Beoordelingen over Hotel Escapade 3-sterren

Koninklijke Baan 30, 8420 De Haan, België

#16 van de 26 hotels in De Haan

Uitstekende accommodatie dicht aan zee én lekker eten, wat moet er nog meer zijn?

De douchemengkraan werkte niet naar behoren, ondanks recent vernieuwd, maar in feite was dat niet zo erg.

Heel lekkeruitgebreid ontbijt, En een geweldig goed restaurant met héél lekkere maaltijden voor 's avonds en uitstekende bediening!

In De Haan voel je je echt op vakantie aan zee !

De douche in de kamer was eerder aan de kleine kant doch is zeker geen afknapper. De houten bevloering geeft soms wat ongewenste geluiden maar ook daar valt best mee te leven.

De voorzieningen in de kamer beantwoorden aan alle basis vereisten en alles was proper. De bedden zijn heel goed zodat je 's morgens uitgeslapen terug kan genieten van een heerlijk ontbijt. Het restaurant is zeker een aanrader: heerlijke gerechten voor een heel democratische prijs en een correcte bediening! Vergeet niet tijdig te reserveren.

ontbijt uitstekend en de service ook aangename mensen die...

niets alles was met weinig woorden gezegd het was tip--top

ontbijt uitstekend en de service ook aangename mensen die smorgens alles klaar zetten voor ontbijt alle dagen verse bad handdoeken bed proper en deftig opgemaakt badkamer top toilet en douche iedere dag fris en gepoetst

Aangenaam verblijf

De badkamer was erg klein en in de douche was het heel moeilijk om te bewegen om je haren te wassen.

Supervriendelijk ontvangen, heel behulpzaam. Onbijt was lekker en ook het avondeten konden we ter plaatse bestellen en was heel lekker.

Voor een of twee nachtjes is het best ok.

De badkamer douche echt te klein. Vloerbedekking tapis plain vindt ik niet zo hygienisch, zeker omdat het een hondsvriendelijk hotel is.

Perfecte ligging, parkeren gratis. Heel vriendelijke onthaalt. Hotel verouderd, wel goede bedden en kussen, maar de douche was te klein en de gootsteen niet zo praktisch. Gewoon lekker ontbijt, keuze genoeg. Restaurant is pluspunt en je kunt er heel lekker eten.

Zeer aangenaam

Het ontbijt was overheerlijk met een zeer uitgebreide keuze. De gastheer en gastvrouw waren supervriendelijk. Een aanrader.Ik wil zeker nog eens terug.

Prima locatie voor kortverblijf

Mijn kamer was verouderd en de tapisplein was dringend aan vervanging toe

Een heerlijk ontbijt in een mooi restaurantgedeelte en vriendelijke uitbaters

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heel confortabel

Eigenlijk niets

Ons gezin (3 personen) was het enige in het hele hotel. er werd ons gevraagd om welk uur we wilden ontbijten. Het ontbijtbuffet was ondanks maar 3 personen heel uitgebreid.

Goed verblijf voor een weekendje weg

Grootte douche Ruime kamer, wel gehorig aan lawaai en door tocht ergens in het gebouw klapperde de deur wat storend was

. Goede bedden, fantastische kussens, goede verduistering, . Lekker ontbijt, genoeg keuze Ligging vlak bij de zee

Voor herhaling vatbaar.

N.v.t.

Het ontbijt was heel goed verzorgd. Zeer divers. Verse producten. Prima nachtrust door heel goede bedden en vooral rustig. (Maar was dan ook buiten het seizoen).

Voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was zeker ok. Alles was aanwezig en de koffie werd met de glimlach gebracht. Wij hadden een aangename en lichte kamer.voor herhaling vztbaar

• Beoordeeld op: 13 december 2017

waren alleen in het hotel, dus heel still

zicht en betaling niet via booking.com maar met ccard ter plaatse

Ontbijt was buitengewoon heerlijk en veel. Ontvangst gezellig. Matrassen en beddens minder maar kamers ruim en proper.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Wij hebben er super van genoten. Hele familiale sfeer.

De douchecel is wel wat klein,maar voor een 3 dagen verblijf geen probleem.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Ze waren heel diervriendelijk. .S avonds was het eten à la Carte lekker. Voor herhaling vatbaar. Heel vriendelijk personeel.

Ligging en vriendelijk personeel.

Zeer weinig druk op het water met gevolg wc spoelde moeilijk door en douche was een flauwe straal.

Ligging en vriendelijk personeel. Ruime éénperoonskamer en mini bar.

Een ruime kamer voor 1 persoon.

Een ruime kamer voor 1 persoon. Grote badkamer met ruime douche. En een moderne lift in het gebouw. dichtbij het strand en niet ver van het centrum

Perfect

Lawaai van de andere hotelgasten boven ons het waren precies olifanten

Ontbijt was meer dan genoeg en veel Restaurant was topper heerlijk en vriendelijke bediening

Een echte aanrader.

Helemaal niets.

- Heel vriendelijk onthaal - Uitgebreid ontbijt. Veel verschillende soorten brood, lekkere beleg en confituur. Ook de mogelijkheid om je eigen ei te bakken. Lekkere koffie. Alles was prefect in orde. - Rustige, propere en ruime kamer. - De mogelijkheid om 's avonds in het restaurant te eten. Alles was (net zoals bij het ontbijt) goed in orde. - Zeer vriendelijk personeel.

Ondanks de kleine tekortkomingen hebben wij een aangenaam verblijf genoten .

matras is aan vervanging toe, geen (vrij) stopcontact voor opladen gsm,. haardroger defect .

ontbijt was verzorgd en goed, kleine tip ; misschien toch ook gewoon bruin en of wit brood toevoegen aan het assortiment . Vriendelijke bediening .

Goed hotel met behulpzaam personeel.

Geen nachtkastjes naast het bed.

Goed hotel met behulpzaam personeel. Kamer okay. Ontbijt overvloedig met verse producten. Het diner in het restaurant was prima in verhouding tot de prijs. Diervriendelijk.

aan te bevelen

honfleur geweldig leuk maar druk stadje in het zomerseizoen. accommodatie aan de rand van het stadje is comfortabeler met eigen vervoer i v m parkeren. kamer (5) is prima ingericht voldoende ruimte goede verzorgd ontbijt, correcte afhandeling verblijf

Vriendelijke ontvangst en goede keuken .

Toelaten van honden , die 's morgens blaffen . Ik vind het ook altijd vies als ik eraan denk dat er juist voor ons een hond heeft gelogeerd op de kamer .

Het ontbijt was verzorgd . Heel veel keuze en vriendelijke bediening . De kamer was gestofzuigd , maar ik heb nog verschillende plukken haar/stof in de vuilbak gedaan , die op de grond lagen . Dit vond ik minder aangenaam .

perfect strandhotel met "getraind" huisdier.

de douche , maar groter kon niet dus ok .

De ligging en vriendelijkheid t.o.v. huisdieren is perfect . Parkeren in De Haan is gratis , bij het hotel een 6-tal kleine parkeerplaatsen in de straat veel . Vriendelijke ontvangst , ontbijt heerlijk en restaurant zeer lekker . De kamer is ok .

voor ons krijgen ze een 8 voor het eten en een 2 voor verblijf

Zie hierboven

Het eten was goed.Maar dat was het dan geluids overlast gedurende de ganse nacht geblaf van hun eigen hond in de gang alleen familie telde alleen,ik ,heb tot tweemaal klacht gaan neerleggen bij de uitbaters maar dat werd gewoon weg gelachen door de uitbaters,ik begrijp niet dat deze een 8.1 en een 8 hebben gekregen jullie.

Aangenaam verblijf!

Aangenaam verblijf! Kamer basic, maar netjes Ontbijt perfect in orde Eten in het restaurant is zeker een aanrader en het enthousiasme van het jonge team werkt zeer aanstekelijk

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een aanrader

Parking op prive terrein.

Kamer netjes, aan de kleine kant maar je gaat er niet heen om binnen te zitten ! Ontbijtbuffet zeer volledig. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ik geef een 8 voor het totaal plaatje

Een extra stopcontact bv in de badkamer bij de wastafel. De bedden konden wel uit elkaar maar niet zo heel ver.

Perfect ontbijt. Goede bedden. Ondanks de weg was het rustig met het raam open. Heel aardige behulpzame personeelsleden

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

fijn hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding

-redelijk kleine bedden -badkamer nat na gebruik douche

-mooie kamer -goed ontbijt, zelf spek en ei bakken is wel leuk (als het niet te druk is) -vriendelijke bediening -gratis parkeren in De Haan -het hotel ligt op 200 meter van de kust

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Vriendelijke ontvangst.

Vasttapijt in het hele hotel. Kunstmatige geurverspreiders in de gangen. Zeer kleine douche.

Vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijt. Zeer goede ligging.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

zee&cultuur toplokatie

de vriendelijke en erg huiselijke sfeer van het personeel, echt een, familiaal, erg rustig gevoel, zeer correcte mensen, uitgebreid ontbijtbuffet en het restaurant is ook zeer gul met de porties

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goed verblijf aan zee

De kraan aan de lavabo was niet goed. Het hele hotel was wel wat ouderwets.

De kamers waren goed en proper. Het ontbijt was lekker en het was leuk dat je een eitje op je eigen manier kon klaarmaken.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Goed meegevallen en prachtig weer. Wat kunnen wij nog meer wensen.

Honden in het restaurant vind ik niet hygienisch.

De kamer was in orde. Het ontbijt was goed. Eventueel een afvalbakje plaatsen op de tafel bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Een goede prijs-kwaliteit.

Informatie over het gebruik van de kluis was niet beschikbaar in de kamer.

De kamer was ruim voor een singlekamer. De badkamer was niet groot maar heel praktisch. De grote kast is ook gemakkelijk voor als je langer verblijft en de aanwezigheid van een frigootje op de kamer is altijd leuk. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De mogelijkheid om 's avonds te eten in het restaurant is ook een pluspunt (behalve op woensdag ;-) maar er zijn genoeg horecazaken in de buurt om dat op te vangen). De ligging is fantastisch : heel dicht aan het strand en het centrum.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Tijdens topweer van 7-10 september 2016.

Avondvertier in De Haan was minder. Het was tropisch warm,meer toeristen dan normaal in deze tijd ,veel zaken al dicht,uit eten was even zoeken. Hotel heeft overigens een goed restaurant

Lekker ontbijt. Wat gedateerde kamer maar schoon en goed sanitair

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Het ontbijt was inderdaad heerlijk.

Sommige kamers die aan de straatkant lagen waren wel lawaaierig.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk. Ligt dichtbij het strand en ook bij de tram om verder te kunnen reizen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Heerlijk ontbijt, ruime keuze.

De kamers zijn aan een update toe maar prijs/kwaliteit krijg je waar voor je geld.

Heerlijk ontbijt, ruime keuze. Verse koffiekoeken, sandwiches, pistolets, ... Je kan zelf je spek en eitjes bakken of koken. De eigenaar is 's morgens constant aanwezig en voorziet een vlotte bediening. Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Ideale ligging. Het restaurant is een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

fijn hotel

Het beddengoed was prima, maar het onderlaken was bijzonder grof/ruw, zeer onprettig. De vloerbedekking in de kamer is toe aan vernieuwing, ik zou dan kiezen voor laminaat of iets dergelijks, op de badkamer was namelijk een prachtvloer. De receptie mag ook iets uitnodigers zijn. Als je binnen komt, ben je in eerste instantie een beetje beduusd, van waar zijn we terecht gekomen. Als je dan op de kamer komt en in het restaurant geeft dat een totaal andere kijk op het hotel, dan bij binnenkomst.

het ontbijt was werkelijk voortreffelijk, een keurig rustig restaurant, uitgebreide keuze mogelijkheden, vriendelijk personeel, dat aandacht had voor je en je zeer snel voorzag van koffie/thee. De ligging van het hotel is geweldig, overal heel dichtbij. De kamer en badkamer waren schoon, hoewel de badkamer klein was, was ze bijzonder goed gerenoveerd. Een fijne douchecabine, niet groot, maar schoon , zodat je er met een gerust hart in kon stappen. De kamer is niet groot, maar schoon. Bedden zijn comfortabel. Wij kiezen zeker weer voor dit hotel als we naar de kust gaan!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Het ontbijt en het diner 's-avonds.

Huisdieren in het hotel. Fietsenstalling en parkeergelegenheid waren matig.

Het ontbijt en het diner 's-avonds. Ondanks de drukte een perfecte bediening.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Gezien de verschrikkelijke geur op de kamer zien ze mij er niet meer terug!!

De kamers zijn standaard (geen extra) en er was een indringende geur aanwezig in de kamer (kattenpis, stinkvoeten) zeer onaangenaam om er de nacht in door te brengen. Ook het vloertapijt is een min punt. Na onze vele reizen is de conclusie dat dit verblijf veel te duur voor wat het is. Er zijn werkpunten kwestie vraagprijs en kwaliteit. Wij vinden het spijtig dat we voor dit verblijf hebben gekozen.

het ontbijt is lekker, behalve dat er geen wit of bruin brood aanwezig was.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Het was een aangenaam verblijf

Het enigste minpunt waren de hondjes in het hotel ...er was er morgensvroeg al eentje goe van zich aan het laten horen. En we vinden het vooral nie kunnen da ze meekomen in de eetzaal voor het onbijt .We zijn zelf dierenvrienden ,want wij hebben zelf een hond. Voor de rest was het een heel aangenaam verblijf en een heel vriendelijk gastvrouw👍

Het was een aangenaam verblijf

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Mooi voor een frisse neus aan zee.

de kleine doucheruimte en de beperkte ruimte tussen bed en kleerkast.

De lees- en zithoek in de erker. De lichte kamer en een prima bed. Lekker ontbijtje ook

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Super!

Zeer ruime kamer. Genoeg plaats voor kinderreisbedje. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt. Hotel dicht bij centrum en strand.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

We hebben er prima geslapen.

Er is weinig tot geen parkeerplek bij het hotel en als je dan al moeilijk ter been bent is dat niet fijn.

We hebben er prima geslapen. Het eten was heerlijk en het personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Vlakbij zeedijk, vriendelijk personeel, prachtig verzorgd...

Kleine defectjes zoals kapotte lamp, scharnieren van kastdeuren die er uit vielen, wc dat slecht doortrok, zeer compacte douche etc. Voor een 3 sterren hotel vind ik dat geen enkel probleem.

Vlakbij zeedijk, vriendelijk personeel, prachtig verzorgd ontbijt, moderne TV en goede wifi verbinding

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Aangenaam verblijf

Vloerbedekking. Hou niet van tapijt. Kamers konden properder. Parkeerplaats aan hotel zelf.

Uigebreid en ekker onbijt. Lekker eten in het restaurant. Vriendelijk personeel. Aparte bedden. Diervriendelijk. Uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Geen airco, of voorzieningen tegen de zon( zonnescherm) Geen voorziening koffie en thee op de kamer. Hond mee, kan ...maar niet in het restaurant, jammer !!

Elke dag een schone kamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Door omstandigheden konden we paas laat inchecken en dat was...

De frigo op de kamer is het enige minpunt. Die maakte redelijk wat lawaai. Voor de rest was alles in orde.

Door omstandigheden konden we paas laat inchecken en dat was geen probleem. Uitgebreide keuze van ontbijt, verse koeken en zeker een pluspunt dat je eitjes en spek kan bakken zoals je ze zelf wilt.

Het ontbijt was fantastisch, vriendelijkheid van de...

Het ontbijt was fantastisch, vriendelijkheid van de eigenaars/personeel was heel aangenaam.

Super vriendelijk en heel goed ontbijt

Kleinere kamer dan verwacht

Super vriendelijk en heel goed ontbijt

Gastvrij hotel met ruime kamers, uitgebreid ontbijt. Parkeren vrijwel voor de deur op straat. Mooie fotoserie aan de wand door het hele hotel.

Heel aardige mensen met nogmaals heerlijke keuken

Ontzettend goede keuken!! Prima service kamers!

Uitstekende keuken, super vriendelijk personeel!

Uitstekende keuken, super vriendelijk personeel! het

Lekker ontbijt, goed restaurant, heel vriendelijk personeel

Zeteltjes aan de harde kant, stopkontakten defekt

Lekker ontbijt, goed restaurant, heel vriendelijk personeel

fijn hotel in de haan

heerlijk ontbijt, ruime keus aan broodjes en beleg, mooie frisse kamer, vriendelijk onthaal en bediening

Zeer aangenaam

Personeel ontbijt

De locatie.

Kleine badkamer en zeker een kleine douche.

De locatie.

Erg gerieflijk!

Ontvangst, locatie, ontbijt en de erg vriendelijke personeel.

Het ontbijt was meer dan oké, en de kamer en de badkamer was...

Het ontbijt was meer dan oké, en de kamer en de badkamer was netjes.

Dat wat ik zocht

Heerlijk uitgebreid ontbijt en een hartelijk service.

Uitgebreid en lekker ontbijt.

Uitgebreid en lekker ontbijt.

Ben geen fan van tapis plain op de kamer

Ben geen fan van tapis plain op de kamer

ontspannend

Weinig druk op het water op de derde verdieping...

vriendelijkheid, ontbijt!!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

aangenaam

ontbijt en vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Vriendelijk onthaal , attentvolle bediening tijdens ontbijt,...

Niets te melden

Vriendelijk onthaal , attentvolle bediening tijdens ontbijt, parking voor de deur

Rustig hotel vlakbij het strand. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Rustig hotel vlakbij het strand. Uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Wij waren samen met Kristof als gezin

Wij waren samen met Kristof als gezin

Zeer dicht bij de dijk.

Kamer verouderd. Veel lawaai gehad 's nachts.

Zeer dicht bij de dijk. Ruime kamer.

kort maar goed

De douche in de kamer was aan de kleine kant

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed voor 1 nacht, maar niet langer.

Sober ontbijt en niet smakelijk.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

leuk

locatie

heerlijk ontbijt, lekker eten in restaurant van hotel

matrassen aan vervanging toe, overal tapijt

heerlijk ontbijt, lekker eten in restaurant van hotel

• Beoordeeld op: 6 december 2017

geslaagd!

iets ruimere douche

Prijs/kwaliteit:oké

Het ontbijt was super en de kamer was zeer gezellig, rustig, mooi, veilig en hygiënisch

Het hotel ligt vlakbij de dijk.

Het hotel ligt vlakbij de dijk. De kamer was zeer degelijk en proper. Ruim en lekker ontbijt. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

Een echte aanrader

Top kamer top personeel centraal gelegen super ontbijt en restaurant

Mooie korte vakantie

Vast tapijt op kamer ( allergie)

Vriendelijk en goed restaurant