Beoordelingen over ibis Budget Charleroi Airport 1-sterren

33, Avenue Jean Mermoz, Gosselies, 6220 Charleroi, België

#11 van de 19 hotels in Charleroi

Prima optie als je een bed nodig hebt.
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Vervoer van en naar vliegveld was net te ver om te lopen dus voor zowel heen als terugreis 10 euro moeten betalen voor taxi. Dan koopt de prijs toch op.

De kamer was prima!

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Waar voor uw geld !
    • Parkeer, Slaap, Pendeldienst & Vlieg - Gratis parkeren tot 10 dagen - Tweepersoonskamer

Voor de prijs van 1 overnachting nabij de luchthaven van Charleroi hadden we ook nog 10 dagen gratis parking op een afgesloten terrein + vervoer van en naar de luchthaven. Samen met het feit dat het hotel rustig gelegen is, kunnen we niet anders dan heel tevreden zijn.

De man aan de receptie was meer dan TOP !
    • Standardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De airco maakt een afschuwelijk en storend geluid in de kamer en kon zelfs niet afgezet worden. Nog nooit meegemaakt in een hotel. We hadden maar 4 uur te slapen en waren heel moe en toch schoten we elk halfuur wakker door dat irritant gezoom. Ook werd ik ziek door de airco want snachts wil ik geen airco. Dus vakantie ziek begonnen. Viel heel hard tegen. Had beter thuis geslapen en smoregens een dure taxi genomen.

De man aan de receptie was meer dan TOP !!! . Hij was heel beleefd en klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De onmiddellijke nabijheid van de vlieghaven en de...
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Drank of iets eten kan s'aonds enkel uit automaat De ochtend verloopt chaotisch.. wat betreft de verdeling over de shuttle

De onmiddellijke nabijheid van de vlieghaven en de geluidsarme kamer

prima en voldoende
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

goede bedden, maar de kussens zijn schuimrubber en zak je in weg. Ligt niet lekker.

Prima ontbijt, ideaal voor op doorreis, ook door het vroege ontbijt kan je weer vroeg vertrekken.

Toplocatie om naar de luchthaven te gaan.
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

€10 voor een taxi, die 2km moet rijden is heel veel. Andere hotels voorzien een shuttle voor €3.

Toplocatie om naar de luchthaven te gaan. Slechts 3 minuten rijden.

Bedoeling was enkel te overnachten omdat we een vroege...

Jammer dat je een maaltijd (avondmaal) uit de muur moest nemen en dan opwarmen in de microgolf. Maar voor die prijs mag je ook niet meer verwachten.

Bedoeling was enkel te overnachten omdat we een vroege vlucht hadden. De accomodatie was goed gelegen en heeft dus aan onze verwachtingen voldaan.

OK

Ik heb er niet lang verbleven omdat ik op doorreis was.

Zeer gemakkelijk om de auto bij het hotel te parkeren als je een vlucht van op CRL airport nodig hebt. Zeer vriendelijk personeel.

Prima ontbijt
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Parkeerplaats is voor 3 dagen 5 euro duurder (10 euro per dag)dan P4 (25 euro)wat dichterbij vliegveld ligt Taxi kost 10 euro voor 1.5 km. Bij parkeerplaats betalen geen bon/betaalbewijs gekregen waardoor we aan andere collega uit moesten leggen dat we wel betaald hadden. Je moet code krijgen van poort om uit te kunnen rijden

Prijs/kwaliteit

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geen restaurant of bar. Alleen maar kant en klare maaltijden die je kan opwarmen in microgolfoven valt wat tegen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Tof dat je vanuit het kamerraam de vliegtuigen kan zien landen op Charleroi Airport. Heel goed om te overnachten als je de dag nadien vroeg het vliegtuig op moet. Meer moet je er niet van verwachten.

Wij zijn hier komen overnachten omdat we een vroege vlucht...

Wij zijn hier komen overnachten omdat we een vroege vlucht hadden de dag erna en omdat de auto hier kon blijven staan. Alles piccobello geregeld. De auto staat veilig weg achter eeen poort. 's Morgens was de taxi op tijd om ons naar de luchthaven te doen en bij aankomst een telefoontje en de taxi stond al op ons te wachten. De kamers zijn functioneel en alles tip top in orde. Vriendelijk personeel . Wij kunnen deze formule aan iedereen aanbevelen.

Goed om zonder stress een vroege vlucht te halen.

Kamers kunnen soms wat gehorig zijn door de mindere isolatie tussen de kamers in.

Handig om zonder stress een vroege vlucht te halen. Grote ruime parking en transfer naar de luchthaven beschikbaar voor een meerprijs. Nette kamers en vriendelijk personeel.

Prima voor een overnachting bij vroeg vertrek c.q. late terugkomst van vakantie
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Vlakbij de luchthaven, shuttleservice, goede prijs-kwaliteit verhouding. Eenvoudig maar voldoende ontbijt tegen kleine meerprijs. Restaurants gelegen in de buurt op enkele kms afstand. Overigens in hotel via automaat ook maaltijden verkrijgbaar (opwarmen in magnetron).

Ideaal voor een overnachting voor of na een vliegreis

Geen opmerkingen

Het ontbijt was goed. Keuze van beleg was voldoende. De kamer was proper, compact maar al het nodige was aanwezig. Het personeel is vriendelijk.

Taxi naar luchthaven inbegrepen - mogelijkheid om 10 dagen...

Lang moeten wachten op taxi zeker door gebrek aan juiste afspraken voor ophaalplaats en mede door wijziging in de loop van de week tijdens ons verblijf. Waarom heeft de my niet duidelijker gecommuniceerd bij onze oproep?

Taxi naar luchthaven inbegrepen - mogelijkheid om 10 dagen auto te parkeren eveneens in prijs begrepen - ontbijt weliswaar betalend maar degelijk.

perfecte keuze voor wie vliegt vanuit of naar Charleroi.

dat er geen haardroger was - is niet van levensbelang maar de dag van vandaag zou je zeggen dat het standaard is.

het ontvangst, de geregelde navette naar de luchthaven, de flexibiliteit om de wagen te parkeren en vooral de stilte in de kamer. De oordopjes die voorradig waren hadden we echt niet nodig

Basic comfort voor een eerlijke prijs. Uitstekende locatie voor snelle verplaatsing naar luchthaven

Interieur is basic maar dat weet je. Wat echt tegenviel was echter de onaangename verrassing met de drie persoonskamer. We verbleven met vrienden al in meerdere ibis budget hotels. Nooit was het een probleem dat drie volwassenen in een driepersoonskamer sliepen. Hier was dat plots wel een probleem voor de tweede medewerker die pas na het inchecken opdook en ons plots een supplement aanrekende. Het voelde onaangenaam en als een ripoff want op sommige sites staat er niets over vermeld en in andere ibis budget hotels is het wel mogelijk.

Locatie vlakbij de luchthaven is de reden van het verblijf. Dat is uiteraard uitstekend. Heb je tijd? Wandel dan rustig naar de luchthaven (20min). Heb je geen tijd een shuttle brengt je voor 8€. Je kan je wagen er laten staan. Je betaalt wel 10€ voor elke nacht dat je de wagen laat staan maar niet in het hotel verblijft.

ik kom terug..

De ligging is goed .zo dicht bij de airport..heb meermaals in dit hotel geblijven en de staff altijd friendly en helpful..het hotel is clean and er ist a variety of food available....plus a taxi service,,

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Hotel gekozen omdat we vroeg in de ochtend moesten vliegen.
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Het was mij iets te warm en de locatie is niet de mooiste maar dat is logisch zo dicht tegen de luchthaven aan.

Hotel gekozen omdat we vroeg in de ochtend moesten vliegen. Bij aankomst moesten we nog vragen of we onze auto konden laten staan en ipv de standaard prijs kregen we een veel beter tarief zonder dat we hier om hoefde te vragen. Erg attent! Ook was de kamer super schoon en wat je mag verwachten van Ibis Budget.

Fijn hotel om door te gaan naar je vakantiebestemming!

Eigenlijk niets.

Dit Ibis Budgethotel is in 1 woord "Goed" voor wat je van een budgethotel mag verwachten. Weer was het schoon, weer was het personeel aardig, weer stond onze auto er na de vakantie achter de hekken goed bij, weer sliepen we goed, weer was het kleine ontbijt lekker vers. Ruime ontbijttijden, het wordt tot op de laatste minuut bijgevuld. Croissantjes en vers gebakken brood, yoghurt en basis fruit, hartig en zoet beleg. Klein, maar vers en lekker. Ja, het is budget en er is geen luxe, maar dat weten we. Alles wat je daarnaast van een hotel mag verwachten is hier. Ze hebben bijna alle kamers gerenoveerd naar een moderne look. De nieuwe look van de Ibis Budgethotels. Een hotel voor een mooie prijs, met of zonder park and fly.

Efficiënt budgethotel op bedrijventerrein met goede...

Efficiënt budgethotel op bedrijventerrein met goede vriendelijke shuttle service naar het vliegveld. De auto kan hier blijven staan, goed geregeld. Verder simpel. Warme maaltijden voor 8 euro uit een automaat, ontbijt mogelijk in bedrijfskantine sfeer. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Praktisch hotel voor een overnachting voorafgaand aan een vroege vlucht van Charleroi.

drank faciliteiten in het hotel waren zeer beperkt. er stond wel een automaat, maar met zeer beperkte keuze. Daarnaast was de vloer voor deze automaat erg vies (plakkerig van geknoeide drankjes).

Ik vond het prettig dat ik de auto veilig bij het hotel kon laten staan terwijl ik zelf met het vliegtuig op vakantie was. ook de transfer met de taxi naar het vliegveld bij vertrek en weer terug bij aankomst was goed geregeld.

Overbruggingsovernachting.

Communicatie over shuttle naar hotel. Airport Charleroi was een bouwput, waardoor standplaats moeilijk te vinden.

Goed hotel voor overbrugging aankomst luchthaven op weg naar andere accommodatie. Ontbijt simpel, maar voor dit type hotel acceptabel.

Prima eenvoudig butgethotel op korte afstand van de luchthaven Brussel Charleroi

De kussens roken muf. Avondeten mogelijkheid enkel als magnetronmaaltijd in het hotel.

Eenvoudig butgethotel op minder dan 5 min rijden van de luchthaven. Tegen betaling mag je auto tot 10 dagen bij het hotel blijven staan. Prima shuttle-bus naar het hotel.

Prima voor een korte nacht

Harde bedden Lawaai van andere hotelgasten komt duidelijk door muren heen.

Luchthavenshuttle + parkeren is ideaal voor een vroege vlucht. Je hoort niets van de vliegtuigen. Kamer praktisch ingedeeld voor korte overnachting en was mooi schoon.

Ideale ligging bij vroege vluchten vanuit het vliegveld Charleroi

Gewone, simpele kamers, maar is toch maar om 1 x te overnachten in de meeste gevallen

Ideale ligging, vlakbij het vliegveld. Ideaal om te overnachten bij een vroege vlucht!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima hotel voor reizigers die de luchthaven gebruiken.

Communiceren dat er een eenvoudige aanlooproute bestaat van/naar hotel vs. luchthaven. Nu wordt geadviseerd een taxi te nemen, die vervolgens om moet rijden en niet vlak voor de luchthaven kan komen.

De korte afstand tot de luchthaven. Echter werd deze voorgedaan als te ver om te lopen, zodat we afhankelijk waren van een vriendelijke buschauffeur (shuttle P3) die ons meenam en voor het hotel afzette. Via een apart aangelegde looproute was het hotel echter goed bereikbaar, maar werd niet aangegeven/gecommuniceerd. De receptionist was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

ombijt, personeel, mogelijkheid om voertuig te parkeren in...

Luidruchtige incheckende klanten midden in de nacht

ombijt, personeel, mogelijkheid om voertuig te parkeren in goed beveiligde parking, shuttle dient van en naar luchthaven.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima overnachtingshotel dichtbij vliegveld

Ideaal hotel voor als je vroeg moet vliegen. Ontbijt is voldoende en makkelijk. Taxiservice werkt prima. Wel moet je zelf bellen als je weer geland bent maar de taxi was er vrij vlot. Auto staat op afgesloten parkeerplaats. Er is een automaat voor drinken. Ook zijn er maaltijden voor in de magnetron te krijgen. Kamer is sober maar voldoende voor 1 overnachting. Douche is prima.

Prima verblijf voor wanneer je op doorreis bent.

Ietwat gehorige gang, is vervelend wanneer je probeert te slapen en je hoort mensen,die hard op deuren kloppen,praten,en een jengelend kind hebben.

Fijn ontvangst en uitleg over het hotel.

Bij een vroege vlucht, zeker deze formule boeken omdat je uitgerust op het vliegtuig stapt.

Taxichauffeur moeilijk terug te vinden bij terugkomst.

We hebben het hotel gereserveerd met de formule 'Park, Sleep and Fly'. Op het afgesproken tijdstip hadden we een taxi. Bij terugkomst moesten we een GSM-nummer bellen. De chauffeur sprak enkel frans en gebroken engels. We hebben hier een beetje gesukkeld om zijn locatie met de taxi terug te vinden. Anders zeker een aanrader! Wagen staat beveiligd geparkeerd gedurende een ganse week.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ideaal om te overnachten bij vluchten op moeilijke uren
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Een bar om 's avonds nog iets te kunnen drinken.

Vriendelijke onthaal, praktische en comfortabele kamer, vlakbij luchthaven, parking ter beschikking

6,0
    Laatste keer daar.

Bedlampjes, beter matras en beddengoed. Verlichting slecht (alleen soort tl-licht), matras te hard en oncomfortabel, beddengoed niet goed... Bewegwijzering slecht, onvoldoende.

Kamer was redelijk.

Prettig en voor herhaling vatbaar.

Ik heb geen negatieve respons

Het was de tweede keer dat ik gebruik maakte van dit hotel aangezien ik de volgende dag vanaf Charleroi vloog. De kamer is uitstekend, schoon, praktisch ingericht. Kortom prima. Personeel was erg vriendelijk.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Enorm veel lawaai van andere mensen die met deuren slaan als ze vertrekken. Heel veel gepraat van anderen in de gang. Enorm hard bed. Heb jammer genoeg niet veel geslapen, terwijl het net de bedoeling was iets langer te kunnen slapen door dichter bij de luchthaven te verblijven.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De taxi's waren ruim op tijd. Dichtbij de luchthaven.

Prima voor het doel.
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Bovenbed moet opgemaakt met deken en laken. We hebben liever een dekbed.

Ons doel was een vroege vlucht te halen vanaf Brussel Charleroi. En dit hotel is daarvoor supergeschikt.

Toplocatie en super handig als je de dag er op een vlucht...

Toplocatie en super handig als je de dag er op een vlucht moet nemen! Doen dit iedere maal voordat we een vlucht nemen. Met shuttle dienst en auto die veilig staat.

Het verblijf was prima. Een aanrader voor eenieder die een zeer vroege vlucht van Charleroi heeft

wat tegenviel was dat er duidelijk een roker op de kamer gelogeerd had. Aangezien ik zelf niet rook stel ik het op prijs om te overnachten in een kamer die niet naar sigarettenrook ruikt. Bij aankomst sprak de receptioniste alleen frans. Bij terugkomst was er een receptionist die meertalig was. Erg behulpzaam toen mijn auto niet van de plek wilde komen (vastzittende rem)

kamer was basic en schoon. De parkeerruimte en de shutttle service was zeer goed verzorgd.

Prima prijs kwaliteit

Bedden erg hard, maar nou ben ik een zacht matras gewend

Prima oplossing als je de volgende dag vroeg vertrekt vanaf de luchthaven. Fijn dat je je auto daar mag laten staan.

Doelmatig,goed geregeld,zakelijk hotel.

De kamers zijn basic,maar goed. Leeslampjes horen voor mij aan beide kanten van het bed,en ook stopcontacten zouden iets meer voorhanden kunnen zijn. Koffie en thee kun je uit de automaat halen.

Dit is een hotel waar je denk ik uitsluitend voor kiest als je een vroege of late vlucht moet halen. Het hotel biedt een voordelige overnacht en parkeeraanbieding. Met een goed geregelde taxidienst heen en terug,start je relaxed je vliegreis. Het ontbijt is goed.ik zal hier zeker opnieuw gebruik van maken.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Goede prijs kwaliteit!
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Kamers mogen make-over verdienen!!

Heel dicht bij de luchthaven. Goede taxiverbinding met AirPort. Goede prijs kwaliteit. Nette kamers vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

wij hadden alles wat we nodig hadden voor een overnachting...
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

wij hadden alles wat we nodig hadden voor een overnachting de dag voor we vertrokken op reis vanaf de luchthaven van Charleroi, het ontbijt was voldoende en lekker.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Idiaal voor als je vroeg moet vliegen

Er was een tik om de paar seconden in een elektriciteitskastje. Gelukkig lagen er oordopjes.

Kortbij het vliegveld. Taxi wordt geregeld voor je. Parkeren van auto.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

dicht bij de luchthaven

wij hebben dit enkel geboekt voor zijn locatie dicht bij de vlieghaven, hiervoor is het perfect zeer dunne muurisolatie, we konden alle buren (boven, onder, zijwaarts...) horen snurken... maar gezien de lage prijs en het doel kan je hier niet echt klagen... ideaal voor korte overnachting voor vertrek op vakantie

perfecte locatie voor park/sleep/fly vanuit charleroi

*"park,sleep,fly" heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding, ideaal, op geen 5 min van het vliegveld, en bij terugkomst 1 belletje en "binnen" 5 min weer terug bij het hotel en je auto *Er staat een "foodtruck" bij het hotel, maar bij terugkomst op zondag was het (nog) niet open. *Het hotel heeft wel wat automaten staan met snoep/drank en magnetronmaaltijden. *Het buffet-ontbijt hebben we vanwege het vroege vertrek geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Ideaal voor wie tamelijk vroeg uit charleroi moet vertrekken. Stressloos en fileloos op reis :-)

Niets feitelijk. Was naar verwachting

Is een ibis budget dus je weet waaraan je je kan verwachten. Vrij simpel ingerichte kamers, maar meer heb je voor dit doel niet nodig. Tof is de foodtruck op de parking waar je maaltijden kunt bestellen en binnen opeten. Ontbijt was zijn 7.5 euro ook wel waard. Shuttle met taxibedrijf in de prijs. Alles vlot verlopen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Voor herhaling vatbaar. Aanrader voor vroege vluchten.

Het ontbijt start erg vroeg dus in orde. Alles is aanwezig en goed verzorgd doch vonden wij € 7,5 iets teveel.

Dichtbij luchthaven. Vriendelijk personeel, sommigen spreken Nederlands. Perfect indien je een vroege vlucht hebt. Wij hadden kamer 19, één van de pas gerestaureerde kamers. Prima in orde. Niet al te groot doch wel comfortabel. Het Park&Fly systeem werkt erg goed : met de shuttle of taxi heen en weer naar de luchthaven. Perfect op tijd en goed geregeld. Wij doen dit zeker opnieuw.

Prima voor doorreis! Voor langer verblijf, ander hotel zoeken

Steenharde bedden, hele kleine kamer en geen aparte badkamer (gewoon een douche midden in de kamer). Voor ons was het een tussenstop voor het hotel. Zou er ook niet langer verblijven.

Het hotel ligt lekker dicht bij het vliegveld dus dat is ideaal! Er was ook een heerlijke foodtruck!

Gewoon, eenvoudig .
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Het zijn basic-kamers, zonder enig comfort. We vonden wel dat er voor dit bedrag een klein ontbijt mocht zijn inbegrepen in de prijs.

Goed gelegen , nabij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

De ideale tussenstop voor een vliegtuigreis vanuit Charleroi Airport.

De prijs in acht genomen, niets!

De organisatie van de transfers naar en van het vliegveld. De beveiliging van de parking waar uw wagen gedurende uw reis kan blijven staan. De vriendelijkheid en mentaliteit van het personeel aan de balie.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Een prima hotel voor als je een vroege vlucht hebt, maar niet bijzonder

Het hotel is slecht bereikbaar zonder auto.

Het hotel ligt dichtbij het vliegveld (Brussel Charleroi). Bij het hotel kun je een transfer naar het vliegveld boeken.

Goed voor een nachtje voorafgaand/aansluitend op een vlucht. Verwacht geen luxe of goede nacht!

Dun, hard matrasje. Geluidsoverlast van parkeerplaats (veelal pratende mensen die niet door hebben dat ze letterlijk te verstaan zijn).

Dichtbij vliegveld. Shuttle service was prima.

Prima overnachtingshotel met een correcte prijs-kwaliteitsverhouding

Prima overnachtingshotel met een correcte prijs-kwaliteitsverhouding. Uitstekende ligging bij de luchthaven, perfect voor een vroege vlucht. Vriendelijk personeel. Goed beveiligde parking, taxiservice naar en van de luchthaven goed geregeld. Geen verborgen kosten: de prijs op Booking is effectief inclusief parking en taxiservice heen en terug. Kortom, geen onaangename verrassingen achteraf.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goede oplossing voor vroege vluchten.

Het nachtelijk lawaai van toekomende en vertrekkende reizigers, zowel in de gangen als buiten (bij openstaande venster). De deuren zijn niet voldoende geluid isolerend. Maar dat is nu eenmaal het doel van het hotel, passage van gasten op weg naar de luchthaven.

Zowel de locatie, het transport van en naar de luchthaven per taxi (al dan niet op voorhand gereserveerd), de vriendelijkheid van het personeel, de mogelijkheid tot parkeren van de wagen zijn een meerwaarde. Het overnachten vóór een vroege vlucht is aangenaam.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Zeer vriendelijk onthaal , uitstekende shuttle service,...

Zeer vriendelijk onthaal , uitstekende shuttle service, zowel heen als terug van de luchthaven van Charleroi, voor herhaling vatbaar.De kamer is basic maar netjes en voor een overnachting is dit ideaal Wij hebben dit echt een super service gevonden en zullen er zeker terug overnachten bij een volgende reis.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Perfect geregelde taxi en afgesloten parking, top !

Het is ‘s nachts soms nogal rumoerig Niet meer zo budget als vroeger

Parking met afgesloten poort Ontbijt vanaf 04u30 Bewaakte parking Taxi service stond klaar op het gevraagde uur WIFI 101 TV zenders in alle talen zelfs één Vriendelijk personeel Goede matras Compacte kamer met bed, toilet en douche, proper en correct

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ideaal hotel voor een vroege of late vlucht

Perfecte shutleservice van en naar de luchthaven en super handig dat de auto gratis 10dagen mag blijven staan op een goed afgesloten parking met code om binnen en buiten te geraken. Ideaal!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ideaal om van daaruit met het vliegtuig door te reizen.

Ideaal om van daaruit met het vliegtuig door te reizen. Uitstekende shuttle service en de auto kan gratis op de parking blijven staan gedurende de reis.

We moesten heel vroeg het vliegtuig halen en konden slapen...

Prijs/ kwaliteit ok

We moesten heel vroeg het vliegtuig halen en konden slapen tot vlak voor het vertrek. Anders moesten we nog 2u vroeger op staan

perfect voor vroege vluchten en perfecte parkeergelegenheid.

een beetje lawaai van de overige hotelgasten

perfect gelegen vlakbij de luchthaven, de taxidienst werkte perfect en we konden de wagen laten staan op de parking van het hotel.

Slecht geslapen, maar dicht bij vlieghaven.
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

Ik zocht op de site naar een kamer met groot bed; kon dan enkel kiezen voor een kamer met groot bed + extra bed (dat wij niet nodig hadden). Bed aan een kant tegen de muur. Verschrikkelijk onaangenaam. Slechts 1 zitje, geen tafeltje. Taxi zette ons af aan uiteinde T1 bij bushalte. Wij moesten bij T2 zijn. Een hele wandeling met bagage!

geen ontbijt genomen. goed internet. goede receptie.

niet duur, dicht bij de luchthaven, gratis luchthavenvervoer...

Er is een automaat met warme maaltijden die nooit schijnt te werken.

niet duur, dicht bij de luchthaven, gratis luchthavenvervoer, mogelijkheid parkeren tot 10 dagen, goedkoop en degelijk ontbijt

Prima prijs voor prima hotel

Vriendelijk en behulpzaam ontvangst en dicht bij de luchthaven. Auto kunnen laten staan voor €10 per dag en ze regelen voor €4 pp een shuttle service naar het vliegveld.

Kamers zeer schoon en locatie super: naast de luchthaven.

Kamers zeer schoon en locatie super: naast de luchthaven. Prima parkeer en shuttle service! De halal snackbar ernaast maakt de meest verrukkelijke "broodjes hamburger".......in 1 woord: zalig!!!!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

goed basic luchthaven hotel

Het personeel is er zeer vriendelijk, dit is een ideaal hotel om te overnachten wanneer men een vroege vlucht moet nemen op de luchthaven van Charleroi. Wij namen de park and fly deal onze auto kon er blijven staan tijdens onze vakantie en men wordt dan gratis naar de luchthaven gebracht (op 5min van het hotel). De parking is goed afgesloten en beveiligd het hotel is basic maar je hebt er alles om 1 nacht te overnachten, ontbijt is er vanaf 04u30.

De kamer vlak aan receptie .

De kamer vlak aan receptie . Niet evident met een hondje! ( hond hoort elk geluid waardoor hij blaft) Ook alle andere gasten moesten onze deur passeren . Kamer was nochtans op tijd geboekt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Erg praktisch en doelmatig voor een goede prijs.

Er is geen restaurant in de nabije omgeving.

De mogelijkheid om de auto gedurende de vakantie daar te parkeren en de uitstekende taxiservice van en naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Niets dan perfecte service.

Niets of toch misschien waarom is er geen enkele Nederlandstalige zender op de TV?

De service ivm met taxi was meer dan goed. Het personeel was zeer hulpvaardig. Bedankt!

Prima om je auto te parkeren gedurende je vakantie en ideaal als je een vroege vlucht moet nemen.

De douchecabine is erg klein en het was behoorlijk warm op de kamers. Als je in het donker aankomt en je wil met je auto het terrein op rijden is het niet geheel duidelijk hoe het daar werkt. Een klein bordje met een instructie hoe nieuwe gasten kunnen binnenkomen is geen overbodige luxe.

De locatie was prima: direct naast het vliegveld. Voor andere doeleinden dan het vliegveld is deze locatie ongeschikt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam en voor nachtelijke vertrek- en aankomsttijden stond er bij de receptie een goede drankautomaat en een automaat met eenvoudige menu's

• Beoordeeld op: 30 september 2017

ligging luchthaven met mogelijkheid tot goedkope transfer...
    • Standaardkamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Stapelbed

ligging luchthaven met mogelijkheid tot goedkope transfer tot terminal. ook mogelijkheid tot parkeren van auto tijdens uw vliegreis aan democratische prijzen indien overnachting aldaar geboekt is.

De perfecte overnachtingsplaats ingeval van een (zeer) vroege vlucht naar de vakantiebestemming.

De professionele aanpak van de receptionisten en de netheid van het gebouw, evenals de perfecte regeling voor de transfer van het hotel naar de luchthaven en de gesloten parking rond het hotel voor de duur van de reis zijn belangrijke troeven van dit hotel.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Voor herhaling vatbaar!!!

Correcte services, Geen geluid van andere kamers of vliegverkeer. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Goede beveiliging. De kamer is klein, maar voor alleen een overnachting is het perfect.

Prima in verband met vertrek van luchthaven 's morgens vroeg

Badkamer wel heel klein en gedeeltelijk in kamer.

Dicht bij het vliegveld, snelle shuttle om 6 uur 's ochtends, Goed geregeld! Ook shuttle terug prima geregeld. Dag en nacht receptie, aardige dames

Ideale formule voor vroeg vertrek van je vlucht!

Het was allemaal prima.

Ideale formule bij vroeg vertrek van de vlucht. Auto kan je met een bepaalde formule 10 dagen gratis parkeren. Voor extra nacht betaal je 10€. Parking is afgesloten,. Je wordt met minibus naar luchthaven gebracht en bij terugkeer kan je bellen en je wordt opgehaald. Zeer vriendelijke en klantvriendelijke medewerkers. Eenvoudige kamers maar kraaknet. Gratis wifi.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

We boekten zelfs voor onze terugreisaankomst

Het wekkeralarm werkte niet en de zeepdispenser was leeg.

Ontbijten kon al vanaf 4.30u en het stond er al eerder. Prijs/kwaliteit was boven alle verwachtingen super ook zeer uitgebreid.