Beoordelingen over Eurohotel 3-sterren

Descampsplein 7, 8370 Blankenberge, België

#18 van de 30 hotels in Blankenberge

Vriendelijke uitbaters.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Geen duistergordijnen. Bij warme temperaturen warm binnen en geen airco. Voor de rest in orde voor een standaard kamer.

Vriendelijke uitbaters. Kamers proper en ok voor enkele nachten.

Was een heel aangenaam verblijf

De kamer was proper wat voor mij eigelijk het voornaamste is en het ontbijt was ook heel goed je had er voldoende keuze. De mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam

De 300 kilometers die wij hebben afgelegd voor Eurohotel meer dan waard!

Kamer aan de achterkant waardoor we het mooie uitzicht niet konden zien.

De ligging is heel goed! dichtbij het strand en promenade heel veel eet en uitgaansgelegenheden.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

voor kort verblijf toch wel een meevaller

wat ouderwetse kamers

uitbaters zeer vriendelijk en behulpzaam, lekker en verzorgd ontbijt meerdere keren bij aangevuld, bagage mocht nog tot vertrek later op de dag blijven staan

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Liever hadden we een tweepersoonsbed dan twee single bedden .

Prijs / kwaliteit prima . Eenvoudige kamer met alle nodige faciliteiten , proper , ok voor een weekend aan zee met een uitstekend ontbijtbuffet !

Dringend aan renovatie toe, vloerbekleding vuil, douche...

Dringend aan renovatie toe, vloerbekleding vuil, douche ouderdomssporen, vriendelijk personeel, ontbijt ok maar verse broodjes, daar twijfel in aan. Was 1e keer en laatste keer verblijf in dit hotel

goed verblijf met een warm onthaal
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

hotel is een beetje gedateerd, het is wel netjes en proper en het nodige is aanwezig, wat me stoorde was het balkon dat over 2 kamers liep zonder tussenschot, dus balkondeur laten openstaan kon niet, aan de receptie moest gebeld worden en dan was er wel dadelijk iemand maar in feite kon iedereen er zo maar binnen en buitenwandelen. Het ontbijt was goed maar niet wow, het werd wel goed aangevuld en het nodige was er, uitbaters deden wel hun best enkel op zaterdag ontbijt vanaf 9h00 is voor ons te laat, zijn vroege vogels, maar dit is persoonlijk misschien is dit voor anderen wel perfect zo

zeer vriendelijk en gedienstige eigenaars, netjes en proper

Goede service en ontbijt.

Bedden waren te zacht. Prijs kwaliteit iets te hoog. 90 euro per nacht zou meer realitisch zijn.

Ontbijt was goed. Service en vriendelijkheid vd eigenaar.

lekker ontspannend

De terrassen kwamen tegen elkaar zonder tussen schot. De mensen die op het balkon naast ons rookten was niet leuk want de stank kwam telkens in onze kamer en is niet leuk om zo in slaap te vallen met de stank. maar daar kunnen de eigenaars niet veel aan doen. Ze geven sterk aan dat het niet rokers kamers zijn maar erg genoeg konden de Nederlandse dames dit niet goed lezen denk ik .

vriendelijk ontvangst , ontbijt was lekker en genoeg

Lekker weekendje weg, dicht bij strand en centrum en op fietsafstand van Brugge

we hadden een lobby verwacht, met gelegenheid om bij thuiskomst nog wat te drinken, maar die was er niet

het is een oud hotel, schoon, op een goede locatie. Zeer vriendelijke ontvangst. Prima ontbijt. Fijn dat er tegen betaling veilige parkeerplaats is

Voor herhaling vatbaar.

De vloer van onze kamer, op de 2de verdieping , kraakte en piepte enorm. dat was wel storend.

Het ontbijt was heel goed. Alleen de choco ontbrak. Alles werd steeds goed aangevuld.

De ligging en het vriendelijk ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De ligging en het vriendelijk ontvangst. Wij hebben genoten van ons kort verblijf en komen zeker nog is terug naar deze locatie. Ook het ontbijt was lekker.

Gewoon goed voor herhaaling vatbaar prijs kwaliteit is juist

Te dunne hoofdkussens maar dat is per persoonverschillend . Het bed dat wanneer ik me omdraaied tegen de muur stootte . Te weinig kontaktsoppen in de kamer en hel licht in de gang dat pasopdprong terwijl we al in de helfr waren voor de rest was alles in orde zeker nog eens een keertje teruggaan

De super lieve man en vrouw die ons veel uitleg gaven over de stad bvbmarkt team en casino

Prijs/kwaliteit is dit hotel een goede keuze.

Het ontbijt was lekker, geen overdaad maar wel genoeg keuze. De kamers zijn iets verouderd maar wel gezellig ingericht. Het hotel is centraal gelegen, overal dichtbij en het is toch een rustige omgeving. Aangename uitbaters

Fijn verzorgd verblijf gehad in dit hotel, aanrader!!

Niks negatief op te merken!

Was een last minute boeking om met de dochter van de eerste lente-zon te genieten. Dit hotel is echt een aanrader in Blankenberge, heel goed ontvangen door vriendelijke mensen, kamer tip top in orde, goede bedden, ontbijt zeer fijn verzorgd en heel uitgebreid aanbod, heel lekker allemaal! Hartelijk dank voor ons fijne verblijf, we onthouden dit adresje in Blankenberge voor een volgende keer!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Heerlijk verblijf in Blankenberge

Nette kamer, goed ontbijt, heel vriendelijk personeel voor een goede prijs. Op 2 minuutjes stappen van het strand en winkelstraten. Wij vonden het een prima verblijf!

Perfect voor een weekendje aan zee, als je geen grote luxe wenst.
    • Standaard Driepersoonskamer

Misschien koffie/thee faciliteiten op kamer voorzien. Of koffieautomaat beneden installeren?

Ontbijt was lekker, verse producten. Je voelt je heel welkom, hele fijne, vriendelijke mensen. Heel rustig.

Supergoed ontbijt!

Geen haardroger op de kamer. Als er dan al iets kon worden toegevoegd aan het ontbijt: cupjes honing. Maar het ontbijt was eigenlijk wel supergoed in orde.

Supergoed ontbijt! Zeer vriendelijke en hulpvaardige uitbaters. Tijdens ons verblijf stille kamers.

Goed drie sterren hotel.

Het ontbijt, van 9 tot 10 (die dag alleen misschien) : dat zou vroeger mogen zijn. Het ontbijt zou ook iets uitgebreider kunnen qua aanbod. Enige opfrissingswerken zijn wel nodig (langs de trap bijvoorbeeld).

Goed hotel, goeie ligging, heel vriendelijke service. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prachtig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het parkeren, Blankenberge is een ramp om te parkeren en peper duur. Wel hadden we een garage bij geboekt, was kort bij ,maar alleen voor kleinere wagens(SUV auto's die wat breed zijn vallen uit de boot)

Kamer en ontbijt was super. Ook geen last van straatlawaai ,alhoewel we aan een drukke baan sliepen waar de trams rijden. (We sliepen met venster open)

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goed qua prijs kwaliteit, maar er zijn betere deals in Blankenberge

Ontbijt redelijk pover. Enkel gekookte eieren, en die waren op bij aankomst in de zaal. Aanvulling pas na half uur (slechts 4 eieren), en waren dus opnieuw direct op. Kamers met vasttapijt, is niet erg hygienisch. De houten vloer kraakte nogal hard.

De ligging en de prijs

Fijn en gezellig verblijf

Voor ons was alles goed maar de douche op onze kamer was niet geschikt voor mensen die een breder postuur hebben

Vriendelijke mensen, lekker ontbijt,rustige omgeving en toch kort bij alles

Prijs / kwaliteit is dit hotel dik in orde

Het ontbijt was heel lekker , super verse pistolets , lekkere koeken kortom alles was heel vers en er was yoghurt en fruit en een heel assortiment van beleg fruitsap ( verschillende soorten ) koffie en thee en warme en koude chocomelk

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Het was aldaar maar één nacht en wij waren moe: (kwamen van een bruilofsfeest)

De kamer is wel veroudert. De douche en toilet hebben eveneens hun tijd gehad.

Het ontbijt was eenvoudig en goed. De kamer was met balkon, daar waar wij voor een standaard- type ingeschreven hadden. De baas was zeer vriendelijk en heeft ons nuttige informatie bezorgd; waar wij echt van hebben genoten.

Voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt, inbegrepen bij de kamerprijs, was zeer goed en uitgebreid, alles, van koffie tot koffiekoeken en kaas/charcuterie werd constant bijgevuld. Het personeel was zeer vriendelijk en attent.

buiten het hotel was alles oke

ontbijt was oke maar zeker niet top. badkamer brande maar 1 lampje van de drie dus als man scheren moeilijk. Lavabo was stuk en ook de tv was niet om naar te zien constant sneeuw. de 2de middag even naar de kamer en we kregen van de bazin te horen 2 min. en anders wordt de kamer niet meer gepoetst sorry dit was er echt over. De kamers waren alles behalve proper overal hing stof op

de kamer op zich was wel oke verder waren er niet veel pluspunten zeker geen aanrader

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt was niet erg uitgebreid. Het gebouw (kamers, hal, ontbijtruimte...) is dringend aan renovatie toe. Enkel glas, tapijt, dunne muren, water in de lavabo liep niet goed af...

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks verouderd gebouw wel netjes onderhouden.

we hebben een fijn verblijf gehad met behoorlijk goed weer.

een min puntje.. er was geen lekker zitje waar je even gezellig in kon weg duiken.

Het ontbijt was geweldig..met veel variatie.De Patron was zeer vriendelijk en behulpzaam een fijne man.Zijn vrouw ook vriendelijk en altijd in de weer De kamer was ietwat gedateerd,maar erg PROPER zo ook douche toilet en Wasbak.

Zo goed dat we nog een keer terug gaan.

Ons uitzicht vanuit de kamer.

De hartverwarmende gastvrijheid van de gastheer en de gastvrouw maar zeker ook de vriendelijkheid van het personeel. Altijd goed om te zien dat mensen nog plezier hebben in hun werk.

het was goed

kamers misschien aan vernieuwing toe,het is een beetje ouderwets,vooral de bedden,nachtlampjes,bureau...

Het ontbijt was in orde,alles wat er moest zijn was aanwezig en de uitbaters waren super vriendelijke mensen,niets is hen teveel.

De eigenaars zijn heel vriendelijk en hulpvaardig.

Het ontbijt mag iets gevarieerder als je er een week verblijft.

De eigenaars zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Ze promoten de activiteiten van hun stad. De hygiëne van het gehele hotel is prima.

matig

kamer was klein

ontbijt was goed , helaas geen mogelijkheid om fietsen binnen teb stallen en E-bike opladen is erg lastig aan de straat

Kort verblijf in Eurohotel.

Het hotel heeft toch stilaan nood aan wat opfrissing... Spotjes die weg zijn uit het plafond of eruit hangen..., deur die ongelooflijk klemt, gang waarin het papier de beste tijd heeft gehad...dat is wat jammer voor een hotel waarin de manager toch héél duidelijk zijn best doet om de gasten een goed gevoel te geven. Het vinden van een parkeerplaats was rechtuit een RAMP!!!! Het reserveren van de parkeerplaats via het hotel is dan zéér duur...

De ontvangst was zéér hartelijk en de afspraken werden goed verduidelijkt. De hygiëne op de kamer was PRIMA!!! Voldoende handdoeken, bed netjes, badkamer prima! Ontbijtbuffet was in orde, iets beter dan basic maar écht in orde! De uitbater zorgde er dan ook voor dat alles onmiddellijk werd bijgevuld, alles stond klaar, een vriendelijke goedemorgen en je kon aan tafel! PRIMA koffie, thee, warme choco...écht fijn! De kamer wordt élke dag gepoetst, bed opgemaakt en propere handdoeken!! DIKKE PLUIM voor het poetspersoneel!

Prima hotel dichtbij centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt mag iets gevarieerder.

Dichtbij centrum, schone kamers, zeer vriendelijke eigenaars, parkeren bij accommodatie, elke dag schone handdoeken, koelkastje op kamer.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

vriendelijk onthaal en goede kamer.
    • Standaard Driepersoonskamer

Er is geen bar aanwezig. Warme of koude dranken zijn niet beschikbaar buiten de uren van het ontbijt.

Stevig en verzorgd ontbijt. Kamer proper. Badkamer mag wel gerenoveerd worden.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

We genoten van het ontbijt. We genoten van ons verblijf aan de kust.

Alles ok.

Ontbijt rijkelijk gevuld, verse broodjes, lekkere koffie beleg fris en smakelijk. We komen zeker terug. Alles dichtbij de winkelstraten en de zeedijk en strand. dichtbij de pier.

Topweekend gehad en dat lag niet alleen aan het goede weer!

Vloerbekleding op de kamer

Dichtbij strand, winkels, trein en tram dichtbij, vriendelijk onthaal. Goede bedden, ruime kamers. Leuk pleintje voor de deur Kamers met balkon Ontbijt basic maar voldoende Gaan zeker een keertje terug

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Het pand is oud en dat merkte je aan krakende trappen en vloeren, het horen doortrekken van de wc van andere gasten en algemene gehorigheid. De kamer en badkamer zijn klein. Er rijdt een tram vlak voor het hotel langs, overdag vaak toeterend en alhoewel het met dichte ramen wel meeviel met het geluid, zou je er wel last van kunnen hebben. In het hoogseizoen is het lastig om je auto gratis te kunnen parkeren. De parkeertarieven zijn flink, dus dan wordt de vakantie toch een stukje duurder. Jammer dat je overdag in het hotel geen kopje koffie kunt krijgen.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De eigenaars waren vriendelijk. De kamer en badkamer waren schoon en netjes, leuk dat er een goed werkend koelkastje op de kamer aanwezig was. Ook een fatsoenlijk formaat tv ontbrak niet. Ook was er gratis Wifi beschikbaar.

goed basic hotel met super goeie ligging ideaal voor kortverblijf vriendelijk ontvangst inbegrepen!

wel een paar keer gewekt door buren die laat thuis kwamen en nogal luidruichtig waren mr daar kan hotel niks aan doen!

héél vriendelijke en behulpzame uitbaters! uitstekende ligging! hadden standaardkamer geboekt en kregen kamer aan straat kant met balcon!! bij ontbijt was alles wat je nodig had! valiezen mochten nog gans de dag blijven! ideaal vr een paar dagen! zou zeker terug gaan!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Het kon beter
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Betere informatie over de housekeeping. Als we iets vroegen en u beloofde iets kwam u deze niet na. Messchien verwarming voorzien ik badkamer, het was daar koud telkens.

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Goed maar kan beter

We misten choco en craquottes Een afvalbakje op tafel zou ook super zijn

De vriendelijkheid van de uitbaters. Ik wil ze wel bedanken voor het organiseren van mijn vriend zijn verjaardag. Dank U

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Vriedelijk en zeer degelijk hotel !

Het ontbijt was van 9-10u .. Persoonlijk zou ik de mensen iets langer de tijd willen geven Om te ontbijten ..bv: 8:11u

Zeer Vriedelijk , een zeer warm onthaal.ontbijt was prima . Het hotel ligt vlak bij het strand

• Beoordeeld op: 3 november 2016

ok hotel voor kort verblijf

ontbijt was ok maar niet fameus geen eitjes werden blijkbaar per 2 gekookt maar ok hotel voor 1 nacht te blijven wifi niet bereikbaar

alles was zeer netjes

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prijs kwaliteit ,een goeie keuze ..

Het enige wat we mischien gemist hebben ,was dat er in t hotel geen bar was ,waar we ons slaap Mutske konden drinken ,voor de rest ,alles oké

Heel. Vriendelijke en behulpzame mensen,en alles heel netjes

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Voor de rest alles ok.

Water in lavabo liep niet weg. W.C.bleef doorlopen. Vloertegel in badkamer lag los. Na drie min.warm water in douche. Allemaal kleine accevitjes.

Ontbijt en ligging van de kamer.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De ligging was goed en het ontbijt was meer dan redelijk

Het uitzicht van de kamer op een afgebladerde geschilderde muur en de brandladders. De grootte van de kamer

De ligging was goed en het ontbijt was meer dan redelijk

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Konden overnachten aan schappelijk prijs

Parking tel. belooft, geen parking verkregen Kamer aan straat, in volle zon geen airco of geen mogelijkheid om terras deur open te laten staan aangezien balkon gedeeld werd met ander kamer.Visa of maestro wordt niet graag aangenomen,liefst in cash waarschijnlijk om bepaalde kleur van geld te verkregen

Ontbijt was voldoende, kamer gewoon

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Goed voor één keer....
    • Standaard Driepersoonskamer

Spek en gebakken ei was er niet bij 't ontbijt, net zomin als kristalsuiker voor bij de yoghurt bv... Verschillende lampen waren kapot, en ook de wc heb ik 'n reparatie gegeven. Bij contante betaling mochten we in 't casino iets gaan drinken van de "speciale kaart"... maar daar stonden alleen de goedkopere dranken op!! En bij 't uitchecken werden we aangemaand de kamer te verlaten voor 10u... en 't was 9u57..! We stonden klaar om te vertrekken, maar toch...

Ontvangst was hartelijk. Kamer was proper.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Ik had een aangenaam verblijf in dit hotel.Is zeker voor herhaling vatbaar.

Ik dacht radio te hebben op de tv maar dit was niet zo.

Zeer lekker ontbijt ! Veel keuze van brood en zeer lekkere krokante pistolets. De kamer was zeer net en veel opbergruimte. Zeer vriendelijke uitbaters van het hotel !

• Beoordeeld op: 1 september 2016

fijn verblijf

wifi op kamer op 3 e verdieping slecht wel beneden in de hal

ontbijd was goed. ruim zitten privacy kamers aan voorkant netjes opgeknapt balkon goed bed trein rijd langs maar balkondeur sluit goed geluid af bagage kan blijven staan laatste dag vlak bij strand en centrum en station kamer iedere dag opgeruimt

• Beoordeeld op: 1 september 2016

SCHITTEREND ! Wij komen zeker nog eens terug.

NIKS viel er tegen !!!!!

Het ontbijt was heerlijk,de kamer was comfortabel en netjes en de leiding van het hotel was GEWELDIG 2 toffe, gezellige en warme mensen !!!!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goed ontvangst,prettig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Verbeterpuntjes .Wat betreft de kitnaden douchecabine, vochtvlekken op het plafond.

Ontbijt was goed. Locatie perfect,overal dichtbij,tram trein enz enz

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Het verblijf wes prachtig zeer vriendelijk met veel uitleg voor bezienswaardigheden of uitstappen.

Geen opmerkingen alles was zeer goed in orde. Echt een aanbeveling voor een verblijf aan zee.

Het ontbijt was over heerlijk en werd voortdurend bijgevuld en was zeer uitgebreid. We kregen een verbeterde kamer met balkon ipv een standaard kamer. Zeer vriendelijk onthaal. Echt perfect.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Aangnaam verblijf met prima ligging

Soms geluidshinder van andere kamers.

Nette niet al te grote kamers met wel voldoende bergruimte.Ontbijt in orde.Gastvrije ontvangst.Mogelijkheid tot parkeren om bagage uit te laden.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Totaal matig

Sanitair niet in orde. Afvoer wastafel en douche niet in orde. Water in douchebak liep slecht weg. Je bleef uiteindelijk in het zand staan. Gootsteenafvoer wastafel functioneerde niet. Dit werd door de eigenaar opgelost door de stop eruit te halen. Donkere kamer, weinig lichtinstallatie door aangrenzende pand.

Bedden okay. Ligging goed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Vriendelijke ontvangst en ontbijt was zeker voldoende
    • Standaard Driepersoonskamer

Prijs van garageplaats voor de auto was aan de zeer dure kant. Je kan beter op een parkeerplek staan iets verder aan een veel goedkoper tarief. Station 13 euro / dag haven naast Aldi 5 euro / dag. Hier 20 euro / dag

Vriendelijke ontvangst en ontbijt was zeker voldoende

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Een prettig verblijf

In verband met de leeftijd van het gebouw was het openen en sluiten van de deuren nogal gehorig.

Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Kamer met balkonnetje aan de voorzijde, dus uitzicht op een levendig pleintje. Het ontbijt was goed met o.a. lekkere verse broodjes en croissants en genoeg beleg. Er werd goed schoongemaakt, de kamer zag er goed uit. Eurohotel is geen Hilton, maar wij hebben er in ieder geval een aantal leuke en plezierige dagen doorgebracht.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Pover ontbijt, kakkerlak hadden we liever niet gezien!
    • Standaard Driepersoonskamer met Balkon

De kamer is OK, maar de bedden en kussens zijn zeer versleten. Het ontbijt is zeer basic. Fruitsla uit blik van de Aldi, koffie niet te drinken. Beetje chocopasta voor een kind zou leuk zijn. Maar wat mijn man de laatste ochtend bij het ontbijt moest meemaken...een kakkerlak werd door de eigenaar met zijn voet tot achter de balie geduwd, terwijl hij een poging deed mijn man af te leiden... Om dan vertrapt te worden...dit is er toch over niet?!

De ligging is prima, uit de drukte, toch lekker dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Een wat verouderd hotel !!!

Kamers basic en verouderd!! Geen frigo op kamer!! Badkamer zeer klein en oud. Ontbijt basic en iedere dag hetzelfde, geen afwisseling.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Goede prijs kwaliteit
    • Standaard Driepersoonskamer met Balkon

Warm op de kamer maar buiten was het ook warm.

Prima ontbijt. Verschillende soorten beleg. Fruit, yoghurt, brood, sandwiches, koffiekoeken, eitje enz. Vlakbij het strand.

De vriendelijkheid van de eigenaars en personeel.

Niks viel tegen.

De vriendelijkheid van de eigenaars en personeel.

Een paar dagen zee

Niks op aan te merken

Alles netjes in orde Ontbijt lekker Vlakbij winkelcentrum

We hebben genoten!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

goede ligging, vriendelijk onthaal, rustig

wij hebben zeer genoten van ons verblijf aan de kust en het mooie weer was ook van de partij !

Het ontbijt was uitstekend , prima hotel voor deze prijs. Vriendelijke mevrouw en mijnheer wij komen zeker nog eens terug.

Geweldige accommodatie, zeer vriendelijk personeel

Niets viel tegen.

Zeer gastvriendelijk. Ruime goede kamer. Goed ontbijt

6,0
    gewoon niks speciaal

ontbijt en de kamer

het ontbijt was ok maar te weinig borden om je ontbijt op te leggen de kamer was aan de kleine kant

Beddengoed was vuil!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ideaal voor een kort verblijf in Blankenberge.

Vriendelijkheid en de ligging.

Heerlijk ontbijt supervriendelijke uitbaters

De tapijt op vloer vind ik niet hygienisch en geeft een duffe geur

Heerlijk ontbijt supervriendelijke uitbaters

gaat voor 1 nacht maar ook niet langer

Het ontbijt was matig. Hotel is oud op zich wel proper als je niet te kritisch bent Parkeren is duur

Propere maar simpele kamer met heel lekker ontbijt en zeer vriendelijke eigenaars

Uren van het ontbijt mag wat vroeger

Heel vriendelijke uitbaters

Prijs , kwaliteit , was top !

Alles ok

Kleine kamer, toch fantastische ontvangst en super lekker ontbijt , mensen die alles doen om u een geweldig verblijf te garanderen !

Aangenaam en voor herhaling vatbaar

Vriendelijke bediening en uitleg

Een aanrader

Heel vriendelijke mensen. Ontbijt uitgebreid met veel kaas en charcuterie.

Het ontbijt was sober !

Het ontbijt was sober ! De kamer eenvoudig de vloer is aan vernieuwing toe en de trapzalen ook,heel verouderd .