Beoordelingen over Best Western Flanders Lodge Hotel 3-sterren

A. Dehemlaan 19, 8900 Ieper, België

#9 van de 14 hotels in Ieper

het ontbijt was goed.

de ontvangst. Kregen sleutel van de receptionist en ligging van de kamer op een wijze van een robot. We hebben 3 maal moeten vragen het te herhalen en wat trager te spreken. Heel slordige receptie overal lagen er sleutels en papieren . Niet opgeruimd.

het ontbijt was goed. veel keuze, maar de roereieren waren vreselijk gezout. Erg luidruchtig hotel .

Wij komen daar niet meer

Sorry maar de medewerkers , waren dikwijls zoek of ze waren met problemen bezig voor nieuwe klanten.

2 x enkele bedden , Comfort kamer ok , maar kamer totaal outdated met klein raam

Ligging is ideaal, op 5 minuten van het centrum van Ieper, en zeer rustig gelegen.

De geluidsdichtheid van de kamer liet de wensen over, we hoorden als wat er door de gang ging en war er gezegd werd het was net of er geen deur instond. Aan deze geluidshinder moet zeker gewerkt worden willen ze nog zien in een Best Westen hotel.

De Bar en de tv waar we de voetbal konden volgen.

ontbijt was uitgebreid en voldoende.

meer personeel mevrouw moest opdienen en receptie doen, de mensen moesten aan de receptie even geduld oefen wat niet de schuld van de dame is want ze kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn. de aan duiding van de ontbijt zaal kan duidelijker.

ontbijt was uitgebreid en voldoende. kamer was proper en voldeed aan de wensen.

Niets viel tegen. Alleen bij betalen en weggaan verwachten wij altijd 'bedankt voor uw bezoek en fijne reis'. Of in ieder geval iets vriendelijks. Nu was het alleen (een best vriendelijke) 'dag'. Als ik een hoteleigenaar was zou ik hier toch iets meer aandacht aan besteden.

Ontbijt was super, bedden goed. Wel ietswat gehorige kamer (wij hoorden de buurman snurken).

Goed verblijf maar dronken Britten verstoren er de sfeer.Spijtig.

Luidruchtige en dronken Britten die zich lazarus drinken in de bar en geen respect hebben met andere gasten die zich in de bar bevinden.Met moeite kan men een gesprek voeren met vrienden door deze dronken personen die vermoedelijk op regelmatige basis Ieper bezoeken.Gevolg:dronken gasten 's avond in de bar en in de wandelgangen.

Goed en uitgebreid ontbijt, niets op aan te merken.

- Televisie op de kamer

- de dunne muren van de kamer (wakker geworden van een telefoongesprek in de kamer naast ons, we konden het hele gesprek volgen) - boven ons sliep er een jongerengroep die nog veel plezier had samen tot in de late uurtjes - het personeel (de mensen op di 10/04 waren wel vriendelijk en hartelijk) - het blokhutgevoel waar men over spreekt was ver te zoeken - we zijn niet uitgerust naar huis vertrokken

- Televisie op de kamer - nette kamer - goed ontbijt

Vlot bereikbaar.

Wifi werkte niet bij aankomst. 's ochtends wel. Hoorde ook heel goed de mensen in de kamer ernaast, terwijl ze niet luidruchtig waren. Verwarming stond ook uit als ik op de kamer kwam. Met vriestemperaturen buiten, is aankomen op een warme kamer gezelliger.

Vlot bereikbaar. Goed ontbijt, voldoende keuze.

zeer tevreden, ontbijt ok-avondeten ok

in onze kamer 39 hingen de draperies wat los maar dat zal maar een tijdelijk euvel zijn hoop ik

rustig gezellig we zijn niet zoveel eisend alles was netjes meer moet het niet zijn voor ons

Heerlijk ontbijt!

We hadden veel geluidshinder, niet goed geïsoleerd, isolatie van buizen niet afgedekt en gaten in de muur waardoor we nog beter de buren hoorden en zelfs hun licht zagen

Heerlijk ontbijt! Zalige bedden en mooie kamers (behalve de gaten van de werken)

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Oke voor mijn doelstelling vh verblijf

Het eigen restaurant was meer dan ondermaats! 22€ voir pasta met gebakken scampi: portie voor twee maal maar ondermaatse kwaliteit: minder scampi en beter en ook degelijk gebakken? De curry saus was een samenraapsel van allerlei tem bloemkool en wortelen ...?? Het hotel heeft me de drank niet aangerekend , wat mooie geste was, omdat ik vrijdagavond al terug vertrokken ben na nog gebruik vd badkamer, gezien begrafenis de dag erna: zij konden niet meer laten vallen omwille van mijn boeking via booking...

Ontbijt was meer dan oke! De ligging voor mijn doeleinde was oke, voor de stad zelf te bezoeken? Centrum wat veraf om te voet te doen door industriegebied

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima Hotel voor een verblijf aan Ieper en omgeving

Kamers wat donker Lastig te ventileren, was lekker warm binnen....

Goed ontbijt, Heerlijke douche, dagelijks schone handdoeken, Hotel prima aan te rijen vanuit centrum van Ieper

Ruime kamers, lekker en zeer uitgebreid ontbijt

Onvoldoende parkeergelegenheid, heb de wagen moeten parkeren op de berm aan de overzijde van de straat

Ruime kamers, lekker en zeer uitgebreid ontbijt Gezellige bar om 's avonds nog drankje te nemen voor het slapengaan

Goed verzorgde locatie, alleen verder weg van het centrum gelegen op een industrie terrein.

Uitzicht, klein raam en het is heel gehorig. Je hoort ieder geluid van de buren en alles is van hout en daardoor hoor je iedere stap die er gezet wordt. Het hotel is misschien wel op loopafstand van het centrum gelegen, maar wel verder weg dan gedacht. Bovendien moet je langs een drukke weg lopen, waar geen wandelpad is. Zeker in het donker is dit gevaarlijk.

Nette kamer en schoon, nieuw ingericht, nieuwe badkamer. Ontbijt was goed en heel uitgebreid.

Prijs kwaliteit maar puntjes van verbetering!

de gehorigheid van de kamers. De onprettige kille verlichting. de schakelaars achter het bedkussen waardoor als je rechtop tv kijkt het licht steeds aanspringt. De luidruchtige karretjes van de schoonmaak dames de volgende dag. De verschillende muffe geurtjes door het hotel heen. Kortom prima hotel maar er moet nog wat puntjes op de i gezet worden.

het ontbijt was zeer goed en vers sinaasappel sap en goeie koffie.

Fijn hotel voor 1 à 2 nachten of als doorgangshotel tijdens je vakantie

Het derde bed was onvoldoende comfortabel. Kamer 506 was slecht geïsoleerd wat geluid betreft. De buren waren stil maar toch hoorden we ze in bed praten en konden vrijwel verstaan wat ze vertelden. Jammer dat het hotel in de industriezone ligt. 1,5 km naar het centrum is niet erg maar wel lang als je in het donker door een verlaten zone terug moet.

Het ontbijt en de regendouche

Super goed ontbijt,zeer uitgebreid

Super goed ontbijt,zeer uitgebreid Zeer vriendelijk personeel Wat minder was de gehorigheid van de kamers:je hoort elk gesprek in de gang. Ligging:op 1,5 km van het centrum,maar dan moet je langs een drukke weg doorheen een industrieterrein.Met de zelfmeegebrachte fietsen was dit ok,te voet niet.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ideaal voor weekendje weg.

Locatie hadden we iets meer in bij centrum gelegen verwacht. Hotel lag aan rand van industie-park. Weg richting centrum te voet best gevaarlijk (geen voetpad) beter met de auto naar centrum reizen.

Goed en zeer uitgebreid ontbijt. Kamers basic in blokhut-stijl, wel schoon en goede bedden en net sanitair. Wel wat gehorig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Wanneer wij terug naar Ieper trekken zal het verblijf in Best Western Flanders zijn.

Er viel niets tegen. Wij waren daar met onze fiets (veel knooppunten in de buurt) maar een goede overdekte en beveiligde fietsenstalling is wel een dringend aandachtspunt!

Kamers netjes. Niet te groot/te klein en goed onderhouden. Ontbijt is uitmuntend en het restaurant aan het hotel is inzake prijs/kwaliteit ok.

Een mooie familieuitstap

Er viel niks tegen.

Een echte aanrader. Heel proper en alles was zoals afgesproken. We hadden 5 kamers geboekt, waaronder 1 kamer voor een gezin met2 kinderen (3 en 5 jaar) Ook deze hadden een fatsoenlijk bed waar geen extra kosten moesten voor betaald worden. Enkel het ontbijt werd voor hen aangerekend. Ook geen probleem voor een huisdier. Een zeer uitgebreid ontbijt. We gaan zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We genoten van de rust en de heerlijke ontbijten en maaltijden die we in het hotel hebben gekregen

De ligging is minder goed voor mensen die niet ver te voet kunnen gaan maar gezien er voldoende parking is kan je met de wagen naar het centrum zonder veel problemen.

het ontbijt was heerlijk, heel uitgebreid. Alles was meer dan voldoende aanwezig en werd regelmatig aangevuld. Bij mooi weer kan je buiten op het terras genieten van een drankje. De kamers zijn proper en ruim met alle comfort zonder echter grote luxe maar dat hoeft echt niet voor ons. Het hotel is zeker een aanrader, alleen spijtig dat het nogal ver van het centrum gelegen is, vooral als je niet echt goed te been bent.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Hotel OK. Spijtig te ver van centrum.

Het hotel nogal ver van het centrum Ieper. Hotel ligt aan drukke baan,in industriegebied,toch geen geluidoverlast.Geen voetpaden naar het centrum is wel een gevaar. Hebben de auto toch maar genomen.

De netheid van de kamer. Klein maar fijn. Het heerlijk ontbijt. De vriendelijkheid van het personeel.

Prijs kwaliteit goed,ontbijt prima.

Inchecken verliep rommelig ,reservering was oke maar ze kon 1 naam en kamer niet teruggevonden krijgen.Leek erop of ze snel een andere kamer uitgaf.

Locatie was goed ,snel in het centrum

Het personeel was overdag heel behulpzaam.

We kwamen 's nachts terug van een huwelijksfeest en hebben 45 minuten in de kou gestaan voor de nachtwachter gehoor gaf aan onze telefoontjes. Schandalig, we stonden daar met tien mensen. Kamers roken muf bij aankomst en zijn gewoon te duur voor wat het maar is.

Het personeel was overdag heel behulpzaam. Douche werkt fantastisch.

Geweldig ontbijt!

Kamer was niet schoon; er lag afval op/onder het stapelbed. Gordijnen te kort, waardoor veel licht in de kamer kwam. Ventilator ging aan als je naar de w.c. ging. Ook alleen fel, groot licht in de badkamer. Niet fijn voor familieleden die liggen te slapen........ Er hing een rioollucht rond het hotel.

Geweldig ontbijt!

Ieper erg mooi en interressant om te ontdekken

locatie van hotel bevindt zich op een industrieterrein

prima hotel als je Ieper en omgeving wil bekijken. Ontbijt is prima en kamers ook. Alleen zaten wij in de nieuwbouw en dat was iets gehorig. Verder was de locatie op een industrieterrein minder.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heerlijk geslapen en prima ontbijt

We hebben geen minpunten.

Ik was met mijn kleinzoon. We vonden het prettig in dit hotel te vertoeven. Van hieruit hebben we diverse plaatsen bezocht die iets over de WO I laten zien. Zoals Ieper met de Menenpoort, Het Flanders Field museum en Diksmuide met Ijzertoren en Dodengang

Prijs kwaliteit is dit zeker een goed hotel

De persoon aan de receptie, was moeilijk te verstaan ivm gebruik van streektaal, kamers zijn wat donker en lift is echt verouderd

Het ontbijt is echt uitgebreid en heel veel variatie! Badkamer is netjes en verzorgd!

Goede bedden.

Jammer dat een familievriendelijk hotel geen kindermenu heeft in het restaurant. Eten verder prima

Goede bedden. Nette en schone kamers. Prima verzorgd ontbijt

Goede bedden.

Communicatie over plaatsing in ander type kamer dan geboekt heeft niet plaatsgevonden. Bij navraag vond receptiemedewerkster dat niet nodig.

Goede bedden. Goede douche. Goede hygiëne.

Prijs/kwaliteit verhouding niks mis mee... Tenzij kamer met kiepraam.

In 4 dgn tijd is wcpapier nooit aangevuld! Dus op dag 4 geen wcpapier meer. Al goed dat we zo weinig op de kmr waren. Geen nwe bekers in badkamer meer gekregen na dag 1... Noch tissues. Laatste minder belangrijk. Spiegels in kamer zat echt op een belachelijke plaats... Tenzij je formaat dwerg hebt! Dag 1 gemeld dat föhn in badkamer kapot was...mis mee gedaan. Maar het meest storende was het raam!! Dit kon alleen maar open... Of dicht dus geen kiepstand! En dat op de begane grond!! Als het raam dus openstaat kan je echt zonder behulp van trapje of wat dan ook zo de kamer binnenstappen. Er was wel airco/van maar aangezien wij daar niet tegen kunnen was het niet te harden zo warm snachts in de kamer..en raam open was dus geen optie!

Mooie badkamer met regendouche.. Grote tv en fijn dat er een koelkast en koffie/thee faciliteiten waren. Geweldig ontbijt.

Indien we zouden teruggaan naar Ieper,zouden we terug dit hotel nemen.

De ontvangst aan de balie was niet bijster klantvriendelijk. TV op kamer werkte niet. Wisten rond 16.30 nog niet wat het avondeten te bieden had.

Het ontbijt was zèèr goed, werd regelmatig bijgevuld. Wij hadden een kamer waar het rustig was, geen hinder van lawaai.

Goed voor enkele nachten met uitstekend ontbijt

Enorme drukte van toeristen

Uitstekend ontbijt. Op 1,7 km van Ieper en rustige locatie. Heel veel Engelse en luidruchtige toeristen. Gerenoveerde kamer die wij hadden maar niet professioneel afgewerkt.

Lekker hotelletje vlakbij het centrum van Ieper

Er waren te weinig mensen in dienst. Het personeel moest keihard werken om alles te beredderen. Hoewel het ontbijt heerlijk uitgebreid was en de keuze prima, trof ik het oudste gekookte ei dat ik ooit tegen ben gekomen; de dooier was compleet ingedroogd!

De kamer was ruim, schoon en prettig. Heerlijk om zelf koffie en thee te kunnen zetten en het was vlakbij het centrum van Ieper. 10 minuten met de fiets naar de Menenpoort en de Lakenhal.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima locatie voor fietsers.

Op het mooie hotelterras hadden we graag in de namiddag een snack/pannenkoek gegeten, maar dit kon niet.......jammer!

Goede locatie als uitvalsbasis van fietstochtjes in de omgeving. Rustig gelegen en toch vlakbij het centrum van Ieper. Uitstekend ontbijt, heel gevarieerd, lekkere verse producten, en prima kamer; prijs/kwaliteit top!

prijs/kwaliteit super goed - voor herhaling vatbaar!

de venster op de kamer was zeer moeilijk te openen!?

ontbijt was erg uitgebreid, warme dingen en kouden dingen, verschillende kazen, vis, soorten brood en gebak, vers fruitsap, goede koffie... SUPER! kamers zijn sober maar degelijk afgewerkt en groot, airco aanwezig.

Uitstekend voor een paar dagen bezoek aan Ieper en omstreken.

Het ontbijt was super, met vers fruitsap, zeer veel variatie (zelfs grijze garnaaltjes niettegenstaande ze momenteel toch héél duur zijn) en alles regelmatig bijgevuld. De kamer en badkamer waren zeer proper en waarschijnlijk recent gerenoveerd.

Prijs-kwaliteit is dit een uitstekend hotel om 1 à 2 dagen te blijven!

De kamer was ruim en zeer proper maar niet erg gezellig en veel lawaai van andere hotelgasten.

Het ontbijt was zeer goed. Een buffet waar alles aanwezig was: eitjes, assortiment kazen, vis, vlees, yoghurt, fruit, vers fruitsap, broodjes, cornflakes, ... .

Ieper is prachtig en omgeving indrukwekkend door met name de 1e wereldoorlog geschiedenis. hotel g

kamers zeer horig. je hoort de buren zelfs ademhalen/ snurken.

ontbijt goed en zeer uitgebreid. alleen jammer dat er botjes in de uitgebakken spekjes zaten

Goed hotel prijs-kwaliteit . Smorgens geen privacy door poetsvrouw

De poetsvrouw is 2x!!! onze kamer binnengekomen terwijl we er nog waren. Dus graag betere communicatie tussen onthaal en poets, zo weet je zeker wie is uitgechecked. als er mensen op de gang lopen hoor je dit heel goed. Smorgens ook wakker geworden van het lawaai van het naburige bedrijf (werken met een kraan)

Het ontbijt, ruime badkamer.

Prima ontbijt.

Geen ophanghaken voor handdoeken.

Prima ontbijt. Behulpzaam personeel. Nette rustige kamer. Aanwezigheid van waterkoker met koffie en thee faciliteiten.

De kamers waren mooi en gezellig, een groot bed!

Er kon geen raam open en het uitzicht was een hoekje van een tuin waar dingen opgestapeld lagen. Ze waren aan het werken of zoiets...

De kamers waren mooi en gezellig, een groot bed! De badkamer gerieflijk.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Aanrader op elke gebied, ook om van hieruit de sites van de Westhoek te bezoeken.

Spijtig dat het restaurant van het hotel op zondag gesloten is.

Ruime kamer en badkamer, airco en goede Wi-Fi. Koffie en thee faciliteit op de kamer. Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt met alles er op en er aan. Ruime, luchtige ontbijtzaal. Op wandelafstand naar het centrum van Ieper.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima ontbijt en parkinggelegenheid, maar best gehorige en deprimerende kamers.

Vrij gehorige kamers. Mijn kamer had een klein halletje. Door de deur naar dit halletje te sluiten kon ik al veel gepraat en gewandel van de gang verbannen uit de kamer dus dit was prima. Kamer was in orde qua grootte, maar ik had enkel een dakraam. Gezien de kamers vrij donker uitgerust zijn qua design, voelde het geheel enorm deprimerend gezien er geen mogelijkheid was om naar buiten te kijken. Jammer genoeg had ik de 'luxe' om 's avonds getrakteerd te worden op een 70-tal Engelse pubers die bleven overnachten bij wijze van schooluitstap. Tot 23 uur veel lawaai (giechelen, schreeuwen) waar de receptie blijkbaar niets aan deed. Voor deze prijs zou ik optioneel een kleinschaliger hotel aanraden.

Zeer uitgebreid ontbijt (spek, eieren, diverse soorten cornflakes en muesli, vers fruit, yoghurt, diverse soorten beleg, brood, broodjes, kleine ontbijtkoeken, etc). Parking was prima. Gezien dit hotel in de industriezone ligt geen winkels of restaurants in de buurt, maar deze kan u zonder probleem treffen binnen 3 tot 5km.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het ontbijt was top.

Kamer was oppervlakkig gepoetst. Onder de bedden lag er nog heel wat vuil, lege flesjes, papieren, ... Het hotel is volledig in hout afgewerkt zonder echte geluidsisolatie. TV, praten, voetstappen, toilet, ... alles van de buren dus goed hoorbaar.

Het ontbijt was top.... uitgebreide keuze warm en koud.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

op 10 minuten fietsen van centrum, ontbijt en kamer prima !!

minpuntje : kamer bevond zich onder schuin dak waardoor we een kantelraam hadden. beetje somber in vergelijk met gewoon raam. wel hor voor raam. bedden beetje hard maar lagen goed.

Locatie op 5 minuten van centrum. eigen fietsen gebruikt. airo deed het prima. ontbijt was prima, veel keuze. auto parkeren bij hotel goed. hotel lag op industrieterrein/auto showrooms. in weekend heerlijk rustig.

heel aangenaam verblijf en vriendelijk personeel

geen opmerkingen

Prachtige locatie die gemakkelijk te bereiken is. Mooie ruime kamers en badkamer met inloopdouche. Prima ontbijt waarbij alles voorzien is (vlees, vis, vlees, enz..)

Goed alleen de receptionist heeft wat meer manieren nodig

De receptionist die avonddienst had. Hij had een eigen manier gevonden hoe hij zijn werk indeelde. Maakte een flauw grapje. Ik vond het niet zo'n ramp maar mijn man ergerde zich hier flink aan. In het restaurant was een personeelslid niet komen opdagen waardoor hij er een taak bijkreeg waar hij absoluut niet geschikt voor was. Bij het ontkurken van de fles wijn liet hij de kurk enorm hard ploffen. Wij hadden ook het idee dat hij dat een beetje expres deed.

Een goed hotel wanneer je op doorreis bent. Diner en ontbijt waren supergoed. Kamer lekker ruim alleen het uitzicht was niet fraai.

De kamer had alles wat nodig was !

De parking om uit te ribden veel gaten werd ook een stuk van parking af gesloten voor een vereniging daardoor geen plaats , derde bed op kamer was niet confortabel en met incheqen verstonden receptioniste niet zo goed betere taal van het goed Nederland vereist .

De kamer had alles wat nodig was !

Aangenaam verblijf met lekker en uitgebreid ontbijt

De kamers zijn nogal gehorig. Je kan de buren horen praten. Het gebruik van laminaat op de kamers en vooral op de gang maakt dat het lopen op hakken storend kan zijn vooral 's morgens vroeg of 's avonds laat Zonder licht aan was het nogal donker op onze kamer. Ook jammer dat het venster niet in kiepstand kon.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en zeer lekker. Alles werd heel goed aangevuld. Koffie was niet grandioos en omdat er één van de twee machines defect was, ging het koffie halen vrij traag. Dit werd enigszins opgelost door een thermos met zwarte koffie te plaatsen. De kamers zijn mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

gewoon een hotel...

Vrij warm op de kamer, onverhard parkeerterrein waar bij de in- en uitrit een paar forse kuilen inzitten.

Goed ontbijt, prettige ligging nabij centrum en nabij uitvalswegen. Rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

zeer goed

een kleinigheidje , buiten geen vuilbakjes, hadden hondje bij en voor het zakje weg te gooien dat ging niet

het ontbijt was goed alles was aanwezig , de kamers goed , mooie badkamer en alles zeer proper

Speelse ruimtelijke inrichting van het hotel.

Kamer met dakraam, dus geen uitzicht. Enkel Engelstalige hotelinformatie op de kamers.

Speelse ruimtelijke inrichting van het hotel. Vriendelijke, flexibele medewerkers.

Voordelig en comfortabel verblijf in Ieper net buiten stadscentrum, net te ver zonder auto

Te weinig en te trage koffiemachines in ontbijtruimte Toe aan een facelift Ongedempt stapgeluid in de gang, gelukkig is het cliënteel rustig van aard

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet Goede en brede bedden Annuleerbaar één dag op voorhand

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zeer goede uitvalbasis voor Ieper en omgeving

Hotel was niet op loopafstand van het centrum in die zin dat je via een saai stuk industriegebied moest lopen. Parkeren in Ieper geen probleem.

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heel erg gehorig, je hoort je buurman snurken.

Heel erg gehorig, je hoort je buurman snurken. Is verder een oud hotel ,overal zie je slijtage plekken, van het bed tot de stoelen in het restaurant.

rustige ligging, ongeveer 2.2km van grote markt, mooie grote parking

lakens en overtrekken mogen wel eens vernieuwd worden!Deze zijn grauw geworden, ook de kamers kunnen iets netter zijn, zeer warm op de kamer.

zeer goed ontbijt welke zeer goed aangevuld wordt, ook vers sinaasappelsap enz.. vriendelijk personeel aan receptie, inloopdouche

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Superheerlijk rustige accomodatie.

Het ontbijt was heerlijk. Zelfs Hollandse gepelde garnalen, gamba's en lekkere salades. Vers geperste sinaasappels. Lekkere broodjes. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Ontbijt was lekker, ook driegangenmenu savonds zeer lekker...

De kamer kon een beetje groter, door de parket op de gang veel lawaai ...

Ontbijt was lekker, ook driegangenmenu savonds zeer lekker voor maar 20 euro per persoon...

• Beoordeeld op: 12 april 2017

voor 81 p.p. is het een goed verblijf

niet iets speciaals

een goed ontbijt, ruime keuze, royale kamers voor de prijs van van € 81. Echter house cleaning moet toch wel iets beter hun best doen om alles NETJES te houden, kalkresten etc! ook verstopte douchebak etc! en gebruik van een safe doet een beetje clumsy aan!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Echt genoten van dit hotel dat alle faciliteiten biedt die je nodig hebt om een goede uitvalsbasis.

Kamers zijn minder goed geïsoleerd...

Super hotel om van hieruit de buurt te verkennen. Zeker een aanrader, mooie propere kamers, vriendelijk personeel, voldoende parking, goede wifi, lekker en prijselijke lunch, mooi gevarieerd ontbijt!

Ontbijt : vrij goed .

Defecte werking afstandsbediening TV . Mijn vraag voor bad is niet opgenomen geweest . De ligging : vrij afgelegen .

Ontbijt : vrij goed . maar op het moment van mijn verblijf heel druk door aanwezige militairen en door tijdsgebrek heb ik niet echt van ontbijtbuffet kunnen genieten Vriendelijke receptionisten

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Prima voor kort zakelijk verblijf

Op de lange gang ligt laminaat, dit is erg gehorig Het restaurant is vrij kil en sfeerloos, het hotel is overigens meer geschikt voor zakelijk verblijf, zou er niet snel voor een paar romantische dagen boeken

Stabiele en snelle wifi, fijn om mee te werken Prima ontbijt Gratis parkeren voor de deur Ruime nette kamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

quick-break

De geluidsisolatie was matig. De snurkende buurman was duidelijk te horen. Ook het krakende vloer (bij ons het plafond) van de kamer ernaast met mezzanine...

Over het algemeen goed verblijf

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Dit hotel is zeker een goed hotel op vlak van prijs-kwaliteit. Als je een hotel zoekt met ambiance e

In de badkamer was een geur van sigaretten. De regendouche werkte niet. Weinig sfeer in de bar.

Goed ontbijt met ruime keuze. Zeer goed bed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

één keer is genoeg geweest

De kamer en vooral deze planken van hout zo heb ik er ook staan in mijn tuinhuis. Afgesproken prijs voor 1 nacht met ontbijt was 89€, bij de afrekening werd mij meer dan 100€ gevraagd na mijn opmerking werd het afgesproken bedrag van 89€ + supplement City Tax aangerekend. In de bevestiging van de boeking wordt dit extra bedrag niet vermeld. Spijtig maar je spreekt een bedrag af en dan krijg je daarna een hogere rekening wat voor mij niet kan.

het ontbijt

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ons verblijf in het hotel en het eten op vrijdagavond in het restaurant was tip top voor ons !

Hierop heb ik geen opmerking , wij hebben geen negatieve opmerking.

Het ontbijt was heel lekker, alles was piekfijn in orde en een heel grote keus , dus super ontbijt.De kamer was ook in orde eenvoudig binnenin en een warme kamer door de afwerking met het hout.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Bezoek van WO I restanten rond Ieper

Ligging in een industriepark op 2km van centrum. Je hebt de wagen nodig om 's avonds naar de stad te trekken. Er is geen aangename wandelroute naar Ieper.

Super ontbijt, alles is er!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Leuk en aangenaam verblijf!

Goter assortiment in de automaten. Misschien alcoholische dranken, zoals bier en wijn in de automaten plaatsen! Handig o o glaasje te drinken op de kamer ipv in de bar!

Een heerlijk ontbijt, beter kan niet zijn! Kamers heel proper!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Prima, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Handdoeken ruiken onfris. Gang (houten) vloer lawaaiig. Geen airco. Geen koelkastje met inhoud.

Ontbijt prima. kamer goed schoon. Leuke bar. Zeer goed restaurant! Insectenhor voor het raam.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Aanraders in Ieper zijn het museum in de Lakenhal en The last post om 20.00 uur. En de hop/bier.

De vloer (hoekjes) in de slaapkamer kon nog schoner, maar het was niet verkeerd.

Het ontbijt bestond uit een ruime keuze en was heerlijk. Het bed was heel ruim en comfortabel. Het hotel is gelegen op een bedrijventerrein tegenover een golfbaan. 's avonds is het extreem rustig in deze straat. Het centrum van Ieper is op een leuke loopafstand. We konden 's nachts al onze 10 fietsen binnen parkeren. 's avonds kun je een borreltje drinken in de gezellige bar. Wij hebben onze maaltijden elders gegeten omdat we lange fietstochten maakten.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Goede prijs-/kwaliteit verhouding .

Het niet-ademende onderlaken. De locatie ( industrieterrein), wel met het voordeel van goed parkeren. De loop-afstand naar het centrum was ook geen probleem.

Het hondje kon mee ! Een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

99 euro betaald om helemaal NIET te kunnen slapen.

99 euro betaald om helemaal NIET te kunnen slapen. Ganse nacht lawaai door grote groep dronken Engelse gasten, alom aanwezig in publieke ruimten, op kamers en in de gangen. Doedelzakmuziek is mooi maar niet midden in de nacht. Personeel kon of wou er niets aan doen want Engels cliënteel is er blijkbaar zeer belangrijk en steeds aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Ondanks de ongemakken een prima verblijf gehad.

In de douche geen ventilatie, het was er bloedheet! Ook de kraan van de wasbak was stuk, het lekte rondom de kraan, we hadden er een handdoek erom heen gewikkeld, maar het kamermeisje had niks door. Het muggenhor was stuk, de muggen konden gewoon de kamer in...we zijn lek gestoken!

Het ontbijt was super, veel keuze. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Bezoekje aan Ieper

Booking.com biedt airco aan op de kamer. Deze is ook aanwezig, maar mag niet gebruikt worden. Te weinig parking om s avonds de auto kwijt te kunnen. Voor het centrum van Ieper te bereiken toch best de auto nemen, te voet is te ver. De kamers mochten een klein beetje beter gepoetst worden, zodat ook het ongedierte opgeruimd is (spinnen).

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed! Een van de beste ontbijten die ik al ooit gehad heb.