Beoordelingen over Hotel Eifelland 4-sterren

9,8

9,7

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Charmant hotel

Man sprak enkel Duits, maar met wat goede wil van beide kanten kwamen we er wel.

Mooie propere kamer die uitgaf op de tuin. Als we het raam openden hadden we direct een tafeltje en stoelen zodat we nog lang gezellig buiten konden zitten. Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker. We komen zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Een aangenaam verblijf. Wij komen zeker terug. Aan te bevelen bij vrienen en kennissen

Het ontbijt was uitstekend verzorgd. Personeel aanwezig om eventuele vragen te beantwoorden. Buffet werd op tijd aangevuld. Prettig was dat op begane grond een zitje op het terras was voor de kamer. Rustige sfeer. Gastheer en en gastvrouw aanwezig voor de nodige informatie.

De hartelijke ontvangst, de gezellige sfeer en de...

Niets eigenlijk

De hartelijke ontvangst, de gezellige sfeer en de bereidwilligheid van de uitbaters om ons weekend echt te doen slagen. Iets waar zij in geslaagd zijn, ook mede dankzij een lekker en verzorgd ontbijt

Gewoon top

Voor ons was alles prima , maar als het zo heet is als afgelopen zomer is het msichien aangenamer met airco op de kamer .

In het hotel lagen menukaarten van de restaurants in de buurt , daar kon je uit kiezen en de hotelbazin reserveerde dat voor ons . Het hotel is zeker zijn 4 sterren waard . Hadden bij hun een E bike gehuurd , en kregen dan ook uitleg in verband met de fietsroutes in de buurt . Zeker voor herhaling vatbaar .

Dit hotel wordt geleid zoals een B&B, heel persoonlijk,...

Dit hotel wordt geleid zoals een B&B, heel persoonlijk, attent, een welkom thuis gevoel. Super ontbijt, goede fietsenstalling. We verbleven er maar 1 nacht maar gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

HET WAS EEN PRIMA VIERDAAGSE.

SPIJTIG DAT WE ER NIET KONDEN ETEN S'AVONDS.ANDERS GEEN OPMERKINGEN.

HET ONTBIJT WAS SUPER HEERLIJK. HET HOTEL HEEFT OOK EEN MOOIE TUIN. WE VOELDEN ONS DIRECT THUIS.

het was een tof gezellig weekend

niets alles was prima in orde

het was een ruime kamer, vriendelijk onthaal, het ontbijt was super, er lagen menu's van restaurants in de omgeving, de eigenaar deed vrijwillig een gevraagde reservatie in het restaurant. garage voor de motor was zeker een pluspunt

ideale uitvalsbasis voor de Venbahnen

Uitstekende ontbijt, zeer goede ligging, comfortabele kamer, vriendelijke en behulpzame uitbater, mogelijkheid tot stalling van electrische fietsen

Geweldig adres op doorreis

1x gegeten bij Italiaan, zeer druk, stress, merkbare ruzie in de keuken. Voor ons 1x en nooit weer.

Prima prijs/kwaliteit, super ontbijt, zeer vriendelijke eigenaren

prima verblijfplaats voor een meerdaagse fietstocht

Badkamer zou wat moderner kunnen

Functionele kamer. Schoon. Heerlijk ontbijt, prachtige tuin. Er was een bar waar je zelf de drankjes kon pakken. Draagt bij aan het huiskamergevoel.

Een aanrader

Airco had aangenaam geweest in deze zeer uitzonderlijke zomer. Doch, redelijk fris s' nachts dus nog te doen. Geen restaurant faciliteiten maar toch menu's van andere zaken in de buurt aanwezig (goed gezien).

goed ontvangst, wel een mondje Duits kunnen spreken Kamers OK voor kort bezoek. Ontbijt zeer goed en uitgebreid prijs/ kwaliteit voortreffelijk !!! Zeer goede informatieboek op de kamer met allerlei info uit de streek.

Het hotel is voor herhaling vatbaar, prima.

In het hotel niets. Ik Butgenbach is niet zo veel te beleven. Een terrasje aan het meer zou leuk geweest zijn.

Gezellige inrichting, proper, vriendelijke mensen. Prima ontbijt.

Ontgoochelt in de kamer.

Een oudbollige kamer, aan renovatie toe. De ontbijtruimte waar wij zaten vooraan bij receptie ook aan renovatie toe. De badkamer serieus verouderd. Voor een vier ster, geen frigo op de kamer, geen airco. Was zeer ontgoocheld. Ook het ontbijt was niet super,

Mooie tuin, mooie ontbijtruimte ‘maar niet voor ons.

Mooie natuur en super hotel precies zoals we het verwacht hadden 👌⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Niks niks en nog eens niks 🧐

We werden door de eigenaar ontvangen die direct heel vriendelijk overkwam ons zelf naar onze kamer begelijde en kort en bondig vertelde wat er te zien en te doen was verder een super uitgebreid ontbijt met zijn vrouw en zoon denk ik die de tijd nam om bij iedereen een korte babbel te slaan en of alles in orde was ,heel het hotel was kraaknet en mooi afgewerkt wij gaan zeker nog eens terug want daar er wel veel gasten waren kon je genieten van een stille nachtrust ,dit smaakt zeker naar meer 😃

Prima hotel, schoon en gezellig ingericht, mooi gelegen en fantastisch ontbijtbuffet.

Vanwege een minder valide gast, werd ons verzocht onze standaard kamer op de begane grond te ruilen voor een comfort kamer op de eerste verdieping, uiteraard zonder bijbetaling. Deze kamer was fantastisch, evenals trouwens het ontbijtbuffet.

Het was een Super weekend !!

Het ontbijt was overheerlijk, de kamer proper en groot genoeg, de uitbaters waren Super vriendelijk en geen vraag was hen teveel ! Wij komen zéker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

perfect

het Italiaanse restaurant om de hoek..... wat een chagrijn van ene bediening en wat een hondenvoer…. nooit naar de Italiaan gaan daar......

wat een geweldige prijs/kwaliteit verhouding, 65 euro voor een kamer met ontbijt en dan zo goed! Als tussenstop op onze fietstocht ( vennbahnroute) lag dit hotel perfect gelegen. Kamer helemaal op orde, tv goed, sanitair goed en schoon. geweldig geslapen en een goed en ruim ontbijt. Een hele grote aanrader

Een zeer aangenaam kort verblijf met uiterste vriendelijke ontvangst en heerlijk ontbijt.

niets !

Het ontbijt was met zeer veel zorg bereid, nog maar zelden zo'n uitgebreid en lekker ontbijt gekregen in een hotel van die (kleinschalige) omvang. De bar waar ieder zijn drankje mocht nemen en noteren

Genoten van het weekend in dit fijne, gezellige hotel met heerlijk ontbijt en gastvrije mensen.

misschien voor de zomermaanden een ventilator op de kamer. Verder geen minpunten

fijne kamer, lekker ontbijt, zeer gastvrij en schoon, mooie omgeving en goede ontvangst. je voelt je er welkom

Een heel positieve ervaring!

Alles prima. Misschien had er een gebakken eitje bij het ontbijt mogen zijn. Gekookte eitjes waren er wel.

Uitgebreid ontbijt, propere kamer en badkamer met meer dan voldoende handdoeken. Zeer vriendelijke eigenaars.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Heerlijk rustig

Bij het ontbijt mag wat meer zoetigheid ( croissant, chocolade broodje ) Moeilijk om raam open te zetten door de gordijnen. Douchegordijn zorgt ervoor dat de spetters ver in de badkamer komen

Heerlijk rustig. Mooie tuin om te ontspannen. De zelfbediening aan de bar is super tof. Veel ruimte binnen om iets te lezen of een gezelschapsspel te doen. Leuk dat onze fietsen binnen konden staan. Ruime parking.

Heerlijk, sfeervol hotel met vriendelijke, behulpzame eigenaren. Een echte aanrader!

Jammer dat er geen restaurant bij is. De eigenaar geeft je wel tips, waar je in het dorp kunt gaan eten. Ook wil hij graag, het restaurant van je keuze, reserveren voor je. Verder zou ik geen verbeterpunten kunnen opnoemen.

Mooi, sfeervol hotel, met mooie kamers en heel vriendelijke eigenaren. In de eetzaal ook nog 2 gezellige zitjes, waar je iets kunt drinken, hetgeen je zelf uit de bar kunt halen en kunt noteren. Wat een vertrouwen! Heerlijke bedden en ook de badkamer was van alle kleine gemakken voorzien. Ontbijtbuffet heel uitgebreid en voorzien van diverse soorten brood, broodjes, vlees, kaas, yoghurt, fruit enz. Te veel om op te noemen. Eigenaren zijn heel behulpzaam. Zo konden we onze fietstassen en e-Bikes afwassen, na een nat en modderig fietstochtje. Ook werd er voor een afgesloten garage gezorgd.

Vriendelijk en familiaal hotel.

De prijs van de dranken die men uit de koelkast haalt. Geen restaurant in het hotel maar wel op enkele minuten lopen.

De vriendelijke en familiale omgeving. Een veilige plaats om de fiets te stallen. Degelijke kamer en ontbijt. Men kon vanuit de kamer de tuin inlopen. Zeer vriendelijk ontvangst. Men kan zelf drank uit de koelkast halen (zeer ruime keuze aan dranken). Verschillende restaurants op enkele minuten lopen. Zeer rustige omgeving.

Aangenaam verblijf in de hoge venen.

Lekker en verzorgd ontbijt. Mooie ruime kamer met een apart kamertje in de kamer voor de dochter. Alles was zeer netjes en in orde, zowel binnen als buiten. De trampoline en aangrenzende gemeentelijke speeltuin vielen ook in de smaak bij onze dochter. Het hotel zelf heeft geen restaurant, maar de kaarten van de naburige restaurants liggen klaar ter inzage en ze reserveren voor u indien gewenst.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ondanks het extreem koude weer in dat weekend was het een héél aangenaam verblijf.

Jammer: geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer. Enkel mogelijkheid tot ontbijt ter plaatse, geen mogelijkheid voor een lunch. Liever een tweepersoonsbed dan twee eenpersoonsbedden!

Heerlijk ontbijt, kamer ok, hygiëne niets op aan te merken, personeel heel vriendelijk. Voldoende aanbod van restaurants in de buurt. Prijs prima.

Heerlijk wandelweekend

Super hotel, warme ontvangst van de eigenaars, die je je gehele verblijf in de watten blijven leggen. Het ontbijt is super, uitgebreid en vers. Ondanks het feit dat er geen restaurant is, ben je verzekerd van je natje en droogje en er zijn veel goede restaurants op loopafstand. De kamer is zeer ruim, schoon en wij hadden een kamer met terras, heerlijk met dat lekkere weer. Kortom voor herhaling vatbaar!!

Goede kamer en bed, echt schoon.

Cosmetisch, tegels in badkamer aan vervanging toe.

Goede kamer en bed, echt schoon. Rustige plek. Vlak bij verscheidene café/restaurants zelfs in laag seizoen. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Zeer aangenaam en rustig

Ze stofzuigen van 11 tot 11u30 in de leefruimte van de accommodatie, dus gewoon zorgen dat je uit de leefruimte bent. Hygienisch pluspunt!

Rustige accomodatie, en ruime kamers. Heerlijk ontbijtbuffet: yoghurt, taart, cornflakes, eieren, fruit, confituur, pistolets, crossants, voor elk wat wils. We probeerden de sauna, hamam en infraroodsauna uit, dit was zalig, een echt rustmoment. Voor 7 euro staat er geen limiet op de tijd. Ook prima geregeld en hygiënisch. Verschillende restaurants in de buurt (op 500-600 meter).

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Een echte aanrader!

Perfect gelegen voor wandelingen in de omgeving. De uitbaters (familie) zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is van een zeldzaam hoge kwaliteit :uitgebreid, kraakverbod broodjes, keuze aan speciale broden te over, fruit en beleg van super kwaliteit, kortom : top! Aangezien het hotel geen diner aanbiedt, zijn zelfs de menukaarten van de meeste restaurants in de omgeving ter inzage. Kamers zijn kraaknet en ruim. Een topper!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

tof,zeer goed verblijf

hygiëne van kamer perfect. ontbijt perfect. correcte prijs kwaliteit. mooie uitvalbasis om te wandelen en in ons geval te langlaufen.zeer goede restaurants in de buurt om s'avond lekker te eten. voor herhaling

Heel fijn, aanrader.

Geen restaurant (maar meerdere binnen loopafstand).

Zeer vriendelijke uitbaters, heerlijk en uitgebreid ontbijt, mooie kamers. Nabij meerdere restaurants, want in hotel zelf geen restaurant.

fantastisch

helemaal niets

Zeer mooie kamers, schitterend ontbijt ; de eigenaars zijn altijd bereid voor een goede babbel of wat advies ivm goede restaurants met lekker eten.

zeer aangenaam verblijf

Veel nachtlawaai door een groep jongeren in de nacht van 23 op 24 December. Daar kon het hotel niets tegen doen; het ligt aan de gasten...

Heerlijk ontbijt! Het hotel wordt gerund door een zeer vriendelijke familie. Ze staan steeds klaar om een restaurant te reserveren en tips te geven voor bezienswaardigheden in de omgeving. Rustige ligging in Bütgenbach.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

toppie

Het missen van de gelegenheid om s'avonds in het hotel nog iets te drinken om eventueel nog mensen te leren kennen

Goede bedden, lekker en uitgebreid ontbijd, zeer vriendelijk, heel proper, de kamer ( standaard) was juist groot genoeg

• Beoordeeld op: 30 november 2017

prachtig en voldoening door wandelen

Eventueel meer broodje bij ontbijt. Ontbijt van 8 tot 10u en om half 10 waren de broodjes op en geen meer bijgebracht er was wel voldoende ander brood.

Heerlijk ontbijt / kamer mooi

Een plek waar je terug naartoe gaat! Gewoonweg top!

Het uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. We voelden ons echt welkom en onmiddellijk thuis. We hadden gevraagd of we fietsen konden huren. Dit werd per direct geregeld. We kregen prima suggesties om 's avonds te gaan eten in het nabijgelegen hotel (omdat er geen gelegenheid is om in hotel Eifelland te eten). Voor een volgende avond had mevrouw wel 5 restaurants in de buurt gebeld maar die waren allemaal volzet. Eentje wat verder weg had nog plaats. We werden door hotel eigenaar zelf daarheen gebracht en nadien zelfs terug opgehaald! Terwijl wij zelf voorgesteld hadden om een taxi te bestellen. De kamers zijn zeer netjes! Het ontbijt is zeer uitgebreid en geweldig lekker!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heel fijn

Geen Nederlandse zenders op tv en de semi-gesloten of beperkt geopende bar (geen personeel).

De vriendelijkheid van het personeel en het mooie ontbijt.

Goed voor korte vakantie.max 3 nachten

Spek en worstje bij het ontbijt. Vier sterren hotel!? Kleine extra kost sauna. Geen avond eten.

Super nette kamers in een klein rustig hotel. Er heerste een zalige stilte die iedereen respect eerd.Goed verzorgd ontbijt.

Heel mooie omgeving om wandelingen te maken.

Wel spijtig dat er extra geld gevraagd werd voor de wellnes.

Uitgebreid ontbijtbuffet en goede ligging. Vriendelijk personeel, waren een half uur te vroeg om in te checken, maar dit was helemaal geen probleem. Inchecktijd was op zich ook al vroeg, vanaf 13u, zo heb je tenminste ook nog iets aan je aankomstdag.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geweldig!

Spijtig géén voorziening in de fietsenstalling voor het opladen van de fietsbatterijen, moest op de kamer gebeuren.

Gezellige nette kamer. Voldoet aan de normen voor een comfortkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige vriendelijke gastvrouw en goede fietsstalling.

aangenaam en rustgevend

douche is ietsje aan de kleine kant.

chauffage in badkamer was razendsnel warm. Super! petanquebaan is leuk verschillende eetgelegenheden heel kortbij

We komen er zeker terug voor de verdere verkenning van de gezellige regio !!

Warme kamer (na warme dag)... doch geen ventilatie en eerste avond/nacht met open venster werd verstoord met muziek en lawaai van de buren (pub)

Prima weekendlocatie met een uitstekende familiale , informatieve gezelligheid. Prima en ruim gevarieerd ontbijt. (diverse restaurants in de onmiddellijke omgeving met mogelijke reservatie via het hotel !) Uitstekende uitvalsbasis in de Oost-Kantons.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Heel vriendelijke vaak DRIE-talige (!

Een degelijke - gemeentelijke - plattegrond met uitleg hoe je vanaf "het centrum" (!) van Bütgenbach als wandelaar het fameuze meer moet bereiken en hoe vér dat precies is, zou meer dan wenselijk zijn. Je wilt als toerist liefst snel het meer zien. Het werd voor deze toch getrainde stadswandelaar eerder een Suske en Wiske-expeditie.

Heel vriendelijke vaak DRIE-talige (!) Oostkanton-bewoners.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heerlijk ontbijt, zeer verzorgde kamer !

Heerlijk ontbijt, zeer verzorgde kamer ! Knappe streek om te genieten van de natuur. Wij komen hier met de koersfiets de mooie bewegwijzerde routes rijden van de velotour !

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We hadden een vier sterren hotel verwacht maar kregen een twee sterren hotel.

Het is beslist geen 4 sterren restaurant. Zeer eenvoudige badkamer. Te klein, te gedateerd. Douch is te klein om te bewegen. Geen stopcontacten vrij om app. op te laden. Personeel was al weer snel verdwenen en we kregen de sleutel van de buitendeur terwijl er meerdere kamers bezet waren. We waren dus niet de enigen! Twee sterren meer is het niet waard. Aan het ontbijt moet je op een vastgestelde tafel plaatsnemen. Zoals je kamer nummer. Je zit dan in de receptieruimte!! Ik heb een kamer gevraagd op de begane grond omdat ik geen trap kan lopen. We krijgen een kamer op de eerste verdieping met een oude trap naar boven. Mini kamer, mini bed. Mini badkamer. Echt geen vier sterren zoals we altijd in Duitsland gewend zijn. Misschien is dit 4 op de schaal van 10.

Personeel was vriendelijk

Uren wandelen in prachtige natuur.

Kamer 6 heeft een schuin plafond. Iemand die niet klein is, loopt er gemakkelijk tegen en het geeft een benauwd gevoel. Voor wie geen interesse heeft in wellness, is het eigenlijk een 3-sterrenhotel, gezellig, degelijk maar geen grote luxe (vb geen frigo op de kamer, klein TV toestel met onscherpe beelden, geen lift, geen waterkoker, geen airco enz..)

De eigenaars zijn heel vriendelijk. De kamer was netjes. Het ontbijt was lekker. Als je met een hond reist, kan je langs een zij-ingang binnen en hoef je dus niet langs de receptie. Dat is makkelijk. De hond moet wel de trappen kunnen doen.

Heerlijk rustig verblijf.

Het totaalplaatje. Mooi gebouw, veel keurig onderhouden groen rondom. Binnen landelijk meubilair, ook op de kamers. Erg vriendelijke eigenaren en personeel. Fijne garage voor de fietsen.

Een perfect hotel Een voorbeeld voor vele andere hotels.

Alles was perfect. Alles was tot in de kleine puntjes verzorgd.

Het ontbijt was perfect met alles erop en eraan. De eigenaars waren zeer vriendelijk en zeer behulpzaam,alles was in functie van de vakantieganger. Een zeer zeer goed hotel.

Ruime, propere kamer.

Voor sauna werden extra kosten aangerekend. Dat had, gezien de aard van de sauna, niet gemoeten.

Ruime, propere kamer. Ontbijt was lekker, goede huisgemaakte confituren.

Een plek om naar terug te keren ...

Kan niets bedenken .... :)

Op alle gebied : voor ons simpelweg Perfect ! Zeker niet te vergeten : de supervriendelijke en persoonlijke ontvangst door de gastvrouw.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Herhaling waard.

Geen

De sfeer van een groot uitgevallen Bed and Breakfast.Ruime kamers met een eigen terras grenzend aan een groot gazon.Ruime ontbijtzaal.Goed ontbijt. Prima uitgangspunt voor de Vennbahn.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

zeer goed.

we hadden een te kleine kamer.volgende keer vragen we zeker een luxe kamer maarde standaard kamer is veel te kleine, gebogen plafond; in de badkamer was er ook een te kleine douche,om van de wc niet te spreken.het is een kinder wc tje. de tv in de kamer is ook niet meer om er lang op de kijken. anders op het hotel en de vriendelijkheid niets op aan te merken en dat maakt veel goed. ons besluit ,nooit geen standaard kamer meer.zzer goed

het ontbijt super! niets op aan te merken.de bediening ook uitstekend;

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Mooi, comfortabel en gastvrij hotel

Kamer op begane grond met alleen deur naar buiten. Moeilijk om 's nachts te verluchten bij temperaturen boven 30 graden. Gelukkig is dat in deze streek niet vaak he. Geval.

Zeer gastvrij hotel. Mooie tuin, kamer met eigen tafel en stoelen buiten. Goede bedden, mooi ingerichte kamer, perfect ontbijt in een een mooie ruimte. Honesty bar goed gevuld en tegen schappelijke prijzen. Parking gratis voor de deur. Restaurants in de buurt. Zeker aan te bevelen.

Kleinschalig.

Volgens de website zou ik een kamer met een patio (terras) hebben. maar ik bleek ter plaatse een kamer te hebben gekregen op de eerste verdieping zonder een buiten-mogelijkheid. Let op: de helft van de kamers is dus gewoon zonder een patio, terwijl booking.com het wel aangeeft met patio.....

Kleinschalig.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Excellent hotel in het dorpscentrum

Je moet al zoeken naar een detail dat nog beter kan, dus beschouw dit niet echt als minpuntjes: - geen muesli of noten bij ontbijt - koffie/thee

De ontspannen, vriendelijke atmosfeer, De ruimte

Heerlijke gastvrijheid, centraal gelegen, geweldig...

Heerlijke gastvrijheid, centraal gelegen, geweldig ontbijtbuffet en de mogelijkheid om 's middags/'s avonds een lekker biertje te pakken. Ook een fijne sauna beschikbaar.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Aangenaam verblijf; komen zeker nog eens terug

Geen gevonden

Zeer vriendelijke eigenaars van het hotel die u helpen in al wat ze kunnen. We komen hier zeker nog eens terug. Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen. Zeer aangenaam hotel, leuk om te verblijven.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

We hebben genoten van de rustige, gemoedelijke en vriendelijke sfeer.

Het hotel heeft geen restaurant. Dit is niet echt een gemis want in de buurt zijn gelegenheden genoeg om te eten (op loopafstand). Personeel geeft hier ook graag informatie over.

Prima ontbijt, nette schone comfortabele kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gemoedelijke sfeer. Goede parkeergelegenheid en mogelijkheid om de fietsten te stallen.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heerlijk!

Wij hebben geen opmerkingen.heerlijk

Vriendelijke ontvangst en bediening, mooie kamer- en badkamer. Een zalig bed! Overheerlijk en uitgebreid ontbijt. We hebben genoten.

Bijzonder vriendelijke eigenaars.

Bijzonder vriendelijke eigenaars. Keurige, super schone kamer. Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Wifi uitstekend. Meerdere restaurants op loopafstand. Eigen parkeerplaats. Het bed was ons iets te hard, maar zoveel mensen zoveel wensen. In elk geval een lang bed en dat is prettig wanneer je 2m lang bent.

Heerlijk ontbijt, gastvrije ontvangst, mooie kamers. De vriendelijkheid van de hotelbaas en zijn vrouw was bijzonder. Ze gaven ons heel wat bruikbare tips en deden echt hun best om Nederlands te spreken. We zijn van plan om daar zeker nog eens terug te gaan!

We gaan zeker terug!

We hebben niets negatiefs ondervonden.

Alles was af! Super vriendelijke eigenaars waar niets teveel voor was. Super lekker ontbijt. Alles netjes en proper in de kamer.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Heerlijk verblijf in de Oostkantons

Vrouw des huizes doet echt de moeite om haar klanten een optimale service te bieden.

Uitgebreid ontbijt, zeer ruime en comfortabele kamers, voorzien van alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Top familiaal verblijf!

De rustige en huiselijke ligging in een mooie klein stadje met toch heel wat faciliteiten. Mooie natuur, een rasechte Pub(24) en een heel goede restaurant (Brüls) in de directe nabijheid. Last but not least; super ontvangst door vriendelijke uitbaters, steeds aangenaam aanspreekbaar tijdens ons verblijf.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

fantastisch weekend

Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. uitstekend ontbijt. Gezellig kleinschalig hotel. Eigenaars staan steeds ter beschikking van de klant wat ik nooit eerder in andere hotels heb meegemaakt.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Zeer aangenaam verblijf. Op goede afstand gelegen van natuurparken en skiliefhebbers.

Niets viel tegen.

Hotel Eiffelland wordt geleid door een familie, allen zeer vriendelijk. Het ontbijt was super en goed verzorgd en het hotel is rustig gelegen, mooi en modern met ruime kamers. Er is ook bar voorzien in de restaurant ruimte.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed ontbijt, kamers stnd

Ik schrok dat ik extra voor de sauna moest betalen die very basic was. Niet correct , vind ik dat cfr de website en aanbod booking.com.

Goed ontbijt, kamers stnd

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Fantastisch!

Het ontbijt was inderdaad heerlijk, zeer vriendelijke uitbaters, zij spande zich echt in om het ons zeer aangenaam te maken. Top, Top en Top. De kamer zeer netjes en proper.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Goed, beter, best.

Lang gezocht, niets gevonden...

Accommodatie, kamers, ontbijt, vriendelijkheid, omgeving, niets moet alles kan. Dit is een beetje thuis komen. Persoonlijke service.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

wandelhotel

sauna s'zondags open tot 18u30, steeds reserveren. Geen mogeljkheid tot half pension (je verwacht als "hotel" dat dit kan. Zeer goede restaurants kortbij, maar je gaat met andere instelling naar het hotel .

lekker ontbijt, ideale uitvalbasis om te wandelen in de winter, weg van de drukte als het sneeuwt

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Heerlijk genieten.

Heel erg vriendelijke en hulpvaardige gastheren en gastvrouw, zeer gemoedelijk en toch professioneel. Wellness is heerlijk na een dagje wandelen id sneeuw. Ontbijtbuffet om u tegen te zeggen. Mooie nette, warme kamers.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Het was heel goed meegevallen!!!

Er viel niets tegen

De vriendelijkheid van de eigenaars. 's Avonds kan je fiets drinken en duidt je dit zelf aan op een lijst wat je gedronken hebt. Wat een vertrouwen! De omgeving, heerlijke wandelingen. Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Het was heel goed en een aanrader voor iedereen!

Spijtig dat er weinig culinaire restaurants open waren op maandag en dinsdag maar daar kan Eifelland niks aan doen!

Het was er heerlijk vertoeven en iedereen supervriendelijk en alles heel heel proper!

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Prima hotel!

De kamer was geweldig. Alles was tot in de puntjes voor elkaar. Ook het ontbijt was uitstekend. Het personeel was vriendelijk. Er is geen restaurant aan het hotel verbonden, maar er zijn meerdere goede restaurants op korte loopafstand. Een aanrader, dus.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Het ontbijt was copieus en gevarieerd

Het ontbijt was copieus en gevarieerd De kamers waren ingericht a la flamand net als de rest van het hotel Alvast een plaats om zonder schrik aan anderen aan te bevelen