Beoordelingen over Europahotel 3-sterren

Gordunakaai 59, 9000 Gent, België

#25 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 25 september 2018

proper, goed en inscheepkade aan de Leie

parking te klein en geen opvolging. geef de hotelgasten gewoon een kaartje met p hotel op. grootte van eetzaal, vooral aan het buffet

ligging, badkamer

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Relaxed & ik ben tevreden & heerlijk gegeten & pracht personeel

Buiten bij de voordeur is de rookplek , er kwam sigarettenlucht bij mn kamer binnen :(

Heel vriendelijk personeel die alles in werk stelde mij het naar de zin te maken :)

Rustige kamer.

Maar 1 stoel en een kruk op een 2 persoonskamer. Plankje met flesjes voor badspullen was niet helemaal schoon. En bij ontbijt werden de broodjes door het personeel 1-voor-1 van de ene mand naar de andere mand gelegd met hun blote handen terwijl er een broodtang naast lag. Geen goed voorbeeld.

Rustige kamer. Goed bed. Rituals badspullen. Prima locatie voor het doel. Gratis parkeerruimte. Schone badkamer. Extra kussen en dekens in de kast op de kamer. Temperatuur goed in te stellen op de kamer. Goede info en boekje over Gent bij inchecken. Prima eten in het restaurant. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan prima

Gent langs de Leie

Er was een storend geluid, net of er steeds stoelen werden verschoven. Ook van dichtslaande deuren Het ontbijt mocht uitgebreid met suikervrije producten zoals natuur yoghurt en platte kaas.

De gastvrijheid

Prima hotel. Goede ligging t.o.v. centrum. Gratis parkeren

Ik wil hier een opmerking plaatsen voor wat betreft het uitchecken en het afrekenen. Door het attent handelen van de receptiemedewerkster zijn we niet in de problemen gekomen met de afrekening. Het bleek dat een andere gast ons kamernummer (113) had opgegeven en op de vraag van de receptie hoe hij wilde betalen, zei hij "haal het maar van mijn creditcard rekening af. Alzo werd gedaan. Toen ik wilde afrekenen bij de receptie, kwam het de receptiemedewerkster vreemd voor dat ik kamer 113 had. Als zij dat niet had opgemerkt zou van mijn creditcardrekening tweemaal de totale rekening zijn afgeschreven, aangezien mijn verblijf (kamer 113) was gegarandeerd met mijn cc. Het is dus wel zaak dat men in de hotels niet zo maar klakkeloos accepteert wat een klant zegt, doch dat het personeel terdege bij afrekenen moet controleren wie wie is en waar hij heeft verbleven. Mijn les hieruit is dat ik voortaan vooraf met iDeal betaal en niet meer achteraf met mijn creditkaart om dit soort situaties te vermijden.

Prettige ontvangst door receptiemedewerkster. Goede informatie ontvangen hoe we het best naar het centrum konden komen. Het hotel ligt in een rustige, groene buurt en gemakkelijk te bereiken vanuit het centrum van de stad

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heel goed

er stond wel koffie, maar geen thee. Geen groot probleem, was vast ook aan de receptie te krijgen.

Goed ontbijt Fijne kamer met koffieapparaat en mogelijk tot werken met laptop. Temperatuur goed in te stellen in de kamer. Aardig personeel. Lunch was ook goed. 24 uur receptie.

Gent is geweldige stad maar dit hotel heeft 'kraak noch smaak'

Een sfeerloos hotel. Heel ongezellige bar. Geen TV ontvangst: de receptionist wist de ontgrendelingscode niet. Grote vochtplek (1 meter bij 1 meter) in de gang, grenzend aan de badkamer.

De bedden waren uitstekend.

Prima hotel.

Rioollucht In de badkamer. Toch een beetje jammer.

Lekker ontbijt. Goed gelegen hotel. Vriendelijk personeel. Laat op de avond aangekomen na een avondje genieten van de sfeervolle binnenstad (Gentse Feesten in juli ... fantastisch). Behulpzaam personeel hielp met aanreiken van verband en pleisters voor de verzorging van mijn partner die onderweg naar het hotel gestruikeld was en een flinke schaafwonde op de elleboog had.

Wij logeerden hier omdat we samen met onze vrienden wilden zijn, maar boeken niet nog eens.

De kluis was niet open te krijgen bij het uitchecken, blijkbaar een gekend probleem. Hotel is een beetje verouderd en zonder enige sfeer of aankleding. Tapijt op de vloer hoort echt niet meer. Onze vrienden hadden via *** geboekt voor € 85, wij betaalden € 145. Dit is echt teveel voor een dergelijke accommodatie. Te weinig personeel aanwezig 's morgens. Aan het ontbijt moest je aanschuiven voor koffie. Een 2e machine zou geen overbodige luxe zijn.

het ontbijt was goed (maar niet super) De kamers waren koel. Mooie ligging aan de Leie. Lekkere fruitsla aan het ontbijt.

Weekendje Gent

Het hotel kon 's morgen het ontbijt niet aan. Er was bijna niks meer te verkrijgen en werd slecht aangevuld. Aanvullend is het assortiment ook beperkt.

Wij waren er met de Gentse feesten en vanaf het hotel is het goed te doen om naar het oude centrum te lopen. Wij deden er 20 a 30 minuten over.

Leuke , rustige ligging vlakbij Gent.

Onbijt kan net iets beter (beschikbaarheid fruit, keuze yughert, fruitsap , keuze kaas, echte cafetaria tassen die toch niet echt sfeer geven).

Leuke , rustige ligging vlakbij Gent.

Goede, rustige ligging en goede bereikbaarheid met de auto.

Ontvangst was nogal koel, kon beter. Minieme inrichting en voorziening : kamer met kleine bedden en smalle donsdekens, mogelijkheid om koffie of thee te zetten in de kamer, maar slechts 1 soort thee, alhoewel hotel niet echt goedkoop was.

Rustig hotel, makkelijk bereikbaar met de auto

Lekker ontbijt, mooie kamer, comfortabel.

Ok voor ons, alleen schoven de bedden uiteen, en was de matras een beetje te zacht voor mijn partner

Lekker ontbijt, mooie kamer, comfortabel. Haardroger was stuk en ik kreeg vervanging.

Ga er zeker nog terug en zeer goede prijs/kwaliteit

Door werken rond het Hotel, heel weinig parkeerplaats, daar ik laat aankwam, waren de plaatsen die voorzien zijn door het hotel reeds weg. Maar dat is maar een klein detail

Mooie, ruime kamers. Ideaal als je een stadsbezoek aan Gent wil brengen. Dichtbij en toch rustig gelegen. Voor een wandelaar op ideale wandelafstand of ook makkelijk met tram of openbaar vervoer.

Het was okee

Parkeren kon gratis (voor max 15 auto’s), maar ze hadden vergaderingen dus ik mocht gewoon betalen voor de deur om te parkeren.

Dat er op zo’n kort termijn (een week) nog een kamer beschikbaar was

Rustige ligging, prima kamer en ontbijt. (Gratis) parkeergelegenheid beperkt aanwezig.

Deskundigheid personeel bij de balie. Zowel bij aankomst als bij vertrek kennelijk personeel in opleiding. Handhaving van het rookverbod in het hotel, in de gang op de 1e verdieping. Sterke tabaksrooklucht. Had aanwezig schoonmaakpersoneel kunnen ruiken. WiFi werkte niet op de kamer op de eerste verdieping. Werd geen aandacht aan besteed.

Goed gevarieerd ontbijt, zeer schone kamer en sanitair.

perfect verblijf in Gent

niets eigenlijk .... een douche apart i.p.v. een bad met een douche in mss ..

perfecte ligging, goede prijs kwaliteitsverhouding, zeer vriendelijk personeel

Prijs/kwaliteit zeer ok voor een citytrip.

Sommige vrienden hadden klachten over hun bed, maar dat is persoonlijk.

Zeer vriendelijk personeel. Kamers, sanitair : ok. Leuke omgeving en toch snel in het centrum (tram/bus). Leuke bar! Ruim ontbijtaanbod.

Prima hotel, uitstekende ligging, nette kamer, uitstekend ontbijt.

De kwaliteit van het matras viel ons tegen. Maar het heeft moeten concurreren met het uitstekende boxspring matras dat wij thuis hebben.

Ontbijt was perfect, scrambled eggs prima, ham uitstekend, brood uitstekend. Ruime keuze, niets op aan te merken.

Gent, prima vertoeven !

De loopafstand naar het centrum

Comfort van de kamer, oog voor detail (nespresso-apparaat, koelkastje, luxe badkamer), uitgebreid en goed verzorgd ontbijt.

Douchen in bad, wel een heerlijke douche maar als je slecht ter been bent, is dit vervelend. Neem je eigen kussen mee.

Zeer goed ontbijt. Ruime kamer met Nespresso machine en flesje water.

4,5
    MATIG

BEGONNEN OP EEN VEEL TE KOUDE KAMER DAARNA VAAK TEMPERATUURSCHOMMELINGEN OP DE KAMER SLECHT FUNCTIONEERENDEN DOUCHEKRAAN TE SMAL DEKBED GEEN SCHRIFTELIJKE UITLEG OVER GEBRUIK TV-AFSTANDSBEDIENING

HET ONTBIJT

Perfecte ligging voor naar het centrum te lopen

De rand van de toiletbril aan de achterkant was vies met haren.

Bij aankomst de vriendelijkheid bij de receptie. Wij waren te vroeg voor de kamer maar er werd gelijk uitleg gegeven over het openbaar vervoer of te voet naar het centrum. Alles keurig op een plattegrond. In een woord perfect en zeker voor herhaling vatbaar.

Behalve de hygiëne en de gehorigheid was het een prima verblijf.

Toen we aankwamen op de kamer, was deze nog niet schoongemaakt. Reactie bij de receptie was. Ja dat kan gebeuren. Zonder enige excuses. Handdoek op de kamer zat vol met vieze bruine vlekken. Wij sliepen boven het restaurant en het was erg gehorig tot elf uur s’avonds met stoelen schuiven.

Ontbijt en restaurant waren goed.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Heel goede lichaam en mooie prijs voor een stadbezoek of doorreis

Hadden dubbel bed gevraagd, 2 enkele bedden gekregen, zitten wielen onder de bedden en ze schuiven heel erg snel uit elkaar. Heel dunnen hoofdkussens en er is maar 1 extra in de kast

Gratis parking Aan de rand van het centrum, overal dichtbij Rustige lichaam Vriendelijk onthaal Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Zeer verzorgde kamer en heerlijk bad!

Slecht of geen ontvangst TV en geen nummer telefoon op kamer om receptie te bellen.

Zeer verzorgde kamer en heerlijk bad! Lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Uiterst vriendelijk personeel, stadgids meegekregen.

Bij het ontbijt moest er vaak gevraagd worden om dingen bij te vullen. In de badkamer was de silicone los aan het komen van het bad, en er waren vuile strepen en druppels op het douchescherm. De matras op de kamer voelde versleten ( vering hard voelbaar). Voor bijna €90 vonden we dit jammer.

Uiterst vriendelijk personeel, stadgids meegekregen. Rustige buurt en toch makkelijk doenbaar om te voet naar het centrum te gaan.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Rustig, maar geen douche

Geen warm water in douche. Gemeld aan personeel bij uitchecken: genegeerd, zelfs geen excuus.

Rustige locatie. Verder mooie kamer. Mooie grote foto's van Gent in de gangen.

Het was een super weekend met een goed hotel.

Er was maar 1 iemand om,het ontbijt bij te vullen waardoor er regelmatig iets ontbrak. Met zo een drukte misschien 2 personen voorzien.

Propere kamer, goed bed. Badkamer zeer in orde.ontbijt was goed maar wel redelijk druk vanwege het vele volk.

Goed voor 1 nachtje

Ontbijtbuffet was klein opgezet voor het aantal mensen wat er rond liep. Was beetje druk. Je moest in de rij voor koffie of een broodje

Kamer was netjes

Niet voor herhaling vatbaar, zeker niet voor die prijs

Geen warmwater in douche, lekkage in badkamer waardoor water de kamer inliep Ontbijt was zo vol dat geen zitplaats beschikbaar was. Geen bestek, niemand hielp of heel traag, rommel en en zeer matig van kwaliteit

Erg leuke stad. Rustige locatie

Fijn gehad!!

Dat het ontbijt ook helemaal gereed is na opening. Alle warme gerechten zoals eieren, roerei en spek waren er pas rond 8 uur. Town het klaar was moesten wij al gaan.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het hotel is geen aanrader, veel geld voor weinig en alleen de ligging is echt positief te noemen.

Tweepersoonsbed werd beloofd, maar was er niet; dit werd later wel geregeld. De bedden zijn plastic en slapen niet comfortabel. Parkeergelegenheid alleen als deze plekken niet allemaal bezet zijn. Anders is het €3 per 24 uur of voor de privéplek €10 per 24 uur. Het is of een bad, of een mooie inloopdouche. Er is geen waterkoker aanwezig, wat jammer is als je lekker kopje thee lust. Manager was niet vriendelijk of professioneel te noemen in een discussie over de kamer die niet correct was.

De ligging, het is 20 minuten lopen vanaf het hotel naar het centrum van de stad. Met de tram 2 ben je er in 5-10 minuutjes. Het bad is soms groot. Secretaresses zijn vriendelijk.

We hebben genoten van een weekendje Gent!

Tocht door de ramen. Verlichting werkte niet allemaal. Afval gevonden naast het vuilnisbakje in de badkamer bij aankomst. Wanneer we het fleece-dekentje van stad Gent wilden gebruiken voor de gezelligheid tijdens het tv-kijken 's avonds, merkten we op dat dit zeer vuil was door de vorige gebruikers.

Uitzicht op de Leie. Zonnetje scheen mooi binnen. Bed proper opgemaakt met leuke attentie. Uitgebreid ontbijt.

Super goed en vriendelijk hotel

Jammer van Bad in plaats van douche maar dit is een mening

Het zeer vriendelijke personeel, Zeer goede ontbijt en zeer nette grote kamer, met zeer groot bed.

prijs/kwaliteit zeker OK, vooral voor groep collega's voor business meeting

bad/douche combinatie kan het glad maken bij nemen van een douche parking beperkt

Ruim bed, hotel dicht bij stadsgedeelte (wandelafstand), rustig gelegen mogelijk om meeting te doen met beamer in bar hotel (VM) volledig gratis

Koud

De douches waren koud, personeel kwam in mijn ogen niet met een passende oplossing. Ter compensatie voor de koude douches werd ons een kop koffie aangeboden, niet erg oplossingsgericht.

Het openbaar vervoer ligt op loopafstand, je bent zo in het centrum. Dame achter de receptie gaf, bij aankomst, duidelijk uitleg hoe je het best in het centrum kon komen.

De super goed werkende douche.

Dat het handvat van de haardroger stuk was

De super goed werkende douche. Deze was warm, er kwam genoeg water uit en kon op de juiste hoogte worden afgesteld

Hotel met zeer goede brasserie

Het is of het personeel soms verdwijnt en ze een 15 minuten niet ziet. Tafels 's morgens niet afgeruimd, dit geeft een heel slordige indruk. Douche in bad met een hoge instap.

Goede bedden, zeer goede brasserie: de kaart is niet zo groot maar het is wel lekker en vlotte en vriendelijke bediening, koffie en thee faciliteiten op de kamer

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

prima hotel voor een overnachting in Gent

De kamer was schoon maar beetje smoezelig. Als de de kleine dingetjes zoals kit randjes in de badkamer, vlekken in de vloer, los zittend behang hadden verholpen zag het er net even wat beter uit. Zeker geen verkeerd hotel voor een nachtje. Bij het ontbijt was het druk, moesten even wachten. Echter waren ze door de drukte wat rommelig proberen wel zsm iedereen te helpen.

Hotel is 20-30 min lopen naar de stad, hadden mooi weer dus was goed te doen. Hebben gebruik gemaakt van de ondergrondse parkeer garage. Dat was achteraf niet nodig geweest. Voldoende plek naast het hotel (gratis) en zitten in een rustige buurt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een heerlijke plek om van daaruit Gent te verkennen

Zeer gastvrij personeel. Heerlijke bedden, rustige slaapplek. Het ontbijt was voortreffelijk. Het ligt op 20 minuten lopen naar het centrum, er gaat ook een bus. De wandeling naar het centrum is aangenaam

Tegenvallend.

Samenvattend. In de basis potentie om een uitstekend hotel te zijn, maar de eigenaar zal eens goed moeten kijken naar gelijktrekken kwaliteit, professionaliteit en uitstraling medewerkers. Parkeerplaatsen niet beloven als je ze niet kunt bieden. Controleren of hotelkamers wel schoon zijn voor je ze aan de volgende gast verstrekt.

Ontbijt. Deel van medewerkers professioneel. Uitchecken verliep wel positief. Receptioniste was vriendelijk en professioneel.

Hygiene is een must, mensen!!

Hygiene op onze kamer liet te wensen over: vieze vloerbedekking, plakkerige kringen op de nachtkastjes, vieze kitranden in de badkamer, een dikke laag stof op de deurpost en het water van de vorige gasten zat nog in de koffiemachine. Wij verbleven twee nachten. De schoonmaakploeg heeft vergeten onze kamer schoon te maken tussen de eerste en de tweede nacht. Op aanvraag bij de receptie hebben we nog laat op de avond een nieuwe set handdoeken ontvangen. Wat dan ook de prijs-kwaliteit verhouding of sterrenklassering mag zijn, dit soort zaken moet echt in orde zijn, mensen! We hebben veel ervaring met hotels over de hele wereld en zijn zeker niet de meest veeleisende gasten maar een schone kamer is echt een must!

Vriendelijk personeel aan de receptie, behulpzaam waar nodig. Hotel op acceptabele loopafstand naar centrum Gent (20-25 min)

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Rustig gelegen, zeer nette kamers, vriendelijk personeel.

Warm water snel op. Mogelijks door grote bezetting vanwege lichtfestival.

Rustig gelegen, zeer nette kamers, vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Wie Hygiëne en vriendelijkheid niet belangrijk vind kan dit met een 8 beoordelen

Algemene hygiëne, maar in het bijzonder de hygiëne in de badkamer was zeer slecht. Zeer veel schimmel in de badkamer en de slang van de douchekop was met een kabelbinder bevestigd. Dat gecombineerd met personeelsleden die zeer kort van stof waren geeft een meer als onvoldoende beoordeling. Het ontbijt was ook beduidend slechter als in de meeste andere hotels binnen diezelfde prijsklasse.

Het eten in het restaurant was goed.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Mijn oordeel is gebaseerd op één overnachting en tevens mijn...

Mijn oordeel is gebaseerd op één overnachting en tevens mijn eerste verblijf hier. Een stabiele, snelle WiFi verbinding is tegenwoordig een belangrijk selectiecriterium, vooral voor zakelijke reizigers, en dat hebben ze hier goed voor elkaar.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima hotel, goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Gent

Ik ben 2.00 meter lang. Het bed was aan de korte kant.

Nette kamer, voorzien van een goede badkamer. Ook het aanwezige koelkastje was prettig. Goede nachtrust vanwege rustige omgeving. Het bleef voor mij bij een “flitsbezoek” vanwege werk, maar het hotel lijkt me een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de mooie stad Gent.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

We hebben genoten van een leuk verblijf bij Europahotel!

Voor mij persoonlijk was het goed gelijk het is.

De kamers zijn mooi en modern. Mooie en zeer zuivere badkamers. We hebben genoten van een goed verzorgd ontbijt met ruime keuze.

Een hele fijne stad met hele vriendelijke mensen.

De kamer is lekker basic; bureau, fijne stoelen, grote kast, bad. De locatie is prima, zo'n 20 minuten van het historische centrum af. De mensen in het hotel zijn ontzettend vriendelijk, bij het inchecken kregen we meteen een kaart met tekst en uitleg. Het restaurant is ook prima, lekker gegeten. Het ontbijt hadden we niet bijgeboekt, we eten graag bij lokale bakkers.

prima!

de douche was zowel in de ochtend als in de avond koud (na een bezoek aan de receptie werd het iets beter maar nog lauw). In de ander gehuurde kamer van onze vrienden was er een enorme stank op de kamer. De mevrouw achter de balie heeft niet gemeld dat een citypas niet nodig is om aan te schaffen voor kinderen. Wij hebben dus voor een kind van 11 een pas gekocht van 30 euro en toen bleek alles voor haar gratis toegang te zijn :-(. Dat vinden we niet zo netjes.

dichtbij het centrum Goed ontbijt en de kamers zijn netjes.

Prima hotel voor een weekendje weg

Ik had een tweepersoonsbed gereserveerd maar het bleken twee eenpersoonsbedden te zijn die enkel tegen elkaar aan stonden. Na dit gemeld te hebben is het prima opgelost.

Goed ontbijt, vriendelijk en meedenkend personeel.

Kamer was ruim en netjes!

Bed is aan de kleine kant als je meer dan 1,90 bent en hoofdkussens zijn niet ok. Ontbijt was standaard, geen verse broodjes dit is jammer!

Kamer was ruim en netjes! Gratis parkeergelegenheid voor auto Centrum is gemakkelijk bereikbaar met bus, te voet doe je er ongeveer een half uur over als je goed doorstapt

goed hotel, kortbij het centrum, lekker ontbijt

Het nachtpersoneel gaf mij een iets ongemakkelijk gevoel. Iets te weinig parking

Een goed hotel, lekker ontbijt en verzorgde kleine kamers met een mooie badkamer.

Propere kamer.

Dat ze niet op de hoogte waren van de betaling van de kamer. Ze beweerden dat het nog niet betaald was terwijl het duidelijk in de mail stond. Daarna durven ze nog beweren dat we een kamer zonder ontbijt hadden genomen. Vond dit echt niet professioneel.

Propere kamer. Gratis parking rond het hotel.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Veel te duur voor deze kamer

Bed was te kort. verwarming stond veel te hoog, als je deze zachter zette ging hij vanzelf weer hoger daardoor niet prettig en droge lucht. Zeer veel geluid van de straat.

De douche was fijn

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Niet wat ik verwachte

De verwarming werkte niet naar toebehoren, heb hier 3 keer voor gebeld toen hebben ze deze van op afstand aangezet maar dit ging telkens na 5 minuten terug uit... Ook voelde je de vering van het bed doorkomen wat niet lekker sliep

Leuk hotel en het water en koffie ter attentie werden zeker gewardeerd

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Matras en kussens zijn aan vernieuwing toe ook storend was...

Matras en kussens zijn aan vernieuwing toe ook storend was de verwarming s'nachts. Voor derest toppie heel lekker ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 november 2017

aangenaam verblijf en vriendelijk personeel.

Tip: kleine afvalbakjes op tafel.

Het ontbijt was prima in orde en genoeg.De kamers waren netjes in orde en proper. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Rustige ligging langs de Leie.

Fantastisch verblijf!

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad in het Europahotel! Het is een super mooi hotel met alles erop en eraan. Zéér vriendelijk personeel (wij hadden een jongen bij het inchecken en een dame bij het uitchecken). Je voelde je echt welkom en kreeg veel uitleg. Ook de kamers waren tip-top in orde, zéér netjes en alles voorzien! Ook een boekje met alle uitleg in, dit was erg handig. Het ontbijt was gewoonweg WAUW, dit vonden we echt super! Alles heel vers, en zo uitgebreid! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Dit hotel is zeker 4 sterren waard i.p.v. 3. Kortom: wij hadden een super verblijf en komen hier zeker terug! Gent is ook een hele mooie stad, dit is echt een aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar

-De hygiëne liet ruim te wensen over: De vloerbedekking zat onder de vlekken, schimmel in de badkamer, een gevuld glas in de koelkast (achtergelaten door een vorige gast?), haren op de kussens en de vloer, geplette muggen op het plafond, een muurtje naast de deur waar het pleisterwerk van af was gevallen. -Personeel was niet zo vriendelijk, op de receptionist bij aankomst na. Receptionist bij vertrek stond totaal niet open voor onze opmerkingen. -Oh ja, haakjes voor de handdoeken ontbraken in de badkamer. Wel waren er met potlood 2 kruisjes op de deur getekend waar de haakjes (in de toekomst wellicht) geplaatst konden worden.

Prima ontbijt

Goede ligging

Kamers waren onvoldoende geïsoleerd waardoor we reeds om 6u wakker waren door praten en openen deuren. Daarom vond ik de prijs ook te hoog. Ontbijt was voldoende maar niet uitgebreid.

Het was modern met basismogelijkheden en goede ligging.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

functioneel

Wij vierden onze trouwdag en we kregen een invalidenkamer. Geen bureaulampje. Erg neutrale kamer.

Het bed was uitstekend. Het centrum was per auto goed bereikbaar.

Redelijk tot goed.

Badkamer is erg mooi maar er ontbreekt een hangreep bij het uit bad stappen na een douche genomen te hebben. Linke situatie. Het ontbijt was goed maar er waren te weinig glazen en kopjes!?

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Voor herhaling vatbaar, goed en gemakkelijk gelegen hotel met aangename kamer

Jammer dat er bij het ontbijt geen eierdopjes voorhanden waren, toen ik er naar vroeg kreeg ik als antwoord : ze zijn allemaal naar de conferentiezaal gebracht ..... ; Is dat ook een ontbijtzaal geworden misschien??? Wat dan voor de mensen die betalen voor een ontbijt ??? Uw ei in uw handen houden ???

Leuke en klare kamer met verzorgde badkamer. Gelukkig is er een niet-te-betalen parking naast het hotel

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Verrassend genoten.

De parkeergelegenheid was wat minder. En er zit een kinderdagverblijf recht naast het hotel. Als de kinderen buiten spelen dan kan dat wel wat overlast opleveren.

Van de buitenkant leek het hotel niet spectaculair, maar van binnen was het van alle gemakken voorzien. Verder erg aardig personeel. Ik had een strijkijzer nodig en dit werd meteen persoonlijk gebracht. Top! Ik kom vast nog een keer terug, maar dan gewoon privé.

Prima.

Het was moeilijk om te zien dat slecht één dame voor het ontbijt moest zorgen. Overigens deze dame deed uitstekend haar werk. Het ontbijt was prima. Wij gunnen haar een collega om fijner te werken.

Niets in het bijzonder. Alles was prima.

Heel fijn

niets op aan te merken

zeer fijn hotel met zeer vriendelijk personeel!Kamers waren dik in orde ook fijn dat er een koffietoestel op de kamer aanwezig was!Kamers waren zeer proper!

Ontbijt was prima

Bij binnenkomst werd mij verteld dat ik een grote kamer had. Achteraf bleek waarom, ik kreeg een invalide kamer, waar de schoonmaak niet eens afgerond was. Dweil en stok stonden nog in de kamer en vloer was nog vies. Te moe en te druk om te klagen in het hotel, maar uiteindelijk viel deze kamer tegen voor de prijs die ik ervoor betaald heb, komende zakelijke bezoeken aan Gent overnacht ik niet meer in dit hotel.

Ontbijt was prima

aangenaam verblijf voor een kortere periode.

lege koelkast. geen cocktails in de bar.

Kamer was in orde en proper, al het comfort aanwezig. vriendelijk personeel lekker gegeten in het restaurant en zeer gevarieerd ontbijt.

Goed adres voor mij om, ter gelegenheid van mijn verjaardag, een nachtje te logeren.

De parkings bij het hotel waren vol. Parkeren moest dus voor het hotel. Na een bezoekje bij mijn zus bleek er een parkeerbon op mijn voorruit te zitten. Ik ben bekend in deze omgeving, ook gezien eerder verblijf in dit hotel, maar mij was niet bekend dat er "betaald parkeren" is sinds enkele maanden.

Ontbijt was prima. Locatie ligt op redelijke afstand van het centrum van de stad. Het personeel is vriendelijk, attent en geeft goede informatie over de stad. Gratis plattegrond wordt verstrekt.

Ruime en rustige kamer voor redelijke prijs

Parkeerplaatsen op eigen terrein van het hotel waren schaars, ik had precies de laatste vrije plaats, half in de modder. Onder het hotel is een parkeergarage maar die is volgens mij niet gratis. Kamermeisje heeft tijdens het schoonmaken mijn in Brugge aangeschafte bierglas (met opdruk "De Garre") weggehaald van de hotelkamer en teruggebracht naar de bar, denkende dat het een glas van de hotelbar was. Dit is gelukkig nog in orde gekomen omdat ik mijn vrees voor een onaangename discussie tijdens het uitchecken opzij heb gezet en toch maar deze discussie ben aangegaan.

Ruime en rustige kamer voor redelijke prijs

Wij gaan er niet meer terug

Afrekening klopte niet. Avondeten werd tweemaal aangerekend. Dus afrekening nakijken!!! Zeer lawaaierig hotel (K 101-102) door het continu aanslaan van ???? god weet ik veel wat het was, maar het was zeer storend ook tijdens de nacht. Keukenlawaai hoorbaar in de kamers Zeer lang wachten voor het 3-gangendiner, hoewel het menu VOORAF gereserveerd werd (onderbezetting personeel in zaal en keuken) Het voorraadmanagement van de keuken liep geheel uit de hand, bepaalde dranken en levensmiddelen waren niet aanwezig maar toch vermeld in het menu Grapefruit werd in de automaat niet aangevuld (4 dagen) Badkamer niet al te proper (spiegels en glazen douchewand) Het water stond nog in het espressoapparaat!

gratis wifi op de kamer airco kluis op de kamer koffiefaciliteiten (GEEN thee) op de kamer Kleine koelkast op de kamer (leeg)

Mooi gelegen aan de Leie op wandelafstand van het centrum.

Het bed was veel te klein en zakte door. Netheid trappenhal liet te wensen over. Het gebouw langs de buitenkant mag ook beter onderhouden worden.

De rustige ligging langs de Leie. Niet al te ver van het centrum.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

prettig modern hotel, kamer voorzien van nespresso met 2...

de aangegeven loopafstand naar het centrum (een kleine twintig minuutjes) was helaas een grote veertig minuutjes!

prettig modern hotel, kamer voorzien van nespresso met 2 cups, comfortabele badkamer met bad/douche.

Dat is een erg mooie pand.

---

Dat is een erg mooie pand. We waren erg blij mee. Hele leuke personaal. Zij hebben ons alles uitgelegt, meteen stadsplattegrond en dagkaartjes voor openbaar vervoermiddels voorgesteld waren. De kamer #124 was mooi genoeg met grote ramen. Het ontbijt was ook goed.