Beoordelingen over Leonardo Hotel Antwerpen 3-sterren

De Keyserlei 59, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#48 van de 65 hotels in Antwerpen

voldoende voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer was verouderd , oud tapijt, vuile muren, vuile gordijnen, geen kleerkast , de TV werkte maar half en half ( kon de aankomst vd ronde van Frankrijk niet bekijken , allemaal pixels op de TV) de WIFI werkte ook maar half negatief :geen airco, maar een verplaatsbare windairco (was heel warm op de kamer, zonnekant) badkamer: geen plaats om je toiletzak, toiletbenonigdheden op te leggen

het ontbijt was in orde : kleine soorten pistoletjes en ontbijtkoekjes, ei en genoeg soorten beleg. positief op de kamer: fles water+ koffie en theefaciliteiten vriendelijk onthaal

Gewoon oke .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tegenvallen is te veel gezegd, Kamer nr. 333, hoewel met 2 aparte bedden is m.i voor 1 persoon geschikt. ook gezien de badkamer ruimte. Ramen kunnen weliswaar open, er is geen airco, mogelijk erg warm in zomer tijd, de ramen kijken uit op een binnen plaats ommuurd derhalve. 3e etage. Mogelijk door drukte in het hotel bij inchecken, avondreceptie nogal kortaf.( misschien was ik ook zelf te moe)

De locatie bij Antwerpen CS, De vriendelijkheid,/ hulp van ochtend/ receptie personeel.(Service). Mogelijkheid bagage tot in de middag daar te laten na uitchecken. Ontbijtpersoneel, 1 persoon?! heel vlot en behulpzaam ondanks volle zaal, werkte hard . Compliment voor die vrouw.. Ontbijt buffet is niet bijzonder uitgebreid maar er is voldoende keuze, past in prijs/kwaliteit verhouding is dus oke. Mijn kamer voor 1 nacht voldeed. Ondanks centrum erg rustige kamer. Goede matras

redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer kleine wc, waar je je naar binnen moet persen. Vrouw aan balie gaf eerst per ongeluk te weinig wisse;geld terug, daarna bewust, want Nederlanders houden niet van rode muntjes (5-cent stukken)

Goede ligging, rustige kamer

Goed geslapen, maar er niet willen eten...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel komt ons verouderd over en we hebben dit hotel verlaten om ergens anders te gaan ontbijten... Ik liet het deksel van de gebakken eieren eraf, zodat ik kon tonen dat dit eigenlijk leeg is. De serveerster sloot dit terug met een grote zucht en het werd gewoonweg niet meer aangevuld. De broodjes waren keihard gebakken, vieze sneetjes ham, niet-lekkere kaas,... Kortom: a once in a lifetime experience. U get the point....

We vroegen en kregen een rustige kamer.

Ontbijt was uitstekend voor een drie sterren hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn gedateerd en erg klein. Geen dubbelglas dus erg erg erg gehorig maar na de eerste dag/avond hebben wij ons enigzins "aangepast" aan de situatie. Wij hebben 3 nachten gelogeerd. Gevraagd om xtra fles water maar dat krijg je maar eens in de drie dagen. Maar ja waar hebben we get over, winkels zat in de buurt om een fles je water te kopen.

Ontbijt was uitstekend voor een drie sterren hotel. Servies was schoon en eetzaal ook. Aardige dame die het helemaal alleen doet, volgens mij. Ik ben erg kieskeurig maar nu heb ik genoten . Mijn man was er verbaasd over dat ik zo goed heb ontbeten. Veel keuze. Onze kamer werd iedere dag schoongemaakt

Heel tevreden maar doodmoe van het wandelen weer naar huis. Aan te bevelend: de rivierbus!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was prima: veel keuzes. Personeel is uitermate vriendelijk. De locatie is natuurlijk geweldig: uitzicht op het prachtige station (kamer met uitzicht op station vragen).

Prima hotel voor één overnachting
    • Comfort Driepersoonskamer

Veel geluid van personen in de nacht. Douchebak leek niet heel stevig. Ontbijt was onderbezet qua personeel. Eten konden ze bijhouden, maar het bestek was op en werd niet meer bijgevuld.

Ruime kamer Heel behulpzaam personeel

Innoverend
    • Comfort Driepersoonskamer

De muren, en het plafond vielen bijna uit elkaar. Alles is gedateerd en niet modern. Dat hoeft ook niet perse maar zorg er dan voor dat t schoon is. De wc en de douche waren vuil. Nee het is prima voor 1 kort nachtje maar daar blijft t bij.

De zachtheid van de matrassen!

Waardeloos
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vieze kamer, eerst niet schoongemaakt, hierna oudbollige kamer die hard toe was aan vernieuwing. Ligbad zo versleten als een draad incl. scherm

Personeel niet vriendelijk Waren vrij vroeg en moesten koffer achterlaten Na terugkomst koffer kwijt Kamer was niet schoongemaakt, achtergelaten zoals van vorige gasten dus vies Zilvervisjes in badkamer

Vreselijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

10u smorgens om de half uurt gestoord door de housekeeping de deur kloppen onbeschoft zelfs zomaar binnenkomen geen privacy! SARA aan de receptie zo onbeschoft tegen client, advies: uw personeel opleiding laten volgen ivm klantvriendelijkheid, vrij onprofessioneel! Kwamen inchecken moesten vrij lang wachten Olivier aan de receptie moest niet beginnen met zijn shift en moest al de werk doen van zijn collega die hij moest vervangen. De collega ervan voor de klanten vrij brut aant spreken tegen zijn collega ivm handicapstoel dat die mensen moeilijk zijn vrij onprofessioneel doe je toch niet waar andere gasten erbij zijn! Uiteindelijk besloten ik en mijn partner ergens iets te gaan drinken aangezien we toch moesten wachten. Voor allerduidelijkheid mijn slaap 5 keer gestoord, house-keeping die vanaf 10u komt kloppen aan de deur zonder een woord te zeggen binnenkomt en receptie die boertig blijft bellen en nog beneden vrij onbeleefd gedrag toont. Sorry dit is niet accepteerbaar. Misschien moet de personeel opleiding gaan vragen in de hilton daat kennen ze tenminste klantvriendelijkheid en worden ze getraind.

De afstand van de lift tot de kamer met obstakels onderweg,...
    • Budget Eenpersoonskamer

De afstand van de lift tot de kamer met obstakels onderweg, hoogteverschillen en trappen die voor ouderen en minder validen geen aanbeveling zijn, badkamer in slechte staat, vervangende kamer okay

Ontbijt was ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij waren met 2 mannen een weekend weg. Hadden een kamer met 2 aparte bedden besteld. Kregen een kamer met een dubbel bed van 160cm breed en zelfs een extra deken werd niet gebracht. Zware tegenvaller.

Ontbijt was ok

De locatie is prima, vlakbij het centraal station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De 1e kamer die we kregen aangeboden leek wel een bezemkast op de 5e verdieping 🙁 we hebben daar meteen de receptie gebeld en gezegd dat ik voor €200 voor 2 nachten wel anders verwachtte....en er was geen kledingkast aanwezig? Wat ik erg vreemd vind voor een hotel...de receptioniste vertelde ons dat er inderdaad kamers zijn die geen kledingkast hebben....vind ik opzich wel vreemd! Maar we hebben daarna een nieuwe kamer gekregen en die was prima!

Ontbijt was redelijk uitgebreid dus een prima start van de dag!!

Het was ontspannend
    • Comfort Driepersoonskamer

De badkamer is ruim maar er was geen ruimte was om onze toilettassen op te zetten, die moesten we op de badkamervloer leggen. De vuilnisemmer in de badkamer was vol en het restaurantpersoneel keek nors.

Het frontdesk personeel was behulpzaam en vriendelijk. De kamer was ruim.

Comfortabel maar luidruchtig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Diezelfde ligging, wat een herrie buiten. Je kon alleen slapen met het raam dicht! Het was een vrijdagavond.

Goede kamer, matras wat hard. Ligging vlakbij het station is praktisch. Ontbijt was echt heel goed!!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

De minpuntjes van het hotel worden gecompenseerd door de uitstekende ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is gedateerd en behoeft een renovatie. Met name de badkamer(kamer 336) had achterstallig onderhoud. Er was geen kledingkast op de kamer.

De ligging bij het station was voor ons ideaal.

Het hotel is heel dichtbij het station, de kamers waren...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn ouderwets, zouden een verjongingskuur kunnen gebruiken.

Het hotel is heel dichtbij het station, de kamers waren schoon. Bij aankomst staat er water en je kunt een koffie zetten. Het ontbijt is standaard maar goed. Goed bed!

Heerlijk voor een weekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco, was warm in de kamer, raam kon slechts klein stukje open.

Ruime kamer, goed ontbijt, we moesten de eerste dag voor het ontbijt op pad, kregen desgevraagd een heerlijk lunchpakket mee. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hadden een comfortkamer geboekt voor 2 nachten, voor myn schoonouders op hoge leeftyd. met airco.achteraf bleek dat ze toch deze mensen in een kleine kamer zetten,zonder airco ,en met geen grote raam..onbegrypelyk dat zoiets kan. heb zelf contact genomen met hotel,de dame in kwestie was wel heel vriendelyk ,en ze zouden een andere kamer krygen de volgende dag,is ook gebeurd.op basis van dit zou ik toch niet meer boeken.

dicht by het station onbyt was heel fyn vriendelyk personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de laatste dag waren 50 Spanjaarden in de ontbijtzaal. Luidruchtig, onbeleefd en boers.

Vriendelijke ontvangst. Vriendelijke bediening in ontbijtruimte. Kamer iedere dag schoongemaakt.

Sorry,niet aan te raden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkel het nachtlampje ging,douchewater liep slecht door,haar in de douche,deur van de douche sluit niet en de ventilator maakte veel lawaai.prijs kwaliteit niet in verhouding.

Het geld wat wat je voor deze accomodatie neer moet leggen is echt te veel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden comfort kamers gereserveerd maar die voldeden echt niet. Het ontbijt werd niet slecht aangevuld. Te weinig variatie in wit/bruinbrood en toen dat op was werd er niet meer aangevuld.

de goed werkende lift.

Ontbijt was goed en de kamerredelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de deur van de wc naar binnen open gaat is niet erg slim bedacht!!!! Voor oudere mensen of mensen die slecht ter been zijn is het dan heel moeilijk je te bewegen in die krappe ruimte. Je moet dan naast de wc-pot gaan staan om uit de ruimte te komen. Moet wel wat aan gedaan worden...…...

Ontbijt was goed en de kamerredelijk

Ik heb een heerlijke tijd gehad in Antwerpen en heb genoten van het uitzicht van uit mijn kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afwerking van de kamer. De badkamer had veel kapotte tegels bijvoorbeeld. De vloerbedekking had veel vlekken.

Het hotel is oud. Mijn kamer was klein. Door de locatie, direct tegenover het centraal station, vlak bij de meir en door het prachtige uitzicht op het plein voor de dierentuin (met reuzenrad) heb ik genoten van dit hotel en beveel ik het aan. De kamer was schoon maar door de ouderdom leek het groezelig.

Zeer fijn hotel met van alles op loopafstand
    • Budget Eenpersoonskamer

Eventueel een mooiere bar om te kunnen genieten van een luxe drankje. Echter ben ik vooral buiten de deur geweest vanwege het mooie weer

Kamer waren zeer goed met een mooie locatie. Zeker een hotel om vaker heen te gaan met werk

Was een kort verblijf (1 nacht) maar zeer zeker de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende locatie die prima toegangkelijk is. Kamers zijn ietwat gedateerd maar daar is de prijs ook naar. Ontbijt is prima verzorgt. Goede inzet van al het personeel.

4,5
    Treurige accomodatie op toplocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking was nat, airco stuk, net als twee stopkontakten en een bedlamp. Gemeld bij receptie maar er is niets aan gedaan. Gelet op de vochtvlekken bij het plafond is er structureel iets mis. Teleurstellende accomodatie.

Een beetje verouderd maar wel oké voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderde kamer, opknapbeurt nodig zoals douchedeur ging niet dicht evenals als het raam dat niet dicht kon...daardoor veel last van straatrumoer

Dicht bij station en vriendelijk onthaal

ontgoocheld ten opzichte van de foto's die veel beloofden;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is aan grote renovatie toe. De foto van de bedsponde zoals men op booking.com toont is het mooiste van de kamer. De kamer is eg klein, heel nauwe gang tussen muur en bed. Safe werkte niet. Alle tegels in de badkamer lagen los. De douche kan niet dicht=>Water spuit eruit. WC staat tegen douche, hoe zwaarlijvigen die gebruiken?? lavabo was gebarsten. Ontbijt was matig. Alles is er maar niets is echt vers. Alles doet wat aan een ziekenhuisontbijt denken. Geen verse fruitsla. zelfs geen yoghurtje met fruit, enkel met fruitsmaak. Dus allemaal even wit. We zullen er volgend jaar niet terug gaan.

Het was een zeer goed bed. Tevreden met kamer aan de straatkant

De ligging is echt perfect, in een leuke straat centraal...

Hotelkamer iets verouderd

De ligging is echt perfect, in een leuke straat centraal gelegen bij het station. Ook ideaal dat het mogelijk is (tegen betaling) om de auto in een eigen parkeergarage te zetten.

De bedden waren schoon en goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorigheid. De dames naast ons op de kamer hadden hun muziek aan ( rond 23 u) en waren daar niet erg op aanspreekbaar, terwijl wij een kamer aan de achterkant hadden. De wc ziet er gehavend uit en moet vervangen worden. De douche ruimte is klein en slecht af te sluiten waardoor de ruimte nat wordt met kans op uitglijden bij verlaten van de cabine.

De bedden waren schoon en goed

De receptioniste die er op zaterdag en zondag in de ochtend...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt was er geen mogelijkheid om yoghurt zonder smaakje te pakken. Het uitzicht bestond uit een dichte muur.

De receptioniste die er op zaterdag en zondag in de ochtend dienst had gaf ons het gevoel welkom te zijn. Zij was heel aardig en nam de tijd om antwoord tegen op de gestelde vragen. Gaf ook nog relevante informatie, die ons zeer van pas kwamen.

Voor 1 nacht een prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er verderop in de straat een discotheek zat waar toto zeker 2 uur snachts luide muziek werd gedraaid

Lekker centraal gelegen voor een heel schappelijke prijs

Hartstikke fijn hotel voor dat bedrag
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De receptie was niet heel aardig, wat ik gewend ben en er was geen toilet op de begande grond.

Dat we een dubbele verdieping hadden en het hotel zo dichtbij het centrum was, waardoor we niet lang hoefde te lopen.

Voor een redelijke prijs een goed hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was erg basic. Weinig klerenhangers.

Kamer was ruim. Bed sliep goed. Onze kamer had uitzicht aan de binnenkant van het hotel, hierdoor was het heerlijk rustig slapen.

Gezellig efficiënt, zo midden in de stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

‘Tegenvallen’ is te sterk gesteld, maar de kracht ( én de grootste- en snelste verbetering) van een dienstverlenende organisatie zit over het algemeen in het personeel. De medewerker kan erg sfeer bepalend zijn. Hier zou voor het hotel mijn inzien ‘winst’ te behalen zijn.

De locatie is super en de parkeergarage erg prettig, zo onder het hotel.

Aangenaam weekend beleefd zonder zorgen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel aan de ontbijttafel waren niet super vriendelijk.

De locatie beviel me het meest. Ik had dit hotel vooral geboekt om enkel te overnachten om een concert in de lotto arena bij te wonen. En dit hotel was daar heel geschikt voor, het is vlak aan het station, aan de metro en in het centrum waardoor je jou vlot kan verplaatsen en alles dicht in de buurt is.

Totaal hebben we een super weekend gehad, hotel op uitstekende locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We sliepen boven, 6e verdieping. Dit was vrij warm, raam open zetten geen optie i.v.m. Lawaai van buiten.

Alles was netjes, oog voor detail, zoals water op de kamer en zakjes koffie/thee.

Prima voor één keer, maar de volgende keer zoeken wij helaas naar iets anders!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn ten zeerste aan een renovatie toe. Alles doet een beetje 'oud' en verwaarloosd aan. Op de foto's leken de kamers behoorlijk licht en netjes. Helaas was dit niet zo: de afwerking is niet al te best en het lijkt alsof het tapijt er al 20 jaar ligt. Het beddengoed was daarnaast niet helemaal schoon; er leek wel een voetafdruk op te staan.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam bij het inchecken, de prijs was goed en het ontbijt was wel oké. We konden gelukkig al vanaf 07u terecht voor het ontbijt i.v.m. het congres dat wij bezochten.

Airco was stuk, geen enkele refund voor het feit dat de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco was stuk, geen enkele refund voor het feit dat de airco het niet werkte en het buiten wel snikheet was. De receptioniste deed hier geen enkele moeite voor. Prijs kwaliteits verhouding vond ik niet kloppen.

een leuk en zonnig weekend gehad in een goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

slecht geïsoleerde kamers,veel geluid van straat en van naastgelegen kamers,aangezien antwerpen een levendige stad is komt er veel kabaal van straat tot laat in de nacht wat dus de nachtrust beïnvloed.de toegankelijkheid van het toilet was ook niet ideaal omdat de deur naar binnen open gaat en tot aan de toiletpot kwam.echt te krap die ruimte

fijn ontbijt en vriendelijk personeel

Iet wat uitgeleefde kamer maar voor een stadshotel prima te doen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hitte op de kamer en dat je dan voor de airco moet betalen. De verlichting , sommige lampen (in de hal) ging niet uit.

De ruimte van de kamer en het feit dat we op de 5e verdieping verbleven, geen herrie van de stad.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Erg fijne locatie, direct naast het centraal station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was erg krap en zag er wat verouderd uit. De deur naar de badkamer was een schuifdeur die niet helemaal dicht kon. Geluiden van andere gasten in de nabijgelegen kamers waren erg goed te horen.

Erg fijne locatie, direct naast het centraal station. Verzorgde entree. Prima ontbijt, nette moderne ontbijtruimte. Goede bedden.

Het viel wel mee.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was enorm slecht, rotte komkommers, diepvries brood, douche die niet normaal recht bleef hangen waardoor het water alle kanten op ging. In eerste instantie wilde ze ons wegstoppen in een klein kamertje waar bij je niet kon bewegen in de kamer zelf, later upgrade gekregen. Te weinig verlichting op de gang!

De ligging van het hotel.

uitstekend , onthaal heel aangenaam en behulpzaam ..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niets eindelijk ..verblijf was kort , bij een langere verblijf was allicht de kleine badkamer een minpunt geweest ..

ontbijt was uitstekend , ruime keuze , aangename sfeer , vriendelijk personeel en zeer behulpzaam .

Prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kregen eerst een oude kleine kamer op de 5e etage die ook nog erg naar rook stonk. Tevens was het bed veel te klein voor 2 personen!! Deze kamers zouden eigenlijk zo niet verhuurd mogen worden ! Maar na daarover gepraat te hebben kregen we een prima kamer op de 1e etage. Wel is enige renovatie van kamers/badkamers nodig !

Personeel was heel aardig. Het ontbijt was prima en in een gezellige ruimte. En situatie van hotel natuurlijk fantastisch!

leuke ligging en goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij het uitchecken een zeer onvriendelijk persoon en op de kamer een grote lekkage aan de verwarming niet leuk de hele nacht ploep ploep te horen en de wc werkte ook niet naar behoren

het ontbijt was goed en ik had 2 kamers geboekt de ene was perfect en de andere niet goed

goed gelegen en proper hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt-koffie veel te sterk van smaak. Veel vlekken op de tapijten in de kamer, laminaat zou eventueel een aanrader zijn , het is veel gezonder te slapen in kamer zonder tapijten.

vriendelijkheid van het personeel.

3,5
    Niet gygien,en fiel kabal en geluit komt van buiten als ik...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet gygien,en fiel kabal en geluit komt van buiten als ik slaap snachts!! Dus ik ben meerder keer wakker geworden van mensen buiten kabal,wc was viez madkamer vas oud en niet gygien, algemene wc van hotel was erg viez!!

De kamers voldeden aan de gestelde verwachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In onze kamer aan de voorzijde was het tamelijk luidruchtig door alle uitgaanspubliek. Wellicht zou dubbel glas hier wat aan kunnen veranderen. Ook was het tamelijk warm in de kamer en geen mogelijkheid voor airco.

De kamers voldeden aan de gestelde verwachting. Hotel lag naast het station, dus perfect als je met de trein Antwerpen bezoekt.

Kamer ruikt naar rook, wel mooie locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn oud en we hadden het idee dat we in een asbak waren terechtgekomen. Het stonk vreselijk naar sigarettenrook. Het bed ligt absoluut niet lekker en de kussens zijn waardeloos. Verder vonden we de kamer vies.

De locatie was perfect! De parkeergarage onder het hotel is handig!

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel achter de balie mag wel een tikkie vrolijker.

Geweldige locatie naast het station. We keken uit op het station en het koningin Astrid Plein maar toch geen enkele geluidsoverlast. Kamer is niet groot, maar wel prima. Badkamer basic maar ook prima. Uitstekende plek als je betaalbare plek om te overnachten zoekt.

Te heet, geen airconditioning hoewel wel geadverteerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden twee kamers geboekt voor in totaal vier personen. Bij inchecken kregen we een kamer toegewezen ter grootte van ong. 8m2 met een badkamer waar je niet eens normaal op de WC zou kunnen plaatsnemen. Zwarte schimmels in de douchecabine en op het tegelwerk, en tot overmaat van ramp geen airconditioning in het warmste weekend van April ooit gemeten. Hiermee wordt wel geadverteerd. De andere kamer had wel een airco-unit maar deze functioneerde niet. Ons beklag gedaan en hoewel het hotel vol zat, zou naar een oplossing worden gezocht (Oftewel, we proberen deze kamer gewoon aan iemand anders te slijten). Voor de tweede dag een nieuwe kamer gekregen...wederom zonder airco. Wederom geen oog dicht gedaan door de hoge temperaturen in het hotel. Bij het uitchecken aangegeven en de suggestie gekregen een klacht naar de manager te sturen, al lag de slagingskans laag. Werkelijk iedere gast die ik zag uitchecken had een opmerking over doorlopende WC's, geen airco's, hygiene etc. Voor deze prijs onacceptabel en er wordt geadverteerd met faciliteiten die er niet zijn.

Qua locatie een prima hotel. Direct gelegen naast het Centraal Station. Helaas is hier ook alles mee gezegd...

Goede locatie, maar matig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeker geen 4 sterren, verlopen inrichting, geen stop in het bad, geen afstandsbediening bij de tv, geen airco en een raam dat maar een heel klein stukje open kon.

Goede locatie en redelijk hotel met fatsoenlijk ontbijt (hoogstens 3 sterren).

Genoten van Antwerpen hotel wat minpunten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt duur en weinig variatie Eerste dag radio erg hard in ontbijt zaal Tweede dag Personeel bij ontbijt onverzorgd, gaten in bedrijfskleding met elkaar woorden wisselen bij gasten Vegen tafel schoon restjes op de grond

Prima Lokatie

zeer aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

in het hotel geen accommodatie zoals gezellige bar dat viel tegen. Stad ligt open niet makkelijk te bereiken. Goede reis info gewenst!!

De kamer was keurig medewerkers heel vriendelijk ontbijt lekker

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Gezellig! In een super leuke stad komen zeker weer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden het nogal warm op de kamers. Nou hebben wij daar al gauw last van. Smaken verschillen denk ik

Fijne bedden! Heerlijk geslapen En erg vriendelijk personeel Super locatie Aanrader vooral voor de prijs!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Goed van ligging juist aan het station,maar best met de trien komen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was verouderd en de douche was aan renovatie toe. Ook was niet duidelijk op de site van booking dat er maar voor 1 ontbijt was besteld,uitgaand dat er wel voor een 2 persoons- kamer inclusief ontbijt was geboekt en met 2 pers..Met gevolg dat je 14€ moet opleggen voor een erg matig ontbijt.Ook de parking van het hotel is erg smal om te parkeren en je heb wel wat rij werk nodig om er te kunnen parkeren met gelukkig een niet al te grote wagen.

De Locatie.

Boven verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op basis van een score van 7,5 was mijn verwachting niet hoog, maar het was een prima hotel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, midden in het centrum, schoon en netjes. Keurig kamers, geen overlast.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goed voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was wat onpraktisch gezien de slaapkamer op de bovenverdieping was en er een trap moest genomen worden naar beneden voor het toilet. Keukentje dient ook tot niets meer, er was ook een vuile plek op het tapijt. Het toielt was aan de kleine kant, je moest opzij gaan zitten, niet voldoende beenruimte. Hebben ook twee lichtschakelaars niet gevonden, op het toilet en in de tussenruimte (hall) is de ganse nacht het licht blijven branden. Het licht brandde trouwens ook al bij onze aankomst.

De ligging en de zeer rustige kamer

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Super comfortabele kamer en rustige omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige wat mij tegenviel was het bad/douche. Er kwam alleen koud water uit. Na 5 minuten is er uiteindelijk toch warm water uitgekomen. Maar voor de rest was het echt super!

De kamer was heel goed. Je kon geen geluid van buiten horen want we lagen aan de binnenkant van het hotel. Het bed was echt heel comfortabel!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Fijne locatie direct naast het Centraal Station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is echt aan renovatie toe. Vlekken en gaten in het tapijt, plinten die kapot zijn, losse tegels in de badkamer, douche cabine die bijna uit elkaar valt, gesmolten haardroger & kleine vliegjes/beestje rondom het bed. Super gehorig, iedereen die over de gang loopt klinkt als of zij door de kamer lopen.

Fijne locatie direct naast het Centraal Station.

Goed hotel voor een paar nachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het parkeren. Bijvoorbeeld korting bieden voor de Q park garage.

Ruime schone kamer midden in het centrum. Het hotel beschikt over een priveparking maar deze was al volgeboekt dus stonden wij in een Qpark garage. 22 euro per etmaal.

Op alles punten die ik beschreven heb is de liggen nog het beste van al.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1) een donkere dame die op zaterdag voormiddag aan het werk was, was onvriendelijk. Geen nuttige uitleg over de stad, openbaar vervoer en het hotel. 2) hotel is aan vernieuwing toe! Kamers zijn verouderd en de afwerking is zeer slecht. Bv: deurplinten brokkelen van onder af - het voegsel uit tussen de tegens uit. - de douchekop daarvan brokkelt de glans laag af. En zo kan ik nog wel even doorgaan. 3) het ontbijt is geen €14 waard. Weinig keuze aan beleg en brood. Dit ontbijt is nog geen €5 waard!

Om eerlijk te zijn was een overbodige vraag. De liggen is goed. Daar blijft het bij

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Een mooi en goed uitgerust hotel vlak aan het Centraal Station

Een minpuntje is dat het toilet héél klein is en dat er wat wringwerk en geworstel met de deur nodig is om erin en eruit te geraken. Het was heel warm op de kamer. Dit was wel snel verholpen met het raam te openen en de ventilator aan te zetten. Deze heeft wel zijn beste tijd gehad en riskeert in stukken uit elkaar te vallen. Bij aankomst werden we zeer

We hadden een junior suite : een zeer ruime kamer met zithoek, een mooie badkamer en een afzonderlijk toilet. De kamer is sober maar net ingericht en voorzien van een heel groot bed. Het bed is heel comfortabel. De zithoek is voorzien van degelijke zetels. De TV bevindt zich echter in het slaapgedeelte, wat niet zo handig is. De kamer geeft uit op een patio; het is er dus heel rustig. De kamer kan heel goed verduisterd worden. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk onthaald. Hoewel we wat vroeger waren, mochten we al inchecken en onze bagage in de kamer zetten. Het continentaal ontbijt is degelijk.

Was weer goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Praktisch geen contact met het personeel. De medewerkster aan de balie sprak slecht Nederlands. Als dat niet goed is, dan liever in het Engels.

De locatie is voor ons altijd het belangrijkste voor een weekend weg. Dat is perfect bij Leonardo.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

de locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er in het hele hotel geen een kamer was waar alles werkt. De eerste kamer die wij kregen had geen warm water. Wij kregen een nieuwe kamer na meerdere kamers gezien te hebben omdat daar de lampen niet werken. Kregen wij een ruimere kamer waar een gedeelte van de verwarmingen het niet deed. Heb bij uitchecken gevraagd of er nog een reactie kon komen via de mail want met zeer koud weer en zonder verwarming dat gun je je ergste vijand nog niet. Dat is zelfs nog te veel moeite. Bij een 2- persoonsbed is het dekbed even groot als het matras.

de locatie

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prijs/kwaliteit in orde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Midden van het 24 op 24 zeer drukke stadscentrum, waardoor er zeer veel lawaai is 's nachts. Wij sliepen aan de kant van de Statiestraat, kamer 350. Ontbijt is matig, alles is aanwezig maar niet top. Roereieren zagen er echt niet uit, geen spek (zijn rond half 10 gaan eten).

Zeer behulpzaam personeel, kamers normaal voor 3*. Badkamer matig, geen fan van douche in bad. Wc apart op de kamer is een pluspunt. Locatie in de stad is zeer goed, naast centraal station en premetro/tram. Late check-out is een pluspunt (11u30).

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wc-bril zat los en de kraan in het bad lekte. In de lobby stonk het enorm naar riool. Was geen goede start

Locatie is echt top! Ontbijt was lekker en alles wordt goed aangevuld

Het was een aangenaam verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij vonden de parkeergarage hopeloos, veel te krap allemaal. Eigenlijk heel vervelend. We hebben dan ook het personeel gevraagd ons te helpen met in- en uitrijden.

Ontbijt was perfect, van alles genoeg en prima kwaliteit.

Prima hotel voor een paar dagen Antwerpen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Chagrijnige baliemedewerkster, lift had vaak storing

Prachtige locatie, prima ontbijt voor €14, Glutenvrij brood konden ze regelen, prima basic kamer, goed bed.

Grote tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik ben geen klager, maar dit was ronduit slecht. ‘Dagdeal’ van Booking.com. Ok, dan kun je misschien iets minder van een kamer verwachten. Maar bij binnenkort hotel moest je door een putlucht, de kamer was in een uithoek, een raam sloot niet, scheuren in andere raam waren met ducktape dichtgeplakt en de douchekraanhendel bleek de vorige ochtend geheel (en al vrij lang) afgebroken waardoor douchen niet mogenlijk was. Heel slecht!

Lokatie naast staion

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima voor een nachtje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed maar niet bijzonder (uitgedroogde scrambled eggs - werd ook niet aangevuld. Er was ook geen ketchup/mayo). We hadden een kamer aan de achterkant (was wel heerlijk rustig) maar dus geen uitzicht. Douchen in bad heeft ook niet mijn voorkeur en daarbij was de douchekop zo gemonteerd dat je op moest letten dat het naast het bad niet nat werd. Op sommige plekken in de hotelkamer zouden de muren wel weer een verfje mogen. En ook niet alle lampen deden het; was een beetje donker in de ochtend.

Het personeel was erg vriendelijk. Ruime kamer, alleen jammer dat er maar 1 fauteuil stond. Goed bed overigens. Wat echt een pluspunt was, was dat er een apart toilet was en deze zich dus niet in de badkamer bevond!!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Het was een groot bed en een goed gekuiste kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het algemeen zijn de kamers en de hangen in het gebouw aan een opsmuk beurt toe. Alles was verouderd en die tapis plain die er ligt is gewoon een groot stof deken. Niet aan te raden aan astmapatiënten.

Het was een groot bed en een goed gekuiste kamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

redelijk,maar goedkoop en prima prijs kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geluidsoverlast van buiten was echt heftig !! van de casino;s die er zitten. en 5 euro voor een fles water belachelijk !!

het personeel wat goed en meegaand!! lief en behulpzaam.