Beoordelingen over Martin's Château Du Lac 5-sterren

Avenue du Lac 87, 1332 Genval, België

#3 van de 3 hotels in Genval

I'll be back!
    • Executive Kamer

Bij het ontbijt op de 2de ochtend ontbraken stonden verschillende lege "potten" en die werden niet opnieuw aangevuld.

Het verblijf in zijn geheel is zeer goed te noemen. Prachtige locatie, super medewerkers, vriendelijke bediening, schitterende hygiëne... Kortom, een aanrader. Ik verbleef er al eerder en kom nog terug...

Perfect verblijf voor een zakentrip. De nodige rust vind je in de omgeving. Lekker ontbijt.
    • Executive Kamer

Ik kom hier nu al voor de 5de keer. Dus het was thuiskomen. De lunch in de tuin aan het meer was schitterend. Dat hadden de organisatoren van het business-seminarie goed bekeken.

• Klassieke Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden en Uitzicht op het Meer

Personeel kon ons niet verder helpen in het Nederlands . Wachttijden voor check in en check out waren extreem lang . Douchekop houder was stuk .

Teleurstellend

Had acht kamers gereserveerd in dit hotel in verband met een huwelijksfeest. Het gebrek aan kennis, behulpzaamheid en competentie van het personeel aan de check-in hebben van het verblijf een frustrerende belevenis gemaakt.

De omgeving is mooi.

Voor een enkele zakelijke overnachting prima.
    • Standaard Eenpersoonskamer

de kamer was redelijk klein en uitzicht was aan de achterzijde dus niet zo mooi. Was ook redelijk wat lawaai door iets van een pomp die iedere keer aansloeg.

de omgeving

Op de geluidsoverlast na een mooie en ontspannen locatie.

Wij hadden kamer 342. Precies onder de sportacc. Veel geluidsoverlast en daarom konden we wel van kamer verwisselen. Mensen in de leeftijd van 55/65 moet je geen kamer geven onder de sportschool waar de sport activiteiten al om 07 uur begonnen tot zeker in de avond rond 22 uur. Dat was erg jammer.

De ligging, ruime schone kamer en een geweldig ontbijt.

Er lag stof op de schappen in de kamer.

Er lag stof op de schappen in de kamer. Het stopcontact hing uit de muur. Het gebouw is verouderd en onze kamer ouderwets. Het ontbijt is extreem duur voor hetgeen het maar was. Geen vers fruitsap, dingen die reeds op waren om kwart na 8 's morgens en de boterkoeken waren niet volledig doorbakken. Verder wel voldoende aanbod maar 26 euro per persoon is teveel.

Luxueus en ontspannende locatie.

Bijna niemand van het personeel spreekt deftig Nederlands en dat op 3 km van de taalgrens. WEl vriendelijk. Ontbijt is prijs/kwaliteit niet de juiste verhouding. Kan zeker veel beter.

Mooie, ruim en klassiek hotel aan een prachtig meer. Ruime en luxueuze kamers met veel mogelijkheden.

Heerlijk ontbijt, ruime keuze.
    • Executive Kamer

Receptie en medewerkers, moeilijk of geen Nederlands. Voor iemand dat geen Engels kan, is vervelend.

Heerlijk ontbijt, ruime keuze. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Redelijk
    • Executive Kamer

Voor een spa hadden ze een erg klein zwembad, juist onterecht uitvergroot op de fotos. Lunchruimte was te klein voor zo’n groot hotel. Eten was te duur voor de kwaliteit.

De view naast de lake was bijzonder goed

Het is een mooi hotel, met vriendelijk en hulpvaardig personeel, wel duur.
    • Executive Kamer

Dat je extra dient te betalen voor de fitness vind ik niet kunnen, net als de beperkt gratis Wifi.

Het ontbijt is in orde. De kamers zijn prima, de hygiëne perfect.

Super fantastisch

Het ganse hotel, het personeel en restaurant is gewoon fantastisch. Ben hier nu al meerdere malen geweest om te ontspannen en te genieten. Een echte aanrader dit hotel

Wij hebben lekker gegeten in het restaurant.

Niets eigenlijk...

Wij hebben lekker gegeten in het restaurant. Ook het eten tijdens het seminarie was uitstekend. Verder was alles naar wens (kamers, service,...)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Alweer een top zakelijke reis op de juiste locatie.
    • Executive Kamer

Top zoals steeds. Het restaurant in het hotel heeft een aanbod van super lekkere gerechten die top klaargemaakt zijn. Zeker ook een aanrader voor diegene die ook 's avonds een zakelijke of een persoonlijke lunch in het hotel willen genieten.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechts 1 wastafel in de badkamer. Sommige delen van het hotel (oa. de gangen) zijn heel oubollig.

Een heel lekker en uitgebreid ontbijt. Parkeergelegenheid aan het hotel. Mooi uitzicht op het meer. Smaakvolle inrichting van onthaal en bar. Mooie, gerenoveerde, kamer.

Prima hotel voor weekendje relaxen in mooie omgeving

Restaurant is prima/goed, maar erg duur! 2e dag beter en stuk minder duur gegeten op 200 meter bij Brasserie Du Lac. Welness klein maar wel goed. Jacuzzi was hele weekend defect. Sauna pas 1,5 uur na opening op temperatuur nadat we dit zelf hadden gemeld. Let op: kinderen in welness op gezette tijden, weekend 900-1100. Helaas werden deze niet weggestuurd na 1100u.

Mooie rustige locatie met (afhankelijk vd kamer) uitzicht op het meer. Welness klein maar goed. 1 finse sauna, 1 stoomsauna, 1 jacuizzi en zwembad.

Top !!

Personeel spreekt vloeiend Nederlands en krijgt 20/10 qua behulpzaamheid en oprechte vriendelijkheid ! Chateau zeer smaakvol gerenoveerd , overal heerlijke zithoekjes

Ik had van een 5 sterren hotel meer verwacht. Per nacht €200 betalen en dan dit.
    • Executive Kamer

5 sterren hotel is niet waardig.ik zou een boven gelegen kamer met uitzicht krijgen volgens mijn reservering, ik kreeg een kamer op de begane grond die geen uitzicht had.uiteindelijk kregen we ( na mijn klacht ) een kamer in de eerste etage.

Ontbijt was goed, kamer stoffig. Achter de gordijnen een paar millimeter stof!

Minder dan verwacht voor de prijs en de uitstraling.
    • Executive Kamer

Kamers te warm en teveel trappen cq geen lift naar restaurant.

Het ontbijt was prima, maar de slaapkamers waren veel te warm. De bereikbaarheid van de ontbijtzaal/ restaurant op verdieping is matig, m'n voor mijn 87 jarige moeder.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heel vriendelijke bediening. top !
    • Standaard Eenpersoonskamer

in de kamer 3 treden om naar de badkamer te gaan. s'nachts wel iets gevaarlijk .... kussens waren perfect en donsdeken ook. in de badkamer is wel douche is wel aan vervanging toe.

Absoluut een aanrader. Ik heb er een heel fijn verblijf gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond de opstelling van de ontbijtspullen een beetje apart, bijv. gerookte zalm naast de yoghurt. Ik zou dat meer clusteren, dus yoghurt naast de cruesli/muesli en fruit. Prijs van het eten in het restaurant is nogal hoog, zeker voor de hoeveelheid die je ervoor krijgt (diner). Het zou fijn zijn als er wat folders zouden liggen/staan van de activiteiten/uitstapjes die je zou kunnen doen in de omgeving.

Zeer uitgebreid ontbijt met smakelijke producten. Mooi uitzicht over het meer. Veel mogelijkheden tot uitstapjes in de omgeving. Voldoende parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel. Schone en ruime kamer en badkamer (enorme regendouche!). Goede fitness en spa/wellness mogelijkheden. Prima bed.

goed ontbijt vriendelijk personeel gewoon goed

heb voor 25euro een beter groter kamer genomen per nacht toch was er geen verschil met vorig verbleef toen ik dat niet deed

goed ontbijt vriendelijk personeel gewoon goed

Ontbijt.

In de ruimte waar we 's avonds een maaltijd nuttigden stond de airco op koude lucht, aangenaam was dit niet. Trouwens het was november.

Ontbijt. personeel zeer vriendelijk.

matig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er was steeds een geluid van draaiende ventilatoren aan de achterzijde van het gebouw

Kamers stemmen niet overeen met de grandeur van het hotel ***** Eigenlijk zijn de kamers toe aan een grondige renovatie

Voor herhaling vatbaar!
    • Executive Kamer

Alles was en verliep naar wens.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Uiterst vriendelijke en hulpzame bediening. Aangename ervaring. Zeer rustige kamer. Mooie omgeving.

Knap

Zeer klein bed voor twee personen (in vergelijking met mijn andere verblijven)

Altijd zeer vriendelijk personeel Goede organisatie van het event Ik voel me altijd welkom

• Beoordeeld op: 16 september 2017

mooie omgeving en voor ons de rust die we zochten
    • Executive Kamer

We hadden een grote kamer, maar niet met zicht op het meer wat spijtig was. Zeer lekker ontbijt, ook het restaurant was zeer goed. mooie omgeving om wat tot rust te komen.

We hebben er aangenaam van genoten.

Voor een huisdier vind ik de kostprijs hoog.

Mooie en heel verzorgde kamers. Mooi uitzicht op het meer. Een mooie uitgebreide ontbijt keuze. alles was top!

Prachtige locatie en als het hele hotel gerenoveerd is, is dat ook prachtig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, daardoor zijn bijvoorbeeld sommige kamers, de gangen en het restaurant verouderd. Al met al viel het totaalplaatje daardoor ons wat tegen.

Het gebouw en de locatie van het hotel zijn prachtig! Ook onze kamer en de bar waren heel mooi gerenoveerd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en meer dan prima! Tip: l'hôtel de la gare (op zo'n 750 m lopen) is een topplek om te dineren; heel goed eten en zeer redelijk geprijsd.

was goed maar voor een 5 sterren hotel zwak
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

receptie bouwwerf men heeft ons dit niet gemeld en ontbijt goed maar in een donkere vervangende refter andere hotel gasten hebben verbleven voor 100€ goedkoper dan wij voor betere kamers met bad en douche wij hadden alleen een instapdouche

kamers proper

Top locatie maar de hele service is verouderd
    • Executive Kamer

- Bij een 5-sterren restaurant verwacht men meer - Oubollige kamer / kamerdiensten - Erg dure opties (Ontbijt, Spa, ...) - Slechte (geen) communicatie over huidige renovatiewerken

- Top locatie aan het meer van Geval

Prima verblijf in een prachtige omgeving
    • Executive Kamer

Douche in bad is niet handig, was geen keuzemogelijkheid voor bad of douche in de luxere kamers.

Accommodatie in een mooie omgeving, ontbijt was geweldig uitgebreid en prima verzorgd.

Teleurstellend en duur verblijf

Zie hierboven

Het binnen zwembad is erg klein, terwijl de foto op de site het idee wekt dat het groot is. In de panfletten van het hotel worden de faciliteiten opgesomd, er wordt gesproken over een indoorpool en een zwembad. Ze geven op deze manier de illusie dat het twee verschillend dingen zijn. Het personeel is niet gastvriendelijke of meedenkend. Wanneer er om restaurant advies wordt gevraagd, geven ze alleen de restaurants aan die onder dezelfde eigenaar vallen terwijl er talloze restaurants in de omgeving zijn. De prijs van het ontbijt is absurd. 26 euro p.p. voor een erg basic continental breakfast, een kopje thee kost 6 euro!! Niet de moeite waard.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Uitzicht en locatie is prachtig.

De kamer stonk, het was vies onder het bed en de eenpersoonskamer was klein (vooral de badkamer). Fitness kost 30 euro, parkeren is onduidelijk en er is weinig plek. Voor een vijf sterren hotel onbegrijpelijk.

Uitzicht en locatie is prachtig. Mooie bar met heerlijke cocktails. Personeel zeer vriendelijk. Prima bedden.

restaurant: nooit meer!

Het restaurant Genval les bains was ondermaats: het personeel was niet gemotiveerd: coördinatie en communicatie onderling verliep zeer stroef, de borden en de aangepaste wijnen werden geserveerd zonder enige uitleg,.. Wat betreft de kwaliteit van het suggestiemenu: totaal onvoldoende: geen creatieviteit en absoluut GEEN verse producten. We hielden er beiden een voedselvergiftiging aan over met braken en buikloop. Dit ging gemeld worden aan de keuken...

De locatie en de kamer

30 euro voor zwembad te gebruiken is wel heel veel geld. Restaurant was zogezegd volzet maar zat niemand .. geen alternatieven voorgesteld. Bar buiten van restaurant komt bediening na 20 min nog niet opnemen.

Ruime kamer maar kleine badkamer. Ontbijt was verzorgd.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

perfect hotel in een zeer mooie streek

Als er dan toch iets moet gezegd worden , hadden we graag sneller op het buitenterras in het zonnetje iets kunnen benutten . Dit was echter niet duidelijk of er reeds bediening voorhanden was.

Een zeer leuke sfeer , relax , perfecte service en een zeer goed restaurant. Het ontbijt is verassend uitgebreid en lekker , ook hier hangt er een leuke sfeer en is het zicht naar het meer mooi. De wellness faciliteiten lijken mij uitgebreid ,maar deze konden we niet benutten wegens tijdgebrek . Dit zal zeker de volgende keer benut worden , want wij gaan zeker nog terug

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goede ligging
    • Executive Kamer

Wij zijn reeds lang klant en men gaf ons een kamer met twinbeds. De aangepaste boeking met ontbijt inclusief was niet gekend bij de accommodatie. Ontbijt goed maar te duur in verhouding met aangeboden assortiment Kamer met lawaai van motor ergens.

Comfortabel bed

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zeer goede positieve ervaring !!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De correcte temperatuur van de kamer regelen was absoluut niet eenvoudig- integendeel

Het onthaal was héél vriendelijk . De kamer was O.K. Het restaurant was héél bijzonder goed en héél lekker en de service was er perfect !!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Rustige en mooie locatie
    • Executive Kamer

Ik was daar voor een cursus en de algemene reactie van velen was dat de prijs te hoog was voor dit hotel of voor wat men er voor kreeg!

Rustige en mooie locatie

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

top hotel een echte aanrader

wij hadden kamer 222 hier was een toegangsdeur naar de kamer naast ons . de isolatie van deze deur was nihil we hoorde gewoon de buren alsof het in onze eigen kamer was. bij het uitchecken op de morgend was er maar één balie bediende voor een groot aantal uitcheckende mensen door de seminarie van Carl Van De Velde toch een lange wachttijd als onze Seminar start kort nadien

Voor ons 3 daags Seminar Van Carl Van De Velde in dit Hotel heeft de locatie, ontbijt, vriendelijkheid ,netheid, toffe kamers en mooie seminarie zaal een absolute topwaarde

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goed hotel maar veel te duur voor gebodene
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit verhouding Met een kamerprijs van bijna 200 euro moet men ook nog 30 euro pp betalen om gebruik te mogen maken van de welness

Ontbijt was prima Kamer OK

Weer een fijn verblijf in een zeer aangename, rustige omgeving...

Alles was prima...

Weer een aangenaam verblijf in Genval, heel mooie kamer,heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt en een verfijnde keuken in het Restaurant... Top!!!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Nieuwe kamers (executive) zijn top. Hotel zelf vergane glorie. Locatie top
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen 5 sterren meer. Behalve receptie en resto is het beetje vergane glorie. Zoals nogal vaak met Martins hotels. Ook deze in Brugge bvb.

Locatie. Mooie vernieuwde kamer

• Beoordeeld op: 28 november 2016

mooie locatie, maar kamers zijn echt aan modernisering toe

kamers zijn outbollig de receptionist die ik 's avonds had was echt onbeleefd naar de klanten toe. tijdens een telefoontje van een gast snauwde hij die persoon echt af met de melding dat ze niet telkens moeten bellen voor iets maar dat ze geduld moeten hebben... een wachtende gast kreeg al een even erg antwoord. een echte onbeschofte man was dat!

de roomservice was superlekker alles was proper en net locatie uniek wifi werkte goed

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Rustgevend

Wij konden geen massage meer boeken, net zoals het restaurant was deze volboekt. Best dus vóór aankomst telefonisch deze zaken boeken.

Uitgebreid ontbijt: individuele koffiekannetjes aan tafel, uitstekende service, prachtig uitzicht, gezellige en ontspannen sfeer. Comfortabele kamers: zeteltjes in de kamer, koffieapparaat, bubbelbad Service personeel: vriendelijk personeel, doen hun uiterste best uw taal te spreken Heel mooi etablissement voor een paar dagen rust.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ideaal voor businessevent.
    • Executive Kamer

Catering op meeting was excellent. Personeel zorgde voor alles. Roomservice was ook super... 2 de maal dat ik er verbleef en het was 2 keer dik in orde.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prachtig hotel dat zowel zakelijk als privé een top meerwaarde geeft!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Mogelijkheid om ergens cash geld af te halen via een automaat.

Super ontbijt. Fijne ontvangst. Aangename sfeer aan het meer. Prachtig restaurant in het hotel maar ook leuke lekkere restaurants rondom. Inspirerende omgeving om zakelijke meetings te organiseren.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

zaken doen in een zeer mooi kader!
    • Executive Kamer

De kamer was donker en het venster kon niet open. een bubbelbad is niet makkelijk om in te douchen Service aan de bar verloopt beetje chaotisch maar de jongens doen heel hard hun best.

Omgeving is super en heel mooi. Restaurant was heel lekker en ontbijt ook top! We waren daar voor een super georganiseerd seminar van Carl Van De Velde en het is echt een aanrader om dan daar te logeren. Wel prijzig maar het is beter om daar te verblijven ook na de seminardag.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Een aanrader !
    • Executive Kamer

het personeel mag iets meer lachen. de rekening klopt niet helemaal. er is een ontbijt te veel aangerekend.

het ontbijt was super ! de kamers waren goed. rustige omgeving, plaats voor iedereen ! het eten was er super !

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

teleurstelling

Hygiëne in de kamers zeer slecht. Geen stopcontact naast het bed Personeel onvriendelijk Geen aandacht voor persoonlijk touch (speciaal gelegenheid)

Ontbijt was heerlijk.

fantastisch

alles was oké

De kamer was helemaal tip top in orde , dit keer hadden we geen zicht op het meer maar het was daar heel rustig om te slapen

De douch die niet krachtig sproeit.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De douch die niet krachtig sproeit. Beetje aan de oudere kant! Anders heel nette en mooie kamer. Zeer goed geslapen.

Meer dan wat ik had verwacht.
    • Executive Kamer

Niets viel tegen, alle verwachtingen zijn overtroffen!

Het goede gevoel om als klant verwend te worden op alle vlakken!

Ligging aan het meer

Ligging aan het meer

Ontgoocheld
    • Executive Kamer

Personeel niet echt behulpzaam. Eenzijdig Franstalig. Niet bereid Nederlands te spreken. Jammer.

Restaurant 's avonds zeer lekker

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Slecht geslapen omwille lawaai

Hygiène en lawaai

Had beter verwacht voor die prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt buffet, personeel niet echt vriendelijk, heel veel trappen in het hotel

Zeer mooie kamer

Mooie locatie, zeer goed ontbijt

Zwembad duur en teleurstellend

Mooie locatie, zeer goed ontbijt

Verassend aangenaam.

Niets specifiek. Goede prijs/kwaliter

Kamers mooi en netjes. Prima ontbijt. Zeer vriendelijke receptioniste.

Ruime kamers.

Ruime kamers. Hotel prachtig gelegen aan het meer.

De omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt werd helemaal niet goed aangevuld. Jammer

De omgeving

aangenaam

Tapijt op de kamer

Ontbijt was top, veel keuze.

Schitterend

Vrijend koppel in zwembad/sauna Accommodatie welness minder mooi dan op foto

Mooie kamer lekker restaurant

matig verblijf

kamer ouderwets, uitzicht op steile heuvel (geen uitzicht dus), ver weg van receptie, bed te hard en kussens te dik

Inspirend

Verbouwingen op de gang

Leuke kamer

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Totaal geen prijs kwaliteit verhouding

Totaal geen prijs kwaliteit verhouding

lekker en verzorgd ontbijt,

Weinig keuze diner in restaurant.

lekker en verzorgd ontbijt,

genoten van mijn verblijf hier
    • Executive Kamer

verzorgde grote kamers, goed ontbijt schitterende omgeving, voldoende parking wifi zeer goed

super vriendelijk personeel

alles was toppie

super vriendelijk personeel

Slecht geslapen in het bed.

Ontbijt was lekker.

relax,en ontdek de omgeving
    • Executive Kamer

de veel te late incheck uren , schandalig

het ontbijt en het restaurant zijn fantastisch

• Executive Kamer

staand douchen in een bad, bij een 5 sterren hotel?

Fitness en Spa

Vriendelijk personeel,lekker ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer zelfs geen plaats om mijn computer te plaatsen

Vriendelijk personeel,lekker ontbijt

Diner