Beoordelingen over Hotel du Lac 3-sterren

53, Seestrasse, 4750 Butgenbach, België

#4 van de 8 hotels in Butgenbach

alles was werkelijk prima.

echt niets viel tegen in tegendeel....

alles was werkelijk prima..... zeer mooi ingericht..... leek totaal vernieuwd te zijn.... zeer veel ruimte, een klein frigotje op de kamer wat ik uitstekend vind.. het ontbijt was echt prima ... niet alleen voldoende doch tevens een gigantische keuze...

- Zeer goede en mooie ligging aan het meer van Bütgenbach.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Zeer goede en mooie ligging aan het meer van Bütgenbach. Veel (gratis) parking voor het hotel. - Het personeel was er zeer vriendelijk en kon ons in de verschillende landstalen te woord staan.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Voldoende voor een paar nachten maar niet voor een vakantie

Kamer en bedden zijn wat oubollig. Matras niet meer in beste staat en de lakens voelden nogal ruw aan. Hoofdkussen is er eentje om in te verdrinken.

Ontbijt is was oke. Misschien iets sneller aanvullen wat door de vorige werd leeggeroofd.

Prijs-kwaliteit was dit prima. Voor deze voorwaarden hebben we een zeer degelijk ontbijt gekregen. De kamer was groter dan verwacht. Een apart toilet naast de badkamer is ook altijd aangenamer. De brasserie in het restaurant was prima. Ook hier prijs-kwaliteit prima.

redelijk

Ontvangst was zeer stroef.we kregen een mail dat we tegen de middag konden inchecken maar bij aankomst bleek dat we moesten wachten tot 15u, we konden in het restaurant terecht maar daar was de juffrouw zeer kortaf. even gaan wandelen was geen optie, gezien we in motorpak waren. De in stukjes gesneden koeken bij het ontbijt waren niet echt aantrekkelijk !

de ligging. de garage voor de motor. zeer lekker restaurant (wel lange wachttijd !!)

Douche op de kamer was super

Het personeel moest alles tegelijk regelen. Zoals de bar boven, de balie beneden, het ontbijt, verhuur van de fietsen enz. Daardoor was er nooit iemand achter de balie en moesten wachten of zoeken waar je iemand kon vinden.

Douche op de kamer was super

goed, maar de volgende keer zoeken we een ander hotel in Butgenbach.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het uitzicht (je kijkt op de parking en een rij bomen die zicht op het meer afschermen) - geen restauratiemogelijkheden in het hotel tot 17.00 uur - trage, verwarde bediening in het restaurant - tweede nacht veel lawaai van een of ander muziekfestival in Butgenbach, tot rond 3.00 uur regelmatig wakker geworden - Butgenbach is trouwens overdag een doodse bedoening, daar valt niets te beleven als je niet gaat wandelen of fietsen

de ligging omwille van de parkingmogelijkheden - de ruime kamer (upgrade) en in het bijzonder de zithoek

Niet vatbaar voor herhaling

Bij de reservering vroeg men wanneer we aankwamen, we gaven op rond 12.00 uur, bij aankomst zegde men droog en zakelijk je kan pas om 15.00 uur op de kamer. Horeca was echt niet goed, Op het terras kregen we een plaats aan euro paletten als eettafel, de scampi's waren maar half gaar en de fles Bru water was lauw. Ontbijt: om 9.00 uur waren er geen broodjes of croissant meer te krijgen gekookte eieren op, toespijs 80% op, je kon niets meer bij krijgen enkel brood was er nog. Ligt in het Duitstalig gedeelte, maar de ober sprak enkel Frans.

De kamer was goed. De ligging was rustig.

Een aangenaam verblijf, vriendelijke ontvangst

Bloedheet op de kamer. Ramen stonden op klik-stand maar de gordijnen eveneens open en de zon volop op het raam. Airco had dan ook een pluspunt geweest. Gelukkig koelde het 's avonds voldoende af zodat het terug een aangename temperatuur werd om te slapen. En zoals in veel hotels is het licht aan lavabo slecht opgesteld voor wie zich met een scheermes wil scheren.

Mooie verzorgde kamer, inloop douche alles prima Mooi verzorgd ontbijt, voldoende keuze, personeel vulde steeds onmiddellijk aan

we gaan er zeker nog terug

Prijs -kwaliteit was uitstekend - de ligging is ideaal om te gaan wandelen of te gaan fietsen en 's avonds heb je kans om een terrasje te doen en te genieten van een streekbiertje waarna je kan aan schuiven aan tafel voor een heerlijke maaltijd

De kamer voldeed aan de verwachtingen... de badkamer is redelijk gedateerd maar voldeed en was proper. Het ontbijt was super uitgebreid en lekker... en zeer vriendelijk personeel...

We komen zeker niet meer terug naar dit hotel!

De kamer is dringend aan een opfrisbeurt toe. Lange wachttijden in het restaurant en terras. Slechts 1 klein zakje met enkele druppels douchegel voor 2 personen is echt niet voldoende!

Het hotel is goed gelegen.

Mooie locatie aan het meer van Bütchenbach.

Om 15u aangekomen en meteen 20 minuten kunnen wachten aan het onthaal maar er kwam niemand opdagen. Ondertussen liep het onthaal vol met gasten die ook wilden inchecken Zelf opzoek geweest in het restaurant op de 1ste verdieping naar iemand die ons kon inchecken. 5 Minuten later kwam er dan uiteindelijk iemand. Bij het inchecken kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was. Een klein uur later was de kamer uiteindelijk klaar. Wij hadden nochtans aangegeven dat onze aankomst verwacht was tussen 14u & 15u. Blijkbaar kampt dit hotel met personeel te kort. In de late uurtjes stond het restaurant personeel verschillende keren buiten een sigaret te roken en dit ging gepaard met de nodige geluidshinder. Dit was net onder het raam van onze kamer hierdoor werd onze slaap verschillende verstoord.

Mooie locatie aan het meer van Bütchenbach. Prima restaurant waar het personeel zijn uiterste best doet om u te bedienen in het Nederlands. Wij hadden dakkamer 38 en die was vrij basic maar netjes. Ontbijt was prima met voldoende keuze.

goed tot zeer goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

in het begin was het ontbijt wat karig, maar de laatste morgen heel goed. Er was dan ook een volle bezetting. De eerste twee dagen was de kamer was stofferig, maar daarna proper.

gemoedelijk hotel.

kamer had aan 1 venster geen gordijn...straatlantaarn met lichtstralen recht in de kamer

gemoedelijk hotel. en heel lekker eten in het restaurant! ...alles wat we nodig hadden om na een aantal dagen stappen even te chillen......heel rustig gelegen...

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Buiten de kamer alles in orde .

We hadden een mindere kamer . Er was een deur in glas achteraan het terras die ‘s nachts door een lamp helemaal verlicht was waardoor slapen moeilijk was .Oplossing : een rolluik plaatsen aub .

De kamer was netjes . Het ontbijt zeer goed .

Ik had kamer 10.

De douchewand was niet of slecht afgekit. Het water liep zo de vloer op. Bij het slaapgedeelte zat een buitendeur. Het glas was gematteerd maar er was geen raamverduistering. 's nachts overstraalde de straatverlichting de slaapkamer met oranje licht. ik heb daardoor slecht geslapen. Hier moet echt een gordijn.

Ik had kamer 10. Deze was smaakvol gerenoveerd. Aparte WC. Mooie inloopdouche. Prima ontbijt. Het restaurant is fantastisch. Daar ga ik zeker voor terugkomen.

Prima hotel om de omgeving rond het meer van Bütgenbach te verkennen en prachtige wandelingen ...

Niets. Ik had geen superieure kamer geboekt, dan hoef je dat ook niet te verwachten.

Correcte kamer voor de prijs. Niet splinter nieuw maar wel proper. Verzorgd ontbijt, de dame kwam langs om te vragen of ik een spiegelei wenste en hoe het gebakken moest zijn. Super vriendelijk personeel. Spreken min of meer goed Nederlands, Frans en Duits. Je voelt je er echt welkom.

basic kamer maar alles aanwezig wat nodig is.

basic kamer maar alles aanwezig wat nodig is. Minibar aanwezig op de kamer maar niet gevuld. Ontbijt op zaterdagmorgen was privé, niet veel gasten denk ik op dit moment maar alles was voorzien. Zondagmorgen wel buffet. Uitstekende wifi en goeie uitvalsbasis voor mooie wandeltochten

Hotel du Lac biedt comfort, rust en degelijk eten voor een schappelijke prijs.

Tamelijk klein bad en de hoofdkussens konden beter.

Goede locatie aan de ravel in Butgenbach. Vriendelijk personeel! Avonddiner was zeer verzorgd! Ontbijt was prima! Het is een goede uitvalsbasis voor wandelingen in de streek. Het hotel is uitermate rustig gelegen.

eigenlijk was het een fantastisch verblijf en zeker om terug te keren ondanks die kleine mankementen

de algemene info kon dus stukken beter... men was enkel geïnteresseerd of je in het restaurant kwam eten op de middag en de avond.... er was een afzuiging in het toilet doch werkte niet naar behoren...

eigenlijk was de accommodatie perfect.... in wezen niet echt iets op aan te merken of toch.... *de inlichtingen aan de balie was echt minimaal... een vb er werd niet gezegd wanneer het ontbijt was... diende je het expliciet te vragen een ander vb de code van de wifi werd niet medegedeeld... *er zat nooit iemand aan de balie je diende voor elke vraag naar het restaurant waar het personeel hun job deden als bedieners in het restaurant... *het ontbijt was uitstekend alles was voldoende aanwezig en erg lekker....toch was er een enigenaardigheidje... je kreeg de 1/2 van mini chocoladekoekjes.... vond ik grappig... *wat ik zeer positief vond was het binnenterras aan de slaapkamer

Slechts 1 nacht : mooie locatie en goed hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche (er was slechts een douchekraan in bad ) : spijtig voor een superior-kamer !

Kamer (superior) ok - spijtig geen echte douche (er was een douchekraan in bad) - ontbijt ook ok.

Toen we aankwamen bleek er geen sleutel te zijn voor onze gereserveerde kamer. Er werd dan naar een andere vrije kamer gekeken - ook daar was de sleutel spoorloos. Toen was er een derde poging en deze was oke. Toch hebben we daar een lange tijd in de receptie dienen te wachten.

Het ontbijt was lekker en ruime keuze. Bij het avondeten hebben wij de menu genomen en prijs/kwaliteitverhouding was die heel lekker en betaalbaar.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening in het restaurant was wat chaotisch. Merkbaar te weinig personeel, daardoor was de rest wat gestresseerd en onvriendelijk en durfden al wel eens iets vergeten en ontstonden er lange wachttijden.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. In de superiorkamer was de kleine erker geweldig.

Goed verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer genoeg geen waterkoker op de kamer om iets warms te nuttigen. Ook jammer dat er enkel overgordijnen aan het raam hingen. Waardoor je deze steeds moest sluiten om je om te kleden.

De moderne inrichting was een leuk detail. De badkamer was praktisch om te gebruiken.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Helaas teleurstellend!

Ik ben geen pessimist maar helaas moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben. Communicatie verliep zeer slecht, terwijl ik vlot Duits en Nederlands spreek maar geen Frans. Ik heb bij het eten tot 4 keer toe thee besteld waarvan 2x gekregen, toen ik het de 4e keer vroeg kreeg ik gewoon de rekening.

Het eten was zeer lekker!

Ideaal hotel vlak bij Butgenbach meer, met mooie wandelingen
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamer maar verouderd, het hotel is in renovatie maar onze kamer nog niet gerenoveerd (tapis plain niet ideaal voor allergiepatienten)

Ontbijt was prima in orde

• Beoordeeld op: 29 november 2017

uitmuntend !!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We lagen in een nog niet gerenoveerde kamer, maar dat stoorde ons niet. De nieuwe kamers zagen er prachtig uit. Ook het ontbijt was voldoende en zeer goed ! Tafel voor vier gereserveerd in het restaurant met vriendelijke bediening. Géén minpunten voor dit hotel.

Gezellig en voldaan weekend met vrienden.

Ontbijt was zeer goed. Kamers goed en net, maar wat gedateerd. Deze zullen nu beetje bij beetje worden aangepakt volgens de nieuwe eigenaars, die zeer vriendelijk zijn en ook Nederlands spreken. Het restaurant Carol’s in het hotel is een aanrader.

Prima met vooral veel lof voor heerlijk eten in het restaurant tegen een schappelijke prijs.

Alleen mogelijkheid tot douchen in glibberig bad. Geen antislipmat e.d.Gevaarlijk Naast gordijn voor het raam, werd nat bij douchen. . Warmwatervoorziening onregelmatig.

Ontbijt prima. Ruime kamer met zithoek.

Goed weekend verblijf

Het ontbijt was goed maar niet alles was even vers. (Pistolekes, fruit....)

Het hotel was heel geschikt als uitvalbasis om wandelingen te maken. Het restaurant op de eerste verdieping heeft ons aangenaam verrast. Voor een heel schappelijke prijs hebben we heerlijk gegeten. De ontvangst was vriendelijk en spontaan.

Degelijk hotel in een mooie groene omgeving!

Je hoorde wel veel geluiden, de muren leken ons minder geïsoleerd.

De kamer en badkamer waren eerder gedateerd, maar wel heel ruim en proper. 's Avonds hebben we gegeten in het restaurant van het hotel (dat afzonderlijk wordt uitgebaat). Dit was zonder meer een topper! Degelijke bediening en bijzonder lekkere gerechten! Bij het ontbijt was er een ruim aanbod aan lekkers en gezond.

zou het niet aanraden,gewoon door de luidruchtige kamers

Te luidruchtige kamers,je kan je bovenburen volgen waar ze gaan in hun kamer,je hoort ze duidelijk gebruikmaken van het sanitair,had last van de muziek van de bar,heb het s'anderdaags verteld aan de receptie,de nacht nadien geen last van gehad.Het hotel moet dringend investeren voor geluidsisolatie.

Verzorgd ontbijt,verzorgde kamer

Lekker ontspannen .

Bij het inchecken hadden we graag wat meer informatie gekregen ivm het avondmaal. Nu wisten we niet dat we op voorhand moesten reserveren .

De omgeving nabij.

Hotel voldoet aan de behoefte voor overnachting en ontbijt.

Meer nederlanstalige tv posten. Restaurant is maar minnetjes. Zijn enkel de eerste dag blijven eten, daarna elders.

De kamer en badkamer was zeer goed. Zeer goede en ruime opbergruimte.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

fantastisch hotel

Normaal was het restaurant gesloten op woensdag maar men heeft toch eten gemaakt,het was wel de derde keer dat we hier kwamen,ook een heerlijk ontbijt

Mooie omgeving. Sobere accomodatie. Wel schoon.

Direct bij aankomst werd gevraagd de rekening te betalen, nog voordat we de kamer hadden gezien. Elk hapje/ drankje moest direct worden afgerekend en werd niet 'op het kamernummer' genoteerd, dat is jammer. De 'volop aanwezige' huurfietsen bleken er maar 3 te zijn, waardoor we elders terecht moesten.

Prima uitgebreid ontbijt, schone maar sobere kamers. Enkele groepsleden arriveerden later, maar kregen toch nog een diner, dat was prettig.

Niet een warm en gastvrij hotel.

Alles moest gelijk betaald worden. Bij inchecken kamer vooruit betalen. Iedere kop koffie moest gelijk betaald worden etc. Bij de balie zat niemand en ook nadat je op de bel had gedrukt kwam niet altijd iemand. De 2 e-bikes die we hadden gehuurd waren duur en 1 fiets deed het niet. gemeld maar degene aan wie we het moesten zeggen kwam later die ochtend. Wij waren op dat tijdstip uitgecheckt. Kamer en badkamer erg gedateerd!

Het ontbijt was redelijk. Het avond eten was lekker. Ambiance is niet geweldig.

Ok voor 1 nacht

Harde bedden Niet voldoende te verduisteren kamer Enkel bad met sproeier, onafgeschermd

Het ontbijt was lekker en voldoende keuze uit hartig en zoet beleg Het restaurant boven is een aanrader!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

De kamer was mooi en schoon met de badkamer met uitzicht op...

We kwamen aan in de middag, we moesten onze kamer meeteen betalen en daarna ik heb geen personeel bij de receptie meer gezien ook de ochtend daarna. Mijn haardroger deed het niet maar ik zag niemand in het hotel om een ander te vragen. Verder het moet iets gebeuren aan de luchtcirculatie systeem. We sliepen op de derde verdieping en in de ochtend was er een sterke geur van koken die kwam helemaal vanaf de keuken begane grond. De bediening in de brasserie was niet best (waar hebben die mevrouw gevonden? vreselijk :-0) en de menukaart echt ouderwets en niet gericht op seizoen.

De kamer was mooi en schoon met de badkamer met uitzicht op het meer. Goede ontbijt.

Goede uitvalsbasis voor een paar dagen Bütgenbach

- wat ouderwetse kamer en badkamer (zeer goede douche!) - bed met voeteinde, wat niet ideaal is voor personen groter dan 1m75.

- vlot bereikbaar, heel ruime parking - vriendelijke medewerkers - zeer verzorgd ontbijt in aangename ontbijtruimte - op enkele meters van wandelpaden en het meer van Bütgenbach

Alles viel mee, buiten die ene avond in het restaurant.

De bediening in het restaurant liet te wensen over. De maître 'd hotel ( oudste bediende) was onbeleefd en was daar niet op zijn plaats. De jongere bedienden waren uiterst vriendelijk en zeer vlug .

Het ontbijt was perfect. De kamer was goed zonder meer.

Ontbijt was zeer goed en een vlotte bediening bij het...

Spijtig als u met vrienden samen een kamer bestel niet de zelfde kwaliteit van kamer heb . Was zelfs een heel groot verschil de onze nr 11 heel mooi de kamer van onze vrienden nr 17 zeer matig dat heeft geen goed gevoel ☹️

Ontbijt was zeer goed en een vlotte bediening bij het aanvullen

Een prima keuken.

De kamer was zeer klein, eerder te klein, en gedateerd. De bediening was haperig, een half uur wachten voor het dessert, een half uur wachten voor de koffie, dat is vééééél te lang. Gelukkig maakte de kwaliteit van de keuken veel goed. Je moet vooraf reserveren om 's avonds te kunnen eten, dus kan men niet direct genieten van een "automatisch lopend" half-pension. De lift schud je op het eind altijd efkes wakker.

Een prima keuken.

Het uit zicht

De kamer, gescheurde lakens geen douche zeep het ontbijt geen brood rooster geen tijd voor een spiegel eitje te maken de dame was niet aangenaam

Het uit zicht

goed voor een weekend maar zeker niet voor een week!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden een superieur kamer geboekt voor het zicht op het meer , maar geen meer gezien enkel een bos met hoge bomen. Sterk verouderde kamer met verduistering die niet op en neer kon. heel warm op de kamer en geen airco

s'nacht heel rustig en stil. basis ontbijt maar alles was aanwezig.

op de te kleine kamer na prima

dit was de tweede keer dat we daar boekte dit jaar viel de kamer wat tegen weinig ruimte ik had de indruk dat het een eenpersoonskamer was , de verlichting boven het bed was hevig en de badkamer was ook klein en de verlichting te hevig dat stoorde wanneer je s'nachts naar de wc moest , vorig jaar hadden we een grotere kamer langs de kant van het meer dat was de reden dat we opnieuw voor deze locatie hadden gekozen en de prijs was het zelfde .

ontbijt was zeer goed

Het eten in het restaurant was bijzonder lekker en een zeer...

Het eten in het restaurant was bijzonder lekker en een zeer vriendelijke bediening. We zijn ook gastvrij onthaald. De kamer was proper en we hadden een mooi uitzicht. De inrichting blijft wel wat oudbollig aandoen, ondanks dat alles wel voorzien was: tv, frigo... Superleuk terras dat altijd open is waar je de avond gezellig kan afsluiten. Niet veraf gelegen van het centrum waar je opnieuw allerlei gelegenheden kan ontdekken.

gerenoveerd maar onvoldoende

het ontbreken van airco op de kamer wat de kamer betreft :en ik schrijf dan ook alleen over kamer 18 ,deze is totaal te mijden ,de kamer is boven de keuken gesitueerd waardoor al de geuren en vooral het lawaai van de koelventilatoren van de keuken alle rust verstoord ook is er een toegang tot een privaat gedeelte via een deur in deze kamer ,dat heb ik nog nergens tegen gekomen . maak van deze kamer een opberg ruimte

er valt niets op te merken op het ontbijt hoe dan ook. zeer positief en niet vermeld bij booking.com is de mogelijkheid om fietsen binnen te stallen alsook het opladen van de batterijen. eveneens niet vermeld is de mogelijkheid om half pension of a la cart te dineren.

Ontbijt was voldoende, kamer was netjes

Weinig te beleven, op 1ste dag melding gemaakt dat de koelkast stuk was, deze zouden ze vervangen, maar na 4 dagen en meerdere meldingen was het nog niet gebeurt. Terwijl wij op onze kamer (man lag al in bed) waren, moest het personeel nog in een privevertrek via onze kamer zijn, eerste keer klopte ze nog aan, tweede keer liep hij gewoon binnen. Gebeurde ook overdag, 1x meegemaakt en wie weet hoe vaak terwijl wij er niet waren.

Ontbijt was voldoende, kamer was netjes

we hebben er 3 heerlijke dagen gehad mede dankzij het goede weer

het bed was smal (140 ) en de badkamer verouderd wel proper maar geen douche wel een bad

het ontbijt was heel goed , elke maaltijd was er heel lekker

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Echt onder de maat.

Dit was echt een afknapper. Slechte wifi, kapotte wc, kapotte koelkast, lange ongezellige rijen tafels op het terras geen tafeltje voor je zelf, heel veel vliegen op het terras. Jonge bediening daar is niets mis mee maar (bestellingen moest je vaak 2x doen)er liep duidelijk geen ervaren persoon rond.

Het ontbijt was goed.

Ruime kamers, vriendelijk personeel, parking aan hotel, goede ligging.

Tapijt in de kamer is versleten. Inrichting gedateerd.R

De kamer was zeer ruim (met een klein salon). Grote bedden, goede matrassen. Vriendelijk personeel. Gelegen aan het meer van Butgenbach. Ruime parking. 's Middags geluncht in brasserie (lekker).

Aangename fiets-en wandelwegen. Uitmuntend restaurant met vriendelijk personeel.

De ontvangst was niet hartelijk. De standaardkamer die wij hadden genomen omdat er geen andere meer beschikbaar was is ondermaats

Het avondeten in Carol's restaurant

Goed hotel, maar boek kamer + ontbijt en ga elders eten ; er zijn mogelijkheden genoeg.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant had geen sfeer, de bediening was niet vriendelijk, en alles was eentalig Frans, ook al ligt Butgenbach in Duits taalgebied. Gelukkig heb ik er maar 1 keer gegeten, ik had de formule K+O. Geen airco op de kamer. Het was net een zeer warm zonnig weekend, en het was er onaangenaam warm.

Goede ligging. Prima ontbijt, en dat al vanaf 07:30.

zeer matig, en nooit weer. De streek is fantastisch: de mensen ook.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hotel is enigszins verouderd, en flink aan de prijs voor het gebodene. Het binnenwerk, de trappen en de liften zijn als een doolhof, en in geval van brand zouden we niet snel weten hoe we eruit zouden kunnen komen. We hadden een superieure kamer met 2 aparte bedden gereserveerd, maar die kamers bleken niet te bestaan. Mijn reisgenoot heeft dus op de grond geslapen (en niet geslapen). Over 'compensatie' werd niet gerept...............jammer dan!!! In de zon worden de kamers flink heet: er is geen Airco. Een verzoek ter compensatie is verzonden aan booking.com

vriendelijk locatie, omgeving

vooral de herrie heeft ons geïrriteerd daardoor half slapeloze nacht.

de kamer was erg klein, bed kraakte al als je er naar keek. Heel gehorig. Het doortrekken van de toiletten van de buren was duidelijk te horen, dit gold ook voor de douches. Lopen en praten op de gang ook hoorbaar. Als de buren de kamerdeur dicht deden rammelde die van ons mee. De televisie te klein beeld vanuit bed. Al met al te duur door de vele overlast. Voor ons absoluut geen tweede keer.

Het restaurant, zag er netjes uit en het eten was goed

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

wil wel terugkeren voor een overnachting met ontbijt maar niet meer dineren
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

personeel restaurant ... jong en wat onervaren had een speciaal biertje gevraagd en ook gekregen maar het bleek reeds enkele maanden vervallen geweest te zijn ... geen schuimkraag. maakte hierover een opmerking maar het meisje achter de toog vroeg me niet te luid te spreken ... en ook vele bieren, die gewoon niet een frigo mogen geplaatst waaronder trappist ... dus weinig adequate kennis van bieren en ook wijnen

de kamer en het ontbijt waren heel goed

• Beoordeeld op: 17 april 2017

het ontbijt was heerlijk.

Het restaurant dat bij het hotel is was de 1ste avond alles in orde maar de 2 de avond was de bediening niet goed bij ons eten was er salade voor zien en hebben het niet gekregen maar wat we gekregen hadden was wel lekker , hebben het gezegd en het antwoord was dat ze het vergeten waren omdat er weinig personeel was

het ontbijt was heerlijk. Het is een zeer net hotel. De ontvangst was super

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Het was een prima overnachting. Ze waren ook zo aardig voor ons een ontbijt van te voren te maken, omdat wij de ochtend erna uitermate vroeg weg moesten.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

lekker ontbijt en het bijhorende restaurant serveerde...

De service in het restaurant was te traag of de keuken was te traag . Er waren wel veel couverts . ( 3 uur voor een driegangen menu is veel te lang). Onze kamer, net zoals het bad wel aan de héél kleine kant maar toch netjes .

lekker ontbijt en het bijhorende restaurant serveerde heerlijke gerechten . Die chefin kent er wel wat van . Vriendelijk hotelpersoneel .

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Topper in de Hoge Venen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als fotograaf had ik liever wat meer zon en blauwe lucht, maar ja, het hotel kan dit niet veranderen ... ha ha.

Ik had de superior kamer. Zeer ruim en praktisch, comfortabel bed, zithoek enz. Ook het ontbijt was zeer goed. Ik was zeer verheugd een grote kan koffie te bekomen. Ik ben immers een koffiedrinker. Door de vele sneeuw een idyllische plaats in de Hoge Venen. Dit alles voor een goede prijs. Beste dank, Lode

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Eenmalig.

lieveheersbeestjes in de kamer, kamer stonk naar sigaretten, geen zeepjes in douche of lavabo, vies tapijt. Bovenal goed voor 1 nacht maar niet voor meer.

ontbijt

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Heel aangename kamer en lekker ontbijt. We komen terug maar naar een familiekamer!

De openingsuren en vraag om reserveren van de sauna was niet vermeld bij booking.com. We hadden dit perfect kunnen doen na het langlaufen. Maar hebben dit dus gemist.Spijtig we zouden het leuk gevonden hebben.

De kamer was zeker mooi, alles was pikfijn in orde. De lokatie was heel goed. Het restaurant waar ze mee samenwerkten bood lekker eten en schappelijk van prijs.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Inderdaad een prachtige locatie kort aan het meer van...

Inderdaad een prachtige locatie kort aan het meer van Butchenbach; prima voor wandelingen, ook in de winter. Vriendelijke ontvangst; behulpzaam. Kamer was zeker OK; alle voorzieningen. Ontbijt is uitgebreid en veel keuze. De locaties die we in het hotel bezocht hebben waren gerenoveerd (ontbijtzaal, kamer, hall). Restaurant was gesloten wegens verbouwingen. Je kan een alternatief voor avondeten vinden in het dorp. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

ontspannen en even alle zorgen vergeten

Wederom een zeer aangenaam verblijf in dit gastvrij hotel. Na een rustgevende nacht, opstaan en genieten van een heerlijk ontbijt, verzorgd door de "mama", wat wil je nog meer om een ontspannende dag te beginnen. Dank voor (wederom) een weekend genieten! Warm aanbevolen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

ok, maar niet echt aan te bevelen. Jammer.

hard bed, glazen deur tussen badkamer en bed: licht schijnt vrij hard binnen in de kamer, werken in de kamer naast de onze, zodat er geluidshinder was. Eten in restaurant viel erg tegen hoewel de service heel goed was.

de vriendelijkheid en opgewektheid van de gastvrouw. Top!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

goede aankoop

Zeer proper hotel met vriendelijk personeel. De eerste morgen was er geen warm water, maar bij melding aan de receptie werd het probleem suppersnel opgelost. zeer goed ontbijt.

Niets Mooie accomadatie op een schitterende plek aan het meer. Je kan er prima wandelen.

Goed ontbijt er was s,morgens geen warm water maar er werd direct een monteur gebeld. En binnen een uur was het probleem verholpen.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Restaurant is aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen eerst een normale kamer in plaats van de verwachte en geboekte superior kamer (zicht op meer). Dit werd echter direct rechtgezet toen we dit gemeld hebben en zeiden dat we toch een andere kamer verwacht hadden.

Restaurant is aanrader. Vlotte bediening en heel lekker eten. Ik zag dat er soms kritiek op gegeven werd op andere sites maar onze ervaring is uiterst positief, lekker, vriendelijk en goede prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

6,0
    Redelijk verblijf, zal niet voor herhaling vatbaar zijn.

Kamer: lekkende en tochtende Veluxraam Personeel sprak en verstond enkel Frans (op 1 uitzondering na)

Het ontbijt was heel goed, personeel heel vriendelijk. Onthaal en uitleg was goed.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Het pisarestaurant in de buurt heeft een grotere keuze aan maaltijden, beter prijzen en snel.

Een gewone maaltijd à la carte is al even duur als een complete menu. De wachttijden van een menu was ook zeer lang. Op vele rekeningen stonden consumpties die ze niet hadden gevraagd of te veel gerekend. Een geheelonthouder drinkt dus ook geen bier noch wijn. Alle fouten werden zonder morren van het personeel met de glimlach rechtgezet?

De kamers waren goed maar de veranda heel sober. Sommige vrienden hadden zelfs geen kast om hun klederen in op te bergen.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Ligging- prachtig omgeving!

De ontvangst van jongere personeel...😒

Ligging- prachtig omgeving! Ontbijt was grandioos goed voorbereid en super vriendelijk madam. En mogelijkheid tot gebruik van sauna. Merci... Alissa Van Yck

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Zeker voor herhaling vatbaar !

Het ontbijt was netjes goed en verzorgd, meer dan voldoende variatie en keuze. Personeel vriendelijk , bezorgd en gedienstig. Eerste indruk van de kamer,klein, toch voldoende groot voor 2, mooi modern. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed bed, mooie douche, maar .

Kamer kleiner dan op foto, geen juiste info ivm diner eerste avond, dus teveel ( 29,5 € ) betaald voor scampi kipfilet eenvoudige chocomouse. sauna werkte niet en een verantwoordelijke was 3 u lang niet te vinden. Idem voor warm water rond 6u. Slechts 1 tafel voor 10 om buiten de eetmalen in groep samen te zitten.

Goed bed, mooie douche, maar ....zie bij tegen