Beoordelingen over Hotel Dukes' Palace Brugge 5-sterren

#11 van de 101 hotels in Brugge

9,7

Aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren kost € 30,- per dag, terwijl een andere bewaakte parkeergarage slechts € 8,70 per dag rekent... Ondanks dat het gros uit deze prijsklasse hiernaar niet zal kijken, vind ik €65 sparen op 3 dagen om niks te doen veel geld.

Super ligging, adembenemend gebouw met een fantastisch ontbijt!

Het bezoek aan het hotel was de moeite waard!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets, alles was oké. Als ik toch iets zou willen opmerkien : het ontbijt een paar euro 's te duur ondanks de ruime en smaakvolle keuze( als je niet veel eet is het duur), liever 2 dekbedden op het grote bed...

Vriendelijk personeel, prachtige tuin,overheerlijk ontbijt, mooie, grote, propere kamer. Het gemak v restaurant en tearoom ter plaatse... Fantastische salons om te verpozen!

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Bediening op het terras was (2e dag) erg slecht. We hebben helaas tot twee maal toe, na ruim 20 minuten gewacht te hebben, het terras verlaten zonder drankje. Gelukkig hebben we dag 1 wel kunnen genieten van de heerlijke tuin onder het genot van een wijntje.

Ontbijt was echt super goed.

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De suite was zeer netjes maar inrichting ietwat verouderd.

Het gebouw is fantastisch, mooie decoratie binnenin! Personeel zeer vriendelijk we kregen zelf een upgrade nr een suite. Het bed was bijzonder confortabel. Het ontbijt uitstekend en uitgebreid, personeel zeer alert en vriendelijk.

Wij zijn maar twee nachtjes geweest op onze Honeymoon, wij gaan daar zeker nog eens heen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb niets gezien of opgemerkt wat beter kon. Het restaurant was super en het ontbijt was ruim voldoende de kamers waren zeer netjes, en de douche badkamer was helemaal top

Het ontbijt was heerlijk ruime keuze en heel net personeel. Het was onze Honeymoon en wij willen elk jaar terugkomen naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Ik was mijn Visa card vergeten, 1 nacht bijboeken was...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik was mijn Visa card vergeten, 1 nacht bijboeken was daardoor onmogelijk.....werd eerst verteld. Betalen via bank pintransactie was onmogelijk. Betaling via creditcard bevriende relatie lukt ook niet. De volgende dag was bijboeken en betalen via bank pin ineens wel mogelijk. Bijzonder klant onvriendelijk.

Statig hotel op perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ongeacht de hierna volgende kritiek, blijft het hotel een aanrader! Op de kamer zelf waren er een aantal imperfecties die niet zouden mogen voor (naar eigen zeggen) "het enige 5*-hotel in Vlaanderen". Ik denk aan: gaten in de versleten badjas, geen bruiswater in de mini-bar, 1 gratis flesje water dat niet werd verwijderd toen het leeg was, housekeeping die zich op de ochtend van de checkout alsnog kwamen aanbieden, het bed dat avondklaar werd gemaakt zonder respect voor een kledingstuk dat nog op het bed lag,... Ook de afwerking van de badkamer zelf (kamer 604) vond ik persoonlijk een beetje onder het algemene niveau van het hotel (kleine lelijke elektrische radiator, slecht uitgelijnde tegels, gelost voegsel tussen de tegels, donkere douche, defecte volumeknop).

Het is een mooi en goed gelegen hotel. De ondergrondse parking is op deze locatie zeer nuttig. Restaurant en bar zijn gezellig en mooi ingericht. Op de bediening en het receptiepersoneel is niets aan te merken. We hebben ook prima gegeten. De binnentuin is zalig en een oase van rust in de binnenstad. De kamers waren netjes en het bed comfortabel.

Super verblijf!!

Geen opmerkingen hierover

Gewoon een super verblijf, gastvrije ontvangst. Ontbijt was top, eten in het restaurant was goed en de surprise was goed geregeld door de chef kok. Aanrader om hier te verblijven👍

Aangenaam en gezellig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de badkamer poetsen we de kraan te lang laten lopen om warm water te krijgen. Dit was een verkwisting.

Ontbijt was uitstekend.In de bar waren de hapjes bij de drankjes zeer smakelijk en bijzonder van samenstelling.

Zeer gedateerde kamer, slechte service, 5-sterren onwaardig. Duidelijk geen aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

Kamer gedateerd met douchekop die recht vooruit sproeit, ranzige kitranden, laag wastafeltje. Voor ontbijt op de kamer betaal je 20 euro extra (!). Geen probleem, maar wel als je geen eitjes en geen broodjes krijgt (na 2 keer bellen alsnog gebracht). Zeer karig ontbijt dus. Klachten bij uitchecken aangegeven. Werd volledig genegeerd en niet op gereageerd. Nog nooit eerder meegemaakt dat kamer en serviceniveau zo haaks staat op de 5-sterrenbeleving die je mag verwachten. Je kunt nog zo'n prachtig gebouw op een mooie locatie hebben, maar als personeel en service totaal inspiratieloos zijn, krijg je nooit de hotelervaring die je voor dit geld mag verwachten. Jammer!

Locatie en binnentuin zijn mooi.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zeer luxueus, rustig en aangenaam verblijf!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

De matras van het bed liep af en was zeer zacht en bezorgde ons rugpijn.

Zeer mooi gebouw midden in het cetrum gelegen. Zeer ruime kamers. Zeer vriendelijk en attent personeel! We kregen een klein doosje pralines voor onze 10de huwelijksverjaardag. Zeer mooie tuin en terras om in alle rust van een drankje en een hapje te genieten.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Met name in het restaurant werd pro actief meegedacht over de wijze waarop het ons het meest naar de zin kon worden gemaakt: bier aarangement voor de niet wijndrinkers / speciale gangen voor onze vegetarier / speciale wijn.

Geweldig mooi hotel op uitstekende locatie.
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Geweldig mooi hotel op uitstekende locatie. Personeel was vriendelijk. Kamer was heel mooi en bedden sliepen heel goed. Ontbijt was redelijk (koffie was matig, maar rest was goed).

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Super verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ons verblijf was super ! Personeel heel vriendelijk en de kamer ( junior suite) was fantastisch ! Het ontbijt was heel uitgebreid en heel lekker. Wij komen zeker nog terug.

Goede locatie en prachtig hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

We hadden een kamer van 2 verdiepingen met uitzicht op tuin. Op zich fantastisch, maar beneden stond wel een bed, maar was geen kledingkast of badkamer dus daarvoor moisten we iedere keer naar boven lopen

Geweldig ontbijt. prachtige kamer

perfect

niets viel tegen!

Dit Luxe Hotel heeft alles wat wij zoeken. Vriendelijk personeel, Mooie kamers met ruime bedden, perfecte locatie, heerlijk ontbijt en een geweldig bar en restaurant!

Mooi hotel op een prachtige locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Aan de kwaliteit van het hotel heb ik niks om op aan te merken. De prijs vind ik wel te hoog. Ik ken hotels met de zelfde kwaliteit die een stuk goedkoper zijn.

Zeer vriendelijk personeel en een fanatische locatie

Aangenaam verblijf in een luxueuze setting.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de kamer - wel een upgrade - twee lampen stuk en hier en daar stof ...

Prachtig gebouw. Zeer vriendelijk personeel. Schitterend ontbijt. Lekker menu in het restaurant.

toptoptop!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hier heb ikzelf niets te melden

ontbijt, snack en diner waren super! Ikzelf verplaats me met een elektrische rolwagen, alles was haarfijn geregeld. De aandacht door het personeel,voor personen met een beperking was top! Hartelijke dank daarvoor, wij komen terug al was het maar om de namiddagkoffie te nuttigen!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het personeel bij de receptie was niet aardig, te stijf,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel bij de receptie was niet aardig, te stijf, koud en onvriendelijk. Op de kamer was geen fruit, ook water slechts voor een persoon! In de badkamer hetzelfde, bad producten slechts voor een persoon. En we waren met twee. Geen portier, we moesten onze auto zelf in de garage brengen, achter het hotel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

genoten !!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

spa mocht nog iets uitgebreider jaquizi

Prachtig onbijt ruim en super verzorgd vriendelijk personeel , mooie verzorgde kamer heel luxueuze !! heel gezellige bar

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Een niet goedkoop maar wel perfect hotel op een prima plek in Brugge.

Geen bijzonderheden.

Uitstekende ligging centraal in de binnenstad, dichtbij alle bezienswaardigheden en musea. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goed ingerichte, ruime en rustige kamers met voortreffelijke voorzieningen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet van hoge kwaliteit. Goed bereikbare parkeergarage.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Zeer mooi hotel , maar wegens mijn opmerkingen niet wat ik verwacht had.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

helaas was de tv in slechte staat, de kleuren vervaagden blauw van ouderdom en de batterijen van de afstandsbediening waren leeg, ook het koffie/thee aanbod was erg beperkt op de kamer. De badjas was erg hard van het wassen , Minpunt de hotel parking voor de gasten is niet gratis , en kost 25 per nacht

Het ontbijt was erg gevarieerd en lekker, de kamer was ruim en warm, de badkamer was erg mooi !

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

aanbevelenswaardig
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

in de wellness had ik tenminste een jacouzzi verwacht.

Mooie kamers, goed ontbijt, zeer goede ligging dicht bij het centrum van de stad. Ik zou het hotel onmiddellijk aanbevelen aan vrienden. Bediening aan de bar was ook uitstekend met personeel die nog tijd nemen voor hun klanten.

Mwah... hadden hier meer van verwacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Prijs-kwaliteitverhouding is heel matig (Wij betaalde rond de kerstdagen € 300 per nacht). De kwalificatie is 5 sterren, maar alleen op uitstraling van buiten en de hulpvaardigheid van het personeel overstijgt het een 4 sterrenhotel. - Onze kamer (superiorroom) was eenvoudig (zeker voor een 5 sterrenhotel), iets gedateerd en wat stoffig. - Wij ontdekten op een gegeven moment bloedvlekken op onze beide kussens en dekbedden (hiervoor zou een 2 sterrenhotel zich al moeten schamen). Na belletje met de receptie werd het beddengoed wel gelijk vervangen, maar de dame die het kwam vervangen ging de discussie aan dat het ons eigen bloed zou zijn. Dit was wel heel triest en is door het hotel(management) slecht opgepakt. Geen verdere excuses of uitleg gehad. Heel slecht! - Ontbijt heeft plussen en minnen: Fraai zijn de extra's zoals eendenpate, zalm en Cava. Minder is het gesneden fruit uit blik en de jus d'orange uit pak.

- Superlocatie. Midden in het centrum, alles te voet bereikbaar. - De spa is fraai en relaxt. Al is het niet al te groot en niet heel bijzonder, maar het is een prettig plek om te zijn (vooral als er geen andere mensen zijn, zoals bij ons het geval was). - Fraai pand vanaf de buitenkant, straalt veel allure uit. Binnen valt het iets tegen. Meubels en tapijt zijn gedateerd (niet authentiek, maar gedateerd!). Het tapijt op de trap vertoont bijvoorbeeld veel slijtplekken.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Verwennerij
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige faciliteiten zijn toe aan wat vernieuwing. Ook miste ik tijdens de december kou , vloerverwarming in de enorme badkamer (kamer 411)

Het gaat om details of een hotel net dat beetje extra luxe kan bieden, Dukes doet dit al behoorlijk zoals de chocolaatjes en rekening houden met aangegeven voorkeuren.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

lekker ontbijt, maar wel duur

de verlichting op de kamer (suite) viel tegen, veel te donker en we moesten naar de badkamer om fatsoenlijk licht te hebben

lekker ontbijt, maar wel duur

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Zeer lekker ontbijt alleen de roereitjes waren niet lekker. Spijtig dat er geen plaats was in de Spa (massage)

Het totale kader was prachtig gedecoreerd (Kerst), zeer warm en gezellig. Zeker de moeite om 's avonds in het hotel te blijven dineren en na te praten in de zeer gezellige bar.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Mijn vrouw en ik waren 100% tevreden over dit hotel
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Fantastisch hotel : mooie kamer , supervriendelijk personeel , lekker en uitgebreid ontbiit , goede ligging . Het was af en dat mag ook wel voor de prijs van dit hotel .

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Luxe, calme et volupté
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel met veel ruimte, ook wat parking betreft, wat voorBrugge uitzonderlijk is. Comfortabele kamer met alles erop en eraan, bar met alle voorzieningen, super service overal. Optimaal geklegen, op loopafstand van het concertgebouw waart we een diner bijwoonden, en van alle toeristische plaatsen.

Perfect hotel, midden in de stad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van ontvangst tot ontbijt was alles tot in de puntjes verzorgd. Het hotel was al in gezellig kerstsfeer gedecoreerd. Het vriendelijke personeel doet veel moeite doen om je verblijf aangenaam te maken. We hebben genoten van heerlijke cocktails in de bar met lekker tapas. Diner hebben we elders gedaan. We kregen overigens ook nog een upgrade kamer, zo werd ons verblijf nog luxer! Ik zou zeker terug gaan.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Kortom reeds 5 maal bezocht, nog nooit tegengevallen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijke ontvangst waar de receptioniste van dienst niet te beroerd was ons te helpen met de bagage. Uitstekend ontbijt, goed bed, aangenaam restaurant, smakelijk eten en betaalbare wijnkaart.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goeie centrale ligging, prachtig gebouw, prachtige...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nonstop rioollucht op de kamer en op de gang 3e verdieping. Weinig waterdruk op de douche, koude kofiie bij t -verder uitstekende- ontbijt. Tip: Doe viltrondjes onder de stoelen in de ontbijtzaal. Dat scheelt een macht herrie!

Goeie centrale ligging, prachtig gebouw, prachtige inrichting, prachtige kamer.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

passend verblijf voor het historische Brugge

de sauna

Het hotel is prachtig, mooie kamers, super lekker ontbijt ! Van de "welness, sauna" hadden wij iets meer verwacht, niet passend voor een vijfsterren hotel.

Geweldig weekend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt kan nog uitgebreider, zeker voor een 5 sterren hotel.

De bar was perfect om avonds laat nog even lekker te borrelen. Heerlijke champagne cocktail!

De kamer beviel ons goed.
    • Deluxe Suite

zie boven

De kamer beviel ons goed. Een kanttekening wel nl omdat wij er vanaf maandag tot donderdag morgen waren vonden de menu's /diners wat eentonig- weinig variatie.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Schitterend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel uitgebreid en lekker ontbijt met vriendelijke service, heel mooie kamer met badkamer met bad EN douche! Vriendelijk en beleefd personeel, altijd bereid te helpen! Goede ligging en makkelijk bereikbaar.

perfect in een perfecte ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het hotel was prachtig en een geweldig ontbijt en dine. Ook de service was heel goed. wij hadden ,s avonds pijn stillers nodig en er werd gelijk een apotheek gebeld waar we terecht konden. heel goed. een aanrader

Hemels
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel, heel mooie en goed uitgeruste kamer. Mooie wellness. Ook het restaurant was zeer gastronomisch. Een echte aanrader.

Hotel voldoet in alle opzichten en verblijf is zeker weer voor herhaling.

Geen idee

Zowel de kamer, sauna, restaurant waren erg schoon. Voldoende handdoeken voorhanden bij de sauna. Bij vragen aan personeel wordt je zeer correct geholpen.

Magnifiek, zalig, overheerlijk, ...!
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

We begrijpen het standpunt van het hotel volkomen wat betreft om de verspilling van elektriciteit en water tegen te gaan. Maar langs de andere kant is het soms wel handig om je gsm, i-pad, ... te kunnen laten opladen terwijl je bijvoorbeeld even iets gaan drinken bent in de bar of gaan eten bent in het restaurant of gewoon nog wat extra tijdens het ontbijt . Je kan daarna dan onbezorgd de stad intrekken op verkenning. Dit is echter niet mogelijk door het systeem van de sleutelkaart. Maar is dit nu iets dat tegenvalt, nee hoor! Het zou ons inderdaad veel meer storen als gasten alle lichten laten branden in hun kamer (terwijl ze elders vertoeven!), omdat onbeperkt elektriciteitsverbruik mogelijk is. Dus schenk hier maar niet teveel aandacht aan!

Een overheerlijk ontbijt, zelfs een glaasje bubbels was aanwezig! Machtig decor om in te vertoeven: je voelt je als een edele in de middeleeuwen (maar dan met alle moderne comfort en luxe!), mede door de perfecte zorgen van het enorm vriendelijk personeelsteam! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

verschrikkelijk arrogant personeel op het verschrikkelijke af
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het verschrikkelijke personeel. De rekeningen klopte niet. En dan moest je weer een half uur wachten voor dit uitgezocht was. Tot 2 x toe nog wel.

de kamers waren prima

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima hotel op excellente locati
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen zwembad. Inrichting ontbijtruimte nogal "druk"

Zeer mooi hotel in een prachtig historisch gebouw pal in het centrum van Brugge. Goed restaurant , goede verhouding prijs / kwaliteit

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Super ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sauna was om 21u gesloten, had liever iets langer gehad. Een zwembad zou er ook mogen zijn.

Super ontbijt. Mooie kamer en badkamer. Heel vriendelijk personeel. 4 gangen menu (duke's menu) zeker een aanrader.

We hadden geboekt met ontbijt inclusief en bleek dat we...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden geboekt met ontbijt inclusief en bleek dat we ontbijt nog moesten bij betalen en de parking was ondergronds op zich niet erg maar er zijn geen liften om naar boven te gaan dat was een min punt en €25 per nacht...

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Als een prins in het Duke's Palace
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt vond ik wat te prijzig.

Schitterende locatie met grandeur. Heerlijke tuin met lekkere achtergrond muziek van o.a. Ella Fitzgerald, Frank Sinatra en Nina Simone.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Teleurstelling
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Houding van personeel bij ontvangst. Voor de allure die men wil uitstralen slaat men de plank volledig mis. Met de vraag of er iemand kon helpen met de bagage of het wegzetten van de auto kregen we als antwoord dat we dat maar zelf moesten doen. Reserveren bij het restaurant was niet mogelijk, terwijl er nog genoeg tafels vrij waren. Ik denk dat men deze voor de vaste gasten vrij hield, maar goed wij waren immers gasten van het hotel. Wij komen hier nooit meer terug, elk jaar waren we hier voor een paardenevenement tezamen met vrienden ingevlogen van over de hele wereld. Wat een tegenvaller dit. Dukes hotel is niet meer zoals het ooit geweest was.

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Brugge: een heerlijke stad.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

De toegang tot de parkeergarage is niet met een lift. Als je een zware koffer hebt is dit niet prettig. en hulp werd niet aangeboden.

Werkelijk, Brugge is een prachtige stad. Het hotel ligt uitzonderlijk goed ten opzichte van het centrum en de eetgelegenheden, van duur tot goedkoop. Te kust en te keur. Heel gezellig en veel te zien. Het hotel is heel erg mooi. Een oase van rust in de drukke stad. Het ontbijt in het hotel was heel erg uitgebreid en goed. Veel verse producten.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

De accommodatie is prachtig gelegen dicht bij de markt en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De accommodatie is prachtig gelegen dicht bij de markt en winkelstraten maar toch zeer rustig. Het ontbijt was lekker en zeer veel keus. De kamer zeer net en ruim.

Voor al wie luxe wil!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitgebreid ontbijtbuffet met veel keuze. Werd continu bijgevuld zodat je zeker alles kon nemen, ook als je pas later aan het ontbijt zat. Het personeel stond dadelijk klaar om de wensen in te vullen. Deluxe kamer is een echte aanrader! Fijn dat ze het adres hadden aangepast op de site voor als je met de auto bent vanwege een autovrije straat.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Ronduit prachtig! Voor die prijs in zo een hotel. Ik kon m'n 40 ste verjaardag niet mooier voorstell

Kan niks verzinnen!

Zeer ruime kamers, wellness faciliteiten, prachtig ontbijt buffet. Leuke attentie voor mijn verjaardag. Super vriendelijk personeel.

uitstekend hotel in hartje brugge!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant en het ontbijt waren top! Mooie kamer ook. De sauna viel tegen. De hammam rook onfris en er waren te weinig rustbedden en de laatste keer hadden we zelfs geen handdoeken.

Comfortabel hotel, een aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parkeren onder het hotel handig, maar redelijk kostbaar, evenals het ontbijt.

Ruime kamers, goede faciliteiten, vriendelijk personeel en een zeer centrale ligging.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Luxe weekendje
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Zich op de tuin is de meerprijs niet waard Prijzig Parking is nog apart te betalen.

Fantastisch ontbijt Super kamers Vriendelijk personeel Aanrader

Prachtig hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was perfect. Ik kan niets bedenken dat minder was.We kregen een update naar een nog luxer kamer omdat we iets te vieren hadden en er stond zelfs een doosje pralines op onze kamer met een uiterst aardig kaartje! Prachtige kamer,zeer proper, goede bedden,super personeel, waanzinnig ontbijt, handige parkeergarage onder het hotel, perfecte ligging. We gaan hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

geweldig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

personeel spreekt graag Engels i.p.v. eerst Nederlands te spreken en dan over te schakelen in de taal van de gast.

mooie, aangename locatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Zalig verblijf, een oase van rust midden in de stad.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Rode lampjes rookmelder in de slaapkamer die storend kunnen zijn.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, perfecte locatie en heel handige parking. Heel mooi Hotel in een perfect kader je kan er tevens lekker eten in de Bistro.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Waren hier deze maal voor Valentijn.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Hadden een superior kamer geboekt en kregen bij aankomst een kamer half zo groot maar bij navraag bij de receptie toch nog opgelost naar de correcte kamer. Spijtig dat voor het ontbijt op de kamer de selectie beperkt is.

Zoals de vorige verblijven in het hotel zijn de kamer en de voorzieningen perfect. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Pluspunt is ook de ondergrondse garage en zeker in een stad als Brugge.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Typisch Brugge in een 5 sterren jas. Het verhaal klopt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als wellness een absolute must is, kijk je beter uit naar een ander hotel. Sauna en hamam zijn aanwezig, maar zijn enkel toegestaan met badkledij wat voor de echte fan niet aangenaam is. Ook een zwembad ontbreekt.

Topklasse hotel, uniek in zijn soort in Vlaanderen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat zelf initiatief neemt om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We kregen een gratis upgrade naar een duplex kamer bij de kapel. Zeer speciaal! Zeer verzorgd ontbijtbuffet met enkel kwaliteitsproducten.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Heel wat plussen maar ook minpunten voor een 5-sterrenhotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks het een charmant en mooi gebouw is, is de badkamer aan onderhoud toe en vertoont mankementen , voor een vijfsterrenhotel. In het algemeen, los van de pluspunten van het hotel, twijfelachtig of prijs/kwaliteit in verhouding is.

Ruime klassiek ingerichte kamer met grote bedden en super goede matras. Faciliteiten op kamer (nespresso machine, flesje water, avond kamerservice) mag je verwachten van een 5-sterrenhotel. Zeer goed uitgebreid vers ontbijtbuffet. Fitnessruimte en sauna is leuk en in de prijs inbegrepen. Gedineerd in het restaurant (Valentijnsmenu) en zeker aan te bevelen. De locatie is een bonus. Over het algemeen aan te bevelen hotel/restaurant als je goede en vriendelijke service weet te appreciëren.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Als je houdt van oude grandeur is dit hotel zeker een aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerkosten van het hotel waren fors (25 euro per dag). In deze prijscategorie verwacht ik dat parkeren bij de prijs inbegrepen is. De douche was goed maar op onze kamer een beetje krakkemikkig: lekkende slang, douchekop hardnekkig gericht op de deur terwijl deze op de rubbers niet goed meer sloot met een erg natte vloer tot gevolg.

Ontbijt was geweldig. Heerlijk klassiek hotel met veel uitstraling. Mooie, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Goed, maar niet wat je ervan verwacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was bescheiden qua formaat en inrichting voor het geld wat je ervoor betaald.

Alles was zeer schoon en het ontbijt was goed. Lekker centraal gelegen en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Een heerlijk verblijf in een prachtige ambiance!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De combinatie van warme dekbedden met een relatief hoge kamertemperatuur maakte het inslapen wat lastig.

Het vriendelijke personeel, de locatie in het centrum van de stad, de rust van de omgeving en de mooie uitstraling van het gebouw hebben veel indruk gemaakt. Het ontbijtbuffet was ruim voorzien, zeer goed verzorgd en heerlijk van smaak.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Ligging, alle comfort die men wenst, garage onder het hotel,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor deze klasse van hotels was het ontbijt niet erg verrassend. De kussens waren veel te hard en groot, met geen zachte en dunne kussens op de kamer beschikbaar. Aan de receptie zei men nadien dat we altijd andere kussens hadden kunnen vragen. Mooi, maar zouden zo beschikbaar mogen zijn. Geen goede instructies om airco uit te schakelen (ons is het niet gelukt).

Ligging, alle comfort die men wenst, garage onder het hotel, vriendelijk personeel. Op zich een heerlijk zacht bed.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Geweldig luxeverblijf in Brugge
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op een geweldige locatie, in een schitterend pand is dit vijf sterren hotel gevestigd dat zijn reputatie meer dan verdiend: luxe, comfort, ruime kamers, goede badproducten en een buitengewoon uitgebreid en goed ontbijt! Zeker ook aan te raden als het mooi weer is vanwege de ruime tuin en het terras dat wij in januari niet konden uitproberen.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prachtig hotel midden in het historisch centrum!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige dat jammer was dat het onderhoud van de houten vloerdelen niet 5* kwaliteit was. Enkele planken lagen los en een spijker in de vloer zat los. Ook vonden we de Kerstdecoratie in sommige ruimtes super maar in de ontvangsthal wel een beetje matig.

Prachtige kamer met fantastische details. Ontbijt en diner waren heerlijk, en de bediening was goed. Bereikbaarheid naar het centrum is geweldig goed!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zeer uitgebreid ontbijt met zowel warm als koud buffet,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen opmerkingen. Alles naar wens.

Zeer uitgebreid ontbijt met zowel warm als koud buffet, talrijk beleg. Wel wat aan de prijzige kant. Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Zeer Mooi hotel met tal van faciliteiten! Centrale ligging in her centrum van Brugge.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Beste hotel in Brugge.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Harde kussens, maar bij vragen naar andere kussens werden die gebracht.

Fantastisch mooie stoffering, geweldige ruime parkeergarage. Vriendelijk personeel. Gerechten zijn prima en de prijs is in evenwicht.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Geweldig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was super, heel verzorgd en heel uitgebreid. Prachtig gebouw en fantastische aankleding en decoratie met oog voor detail. Het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Heerlijk tot rust komen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen waterkoker op de kamer en een hele slechte föhn. Ook mag van mij het parkeren in de prijs meegenomen worden. Het hotel is prijzig en dan komt er het parkeren van 25,- per dag nog bij. Wel prettig dat je auto veilig onder het hotel staat.

Heerlijke spa en ontbijt! Tot rust komen midden in een drukke december maand.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prachtig !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet dat er iets beter had gekund dat we nu kunnen beoordelen , dit omdat we er maar één overnachting hebben doorgebracht. We gaan zeker nog eens terug maar voor een langer verblijf en dan kunnen we meer vertellen.

Het hotel situeert zich mooi in het centrum van Brugge . Personeel is vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel . Kamer was netjes en alles was aanwezig. Mooie tuin en terras , ideaal om in de zomer ook eens een bezoekje te brengen. Ontbijt was verzorgd en alles was vers. Een pluspunt vind ik persoonlijk de ondergrondse parking .

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Heerlijk hotel in het midden van de stad!

eigenlijk niets....

De sfeer in het hotel is perfect over alles is nagedacht. Een heerlijk ontbijt in de ochtend en ook niet onbelangrijk rust in de avond en nacht

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Een heerlijk luxe weekendje Brugge.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Dat er geen lift vanuit het hotel direct de garage in ging. Wij voelden ons bezwaard om de te vragen om hulp, dus dat was een hele sjouw.

Alles was netjes, mooi en schoon. Personeel bij het ontbijt zeer professioneel. Ontbijt zeer uitgebreid. Locatie was fantastisch!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

👌🏼😀
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Muggen op de kamer😖 houten kraakvloer maar ja oud gebouw in orginele staat!!!

Goed bed, heerlijk ontbijt, rustige omgeving en toch midden in het centrum, lekkere spa.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Dit hotel maakt van een aangenaam bezoek aan Brugge een heel aangenaam bezoek.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik zou het niet kunnen zeggen, eerlijk waar.

Ruime, nette, aangename, rustige kamer met mooi uitzicht. Fijne Spa. Heerlijk ontbijt. Uitstekende ligging en praktische parking.