Beoordelingen over NH Gent Belfort 4-sterren

Hoogpoort 63, 9000 Gent, België

#12 van de 42 hotels in Gent

heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Goede morgen Wat ons tegen valt ? 50euro reserveerings kosten waar voor ,mijn verblijf al van mijn rekening afgehouden ,nu wachten wij wel wat gaat gebeuren met die 50 euro ,ze zijn al weg van mijn rekening , en waarvoor dienden dat ,wij hebben ook geen garage gebruid of gereserveerd zijn met de trein heen en weer gekomen . nu wachten wij af wanneer die 50 euro terug gestort worden ??? hopelijk zal het opgelost worden . Hardy Margaretha

Top (maar duur) hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs was knap hoog. Al gold dat voor alle hotels in Gent

Het kamer was super. Ruim, netjes, schoon, grooooot bed, airco die al aanstond toen we binnenkwamen. Niks dan lof. Ook de locatie van het hotel is fantastisch. Je loopt zo naar alle bezienswaardigheden. Faciliteiten als pinautomaat, openbaar vervoer en uiteraard de barretjes en restaurants zijn allemaal binnen handbereik. Oh en het ontbijt... Meer dan prima. Veel keuze en altijd voorradig.

Het licht in de kamer was vreselijk fel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het licht in de kamer was vreselijk fel! 5 grote tl balken t/o het bed, die niet apart waren uit te zetten. We hebben ze maar los gedraaid om nog een beetje sfeer te creëren!

Prima kamer.

Personeel bij inchecken niet vriendelijk. Reservering was niet bekend en ik mocht blij zijn dat ik nog een kamer kreeg. Bij terugkeer lag er een "no show" melding, dus organisatie laat te wensen over.

Prima kamer.

Gent
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is niets tegengevallen. Alles was super

De kamer was een pareltje. Ook van het ontbijt hebben wij genoten. Wij zullen dit hotel zeker aanbevelen.

Mooi hotel, geweldige locatie, heerlijk ontbijt!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchestang was gammel, maar dit is echt muggenziften. Geen kritiek verder!

Tot 12 uur ontbijten is al geweldig, en als er dan om half 12 nog steeds het volledig buffet aanwezig is, dan is het noemenswaardig! Bedden waren goed, kamer schoon, alle gemakken aanwezig. Locatie is geweldig, alle bezienswaardigheden op een steenworp afstand.

Erg ontspannen, gezellig verblijf

euhm, niets,

Je wordt zeer goed ontvangen in dit hotel. Kamer was zeer goed, netjes, koffie en thee aanwezig, dit vonden wij heel aangenaam. Ontbijt is uitgebreid, netjes verzorgd. Je kan op een rustige manier je ontbijt nuttigen. Wij waren op alle vlakken zeer tevreden,

Wij komen al vele jaren in het hotel vanwege de ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Buitenzijde wordt wel erg groezelig. Geen meerjaren onderhoudsplan ? Jammer want de basis is goed.

Wij komen al vele jaren in het hotel vanwege de ligging.

sterk verouderde kamer - licht moest aan om stopcontacten te...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

sterk verouderde kamer - licht moest aan om stopcontacten te laten werken - geen stopcontact aan bureau voor laptop - oud tapijt met vlekken - in verhouding met de prijs was de kamer niet ok

Heerlijk relaxed in het historische ventrum van Gent
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We boeken een kamer met uitzicht en we krijgen uitzicht op een muur. Niet echt het prachtige uitzicht op de stad wat je verwacht wanneer je een kamer met uitzichtboekt. Ook het aantal stopcontacten viel ons een beetje tegen.

Het ontbijt was heerlijk uitgebreid, kamer was heerlijk ruim en voorzien van genoeg handdoeken.

Heerlijk ontbijt, lekker stil- midden on de stad, goede...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit. Veel te weinig stopcontacten, moest stekker van lamp eruit om telefoon te kunnen opladen. Koffie werd niet bijgevuld bij schoonmaak kamer

Heerlijk ontbijt, lekker stil- midden on de stad, goede parkeergelegenheid-wel duur

Een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De roereieren bij het ontbijt waren te droog

Prima ligging vlak in het centrum van Gent, mooie rustige kamers, ruime parking bij het hotel, lekker ontbijtbuffet

Duur!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij wilde inchecken om 15:00 uur. Dit kon pas vanaf 16:00 maar als we €10 betaalde konden we een upgrade krijgen en gelijk naar onze kamer. Prima doen we dat. Bij uitchecken bleek t dus €10 per nacht te zijn, heel apart. Moesten dus nog €20 betalen. De garage was €25 per nacht! Hup daar ging weer €50 bij het uitchecken. Ontbijt zat er niet bij dus wij vroegen hoe duur t was om in t hotel te ontbijten.. €17,50!!!! En als je pas ‘s morgens bedacht we gaan toch wel hier ontbijten dan kwam er nog €2 bij. Ik eet zelf 1 broodje en een glas sap. Bizar hoeveel je daar voor neer legt. Hebben we dus niet gedaan. In de stad zijn er genoeg leuke tentjes waar je kan ontbijten! Veel leuker! Ik vond dus naast de €304 die we hadden neer gelegd om er 2 nachtjes te kunnen slapen dat er heel veel geld bij kwam. Erg jammer voor een NH hotel. Gelukkig was het personeel wel vriendelijk en de kamers ruim en schoon.

De ligging! Echt perfect!!!!! Prima hotel!

Fijne dagen in een fijn hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg persoonlijk denk ik, maar van mij hoeft er 's morgens bij het ontbijt nog geen muziek te klinken.

Heerlijk, gevarieerd ontbijt. Parkeren onder hotel is ideaal, wel aardig duur ( 25 euro per nacht).

De ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche. Dunne straal en lauw water. Stukjes emaille van het bad. Geen stopcontacten naast het bed om bv een telefoon op te laden. Voor deze prijs had ik verwacht dat de kamer beter verzorgt zouden zijn.

De ligging. Midden in het centrum. Het personeel is heel vriendelijk.

Zeer verzorgd en kwaliteitsvol, wel duur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De stijl van de inrichting is niet meer helemaal van deze tijd, dat is erg bepalend voor de sfeer. Wij hadden een duurdere kamer, maar konden vanuit het (dakvlak)raam niet naar buiten kijken (te hoog), dat is een minpunt. 's Nachts veel lawaaioverlast van feestgangers gehad. We vonden de prijs van de kamer heel erg hoog (we hebben die geboekt omdat er geen andere prijsklasses meer beschikbaar waren).

Zeer goede matras, heerlijk geslapen. Uitgebreide keuze bij het ontbijt. Zeer vriendelijke en professioneel onthaalpersoneel! Parking is zeer handig en een troef voor het hotel. Fantastisch gelegen als uitvalsplek.

Goede locatie, ouderwetse kamer en geen schone badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was echt gedateerd. Dit is gênant gezien de prijs die je ervoor betaalde. In de badkamer kwam ik haren tegen. De eieren bij het ontbijt waren niet te pellen en veel kleine broodjes waar je niets mee kon.

De bedden waren super comfortabel. De ligging van het hotel is perfect.

De kamer en het onttbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden geboekt met een klein hondje en dat bleek niet te kunnen na lang aan houden mocht het wel maar met bij betalen van 15€ per nacht later bleek dat er 2x 50€ van mijn credit kaart was afgeboekt Heel onprettig

De kamer en het onttbijt

Het ontbijt was ruim uitgezet en aanwezig.

Zie hierboven a €20extra per persoon per nacht

Het ontbijt was ruim uitgezet en aanwezig. Helaas vonden wij de producten icm de huidige tarieven qua prijs kwaliteit erg uit de toom vallen. De sappen bijvoorbeeld die daar stonden waren doodgewone sapjes uit een lang houdbaar pak waarvan er gemiddeld 10a20gram suiker per glas kunstmatig toegevoegd worden.

Gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren opvallend weinig stopcontacten bij het bed Dat was een beetje onhandig. En als ik moet muggenziften zou het fijn zijn als de soyadranken en de drankjes uit de kinderhoek van het ontbijt ook fris zouden staan. Maar verder dik ok!

Het ontbijt was super, voor het gluten vrije aanbod. Ik zie dit zelden en was dan ook heel blij verrast.

een teleurstelling
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Ik had een "nieuwe stijl kamer" geboekt tegen een meerprijs omdat het een business trip betrof en ik graag werk in een aangename omgeving. De kamer die ik toegewezen kreeg was "oude stijl" synoniem voor ongezellig, uitgeleefd, vlekkerige tapis plain en een ratelende koelkast. De uitleg die ik ontving was dat er een probleem van overboeking was booking.com. Op de vraag waarom ik niet op de hoogte gesteld was bij incheck kwam er geen antwoord. Wel stelde men als compensatie voor het ontbijt te betalen (6% van het totaalbedrag). Helaas was men dat bij uitchick weer helemaal vergeten.

Prima, locatie/uitzicht/ontbijt top, jammer dat de kamer wat verouderd was.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Muffe lucht, lichte vloerbedekking met overal vlekken. Douche kapot. Verder was alles veroudert, verf dat afbladdert haakjes om kleding op te hangen kapot.

Het uitzicht.

Goede ligging, heel lekker ontbijt ..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Een geluiddichte kamer geboekt met twee aparte bedden , niet gekregen door te drukke boeking .

Het ontbijt was meer dan uitgebreid genoeg, echt alles was aanwezig. Niets op aan te merken. Goede ligging en vriendelijk personeel.

Gent is een ontspannen, bruisende en gezellige stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Ik kan geen negatief punt bedenken dat hier het vermelden waard is.

Het ontbijt was uitgebreid. Zeer centrale ligging van het hotel. Ruime kamers. Op zondag kan je tot 15 u gratis gebruik maken van de kamer.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Waardevol en heerlijk, wat een leuke stad; GENT
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden nergens iets op aan te merken.

Een meer dan uitstekend hotel, heerlijke bedden, fantastisch ontbijt, zeer vriendelijk personeel en alles in het centrum is op loopafstand. Parkeergarage onder het hotel, €25,- per dag, niet goedkoop wel veilig.

Excellent hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was wat hard naar onze gewoonte. Voor de rest niets aan te merken.

Het hotel is heel centraal gelegen. 's Nachts valt de stilte op die op straat heerst.

Als vuil behandeld.....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel was ronduit beschoft. We zijn als vuil behandeld bij binnenkomst. Na het indienen van een klacht hierover is er niets mee gedaan. Dit is reden genoeg om nooit meer hier terug te komen. Slechte behandeling van gasten is zo bepalend voor een verblijf. Mijn cijfer voor dit hotel is daarom een 1.

Bedden waren goed.

Heerlijk op en top Gents weekend.

Helemaal niets.

Voor een weekend comfortabel verblijven in de stad een ideaal hotel. Midden in het centrum, ruime kamer met heerlijk bed. Het ontbijt is erg uitgebreid en viel ons goed in de smaak, voor ieder wat wils!

Citytrip met de dochter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kwaliteit bedden was te laag

Ontbijt was top. Personeel was enorm hulpvaardig. Pal in het centrum met toch goede parkeermogelijkheid en nadien alles op wandelafstand van max 5 min.

Locatie hotel was goed je bent gelijk in het centrum, kamer was erg matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche en toilet was bestemd voor mindervalide. In de kamer was toegangsdeur naar een andere hotel kamer waardoor je de andere hotel gasten door de deur hoort praten. s

Het ontbijt was goed van keus

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Kamer tiptop in orde ,ontbijt was perfect meer dan keus genoeg Supper Personeel zeer beleefd en behulpzaam Supper dat we onze bagage gratis in het hotel konden laten om nog eens te gaan shoppen voor ons vertrek uit Gent

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Mooie locatie.in bet centrum .was verrast over de ruime kamers en heel het hotel groot.mooie ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kaner waren oude meubels.dure parking.

Super ontbijt en ook is er asn gedacht "leuk fie kindercorner Top".grootte kamer met uitzicht op de grote straat . Midden in het centrum .mooie locatie.

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed is aan de harde kant, kamer is vrij basic

Het ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit, locatie is super, personeel vriendelijk en behulpzaam

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige nadeel was het straatlawaai veroorzaakt door het openbaar vervoer dat door de Belfortstraat rijdt, alsook het lawaai van luidruchtige groepjes uitgaande jongeren. Maar een goed paar oordopjes lost dit probleem op.

Wij verbleven in een superiorkamer met een mooi uitzicht op de Gentse Belfortstraat. De ligging van het hotel is perfect, rechtover het stadhuis van Gent. Het ontbijtbuffet is zeer lekker en uitgebreid.

goede kamers, heerlijk ontbijt, prachtige ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het uitchecken hadden we een medewerker die geen woord Nederlands sprak, jammer voor een hotel in gent.

goede kamers, heerlijk ontbijt, prachtige ligging.

Prima hotel voor een weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was ietwat gehorig. De ontbijtzaal was door de drukte (?) erg rumoerig. Eten daarentegen was goed.

Goede locatie en vriendelijk personeel. Het is ook een schoon hotel. De queen size bed lag heerlijk.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hebben niet de kamer gekregen die wij geboekt hadden. We kregen daarentegen een zeer verouderde kamer waarvan het sanitair dusdanig verouderd was dat de hele kamer naar de urine stonk. Heeel erg vies!

Fijn, zakelijk hotel op positie locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Het was 's nachts lawaaierig op straat, maar ja dat kun je misschien wel verwennen als je midden in de stad verblijft. Maar het hotels me wel deels wakker. De grote kamer had slechts een klein raam. En ik vond het een erg groot, zakelijk hotel. Je betaalt erg veel voor de locatie (die werkelijk perfect is) . Maar ik vind de kamers de hoge prijs niet waard. Er zijn koffie/thee faciliteiten, maar dan maar drie zakjes thee voor 2 personen en het werd niet aangevuld (wij verbleven 2 nachten). Inclusief parkeren kwamen wij op 200 euro per nacht en dat vind ik het niet waard.

De locatie is werkelijk perfect! Heerlijk ontbijtbuffet met super veel keus en een zalig groot bed! Fijn hotel!

Perfecte ligging en zalig, volledig ontbijt !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alhoewel ik meerdere talen spreek, vond ik het toch zeer raar dat men aan de receptie vroeg om Engels te praten, omdat hij geen Nederlands praat 😱. Je bent tenslotte in België 🙄. In de kamer waren te weinig stopcontacten, vonden we ook een beetje raar in deze digitale tijden, iedereen heeft minstens 1 toestel bij om te gebruiken of dat moet worden opgeladen.

Ligging kon niet beter, is gelegen in het centrum, zeer aangenaam om van hieruit de stad te verkennen.

Zeer goed, alleen de oude kamers kunnen echt niet meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden een oude kamer. Deze viel erg tegen. Als we dit geweten hadden waren we voor een gerenoveerde kamer gegaan.

De locatie en het ontbijt waren zeer goed!

Perfecte locatie, geriefelijk hotel met goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden geluidsoverlast van een bar buiten in de straat tussen 03:00 en 05:00 (daardoor hoefden we overigens een ontbijt niet te betalen)

Zeer centraal gelegen. Ruime kamers en een heerlijk ontbijt!

Mooie en centrale locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren is prijzig. En niet alles bij het ontbijt was helemaal vers.

Prachtige locatie, midden in het centrum. En 's ochtends zelf wafels bakken bij het ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

een warme douche en verwarming die werkt zijn toch wel minimum vereisten voor een kamer van die prij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

warm water, verschillende keren moeten douchen in koud of zeer lauw water roest water en kapotte doucheslangen verwarming die niet werkt, en dat bij vrieskoude buiten

Wij hebben reeds vier keer een verblijf geboekt in diet hotel. Echter dit gebeuren is waardeloos.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondanks onze opgave van de aankomsttijd om 14.00 (zonder tegenbericht) werden wij om 14.30 verplicht te upgraden van standaard naar standaard-nw.Style à € 10 . Dit om wel direct over een kamer te beschikken. DIEFSTAL !

Prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De parkeerkosten die extra gerekend worden, zitten niet bij de toch al niet goedkope prijs in. 25 euro per dag. En als je in de ochtend vertrekt betaald je toch een hele dag.

Prima ontbijt

Het was oké!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer, zoals de foto’s zo mooi waren. Was de kamer echt niet zo hip. We hebben 180 euro betaald met ontbijt in voor 1 nacht... eigelijk schandalig.. we liepen naar ons kamer hoe verder we liepen hoe lager het plafond werd. We hebben een nieuwe kamer gevraagd omdat de gene die wij gekregen hebben was echt oud en muf. Donker kamertje helemaal niet aantrekkelijk. Toen hebben we een nieuwe kamer gevraagd. Personeel heeft ons proberen te helpen maar kregen eigelijk dezelfde kamer maar in een betere schikking. Te vergelijking met het hotel in Ibiza zelfde prijs kwaliteit was dit een flop!

Het ontbijt , daar konden we totaal niets op aan merken. Was perfect en de ligging van het hotel.

Leuk weekend gehad in Gent met een zalig ontbijt en nachtrust

Airco stond redelijk luid

Ruime, mooie kamer. Was geen lawaai te horen om toch midden in het stad te logeren. Ontbijt was heel goed en lekker, er was ruime keuze en meer dan voldoende.

weggesmeten geld , Veel beters te verkrijgen in gent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De berg afval voor de ingang van het hotel e, de problemen met het water , als wij een 4 sterrenhotel boeken en op de eerste kamer hadden we geen warm water , vervolgens na 2* klagen pas een andere kamer gekregen , deze had dan ( tijdelijk blijkbaar) even warm water maar de volgende ochtend niet meer , en de kamer had verschillende beschadigingen aan de muren en na meldingen bij het personeel gebeurde er juist niets , zelf geen verontschuldiging bij het uitschecken en melden van alle mankementen

De locatie was uitstekend maar daar blijft het dan bij

een warm verblijf in ijskoud Gent
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De bad/douche combinatie. Niet écht comfortabel. Ook zat het bovenste scharnier van de badkamerdeur los, waardoor de deur niet makkelijk dichtging. Reeds gemeld bij de receptie.

Zeer vriendelijke ontvangst, ruime kamer met fantastisch bed en een uitzicht op de andere vleugel van het hotel. Wat ongemakkelijk is de douche in het bad. Een inloopdouche zou veel comfortabeler zijn. Oh, en wat een geweldig ontbijt! Heerlijk en overdadig. De locatie is trouwens ook perfect.

Genoten en ideale uitbalbasis in het centrum van Gent.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche in bad is niet ideaal, duurde lang voordat er warm water was (er was een storing zo bleek later)

Midden in het centrum, parkeergarage eronder, toplocatie, alle faciliteiten aanwezig

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een aanrader!

Geen opmerkingen.

Zeer nette kamers, met veel comfort. Het ontbijt was ook een topper! De locatie is ideaal in het centrum van Gent! Alles is op wandelafstand.

Gent is nog steeds mijn favoriete Belgische stad, Belfort heeft ideale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden mogen wat zachter. Douchen in bad kan echt niet meer, badkamer is verouderd. Vergeleken met de enorme kamer (eettafel met dressoir, 2 zitbanken en groot ruim bed) mocht de badkamer wel groter.

Goede ontvangst met eigen parkeergarage. Hoge parkeerkosten. Wij hadden een enorm grote kamer waarvan we ons afvroegen of dat wel juist was. Verder nauwelijks in het hotel geweest. Voor herhaling vatbaar.

heerlijk verblijf wij hebben van dit hotel al verschillende malen gebruik gemaakt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt is er heerlijk (alles in overvloed) de kamers zijn proper en ruim en alles is aanwezig grote ondergrondse garage gemakkelijk bereikbaar heel vriendelijk personeel het hotel ligt vlak in het centrum een groot voordeel

Het voldoet aan de basisbehoeften: "slapen, parking, ontbijt, centrale ligging" ... meer niet.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kennen het hotel al langer ... We zien toch een duidelijke "terugval". De service wordt minder persoonlijk en meer "industrieel". De accommodatie geraakt stilaan "versleten" en is aan een "opsmuk" toe. ... Het "vakantiegevoel" is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor "business". Spijtig. Het ontbijt is standaard voor dergelijke hotelketens. Het is goed, zonder echter "wauw" te zijn. De aanvulling van het ontbijtbuffet laat te wensen over, zeker indien je een late slaper bent.

Het enige voordeel is de ondergrondse parking en de centrale ligging, maar die voordelen zijn ergens anders in Gent ook te vinden.

gent is zeker bezoek waard - hotel heeft uitstekende ligging - leuke horeca in de onmiddellijke buur
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

veel sigarettenpeuken op de grond bij inkomdeur. wordt blijkbaar niet goed bijgehouden.

inkomhal is erg mooi - kamers lijken me wat verouderd (zeker badkamer) - vriendelijk personeel - uitstekende ligging

de ligging van het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de douche; de prijs; het is eigenlijk een duur hotel, zeker als je een standaardkamer inruilt voor een NEW STYLE dito. Die upgrade is het waard, maar je betaalt tenslotte ruim € 160 per dag, plus € 100 voor de parking

de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

De prijs/kwaliteit verhouding is niet goed. Veel te duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ontvangst bij de receptie was weinig toeschietelijk en behulpzaam. Mijn kamer was pas erg laat beschikbaar. Het was bij boeking niet duidelijk dat het ontbijt niet inbegrepen was.

De bedden waren comfortabel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

we komen nog naar hier, dat zegt voldoende

Niets eigenlijk

De kamers waren tip top in orde, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was boven onze verwachting. Het beviel ons eigenlijk allemaal

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Top - een echte aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sommige kamers kunnen een opfrissing gebruiken maar dit wil niet zeggen dat ze niet proper waren. De prijs van de parking is vrij duur voor gasten die in het hotel verblijven en de kamerprijs is ook meer dan voldoende.

Overheerlijk ontbijt - heel veel keuze en meer dan voldoende. Ruime propere kamers.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ligging is super maar de rest onvoldoende om terug te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het toilet spoelde onvoldoende door. De douchekraan moest volledig worden geopend om warm water te krijgen en dan vond ik het nog niet warm genoeg. De kamer was kil en de verwarming werkte niet naar behoren maar maakte zeer veel lawaai. bij vrienden vonden ze het washandje terug heel vuil alsof er iets mee was gepoetst. Voor de prijs die we betaalden vind ik dit ondermaats.

De locatie was super.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

fijn verblijf, ideaal om Gent te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Geen toiletborstel in de badkamer, nachtelijk geruis van de koelkast.

personeel aan de balie was zeer correct en vriendelijk, keuze bij het ontbijt super,ruime kamer, rustig gelegen

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Oke verblijf op toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Standaard kamers zijn niet allemaal gerenoveerd waardoor wij verouderde kamer kregen. Scavonds ook geen warm wster meer bij het douchen. Hierdoor is prijs/kwaliteit niet naar behoren. Overige keren met gerenoveerde kamer was het prima. Dus let op bij het boeken!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

standaardhotel maar op perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inrichting netjes maar sleets, hotel heeft minder sfeer & eigen karakter dan verwacht op basis van de presentatie en reclame, onder andere door de zéér lange gangen en gebrek aan ruimtelijkheid in het gedeelte met de kamers.

goede service aan de balie.

Zeer goede ervaring!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een beetje raar geurtje in wc

Lekker ontbijt, gemakkelijke parking in het centrum, onder hotel, ligging perfect! Vriendelijk personeel en ruime kamer met heel tof bad!

Ligging , vriendelijk , ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer van het tapijt op de grond wat maakte dat de kamer minder proper leek. (vlekken op tapijt) Nogal verouderde inrichting in de kamer.

Ligging , vriendelijk , ontbijt

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

TL verlichting kamer

Wij vonden het ontbijt en de gastvriendelijkheid van personeel fantastisch. De lokatie midden in het centrum. De rest was tiptop

Super lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aftandse en niet al te propere badkamer. Zelf geen wc-borstel. Gebrek aan stopcontacten om gsm op te laden.

Super lekker en uitgebreid ontbijt. Zalig bed om in te slapen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Geweldige locatie om Gent te verkennen na perfect ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime kamer maar wat oubollig. Ruime badkamer maar douche werkte niet, enkel badkraan. Restaurant oubollig, geen gasten, maar wel vriendelijk en efficiente bediening.

Schitterende locatie hotel, midden in centrum, goed bereikbaar met auto. Superuitgebreid ontbijtbuffet. Alles netjes. Vriendelijk personeel bar/restaurant/ontbijtzaal. Goede bedden en kussens.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Het was een super hotel, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het weekend is een kamer aan de straatkant soms lawaaierig.

Kamer extra groot aan de straatkant. Hadden wel een kamer "new style" gevraagd. Het ontbijt was het beste dat ik ooit al gehad heb in hotels. Je moet het wel bijbetalen maar is het zeker en vast waard!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Gewoon genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op het laatste moment beslist om naar Gent te komen. Laat toegekomen maar heel vriendelijk onthaald. Ontbijt voor de volgende ochtend op de kamer gevraagd. Alles wat ik had besteld stond op de tafel. Het ganse uitje was super!!! Heel vriendelijke staff!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

eerste 2 verdiepingen waren nieuw wij sliepen op het 4 de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

eerste 2 verdiepingen waren nieuw wij sliepen op het 4 de verdiep en de kamers waren oud , tapijt was vuil ,plafond van de gang zat los , dit voor de prijs van 117 euro ZONDER ONTBIJT , dus alles bij elkaar 158 euro

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Lekker ontbijt, mooi ruim hotel, mooie kamer en gezellige...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Na het lezen van de beoordelingen op Booking, had ik een stille kamer gevraagd! Wij kregen helaas een kamer langs een straat, met als gevolg dat er veel nachtlawaai was!!

Lekker ontbijt, mooi ruim hotel, mooie kamer en gezellige bar.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Uitstekend ontbijt, kamer netjes en verzorgd!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gedoe met de credit kaart bij aankomst. Uiteindelijk kon alles doorgaan zoals oorspronkelijk voorzien, maar dit was toch even vervelend.

Uitgebreid ontbijt, ruime buffet! Enige wat ontbreekt is warme chocolademelk. Voor de rest alles prima! De kamer was zeer ruim, bed was comfortabel en badkamer was proper. Fijn dat niet alles voorzien is met de gedachtegang dat het zou kunnen gestolen worden (echte glazen, losse kapstokken, etc.)

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Heerlijk!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er stond nog vieze emmer op wastafel in onze hotelkamer . Kon niet meer opgeruimd worden door iemand maar we kregen meteen andere kamer en die was erg goed. Dus snel n gied opgelost. Er was ook nog kapotte lamp. Het gaat eromheen het opgelost wordt!!!!

De locatie . Goeie bedden . Parkeren bij hotel!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Ik kom zeker nog een keer terug naar Gent, leuke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enige minpuntje vond ik dat het erg warm was op de kamer. Kregen temperatuur niet naar beneden. 2e nacht met raam open geslapen

Leuke moderne kamer met kingsizebed, erg mooi en erg rustig, geen lawaai van verkeer.