Beoordelingen over Hotel Duc De Bourgogne 3-sterren

Huidenvettersplein 12, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#42 van de 101 hotels in Brugge

9,8

Voor een kort verblijf goed te doen.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

De badkamer was erg klein en douchen in bad met een schuin lopend plafond boven je hoofd waar je dus niet kon staan was op zijn minst gezegd behelpen.

De locatie en de inrichting van het restaurant gedeelte was top. Je waant je in een oud kasteel.

Leuk hotel in Brugge op toplocatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Ontbijt was prima, erg lekker brood maar het beleg mag wat uitgebreider, weinig keuze en elke dag hetzelfde!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, niet te groot hotel en geen vervelende dronken gasten!

De ligging van het hotel is zeer goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel is zeer goed. De ontbijtruimte heeft een volledig zicht op de Reien waardoor je rustig van het lekkere ontbijt kon genieten. De kamers waren iets klassieker ingericht maar alles was zeer goed onderhouden. De badkamer was volledig gerenoveerd. De kamer was ook heel proper. Het personeel was ook zeer vriendelijk.

super voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Misschien het kamerbreed tapijt, maar dat heeft ons niet gestoord. Is natuurlijk niet goed voor mensen met een allergie...

uiterst propere kamers met moderne badkamer met ligbad en douche. De aankleding van de kamer past helemaal bij de locatie. Vorstelijk ouderwets op een positieve manier. Het hotel zelf ligt op een perfecte locatie midden in Brugge aan het water. Het ontbijt was uitgebreid met vers fruit, vers geperst fruitsap, supervers brood en de bediening was super vriendelijk.

Top locatie, mooie kamer en vriendelijk personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Super verblijf gehad, enige minpuntje van mijn kant was dat er geen verse yoghurt bij het verse fruit was!

We hadden een mooie gerenoveerde luxekamer met uitzicht op de rei, fantastisch! Een super vriendelijk ontvangst en zeer behulpzaam met het zoeken van een parkeerplaats omdat het Pandreidje vol was.

Ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco! Op de tweede verdieping (bovenin) is het niet uit te houden! Rest van het hotel ook erg warm. Ook geen koud water op kamer en daardoor dus geen afkoeling. We hebben de hele nacht wakker gelegen en soms naar buiten gemoeten beneden om adem te kunnen halen. Verschrikkelijk! En niemand van het personeel die het interesseerde wanneer je dit aangaf. Ze negeerden het en keken je niet eens meer aan. Met zulke extreme hitte, is het onverantwoordelijk om deze kamers te verhuren! Ook andere hotelgasten van deze verdieping die we spraken hebben geen oog dicht gedaan en vonden het vreselijk.

Ligging. Hotel zelf was ook erg mooi!

Als een prins/prinses in Brugge
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Door de centrale ligging heb je meer last van nachtlawaai dan elders.

Mooie ruime kamers met moderne badkamers. Fantastische ligging... alles op een kwartiertje wandelafstand te bereiken. Lekker ontbijt met prachtig zicht op de grachten.

Uitstekende locatie met minpuntjes
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enkele minpuntjes vind je bij het totale overzicht terug

Centraler kan je in Brugge niet zijn met een hotel aan de reitjes en een overdekte parking op wandelafstand. Tevreden? Ja, maar … Kamer: geboekt “deluxekamer met zicht op de reitjes op het eerste verdiep”. Gekregen: kamer op het 2de verdiep (trappen!) met zicht op het (rumoerige) Huidenvettersplein Bed: Voorzien 2x 1-persoonsbed. Gekregen 1x 2-persoonsbed maar uitstekende slaapkwaliteit! Badkamer: ruime badkamer met dubbele lavabo, ligbad en douche. Maar … vloer duidelijk niet gedweild na vorige gasten (voetstappen zichtbaar!) en linker spiegel en lavabo hadden tandpastasporen van boven tot onder! Douchen is quasi onmogelijk want je moet in het bad gaan staan en dat is zeer gevaarlijk voor 60+ers! Accessoires: geen koelkastje op de kamer en geen airco, wel een kleine kluis, ook geen binnenhuistelefoon. Airco of andere verkoeling is wel noodzakelijk want het was heel warm op de kamer en een raam laten openstaan is een ramp gezien het straatlawaai tot stukken in de nacht. TV is een lachertje: wel een uitstekend groot scherm maar je kan naar niets kijken. Steeds krijg je de boodschap om “kinderbeveiliging” te ontgrendelen met een code maar deze code krijg je niet! Na vraag aan de receptie (trappen!) is iemand wel komen ontgrendelen en konden we een film (VT4) bekijken maar toen we naar iets anders (gewoon op VTM) wilden kijken was het opnieuw niet mogelijk wegens “kinderbeveiliging” en dat deed de deur dicht! Ontbijt: Meer dan een score “voldoende” kan je het ontbijt niet geven. Erg magere keuze aan beleg en zeker niet “dagvers”. Een (veel te hard) gekookt eitje werd op de tafel gezet maar een spiegeleitje, omelet of gebakken spek bleek niet verkrijgbaar. 1 beschikbaar groot bruin brood (zelf af te snijden boterhammen) en 1 enkele baguette getuigden ook van dit “basic” ontbijt.

Geweldige en sfeervolle hotel, met vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

De badkamer is best wel klein, waardoor er geen douchecabine is. Er is wel een klein bad geplaatst, onder een schuine want, maar daar kan je niet rechtop staan. De douche is wel zeer netjes.

Gezellige sfeer, mooi hotel en erg vriendelijk personeel. Hotel ligt op een gunstige plek, alles is op loopafstand.

Mooie locatie aan het water en midden in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mooie locatie aan het water en midden in het centrum. Vanaf het plein loop je zo naar de markt. Mooi hotel met een ruime kamer en het ontbijt was goed verzorgd.

Schitterende ligging, een hotel met een grote historie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was geen lift en het ontbijt was matig. De badkamer was gerenoveerd maar er was geen goede steun om uit het bad te stappen (douche was in het bad)

De schitterende ligging en de sfeer, prachtig hotel met een mooie historie. De receptionist was zo vriendelijk mijn koffer naar onze kamer op de 1st verdieping te brengen.

Geweldige locatie met een prachtige kamer
    • Junior Suite met Uitzicht op de Gracht

Over het algemeen was het personeel vriendelijk met uitzondering van een persoon. Maar ach dat kan altijd wel eens.

De locatie van het hotel is echt geweldig. We hebben de junior suite gehad met uitzicht op de gracht en dat is echt een aanrader. Super mooie kamer waar je heerlijk zittend op de vensterbank kunt genieten van het uitzicht en de toeristenbootjes.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het personeel en de ligging is super! Maar die douche...😉
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Wat wij wel heel jammer vonden was de housekeeping. Na de eerste nacjt de hele dag weg geweest. Laat terug om te ontdekken dat hrt laken om het matras niet was vervangen. Er zat nog een vlek op (make up ofzo). Wij waren moe en hebben er verder dus geen werk van gemaakt maar het viel wel tegen.ook de douche was niet helemaal wat je verwacht van een hotel als deze. De tempratuur was niet constant en van een waterduk kan je bijna niet spreken. Overigems ook erg gehoorig dankzij de kier in de deur.

Ontbijt was super. Eerste dag gevraagd om een 2de eitje. Op dag 2 niet om hoeven vragen! Er stonden direct met de koffie 2 eitjes. Prachting uitzicht en alle ramen konden lekker open.personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Na uitchrcken koffers achterlaten was geen probleem.

Romantisch verblijf in historisch Brugge. Superb uitzicht op de reien.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft wel geen lift.

Mooier kan een hotel niet gelegen zijn in Brugge. Kamer met uitzicht op de reien, het belfort en al wat mooi is in Brugge. Het romantische restaurant baadt in een historisch kader met zijn schilderijen en aangepast decor.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was een lachertje, belachelijk klein. Tevens kan je niet douchen in het ligbad, tenzij je op je knieën gaat zitten o.i.d.. Niet eens een haakje om de douchekop aan op te hangen. Ook sta je gebogen (krom) jezelf met 1 hand te douchen. Toen wij hiervan melding maakte bij de receptie werd er gemeld dat wij beter hadden moeten lezen in de kamer beschrijving, of een duurdere kamer hadden moeten boeken. Echt een reactie van een manager die er werkelijk niets van snapt. Ik heb de website nog even checkt maar daar staat niets over de voorzieningen in de badkamer, alleen dat er een bad is. Kortom ik zou de volgende keer een ander hotel kiezen waar je wel normaal onder een douche kan staan zonder dat je duurdere kamer moet kiezen, en waar je niet de kamer beschrijving helemaal moet uitpluizen. Zodat je bij aankomst onaangenaam wordt verrast.

Het hotel heeft een geweldige ligging. Midden in het centrum op loopafstand van alle mooie dingen. Het gebouw oogt authentiek. het ontbijt was voldoende en gewoon goed.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Geweldige 2 dagen gehad in prachtig oud hotel! Aan te bevelen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeer mooi en ruim; het ontbijt ook zeer goed. Wij hebben tweemaal gegeten ; diner en lunch; perfect. We hadden al een keer in het hotel gelogeerd maar telkens wij in Brugge komen (voor 1 dag) gaan wij steeds eten in Duc de Bougogne!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

voor herhaling vatbaar

geen opmerkingen

De kamer was sfeervol , ontbijt lekker en wij hebben heel lekkere maaltijd met wijn inbegrepen voor redelijke prijs in het restaurant van het hotel genuttigd

Hotel is prima, personeel is niet gastvrij
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel is niet gastvrij, er is geen sprake van een hartelijk ontvangst en gedag zeggen als je langs loopt kan er niet vanaf. Hierdoor voelden wij ons niet echt welkom.

Locatie is erg goed, mooi pand en comfortabele kamers.

Perfect!
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

No downside to this hotel

The staff is very friendly, the food is excellent, room is very comfortable and clean. Also very good breakfast included. The location of this hotel is perfect.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Heerlijk hotel,super locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Doucheruimte krap maar partner houdt van een bad.Douchen staand gaat dus niet.Maar voor ons geen probleem.

Mooi hotel aan het water,zeer vriendelijk personeel.Goede bedden..Locatie super.ontbijt oké.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te duur voor het gene wat de kamer zelf te bieden had.helaas niks te drinken minibar of waterkoker met thee of koffie was prettig geweest. Ramen sloten niet goed af. Kozijnen slecht of te lang geleden geschilderd. Veel houtwerk beschadigd.badkamer slecht afgewerkt. kamer gaf ondanks het nieuwe bed en elektronica een verouderde indruk.

Mooie locatie. Heerlijk bed

Geweldig einde jaars uitje

Karakteristiek hotel, weliswaar gedateerd, maar het wordt dusdanig gerenoveerd dat sfeervolle stijl behouden blijft. Prachtig restaurant gedeelte, met uitzicht op het water, waar we prima hebben ontbeten.

Locatie perfect en leuk traditioneel ingericht
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

De douche, kon niet staand douchen in het bad (door de schuine muur) maar dit paste ook wil bij de leuke sfeer van de kamer

Locatie perfect en leuk traditioneel ingericht

locatie is midden in het centrum, mooie badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ontvangt door het personeel viel tegen, de manager was wat onaardig, de kamer was klein, er kwam weinig warm water uit de kraan.

locatie is midden in het centrum, mooie badkamer.

Heerlijk ontstress weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deur van badkamer kon niet dicht. Toiletrolhouden zat los, douchen in klein hoog bad, etc.... kamers een beetje gedateerd en aan vernieuwing toe. Bed was goed

Goede bedden, uitstekende locatie en heerlijk eten in het restaurant. Zeer vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Heerlijk weekend in Brugge gehad.

Kamer op de 2de verdieping erg verouderd, kan niet douchen je moet verplicht in bad. Geen ruimte om te staan in bad.

Centraal gelegen midden in het historisch centrum.

Bijzonder mooie lokatie, fijn personeel een aanrader !

Niets... alleen het weer 😃

Mooiste lokatie van heel Brugge met een fantastisch uitzicht op de grachten Middeleeuws pand met moderne faciliteiten. Nieuwe en moderne badkamer.

Kamer was netjes opgeruimd en de comfort was goed te doen.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Op de site staat vermeld dat je een parkeerplaats kan reserveren, er is helemaal geen parkeerplaats naast een garage 3 straten verderop. Aangezien de plaats mega massatoerisme is, is dat dus ook geen succes dus een half uur op een plekje moeten wachten. Ook geeft de site aan dat je vanaf 14:00uur kan inchecken, dit bleek bij het hotel pas 15:00uur te zijn.

Kamer was netjes opgeruimd en de comfort was goed te doen. Een comfortabele stoel had fijn geweest ipv een houten stoel, maar dat is als tip. Het personeel was erg vriendelijk en ontbijt was erg netjes verzorgd!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Voor een comfortkamer, die overigens fantastisch was, misten wij een minibar.

Fantastische kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekend ontbijt en zeer goed restaurant. Top locatie!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Voor de prijs is het oke, maar voor een meer uitgebreider ontbijt zou ik best meer willen betalen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt vond ik nogal ZEER BASIC. een extra broodje, een sneetje spek ontbrak

Het heerlijkste was dat mijn vlees werd klaargemaakt op de manier welke ik vroeg. En de stilte op de kamers, geen lawaai van buiten.

Een beetje teleustellend!

Geen mini bar en airco. Ontbijt was ondermaats. charcuterie kwam allemaal uit voorverparkte pakjes. Weinig keuze. Heb 2 x moeten betalen, terwijl dit al met mijn visa kaart in mei afgerekend was.

Kamer was mooi Ontbijtruimte zeer mooi

Een verblijf om snel te vergeten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is oud, onze kamer en badkamer waren klein respectievelijk krap, en is er sprake van achterstallig onderhoud. Een gast voor ons heeft (aan de schade te zien - lang geleden) geprobeerd de badkamerdeur in z'n geheel te openen, hetgeen resulteerde in het feit dat de deur dan het rechter nachtkastje tegenkomt, hetgeen geresulteerd heeft in twee gaten in de deur (hoek nachtkastje en die van het ladeknopje). Het bad is ietwat beschadigd en toont lichte sporen van schimmel. Het hotel is erg gehorig, maar gelukkig gingen de overige gasten op tijd slapen. Het ontbijt verdient een dikke onvoldoende en heeft meer iets weg van 'Fawlty Towers'. Een jongeman is 's morgens én receptionist én (de enige) ontbijtverzorger en dat resulteert in lang wachten op je koffie, jus d'orange en gekookte ei, daar die niet klaar staan, doch dienen deze respectievelijk achter de bar te worden getapt uit de machine, ingeschonken en in de keuken gekookt!? De jongeman holt van receptie naar restaurant en kan eenieder zodoende het hotel betreden wanneer hij niet achter de balie staat voor check-ins and outs?! Regelrechte aanfluiting dus. Voor de ingang van het hotel staan ook diverse tafeltjes en stoeltjes, maar als je daar (als gast!) wil gaan zitten voor een kopje koffie, wordt je medegedeeld dat je alleen binnen een hapje kunt eten?! Voor de koffie dus naar de overburen en komt e.e.a. voor mij en mijn echtgenote écht over als de Belgische versie van 'Fawlty Towers'. Prima locatie, maar zal ik er nimmer naar terugkeren.

De locatie is ideaal, direct gelegen in het hart van het oude stadscentrum. Rondom het hotel zijn diverse terrassen, restaurants en bistro's en kijkt het restaurant en een gedeelte van het hotel uit op het kanaal. Met de locatie houdt dan tevens het vermelden van de pluspunten op.

Aanrader

de kamers kunnen wel een opfrisbuurt ondergaan , bij het ontbijt zouden de gasten zelf koffie moeten kunnen nemen zonder telkens te moeten vragen voor een kopje aan het personeel .

uitstekende ligging , midden centrum , rustig en gemakkelijk parkeren in openbare parkeergarage dichtbij het hotel aan een lage prijs . ontbijt was verzorgt en op tijd aangevuld , vriendelijke jongen was zeer behulpzaam .

Als je van oud, authetiek en romantisch houdt, midden in het centrum, is dit het juiste adres
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was iets verouderd, maar in zo'n authentiek oud hotel horen ook geen hypermoderne kamers. Tomtom geeft de juiste locatie niet goed aan, heb het hotel moeten bellen om er te komen.

Prachtig oud hotel met een antieke romantisch restaurant, boven het water. Ook het diner was uitstekend! Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening. Zelfs de hond mocht het restaurant in.

Een heerlijk en romantisch verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

"tegenvallen" is veel te veel gezegd: maar wat lastig was, was dat er alleen een bad was, waar niets omheen was als een douchewandje of een douchegordijn. Dus wilde je je daarin douchen, dan werd de hele badkamer een zwembad.

Wij hadden een prima kamer met prachtig uitzicht op het water en de stad. Ook de badkamer was prima. Alles was keurig schoon. Het bed was comfortabel en met fijne kussens. 's Avonds in het restaurant gegeten: het eten was niet culinair maar gewoon goed en lekker. Ook het ontbijt was heel goed, uitgebreid en met een lekker warm gekookt eitje. Vooral voor diegene die van historie houden en van romantisch verblijven in een historisch hotel in een al even historische stad als Brugge, is dit hotel beslist een aanrader.

Een geweldig hotel voor een verblijf op een toplocatie in Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De douche had niet erg veel comfort / waterdruk en er was geen mogelijkheid onze mountainbikes fatsoenlijk te stallen

De locatie, het prachtige pand en het geweldige ontbijt.

Genoten van de citytrip voor ons 30-jarig huwelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Eigenlijk niets. Het is toch de bedoeling dat je op ontdekking gaat in het centrum, cultuur opsnuiven. Kamer is voor ons een plaats om je even terug te trekken, wat te rusten, je op te frissen, te slapen. In de kamer waren er alle voorzieningen dus oké voor ons.

Vooral het uitzicht, zeker bij volledige donkerte de glinstering van het water, de verlichting op de prachtige gebouwen, het gesnater van de watervogels. Het ontbijt: alles op en aan, lekkere koffie (voor mij 's morgens belangrijk), terwijl genieten met zicht op het water. Heerlijk brood. Bed met spierwitte lakens was zeer oké.

goed 3 sterren hotel in hartje Brugge
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Niet noodzakelijk voor ons, maar lift -indien mogelijk natuurlijk- zou voor sommige mensen moeten.

Ontbijt was prima, maar er ontbraken streekproducten (bvb kazen) De matrassen van onze bedden waren heel goed.

Weekend Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco waardoor warme kamer, geen vliegenraam dus venster openen tijdens de nacht dus muggen in de kamer...

Gelegen op zeer toeristische plaats, parking niet aanwezig op plaats zelf maar op 5min wandelen 3 grote parkings. Goede basiskamer in oude stijl. Personeel hele vriendelijk en behulpzaam! Geen lift!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Mooie locatie centraal in Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeren/bagage afgeven niet voor de deur mogelijk, maar dat was mij tevoren bekend en op redelijke loopafstand wel mogelijk.

Kamer met goed sanitair en mooi uitzicht op de gracht en het Belfort

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fijn weekend in brugge
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Wij misten toch wel koffie/thee faciliteit op de kamer. Wij houden ervan om in bed nog eventjes naar de tv te kijken en dan een koffie te drinken. Al moet ik er wel bij vermelden dat we nog vrij laat op vrijdag avond in het restaurant een koffie verkeerd kregen die we mee naar de kamer mochten nemen. Maar dat was een klein gemis voor ons. Ook het ontbijt viel voor ons tegen. Op tafel stond een mandje klaar met 2 hele kleine pistoleetjes 1 croissant en 1 chocolade broodje. Je kon gewoon brood afsnijden maar dat kan ik niet eten, ik reageer heel fel op zacht brood. Er lag ook nog stokbrood waar je kon vanaf snijden maar 1) dat was redelijk hard en 2) echt geen lekker stokbrood. Dus een paar pistolekes meer hadden welkom geweest. Het was ook moeilijk kiezen wie van ons twee die ene croissant ging eten en wie dan dat ene chocolade broodje. Het ontbijt was echt wel een afknapper dan zijn we iets anders gewend. Maar ook hier was de bediening van het ontbijt super vriendelijk.

Het personeel was echt super vriendelijk en hulpvaardig. Het is de max dat je vanuit de ontbijtzaal recht op het water kijkt. Het oude karakter en de krakende vloer van het hotelletje is fantastisch en doet je wegdromen. Het was het kleinste kamertje van het hotel maar alles was netjes en wat je nodig had was aanwezig. We zaten ook op zeer korte wandel afstand van de grote markt, de vismarkt was een straat voor ons echt in het centrum dus. Ideaal gelegen hotelletje. Het interieur benadrukt op een leuke manier de ouderdom van het gebouw zelf.

Oud en karakteristiek hotel met goede kamers gelegen aan het...
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Badkamer en bad veel te klein. Geen fietsenstalling en oplaadpunten

Oud en karakteristiek hotel met goede kamers gelegen aan het water. Wel aan de kleine kant. Bad in onze badkamer was piepklein en onder schuin dak zodat alleen zitten kan worden gedouched. Goed ontbijt in leuke klassiek restaurant, prachtig aan het water gelegen. Helaas geen fietsenstalling en oplaadpunten voor e-bikes. Midden in Brugge aan leuk pleintje met restaurants. Prima hotel voor een paar dagen Brugge.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De locatie was super, in het midden van het centrum! De kamer was mooi en ook het zicht uit de kamer op de gracht was prachtig! Het ontbijt was ook in orde.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Het was een zeer goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we niet langer geboekt hadden

Het was een prima hotel, mooie kamer en vooral badkamer, zeer goed eten en vriendelijk personeel. De ligging van het hotel was ook fantastisch

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Klassiek hotel, mooi uitzicht en statige kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het hotel is in oude stijl en dat is niet voor iedereen gewenst.

De kamer was erg mooi en het ontbijt heerlijk. Het uitzicht vanuit het restaurant was nog het meest geweldig. Kennelijk het meest gefotografeerde stukje van Brugge.

ik heb nog niet eerder een zo volledig comfortabel verblijf gehad op diverse fronten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was handig geweest als er in het bad de mogelijkheid zou zijn om staande te douchen dat ging nu niet want er is geen douchescherm oid.

Geluidsarme omgeving ondanks dat het hotel zich bevindt in het centrum. Geen geluiden te horen van andere gasten ofwel personeel. Het bed was ook perfect en de ligging is echt heel goed voor zowel eetgelegenheden, bezienswaardigheden als wel winkelgebied.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ontbijt was heerlijk.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

De badkamer viel tegen. Douchen alleen mogelijk zittend in het bad, omdat het onder een schuine wand was.

Ontbijt was heerlijk. Locatie heel centraal. Parkeren op nog geen 5 minuten afstand van het hotel. Prima bedden. Leuk aan de gracht. Fijn dat het raam open kon.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Twee dagen Brugge
    • Junior Suite met Uitzicht op de Gracht

De musea viel wat tegen. Stelde wat ons betreft niet veel voor.

Prachtige stad! Overdag veel te zien, in de avond rustig. Geen bruisend uitgaansleven, hoeft ook niet voor ons.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

• Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Hotel en restaurant behoren volgens mij tot de top. Het personeel is kundig, vriendelijk en voorkomend. De kamers zijn mooi, de bedden zijn nieuw en liggen uitstekend. Het eten in het restaurant is van hoge kwaliteit. Dit restaurant alleen is al een reis naar Brugge waard. Voeg hierbij de unieke locatie midden in het romantische centrum en het beeld is compleet. Alle elementen voor een goed en onvergetelijk verblijf zijn aanwezig.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Ambiance en locatie zijn geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren in de openbare parkeergarage dichtbij lukte niet, dus toen aangewezen op een garage verderop wat wel en stukje lopen Was. In het hotel krijg je veel kamer voor je geld, het Is schoon, maar beschadigde tegels en oppervlakte van badkamerkastjes zijn al langer stuk maar niet gerepareerd.

Ambiance en locatie zijn geweldig.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

historische terugflits naar de middeleeuwen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het is een historisch gebouw, dus verwacht niet de high-tec ending en spits technologie. maar gewoon, nette basic kamers.

de ligging is subliem, de bediening is subliem, vriendelijkheid van de mensen is top! het eten is prijs/kwaliteit zeer goed. geen uitgebreide wijnkaart, maar wat ze hebben is prijs/kwaliteit zeker aan te raden en voor ieder budget ! proficiat

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Stijlvol en Romantisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hahaha de kopjes voor koffie en thee pasten totaal niet in het beeld van het hotel. Er is geen lift dus je moet wel trap kunnen lopen en geen airco, maar dat staat ook allemaal keurig vermeld.

De locatie het is midden in het centrum direct aan de gracht en naast het hotel stap je zo op de rondvaartboot. Het hotel zit op een idyllisch pleintje en in het hotel je waan je je in de tijd van Keizerin Sissi. De kamers zijn ook helemaal in die stijl ingericht ze hebben vrijwel allemaal mooi uitzicht. Kamer 4 op de gracht en je kunt de ramen allemaal openen en heerlijk in het raam zitten dus je voelt je als een echt jonkvrouw zeker ook gezien de inrichting van het hele hotel en kamers. Er is een zalig bed met beddengoed aanwezig. Verder is de stijl echt klassiek men moet deze stijl waarderen maar dit past helemaal bij het stadje Brugge. Je loopt hier namelijk direct een stadje in van ruim 100 geleden in en niet 1 straatje maar de hele stad is nostalgie. Het ontbijt is klein maar fijn. Verse jus en perfect gekookte eitjes. Het restaurant waar je ook ontbijt is in stijl incl de gedekte tafel en het schitterend uitzicht. Al een paar keer met kerst geweest en dan kan ik me geen andere plek bedenken die zo romantisch en nostalgisch is als Brugge. Overal is het kerst je loopt door een sprookje. De parkeergarage van maar €17 voor 2 dagen en nachten is op nog geen 5 minuten wandelen ( Het Pandrietjes in de Gevangenisstraat als je de parkeergarage uitloopt kijk je direct tegen het hotel aan) ,

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Matig. We waren in Brugge voor de 3e keer. Maar dit Hotel was het minste van de 3
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Bij het inchecken was er niemand bij de receptie. We hadden gebeld maar hebben nog zeker 10 minuten staan wachten voordat we geholpen werden. Het bed was erg zacht en de kussens waren zeer slecht. Te zacht.

Ontbijt viel wat tegen. Ik moest om een eitje vragen omdat die er niet waren

Alles was schoon.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

De sanitair had alleen een bad en geen douche: staan in bad was geen optie met het schuine dak.

Alles was schoon. Iedereen is vriendelijk. Het personeel denkt actief met je mee. Het uitzicht en de locatie (midden in het centrum) was perfect

• Beoordeeld op: 7 december 2016

heerlijk verblijf in Romantisch Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

er worden opfrissingswerken voorzien in Januari wat zeker nog een beter resultaat zal geven!

uitstekend ontbijt met sinterklaas speculaas en chocolade als verrassing, ruime kamers, zeer vriendelijk onthaal, lekker restaurant, prachtig interieur. Voor wie modern en strak wenst, is dit niet geschikt! Nieuwe eigenaars doen hun best om alles goed te laten verlopen, doe zo verder!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Gezellig, historisch en cultureel vriendinnenweekend gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Heel vriendelijke dame aan de receptie en bij het ontbijt. Zeer oud pand dat zeker 's-nachts een hoop geluiden tot gevolg heeft, maar zeker bijdraagt aan de sfeer van het hotel. Kamer was aan de kleine kant, maar functioneerde prima. Goede bedden! Parkeren kan op loopafstand tegen een redelijke vergoeding in een parkeergarage.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Hotel op super locatie in Brugge!
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het bad was onder het schuine dak gemaakt. De indeling had ook anders gekund.

Het hotel was goed, kleinere kamer maar was ook van te voren gemeld. Ontbijt met uitzicht op de gracht.De locatie is super!

Schitterende ligging aan het water, heerlijke keuken...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Waterdruk van de douche viel wat tegen

Schitterende ligging aan het water, heerlijke keuken (keuzemenu), prima ontbijt en vriendelijk personeel.

ok
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

kamer te warm, geen airco

de locatie

prima naar onze verwachting

Verouderd maar met charme
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het wordt warm op de kamer .

Lekker ontbijt

Te weinig waterdruk op de douchkop

Te weinig waterdruk op de douchkop

Top locatie in centrum voor city trip Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet heel erg uitgebreid

Super locatie in hartje centrum mer prachtig uitzicht

Alleen het weer viel een beetje tegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt OK. Aangename site. Vriendelijke personeel.

Ruime zeer nette kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Straatlawaai tot 's avonds laat en vanaf 's morgens vroeg.

Ruime zeer nette kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

ligging

ontbijt

ligging

Brrrrr, nooit meer!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bijzonder kleine kamer, en niet schoon (diverse haren in het zicht, brrrr) ontbijt karig!!!

Ligging in het centrum en de badkamer

2 dagen Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Perfecte ligging midden in de stad. Zeer vriendelijk personeel. Goed eten.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het ontbijt was niet goed

Het ontbijt was niet goed

De sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig als je op het toilet zat

De sfeer. Heel knus en romantisch, mooi uitzicht.

perfect!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

geen minibar op de kamer

Prachtige kamer, uitstekend ontbijt, fantastische ligging

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Heel geslaagde overnachting in de suite kamer, lekker avondmaal alsook lekker ontbijt TOP

Badkamer, maar het Hotel is bezig met de renovatie van de badkamers.

Suite kamer,locatie, het pand

Aan te bevelen. Heel mooi

Heerlijk ontbijt.

Goede ligging

Verouderde kamer

Goede ligging

Ontbijt viel erg tegen voor de kosten van het hotel

Prijs/kwaliteit verhouding

De locatie van het hotel