Beoordelingen over Eurotel 2-sterren

Rue Léon Frédéricq 29, 4020 Luik, België

#4 van de 21 hotels in Luik

Prachtig verblijf.hebben veel gewandeld in het nabij gelegen jardin des boveries.

Niets;

Het ontbijt was voldoende aan keus ,vers en de koffie of thee werd opgediend door de uitbaatster.Alleen was er wat hinder van het verkeer.Anders was alles perfect.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Aangenaam

Ik vond het bed te hard, mijn partner vond het heerlijk. En altijd zodra je bezuiden Zundert bent, die eeuwige duvets! Geen probleem: gewoon de duvet uit de tijk gehaald en onder de tijk geslapen.

Wij fietsten de Internationale Maas fietsroute. Het hotel ligt op minder dan 100 meter van de route. Niet heel goedkoop, maar waar voor je geld. Wij hadden een prachtige halfronde kamer, met een badzaal - ideaal voor vermoeide fietsers. We konden zonder extra kosten onze fietsen stallen in een garagebox 50 meter verderop. Centrum van Luik (en de biertjes) zo'n 750 meter lopen. We hadden mazzel: de volgende (zondag-)ochtend markt langs de kaai in Luik. Gelukkig aan de overkant, dus we konden in één ruk doorfietsen. Voor wie juist voor de markt komt: het hotel ligt aaan de rustige kant en je loopt zo - een breg oversteken - de markt op. Gaan we nog eens doen.

Fijn hotel, rustige locatie, niet ver van het centrum.

Erg donkere trap zelfs met het licht aan.

Vriendelijke gastvrouw, fraaie kamer met bad/douche. Ontzettend lekker bed en een voortreffelijk ontbijt. Niet ver van de maas waarlangs je heerlijk kunt wandelen. In tegenstelling tot de beschrijving was er wel een lift al was die superklein, meer voor bagage maar 1 persoon zou er in kunnen.

Ontbijt was goed en voldoende.

Kamer was wat verouderd en simpel. Matras was wat ingezakt, maar goed geslapen.

Ontbijt was goed en voldoende. Vriendelijke staff. Vlotte communicatie voorafgaand. Prijs/kwaliteit ideaal voor 1-2 nachten. Fiets kon bewaard worden in de garage (op voorhand besproken)

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Mooi en klein hotel op een rustige locatie

De kamer bleek groter dan wat je op basis van de foto op de site zou verwachten en was mooi onderhouden. Het ontbijt was lekker en gevarieerd. De hoteleigenares was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Super verblijf

Geen opmerkingen

Wanneer je toekomt staat er een super vriendelijke dame je op te wachten om je in te checken. Zij deelt haar ervaringen met de stad & laat je op de plattegrond de "Must have seens" zien. Voor slechts €12 kan u ontbijt bij boeken. Dit ontbijt overtrof de verwachtingen. Mooi gevuld buffet met heerlijke croissants, chocoladebroodjes, gewone broodjes, fruit, hard gekookt eitje, taart & gebak, ... Het hotel ligt zowel op wandelafstand van het station als op wandelafstand van de stad. Prijs kwaliteit is schitterend. Mijn dochter zei het zelf: " mama, zo een lieve mevrouw." & De waarheid komt uit een kindermond 😊

Kamer en badkamer waren zeer proper.

Wi-Fi wordt extra aangerekend en raakt helaas niet tot 3e verdieping - enkel Wi-Fi aan receptie ...

Kamer en badkamer waren zeer proper. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Accomodatie was simpel, maar hij voldoet in alle opzichten. Meer heb je voor 1 nacht niet nodig.

Ontbijt bood veel variatie, maar vooral veel artikelen, die je normaal niet bij het ontbijt eet, b.v. quiches, zoete wafels en andere zoetigheden, die je eerder bij de koffie als bij het ontbijt eet.

Hotel is simpel, maar zeer schoon. Te voet kun je het centrum van Luik snel en gemakkelijk bereiken.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De kamer was schoon en netjes.

De service was beneden peil. De eerste dag toen ik alleen aankwam werd ik vriendelijk ontvangen. De volgende dag echter bij het uitchecken was de stemming van de dame kennelijk omgeslagen en ging het allemaal erg moeizaam. Met als toppunt het feit dat mijn vriend om het wachtwoord van de wifi vroeg om even een berichtje te sturen, en ons niet werd meegedeeld dat gebruik maken van de wifi extra zou kosten. Voor een minuut wifi hebben we dus moeten betalen.

De kamer was schoon en netjes. Je zit niet echt op een mooie plek maar wel dichtbij het centrum.

Eenvoudig en charmante aanrader

Op booking dit hotel gevonden via selecties ontbijt en parking inbegrepen. Bleek achteraf toch betalend te zijn. Stond bij nakijken ook zo op boekingsbevestiging. De prijs was wel correct voor de kwaliteit, maar geen deal zoals booking liet uitschijnen.

Karaktervol en charmant, eenvoudig maar zeer verzorgd en proper.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Netjes en goed verzorgd.

Gezien prijs/kwaliteits verhouding helemaal niets.

We werden heel vriendelijk en zorgvuldig behandeld. Mevrouw deed er alles voor om het ons goed naar de zin te maken

ontspannen

douche graag heter en krachtiger

vriendelijke ontvangst, behulpzame receptiemedewerker, goede en actuele toeristische tips, prima ontbijt, charmante gastvrijheid

Heerlijk verblijf tijdens flinke wandelingen door Luik.

De douchekop zat een beetje los. Verder weinig op aan te merken.

We werden welkom geheten door de gastvrouw die ons heel vriendelijk te woord stond. Ze wilde toelichten wat we konden doen en vertelde over ontbijt etc. Bij ontbijt zorgde ze steeds voor verse koffie en gaf sinaasappelsap. Het buffet was keurig verzorgd met verse broodjes, croissantjes, diverse zoetigheid, vers fruit, etc. De kaas en vleeswaren zette ze pas op het buffet op het moment dat we aan tafel gingen, zodat het goed vers en koel was.

voor herhaling zeker daar.

Mooie schone kamer 15 min. lopen van het centrum geweldig vlakbij de maas en de zondag markt deze is zeker een bezoekje waard. parkeren in een afgesloten garage tegen betaling perfect. het hotel is een aanrader.

Prima verblijf op loopafstand van het centrum van Luik!

Er was niets te klagen! T is geen B&B wat super luxe is, maar wel gewoon zeer degelijk.

Het was een degelijk verblijf, op een te lopen afstand van het centrum van Luik. De bedden en het ontbijt waren prima! De gastvrouw was erg vriendelijk. Er was een speciale ruimte waar ik mijn racefiets kon opbergen, superfijn.

Uitstekend!!!

Warm welkom door eigenaresse. niets kost deze vriendelijke dame van het hotel teveel moeite. even kleding in de droger bij een regenbui, bellen naar je kamer of je trek hebt in thee of koffie. Heerlijk ontbijt!! veel keus uit diverse taarten/hapjes en lekkere broodjes!:-) Goede bedden, en goede douche. Gasten worden goed in de gaten gehouden, de deur werd al opengehouden toen we aan kwamen lopen van even een ommetje buiten. Hele hartelijke fijne tante, en Respect! ze doet alles helemaal alleen. Knus , klein gezellig hotelletje. met prive parkeergarage erbij huren is een aanrader.|

Uitstekend voor een 2* hotel

Geen lift maar ultra trage "monte-charge" Het extern uitzicht van het hotel, de bacic receptieplaats Basic ontbijt, te duur voor de gevraagde prijs

Vriendelijkheid vn de hotelhoudster Hygiene Zeer kleine maar confortabele kamer

Zeer schoon en betrouwbaar verblijf
    • Kamer (2 Volwassenen)

- Waterkoker aanwezig maar geen koffie/theezakjes bijgeleverd. - 1 vd 2 personeelsleden spreekt enkel frans en duits. Helemaal geen engels of NL, maar is wel zeer vriendelijk en heel geduldig. Het jongere personeelslid (niet altijd aanwezig) spreekt wel alle 4 de talen. - Prijs van het ontbijt, 15 euro p.p. (wellicht wel waard, heb deze optie niet genomen)

+ Uiterst schone badkamer/toilet, handdoeken, bed, kamer, etc. + Grote betegelde badkamer met groot raam die open kan, hoog plafond. Ruim bad. Lekkere zeepjes en shampoo. + Douche heeft constante waterdruk en wordt goed warm. + Gratis parkeren voor de deur (was hiervan niet op de hoogte, en betaalde garage van 12 euro p/dag gereserveerd, dit is kosteloos geannuleerd bij aankomst) + Goede (veilige) locatie midden in het centrum. + Geen overlast/lawaai van andere gasten. + Haardroger aanwezig + Koelkastje aanwezig + Veel lichtinval en (smal) balkonnetje

Hartelijke ontvangst door de vriendelijke gastvrouw, die ons...

Kamers zijn wat aan de kleine kant, maar wel verzorgd en gerieflijk.

Hartelijke ontvangst door de vriendelijke gastvrouw, die ons werkelijk in de watten legde. Het ontbijt was heerlijk. Parkeren kan kosteloos in de onmiddellijke omgeving van het hotel. Goederenlift bracht zware koffers op de juiste etage.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Kamers van wisselende kwaliteit, vraagtekens bij veiligheid

We hadden twee kamers geboekt. Hoewel beide kamers even duur waren was 1 kamer beduidend beter dan de andere; ruimer, bad, balkon. Daarnaast was de kleinere kamer was onderdeel van de vluchtroute bij brand. Wij vragen ons af hoe je zou moeten vluchten via een 'bewoonde' kamer. Er werden geen instructies gegeven over bijvoorbeeld het niet plaatsen van koffers in de zeer kleine vluchtroute.

Ligging nabij centrum, mogelijkheid om afgesloten garage te huren. Ontbijt was prima.

Trip met de Vespa

Geen negatieve ervaring.

Zeer aangename gastvrouw. Prima ontbijt! De kamer stemde overeen met hetgeen we verwachtten. Wij boekten dit hotel omdat het een aparte garage heeft om onze Vespa veilig te stallen. De garage is vlakbij het hotel. De ligging tegenover het centrum is goed te doen.

Prima, maar prijzig voor wat je hebt.

Bed sliep slecht (lichte kuil) Weinig dicht in de buurt savonds (voor wat eten) Kleine/donkere kamer Veel geld voor wat je krijgt (ontbijt niet bij ingegrepen)

Gratis parkeren voor de deur Gastvrijheid bij aankomst Lekkere douche

Geweldig hotel met perfecte ligging t.o.v. centrum.

Ligging is perfect voor bezoek aan centrum, de brug over en klein eindje lopen 10minuten. Hotel is in oud gebouw, maar alles is keurig netjes. Ontbijt is werkelijk fantastisch! Alles super vers en alles is aanwezig zoals, croissants, broodjes, rijsttaart, appelcake, toetjes etc. Heerlijke jus en koffie. Alles werd direct aangevuld door de uiterst betrokken eigenaresse. Wij hadden voor het weekend een privé-garagebox gereserveerd, die vlakbij in de straat is. In overleg met de eigenaresse mocht de auto daar blijven staan tot de andere avond, terwijl wij de stad in gingen. Wat een service!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Perfect

Ontbijt was super, wij kwamen met 6 vrienden om s'anderdaags Luik Bastenaken Luik te fietsen en het ontbijt was speciaal voor ons om 5u15 klaar !!!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

prijs - pret verhouding ongunstig

- Elektriciteit viel uit in de kamer(s) rond 22:30, rond 05:00 weer hersteld. Lastig als je mobiel moet opladen (met als gevolg geen wekker) - (bad) kamer was duidelijk toe aan een renovatie. - Geluidruchtig (nog een geluk dat er geen elektriciteit was) het gesnurk van de buurman was duidelijk te horen.

parkeren in de buurt en beschikbaarheid van fietsgararage

Als je het raam op de kamer op had was er verkeerslawaai te horen

De kamers waren netjes en schoon. Het ontbijt was goed. het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Fijne stek in Luik!

Niets. De kamer was aan de kleine kant, maar dat stoorde niet. We hadden werkelijk alles wat we nodig hadden.

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de uitbaatster.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

zeer vriendelijke ontvangst van de uitbaatster.

geen opmerkingen. Zeer goede prijs/kwaliteit !!

zeer vriendelijke ontvangst van de uitbaatster. Uitgebreide uitleg betreft bezoek Luik zonder hier zelf naar te vragen. Verzorgd ontbijt. Zeer behulpzaam. Rustig hotel.

Ik wil enkel nog hier logeren als ik in Luik kom

Om iets te schrijven , een roerei bij het ontbijt

Mevr Evelyne heeft zichzelf tot doelgesteld om een opperbeste kwaliteit aan haar gasten te leveren. Zij is een uitstekende gastvrouw

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Eenvoudig, maar keurig hotel, iets buiten het centrum.

We hebben geen ontbijt genomen; ontbijt kost €11 p.p.

Heel schoon. (Kamer was niet groot, maar wel schoon en alles wat je nodig had was aanwezig). De eigenaresse is heel vriendelijk. We kregen bij aankomst een (gratis) kopje koffie aangeboden. Gratis parkeren in de straat. Centrum en station Guillemins (tentoonstelling Chinese Terracotta leger) en musea op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Welkom onthaal op een mooie locatie

Zeer welkom onthaal door de eigenaresse met koffie, goede tips voor plaatsen om te bezoeken en dingen om voor op te passen. Het onbijt was prima verzorgd met verse producten.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Fijne locatie, vrij dicht bij alles (centrum, outremere, la...

Beperkte info over activiteiten in Luik (kaart, ...).

Fijne locatie, vrij dicht bij alles (centrum, outremere, la boverie, meuse, ...). Uitgebreid ontbijt, vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Mooie schone kamer.
    • Kamer (2 Volwassenen)

Ik zag bij het boeken niet of het inclusief ontbijt was...(misschien overheen gekeken hoor) In het hotel ontbijt bij besteld. Ontbijten tussen 7 en 9 vinden wij een beetje vroeg.

Mooie schone kamer. Vriendelijke eigenaresse. Gratis parkeren in de buurt. De snoepjespot 😊 Voortreffelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Het schone kleine gastvrije Eurotel in Luik is een aanrader voor wie van eenvoudig en goed houdt!

Tophygiene, maar kapotte vloerbedekking op de trap (wel heel schoon), maar iets wat stuk is oogt zo armoedig.

Gratis parkeren voor de deur drie dagen aaneengesloten van onze auto, dat is heerlijk voor een stad. Prima ligging, bijna aan de Maas, lopend naar oude en nieuwe centrum.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Klein hotel op 10min van het centrum

Kleine en donkere kamer. Erg hard bed met bakstenen kussens. Allemaal wat gedateerd, ook het sanitair.

Grootste pluspunt van dit hotel is de bedrijsleidster. betrokken en zorgzaam, zette zelfs een deel van de weg af om een parkeerplaats voor ons te regelen. Prima ontbijtbuffet. Gratis wifi. Branschone kamer en sanitair. Je loopt naar de stand in 10min. Parkeren (als er plek is) gratis.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Zeer fijn hotel

De wasbak liep niet echt lekker door. Voor ons was voor het mooie het bed te hard maar dat is net wat je gewend bent. Het liftje Zag er idd klein uit. Maar wij zaten op de eerste verdieping en hebben hem niet gebruikt.

Wat een ontzettend leuk hotel. Het staat op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum. De eigenaresse is super aardig. Meestal krijg je te horen waar je de garage kan vinden maar zij liep gewoon mee. We kregen 2 waterflesjes voor op de kamer mee. De kamer is best groot en ook de badkamer was prima. Douche was heerlijk, je moet er alleen wel voor in bad staan. Het ontbijt is super. Veel verschillende broodjes. Naast de broodjes ook verschillende heerlijkheden als rijstevlaai (soort of) cake ed. Toen we uit hadden gechecked mochten we de auto is de garage box laten staan zodat we nog de stad in konden. En daar was een ontzettend leuk feest bezig. Volgende keer komen we zeker in dit hotel terug.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

de volgende keer toch een ander hotel kiezen

- te kleine lift - te small bed voor 2 volwassenen - ventilator staat te rammelen - één lampje boven bed werkt niet - geen frigo op de kamer - steeds een geruis in de kamer hoorbaar - douchecel - te hoog van de grond - veel te klein - deuren sluiten niet - zeer gevaarlijk om uit de cel te stappen - kraan koud water werkt niet

- ligging is dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Ideale overnachtingsplaats voor Luik.

Het bed was aan de smalle kant voor twee personen en nogal hard.

Mooie sfeervolle kamer. Flinke badkamer met groot ligbad. Uitzicht op de Maas. Lekker ontbijt. Heel aardig en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ok maar heeft een opkom

Totale indruk doet wat verlopen aan Matrassen zijn versleten je ligt in er kuil

Prima ontbijt verse jus d omrande wordt voor je geperst Een zeer kleine hotel maar heeft toch er bagage lift Licht redelijk rustig en vlak bij de rivier op loop afstand van het centrum Eventueel een garage box te hiervoor 10 euro per dag

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ontbijt was TOP !

Ontbijt was TOP !!! Naast diverse soorten brood ook veel fruit en diverse cake en taart . Kamer was erg smaakvol ingericht met bijpassende verse rozen . Dat maakte het af.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Eenvoudig hotel op redelijke afstand van het centrum met...

De houder van de douchekop was onbruikbaar, dus die moestvik zelf vasthouden. Verder was alles prima.

Eenvoudig hotel op redelijke afstand van het centrum met parkeergelegenheid in de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

We werden heel gastvrij ontvangen zowel door de eigenares...

We werden heel gastvrij ontvangen zowel door de eigenares als het personeel. De kamer was piekfijn in orde en het ontbijt overheerlijk. Het hotel ligt iets buiten het centrum van Luik maar het is een aangenaam wandelingetje langs de Maas tot daar.

Kamer prima, ontvangst super hartelijk, ontbijt toppie!

Leuk gesitueerd, niet zo ver van het centrum en tegenover een knusse haven met goede restaurant.

De bed was te zacht

heel vriendelijke eigenares en een heel mooie kamer

Prima.

Kamers zijn wat klein.

Eenvoudig hotel met een uiterst vriendelijke uitbaatster. Op korte loopafstand van het centrum en kort bij het station.

Gezellig knus, zeer vriendelijk
    • Kamer (2 Volwassenen)

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, erg schoon. En een heerlijk ontbijt, waarbij zelfs de jus d'orange vers geperst werd

Eenvoudig maar prima hotel met gastvrije beheerster.

Eenvoudig maar prima hotel met gastvrije beheerster.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Gezellig en origineel hotel op prima locatie

Leuk hotel voor goede prijs op prima locatie tussen centrum en musea

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

superverblijf voor 3 dagen Luik

lekker ontbijt, zeer service-gerichte gastvrouw, niet duur, op loopafstand van het centrum, gratis straatparkeren in directe omgeving, goed bed

Een heel aangenaam en rustig hotel

Heel vriendelijke ontvangst, heel proper en alles was aanwezig

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima hotelletje met zeer goede ligging, zeer vriendelijk onthaal.

Bed was aan de smalle kant.

Lekker ontbijt, kraaknette kamer.

Tv geen Nederlandse zenders en ook geen bbc alleen Frans ,duits

Prima lokatie

• Beoordeeld op: 16 december 2017

heel aangenaam verblijf!

Ontzettende vriendelijke ontvangst,eenvoudig hotel maar door extra details en zorg die aan alles wordt besteed voel je je er gelijk thuis!

• Kamer (2 Volwassenen)

Vriendelijke gastvrouw en mooie kamer

het ontbijt was super

wel heel hoog bad om in te stappen

het ontbijt was super

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Warme ontvangst in een aangenaam, goed gelegen hotel

De trappen

Ontvangst door één enkele dame

Uitgebreid ontbijt.

Uitgebreid ontbijt. Propere kamer

Het is een gezellig hotel, het is als een beetje thuiskomen.

Er hangt een heerlijke geur in de kamer. Het ontbijt is heerlijk en de kamer lekker gezellig.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zoal je hierboven kan zien was het allemaal prima !
    • Kamer (2 Volwassenen)

Mijn frans en hun Nederlands is maar matig !

Zoal je hierboven kan zien was het allemaal prima !!!!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De ontvangst.

Ik zou het niet weten.

De ontvangst. Een geweldige gastvrouw!!!

Een prettig hotel met het centrum van Luik op loop afstand.

Een goedkoper ontbijt.

Een fris hotel met grote ramen dus met veel licht en tussen de huizen door zicht op de Maas.

Badkamer was krap.

Ontbijt was heerlijk

Weet ik zo niet

Ontbijt was heerlijk

Luik quatorze juillet

Het eenpersoonsbed was te smal.

Ontbijt was erg goed

topgastvrouw

Alles verliep naar wens

Persoonlijke bediening door de gastvrouw die tot het uiterste gaat om haar gasten ten dienste te zijn.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

sober en prima.

sober en prima. Wel een beetje hard bed en de luchtverfrisser was vooral heel vies en aanwezig.

Lekker weekendje Luik

Kamer beetje klein. Maar goeie prijs kwaliteit verhouding.

Ontbijt was uitgebreid en vers. Personeel heel vriendelijk.Dichtbij Centrum

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Een verrassend goed hotelletje, lekker dichtbij het centrum en toch rustig

Heel vriendelijk personeel

Geheel volgens recenties

Gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

prima verblijf in luik

niets.

Erg vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtje, locatie prima.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

zeer vriendelijke uitbaatster, zeer nette kamer, zeer verzorgd ontbijt

zeer vriendelijke dame/onthaal, zeer behulpzaam, en zeer verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Zeer tevreden over dit hotel

Toeslag WiFi

Ontbijt,ontvangst

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Bed was vrij hard.

Ontbijt was prima en de kamers zeer netjes. Hele aardige eigenaresse.