Beoordelingen over Flanders Hotel 4-sterren

Langestraat 38, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#32 van de 101 hotels in Brugge

Het hotel was zeer goed gelegen en de eigen parking is zeker...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was teleurstellend en verouderd, zeker voor een 4* hotel.

Het hotel was zeer goed gelegen en de eigen parking is zeker een pluspunt. Ontbijt was verzorgd. Vriendelijk personeel.

Voor deze prijs was alles ondermaats
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte bedden en kussens (zelfs ibis budget heeft betere bedden) Schuin dak in kamer en je loopt voortdurend tegen de tv die ze op een slechte plaats hebben gehangen. Veel straatlawaai , vuilkar dat langskomt .... Gemeenschappelijke gangen en tapijt zeer gedateerd en stralen low budget uit. Super mini lift waar je amper met 2 in kan en waar je ontzettend lang op moet wachten. Prijs kwaliteit voor 179eu ruim overdreven, 85eu zou een correctere prijs zijn.

Voor deze prijs was alles ondermaats

Zoals altijd geweldig!!
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers waren geweldig. Lekker bed. Fijne douche. Ontbijt was zoals gewoonlijk zeer goed verzorgd. Dit was onze 5e keer in dit hotel en we verblijven nergens anders als we naar Brugge gaan.

Aan te bevelen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer sfeer, douche was heerlijk uitstraling paste niet bij kamer. Wel wat gehorig. Maar is ook een oud gebouw

Het personeel, Locatie en uitstraling en het

SUPER! Een echte echte aanrader voor iedereen die wil verblijven in Brugge of in die buurt!

euh, niets viel tegen. Alles was gewoon super! Een aanrader voor IEDEREEN!

Van het begin tot het einde waren we tevreden over het Flanders Hotel! Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. En tijd voor een babbel. Het onthaal was warm en oprecht vriendelijk. Zelfs het onderhoudspersoneel dat we op de gang tegen kwamen (wij waren te vroeg) was vriendelijk en zelfs behulpzaam. Het ontbijt van 17€ was enorm uitgebreid. Het was eerder een brunch ;-) De kamer was ruim en heel netjes met airco voor wie wenst. Zeker een aanrader was ook de bar. Moet je zeker eens langsgaan in de avond. de bartender is zéér gepassioneerd en maakte voor onze dochter van 10 jaar elke avond de lekkerste mocktail met ingrediënten die niet zomaar samen gekieperd worden. Maar uitgekiende combinaties. Onze dochter praat nu nog steeds over de lekkere drankjes. En eigenlijk komt het gewoon omdat de barman vroeg of ie een alternatief mocht maken ipv de fanta die ze bestelde. TOP dus!

Ik ben zeer tevreden over mijn verblijf en vind de prijs-kwaliteit een zeer goed evenwicht.

De kamer was proper, ruim genoeg voor 1 persoon. Het personeel was vriendelijk en heel behulpzaam. Ik heb niet van alles gebruik gemaakt zoals de bar of het zwembad dus daarover kan ik geen oordeel vellen. Maar ik ben zeer tevreden over het hotel. Ik wil zeker nog eens terug komen, langer voor 1 nacht dan. 🙂

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontzettend warm en dik dekbed, te dik voor deze periode! Er was geen NEDERLANDSE TV zender, alleen Frans, Duits en Engels! Dit vonden wij echt een minpuntje omdat je toch redelijk dicht aan de Nederlandse grens zit. Verder oké.

Goed bed, schone kamer en lekker ontbijt. Goede locatie tot de binnenstad en fijn dat er ook een parkeerplaats bij is al moet je deze wel vooraf reserveren. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Genoten, echter voldeed het niet aan onze verwachtingen.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De clubkamer was helaas niet zo luxe als deed voorkomen, iig niet de toeslag waardig. Het ontbijt was goed maar lang niet zo uitgebreid als omschreven, personeel is er ook enkel en alleen om kamernummer te vragen de tafel af te ruimen.

De incheck was zeer hartelijk, de heer aan de receptie was zeer vriendelijk en gaf voldoende informatie.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Geweldig verblijf met overheerlijk ontbijt
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad was een beetje koud.

Het ontbijt was overheerlijk en zeer uitgebreid. De kamer was zeer stijlvol en moderne badkamer. De kamer was zeer proper en aangenaam om in te verblijven.

Vriendelijk personeel, mooie kamer en de goeie ligging blijven ons bij.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche(plak)gordijn en ventilatie in de badkamer waren ondermaats.

Top ontbijtbuffet. Zeer goede wifi-ontvangst. Vriendelijk personeel. Goede ligging. En mooie/propere laminaat op de kamer, een pluspunt.

Ideale ligging en parking voorzien
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik hou niet van vast tapijt op een slaapkamer omdat het vuil en niet hygiënisch is. De badkamer was redelijk verouderd.

Ideale ligging en parking voorzien

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Ontbijt was zeer goed en uitgebreid, de kamer was ruim en de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De, toch wel wat prijzige, bijbetaling voor ontbijt en parkeren, deze zaten beiden niet inbegrepen en deden de prijs doen oplopen.

Ontbijt was zeer goed en uitgebreid, de kamer was ruim en de badkamer had twee wastafels.

Prettig verblijf in schone comfortabele kamer.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was schoon, netjes, nieuw, eenvoudig, maar volledig. Bed was comfortabel. Thee en koffie aanwezig. Service van de receptionist. Klein zwembad, maar leuk dat het er is. 7 minuten naar het centrum lopen.

twee gezellig dagen doorgebracht in het prachtige Brugge.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de inloopdouche was onhandig daar het water in de badkamer liep.

goede centrale ligging van het hotel met parking achteraan (zeer praktisch) zeer vriendelijk personeel, we kregen een plan van Brugge en tips van het meisje aan de balie. moderne, gelijkvloerse, rustige kamer, wel de iets duurdere prijsklasse. lekker uitgebreid ontbijt spijtig dat er geen vers fruitsap was. Voor herhaling vatbaar.

Inchecken verliep vlot en Het ontbijt was inorde!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de kamer was het wel zeker 25 graden en we konden dit niet geregeld krijgen. Het bed zakte aan de zijkanten naar beneden, dus je zakte altijd uit het bed.

Inchecken verliep vlot en Het ontbijt was inorde! Vriendelijk personeel! Mooie kamer met groot terras!

Prima ontbijt ,voldoende keuze.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nachtlawaai van andere gasten, daardoor niet zo goed geslapen.De cocktails in de bar vielen wat tegen, niet geserveerd zoals het hoort.

Prima ontbijt ,voldoende keuze. Fijn hotel ,vriendelijk personeel ,uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Rustig in Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een hotel dat niet te groot was en een heel fijne indruk nalaat. Vriendelijk personeel. Je voelt je er thuis. En mooi centraal in de stad en toch rustig. Een hele dag parking in de stad voor maar 17 euro extra was een bonus.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Zeer goed!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchegordijn in het bad zou misschien beter vervangen kunnen worden door een vaste douchewand. Badkamer loopt anders nogal gemakkelijk onder water...

Zeer lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Propere kamer.

Een aanrader met goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit een hele goeie keuze. mooie, nieuw ingerichte en ruime kamers. Heerlijk ontbijt met ingrediënten van goede kwaliteit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader.

heel aangenaam, binnen onze verwachtingen

s'nachts wel een vervelend kloppend geluid hoorbaar vanuit de badkamer, vermoedelijk in de leidingen van de afloop van het water, deze verstoorde wel onze nachtrust

ruime kamer voor 3 personen, pluspunt: toilet apart; niet in de badkamer compleet ontbijt! heel flexibel wat betreft bijhouden van de bagage, toegang tot het zwembad

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed voor 1 nacht
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Halve renovatie: kamer was gerenoveerd maar meubilair was outdated. Onaangename verlichting in ontbijtruimte Ontbijt was standaard maar toch wel prijzig. Uitleg op booking.com beloofde meer

hygiene vd kamer

weekendje Brugge
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parking was gereserveerd en er was geen plaats meer. De tweede dag was het water van de douche niet warm te krijgen.

Mooie kamer, goed ontbijt, verfrissend zwembad

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Hotel ligt midden in het centrum en is goed bereikbaar met...
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel ligt midden in het centrum en is goed bereikbaar met de auto. Vooraf parkeerplaats bespreken is een must. Ontbijt was prima. Vriendelijk ontvangst.

was 1 nacht maar niet voor herhaling vatbaar

kamer met stofdraden in hoeken, niet echt proper. In feite een veredelde bed & breakfast: alleen dat wordt geserveerd..., geen lunch noch diner.... En zoiets heeft dan 4 sterren ! Sheraton heeft ook vaak 4 sterren: ga eens kijken hoe het daar is bijvoorbeeld. Van der Valk in Brussel en Düsseldorf heeft ook 4 sterren: beide hotels spelen in een andere klasse dan het hotel in Brussel en zijn maar de helft zo duur !

1 nacht gebleven, weinig commentaar

Ideale ligging, vlak bij het centrum en toch rustig!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een waterkoker is een meerwaarde maar hij moet wel werken. Waarom moet je de badge afgeven als je het hotel verlaat om dan 's avonds deze terug te vragen aan de receptie? Dit is de eerste maal dat ik deze moet afgeven.

Ideale ligging, vlak bij het centrum en toch rustig! Prima ontbijt! Overdekt zwembad en waterpartij met vissen en waterspuiter is een meerwaarde. Kamer is voldoende ruim met 2 zeteltjes en een tafeltje! Zeer propere kamer.

Ontspannen paar dagen weg in Brugge.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het zwembad zijn er geen goede mogelijkheden om je om te kleden. Hierdoor valt het zwembad tegen.

De locatie van het hotel was goed, we hebben Brugge gemakkelijk vanaf het hotel te voet kunnen ontdekken. Ook het ontbijt was erg uitgebreid en vers. Koffie en thee op de kamer is erg fijn.

Grote van de kamer en ligging .

Knuffels van kleinkinderen vergeten op de kamer, gebeld in late namiddag, niks binnengebracht bij verloren voorwerpen.

Grote van de kamer en ligging . Zeer mooie bar, prijzen drank aan zeer goeie prijzen.

Een net en proper hotel.

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. De vers gebakken broden waren ook heel lekker.Dit hotel is een echte aanrader!! Alles was aanwezig op de kamer en zeer rustig gelegen.

Absolute meevaller. Zeker een hotel waar ik opnieuw zou boeken bij verblijf in Brugge.

De parking had iets beter georganiseerd kunnen zijn voor de gevraagde prijs.

Goed en verzorgd ontbijt met ruime keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, ruime en goed verzorgde kamers.

Super hotel
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel fijn hotel, in alle rust maar toch middenin de stad. Mooie ruime kamers, goed schoon en van alle gemakken voorzien. Fijne grote bedden, heel goed geslapen. Wij komen zeker terug

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Leuk hotel dichtbij het centrum
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooi hotel, goed bereikbaar met de wagen en parkeerplaats bij het hotel was ruim. Het personeel was vriendelijk, kamer mooi en proper, ontbijt lekker en uitgebreid. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

De receptioniste was zeer vriendelijk!

De receptioniste was zeer vriendelijk! Je kreeg echt het gevoel dat je welkom was. -parkeren in de straat voor hotel gratis tussen 20:00 en 09:00 -prima kamers -prima bedden -prima ontbijt -prima Wifi Als ik nogmaals in Brugge moet overnacht boek ik hier de volgende x weer.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

voor herhaling vatbaar bij een bezoek met overnachting in Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mijn tante en ik hebben feitelijk niets negatiefs te melden

een zeer ruim aanbod kwa beleg,drank broodjes,fruit. zeer rustgevende sfeer vriendelijk en behulpzaam personeel hotel is zeker een aanrader

Prijs vs kwaliteit kon beter
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er hing een doordringende rioolgeur in de badkamer en de regendouche werkte niet goed door kalkaanslag. Ik meldde dit bij uitchecken en dit werd (h)erkend door receptioniste. We kregen een kleine compensatie, maar ik verwachtte van dit hotel toch meer.

Leuke stedentrip lokatie
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was zeer goed. Personeel erg vriendelijk. Kregen tips waar te eten en andere leuke info. Het hotel ligt op loopafstand van de winkels en toeristische trekpleisters

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Super!
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

een warmwaterkoker op de kamer ipv een Nespresso machine, maar dat zijn echt persoonlijke details.

de locatie is super, rustig en toch midden centrum Brugge.

De kamer was prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte en te late verificatie/reactie op mijn verzoek t.a.v. het ontbijt, wel of niet inbegrepen in de kamerprijs, heeft onnodige communicatiestoornis en ergernis veroorzaakt.

De kamer was prima.

• Grand Tweepersoonskamer

Geen negatieve opmerkingen

Ontbijt zeer uitgebreid, hadden de Grande kamer geboekt, vonden ze geweldig! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom: uitstekend hotel om een weekendje te verblijven. Komen er zeker nog eens terug !

Badkamer
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In badkamer hebben ze minimale verzorgingsproducten. Dat vind ik slecht voor een 4* hotel en de prijs die je betaald. We gingen voor een dag en hadden bijna niets bij ons omdat we dat van zo n hotel verwachten.klantnummer 2060653 en factuurnummer 17700516226.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Schitterend!

Bij mijn weten niets

De klantvriendelijke bediening, de rustige en ruime nette kamer, de service van de kamermeisjes, het prima ontbijt. Alle comfort voor een fijn verblijf waren aanwezig

Super hotel!
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet slecht, maar mocht uitgebreider voor de prijs.

Propere kamers, flexibele check in. Rekening gehouden met vraag om kamer op gelijkvloers te krijgen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

een heerlijk verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als advies zou ik willen aangeven dat het handig zou zijn als er in de kamer een badjas en slippers aanwezig zouden zijn. Dit om mee naar het zwembad te kunnen gaan.

Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. Prettige locatie met mogelijkheid om de auto bij het hotel te parkeren en dan te voet het historische centrum te bezoeken. De kamer was schoon en rustig met veel goede verlichting en stopcontacten. Er was een gezellige bar en het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Het zwembad was klein maar ook heel aangenaam.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Mooi en schoon hotel op loopafstand van het centrum! Aanrader, Grand 2 persoons kamer
    • Grand Tweepersoonskamer

Geen minpunten!

We hadden de Grand tweepersoons suite. Zeer mooie kamer, ingericht in de stijl van Brugge. Trap in de kamer die je naar de badkamer op de tweede verdieping brengt. openhaard en twee fauteuils ervoor zijn ook erg leuk! ideaal om een fles wijn gezellig te drinken! Netjes en schoon! In de bar beneden een nieuwe bar keeper met heel veel verstand van goede cocktails! Vriendelijk personeel! Late uitcheck mogelijk tegen kleine meerprijs.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Heel fijn verblijf, voor herhaling vatbaar
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enige minpuntje was geen groot licht in de kamer, er waren enkel verschillende kleinere lampen. Hierdoor was de kamer 's avonds een beetje onderbelicht.

Heel vriendelijk personeel, ruime en nette kamer met toilet gescheiden van badkamer en extra ruim bed. Binnenzwembad was een leuke extra, in het algemeen een zeer fijn verblijf! We komen hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

gezellig onder vriendinnen

dat de site van hhet hotel in het engels is - aan het receptie spreken ze wel NL - en een zeer kleine zwembad voor de grote van het hotel

de service - de grote van de kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

rustig gelegen no nonsense Hotel zakelijk, afstandelijk ! dus niet gezellig !!
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

receptie te zakelijk; gastvrouw/man voor meer persoonlijk welkom ! "kom toch achter die nare receptie desk vandaan en schud de hand en breng de gast naar zijn/haar kamer "

rustig gelegen binnen de stadsmuren van Brugge en op loopafstand hotspots alwaar veel touristen !! aan de wandel

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Mooi hotel, een aanrader.

zou het niet weten.

Mooie grote kamer, schone badkamer met bad, uitbegreid ontbijt, prima werkende Wifi-verbinding. Goede locatie midden in de stad. Eigenlijk was alles top.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Fijn hotel, goed gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het feit dat wij ons verslapen hadden en eigenlijk te laat waren voor het ontbijt en dat zij op ons hadden gewacht vonden wij super. Konden toch nog op ons gemak ontbijten. Top Service

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

• Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was vrij donker, er was duidelijk in gerookt voor wij kwamen en de inrichting is niet zo praktisch. Toen we aangaven dat de kamer rook werd hier weliswaar vriendelijk op gereageerd, maar het personeel liep niet even mee om te beoordelen.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Niet voor herhaling vatbaar

De kamer zelf: had de indruk op straat te slapen,al het straatlawaai en zeker de voorbijdenderende auto's. Ook een veel te smal bed

Het ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Op wandelafstand van het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de foto's zouden ze wel een échte standaardkamer én badkamer met basicvoorziening mogen tonen en niet de beste van de reeks en badkamers met uitgebreide luxevoorzieningen van toiletartikelen, een beetje misleidend. Ik had zeker graag iets meer betaald voor een andere soort kamer wanneer dit duidelijk was getoond. Slapen naast de lift is niet ideaal! Vermeld standaard bij de faciliteiten dat het zwembad open is van 8 tot 20 uur, dat voorkomt teleurstellingen voor wie overdag de stad bezoekt en 's avonds nog graag een plonsje wil wagen.

Op wandelafstand van het centrum. Slaapkamer en badkamer waren proper. Ontbijt was in orde, voldoende uitgebreid en ruime keuze, echter verse fruitsla i.p.v. alles uit blik had nog meer doen scoren als viersterrenhotel. Het zwembad was fijn, maar wanneer je er met meerdere gasten bent, is er geen ruimte om je kledij ergens op te leggen of op te hangen.

Een TOP moeder/dochter weekend!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was meer dan in orde!

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad! Lekker uitgebreid ontbijt, super vriendelijke mensen aan de balie en een kraaknette kamer!

Teveel geld voor wat er geleverd wordt
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer ontzettend klein Bed was Klein en niet stevig genoeg,dekbed veel te dik en te warm Kamer erg gehorig

Ontbijt was goed ruim voldoende Alles was schoon Lekker dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 26 november 2016

zeer schoon, goede bedden.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor een 4/sterren hotel viel het tegen dat er geen verse sap of gesneden fruit bij het ontbijt aanwezig is. de koffiemachine geeft een instant-smaak, welk type koffie men ook kiest. de keuze in yoghurt een zoete fruit en een soort light, een normale volle yoghurt gemist. de kwaliteit van het beleg en de brood is prima.

zeer schoon, goede bedden.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Fantastisch weekend en komen graag nog eens terug!
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was nogal warm in het hotel

Prima en uitgebreid ontbijt, ruime goed ingerichte kamers, gezellige bar. Ook de centrale ligging van het hotel beviel ons goed.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Super!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de badkamer misten wij een bakje voor het stukje zeep op te leggen en een toiletborstel.

Een mooie kamer. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid en het personeel is er zeer vriendelijk. De locatie is prachtig. Je bent zo bij alle bezienswaardigheden in Brugge.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De horecaprijzen in Brugge schrikbarend hoog. Het dubbele van in Nederland.

Goed ontbijt. Niet al te grote kamers. Jammer geen douche, wel bad met gordijn. Prima hotel. 10 minuten lopen naar centrum

• Beoordeeld op: 14 november 2016

genoten van Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

in de bar waren de tafeltjes en vloer niet zo schoon

pirma ontbijt, nette schone kamers, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, dichtbij centrum en restaurants, gezellige bar.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

kindvriendelijk , proper rustig hotel en mooie gelegen

Geen opmerkingen

Het ontbijt was geweldig , en de vriendelijke bediening heel fijn , Ik vond het fijn dat je de auto achterom bij het hotel kunt parkeren , de kamer was gezellig ingericht aan de kleinste details gedacht, Bar met frisdrank ,koffie of thee , kluisje , gratis wifi

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Het was een propere kamer met voldoende faciliteiten en het...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het water van het binnenzwembad te koud was om er in te zwemmen.

Het was een propere kamer met voldoende faciliteiten en het ontbijt was heel uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Brugge is goed te voet te verkennen vanaf Flanders hotel

Personeel is neutraal; alsof er een script werd afgedraaid bij inchecken. Zwembad is kleiner dan op de foto doet voorkomen.

De locatie van het hotel is prima. Parkeren achter het hotel; de stad is prima te voet te verkennen. Fijne badkamer met aparte WC (familiekamer).

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Vriendelijk personeel.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembadwater veelste koud naar mijn mening.

Vriendelijk personeel. Centrale ligging. Ontbijt was goed. Cocktails in de bar ernaast waren goed. Bedden waren heerlijk. Douche was iets gedateerd dan de kamer. In de avond heerlijk gegeten bij Carlitto's

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Geweldig !!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt, locatie, faciliteiten bv bar , mogelijkheid tot parkeren bij het hotel ( mits gereserveerd) Kamer niet super groot of zo maar alles aanwezig voor een ontspannen verblijf.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Zeer vriendelijk personeel , maakt je verblijf aangenaam.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto,s van de kamer zagen er luxer uit. Verder kamer prima heerlijk ruime badkamer. Nadeel dat op de site vermeld stond : parkeren en bij de eind afrekening krijg je de vraag of je een parkeerplek wil en dan moet je 14!!! euro per dag voor parkeren betalen.

Zeer vriendelijk personeel , maakt je verblijf aangenaam.Goed ontbijt en een goede locatie .Je loopt zo de binnenstad in. Oud Brugge begint al direct om de hoek het was ideaal.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Brugge is de moeite om te bezoeken en dit hotel is een aanrader.

Erg klein zwembad. Wel goede temperatuur van water en omgeving. Alles heel netjes.

Heerlijk ontbijt, alles heel vers en veel keuze. Uiterst sympathieke mensen aan de balie en in het restaurant. Rustige kamer.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Genoten van een aangenaam verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nuttige parkeerplaats, propere kamers, onze kamer was handig gelegen dichtbij receptie, ontbijtruimte en zwembad. Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. 24h service aan de receptie.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Top hotel, zeker weer een keer!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij wilde rond 0.15 nog wat drinken in de hotel bar maar was helaas toen al gesloten terwijl ons was vertelt dat die om 1.00 sloot, dat vonden we erg jammer.

Ontbijt was top, genoeg variatie! Zit op 5 minuten lopen naar hartje centrum! Parkeren achter het hotel ideaal!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Aangenaam verblijf op een goede locatie
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In mijn kamer was een raar geurtje (vochtigheid), maar ze was wel netjes en ruim. mss was er een lek geweest. Badkamer was wel klein maar netjes Er is niet voor iedereen parking aan het hotel.

Verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel. Zeer goede ligging. In de straat een aan te bevelen restaurant "sans cravatte"

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Ontbijd goed en de kamers hadden een balkon wat prettig is
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel niets negatiefs. Wat ik jammer vond in bruggen dat je geen bewijzingen hebt naar de beziens waardigheden.

Ontbijd goed en de kamers hadden een balkon wat prettig is

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Dames van de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Foto's kunnen duidelijker, dat je echt goed weet welke kamer je boekt

Dames van de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Locatie is top, dichtbij alles, maar niet in het meest drukke deel van de stad. Kamer netjes, ruim en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Heerlijk, kort verblijf met als hoogtepunt een uitgebreid menu in de Karmeliet, vlakbij.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oppervlak van de kamer, wat verouderde inrichting, maar was nog ok. Geen kamer voor lang verblijf, maar was ook niet de bedoeling.

Uitstekende ligging, vlakbij de Karmeliet. Correcte bediening. Was mijn betaalkaarten vergeten, bij het weggaan, maar heb ze keurig terug gekregen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De kamers waren mooi en schoon.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niks, geheel volgens verwachting.

De kamers waren mooi en schoon. Lekker rustig, geen last van straatlawaai terwijl de locatie mooi in het centrum ligt. Het ontbijt was goed met volop keuze.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Mooi hotel op goede locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was braderie in de Langestraat, waardoor de parking moeilijk bereikbaar was. De uitleg over hoe je moest rijden was niet heel duidelijk.

De locatie van het hotel is super, op 10 minuten loopafstand van de Markt. Mooie kamers en een uitgebreid ontijtbuffet.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Mooie kamers met badkamer en apart toilet.
    • Club Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie kamers met badkamer en apart toilet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de parking bij dit centraal gelegen hotel is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Ok hotel voor een verblijf in Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren vrij armzalig ingericht en zwembad zo klein dat we er uiteindelij niet in zijn wezen zwemmen

Lokatie is ok ten opzichte van het centrum en ontbijt was ok - parking achter het hotel was goed

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Flanders Hotel