Beoordelingen over C-Hotels Excelsior 3-sterren

Arthur Degreefplein 9, 8430 Middelkerke, België

#10 van de 32 hotels in Middelkerke

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Gratis parkeren is op basis van beschikbaarheid, doch er is een goedkoop alternatief vlakbij, slechts 5€/24u

Fijn hotel, ideale ligging, vriendelijk personeel en een goed uitgebreid ontbijt!

Hygiëne van de kamer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het ontbijt. Eerste dag waren we tevreden. Alleen de ruimte is wat klein. Tweede dag waren de broodjes niet vers. Ik had het gevoel dat we de overschot van de dag voordien hadden gekregen.

Hygiëne van de kamer. Vriendelijk onthaal.

Een aangenaam verblijf kort aan zee met een lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De lift was beangstig klein ,we hebben steeds de trap genomen ook al was onze kamer op de 5de verdieping (is gezonder)

De ligging is uitstekend zeker met het gratis parkeren Het ontbijt was zeer lekker en zeer uitgebreid

heel tevreden ,bedankt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

enkel de parking voor de hotelgasten was er niet dat was een min puntje

alles was in orde ,tevreden over alles enkel parking voor de hotelgasten zou mooi meegenomen zijn ;voor de rest vond ik het een tevreden en goed hotel,zal in de toekomst nog eens op bezoek of weekend verblijf komen

is voor herhaling vatbaar, bedoel een paar nachten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

voor de 2 nachten dat ik hier doorgebracht heb heb ik absoluut geen opmerkingen, een aanrader, indien ik mijn verlof hier wilde doorbrengen had ik toch graag een terras gehad met zicht op zee ,

op het ontbijt viel niets aan te merken was overvloedig en compleet, mijn kamer was perfect alleen spijtig dat ik geen zeezicht had, verder was de locatie voor mij ideaal, de kusttram op enkele meter, heel tof voor de 2

Super zoals altijd
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het is misschien wel muggenziften maar ons toilet in studio 5 was volledig zwart onder de waterlijn. Een beetje ontkalker of wat bleekwater lost dat zo op.

Het vriendelijk onthaal en de vraag of alles in orde was bij het ontbijt.

Fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het uitzicht. We zaten aan de achterkant en keken uit op een brandtrap en een muur.

Het ontbijt was goed. De kamers waren dik in orde. De ligging van het hotel was geweldig.

Aangezien het weer meeviel, zijn we niet veel binnen geweest, Het verblijf was OK
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De kamer was net, viel klein uit, net zoals de badkamer, maar dat konden we vermoeden, gelet op de foto's op booking.com

Heel vriendelijk onthaal en personeel algemeen. Heel goed, verzorgd ontbijtbuffet.

Een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Voor hotelgasten die er in de zomer verblijven zou een ijskastje op de kamer misschien wel aangewezen zijn

Zeer vriendelijk personeel ! Super ontbijt Zalig bed Praktisch gelegen

een vakantie voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Dat er geen parking voorzien is. Parkeerplaatsen genoeg in de buurt. maar jammer genoeg steeds volzet.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende ligging. Het ontbijt was top en zeer verzorgd + met uitzicht op zee, was fantastisch.

Budget hotel voor enkel nachten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Klein ontbijtruimte. Klein badkamer. Slechts 1 lift die dan nog veel lawaai maakt. Alle ruimtes zijn te klein. Het hotel is te klein om ergens een ruimte te vinden om te ontspannen.

Ligging. In de gratis parking buurt. Nette kamers.

Goede ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Badkamer zeer klein met weinig manoeuvreer ruimte. Bij betreden kamer hing onfrisse geur in (bad)kamer. Verdween na permanent raam open te zetten. Zeepreservoir in bad was en bleef leeg.

Goede ligging. Vriendelijk personeel balie. Uitstekend ontbijt. Accomodatie goed voor verblijf aan zee, waarbij je niet in het hotel maar buiten wil zijn.

Inverband met werkzaamheden vroeg weg niet ontbeten in het...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Inverband met werkzaamheden vroeg weg niet ontbeten in het hotel maar ze maakten een ontbijt pakket die we zelfs s`middags van konden eten werkelijk perfect geregeld was ook totaal geen moeite was dik inorde

Prima verblijf gehad, met goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

's Avonds en 's ochtends het gezoem van afzuigingen van hotels en restaurants in de buurt. 's Nachts was het stil.

Voortreffelijk ontbijt! Naast de standaard zaken, vers fruit en een grote keuze uit luxe broodjes. Personeel was snel en accuraat.

fijn verblijf, zoals altijd!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

lift is zooooooooooo klein, ben altijd content als ik op één van de lagere verdiepingen een kamer heb zodat ik met de trap naar boven kan.

verzorgd zoals altijd. Vriendelijk onthaal, zeer uitgebreid ontbijt met meer dan voldoende aanbod/keuze. Zalig zitten met zicht op zee! Goed bed, rustige ligging aan de achterzijde.

Vriendelijk personeel en net maar te duur voor beperkt zeezicht en minder ontbijt
    • Studio met Uitzicht op Zee

Ontbijt viel tegen. De croissants leken van de dag ervoor. Ook voor ons zicht op zee dacht ik groot schuifraam te hebben, maar in studio 2 is er een steunmuurtje die dat zeezicht gedeeltelijk wat blokt. Andere studios hadden wel een schuifraam.

Kamers waren heel proper en net.

Praktisch hotel voor max 1 overnachting
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De ruimtes, zeer kleine lift, kleine badkamer en kamer waar voor het raam de brandtrap zat, dus was echt wel donker, ook al waren de gordijnen open. We hadden totaal niet het zee gevoel als we uit ons raam keken maar eerder gevangenis. We zagen zelf de lucht niet(was het nu bewolkt of blauwe hemel ? We wisten dat we voor die prijs geen zeezicht zouden hebben maar het zicht op de binnenplaats en brandtrap was echt wel triestig. Een goede kamer om enkel te slapen.

de ligging ; vlakbij tram, aan de dijk Lekker ontbijt en zeer vriendelijke mensen Gratis parking in de buurt !

wij komen nog terug.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

enige minpunt: beetje warm 's nachts op de kamer.

Een heel proper en net hotelletje, kamers en badkamer waren onberispelijk. Ontbijt was schitterend. Personeel uitermate vriendelijk.

Goed verblijf voor enkele nachten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Zeer kleine lift, kleine kamer, kleine badkamer. Zeepdispenser in de douche is zeer onhandig, werkt slecht. Honden in de ontbijtzaal, ook al zitten ze (niet altijd)apart. Als er in de eetzaal geen plaats meer is ben je verplicht tussen de honden te zitten.

zeer vriendelijk en gedienstig personeel, prima ontbijt. Flesje water op de kamer.

Zeer tevreden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Alles was perfect in orde ontbijt kamer vriendelijke ontvangst zeker aan te raden voor week end of midweek verblijf. een nadeel geen fietsstalling .goede ligging tussen Nieuwpoort en Oostende.

Top ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Goede locatie aan de zeedijk van Middelkerke met gratis parkeergelegenheid op het plein en in de buurt. Het ontbijt was heel uitgebreid en een aangename verrassing 's ochtends.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

OK
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het kan druk zijn tijdens het ontbijt. Wij zaten aan de achterkant van het hotel waardoor we een uitzicht hadden op een ander gebouw. Dat was een minpunt. Er was ook 's nachts een vervelend lawaai van een draaiende pomp van werken in de buurt (vermoedelijk is dit tijdelijk :-)).

Het ontbijt is echt een troef! Heel veel keuze en alles is vers! Super!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Top 3 daagse!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Dat er jammer genoeg geen bistro was in het hotel dat zou wel handig zijn een broodje of een spaghetti.

Het super de luxe ontbijt!!! +++++ VOOR IEDER ZEKER WAT WILS!

het ontbijt was zeer uitgebreid, de kamers waren zeer proper...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

jammer dat er geen bar aan is voor iets te nuttigen

het ontbijt was zeer uitgebreid, de kamers waren zeer proper en lekker warm bij aankomst de douche was zeer goed gekuist . zeer behulpzaam en vriendelijk personeel .zeer goede prijs kwaliteit . zeker een aanrader bij verblijf in Middelkerke .

excellent voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Aan de Belgische kust zijn de meeste hotelkamers vrij klein. De kamers in dit hotel zijn daarop geen uitzondering. Ook is er maar één lift en is -bij volle bezetting- de ontbijtruimte mogelijk wat klein.

Zeer vriendelijk onthaal. Uitstekend ontbijt met vers fruit, croissants enz., niets ontbreekt. Ligging op de zeedijk. Kraaknet. Moderne kamers met goed bed, kleerkast, safe, schrijftafel met twee stoelen, badkamer (douche) met voorzieningen, goed wifi-signaal enz...alles perfect.

Voor één nachtje, prijs kwaliteit helemaal in orde! Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Uitzicht was pal op achterkant ander gebouw.

Ontbijt was uitgebreid, netjes en lekker. Op eigen vraag, half uurtje vroeger kunnen ontbijten! Super! Kamers waren basic, maar netjes, mooi en goed. Personeel héél vriendelijk en behulpzaam. Kortbij parkeren was zéér makkelijk.

heerlijk genieten en ontspannen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

raam van kamer 41 gaat heel moeilijk open.

Heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt met zicht op zee! Kamer aan straatzijde klein maar comfortabel. Goed bed. Wel wat geluidsoverlast van passerende trams.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

heel goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

minibar met drankjes zou wel leuk zijn op de kamer.

De kamers zijn ruim genoeg en proper. Zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Ook aangenaam in de loungeruimt als je met een hondje gaat.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zeer vriendelijk, goed ontbijt en nette kamer. Top voor een kort verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Geen echte negatieve punten. Goed hotel voor een verlengd weekend.

Zeer nette kamer. Zeer goed ontbijt met ruime keuze. Zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer met zicht op de straat. Er zijn ook kamers die uitkijken tegen een muur, deze zijn niet echt aan te bevelen. ( donkere indruk )

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Geen klachten! Vriendelijk personeel, Super ontbijt, propere kamer, gratis parkeren en wifi, wat kan er dan tegenvallen?

Heel vriendelijk en gastvrij onthaal! Zeer behulpzame man aan de balie! Was verkouden een kreeg de volgende ochtend meteen vers schijfje citroen om in de thee te doen.. is misschien "klein detail" maar laat je wel goed voelen.

• Grote Familiekamer

De grote familiekamer was top, enkel tijdens de koude nacht moeilijk te verwarmen. Dit wss omdat ze aan de straatkant gelegen is, met grote venster en oude beglazing.

Zeer goed ontbijt, propere en ruime kamers met prima bedden en mooie badkamer. Zeer mooie ligging net aan de dijk!

Hier kom ik zeker nog terug.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Dat er honden waren in de ontbijtzaal .

De bijzonder vriendelijke personeelsleden . De netheid van kamer en badkamer. De netheid in het ontbijt gedeelte .

Uitgebreid ontbijtbuffet
    • Studio met Uitzicht op Zee

Vanuit studio geen rechtreekse toegang tot hotel zodat voor het ontbijt we telkens buiten moesten. Geen mogelijkheid tot verluchting slaapkamer in studio

Uitgebreid ontbijtbuffet

Wij komen graag naar Middelkerke.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Wij komen graag naar Middelkerke. Dicht bij Oostende maar zonder de drukte. Hier kan je lekker eten, shoppen en rustig wandelen. Altijd wel iets te beleven.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Zeker en vast aan te raden en vlak aan het strand
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer was wel wat klein. Maar deze was goed proper en heel comfortabel

Het uitgebreide lekkere ontbijt is zeker aan te bevelen. Heel veel keuze en alles vers en niets te kort.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ontbijt was heerlijk en voldoende.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer was iets minder. Teveel aanslag op de venster s'nachts waardoor de vensterbank s'morgens vol water stond.

Ontbijt was heerlijk en voldoende.

Super - we gaan zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Lift is nogal krap. En de badkamer van de kamer waar wij gelogeerd waren is tiptop in orde en proper maar iets te klein om met z'n twee tegelijk erin te staan. Eentje onder de douche en eentje aan de lavabo lukt prima echter :-)

Heerlijk ontbijt met zicht op zee, meer waard dan in sommige andere hotels waar je meer betaalt! Zeer vriendelijk onthaal ook, heel gedienstig... Niks op aan te merken. Prima. Vlakbij de dijk en bij een tramhalte.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Vriendelijk onthaal en personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De koffie, wij hebben deze laten staan en thee genomen

Het ontbijt was goed, spek moet harder gebakken zijn, er was een waterachtige bodem. De eieren waren goed gebakken waar er was ook een waterachtige bodem. Ziet er niet smakelijk uit. Koffie kan beter. Verder was alles top Onthaal was super !!!

Heel ontspannend verblijf met vriendelijke bediening en heerlijk ontbijt
    • Studio met Uitzicht op Zee

Tweepersoonsbed met 1 matras (wij hadden voorkeur voor 2 eenpersoonsbedden opgegeven); verluchting in kamer niet optimaal (studio heeft enkel een schuifdeur naar de dijk, kan je dus niet open laten staan en er was geen gewoon raam)

Heerlijk ontbijt; kamer proper en heel ruim (wij boekten een studio); personeel heel vriendelijk; zeezicht, ligging direct aan de dijk

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Heel goed
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het ontbijt was heerlijk, een klein minpuntje, iemand die een dieet volgt of geen brood of suiker mag eten, is de keuze zeer beperkt Fruit was er te verkrijgen, op zijn geheel , maar er waren geen scherpe messen om het aan te snijden, waardoor dit een gesnoei was. Fruitsla was er één dag te verkrijgen maar ook klaargemaakt met suiker, geen natuur alsook fruitsap was geen vers maar automaat waar dan wel veel suikers aan toegevoegd zijn

ruim aanbod en vriendelijk personeel

super weekend gehad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Alles was in orde, behalve geen verwarming in de badkamer, was frisjes....

ontbijt in orde kamer in orde ligging hotel in orde personeel vriendelijk gratis parking in orde

prima weekendje door een aangenaam verblijf in dit hotel !

ontbijt en kamers was prima hygiene perfect en personeel heel behulpzaam en vriendelijk dit is voor ons zeker voor herhaling vatbaar omdat wij graag aan de kust vertoeven tijdens weekends in rustige periode .

Uitgebreid lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Kleine frigo op de kamer is altijd handig. Moet daarom geen mini-bar zijn, gewoon om iets te kunnen koelen.

Uitgebreid lekker ontbijt. Kleine maar comfortabele kamers incl badkamer

Vriendelijk en gastvrij

We hadden weinig daglicht op de kamer en geen uitzicht (keken uit op een muur dichtbij het raam). Voor de rest keurig.

Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij, complimenten aan hen (ook de “buitenlandse mevrouw die bij het ontbijt hielp was top). Heel lekker ontbijt. Wij hadden een kleine familiekamer met slaapbank. Kamer was prima, fijne bedden en handig dat er een magnetron en klein ijskastje aanwezig is. Een kleine waterkoker zou fijn zijn om thee te kunnen maken (maar dat is maar een kleinigheid). Wel Senseo apparaat aanwezig.

goed met uitzondering van ontbijt

charcuterie, broodjes, koffiekoeken

charcuterie bij ontbijt was uitgeleefd, hesp had rare kleur, idem salami. Koffiekoeken goed, sandwiches, pistolets oud en droog, van daags voordien, niet vers. rest goed

geslaagde verbijf

niks !

Het ontbijt was enorm uitgebreid, de kamers waren tip top in orde ! Personeel héél héél vriendelijk. Indien ik mag scoren dan geef ik een 11/10. Super ! Bedankt, voor de vriendelijkheid en netheid van het hotel.....doe zo verder. Groetjes, Fam.Grisez.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Studio met Uitzicht op Zee

Wij hadden een studio met zeezicht geboekt, met keuken, airco ...deze zijn allemaal op gelijkvloers. Daar kun je geen raam openen. Andere kamer gevraagd met balkon en straatzijde (zijdelinks zeezicht). Kamer was kleiner, geen airco, geen keukentje maar wel ok. Beter om te slapen. De familiale appartementen zijn ook allemaal op de gelijkvloers.

Ontbijt is prima, warm/koud. Er zijn 4 sterrenhotels waar het veel minder is. Prima matrassen. Inloop douche. Geen lawaai. Kamer wordt dagelijks zeer goed gekuist.

OK maar niet voor meerdere dagen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kleine kamer en piepkleine badkamer, gelukkig maar voor 1 nacht. Ontbijt was ok maar niet altijd aangevuld.

Parking is gratis aan het hotel op openbare plaatsen vlakbij de dijk.

Heel lekker ontbijt , groot aanbod van brood , broodjes ,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Heel lekker ontbijt , groot aanbod van brood , broodjes , beleg . De kamers zijn heel proper en hebben goede bedden . Het onthaal was ook heel hartelijk .

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed ontbijt en propere kamer maar veel lawaai!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Er was nogal veel lawaai op de gang en geklop van deuren dat echt storend was op de kamer!!!😯.

Ontbijt was goed kamer niet slecht maar wel donker op de kamer.

Vriendelijke ontvangst, héérlijk ontbijt en perfect gelegen nabij het strand en winkelstraat.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

misschien een kleine frigo op de kamer om een flesje water koel te houden zou een meerwaarde geweest zijn.

Het flesje water op de kamer als ontvangst konden we appreciëren. Het ontbijt was uitgebreid, verzorgd, bediening vriendelijk, beleefd, behulpzaam en hoffelijk. De kamer was voor 2 ruim genoeg, kwalitatief bed en het afwezige zicht op zee hebben wij niet gemist. Onze bagage kon zonder probleem in bewaring gehouden worden na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het lekker ontbijt. Heel vriendelijk onthaal. Personeel was heel behulpzaam. Ligging is zeer goed, vlak aan een tramhalte en je bent direct op de zeedijk.

Lekker ontbijtje, vriendelijk personeel, schone kamers en goede ligging hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Enige minpunt voor ons : honden worden toegelaten in de eetzaal.

Super verzorgd ontbijtje dat geregeld wordt aangevuld door zeer vriendelijk personeel : mooi uitzicht op de zee ! De kusttramhalte ligt vlakbij het hotel. Voldoende gratis parkeergelegenheid in de buurt. Elke dag gratis fles water op de kamer - wij hadden 'do not disturb'-bordje gehangen en vonden die dag bij aankomst 's avonds toch nog schone handdoeken proper in een plastieken zak voor de kamerdeur - goede service ! Klein probleem werd onmiddellijk verholpen door de receptionist. Absoluut zeer vriendelijk personeel met een warm hart voor de hotelgasten.

We hebben genoten van ons verblijf in excelsior !
    • Studio met Uitzicht op Zee

Wij hadden een studio ,het viel een beetje tegen dat je direct bij binnenkomen in de slaapkamer kwam .

Het ontbijt is lekker ,uitgebreid en verzorgt . Propere kamers ,vriendelijk personeel .

Zeker aan te raden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

's nachts veel lawaai op de gang + alarm wat meerdere keren afging tijdens ons verblijf.

Vriendelijk personeel, goed voorzien en vooral lekker ontbijt, gratis wifi,...

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

het was best wel ok
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

de badkamer was we heel erg klein. een ijskast op de kamer zou toch wel moeten zodat je tussendoor iets fris kan drinken je word eigenlijk verplicht om altijd op cafe of restaurant te gaan en met kinderen is het dan wel prijzig

het ontbijt was super veel keuze we kwamen niks te kort zalige kussens

Over het algemeen zeer tevreden.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De douchekraan werkte bijna niet. Na een opmerking hieraan werd eraan gewerkt maar meer dan wat aanvaardbare straaltjes zijn er niet uitgekomen.

De man aan het onthaal was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes (laminaatvloer: hygiënisch!) Lekker ontbijt. Super dat de ontbijtzaal zicht op de dijk/zee biedt.

Zalig verblijf en hotel zeer goed gelegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De matras van het bed viel ons tegen. Naar onze smaak te zacht.

De kamer voldeed volledig aan onze eisen. De badkamer was klein maar alle comfort was aanwezig Het ontbijt was uitstekend en prijs-kwaliteit was zeker uitstekend.

Geslaagd verblijf met formidabele kamer en enorm uitgebreid ontbijt.
    • Grote Familiekamer

De tram passeert en kan vervelend zijn.

Familiekamer 15 was super. Je komt binnen in slaapruimte, 2 persoonsbed met tv, dan heb je een deur met gang naar leefruimte met zetel die ook bed kan worden voor 2 kinderen en nog een tv. In de gang toegang naar grote badkamer met super grote inloopdouche met regenkop. Leefruimte bevat ook frigo en lavabo, veel kasten met borden en glazen. Gratis kluis te beschikking.

Uitgebreid ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Honden waren toegelaten in de ontbijtruimte, veel lawaai na 23u en voor 6u 's morgens door tafels en stoelen die heen en weer werden geschoven

Uitgebreid ontbijt

Ligging !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Uitzicht op het binnenplein. Dit gaf niet zo een mooi uitzicht. Volgende keer zou ik straatzicht kiezen

Ligging ! Mooie verzorgde kamers met zeer aangename en vriendelijke poetsvrouwen

wij komen terug !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

het ontbijt was subliem, nog niet meegemaakt, alles was er, alles !!! matras ok, rugpatient, dus zeker ok, als mijn man goed slaapt dat is een wonder, dus dik ok, verduistering = uitslapen, subliem, en info over honden gevraagd, super beantwoord , onze viervoeters maken binnenkort ook kennis met het hotel, uitzicht binnenkoer is inderdaad weinig, ma ja, de prijs daalt dan ook, zeezicht, betaal je meer, is je eigen keuze, dit adres is terug een adresje bij, een plek om tot rust te komen, even de zorgen aan de kant, super!!! aan de zee, perfect, ligging perfect

Leuke reiservaring!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Vrij beperkte lift-capaciteit (max 2 à 3 mensen om het comfortabel te houden), waardoor je soms wel langer moet wachten als deze reeds in gebruik is door andere personen...

Zeer aangenaam verblijf! Kamer was ideaal voor iemand die alleen reist! Het ontbijt is enorm verzorgd en uitgebreid, alles wat je kan wensen is aanwezig!

Aangenaam hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer was veel te klein voor een gezin met 1 baby. Babybed en kinderwagen in de kamer en je kon niet meer rond het bed. Net groot genoeg voor met 2. Een familiekamer zou aangenamer zijn geweest.

Supergoed ontbijt, zeer vriendelijk personeel, zeer gunstige ligging en heel proper zowel de kamers als de rest van het hotel.

heel tevreden en geruststellend .
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

het zicht in kamer 23 naar buiten is ook niet om naar huis te schrijven . ietwat hardere kussens mag ook wel . gelukkig waren wij gelegen op het tweede verdiep want anders is het met de lift soms heeeel lang wachten , ik mag mij niet te vermoeien gezien bij mij een nieuwe hartklep is geplaatst . doch O K .

heel mooie kamer , spijtig van een ietwat krappe badkamer waar ook weinig kan geborgen of gelegd worden . zeer goed ontbijt wat aan iedereen aan te bevelen is , wie daar niet genoeg heeft of over kritiek uitbrengt hoeft dan nergens te gaan en thuis te blijven , wat eten zij dan thuis ? ? ? ?

Goede accomodatie voor overnachting
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Prijs/kwaliteit!!!!standaardkamer was zeker ok,maar veel te duur!!! Voor deze prijs huur je in het hoogseizoen een kamer met uitzicht op zee en balkon! Ontbijtnuffet was uitgebreid en in orde!

Goede accomodatie voor overnachting

3dagen aan de kust was voor ons genoeg, als het warmer was dan mocht dat een heel week zijn.

er viel niets tegen, alleen het weer was buiten aan de sobere kant, regen is nu eenmaal niet zo leuk als je aan de kust bent.

de lekkere koffie, het zicht op zee bij de studio, de nabijheid van de tram goede locatie, een aanrader voor gezinnen met kinderen om zo een hotel te boeken.

A++++
    • Studio met Uitzicht op Zee

Wat mij het minst beviel? ... De vuilnisbakken zijn echt veel te klein. Maar dat is nu niet echt erg.

Het hotel is super gelegen, direct aan 't strand en promenade. Venster en deuren sluiten goed af, heb heel goed geslapen. Geen lawaai te horen van 't strand. Ontbijt was uitstekend en meer dan genoeg keuze. Het personeel was heel vriendelijk.

Goed hotel voor kort verblijf of late boekers
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Geen koeling op de kamer waardoor wij, door het warme weer, het raam op de kamer moesten openzetten. Aangezien het raam niet voorzien was van een muggenraam, kampten we 's nachts met enkele muggen. Aangezien onze kamer aan de straatzijde was, niet ver van een tramhalte, hoorden we elke tram die aan de halte stopte. De geluidsisolatie tussen de kamers onderling is wat aan de mindere kant. Je hoort dus goed wat de hotelgasten boven of naast je kamer doen of als zij luid praten. De ouderdom van het gebouw speelt hier ongetwijfeld een rol in. De badkamer is juist groot genoeg voor 1 persoon (tenzij de andere zich op dat moment aan het douchen is). De inloopdouche is mooi, maar heeft een praktisch probleem. De opvangbak voor het water is aan de kleine kant waardoor een deel van het water buiten het douchegedeelte valt. Enige opkuis van de badkamer na het douchen is hierdoor onvermijdelijk.

Het hotel ligt vlakbij de Zeedijk en biedt een mooi uitzicht op het strand, zelfs als men aan de straatzijde ligt. Het hotelpersoneel is vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt is gevarieerd en vers. De kamers zijn verzorgd en groot genoeg. De badkamer oogt modern en is voorzien van een inloopdouche, lavabo en toilet. De nabije tramhalte zorgt voor een makkelijke verbinding naar de andere kustgemeenten. Er is genoeg parking in de buurt, maar de meesten zijn betalend. Indien men gebruik wilt maken van de gratis parking, dient men op tijd te arriveren. Wij waren omstreeks 10:00 uur a 10:15 uur in Middelkerke en de dichtstbijzijnde gratis parking was reeds volzet. Wij hebben ons uiteindelijk geparkeerd nabij centrum 'De Branding' in de ondergrondse parkeergarage. 2 dagen parkeren kostte ons 12 euro. Voor de geïnteresseerden in restanten van de oorlog is domein Raversyde een aanrader. Dit ligt op een wandelafstand van 30 minuten van het hotel. Voor prijs/kwaliteit zit men bij dit hotel zeker niet slecht.

Een aanrader mits de juiste kamer

-Uitzicht op een muur -Geen koelkast op de kamer -Geen bar in het hotel -Voor ons te zachte matrassen en kussens

-Een mooie gerenoveerde kamer -Zeer goede ligging -Uitgebreid, vers en gevarieerd ontbijtbuffet -Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel

flauwe verlichting in kamers.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

hadden een kamer gevraagd met gemakkelijke toegang voor mijn echtgenoot met parkingson die zich met een rollator moet verplaatsen. de toegang was inderdaad tegen de lift ,dus gemakkelijk , in tegenstelling tot de veel te kleine kamer nr 14 ,met een afschuwelijk uitzicht,waar we (zondereen tule gordijn )voortdurend op moesten kijken,we konden ons nergens ook niet in de badkamer fatsoenlijk bewegen,hebben direct andere kamer gevraagd,maar er was er geen beschikbaar ???we waren dus zeker niet tevreden ...

eetzaal plus ontbijt waren dik in orde !

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prijs kwaliteit waar voor je geld
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het ontbijt was prima, maar mocht wat uitgebreider.

Mooie ligging, vlak op de dijk. Openbare parking (gratis) voor de deur. Voldoende accommodaties in de omgeving (fietsverhuur, winkels, restaurants). Nieuwpoort en Oostende op 10km afstand. Tram stopt voor het hotel. Prima hotel voor een goede prijs.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Overheerlijk ontbijt ALLES WAS ER TE KRIJGEN
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Als er mogelijkheid moest zijn om 's morgens koffie op de kamer te maken, en frigo op de kamer moest zijn is de kamer AF

Overheerlijk ontbijt ALLES WAS ER TE KRIJGEN

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Aangenaam verblijf vlak bij de zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Spijtig dat er geen airconditioning op de kamer was. Bij het ontbijt mochten de broodjes iets krokanter zijn.

De kamer was gezellig en modern ingericht. We hebben heerlijk geslapen. Het hotel ligt vlak bij de zee en de tramhalte is voor de deur.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Lekker zeebriesje en schitterend avondzonnetje na stevige werkdag!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Als ik dan toch iets moet zeggen, zou ik de beperkte ruimte in de badkamer hier kunnen in opnemen. Mocht iets meer afstand zijn tussen lavabo en toilet, kan mij inbeelden bij oudere personen en meer corpulente mensen dat dit een probleem kan geven.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles was dik in orde en vers, enkel de eerste ochtend 's maandags leken de broodjes niet 100% vers en waren lichtjes uitgedroogd. Maar voor de rest niets op aan te merken, integendeel een echte aanrader. De locatie vlak op de dijk met zicht op zee tijdens ontbijt is uiteraard ook een grote meerwaarde.