmerkelijk is voor een hotel welke adverteert met 'wij spreken uw taal'. Wifi ontvangst in de kamer was slecht (laag signaal) en viel regelmatig helemaal uit. Het restaurant serveerde dezelfde wijn 3x bij een (duur) wijn arrangement. Ook vreemd is dat men 12,- huur rekent voor een badjas en slippers voor de sauna, maar dit niet optioneel is - ook indien men geen gebruik maakt van de sauna wordt dit berekend. De prijs-kwaliteit verhouding ligt bij dit hotel erg scheef.

Het hotel oogt op het eerste gezicht luxe en ligt op een prachtige lokatie in de bossen. Het restaurant is prijzig maar goed. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk, de parkeergelegenheid goed.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Bij ontvangst werden wij heel vriendelijk onthaal in onze...

De warmte in de kamer. Er was namelijk geen airco

Bij ontvangst werden wij heel vriendelijk onthaal in onze eigen taal. De service was heel goed, alles was bespreekbaar.

Kapotte lift

gezellig verblijf gehad

kamers geen airco,ontbijt niet genomen te duur

Ontvangst was fijn kregen meteen een badjas voor de wellness.lekker gegeten met kids in de bar

Erg warm in de gang naar boven, en het vinden van de juiste...

Erg warm in de gang naar boven, en het vinden van de juiste deur naar de verdiepingen !

Oud hotel dat aan opfrissing toe is en duur ontbijt

Oud hotel dat aan opfrissing toe is en duur ontbijt

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Een ontspannend en aangenaam verblijf in een mooie omgeving

Geen minigolf

Ontbijt was goed, gezellige inkom en bar

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goede locatie maar verouderd hotel

Erg verouderd, veel te duur ontbijt, Wellness stelt niet veel voor

Toplocatie, propere kamers, gratis parking

Te weinig voor teveel geld.

klunzige balie medewerker i.c.m. prijs/kwaliteits verhouding.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Viel erg tegen, maar grotendeels kwam dit door de onvriendelijkheid naar Nederlanders toe.

Personeel was niet erg aardig. Hotel leek leeg maar er was geen plek meer voor massages.

Mooie omgeving, maar verder niks te doen

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

ideale uitvalbasis voor wandelingen in de Hoge Venen

geen handdoeken beschikbaar in de wellness.

de vriendeljkheid bij het inchecken

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Mooie locatie.

Mooie locatie. Prima ontbijt en lekker gegeten in brasserie.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het was top!

Ontbijt is te duur..

De wellness was de kriek op de taart!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Het ontbijt en avondeten en het restaurant

Het bubbelbad werkte niet en zeeeeeeer veeeeeeel nachtlawaai

Het ontbijt en avondeten en het restaurant

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

veel te duur hotel en zeker niet meer van deze tijd heel veroudert

de prijzen vielen tegen ,alles apart te betalen, en superduur doen niet gewoon

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Een badkamer per kamer & de faciliteiten

lekker, wandelparadijs

geen tegenvallers