Beoordelingen over Europ Hotel 3-sterren

Augustijnenrei 18, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#85 van de 101 hotels in Brugge

Gebaseerd op 1973 beoordelingen over dit hotel

Buiten de teleurstellende badkamer en de daarbij horende prijs, ok

We hadden een betere prijs dus een kleiner kamertje zonder uitzicht wat ik begrijp maar een hééééél verouderde badkamer van de jaren 70 ofzo. Plafond hangt los, vloer van linoleum die niet meer proper te krijgen is en de warmte regulator van de douche die alleen heet of koud kent!

De ligging is goed, het ontbijt

4,5
    moeizaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badcel: vloer vol vlekken, badcel kuip glibberig, oude rafelige handdoeken, wastafel liep heel slecht door, 1 persoonsbedden opgemaakt met tweepersoonslaken heel oncomfortabel slapen ,

uitstekend ontbijt in een plezierige ruimte, receptie klantgericht

De locatie was perfect.

De badkamer was niet zo groot en de knop van de grote douchekop was kapot zodat je alleen de kleine douchekop kon gebruiken. Het douchegordijn was verkleurd en oud.

De locatie was perfect. Binnen 10 minuten lopen was je op de markt en alles was ook loopafstand. Het was fijn dat we de auto bij de locatie in een garagebox konden stallen.

de locatie in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat wij een borg moesten betalen van € 200,00 per kamer. Maar het ergste is: we hebben het nog steeds niet terug. En we zijn al 4 dagen thuis.

de locatie in het centrum

Viel erg tegen. Vertrok met een vies gevoel.

De kamer was onverzorgd. De douche sproeier zat verstopt en er kwam bijna geen water uit. Douche bak was vies. plankje onder de spiegel hing 1/2 los Gordijnen in de kamer waren gescheurd

ontbijt was voldoende, stoelen in de ontbijtzaal zaten slecht

Basic verblijfplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is wat gedateerd, en het ontbijt vondt ik sober,

De kamer was ruim genoeg en de bedden waren goed, de locatie is perfect , dicht bij de markt en om de hoek is er een bushalte die je naar het station van Brugge brengt.

Locatie top maar verwacht niet te veel van het hotel

Weinig interesse van de medewerkers, alleen de ontbijtdame was vriendelijk. Schimmel in de kamer. Voor de deur is een flinke verbouwing aan de gang en die start rond 7.00 uur.

Locatie is top, alles op loopafstand.

Prima verblijf in mooie stad met alles op loopafstand.

Badkamer is aan vernieuwing toe. Douchekophouder was defect. Vloer met verfspatten. Oogt niet uptodate.

Ligging vlakbij centrum; ruime kamer voor gezin met 2 kinderen

Eigenlijk toch wel gevoel dat dit zeer duur was in vergelijking met de ervaring.

Ontbijtruimte was wel klein, je kon bijna niet achter de tafel zitten want je zat echt rug tegen rug met een andere tafel. 1 radiator op de kamer bleef heel veel warmte geven desondanks we dachten dat we deze dicht hadden gedraaid. HIerdoor werd het te warm op de kamer waardoor we niet goed hebben geslapen.

Kamer was netjes en proper. Badkamer was ook proper maar leek verouderd tov de rest van de kamer.

Ruime, comfortabele kamer met mooi uitzicht op rei met brug.

Gewoon brood zou ook bij het ontbijt mogen zijn. Kamer boven ons 'krakende' vloer. Maar heeft niet te erg gestoord.

Ruime, comfortabele kamer met mooi uitzicht op rei met brug. Een weinig verder van centrum Brugge; was wel eigen keuze. Ontbijt ok,

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Handdoeken gerafeld, glas van wandversiering gebarsten, badkamervloer niet schoon. Receptiepersoneel bleef zitten ipv even met de bagage te helpen; kwam nogal ongeïnteresseerd over. Kamer kwam niet op de website voor; erg basic.

Locatie OK. Ontbijt OK maar niet bijzonder; bv geen vers fruit alles uit blik

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het personeel was erg vriendelijk en de ligging van het...

Jammer dat we uitzicht hadden op de de verbouwingen van het gebouw naast het hotel en de binnenkoer.

Het personeel was erg vriendelijk en de ligging van het hotel was prachtig.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Leuk hotel op een goede locatie.

Dit hotel is goed betaalbaar. Vanwege deze prijs ook geen hoge verwachtingen, dus alles is meegevallen!

De locatie is TOP. Op loopafstand van alle leuke winkels, eetgelegenheden, cultuur.

Tegengevallen

Tv werkte niet geen föhn aanwezig douche was stuk ontbijt enkel wit brood... personeel onvriendelijk. Zou dit aan niemand aanbevelen. Boeken vaak via booking... moest dit eerste keer zijn... Zou nooit meer boeken

Bed

Hotel lag dicht bij centrum, pluspunt.

Netheid van de kamer en badkamer. Douche werkte ook maar half! Veel stof en vuile vloer in de badkamer.

Ontbijt was gewoon goed, niet meer en niet minder.

Vriendelijk personeel.

Kamer voldeed niet aan de verwachting die opgewekt werd door de foto's. Hiernaast zorgde een grote verbouwing in de buurt voor geluidsoverlast.

De dame van het ontbijt was erg vrolijk en vriendelijk

Bar s avonds niet open, heel erg prijzig voor wat je krijgt, stoffig en oud. Personeelstekort, kamer met bad gereserveerd dat er niet was. Op de foto zag het er allemaal een stuk beter uit.

De dame van het ontbijt was erg vrolijk en vriendelijk

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima voor de prijs die je betaalt

De badkamer is gedateerd, moet dringend gerenoveerd worden, armzalig straaltje en warm water duurde erg lang en was nog niet comfortabel

De ligging prima, ontbijt compleet en lekker

Heel veel geld voor zeer klein en niet zo hygiënische kamer

Enorm kleine kamer. Oude en niet echte propere badkamer. Zeer gehorig. Onvriendelijk personeel, geen welkom, geen oogcontact.

De ligging, op wandelafstand van het centrum en zeer rustig

voor 1 nachtje goed en wij zijn gelukkig in goede conditie

ligging tov stad het is toch een stukje lopen en dit samen met het parkeer probleem was dit voor ons 1 malig

Slecht ontvangst en minimale informatie over parkeermogelijkheden, na 1u rondrijden uiteindelijk een parkeergarage aan de andere kant van de stad. Het zou prettig zijn als dit op de site komt te staan en de info van de balie medewerker daarover de gasten beter informeert.

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig dat ik bij boeking.com 249 euro betaald heb dat volgend weekend gewoon voor 89 euro te verkrijgen is,,,,,,,,Dan is het wel zijn ptijs waard

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel....24o euro betaald voor kamer aan de zijkant zicht op een steegje geen gracht zoals fotos...Kamer primitief voor dat geld

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

5 minuten lopen van de markt.

Hygiëne; bloedvlekjes op de muur, zwarte kitranden en gebroken tegels in de badkamer.

5 minuten lopen van de markt. Openbare parkeergarage op loopafstand (parkeren op straat is geen aanrader in Brugge)

Brugge is een heerlijke stad, dit hotel is niet aan te raden.

De kamers zijn erg klein en ouderwets. De prijs is bovendien erg hoog, 180 euro voor één nacht. Dit staat niet in verhouding met elkaar. Het ontbijt is tevens slecht, weinig verse producten en smerige koffie.

Het hotel ligt op een goede locatie in Brugge. Verder ben ik erg ontevreden over dit hotel, met name prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn erg klein en ouderwets. Wel grappig, er hangt een bieropener naast het bed.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed maar vuil

De kamer (nr 42 als ik me niet vergis) die wij hadden was zeeeeer gedateerd en vuil. Haar en stof dat nog op de grond lag in de badkamer. 2de dag waren de handdoeken vernieuwd, maar nog steeds stof en haar op de grond. Er werd dus niet gepoetst. Momenteel kijkt deze kamer uit op een bouwwerf waar door de week om 7u, 7u30 wordt gestart met werken. Voordeel wel dat je vroeg wakker bent en dus veel tijd hebt om nog wat de stad te verkennen.

Zeer leuke ligging net buiten het drukke gedeelte van de stad. Op eerste zicht een charmant hotel, mooi aan een waterloop op korte afstand van de markt en het Belfort en dergelijke. Goed ontbijt, niet zo uitgebreid maar zeker wel alles wat we nodig hadden. Werd ook goed bijgevuld.

Prima verblijf, vlakbij het centrum

Doucheslang lekte behoorlijk. Niet iedere medewerker is de Nederlandse taal machtig. Restaurant kan 's ochtends druk zijn.

Ontvangst en uitleg over de stad ging erg vriendelijk. Er werd goed de tijd genomen om uitleg te geven, zowel over het hotel als de stad. Prima kamer. Binnen 5 minuten lopen ben je op de Grote Markt.

Goed verblijf met uitgebreid ontbijt dichtbij centrum!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft een prachtige ligging aan een mooie Brugse gracht dichtbij het centrum (10 min lopen van Markt). Prima hotel voor een zeer schappelijke prijs. Het ontbijt is uitgebreid en goed! Verder heeft het hotel een gezellige bar met speciaalbieren die tot 00u open is. Simpele kamers, maar alles is aanwezig en schoon. Een aanrader! De parkeergelegenheid van het hotel zelf was vol (wij hebben kort van tevoren geboekt), zij stuurden een mail met drie andere opties en de route naar het hotel. Wij hebben in een parkeergarage op slechts 10min lopen geparkeerd voor 8,70 per 24h (garage Biekorf).

Ontbijt was prima (keuze uit broodjes, ontbijtgranen, fruit,...

Bed was te zacht naar onze smaak (maar dit is persoonlijk). Het personeel was een beetje kortaf (zo werd er bij het uitchecken niet gevraagd of alles naar wens was geweest). Technisch was de kamer niet 100% (een lamp flikkerde steeds, een stopcontact was onbedekt, de badkamerdeur kon niet op slot, er was maar ruimte voor 1 handdoek aan het rek ipv 2). Al met al geen grote dingen.

Ontbijt was prima (keuze uit broodjes, ontbijtgranen, fruit, yoghurt, groenten). Onze kamer keek uit op een rustig straatje.

Mooie ligging maar al de rest is voor verbetering vatbaar

Kamers en badkamer zijn aan update toe voor de gevraagde prijs Het ontbijt in te kleine ontbijtruimte is chaotisch en door het weinige ochtendpersoneel niet bij te houden qua aanvulling waardoor alles bijna constant op was en wachten was op ...

De locatie Mogelijkheid om je fietsen binnen te stallen Behulpzaam personeel

Brugge: heerlijke stad en veel te zien.

De hygiëne was "op" het bed prima qua frisruikend beddengoed, maar daaronder en op de vloer viel het allemaal niet erg in de prijzen. In de (ietwat gedateerde) badkamer was waarschijnlijk nog nooit achter de radiator schoongemaakt. De afvoer van zowel douchebak als wasbak in het toilet liep erg stroef. Oorzaak bleek in beide gevallen verstopping door haren van voorgaande hotelgasten. Yak! Tijdens het uitchecken werd de klacht over het niet doorlopen van alle putjes en de toestand van de vloeren met een schouderophalen beantwoord en er werd in ieder geval niets over vastgelegd. Erg jammer, want aan locatie van het hotel en personeel + het ontbijt ligt het zeker niet. De kans dat we in dit hotel terugkeren is niet zo groot.

Het ontbijt was uitstekend, het personeel erg vriendelijk. De locatie van het hotel is zowat perfect... Hotel uit, bruggetje over, rechtdoor lopen, 1 x rechtsaf en 1 x linksaf en je bent in hartje Brugge. Erg gezellig en leuk plein met van allerlei te zien en te beleven/eten.

ontbijt keurig verzorgd

Het was vrij gehorig en toch wel oud. Ietwat hoge prijs wrs vanwege de ligging bij het centrum. Bedden voor 2 personen vond ik vrij smal. Er was ook slecht gecommuniceerd mbt de betaling. Hierdoor was niet doorgekomen dat de betaling al was gedaan. Werd uitgelegd doordat er wrs. inzet studenten.

ontbijt keurig verzorgd

Deal?
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dubbel gevoel. Ik had op korte termijn een hotel nodig in Brugge voor een stedentripje. 50% korting via booking.com op een kamer van € 155,- Maar de kamer die ik kreeg was duidelijk geen 155 euro kamer!!! Ik heb nu 80 euro betaald en dat was de max, maar het gevoel van dat ik een 'deal' had gekregen was bij het zien van de kamer meteen weg. Tevens bleek de parking niet beschikbaar. Dus ik heb de auto ergens anders in de stad moeten parkeren (dit werd wel netjes, maar pas 30 minuten na boeken, per mail gemeld) Ik pretendeer dus niet een goed beeld van dit hotel te hebben gekregen. Maar als ik 155 euro voor de mij aangeboden kamer had moeten betalen was het erg tegen gevallen. Dus tip voor het hotel: verkoop een kamer die 80 euro waard is voor 80 euro. En doe niet alsof je korting geeft terwijl dat duidelijk niet het geval is.

Degelijk (wel nogal gedateerd) en proper. Locatie super!

Ontbijt was prima.

Vies, nagels en haar in de kamer. Gemeld maar hier werd niks aan gedaan. Alles is aan vervanging toe. Medewerker zeer chagrijnig.

Ontbijt was prima. Locatie top

Personeel zeer vriendelijk

Bouwwerf als uitzicht (geluk dat het weekend en bouwverlof is) Elke deur in het gebouw hoort men dichtslaan Geen fles cava of wijn ter beschikking Wc met ducktape dichtgemaakt 150euro is veeeeel te duur

Personeel zeer vriendelijk

Voldoet aan minimale benodigdheden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

'Parkeren bij de accomodatie' is onzin. Er is 1 parkeerplek die je moet reserveren. Dit heb ik aangegeven in mijn boeking via booking.com. Maar hier is niets mee gedaan.

Mooie locatie net buiten het centrum

Prima plek in Brugge, lekker ontbijtje,.en nogmaals binnen 5 min ben je in het hart van deze stad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets,... ;) rekening houdend met dat auto voor 3 euro per dag :) in de garage bij het station stond (dit was 20 min lopen naar het hotel.) maar het schijnt dat als je de parkeerticket laat zien je GRATIS pendelbus kan nemen naar hart van Brugge!

zeer gunstige ligging op loopafstand naar de grote markt!

Jammer maar we misten veel luxe

Ik had een prive parkeergarage bij het hotel geboekt en toen we aankwamen was de parkeergarage vol en moesten we aan de andere kant van Brugge een openbare parkeergarage gaan opzoeken. Gereserveerd een 3 pers. kamer volgens een foto in het hotel, echter we werden naar de derde etage verwezen met een lift tot de 2de en een trap naar de 3de etage en de kamer was te krap voor 3 personen en de badkamer was een aanfluiting, dit doen we nooit meer!

Het ontbijt was OK

Voor 1 nacht was het prima. De locatie ook prima.

Badkamer was schimmel en verf afgebladderd. Zeer slecht onderhouden. Ontbijt kon tussen 8 en 10 uur. Wij zaten om 8.30 uur in de ontbijtzaal. Het fruit wat er lag was al bruin. 😔

De bedden waren prima.

Eenvoudig beschaafd hotel op toplocatie

De badkamer vond ik gedateerd, Plastic (goedkope kwaliteit) toilet, geen schone toiletpot (donker in spoelgat). De douchekop hing naar beneden en was niet vast te draaien. De vloer in de kamer was erg stoffig (gezien de onderkant van de sokken van onze kinderen).

Het uitzicht vanaf onze kamer (2 hoog voorzijde) was geweldig.

De ligging van het Hotel was leuk ten opzichte van het Centrum. Het ontbijt was prima verzorgd.

De Hygiene. Er lag onder het bed nog een gebruikt papieren zakdoekje van een eerdere gast en iets wat leek op een oud watje. In de overdeken van het bed zat een vlek die niet fris oogde.

Vanuit het Hotel naar het Centrum van Brugge lopen was leuk!

Mooi klassiek ingericht hotel op een schitterende locatie.

Het gebouw is gehorig. Dit wetende is het irritant dat men de deuren moet dicht trekken. Dit gebeurd dan ook telkens met een knal. Daarnaast is er best veel geluidsoverlast vanaf buiten. Maar dat weet je als je in het centrum van een stad logeert en dichtbij alles wat Brugge te bieden heeft.

De kamer was mooi klassiek ingericht. Goede bedden en een schitterend uitzicht. Locatie is ook echt mooi aan de grachten.

Ligging top personeel top enkel de vettigste badkamer ooit

Kamer 30 bed en kamer Ok meer badkamer was eigelijk helemaal niet proper en stevig verouderd vieze muren vuile kapotte tegels en een vuil douche gordijn echt eens stevig poetsen zou al een wereld van verschil maken

Ontbijt was heerlijk de mevrouw aan de balie zeer vriendelijk en behulpzaam top👍

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Brugge was verassend, prachtig bewaard gebleven historie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was niet op de hoogte van brandveiligheid. Tot 2x toe navraag gedaan en geen afdoende antwoord gekregen.

Geweldige locatie midden in het centrum van Brugge. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Goed voor een keer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel zeer hard tegen. Niet zo verzorgd als wat je in een hotel zou verwachten. Geen omelet of yoghurt... Hadden ook meer verwaht van de kamer, maar ook deze viel zwaar tegen. De handdoeken waren hard en in de kamer hingen plinten los. Niet voor herhaling vatbaar.

Op zich goed

De badkamer was wel aan vernieuwing toe, warmwater was slecht te regelen, en de losse douchekop werkte niet

Het ontbijt was prima, de kamer was oke, de badkamer was slecht

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

De receptioniste zorgde er wel voor dat de klusjesman...

Het raam in de kamer kon niet geopend worden , de hendel ontbrak en het was bloedheet in de kamer. In de badkamer was het pikkedonker ( 2 lichten waren kapot) en helemaal niet proper ! Uitzicht : een bouwwerf Heel dunne muren , je kon de buren horen praten.....

De receptioniste zorgde er wel voor dat de klusjesman langskwam om de hendel weer op het raam te bevestigen , zodat het raam tenminste open kon

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

tijdens ons verblijf was er een naast gelegen pand in...

tijdens ons verblijf was er een naast gelegen pand in aanbouw, na een klacht hierover ( om 7.00 uur waren de bouwvakkers al aanwezig) werd dit meteen opgelost en kregen we een andere kamer aan de andere kant van het gebouw. Top geregeld!!

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de locatie was perfect.

De prijs was redelijk hoog voor de kamer die we gekregen hadden. Lampen werkten niet op de badkamer, lichtschakelaars die niets deden en te weinig stopcontacten op de kamer.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de locatie was perfect.

Prima hotel als je vooral ergens wil slapen :-)

Anno 2017 wil ik graag een stopcontact naast m'n bed voor m'n telefoon, die was er niet, er was 1 stopcontact in de hele kamer te vinden. Badkamer erg ouderwets en niet heel comfortabel.

Onze kamer was ruim met mooi uitzicht. Ontbijt was prima. Hotel is redelijk ouderwets maar wel netjes.

Goed ontbijt, dicht bij het centrum, vriendelijk personeel.

Kamers waren zeer karig aangekleed. Weinig moeite gedaan om de kamer een prettige of luxe uitstraling te geven. De verf blakerde van de kozijnen, de wc zat met ducktape vast, de kast ging nauwelijks open. Dit is op zich allemaal niet zo erg, maar gezien het bedrag dat je voor een kamer per nacht betaald had ik meer sfeer verwacht.

Goed ontbijt, dicht bij het centrum, vriendelijk personeel.

slechte accomodatie met prima personeel!

- kamer was klein en vies. (wandtegels vies, vloertegels bij douche gebroken, zwarte vlek op laken en kussen, bladderende verf raamkozijn) - in badkamer geen ventilatie, raampje zat zo vast dat het niet open kon -deken erg kort, kon je niet over je schouders trekken. -foto's kwamen niet overeen met die uit de advertentie. -parkeren in de omgeving was niet mogelijk omdat alle parkeergarages vol waren. Bij het station geparkeerd (wat voor ons geen probleem was) kost 3,50 per dag. betekend wel dat je met de bus naar het centrum moet of met de auto je koffer af moet zetten en weer op moet halen.

het personeel! zowel de dame aan de balie als de dame die het ontbijt verzorgde zijn uitermate vriendelijk!! De dame aan de balie was erg gastvrij en behulpzaam. Gaf goede informatie over de omgeving. Chapeau!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

4,0
    Slechte accomodatie voor toeristen, spijtig genoeg heb ik geen foto's genomen.

Sanitair uit vorige eeuw, jaren zestig, wastafel staat los, WC. Vuil ( bruine strepen onder water) walgelijk! Badhandoeken versleten, vuil plastic douchescerm. Noodtrap komt uit op afbrak bouwmaterialen. Klein tweepersoonsbed 1,30m breed, Zeer basic ontbijt, lang wachten voor nieuw brood, schande voor de buitenlandse toeristen, geen englisch breakfest.

Ligging.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Ligging perfect, maar hotel niet schoon.

De kamer inclusief badkamer waren niet schoon of niet schoongemaakt, we zagen op de vloer nog de koekjes van de vorige bewoners en overal stof. Een houten vloer in een hotelkamer, kom je niet vaak tegen, daarom hadden een paar hotelsloffen wel op zijn plaats geweest. Als je hier niets om geeft, is het een prettig hotel voor een kort verblijf. Vreemd dat er geen waterkoker en wat thee en koffie op de kamer waren, dat is tegenwoordig toch overal standaard in hotelkamers. En na 22.00 uur kun je niets krijgen uit de bar, want dan is alles gesloten.

De ligging van het Hotel is perfect. Je loopt zo de straat uit en je bent in het prachtige centrum. Het ontbijt was allemaal mini, maar wel voldoende en lekker. Als het Hotel vol is, moet je wel voor een plekje aan de ontbijttafel vechten. De badkamer was prettig.

Toffe locatie voor een (lang) weekend

Parkeergeelegenheid

Ideale lokatie als je het historische centrum van Brugge wil verkennen. Parkeren is dan weer lastiger maar nabijgelegen ondergrondse lukt wel.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Even 2 dagen genieten van Brugge

Vond de badkamervloer niet schoon Wel jammer dat er geen koelkastje en waterkoker stonden.(ik weet dat t er ook niet bij hoort, maar toch!)

T ontbijt was simpel maar goed verzorgd. Zeer Vriendelijk personeel aanwezig, zowel bij t ontbijt als de receptie. Volgende keer toch maar 2 nachten reserveren ipv 1.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Zeer verzorgd ontbijt Vriendelijke ontvangst

Dat je geen raam kom opzetten op de kamer en niet naar buiten kon kijken raam was dichtgeplakt met folie. Vrij oude sanitair

Zeer verzorgd ontbijt Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ontbijt was prima.

Je bent in Brugge en dus ben je vooral weinig in het hotel als de zon schijnt. Dan hoef ik niet veel, maar wél een goed bed en dat was een dikke, dikke min. Geen schoon hotel; ranzige dingen als vieze vlekken op de muur, kapotte gordijnen.

Ontbijt was prima. Ligging t.o.v. het centrum was top! Gedateerd hotel maar met charme.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Locatie en opgang is erg mooi.

Dure kleine kamer, badkamer was klein en niet heel schoon, kwam maar een klein straaltje uit de douchekop. Ontbijt vrij basic

Locatie en opgang is erg mooi. Kamer helaas wat teleurstellend

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

De ligging.

De rioolgeur bij het binnenkomen en op de gang. Het niet goed werken van de TV en telefoon, personeel van het hotel weigerde om te komen kijken. Het ontbijt te basic.

De ligging.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Ons verblijf in Europhotel was prima en precies wat we er voor deze prijs van konden verwachten!

De bedden waren behoorlijk hard en er zat niet veel druk op de douche; bij ons kwam er nog een redelijke straal uit, in de kamer van onze vrienden kwam er nauwelijks water uit.

De locatie van het hotel is prima; op loopafstand van de markt. Het ontbijt was niet heel bijzonder, maar wel gewoon goed. Daarnaast is Brugge een fantastische stad, dus wij hebben de kamer enkel gebruikt om de nacht door te brengen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Typisch toeristenhotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt pas vanaf 8.00 u 's ochtends is laat. Temperatuur douche slecht regelbaar. Regelknop verwarming badkamer amper te bedienen. Parking = ramp. Inriching kamer is blijven steken in de jaren 70. Slechte geluidsisolatie van naastgelegen kamers.

Rustig gelegen, vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer viel tegen dit kwam door de versleten vloer. Daardoor leek het vies. De kamer zelf was prima schoon. Douche was prima.

Vriendelijk personeel. We mochten zelfs de auto in garage zetten. Prima voor 2 dagen Brugge. Goede locatie ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Het bed.

De badkamer was niet gerenoveerd en in slechte staat! De ontbijt zaal veel te klein voor de mensen die er allemaal wilden ontbijten! Geen 170 € waard voor 1nacht!

Het bed.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Vriendelijk personeel;

De badkamer kan best een grote opknapbeurt gebruiken. Rand rond douchekuip vertoonde duidelijke sporen van schimmel en het raampje kan een pot verf gebruiken. Het raam in de kamer sluit wel, maar dit na gebruik van grof geweld.

Vriendelijk personeel; mooie ligging en voldoende parking in de buurt. Ontbijt is ok.

goed ontbijt, goede ligging t.

schimmel in de badkamer, handdoeken met gaten, erg basic, niet alle faciliteiten werden daadwerkelijk geboden.

goed ontbijt, goede ligging t.o.v. het historich centrum.

De kamer zag er uit als op de foto.

Volgens booking.com zouden we een kamer hebben met zicht op de gracht, maar dat was niet het geval. Aangezien we maar 1 nacht bleven, het winter is en we de hele avond op stap zijn geweest, hebben we hier geen melding van gemaakt

De kamer zag er uit als op de foto. Het ontbijt was standaard, maar prima

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, dicht bij het centrum

Er stond bij dat er een parking was maar deze was er blijkbaar niet. Je moet dus ergens parkeren op straat.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Tegenvaller

De kamer was niet wat we verwachten voor deze prijs, ook hebben wij tax moeten betalen ondertussen dat deze bij de boeking waren gerekend. Ontbijt was maar sober en geen haardrogers op de kamers ondertussen dit ook vermeld was. Bij het inchecken weinig informatie gekregen.

Goed bed om te slapen

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Goede locatie.

Eigenlijk niets, maar volgens eerdere gasten zou Restaurant 't Oud Handbogenhof een aanrader zijn. Liggen kaartjes bij de receptie. Ik zou zeggen, niet heen gaan. Gastvrouw zeer onvriendelijk en de steak van de gril was niet te eten. Boden ook geen excuus aan. Het Italiaanse restaurant even om de hoek heel goed en de helft goedkoper.

Goede locatie. De auto kon voor de deur, mocht maar 4 uur daar staan, maar het personeel wilde om de 4 uur de blauwe parkeerkaart verzetten.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Vriendelijke ontvangst,kamers sober maar dat wisten we,hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijke ontvangst,kamers sober maar dat wisten we,hotel vanbinnen warme sfeer!Het ontbijt was goed dus we hadden het naar onze zin,goed begin van de dag!

Grote miskoop

-Geen hoeslaken maar een gewoon te klein laken met gaten voor 1.80 m breed -geen hoes voor dekbedovertrek maar gewoon laken dus dekbed niet hygenisch -Matrahoes vol schamhaar + haar + beesjes+VLEKKEN -wc pot met zwart kalk -badkamervloer niet schoon -douche in bad oud

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ligging Ok, maar voor de rest niet voor herhaling vatbaar

Hotel is aan renovatie toe. Er hing een heel onfrisse geur op de kamer/badkamer en in de badkamer kon je heel moeilijk een raam openzetten. In de douche lag ook een gebruikt zakje van douchegel. Ontbijt vonden wij ook ondermaats.bv geen fruitsap, fruitsalade was gewoon coctailfruit.... Personeel deed moeite maar was af en toe moeilijk verstaanbaar

Goede ligging kortbij het centrum.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ideale uitvalsbasis voor een weekendje Brugge

Parking: op site staan aangegeven dat er parking is, men praat hier over 1 parkeerplaats voor hun gasten. In omgeving wel parkeergelegenheid in straat (met schijf die je om de 4u moet veranderen) of parkeergarage (te betalen op 5min van hotel).

Ideale uitvalsbasis voor een weekendje brugge

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goed hotel op de grens van de binnenstad

Kamer nog niet helemaal ingericht. Nachtkastjes ontbraken Badkamer aan de kleine kant, wel alles aanwezig

Uitstekend ontbijt. Rustige ligging aan de gracht

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Zonder poespas

Herrie 's nachts door het slaan met de deuren. Dat lag aan de gasten, niet het hotel.

Hotel zonder poespas. Uitstekende ligging, veel nuttige informatie bij inchecken.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima hotel voor avondje Brugge op doorreis naar Engeland

Kleine kamer Naast hotel werd er gebouwd Gehorige kamer vooral vanuit de gang Was op booking.com niet duidelijk dat je moest reserveren voor parkeerplaats. Bij aankomst was die dus vol

Uitstekend ontbijt Mooi in de oude binnenplaats

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Europ Hotel