Beoordelingen over Floreal Nieuwpoort

Albert1 - Laan, 74, 8620 Nieuwpoort, België

#3 van de 8 hotels in Nieuwpoort

parking voor gehandicapten , ze mogen breder zijn.
    • Studio (2 Volwassenen)

Algemeen is het redelijk goed.

parking voor gehandicapten , ze mogen breder zijn. Er zijn er niet voldoende dicht bij de ingang. Bij volzette parking stuurt men de mensen naar een verdere parking ... dit is niet leuk. Bij de terrasjes liggen er veel sigarettenpeuken in 't rond, soms wel afval ... Wij vermoeden dat de terrasjes door jongeren gebruikt worden die er niet thuishoren. Soms is het echt een puinhoop in 't w-end door een onderbezetting v/h personeel, jammer want ze werken hard genoeg. Men zou mogen aangeven dat men déca koffie kan vragen bij het ontbijt...

Het verblijf is zeker voor herhaling vatbaar!
    • Studio (2 Volwassenen)

We vonden het jammer dat we na 20.00u niets meer konden eten in de bistro, maar dat hadden we dan ook maar beter eerst nagevraagd.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, de kamer en eigenlijk het hele hotel waren hygiënisch en oogden heel proper, het ontbijtbuffet was uitgebreid en alles was lekker vers.

Zeer goed
    • Studio (2 Volwassenen)

Niks speciaal De studio's kunnen misschien wel een opfrisbeurt gebruiken.

Er was een ruime keuze voor het ontbijt; Prijs/ kwaliteit maaltijden zeer goed. Personeel balie was zeer vriendelijk. Personeel restaurant idem Locatie uitstekend

ok
    • Studio (2 Volwassenen)

receptioniste bij aankomst,andere dames waren ok broodjes niet knappend te weinig liften

accommodatie,mogelijkheden in de buurt,lekkere barbecue en vriendelijke bediening

Leuk als tussendoor op goede locatie
    • Studio (2 Volwassenen)

Speeltuin te gevaarlijk voor de kleintjes. Oud en versleten. Geen bruine pistolets. Eventueel hoger tafeltje op terras.

Kamer was zeer net. Personeel zeer vriendelijk en hulpzaam. Parking is een plus.

Het was een ruime kamer met een volledig ingerichte keuken,...
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt was vrij basic, we hebben 3 kopjes moeten nemen voor deze proper waren. Als jong koppel valt het wel tegen dat er twee éénpersoonsbedden zijn die je niet naast elkaar kan plaatsen. Onze oplossing was de matrassen op de grond. Wij wisten ook niet dat we onze lakens en handdoeken in de gang moesten leggen bij vertrek, wat 4 euro kast als je dit niet doet. Gelukkig lag er een boekje in de kamer en hebben we dit gelezen.

Het was een ruime kamer met een volledig ingerichte keuken, alles was aanwezig.

Vond het personeel s’avonds van de bistro wat luidruchtig en...
    • Studio (2 Volwassenen)

Vond het personeel s’avonds van de bistro wat luidruchtig en luid met elkaar aan het praten in het Frans Oké is een bistro maar vond dit toch een beetje te

o.k.
    • Studio (2 Volwassenen)

Iets te smalle deur= smaller dan normaal, voor de ingang van de badkamer voor mensen met rollator/rolstoel: Niet geschikt voor mensen die niet meer rechtop kunnen staan..om over te stappen naar traplift. De traplift kan boven niet zwenken naar de rolstoel. De traplift kan niet met zender boven/beneden. Zelfbediening als men erin zit en zijdelings kan overstappen van rolstoel/traplift stoel doch gang iets te smal om een rolstoel te draaien denk ik met rollator o.k. Tapis-plain, ik hou er niet van...hygiëne/allergie? Mits het beneden publieke ruimte is... iedereen maakt gebruik van ' toilet/gehandicapten. Mits jeton aan de balie verkrijgbaar voor gehandicapte mensen zou dit vermeden kunnen worden dat de gehandicapte mens moet aanschuiven aan het toilet dat deze ruimte misschien ook properder blijft. zeker als er klanten komen met grote reisbussen, die wel mobiel zijn. (Deze reizigers zijn voor niets verlegen, ook niet verbaal.) Er zijn toiletten genoeg aanwezig. Iedereen ook buiten dat men er iets verbruikt in de cafetaria kan deze toiletten gebruiken... met of zonder hond mits er geen toezicht is, niet leuk... En als men deze toiletruimte wil gebruiken, neem dan ook mijn handicap/sticker in Engels/Frans Nederlands/Duits zou hier meer dan welkom zijn. Ook de dubbele grote glazen deur is zwaar voor mensen met een handicap alsook voor bejaarden met rollator, deze zou beter automatisch opengaan. Keuken in het logement: Kleine tip, geen glazen voor een gewoon smakelijk pintje bier. Supergrote bakpan o.k. om aardappelen te bakken maar voor één ei of kleine steak brand de boter aan dus graag 2 kleine bakpannen erbij zou super zijn. Voor één dag, wil je koken of koffie drinken in het logement, neem afwasmiddel en borstel/schoteldoek/keukenhanddoek mee. microgolfoven folie+keukenrol. Plaats tussen de bedden: men kan er niet tussen met rollator of rolstoel.

Kamer prijs/kwaliteit o.k. Ontbijt weet ik niets van, te laat binnengekomen. Asbak aanwezig,stoelen+tafeltje terras overdekt door terras erboven bij regen. Grote raam. Geen muffe gordijnen enkel draperie voor de nacht. Matras redelijk. Proper opgedekt. Onthaal o.k., personeel eetruimte o.k. ze doen hun best. Verpakte bekers badkamer+mini champo/ vloeibaar zeepje 1 dag+handdoeken+w.c. papier. Ik weet niet of men dit alle dagen bekomt en ook niet of er elke dag gepoetst word en propere lakens gelegd worden.??? Keukentje o.k. Kleding/bergruimte bij ingang& badkamer/w.c. + kledingkast in leefruimte + kapstokken. Om kleine ongelukjes op te kuisen/poetsgerief en stofzuiger aanwezig.(geen dweil,geen poetsmiddel.) Vuilbakjes met plastiek zak in badkamer en keukentje. Mini diepvriesvak in koelkastje voor magnums of... buiten het nodige kookgerief & bestek/servies/glazen ook enkele wijnglazen.

Ideaal om met vrienden een gezellig samenzijn te vieren!
    • Studio (2 Volwassenen)

Jammer dat er geen restaurant meer is. Men kan wel eten in de cafetaria doch de kaart is beperkt alsook de openingsuren van de keuken. Hopelijk komt er snel een gastronomisch restaurant zoals vroeger "De Kotter".

Ruime en nette kamer. Verzorgd ontbijtbuffet! Op zaterdagavond veel ambiance in de cafetaria. Ruime en gratis parking; wagen mocht zelfs de zondag blijven staan.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het was allemaal wel oké voor een kort verblijf !
    • Studio (2 Volwassenen)

late uur van inchecken (en geen secondje vroeger dan aangegeven tijd!!!) + heel vroeg uitchecken, te weinig parkeerplaats.

De studio , de ligging, het ontbijt

Al bij al zijn we tevreden .
    • Studio (2 Volwassenen)

De trappen in de kamer ( zie hoger )

Het ontbijt was helemaal ok. Spijtig van de trappen in de kamer daar ik slecht te been ben. We hebben wel een irritant geluid gehad op beide avonden!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

parking aan de deur.
    • Studio (2 Volwassenen)

avondmaal in bistro had beter gekund. was waarschijnlijk diepvries, maar dan had dit op de kaart moeten staan. er wordt gezegd dat het dicht bij het strand ligt, maar dit klopt niet. je moet ongeveer 1,5 km stappen om aan het strand te geraken. ligt aan de havengeul.

parking aan de deur. ruim logement.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Het beviel wel maar mede doordat ik de faciliteit ken maar denk dat vele afknappen zo
    • Studio (2 Volwassenen)

Zwembad gesloten van zondag tot dinsdag dus geen zwembad gezien. Ontbijt zeer beperkt en blijft gelijk gedurende de 3 dagen verblijf

De kamer en de hygiëne van de kamer

op het ontbijt valt niets aan te merken .
    • Studio (2 Volwassenen)

Eén van de kuisvrouwen voor onze kamer was zeer onvriendelijk en zei zelfs geen goedendag.

op het ontbijt valt niets aan te merken . de koffie mocht wel beter en misschien mogelijkheid tot vers fruitsap.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Leuk voor een weekendje
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijtbuffet is eigenlijk basic wordt niet bijgevuld. Als er een grote groep om 8 u komt ontbijten blijft er niet veel beleg meer over voor de andere gasten

Verblijf in studio met keukentje is leuk en ruimer dan kamer

Matig tot goed
    • Studio (2 Volwassenen)

Bediening. Menu genomen, maar het opdienen heeft twee uur geduurd. DUS VEEL TE WEINIG PERSONEEL. BESPARING???? Dit was ook zo bij het ontbijt. Wij gaan daar dus nooit nog een menu eten.

Het ontbijt was oké

De ligging t.o.v van zee, natuur en centrum van Nieuwpoort-bad en de kindvriendelijkheid
    • Studio (2 Volwassenen)

Jammer dat we tegen 10u moesten uitchecken en de kamers verlaten ! Bijna onmogelijk met slechts 2 liften en als je op het 4de verdiep logeert.

Het is een zeer kindvriendelijke accomodatie met een super ligging !

Aangenaam verblijf, ideale locatie, vriendelijk personeel
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt mocht iets meer gevarieerd.

Praktisch ingerichte studio. Alles was aanwezig. Perfecte ligging, dicht bij de zee. Veel gelegenheid tot wandelen.

Verlijf aan zee is voor ons altijd héél relaxerend.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ontbijt viel tegen ,niet regelmatig aangevuld, uitgedroogde roereitjes,aanbod charcuterie zéér gering en kwaliteit laat te wensen over. Dit was ooit wel anders. Spijtig.

Kamers zijn oké maar ondertussen wel wat aan verfraaiing toe. Goed schoonmaakteam.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed gelegen en de parking is een pluspunt.
    • Studio (2 Volwassenen)

Kleine ruimte, een trap naar het slaapgedeelte. Niet gezellig vanwege de kitchenette naast je bed. 2 aparte bedden. Om 16 uur op de kamer en om 10 uur de kamer verlaten! Dan is 140 euro duur.

De ligging is goed. Dicht aan het strand.

Nieuwpoort is heel gezellig, de accomodatie veel tegen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt, de broodjes, croissants, koffiekoekjes waren niet vers, zeker van een dag of meer dagen tevoren. Het ontbijt was heel minimalistisch. Het uur van inchecken was te laat 16.30 u., zou zeker 2 uren eerder kunnen.

De ligging.

Het ontbijt was zeker voldoende.
    • Studio (2 Volwassenen)

Bediening om 's middags iets te eten was rampzalig. Hebben drie kwartier op ons bestelde broodje moeten wachten.

Het ontbijt was zeker voldoende. De kamer was proper en in orde.

Verblijf is voor herhaling vatbaar.
    • Studio (2 Volwassenen)

Met het uitdelen van de sleutel van de verblijven wordt pas gestart om 16:30 uur. Gevolg grote drukte aan de incheck al is dat nog niet zo een probleem maar iedereen wil met bagage naar zijn kamer met dezelfde twee liften. Het beste kan men eerst een koffie gaan drinken en wachten tot de drukte aan de liften voorbij is.

Ongedwongen sfeer. Lekker en uitgebreid ontbijt. Faciliteiten in de kamer. Prijs/ kwaliteit cafetaria. De laatste dag mag men tot 16:00 uur op de parking blijven staan.

Het was een verblijf voor herhaling vatbaar, enkel de in- en uitchecktijden vielen tegen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Incheck en uitcheck tijden zijn niet meer van deze tijd. Iemand die voor een weekendje komt kan er niet optimaal van genieten. De meeste mensen komen 's morgens aan op hun locatie en kunnen pas om 16u30 inchecken. Ze moeten dan ook nog vóór 10 uur uitchecken. Inchecken om 12u en uitchecken om 10u lijk mij redelijker en realistiser. Het kan niet dat men 6u30 nodig heeft om een kamer te poetsen, tenzij men onderbemand is...

Heerlijk ontbijt Zeer goede ligging en ruime accomodatie Ik kan Floreal Holiday's Nieuwpoort aanbevelen bij vrienden, zeker deze met kinderen

ontbijt was zeer goed, ontvangst goed en kamers zeer proper,...
    • Studio (2 Volwassenen)

iets vroeger mogen inchecken bv: vanaf 14.00 uur ipv 16.30. En vertrek tegen 11.00 ipv 10.00. Iets te veel tapijt aanwezig op de gang waardoor deze een muffe geur geeft.(in de kamer hoeft voor mij ook geen tapijt te zijn.) misschien vervangen door gemakelijk afwasbare vloer dat niet muff kan rieken. misschien ook 1 twee persoonbed plaatsen ipv 2 apart te bedden voor koppels. voor de rest een echte aanrader.

ontbijt was zeer goed, ontvangst goed en kamers zeer proper, kort bij winkels zoals liddle, carefour,ideaal voor kinderen veel animatie en speel gelegenheid.en elke avond iets voor de volwassenen te doen prima.

kindvriendelijk hotel met leuke speeltuin en zwembad.
    • Studio (2 Volwassenen)

De check in was pas om 16u, geen uitzondering hier op (ook niet met baby van 10 maanden die een dutje moest doen om 15u). Check out is dan weer om 10u en om 10.00u stond de kuisploeg dan ook een de kamer. Beetje belachelijk voor 140 euro per nacht..... De studio bestaat dan ook uit twee verdiepen wat het niet makkelijk maakt voor een gezin met buggy. Parking ligt niet tegen het hotel maar op 100... Best vervelend om alle spullen van de baby te verplaatsen.

kindvriendelijk hotel met leuke speeltuin en zwembad. "what you see is what you get"

Veel geld voor wat het was
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt was niet ok. Je kan ontbijten tussen 8u-10u. Vanaf 9u15 werd het ontbijt niet meer aangevuld. Resultaat chocoladekoeken op, geen kaas meer. Er was nog 1 gekookt ei maar dit rook niet meer fris. Wanneer we ons wouden douchen stonk de douche. Dit ging weg als we water lieten lopen. De temperatuur in het peuterbad was te laag.

De ligging was super!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zeer aangename locatie.
    • Studio (2 Volwassenen)

TE veel opblaasbeesten,ballen,luchtbedden enz in het zwembad maakt zwemmen bijna onmogelijk! Te laat inchecken:(16h30)

Super ontbijt! Kamers netjes en ok.Ligging voortreffelijk!

sober verblijf voor veel geld
    • Studio (2 Volwassenen)

in de kamer moest je met trap van wc en inkom naar woongedeelte 2 aparte inklapbedden niet vriendelijk aan receptie voor dat geld sober ontbijt geen spek of gebakken ei

overal kort bij proper

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ons verblijf was zeer goed en ook geluk met het weer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Een van de liften was buiten dienst,maar we mochten de dienstlift gebruiken

Het ontbijt was zeer goed en zeker voldoende.De kamer was proper en de voorzienigen waren in orde.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Korte intense vakantie.
    • Studio (2 Volwassenen)

Onthaal niet zo vriendelijk. Heb een envelop gekregen en moest mijn plan trekken. Ik was daar nooit geweest. Moest steeds aan andere gasten vragen waar ik voor iets moest zijn. Aan het onthaal lieten ze u wachten voor een persoonlijk tel of gesprek. Dat ze zelf deden.aan het zwembad zitten redders maar houden de kinderen niet in het oog.Ik was steeds met mijn dochter wel daar.zij kan heel goed zwemmen voor een acht jarige.maar ik durfde haar toch niet alléén achter laten.kinderen kunnen wild zijn en een ongeluk is snel gebeurd. Maar de redders heel vriendelijk.

Kamer super proper.de dames van het onderhoud heel vriendelijk. Het personeel van bistro ook heel vriendelijk en ze gaven duidelijk om hun gasten. Animaties ook tof.

Alles was goed zonder meer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Probleem met de liften, weinig keuze bij het eten in de bistro. 95% gepensioneerde ouderen, waardoor je soms de indruk had in een rusthuis te verblijven.

De hygiene was tip top in orde. Personeel was beleefd. Al het nodige was aanwezig in de accomodatie. Ook lakens en handdoeken. Koffiezet en waterkoker.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

het ontbijt was magertjes.
    • Studio (2 Volwassenen)

het ontbijt was magertjes. Geen spek. Vooraf gezette koffie. Slechte broodjes en slechte boterhammenieuws. Geen spiegeleieren of warme worstjes Geen bonen in tomatensAustralië.

Kort, rustgevend, zonnig en een mooi uitzicht.
    • Studio (2 Volwassenen)

Bediening op het terras. 1u15 moeten wachten op een simpel broodje vind ik wat veel. Maar eens de verantwoordelijke er was, ging het allemaal een stuk sneller.

De kamers waren zeer proper en onderhouden. Het ontbijt was niet groots te noemen, maar toch was alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Cafetaria de tassen van de koffie zijn niet met warm water...
    • Studio (2 Volwassenen)

Cafetaria de tassen van de koffie zijn niet met warm water afgewassen. Te zien aan een bruine boord als de tas koffie op is .Toch niet zeer ...............

Al deze punten begrijp ik wel want het is een komen en een gaan in De Floréal . Meevaller !
    • Studio (2 Volwassenen)

Dat we dus maar om 16 u in de studio mochten. De dag van vertrek mochten we ook maar tot 16 u op de parking blijven dus hebben we ons verblijf aan zee beetje moeten inkorten want het was onmogelijk op dat uur om nog ergens anders parking te vinden .

Het was spijtig dat we maar om 16 u in de studio mochten .Een geluk dat we de auto toch al op de parking mochten zetten en dat het goed weer was anders hadden we ergens binnen moeten wachten. We hebben dan maar een fikse wandeling gemaakt in voormiddag en namiddag !Toen ik de studio zag , was het net een gevoel van thuiskomen, zo comfortabel , gezellig en proper . Gratis minigolf omdat het zwembad dicht was voor onderhoud was ook een meevaller .

Niet Niet voor herhaling vatbaar ook niet aanbevelingswaardig
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamers zijn pas vrij na 17.00 uur De bedden zijn slecht. Tweemaal kapotte latten rooster! Receptionisten zijn niet goed opgeleid en meestal afwezig De aanbiedingen in de restaurants van het hotelzijn niet duidelijk

Het ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Geschikt vertrekpunt voor de verkenning van Nieuwpoort en voor de kust in het algemeen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Te weinig parkeergelegenheid aan het hotel zelf. De parkeerplaats stond steeds vol. Er liepen in de buurt constant parkeerwachters rond die onophoudelijk boetes uitschreven. Verwarmingstoestel in de badkamer werkte niet.

Ontbijt: standaard maar goed, voldoende en verzorgd. Mooi zicht naar buiten op het gangpad naar de liften. Tramhalte dichtbij.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Buiten excellente ligging, geen aanrader.
    • Studio (2 Volwassenen)

De bediening in het restaurant is bedroevend, al voor de tweede maal hadden wij het voor, dat men U laat wachten (meer dan 30 minuten), alleen al om de bestelling op te nemen, vriendelijkheid laat ook te wensen over. Wij zijn vertrokken en elders gaan eten.

De ligging van de accommodatie is voortreffelijk, overal kortbij en toch rustig.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Fijne vakantie gehad. Studio was prima met uitzondering van de geluidsoverlast.
    • Studio (2 Volwassenen)

De koffie bij het ontbijt was van slechte kwaliteit. Slechte geluidsisolatie: toilet doorspoelen van studio boven maakte zeer veel lawaai en de kusttram vlak voor het gebouw.

De studio was een zeer nette en aangename plaats om te vertoeven!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Zeer proper en vriendelijk.
    • Studio (2 Volwassenen)

Dat we om 11 uur op zaterdagavond niets meer konden drinken in het cafitaria. Bij ontbijt mag er wel verse yoghurt ipv potjes zijn.

Zeer proper en vriendelijk. Ontbijt is basic maar alles was er wel. Diverse broodjes en koffiekoeken.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Steeds een aanrader op toplocatie in Nieuwpoort ,altijd iets te beleven!!
    • Studio (2 Volwassenen)

Een avond de dagmenu genomen, Soep was royaal,maar hoofdschotel was maar voor 1/3 bord gevuld en klein dessertje na.nog een beetje hongergevoel!!

Lekker ontbijt,gekookte en gebakken eitjes aanwezig misschien ook nog eens spek erbij serveren dan is het helemaal top!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

een goed ligging en een zwembad, daardoor voor herhaling vatbaar.
    • Studio (2 Volwassenen)

De studio is eigenlijk te klein voor 2 personen en een babybed bij te plaatsen, wij zouden in het vervolg appartement nemen. De vriendelijkheid van sommige personeelsleden. Het opruimen in de ontbijtruimte, er werd niet snel genoeg opgeruimd en er waren soms geen koffietassen meer. Ook in de bistro s'avonds liet de service te wensen over. Er was maar één ober buiten en wij zaten al van 19u30 te wachten om iets te bestellen voor te eten want de keuken gaat om 20u dicht, pas om 19u55 kwam er iemand opnemen en toen kregen we bijna geen eten meer pas toen we hierover klaagden hebben we toch nog iets kunnen eten. Volgens ons is er echt personeelstekort. Verder wordt het zwembad buiten seizoen ook verhuurd aan scholen wat niet zo fijn is als je dan juist wil zwemmen met je kind, en wat ook niet gecommuniceerd wordt als je je zwembadkaart gaat halen.

Ontbijt is goed, voldoende variatie. Ook fijn is dat het op dichtbij de winkels en het strand is en dat er een zwembad aanwezig is.

Alles naar wens verlopen
    • Studio (2 Volwassenen)

Wij zouden het niet weten.

Alles naar wens verlopen

Goed gelegen
    • Studio (2 Volwassenen)

Beetje meer uitleg aan de balie was wenselijker

Kort bij het strand en mooie promenade.

• Studio (2 Volwassenen)

heerlijk ontbijt. zeer proper. goede ligging

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Dat je kort aan zee was
    • Studio (2 Volwassenen)

De bedden(slechte matras) en de grote van de kamer(klein)

Dat je kort aan zee was

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Goed sanitair en veel bergruimte.
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamers zijn naar de kustlaan gericht in plaats van naar de Ijzer. Zwembad is slechts beperkt open.

Goed sanitair en veel bergruimte.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

normaal
    • Studio (2 Volwassenen)

Schimmel badkamer en afvoer verluchting w.c.

Om 9 uur was er geen gebakken ei meer en werd niet aangevuld.

• Studio (2 Volwassenen)

zelf om proper handdoeken moeten vragen, en volgende dag werd kamer overgeslagen door poetsdienst

perfecte ligging

Vriendelijkheid personeel
    • Studio (2 Volwassenen)

Verouderd interieur Inchecken kon om 15u52 nog niet. Uit principe moest je wachten tot 16u!!!!

Vriendelijkheid personeel

De kamer

De bedjes

De kamer

• Studio (2 Volwassenen)

Hoe we aan onze sleutel gekomen zijn Alles lag klaar bij de nachtwaker en we zijn zeer goed ontvangen geweest ook al was het 1 u 30

Rustige omgeving kan alle kanten op met openbaar vervoer ...
    • Studio (2 Volwassenen)

Rustige omgeving kan alle kanten op met openbaar vervoer Voor herhaling vatbaaŕ T0t nog eens

een goed weekendje aan zee zeker voor herhaling vatbaar

de locatie en de studio

Ok.
    • Studio (2 Volwassenen)

Inchecken kan pas vanaf 16u 30. Uitchecken moest reeds om 10u.

Aangenaam

Airco

Een mooie belevenis met kinderen, speeltuin, ....

Ruime kamers

Verouderd, wel proper.

Ruime kamers

• Studio (2 Volwassenen)

Personeel niet vriendelijk Bedden voor kindjes zeer slecht

voor herhaling vatbaar locatie uitstekend
    • Studio (2 Volwassenen)

avondmaaltijd in buffet te weinig keuze

heerlijk ontbijt

prettig verblijf

openingstijden zwembad

ontbijt goed

Verder was alles Ok, vriendelijk personeel.
    • Studio (2 Volwassenen)

Mensen die 's nachts naar wc moeten. De afloop maakt veel lawaai!

Verder was alles Ok, vriendelijk personeel.

• Studio (2 Volwassenen)

De bagagekarretjes zijn zeer klein en versleten - weinig meerwaarde.

Alles piekfijn in orde

Het uitzicht op het 5e
    • Studio (2 Volwassenen)

Te laat inchecken en te vroeg uitchecken

Het uitzicht op het 5e

leuke locatie dicht bij het strand

leuke locatie dicht bij het strand

Hotel goed voor één overnachting
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt viel een beetje tegen. Weinig keuze.

Super goed gelegen, dicht bij het strand en centrum. Vriendelijk onthaal en wegwijs gemaakt.

Het hotel in zijn totaliteit
    • Studio (2 Volwassenen)

Er was geen plaats meer op de voorziene parkings

Het hotel in zijn totaliteit

Parking had ter beschikking moeten zijn de volledige laatste...
    • Studio (2 Volwassenen)

Parking had ter beschikking moeten zijn de volledige laatste dag, ook na uitchek

Mooie kamers,lekker ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Studio (2 Volwassenen)

Mooie kamers,lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

zeer leuk voor herhaling vatbaar
    • Studio (2 Volwassenen)

het restaurant voor s avonds was te eenvoudig

Ontbijt was heerlijk, veel keuze

Lift

Ontbijt was heerlijk, veel keuze

Bediening cantine

Grote kamer voor 2 personen

Goede prijs kwaliteits verhouding en kort aan zee !
    • Studio (2 Volwassenen)

Alles op de kamer was heel netjes !

Een zeer aangenaam verblijf

Trappen in de studio

Alles was in orde,de vriendelijke en begripsvolle bediening en begelijding

oke.....
    • Studio (2 Volwassenen)

De dagprijs vind ik teveel......!!!

ontbijt oke.....kamers oke .....weinig of geen douchegel .....Geen schampoo........enz...