Beoordelingen over Full House Hotel 1-sterren

Burgemeester Pyckestraat 35B, 8500 Kortrijk, België

#23 van de 26 hotels in Kortrijk

Leuke kamers in een snoepjesthema!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De matras van het bed was erg slecht! Je voelde de boxveren er doorheen. Daardoor slecht geslapen! Ook was het erg gehorig! Bij het uitchecken werd niet gevraagd : was alles naar wens?

Leuke kamers in een snoepjesthema! Ontbijt was heerlijk, mooi opgediend, maar veel te veel! Doordat het niet in buffervorm was moest er denk ik veel weggegooid worden. Zonde.

Sorry, maar niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

Door het uitzonderlijk warme weer was het verblijf op de kamer niet doenbaar! De eerste nacht hebben we het raam opengezet met als gevolg dat we op muggenjacht konden gaan want er bleek geen vliegenraam in beide ramen te zitten. We hebben de volgende morgen gevraagd op een ventilator te kunnen plaatsen maar we kregen als antwoord: "dat het overal warm was". We hebben er dan maar zelf eentje gekocht maar dit bleek ook niet voldoende; er was gewoon geen zuurstof aanwezig. Na 2 nachten, met weinig tot geen slaap, hebben we dan maar besloten om ons verblijf vroegtijdig te beëindigen. Bij het uitchecken was haar enige vraag: "alles was al op voorhand betaald, niet?"

De presentatie van het ontbijt was tot in detail uitgewerkt.

Verrassend hotel in een rustige wijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was wat gedateerd met een kleine douche en een open toilet. Helaas geen airco en geen hor in het raam op de warme kamer op de 3e verdieping.

Het ontbijt was geweldig en de gastvrijheid top.

Verrukkelijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Niets is hier tegengevallen. Wij zijn hier al meermaals geweest en altijd zo goed ontvangen geweest... Dus dit wil toch iets zeggen hé!

Kamer is licht en proper, groot genoeg voor een a twee nachten. Wij hebben geboekt voor een nacht, met de v raag of wij eerder konden inchecken omdat wij nog op een feestje verwacht werden : zonder probleem !! Het ontbijt was voortreffelijk!! Een dikke proficiat aan de uitbaatster.....

Heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Voor dit hotel mogen de bedden toch wel iets kwalitatiever. Twee smalle eenpersoonsbedden waarvan de mijne verrolde als ik rechtop tegen het "hoofdeinde" zat. Hier en daar wat opfrissen en haakjes /rekjes vastzetten.

Heerlijk ontbijt. Zeer uitgebreide keuze aan tafel bediend. In een rustige buurt dicht bij centrum. Fietsen konden we in de voortuin zetten.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Wij hebben genoten van een lekker ontbijt, hotel is een aanrader voor één overnachting
    • Tweepersoonskamer met Douche

Toilet op de kamer dat constant een vervelend lawaai veroorzaakte !

Goed gelegen met het centrum van Kortrijk op wandelafstand. Heerlijk uitgebreid ontbijt dat op de tafel werd geserveerd.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heel aangenaam en geen doorsnee hotelkamer. De kamer is verrassend.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Voor minder validen wegens trappen naar kamer en geen lift, moeilijk toegankelijk. Uitzicht vanuit ons kamer ook niet super mooi.

kamer heel gezellig en authentiek. Het ontbijt super lekker, alles erop en erbij. Gezellige ontbijtruimte. Prima voor een w.e.

Late check-in zonder papierwerk door gebruik te maken van...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen 24-uurs receptie, maar dat is geen bezwaar geweest. Kamer is relatief klein, maar ruim bed.

Late check-in zonder papierwerk door gebruik te maken van code en klaarliggende sleutel. Zeer goed ontbijt met uitgebreide keuze en mooie presentatie. Zeer vriendelijke gastvrouw. Voldoende parkeergelegenheid tegenover hotel (aan de straat zonder kosten)

• Beoordeeld op: 19 november 2017

enkel voor een overnachting als er geen ander hotel beschikbaar is. Zeker voor ons geen aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Heel kleine kamer in zwart en wit , naam La Reglisse.. Alle meubelen te dicht opeen. koelkast vlak naast bed wat veel lawaai gedurende de nacht brengt. Klein en slecht bed, matras oud en versleten. Geen badkamer. Douche, lavabo en wc in de kamer enkel met een doorzichtig gordijn gescheiden van het bed. Men zit vlak naast het bed op de WC , gezellig kan men dit zeker niet noemen.

broodjes waren taai en smakeloos. Opgeblazen pistolets en croissants. Te veel zoeitigheden bij ontbijt wat niet altijd nodig is. ook wel een eitje maar er werd wel niet gevraagd of deze gebakken of gekookt moest zijn. Men noemt dit een snoephotel dit kan wel gezegd worden van al de zoetigheden die er op tafel geserveerd worden.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Klein, gezellige , knusse hotel met een perfecte uitgebreide ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche

In kamer Smarties lagen mijn ouders niet zo fijn...en douche was aan de kleine kant als je wat forser gebouwd bent...

Knusse uitstraling, sleutel met kamernaam lag al klaar, wij hadden kamer Fruittella en was groot, grote badkamer.. gezellige slaapkamer goed geslapen met tv en koelkast. En `s morgens een perfecte uitgebreide ontbijt door de vriendelijke eigenares.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen ontvangst! Check in in een donker en verlaten hotel waar geen enkel personeel aanwezig is. Verschrikkelijk slecht bed. Overal krakende houten vloeren waardoor heel veel overlast van andere gasten.Overdreven ontbijt met veel te veel zoete dingen en taaie croissants en broodjes. Je krijgt de indruk dat ze met dit overvloedige ontbijt de rest willen compenseren.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

de foto's zien er veelbelovend uit, maar de werkelijkheid toont aan dat er nood is aan opfrisbeurt
    • Tweepersoonskamer met Douche

de bedden zijn verschrikkelijk, piepkleine douche (aan vernieuwing toe) zolderkamer op 3 de verdieping, zonder lift. niet doen. verschrikkelijke isolatie tussen de 2 kamers, waarbij we elk gesprek van de buur konden verstaan. ik ben zelfs om 24 uur gaan vragen om stiller te praten, zodat we de gesprekken niet meer verder dienden te aanhoren. prijs kwaliteit zeker niet waard, €230? ook geen €95 zoals wij betaalden.

ontbijt zag er overheerlijk uit. maar de producten stonden al even klaar, en dit zag je wel duidelijk.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Hebben een aangenaam verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

De bedden zijn aan vernieuwing toe. Het geheel mag wat opgefrist worden, beetje gedateerd.

De verwelkoming was hartelijk, informatie en stadsplan ontvangen.

Charmant hotel met een uitstekend ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een sfeervol hotel cq B&B. Kamergrootte viel enigszins tegen zo ook de ruimte van de inpandige badkamer op de kamer. Relatief klein en wat vechten op de vierkante meter. Jammer dat de douche- en toiletruimte open zijn in de kamer en slechts afgescheiden wordt door een transparante vitrage oid. Privacy bij toiletbezoek is niet aanwezig. Een punt van aandacht: kamer en entourage waren wat stoffig.

Een prima uitgebreid ontbijt met een uitzonderlijk grote keuze aan producten.

Prijs - kwaliteit was niet in verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De matras was versleten met de nodige rugklachten als gevolg. We hebben dit ook na ons verblijf van twee nachten gemeld aan de verantwoordelijke en zij ging hier zeker iets aan doen. Ze was zeer tevreden dat wij haar dit gemeld hebben. De Hygiëne kon beter en het badlinnen was zeker niet nieuw.

Het ontbijt en de ontbijtruimte waren voortreffelijk en de ligging van het hotel was top. Het ontbijt is geen ontbijtbuffet. Alles wordt klaargezet op je ontbijttafel. De gastvrouw staat steeds klaar om op uw vraag aan te vullen. Zeker een pluspunt waren de toiletten op de gelijkvloers. Zeer proper. Natuurlijk was er ook een toilet op de eigen kamer. Het gebruik van de blauwe parkeerkaart wordt door de eigenares voor jou praktisch opgelost zodat je je auto voor het hotel kan laten staan.

Een leuke verblijfplaats voor een weekendje sightseeing in en rond Kortrijk.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het bad/douche was technisch niet meer helemaal in orde, er waren lekken. De glazen lusters (verlichting) leken al een tijd niet meer gepoetst te zijn.

Lekker en verzorgd ontbijt!!! Het hotel ligt in een aangename rustige buurt.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

We zouden niet teruggaan.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen lift; we zaten op de 3e etage terwijl het hotel bijna leeg was, dus enorm gesjouw met koffers. Benauwde kamer, warm onder schuin dak.

Rustige straat.

super hotel voor 1 of 2 overnachting in Kortrijk
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

de beperkte keuze aan kanalen op de tv en ook de beeldkwaliteit dringend aan vernieuwing toe

het super lekkere ontbijt met de vers gemaakte fruitsappen en producten (zoals confituren), het op de moment zelf vers gebakken eitje met spek was zeker nog een extra pluspunt. De naamkeuze van de kamers in het hotel was echt leuk. Het personeel was supervriendelijk!!!

rustig , gezellig maar benauwend kleine hotelkamer
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

ontbijt weekend pas om 8.30h te zachte matras benauwende kleine kamer! geen privacy tussen bed en badkamer , open doorgang zonder deur stofdraden op verlichting vuile warmhoud dekentjes parkeren op straat , parkeerschijf verplicht

lekker ontbijt fraaie badkamer leuk thema hotel rustige locatie gelegen in oudere villawijk dichtbij centrum Kortrijk

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

ligging tov centrum, ontbijt heel verzorgd, ik ben helaas...
    • Tweepersoonskamer met Douche

bed was erg smal, ik was gelukkig alleen, tegels in douche niet zo netjes, matras niet ok, ik voelde de veren er door en rugpijn als gevolg

ligging tov centrum, ontbijt heel verzorgd, ik ben helaas aan veel allergisch of gevoelig, ik prefereer buffetstijl

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

ontbijt was prima
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ten eerste de vloer kraakte ontzetten veel op onze kamer kan niet oordelen over de andere kamers en de matras is dringend aan vervanging toe plus het water in de douche loopt heel langzaam weg ge moet uw haasten anders loopt het water over de douche bak

ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Hotel in buurt van centrum en Expo Kortrijk met geweldig ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een maand voor aankomst geboekt en met ideal betaling gedaan via telebankieren aan Booking.com, maar hoteleigenaresse had het geld van Booking.com nog niet ontvangen. Jammer, want de eigenaresse moest er nu achteraan!

Ontbijt is geweldig verzorgd en locatie is vlakbij centrum, maar ook de Expo Kortrijk in een rustige wijk.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Niet voor herhaling vatbaar helaas
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bed viel van ellende uit elkaar en is deels door gast zelf weer in elkaar gezet voordat hij kon gaan slapen. Toilet stond naast bed, niet echt fris ... Bij ontbijt op laatste dag zat gast als enige 'allochtoon ogendpersoon' in de ruimte en toen er donuts werden aangeboden is aan iedereen iets aangeboden behalve aan hem

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

vervelende zolderkamer
    • Tweepersoonskamer met Douche

zolderkamer zonder uitzicht en met wel erg in elkaar geknutselde kleine douche, krappe wc en wastafel. De kamer is veel te klein.

dicht bij het centrum, toch erg rustig.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Hotel ligt niet ver van de snelweg.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Geen restaurant vlakbij, het is even lopen naar het centrum.

Hotel ligt niet ver van de snelweg. Leuke thema-kamers, volop sfeer. Geweldig ontbijt en erg plezierig, professioneel personeel.

Ligging in rustige straat en toch centraal
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Toilet was open en bloot op de kamer . Veel te veel prullaria op de kamer en geen plaats voor de bagage.

Ligging in rustige straat en toch centraal

Ligging Ontbijt

Ligging Ontbijt

Ontbijt was ok
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen airco in de kamers.

Ontbijt was ok

te smal bed, te warme kamer

te smal bed, te warme kamer

uitstekend

hey ontbijt

overbruggen verhuis appartement

matras beste tijd gehad

ontbijt

Verblijf in super leuk hotel met uitstekend ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bed is wat minder comfortabel

Ontbijt fantastisch en de gastvrouw is uitermate attent

• Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Een stopcontact in mijn kamer hing half uit de muur. Kan gevaarlijk zijn.

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer met bad en douche. Vriendelijk personeel.

Het Matras !
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het Matras ! 😱😱 voelde de vering door matras komen ! Geen deur voor de w.c. Maar een gordijntje 😳

• Tweepersoonskamer met Bad en Douche

Kamer gebruiks schade kleine details

Ontbijt was super

was voor een nacht en alles was naar wens
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

het ontbijt was prima de kamer was ok soms wel geluid van de buren

Perfect
    • Tweepersoonskamer met Bad en Douche

een deur in de badkamer/toilet.

Het onbijt. Prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Slecht geslapen, lekker ontbijt

Slecht bed!

Ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Nog steeds voor herhaling vatbaar.

Geen enkele klacht.

Het ontbijt is echt een topper. Ook de thema kamers hebben allemaal wel iets.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Het ontbijt super

De kamer was verouderd en hier en daar aan vernieuwing toe .

Het ontbijt super

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Ideaal voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer liever apart. TOiletruimte erg klein.

Goed en rustige omgeving

Ontbijt, ligging, vriendelijkheid

matras, krappe badkamer

Ontbijt, ligging, vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

bezoek van mijn broer zijn zoon die in Kortrijk woont
    • Tweepersoonskamer met Douche

het ontbijt was inderdaad heerlijk en zeer verzorgd

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Goed en uitgebreid ontbijt

Geen eigen restaurant.

Goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Ontbijt was goed/ gast vrij
    • Tweepersoonskamer met Douche

matras voelde je de veren en rolde naar elkaar toe en het putje van de douche liep niet weg

Ontbijt was goed/ gast vrij

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Oud interieur, enigszins vervallen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Oud interieur, enigszins vervallen.Maar wek schoon

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goed maar gehorig.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Erg gehorig door houten wanden, vloeren en trappen. Komt niet ten goede van de nachtrust.

Laat inchecken geen probleem. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

de kamer was netjes en mooi als ik toekwam.

alles was heel goed voor mij

de kamer was netjes en mooi als ik toekwam. de ontvangst was hartelijk en heel goed. voldoende uitleg over de streek waar je eten kon en grondplan . het ontbijt was heerlijk uitgebreid en netjes klaargezet. zeker om terug te gaan

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Een heerlijk uitgebreid ontbijt.

De inrichting van de kamer is gedateerd. De badkamer en toilet zijn niet volledig afgesloten van de rest van de kamer.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Het ontbijt was goed, leuk gezellig klein hotel.

De kamer heeft veel spinnen raggen de lampenkapjes veel stof. Er is een hele kleine tv op de kamer voor een prijs van 135,- euro per nacht en heel de avond regen zou het fijn zijn als er een normale tv hangt die kan je al aanschaffen voor 100,- euro

Het ontbijt was goed, leuk gezellig klein hotel. en de honden mochten mee!

• Beoordeeld op: 18 november 2015

Het ontbijt was prima

Om 1/2 7 niemand bar.gesloten 3 hoog met trap toilet op kamer zonder deur van 1 bed veren van bed staken er door zaten op de omgebouwde zolder dus bij de wastafel moest je schuin staan. Kleine tv hing in de nok niet kunnen kijken

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Vriendelijk personeel, goede ligging.

Het was niet bijster schoon, het koelkastje maakte erg veel geluid.

Vriendelijk personeel, goede ligging. Dichtbij het stadscentrum, maar gelegen in rustige woonwijk

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Kamer in vrolijke kleuren en ruime badkamer.

De onderlakens waren tot op de draad versleten; hier en daar zelfs al een gaatje in. Investeren in nieuwe lakens zou geen luxe zijn.

Kamer in vrolijke kleuren en ruime badkamer. Zeer geslaagd ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

top ontbijt

voelde erg de veren in het bed warme kamer betaald parkeren bij het hotel

top ontbijt leuke thema's van de kamers (oa smartie, fruitella en noga kamer)

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Gastvrijheid bij binnenkomst.

Het bed ( gaten in de kussensloop) Gerafelde handdoeken, kraan handel die van de douche los kwam.

Gastvrijheid bij binnenkomst. Het ontbijt van zeer goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Ontbijt was zeer goed en niets op aan te merken

kamer voldeed niet aan mijn verwachtingen (voor deze prijs bestaat veel beter) : defecte douche, rommelige indruk, ronkende koelkast, en vooral slechte matras! Daarbij nog een TV-tje uit de jaren 60, dat tegen het plafond geplakt hing.

Ontbijt was zeer goed en niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 11 april 2015

Het creatieve ontbijt en de gezellige thema-inrichting van...

Er mag wat vaker worden afgestoft. Ook waren de kamers gehorig; ik kon het gesprek de buren verstaan en alleen met oordoppen in slapen. De toiletpot die gewoon in de kamer staat geeft stankoverlast voor je kamergenoot.

Het creatieve ontbijt en de gezellige thema-inrichting van de kamers maken het bijzonder verblijf dat je bijblijft. Je zit op een aangename loopafstand van het centrum van Kortrijk.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Het ontbijt was overheerlijk en heel uitgebreid.

Het ontbijt was overheerlijk en heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Ontbijt heerlijk.

Toilet open in de kamer evenals bad, erg vervelend!

Ontbijt heerlijk. Kamer erg leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Was een heerlijk ontbijt

Badkamer

Was een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Het ontbijt was rijkelijk en lekker!

Het ontbijt was rijkelijk en lekker! Mooie en ruime kamer

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

proper hotel,propere kamers, zeer lekker ontbijt, originele...

badhanddoeken waren tweede dag niet vervangen kan zijn omdat het weekens was ?

proper hotel,propere kamers, zeer lekker ontbijt, originele kamernamen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

het ontbijt

overdag en 's avonds geen personeel aanwezig

het ontbijt

Lokatie

Ontbijt en prijs/kwaliteit

Lokatie

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

personeel héél hulpvaardig, mooie kamers, héél rustige...

het was véél te warm in de kamer, matras te zacht.

personeel héél hulpvaardig, mooie kamers, héél rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Het onbijt is riant

de hygiene op de kamer was ondermaats, spinnenwebben in de kamer wc niet proper stof overal

Het onbijt is riant

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

het is een rustig verblijf dichtbij de stad èn mooi...

het is een rustig verblijf dichtbij de stad èn mooi wandelgebied

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Het fantastische ontbijt en de hartelijke gastvrouw

Het sanitair was niet helemaal schoon

Het fantastische ontbijt en de hartelijke gastvrouw

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Hygiene, stoffig, oud en muf

Hygiene, stoffig, oud en muf

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

alles loop afstand station en grote markt

de matras

alles loop afstand station en grote markt

Er zijn ook 32 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.