Beoordelingen over Hotel Fauwater 3-sterren

Lichtaartsebaan 52, 2460 Kasterlee, België

#2 van de 3 hotels in Kasterlee

geweldig !
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

sfeer , muziek , proper terras !

het ontbijt was voldoende , maar er waren geen croissants of koffiekoeken , zeer vriendelijke uitbaters , prijs -kwaliteit is top !

Mooie locatie om nog eens terug te komen.

Geen airco op de kamer wel een waaiertje maar dat was niet voldoende met temperaturen buiten van rond de 30 graden

Lekker rustige locatie buiten de stad met vriendelijk personeel

Tegenvaller!

Hotel is een soort “Polen-kamp” geworden. Verlopen, donker en slecht onderhouden. Matig ontbijt, veel te weinig personeel. Weinig service.

Vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Toppie !!!!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het ontbijt viel niet echt tegen, er was brood, broodjes, toast, etc. Maar beleg was was iets minder keus, maar toch nog wel worst, kaas en zoet. Wel gekookte eieren, maar bijvoorbeeld weer geen omelet. Er waren 2 soorten worst, voor mij persoonlijk zeg ik genoeg, maar er zijn altijd wel mensen die meer verwachten

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Hele mooie kamers , comfortabele bedden. Pooltafel ( gratis ) grote trampoline , heel veel buiten ruimte met gezellige picknicktafels . Wanneer je een vraag stelt is niets teveel.

Ok
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Beetje oud hotel maar ideaal om gewoon eens te slapen. Niet om lang te verblijven.

Heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Heel gastvrij en behulpzaam.

De bedden waren geweldig!
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Er kwam een giga putlucht van buiten. Er werd uitgelegd dat dit komt door de zuiveringsinstallatie

De bedden waren geweldig! Van die electrisch verstelbare.

Je hoorde alles van de kamer ernaast+ zaterdagochtend was de...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Je hoorde alles van de kamer ernaast+ zaterdagochtend was de oven stuk kon er geen pistolet afgebakken worden ipv naar een plaatselijke bakker te gaan. Dan zonder eten moeten vertrekken & een stuk vers fruit ontbrak ook!!!!

Oke voor een dagje of weekend om dingen te gaan bezichtingen
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Miste fruit en joghurt bij het ontbijt . Zwembad aanwezig stond op hun website en dat was er niet meer ( kindjes teleurgesteld met dit warme weer ) . Ook is dit misleidend , zwembad trekt mensen aan . Badkamer had een schimmelgeur . Te kleine parking voor alle auto's .

Ontbijt dat er was was wel lekker . Wel zeer vriendelijke mensen en proper en veel handdoeken aanwezig . Gemakkelijk te vinden en te betalen .

Goede ligging vriendelijk personeel
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Op hun site stond er zwembad in renovatie (info van 2017)maar bij aa komst ,as er gewoon geen zwembad meer terwijl ze wèl vermeld hadden in datzelfde bericht dat het bij het volgende seizoen ( nu dus)wel af zou zijn spijtig want een verfrissing savonds zou top geweest zijn....er mag ook gezegd worden dat ze ons ter compensatie wel korting gegeven hebben op het eten en drank(eindfactuur) we waren daar wel met 20 man.....

Super mooie locatie met voor ons een hele grote kamer!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

geen goesting in muggeziften het was super!

Super mooie locatie met voor ons een hele grote kamer! Lekker ontbijt alleen beetje beperkt maar wel lekker! ook mocht er frigo voor onze eigendrank voor devolgende dag gebruikt worden en werden onze koelblokken in de vriezer gestoken! Een AANRADER!

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit. Mooie locatie tussen Kasterlee en Lichtaart, heerlijk vertrekpunt voor wandelingen en fietstochten door de prachtige Kempen. Familiaal, gezellig, spontaan.

Volop parkeergelegenheid.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het ontbijt: geen koffieautomaat (koffie moest gebracht worden), niks van groente of fruit. Yoghurt moest gevraagd worden. De populaire bruine broodjes werden niet aangevuld. Geen gebakken eitje of een stukje spek. Op de kamer bleven de leeslampen een beetje licht geven 's nachts waardoor er licht scheen op de hoofdkussens, niet bevorderlijk voor de slaap. De douchekop kon niet vast gezet worden en gaf afwisselend warm en koud water. Dikke zware dekbedden, te warm voor de tijd van het jaar.

Volop parkeergelegenheid. Kamer aan de boskant, op zich stille kamer. Gang was wel gehorig. Bosrijke omgeving. Vriendelijk personeel. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het was spijtig dat onze kamer zich bevond vlak boven het rookpaviljoen waardoor veel rooklucht de kamer binnenkwam.

Vooral de rust, de openheid, eerlijkheid en behulpzaamheid van het personeel bevielen ons enorm. De onverwacht comfortabel electrisch verstelbare bedden waren een bonus!

Vriendelijk personeel;

Kamer op gelijkvloers en hoofdeinde bed richting deur. Er was een zeer slechte geluidsisolatie waardoor het leek alsof iedereen langs mijn hoofd passeerde. 's Ochtends dus al vroeg wakker geworden door vele lawaai op de gang.

Vriendelijk personeel; ontbijt in orde, geen overdreven grote keuze.

prijs kwaliteit zeker aanrader!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Bij het oprijden eerst zicht op een niet onderhouden tennisterrein, veel poolse wagens op de parking. Het heeft wat een verloederde indruk met de oude chalets in het bos, maar eens in het hotel alles pico-bello en alle mensen zijn heel vriendelijk.

Heel vriendelijk personeel. Alles wat nodig is is aanwezig, een goede prijskwaliteitsverhouding. Ook om iets te eten s'avonds was het in orde en zeer vriendelijk en behulpzaam ook voor de kinderen! Met dank!

In een prachtige omgeving en met zeer vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De kamer was warm en er was maar een klein raam in de kamer, dus niet veel natuurlijk licht.

In een prachtige omgeving en met zeer vriendelijk personeel. Ook fijn voor kinderen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Niet goed.

Mijn kamer was niet gekuist. Ik kwam toe en het donsdeken lag overhoop, er was duidelijk geslapen in dat bed. Op een overtrek zag ik een druppel bloed. In de badkamer lagen alle handdoeken op de grond op elkaar gesmeten. Ook hier zag ik bloed. Ik had geen energie meer om dit te melden, ik voelde me echt ziek. Heb nu 2 weken de griep gehad. Vandaar dat ik dit niet gemeld heb ter plaatse. Er lag ook nog een ticketje van de betaling van de vorige overnachting. Heel jammer. Ik heb waarschijnlijk een verkeerde kamer gekregen, jammer dat zoiets gebeurt.

wij hebben genoten
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

ontbijt ok (prijs/kwaliteit) , vriendelijke ontvangst , zeer propere kamers , ruime kamers ook met inloopdouche ( wij hadden familiekamer geboekt , een aanrader !)

Prima, maar waarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het rolluik was stuk, het kon niet omhoog, waardoor de kamer niet kon ventileren. Daardoor werd het vochtig en benauwd, zeker na een douche en een nacht slapen. Niet prettig. Hoorde later dat een ander stel weer een rolluik had dat niet omláág kon.

De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Eenvoudig goed hotel in prachtige omgeving

Kamer beetje rudimentair, matras beetje aan dunne en goedkope kant

Vriencelijk personeel. Eenvoudig restaurant met kleine menukaart maar eten was lekker.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

voor ons was het enkel overnachten met ontbijt na een feestje, we verblijven regelmatig op hotel en

wij hadden enkel 1 nacht geboekt, en daar was niets op aan te merken...

de kamers waren meer dan de prijs laat vermoeden, het ontbijt voldeed ruimschoots aan onze wensen en het personeel was super vriendelijk....wat kan een mens nog meer verlangen ?

Aangenaam

Misschien voor in België ook de commerciele zenders op tv????

De rust en het verblijf volgns onze behoeften (rustig kamertje met het nodige comfort voor overnachting) en aangenaam ontbijt!

Prijs en kwaliteit erg waardig
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Erg vriendelijke en gedienstige uitbaters. Heel wat service inbegrepen, binnen het redelijke. Kamer in orde en alles aanwezig. Goed ontbijt. Indien nogmaals in Kasterlee vertoeven, boeken wij zeker opnieuw dit hotel.

Deze tweede maal in dit hotel (eerste in 2016) zet aan om hier zeker terug te keren.

Er zijn absoluut geen tegenslagen te melden. Alles voldeed ruimschoots aan de verwachtingen.

De kamers waren prima in orde, zeer netjes en zeer rustig. De bedden waren van uitstekende kwaliteit en daardoor zeer comfortabel. Het ontbijtbuffet bood een ruime keuze aan spijs en drank, voor elk wat wils. De pooltable in de recreatieruimte was een prettige aanvulling.

Gezellig hotel, maar iets te duur

We kwamen wat later aan, en het restaurant was niet open omdat de kok met vakantie was. Dit had men op voorhand kunnen laten weten. Dus moesten we nog terug weg van het hotel een restaurant gaan zoeken. Het ontbijt was wel heel beperkt, enkel brood en broodjes. Geen gebaken eitjes of spek, dit hadden we echt wel verwacht. Een croisantje had minstens wel gemogen, toch op een zondagmorgen. 72 euro is wel iets te duur voor deze accommodatie. De isolatie kon wat beter, alles wat op de gange gebeurd hoor je perfect in de kamers.

Ontzettend vriendelijk onthaal! Kleine maar zeer nette kamers, mooi gerenoveerd. Heel vriendelijke bediening bij het ontbijt.

Wat bij blijft is de bijzondere sfeer. Heel Belgisch. De warmte en hartelijkheid van de familie.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De bedden waren heerlijk! Het extra bed was niet zo lekker als de twee hoofd bedden. Niet erg voor jonge kinderen maar voor onze zoon van 14 die groot is een beetje te mager. Ik zou de wens hebben dat alle bedden van goede kwaliteit zijn!

De eigenaren van het hotel. Super gastvrij, lief en vriendelijk. Voelt als een warm welkom vol vertrouwen! Een echt familiebedrijf waarbij de familie een hele fijne sfeer om zich heen heeft. Super!

Een aanrader!

Geen negatieve opmerkingen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel / Nette en ruime kamer / Ruime ontbijtmogelijkheid ( uurregeling) / Heerlijk ontbijt / Ruime parkeermogelijkheid / Rustig gelegen - natuurgebied/ Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Rustige sfeer;

Ontbijt wat sober.

Rustige sfeer; Privacy: personeel niet elke dag op de kamer, niet teveel inmenging, geen geobserveer; Hele dag door gratis koffie. Faciliteiten van bar en restaurant.

Kom graag nog bij jullie terug als ik in de buurt ben voor mijn werk.

Geluid op de gang vroeg in de ochtend van andere gasten. Was gelukkig maar hel kort

Vriendelijk personeel, eenvoudige schone kamer mee prima bed!!!! Leuke gezellige bar in mooie groene omgeving. Dit alles met stevig ontbijt voor een vriendenprijsje

prijs-kwaliteit meer dan correct, goede kwaliteit van de bedden

tegenvallen is een te groot woord maar ik vond de kleurencombinaties niet zo geslaagd

de goede kwaliteit van de bedden, de vriendelijkheid van de nederlandse jongen aan de receptie

Een rustgevend aangenaam hotel uitstekend voor natuurliefhebbers en ook dicht bij bobbejaanland.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De vloerbekleding in onze kamer was tapijt, dus niet zo hygiënisch vind ik, jammer.

Ontbijt was verzorgd, de kamers waren ook verzorgd . De gratis koffie,spuit en plat water 24 op 24 uur was wel iets dat je niet gauw vind maar daar wel , dus dat beviel ons zeer!

Mooie locatie en ideaal voor wandelingen in de buurt

Ontbijt was voldoende, maar beetje pover, buiten de pistolets mocht er ook wel een croissant of chocolade broodje worden aangeboden. Ik persoonlijk miste ook een roerei met wat spek.

Ligging Vriendelijkheid bij ontvangst en vertrek Ruime kamers Degelijk sanitair

Zeer vriendelijk personeel

De omgeving rondom het hotel, huisjes en accomodatie er rond is een beetje vergane glorie. Alles er rond kan een stevige opfrisbeurt gebruiken.

Zeer vriendelijk personeel

Basic hotel met vriendelijke ontvangst
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het lijkt allemaal wat gedateerd, maar laat je zeker hierdoor niet afschrikken!

Prijs/kwaliteitsverhouding voor dit basic hotel. Met 8 personen hebben we overnacht in 2 vierpersoonskamer voor 192 EUR: 24 EUR/persoon, inclusief ontbijt! Zeer vriendelijke ontvangst van zeer behulpzame man. Nachtelijke shuttleservice mogelijk tegen zeer voordelige prijs. Zeer interessant als je bv. zoals wij boekten om te overnachten na een trouwfeest in de buurt.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Leuk verblijf in basic accomodatie met goed ontbijt.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ruime basic kamer. Pooltafel, pingpongtafel,... alles in een ongedwongen sfeer. Leuk restaurant met lekker eten. De huisgemaakte beefburger is een aanrader. Ontbijtbuffet volledig in orde. Ideale uitvalsbasis voor een bezoekje aan Bobbejaanland. Perfecte wifi.

Goeie prijs/kwaliteitverhouding
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het eten in het restaurant was niet zo lekker (volgens de volwassenen, de kinderen vonden hun spaghetti superlekker :-)), bediening was ietsje aan de trage kant. Badkamer moeilijk te verluchten.

Ontbijt was zeker ok. Leuk dat er een springkasteel was. De prijs was zeker ok! Veel parkeergelegenheid. Doel van vakantie was een bezoek aan Bobbejaanland, hiervoor was het hotel prima gelegen!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Alles viel goed mee.

De ontvangst was super, heel vriendelijke mensen, bedden zeer goed. Het ontbijt was lekker, er ontbrak vers fruit maar na het bevragen bij de uitbaatster mocht je er gewoon achter vragen ze gingen een bordje bij het ontbijt zetten waarop het duidelijk was. Prima

Leuk en voor herhaling vatbaar.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

er kon beter gepoetst zijn er er waren nog spinnenwebben aanwezig op de kamer.

na een verkwikkende douche nog wat ge-relaxt op het leuke terras alvorens van een goede nachtrust te genieten, een stevig ontbijt na het ontwaken was ons deel. Voor herhaling vatbaar.

Prima verblijf gehad
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Er staken nog wat ijzeren pijpen uit die mijn inziens weggewerkt zouden moeten worden, maar zat niet in de weg voor ons.

Dat het niet steriel wit was, maar gezellig kleurig. Ook kleurige badlakens. Er was voor mijn tienerzonen een pooltafel en tafeltennis. WiFi was prima.

Ons verblijf voor twee nachten was goed.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Voor een langer verblijf zou de kamer wat groter mogen zijn.

Heel vriendelijk personeel, ontbijt was goed , de kamer was netjes ,de prijs kwaliteit goed.

Heel vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk personeel. We hadden een trouwfeest in de buirt, we konden hiervoor gebruik maken van de shuttle service, ook 's nachts zijn ze ons komen ophalen. Super service! Prijs kwaliteit is goed, luxe moet je hier niet verwachten. Lekker ontbijtbuffet, kamer was proper

prijs/kwaliteit oké

verouderde indruk bij het binnenkomen

simpel maar zeer nette kamers. gelegenheid tot gratis koffie en thee. faciliteiten verouderd (speeltuin, tennisveld, zwembadje)

Persooneel was heel vriendelijk en de prijzen van de kamera...
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Waar de speeltuin was moet wel een beetke meer verzorgd worden dus grasen maaien zodat de kinderen goed kunnen spelen en niet in die vieze bosjes struiken lopen.

Persooneel was heel vriendelijk en de prijzen van de kamera warren ook goed

Voldoende

WiFi alleen op slaapkamer en erotische items worden geblokt. Het totale plaatje viel tegen, ontbijt buffet , donkere en gehorige slaapkamer, indeling en meubilair etc was allemaal magertjes.

Ideale low-budget locatie voor wandelweekend in de Kempen
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Basic hotel, sommige delen zien er wat onderkomen / rommelig uit, maar dat kon de pret niet derven.

We hebben goed geslapen en een fijne tijd gehad - zeker dikke pluim voor gratis water in het restaurant. Het was fijn zitten op het terras om te eten s avonds terwijl de kinderen zich uitleefden op springkasteel en trampoline. Ontbijt was ruim voldoende zonder super-de-luxe te zijn. Heel kindvriendelijk hotel ook. Ideaal voor wie een weekendje Kempen plant.

Matig hotel.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Slecht onderhouden tuin gedeelte. Ziet er allemaal een beetje oud en vervallen uit. Tegels liggen los waarover je makkelijk valt. Beetje vies doet het aan. Jammer van het zwembad. Je kunt er echt wat moois van maken. Veel (volgens mij polen) die tot s'avonds laat (ik hoorde ze om 02:30 nog) veel lawaai maakten!

Klein, simpel ontbijt. Wel lekker. Redelijke schone kamers.

puur overnachting is okay.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Jammer dat het ontbijt in een "zaal" werd gehouden waar de receptie in- uit check balie ook was. Niet handig.

Ontbijt is simpel. Kamers zijn gehorig Douchestraal en de straal van de waterkraan moet je zoeken, helaas!

aangenaam

als ik iet moet zeggen , de kamer was redelijk donker, kleine venster ,maar in feite was dit geen probleem , het was enkel maar om te overnachten

de ligging

Fietsvakantie met vriendinnen
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Zeer vriendelijk personeel! Onze fietsen konden binnen gezet worden. We genoten van de gratis koffie en de pooltafel. Door het slechte weer kozen we ervoor om in het hotel zelf te eten en dat was dik in orde! Ook het ontbijt 's morgens overtrof onze verwachtingen. Prijs/kwaliteit een echte aanrader,

Het waren prima kamers
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het was er nogal lawaaierig je hoorde de gasten naast je. Hierdoor lagen we lang wakker

Het eten was goed, kinderen konden spelen op het terrein. De bedden waren goed.

Heel vriendelijk onthaal!
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Misschien zou de buitenkant/tuin wel eens wat opgeruimd kunnen worden .. maar door alle positieve ervaringen (vooral prijs/kwaliteit en vriendelijkheid eigenaars) kun je dit wel een plaats geven.

Heel vriendelijk onthaal! Leuk voor de kinderen en een ruime familiekamer

Graspop
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Dat er iedere dag van 8u s morgens lawaai wordt gemaakt door werken, zelfs op zaterdag en zondag! Dit is ZEER HINDERLIJK! Geen mogelijkheid om er echt tot rust te komen!!!

Mogelijkheid tot het gebruik vd navettes

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Gezellig verblijf ver van huis

Kamer volleyed volledig aan onze verwachting, prima avondeten/keuken, heel vriendelijke bediening en service, prima ontbijt, dus daarom 10 op 10

Komen gegarandeerd terug als we in die buurt een overnachting zoeken
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Eigenlijk niets. Bij vol hotel is het wel even zoeken naar een perkeerplaats.

Kamer, bedden en badkamer goed bij een kort verblijf. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Rustig, vriendelijke mensen, schoon,redlijk ruime kamers,

Had iets goedkoper gemogen in verhouding tot het geheel. Let op: adres (huisnummer) staat verkeerd op Booking (104 moet zijn 52!)

Rustig, vriendelijke mensen, schoon,redlijk ruime kamers,

Prijs/kwaliteit goed hotel!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De héle warme kamer(wel ventilator voorzien) maar met het warme weer toch te warm om goed te kunnen slapen.Stukje fruit bij ontbijt was fijn geweest!

Héél vriendelijke,warme ontvangst en het huiselijke gevoel. Stonden meteen klaar met antwoorden op je vragen. Koffie,thee en water stonden gratis ter beschikking voor de hotelgasten. Ondanks het oude uitzicht toch héél proper hotel. Kasterlee is een aanrader met kinderen,véél te doen in de omgeving! De lekkere yoghurt "op vraag bij het ontbijt met honig"...heerlijk! Hun eigen water heeft een zeer lekkere smaak!

Kamer gaf een opgesloten, verstikkend gevoel. Spijtig..
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Groep aanwezig in het hotel die op een nabijgelegen terras, lawaai maakten tot 01u! Geen direct venster aanwezig in onze familiekamper. De kamper gaf uit op een 2de kamertje waar een eettafel stond en daar was dan wel een raam. Het was heel warm, waardoor de afwezigheid van een raam een echte tegenvaller was. Ook geen airco of minibar/frigo aanwezig op de kamer. Wel een ventilator, maar die was kapot. Douche was heel moeilijk af te regelen.

Vriendelijk personeel, basic ontbijt. Veel handdoeken aanwezig. Gratis fris water, koffie en thee aanwezig in de speelzaal. In zowel het kind-gedeelte, als het volwassen-gedeelte van de familiekamer was een toilet en tv aanwezig.

We waren zeer tevreden van de hele goede service.

We waren zeer tevreden van de hele goede service. Aangezien we heel vroeg moesten vertrekken (rond 5h30) en het ontbijtbuffet pas vanaf 6h30 mogelijk was, werd er voor ons toch allerlei voorzien van ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Kamer
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Geur badkamer / temperatuur kamer kon geen raam open alleen deur. 2persoonsbed was niet comfortabel voor mensen met rugklachten.

Eenvoudig maar prima ontbijt voor prijs/kwaliteitverhouding. Prima voor 1 of 2 nachtjes met een gezin. Lekker dichtbij Bobbejaanland. Schone kamers! Leuk dat kinderen gratis gebruik mogen maken van oa een pooltafel.

Een warm welkom

Helemaal niets

De oprechte klantvriendelijkheid van deze mensen om het de gasten naar hun zin te maken is opvallend. De enorme flexibiliteit maar bovendien ook het vlotte, vriendelijke mailverkeer vooraf maakte dat dit van begin tot einde een aangenaam verblijf was. Mooi midden in de natuur ook. Je zult je hier zeker thuis voelen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Nette familiekamer
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Het was echt een prachtige kamer maar als je kritisch ging kijken naar de afwerking was het allemaal wel wat rommelig.

De geweldige familie kamer. Super veel ruimte

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Heel goede prijs/kwaliteit maar restaurant niet aan te raden

Het stoofvlees v/d chef met frietjes was echt niet te vergelijken met Belgisch stoofvlees met saus en was een afknapper. De frietjes waren wel perfect.

Prijs/kwaliteit van de kamers met ontbijt valt niet te overtreffen

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Tophotel ligt centraal voor vele uitjes in de omgeving.

Eigenlijk niets

Hotel heeft een intieme sfeer, zeer veel faciliteiten( zwembad ). Personeel zeer aardig en attent ( wordt gerund door familie ). Mooie uitstraling . Topper

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Verzorgd en kindvriendelijk hotel
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Lieveheersbeestjes in de kamer ;-)

Leuk hotel, heel vriendelijk onthaal, leuke presentatie ontbijtbuffet, alles heel verzorgd! Prima prijs-kwaliteit en absoluut kindvriendelijk!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima hotel voor overnachting

Ontbijt had wel veelzijdiger gekund, fruit, ei en spek ontbraken

Kamers prima en personeel ook erg klantvriendelijk. We konden zelfs nog inchecken na 00.00.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed uitgerust vanuit een tussenstop

Het ontbijt is verder total voldoend, maar helaas zijn er helemaal geen fruit of groenten verkrijgbaar geweest. Voor een gezond en echt lekker ontbijt zouden iets verse dingen, zoals een gewoon een paar appels of tomaatjes fijn zijn. Zou toch moeten verkrijgbaar zijn in die mooie buurt?

Het personeel is buitengewoon aardig. We hadden zelf een chauffeer service naar en van een feestje. De kamertjes zijn gezellig en de bedden prima om uit te rusten. De locatie is met de auto goed bereikbaar maar toch ook rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Het is een leuk hotel in de bossen , lekker rustig gelegen

Het is een leuk hotel in de bossen , lekker rustig gelegen Met ruime gratis parkeergelegenheid , uitermate vriendelijk fijn personeel , die je een zeer welkom gevoel geven . Verder hebben we hier ook heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

een aanrader

Ik heb geen idee, ons verblijf daar is ons zeer goed bevallen

Het ontvangst was heel prettig, we voelden ons heel erg welkom. Het diner was heerlijk en zeer goed te betalen. Het ontbijt was ook prima geregeld. De locatie was makkelijk te vinden en was lekker rustig.

Een fijne locatie, vriendelijk onthaal maar bescheiden ontbijt.

Wat ons erg tegenviel was het ontbijt op een zondagochtend. Wel lekkere pistolets. Maar ... geen warm eitje (wel op onze vraag een ijskoud hard gekookt ei), geen koffiekoeken, geen croissants, geen versgeperst fruitsap, ... een beetje magertjes voor een hotel ...

Het was een fijn onthaal. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Mooi gelegen locatie.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Om te overnachten als je een feest in de buurt hebt, is het niet duur en het bed slaapt heerlijk

We hebben lang moeten wachten om te betalen. Wel 4 keer moeten bellen aan de receptie. Het is verouderd en is aan vernieuwing toe. Het ontbijt was sober, en redelijk vroeg desondanks de late uitcheck

Het bed was zaalig

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goede prijs /prestatieverhouding, vriendelijk personeel.

kamers zijn wel erg basic.

Goede prijs /prestatieverhouding, vriendelijk personeel. eenvoudig maar goed ontbijt. Tot laat arriveren mogelijk, Parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Genoten van ons korte verblijf na dagje Bobbejaanland
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Super vriendelijke bediening, speciaal voor ons alleen zelfs nog 1 eitje gekookt (daar het mandje leeg was) Simpele maar zeer ruime familie kamer (wij waren met 6 pers.) De WiFi was uitstekend en dat was voor al mijn meereizende kids wel belangrijk :-)))

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer goede locatie maar zeer slecht onverzorgd verblijf.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Super slecht bed, nog niet gesproken over de vlooien en beestjes in de badkamer. Verschrikkelijk bed...ongelooflijk slecht onverzorgd. Moesten wel geen kind mee hebben gingen wel er zeker niet geslapen hebben. Rand uit schande, onverzorgd pover ontbijt... !!

Vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Warm aanbevolen en voor herhaling vatbaar.

Helemaal niets.

Alles was prima in orde en zoals afgesproken en de ontvangst en bediening waren zeer aangenaam. We hebben ervan genoten en zullen dit adres ook bij anderen aanbevelen. Wij zouden bij een volgende gelegenheid hier graag opnieuw verblijven.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Perfecte prijs/ kwaliteit verhouding.

Hotel (en kamer) kan een opknapbeurtje gebruiken.

De flexibiliteit van de gastheer, wij kwamen erg laat aan maar dit was geen enkel probleem. Oprecht vriendelijk ontvangen.