Beoordelingen over Domaine Du Haut Vent 3-sterren

Rue De Maastricht 100, 4651 Battice, België

#1 van de 3 hotels in Battice

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

schoon en alles werkt prima
    • Standaard Kamer

uitrijden uit hotel direct op de doorgaande weg met slecht uitzicht, let op!

schoon en alles werkt prima mooi en degelijk afgewerkt heerlijk ontbijt gemakkelijk bereikbaar goede geluidsisolatie

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Een leuk plekje
    • Standaard Kamer

Ontbijt was voor die prijs 15 euro p.p. erg onder de maat. Scrumbled eggs waren bijna koud en niet goed bereid, de rest van de warme gerechten zag er niet lekker uit. Pancakes werden standaard koud geserveerd, why? Gewoon een goede bak yoghurt was er niet. Heet water voor thee was lauw. Ik kreeg na mijn klagen wel een kannetje heet water uit de keuken. Ik boek voortaan absoluut zonder ontbijt. Thee en koffie voorziening op de kamer was ook leuk geweest.

Het bijgeboekte diner, 45 euro voor drie gangen keuzemenu en een amuse was verrassend exquise.

Fijn hotel met uitstekend restaurant
    • Standaard Kamer

Het hotel is direct gelegen aan een weg met aan beide zijden ( relatief) kleine industrie. Tijdens ons verblijf was het tijdelijk niet mogelijk e-bikes te huren bij het regionale infocentrum. Wel was er voldoende meertalige info over wat er te doen en zien is in de regio. Wandelroutes & fietsroutes beschikbaar.

In het restaurant kan je heerlijk eten, keuze uit een 3-gangen keuzemenu. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Binnen 10 minuten met de auto/fiets ben je in het dorp of in de natuur. De natuur is erg mooi.

Mooi hotel, heerlijke gerechten zowel ontbijt als diner, prachtige tuin en een prima kamer.
    • Standaard Kamer

Men had ons kunnen laten weten dat op die zaterdag het restaurant gesloten was voor een feest, maar zoals gezegd, de eigenaar heeft het zeer goed opgelost. Niets dan lof verder!

Alles was top! Ontbijt, ruime kamer, diner, en de vriendelijke gastheer die een probleem zeer goed heeft opgelost. Wij vonden het heerlijk.

Nachtje weg zonder kids
    • Standaard Kamer

Restaurant was 'volzet' terwijl er slechts 2 tafels bezet waren. Gaf het gevoel van weigering er te eten omdat we niet vooraf gereserveerd hadden.

Zeer uitgebreid ontbijt en goed onderhouden kamer

Locatie prachtig, rustige omgeving, toch maar 20 minuten v...
    • Standaard Kamer

Was beetje warm op de kamer, maar buiten was het ook zéér warm.

Locatie prachtig, rustige omgeving, toch maar 20 minuten v centrum Luik. Zeer goede keuken. Driegangenmenu met steeds 2 opties, top-kok! Rustig tuinterras aan achterzijde om te eten.

Geweldig verblijf en een aanrader voor iedereen......
    • Standaard Kamer

Kan niet veranderd maar de plek van het hotel met aan beide kanten industrieterrein is heel jammer. Alhoewel je er binnen niets van merkt.

Hartelijke ontvangst met rondleiding naar de kamer en uitleg over alle knoppen. Erg lekker gegeten in het restaurant. Bediening heel goed. Leuk eigen terras aan de achterkant van de kamer. Erg rustig.....

Rustig, gezellig en gemoedelijk hotel

niets negatief te bemerken

Prachtig hotel, heel rustig, mooie verzorgde propere kamers. Eten in restaurant is fantastisch. Ontbijt is ernorm uitgebreid. Een echte aanrader! Wij gaan zeker terug.

100 procent
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit hotel en ons verblijf was 100 procent. Een prima gastheer en een uitmuntende kokkin. Wat een geweldig stel. Het diner was voortreffelijk, er was die avond een menu en iedereen at dat dus. Er bleefgeen restjeop deborden achter. Het ontbijt washok weeruitstekend. Wij zijn niet gewend om te ontbijten , maar op onze reispolissen weg naar Zwitserland hebben we pas 's avonds weer gegeten. Lieve gastvrouwen gastheer ontzettend bedankt. ,

Een deugddoende korte vakantie in een aangename locatie.
    • Standaard Kamer

De restaurantformule zal niet iedereen aanspreken; niet echt veel keus. Het eten was echter wel prima bereid.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt in een rustige omgeving; met een verzorgde tuin en aansluitend een bospartij. Voldoende gratis parkeergelegenheid. De naastliggende baan zorgt alleszins niet voor geluidshinder. Wij werden aangesproken in onze eigen taal.

Verwennerij
    • Standaard Kamer

De ligging aan een drukke weg met aan de overkant bedrijventerrein viel wat tegen. En er lijkt iets van zijl onder de lakens te liggen waardoor het niet goed ademt en het laken bij warmte aan de huid plakt.

buitengewoon correct en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Alles zeer schoon en netjes en gezellig aangekleed.

heel goed
    • Standaard Kamer

Eigelijk niets.. als ik 1 minpuntje moet geven.. kamer keek uit op een parking met trucks. Maar dit vond ik op zich niet zo erg, omdat ik maar 1 nacht verbleef. Het mooie terras aan de achterzijde van het hotel maakte veel goed.

heel vriendelijke ontvangst, zelfs in het Nederlands. Heel uitgebreid ontbijt voor weinig geld. Mooie ruime kamers, ruime badkamer. Heel netjes en proper. Mooi terras aan hotel met kleine speeltuin voor de kinderen

pro en contra
    • Standaard Kamer

het omgevingslawaai van het transportbedrijf aan de overkant was storend als je het raam opende of op het terras wou vertoeven

stijlvol en gezellig hotel met oog voor detail

Een hotel om terug te komen.
    • Standaard Kamer

Als welkom flesje water op tafel oid. De glazen waren al aanwezig.

Het ontbijt was prima, een prettige badkamer inc. fijne douche. Een rustig hotel. Privé parkeren voor mij altijd een vereiste, zodat ik zeker weet dat mijn motor veilig staat. Voldoende ruimte om te parkeren. Kwam laat aan en kan dus niet oordelen over het diner.

Goed, degelijk en proper maar erg duur indien men ter plaatste wil eten met het gezin.

Het restaurant is perfect en haute quisine maar er ontbreekt de mogelijkheid om met een gezin een ‘simpeler’ goedkoper alternatief te nemen als lunch en/of diner. Een kleine kaart. Het bijzetbed was niet zo stevig. De lawaaihinder van de verwarming in de kamers was lastig om te slapen en het is niet mogelijk om één nachtlampje apart aan te doen. Het was niet zichtbaar op de site dat de jacuzzi gedurende de winter niet kan gebruikt worden.

De ruime slaapkamers, de hygiene en de bedden zijn super!

Fantastisch verblijf voor wie netheid en service hoog in het vaandel draagt.
    • Standaard Kamer

Iets meer keuze bij het eten in het restaurant was wenselijk geweest maar het menu was voor ons wel lekker . Toch wel speciaal, maar niet voor iedereen.

Vriendelijke ontvangst en behulpzaamheid tijdens het ganse verblijf. De kamers waren ruim en netjes. Bij het ontbijt was er keuze genoeg en het was ook heel lekker.

Goed hotel. Niet het goedkoopste maar wel waar voor je geld.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed verzorgde kamer. Ontbijt uitgebreid en prima. Lokatie is goed aan doorgaande grote weg. Parkeren voor en naast het hotel. Voldoende parkeerplekken maar het kan druk/vol zijn wanneer er een feest of vongres wordt gehouden.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Mooie, heldere kamers en lekkere maaltijden.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ligging in het industriegebied.

Hele mooie, grote kamer met super regendouche ! Zowel het ontbijt als het avondeten waren overheerlijk ! Enige te bedenken minpuntje is dat het midden tussen de industrie ligt (waar je wel geen last van ondervind). Gaan zeker nog terug !

kwalitatief met goed restaurant
    • Standaard Kamer

ruime kamers, goede verwarming, zacht bed; ontbijt is zeer uitgebreid, ik zou niet weten wat men daar nog aan toe kan voegen. Ook ten zeerste aan te raden is de dagmenu ('s avonds) in het restaurant, prijs/kwaliteit zeer goed, het geeft de indruk in een hoger niveau te tafelen.

Rustgevend.
    • Standaard Kamer

Dat de derde nacht het restaurant gesloten was, maar het was aangekondigd. Dat voor alles de auto nodig was, want nog redelijk ver (2 à 3 kms) van de gemeente Battice zelf, waar er feitelijk zo goed als niets was.

De kamer was heel gezellig en het ontbijt overvloedig en goed verzorgd. Hoewel gewoon aan een steenweg gelegen, absoluut niet erg: niets gehoord, en te midden de bomen en met mooie tuin. Moet in de zomer heel aangenaam zijn !

Perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas het weer was wat minder maar daar heeft niemand de hand in!!! Geen negatieve dingen ondervonden!

Alles klopt daar de ontvangst, kamers, ontbijt en diner zijn echt de moeite waard om daar een aantal dagen te verblijven. Wij zijn dit jaar voor de 2e X daar geweest. Wordt wel weer vervolgd in 2018!!

Geslaagd!

Een week op voorhand wilden we voor het avondeten reserveren, helaas was het restaurant volledig volzet, heel jammer. We kregen wel van de uitbaters een paar goede restaurants in de buurt aangeprezen.

Kamers ruim en proper, alles aanwezig wat nodig was, ontbijt super, uitgebreid en vers. Aanrader!!

een aanrader !
    • Standaard Kamer

Heel vriendelijk personeel, alles goed geregeld, alles netjes en gezellig. Kamer was mooi ingericht alles aanwezig ook in de badkamer,Het restaurant is heel goed een echte aanrader, niet alleen de originele presentatie maar ook heel lekker eten. Ontbijt was uitgebreid voor elk wat wils , lekkere koffie .

Was OK voor 1 nacht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ligging (wordt niet vermeld in de beschrijving dat het tegenover industrieterrein ligt).

Het hotelletje viel op zich wel mee maar de ligging is langs een drukke weg tegenover een industrieterrein.

Perfecte locatie

NVT

Alles klopt daar, geweldige locatie fijne medewerkers. Mooie tuin met een Hot tube. Het restaurant van het hotel is fantastisch. Ook het ontbijt is van allerlei voorzien Het geld dubbel en dwars waard. We gaan er zeker nog een keer heen

Zalig verblijf en goede uitvalsbasis om de streek te bezoeken
    • Standaard Kamer

héél net, overal in de accommodatie. Heel vriendelijke eigenaars en personeel. Alles recent en modern. restaurant: hele fijne menu en schappelijke prijs. Mooie grote tuin en terras ....

voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we hadden er ook graag avondeten gehad in het weekend wat jammer genoeg niet kon

het buffetontbijt is perfect wat ons betreft , en vriendelijke en behulpzame eigenaars

Geen rust, veel lawaai
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te kleine kamer. Ontzettend veel lawaai van de weg voor het hotel en heel veel lawaai van het er tegenoverliggende overslagbedrijf met veel vrachtauto's en echt heel veel schreeuwen (zaterdag avond 20:00 - ....) van het personeel van dat bedrijf.

Mooie kamers en fantastisch ontbijt.
    • Standaard Kamer

Jammer is dat aan de voorkant van het hotel een drukke weg is. Overlast viel mee, maar toch. Niettemin heel goed hotel.

Mooie kamers en fantastisch ontbijt.

1 overnachting Voerstreek met vriendenclub

Afstand tot dorpskern dik 2 km. Klein 1/2 uurtje lopen als je teveel hebt gedronken en niet meer wil rijden. Taxi erg duur, komt nl uit stad in de buurt. Geen bier op fust. Wel veel keus uit flessenbier.

Goed ontbijt Kamer netjes, aan de kleine kant maar prima voor 1 nacht Absoluut niet gehorig Aangenaam buitenterras

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het was in 1 woord super, de kamers zijn zeer smaakvol en super schoon. Dineren is heerlijk. Ontbijt was prima,van alles aanwezig. De eigenaar brengt je persoonlijk bij je kamer, wat een hoffelijkheid ! Wij komen zeker terug

• Beoordeeld op: 25 april 2017

aangenaam verblijf op een boogscheut van kern van Battice.
    • Standaard Kamer

We schoven onvoorzien aan voor het avonddiner met vast menu, dat vrij prijzig uitviel..vooral de wijnkaart was stevig geprijsd voor een weekendje Ardennen. In de badkamer (inclusief toilet) had wel een ventilatie/verluchtingssyteem mogen zijn. Onze kamer keek uit op het transportbedrijf aan de overkant (achteraan waren wel glooiende heuvels)

Aangename verwelkoming door de heer des huizens. Nette up-to date kamers. Lekker avondeten met een prima bediening Mooie tuin en terras voor op zonnigere dagen

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima adresje voor een prettig verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer

Op de hotelkamer was een kleine koelkast en een waterkoker wel prettig geweest. Het was ook best gehorig en de klingelende deurbel was niet fijn.

De bedden sliepen prima en het ontbijt was geweldig!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Aan te raden!
    • Standaard Kamer

Niets op aan te merken.aa

Heerlijk ontbijt! Lekker avondmenu. Vriendelijke gastheer. Sprak Nederlands. Zeer nette kamer en nette badkamer. Kortom de moeite waard om nog eens terug te komen!

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Vriendelijk onthaal met nuttige info over...
    • Standaard Kamer

De ligging aan het industriepark vonden we toch storend, overdag was er buiten veel lawaai, in het hotel zelf merkten we daar niets van. In de kamer was een beetje te weinig licht.

Vriendelijk onthaal met nuttige info over bezienswaardigheden in de streek; uitgebreid ontbijt, smaakvol gepresenteerd; de bar was de hele namiddag geopend; een verzorgde kamer met een goed bed; heel nette en ruime badkamer; 's avonds lekker gegeten en toch niet duur .

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

een aanrader
    • Standaard Kamer

het uitzicht aan de voorkant is niet mooi, daarentegen het uitzicht aan de achterkant is idyllisch, mooie tuin ( nu lag er sneeuw)

prima hotel , zeer vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

centraal gelegen, perfect voor een weekendje weg
    • Standaard Kamer

De ligging vraagt wel echt om een auto. Het hotel ligt bij een bedrijventerrein en is daarom niet de beste uitvalsbasis voor wandelingen. Overigens is er geen geluidsoverlast van de bedrijvigheid.

De kamers waren sfeervol ingericht en goed schoon. Het was erg koud tijdens ons verblijf dus de snel werkende verwarming was een pluspunt. Ook de bedden waren erg comfortabel. Centraal gelegen tussen Luik, Maastricht en Aachen.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Rust, comfort en lekker ontbijt
    • Standaard Kamer

Het onthaal : wij zijn heel vriendelijk ontvangen en onze kamer toegewezen al waren we vroeger dan het aangeduide uur op de folder. De kamer was heel netjes en comfortabel Lekker en zeer gevarieerd ontbijt .

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Personeel is super vriendelijk, wij kwamen in de avond later...
    • Economy Tweepersoonskamer

Na zo geweldig gedineerd te hebben viel de volgende ochtend het ontbijt tegen, voor 12,- p.p. verwacht je toch iets meer helaas.

Personeel is super vriendelijk, wij kwamen in de avond later aan en besloten, mede door de ligging van het hotel, in het hotel te dineren. Hier heb je geen keuze uit losse gerechten maar bent eigenlijk verplicht een menu te kiezen. Eten was echt perfect, heerlijk gegeten! Kamers ook prima, alles goed schoon door het gehele hotel!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Leuk weekendje
    • Standaard Kamer

Het diner zelf (facultatief) was lekker maar niet whaaw.

Mooie kamers, een zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Goed gelegen om het land van Herve en Luik te bezoeken. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.

Fijn verblijf! Zouden we anderen aanbevelen.
    • Standaard Kamer

Het afvoerputje bij de douche liep niet goed door. En de koffie-automaat bij het ontbijt zorgde voor oponthoud. Maar 1 Nederlandstalige televisiezender.

Verrerrassende indeling van de kamer > één geheel met de badkamer. Mooi kleurgebruik.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Heel comfortabel, vriendelijk onthaal. Restaurant 's avonds. Zeer proper
    • Standaard Kamer

Super compleet ontbijt. Ruime keuze. Fruit, koffie, yoghourt, croissants, alles lekker vers !

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Zeer goed ontbijt.
    • Standaard Kamer

Prijs aan de hoge kant en motorcross terrein aan overkant.

Zeer goed ontbijt.

Ontbijt is top.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wc-bril diende hersteld te wordeen

Ontbijt is top. Rust en stilte waren ok

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Eten is er super !
    • Standaard Kamer

Douchekop hing veel te laag, TV toestel van armtierige kwaliteit, tapijt is nooit ideaal.

Eten is er super ! Vriendelijke gastheer.

Wat een verrassend mooie kamer voor die prijs
    • Economy Tweepersoonskamer

Personeel was niet zo vriendelijk. De airco deed het niet.

Wat een verrassend mooie kamer voor die prijs

Heel goed verzorgd hotel met vriendelijk ontvangst en mooie...
    • Standaard Kamer

Heel goed verzorgd hotel met vriendelijk ontvangst en mooie ruime kamers. Het restaurant is ook zeker een aanrader!

Fijn verblijf gehad!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtzaal vonden wij niet erg gezellig

Vriendelijk personeel en een hele goede keuken

Misschien airco op de kamers.
    • Standaard Kamer

Misschien airco op de kamers. Het was wel heel warm.

perfect als doorreis

3 uren tafelen voor 3 gangen is te lang factuur klopte niet

het ontbijt

Aangenaam!
    • Forfait Etape Business

Ik kwam pas aan om 21u30 toen de keuken al gesloten was en toch hadden ze nog een zeer lekkere salade voor mij voorzien. Heel erg dankbaar hiervoor!

Uitstekende kamer en prima service

Uitstekende kamer en prima service

Ontbijt, diner en lunch

uitstekend, een aanrader
    • Standaard Kamer

De gemeende vriendelijkheid van de receptionist Het heel goede ontbijt propere kamer

Het was er heerlijk om tot rust te komen en voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen waterkoker op de kamer voor koffie blaffende honden beneden

het was er proper

• Standaard Kamer

Geen eten of drinken in kamet

Prima ontbijt, nette kamer met goed bed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, nette kamer met goed bed.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Culinair genieten in een rustig kader

Onrbijt en vooral diner

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

We hebben genoten van onze korte vakantie het was de moeite waard!
    • Standaard Kamer

het ontbijt was zeer uitgebreid ,top! Het diner heel lekker en fijn , een aanrader, prachtige moderne kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

het ontbijt was heerlijk & ruime kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

het ontbijt was heerlijk & ruime kamer.

DICHTBIJ LEUKE PLAATSES OM TE BEZOEKEN

NIETS

HARTELIJKE ONTVANGST EN PRIMA GERENOVEERDE KAMER - TOP

Restaurant en kamers

Restaurant en kamers

Goed maar teleurstellend omdat de wellness gesloten is in de winter.
    • Standaard Kamer

Geen wellness (winter) alhoewel daarvoor het hotel gekozen werd.

Zeer uitgebreid buffet, zeer ruime kamer met badkamer

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Genoten van een zeer geslaagde overnachting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Luchtverwarming maakt de lucht wat aan de droge kant

Rust en hygiene, alsook het hele uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Vriendelijk personeel en uitgebreid, lekker ontbijtbuffet.
    • Economy Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel en uitgebreid, lekker ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Een aanrader : accomodatie en resto prijs / kwaliteit top !
    • Business Eenpersoonskamer

Ventilator in de badkamer maakt wel wat lawaai maar heb dat gemeld.

Prijs/kwaliteit een topadresje

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Dik oké
    • Standaard Kamer

Heerlijk ontbijt, uitstekende bedden in een ruime moderne kamer. En s'avonds heel lekker gegeten.

• Standaard Kamer

over de ganse lijn zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prijs/kwaliteit perfect - ideale ligging voor zakenreizen buurt Herve
    • Economy Tweepersoonskamer

Restaurant bij het hotel - met een heel goede prijs/kwaliteit Personeel zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Rust en ontspanning
    • Standaard Kamer

Mooie kamers, heel lekker ontbijt Maar vooral het vriendelijk persoonlijk onthaal doet ons al voor de 6de keer terugkeren!

Vooral het avondeten
    • Standaard Kamer

ligging: langs een vrij drukke baan. De matras kon ook beter.

Vooral het avondeten

Super lekker ontbijt en eten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super lekker ontbijt en eten.

Perfect voor de prijs ! Ik betaalde 65 euro met ontbijt inbegrepen.
    • Standaard Kamer

Geen trappen en heel ruime kamer. Het was ook mogelijk via een vensterdeur op een terras te kunnen zitten. Het ontbijt was heel ruim van keuze.

Locatie aan doorgaande weg

Vriendelijk personeel Heel uitgebreid ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Diner als onderdeel van het half pension