Beoordelingen over Ghent River Hotel 4-sterren

Waaistraat 5, 9000 Gent, België

#27 van de 42 hotels in Gent

Jammer van de krappe en beetje onderkomen kamer. Ligging hotel is super en Gent ook prachtig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gordijnrolletjes los. Klink badkamerdeur en wc bril zaten ook los. Wc borstel stond zonder glazen houder zo op de vloer in een metalen ring. Doorgezakte fauteuiltjes met vlekken stonden heel krap onder de tv. Doorgezakt bed. Deur badkamer klapt tegen een nachtkastje.Stopcontacten en lichtknoppen waren vuil, stof en resten van plakkers.

De ligging in het centrum. Het ontbijt was prima en zeer uitgebreid. Jammer van de gebakken en gescrambelde eieren die waren helemaal koud.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers en ontbijtruimte opknappen naar huidige moderne normen. De receptioniste was allesbehalve vriendelijk. Haar collega was daarentegen wel vriendelijk en behulpzaam.

Duur tegenover de kwaliteit dat je krijgt: oude kamers, luidruchtige straat, geen badkamerproducten en een ongezellige ontbijtruimte. De ligging is wél goed en het was een comfortabel bed.

Meer dan prima voor 1 á 2 dagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer kan absoluut meer licht gebruiken. Ontbijt is goed met een leuke plek op het dak. Het geheel ziet er een beetje gebruikt uit. Mag wel beter voor een 4 sterren hotel. Prijs -kwaliteit verhouding is een zesje.

Volgens verwachting goed. Waaistraat is een beetje moeilijk te vinden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hoewel er gevraagd werd bij hergebruiken de handdoeken op te hangen waren er geen handdoekenrekjes aanwezig.

Extra stoelen op de kamer en de faciliteit voor de gasten om van een computer gebruik te kunnen maken.

Uitstekende locatie;
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekende locatie; vlak bij de Vrijdagmarkt en het Patershol en op wandelafstand van het historische centrum. Mooie kamers en badkamer. Ontbijt was in orde in een zaal met mooi uitzicht.

Ligging was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vochtplekken op de kamer. het behangpapier kwam los van de muur. Afwerking in de badkamer was ondermaats.

Ligging was prima. Ontbijt was uitmuntend. Vriendelijk personeel.

het hotel is een aanrader.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg gehorig, zowel in als buiten het hotel. hotelgasten die laat in de nacht thuis komen, hoor je heel goed. Buiten hoor je s'nachts rumoerig uitgaand publiek.

het ontbijt was fantastisch. De locatie is prima, hartje Gent .

Het hotel voldeed aan de behoefte maar voelde niet helemaal waar voor het geld.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hard bed en gehorig. De gesprekken van de mensen in de kamers onder en naast ons waren bijna te verstaan (wij hadden kamer 228).

Mooie, rustieke kamer met bad. Ligging aan de rand van het binnenstad gebied was fijn.

Zeer goed hotel door zijn centrale ligging met alles er op en aan.

Alles was dik in orde

Goed kamer , badjassen en pantoffels aanwezig en uitstekkende douche. Lekker en meer dan voldoende ontbijt ,centraal in het centrum gelegen.

De locatie!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je hoort de televisie van de buren spelen alsof hij bij jou in de kamer staat. Om 2u30 ‘s nachts niet echt aangenaam. Gelukkig snel opgelost door de receptie!

De locatie!

Prima hotel tegen redelijk betaalbare prijzen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Isolatie ter voorkoming van straatlawaai dus !

Ontbijt wat prima verzorgd, locatie was goed! Alleen 's nachts lawaaioverlast van jongeren op straat!

Airco werkte niet , na aandringen kregen we een andere kamer...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco werkte niet , na aandringen kregen we een andere kamer waar de airco ook niet werkte , her was er 27 graden warm . Zo slapen is niet aangenaam ! Ze hebben wel de problemen toegegeven .

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prima stijlvol hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig, mogelijk dat er niet voldoende ruimte was om koffers te bewaren de laatste dag maar was alternatief gevonden.

Luxe kamer, stijlvol ingericht, inchecken snel en simpel. Ontbijt prima.

Unieke locatie aan Lei in historisch pand
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gehorig konden om half vier ‘s nachts letterlijk (wel luide) gesprek van onze thuiskomende buren meekrijgen....

Ligging hotel, uitzicht kamer (wij hadden riviermonden)

Ik kom er zeker nog eens terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hebben 2 overnachtingen gehad en ik heb werkelijk niets om over te klagen.

Het inchecken ging snel en mochten eerder op de kamers. Heel behulpzaam personeel. Kamers prima in orde. Ruim opgezet. Door een foutje van het hotel wel een luxere kamer gekregen. Bar tot laat open. Heel dicht bij parkeerplaats en centrum..kortom top hotel.

degelijk maar lawaaierig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer lawaaierig. Kamer onder de ontbijtzaal dus vanaf 6u30 steeds wakker. Zeer luide deuren, elke deur die dichtgaat op de gang is een hels kabaal.

heerlijk ontbijt, ideale ligging

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Spijtig van de lawaaihinder tot zelfs na middernacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden lawaaihinder van mensen in de lounge tot na middernacht.Onze kamer was naast de lounge en het terras. Pas nadat we 2 x de receptie contacteerden werden deze mensen verzocht de lounge te verlaten. Dan gingen ze nog een sigaretje roken op het terras, nog dichter bij onze kamer en weer met het nodige lawaai, lachen, luid praten,... Pas na 01.00 u werd het stil. Terras en lounge vlakbij kamers.... is zoeken om problemen. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd of wij een fijn verblijf hadden.... ik dacht dat dit een standaardvraag was...?

Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Mooie decoratie rond Pasen. De kamer was netjes.

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze hotelkamer lag recht tegenover de ontbijtzaal, met als resultaat dat er ‘s morgens veel mensen paseren en er dus wat geluidsoverlast was. De kamer lag ook ad straatkant waar zich een danscafé bevond. Jammer, had gehoopt op een rustig verblijf.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Gezellig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De temperatuur in onze kamer (210) was niet te regelen en daardoor bloedheet. De matrassen waren zo hard als een plank. Verder een fijn hotel op een goede plek.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

De ligging van het hotel: Super centraal.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt hadden ze moeten bijvullen: om 9.30 stonden er lege schalen en die werden niet aangevuld, jammer! Wegens een noodgeval moesten we eerder weg. We kregen geen coulance wat betreft de prijs en moesten twee nachten afrekenen. Daarmee staan ze in hun recht, maar enig gebaar van korting of tegoedbon was klantvriendelijker geweest.

De ligging van het hotel: Super centraal. bedden comfortabel, badkamer prima

Mooie locatie vlakbij de Vrijdagmarkt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed was niet goed op een kamer. Maar het hotel verplaatste ons gelijk naar een andere kamer waar het bed wél goed was.

Mooie locatie vlakbij de Vrijdagmarkt

Gent is een prachtige stad, dit hotel leent zich qua locatie perfect voor een bezoek.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is sterk gedateerd, de zeer beperkte waterdruk maakte douchen bijna onmogelijk. Voor de kostprijs van dit hotel mag dit dringend gerenoveerd worden.

De locatie is perfect. Recht in het centrum vlak tegen de Vrijdagmarkt, winkelstraten en vele bars en restaurants.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Gewoon, genieten!

niets!

Mooie kamer, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Uitzicht vanuit ontbijtzaal is prachtig. De ligging van het hotel is ideaal voor een verblijf in deze prachtige stad. Parkeren op loopafstand (2 min).

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Erg leuk hotel op een prachtige plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche in de standaardkamers niet al te best. Geen reductie bij parkeren in de stads-parkeergarage? (we blijven Hollanders...)

Leuk hotel op een prachtige plek. Ontbijt geweldig! Kamer mooi, en een heerlijk bed. De verwarming op onze kamer werkte niet goed maar doordat een slimme huishoudelijke hulp de verwarming in de badkamer op vol aangezet had met de deur open was het toen we uit de ijskoude stad kwamen toch aangenaam warm. Goed gedaan!

Er gaat nogal wat mis. Manager : er is werk aan de winkel !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In potentie een goed hotel.... echter.... We boekten voor twee nachten. Toen we de eerste avond naar onze kamer wilden gaan, konden we er niet in met onze pas. Dan maar terug naar de receptie om de pas door de nachtdienst opnieuw te laten instellen. 's Morgens om 8.30 u gaat de deur van onze kamer open om de kamer schoon te maken. We lagen nog te slapen. Er stond niet geregistreerd dat de kamer in gebruik was. Na klacht indienen kregen we een doosje chocolaatjes. Heel lief maar ik had liever dat ze het hadden opgelost, want diezelfde avond konden we weer niet op onze kamer. Dus weer hetzelfde ritueel. Bij uitchecken hierover weer een klacht ingediend. De receptioniste wou ons de gebruikte drankjes dan maar niet in rekening brengen om e.e.a. goed te maken. Echter.... we hadden helemaal geen drankjes gebruikt. De leiding had geen tijd om ons verhaal aan te horen. Dus.... waardeloos want je zou je niet moeten ergeren in een hotel. Kom hier nooit meer !!!

Als je je ergert vallen ook de goede zaken een beetje weg. Als gast zou je je niet hoeven te ergeren in een hotel dat pretendeert vier sterren te hebben.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima verblijf. Wij hebben een fijn lang weekend door mogen brengen in Gent
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was ruim genoeg om eventueel er eventueel een douche te plaatsen. Douchen in een bad is voor veel mensen niet praktisch.

- De kamer was zoals verwacht, ruim en compleet. - Het ontbijt was perfect. Ruime keuze en op ieder tijdstip voldoende aangevuld. - De ligging van het hotel (direct bij de Vrijdagmarkt) was perfect.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Wij kregen een betere kamer dan we hadden gereserveerd.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai (poetsvrouwen in de gang 's morgens, doorspoelen van wc kamer boven ons, gebabbel).

Wij kregen een betere kamer dan we hadden gereserveerd. Leuk uitzicht, grote kamer, nette badkamer,... Het ontbijt was super! Heel veel en vers!

Niet fantastisch geslapen, maar energie haal je wel uit véél andere elementen die aanwezig zijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is helaas niet echt goed geluidsdicht. Wij hadden veel last van de gasten boven ons (die niets bijzonder speciaal deden), maar de stappen op het parket zijn niet te doen. Bovendien kon ik ook alles horen wat er in de badkamer boven mij werd verteld.

Het ontbijt was ontzettend uitgebreid, en de kamers doen je nog nagenieten van de heerlijke oude gebouwen die je her en der in Gent terugvindt.

Zeer prettig verblijf, hotel in de nabijheid van het centrum, volgende keer kamer aan de andere kant
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We lagen aan de kant van een steegje waar een jongerencentrum was gelegen. Dat gaf wel wat lawaai. 's Nachts met de ramen open slapen was ook een belevenis door de aanwezigheid van een danscafé. Dronken mensen zorgden voor heel wat heen en weer geroep...

Geweldig ontbijt, fijn hotel en comfortabele kamer!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas lag onze kamer te dicht bij de lounge en bar, waardoor onze nachtrust behoorlijk verstoord werd. Er was geen afscheiding tussen bar/lounge en enkele kamers

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

21 EUR vond ik wat te veel voor het ontbijt. Het ontbijtbuffet mocht iets uitgebreider zijn en had wat meer kwaliteit mogen hebben.

De kamer was perfect in orde, personeel was vriendelijk!

De matras was wel heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vonden wel..de prijs van de kamer nogal aan de hoge kant..;omdat ge nog eens per persoon 21 euro moest betalen voor ontbijt.Dan ben je toch al rond de 250 euro kwijt voor 2x slapen + ontbijt...wij vonden dat toch al zeer prijzig.

De matras was wel heel goed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Eens maar nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat ik geboekt had maar geen vliegtuig eerder kon krijgen en dat ik niet 1 dag minder kon blijven. Moest voor die dag óók betalen. Douche liep niet leeg en moest steeds dwijlen en eerder stoppen met douchen. Je kan niet lezen wat de shampoo is. Letters onleesbaar dus moet je gokken. Hoorde de buren snurken en de nachtbel geen steeds af.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Degelijk overnachtingshotel in Gent met een super ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

2 aparte bedden die heel gemakkelijk uit elkaar schoven.

Ontbijt was voortreffelijk. Luidruchtige kamers. Kamers gelijkvloers langs kant van de parking komen niet overeen met de foto’s. Had een iets mooiere kamer verwacht maar zeker in orde om een nachtje door te brengen in Gent. Centraal gelegen en heel kort bij parkings.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Bij de onthaal kreeg de helft van het team in de eerste...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij de onthaal kreeg de helft van het team in de eerste instantie een bon voor de bar. Vervolgens nam de balie medewerker de bon weer retour, omdat de accommodatie toch niet via het hotel zelf was geboekt. Niet bepaald klantvriendelijk.

Enorm teleurstellend en geen vier sterren waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was ijskoud op de kamer (12graden bij het binnenkomen). Het water van het bad was oranje van kleur. Een van de dekbedden in de kast had bruine plekken. Het ontbijt viel tegen. Dit was niet voorzien in de kamerprijs maar was te duur voor wat het was.

Heerlijk modern hotel met prachtige renovatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kan niets bedenken buiten misschien een korting op de vlakbij gelegen parking.

Modern hotel, toffe ruime kamers met zicht op het water. Super centraal gelegen. Ook vlakbij parking. Ruim en uitgebreid ontbijtbuffet op de hoogste etage met een open en ruim zicht. Top hotel!

jammer dat de hotelkamer zo gedateerd is en met gebreken.

de kamer was geen 4 sterren waard , hooguit 3

het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk en correct. de kamer was gedateerd , de verwarming slecht te regelen badkamer zeer gedateerd met gebreken.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Was geen vier sterren waard. Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het binnenkomen is een afknapper. De balie is te hoog en het personeel was niet vriendelijk. De handdoeken waren grauw en slordig opgevangen. Sommige bevatten nog haar van de vorige hotelgast. Wastafel zwaar beschadigd, de zetels vies en versleten (K212). Geen uitzicht en veel straatlawaai. De prijs van het buffet is zeer hoog.

De ontbijtruimte is mooi. Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Warme, gezellige kamer met een super ontbijt.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parking op het pleintje. De automaten werken daar niet en als je daar eventjes staat te wachten voor een plaats, krijg je een paar weken later een boete van 55 €. Er staat daar ergens een camera. Niet zo leuk ! Mss mag de bar iets gezelliger. Deze voelt dan koel aan.

De kamer was super gezellig en heel netjes. Ook lekker warm tegen dat we toekwamen. Het ontbijt kon voor ons niet beter, alles werd voortdurend aangevuld en het personeel was super vriendelijk. Voor ons top.

We hebben ook alleen overnachting genomen omdat we de kinders woonachtig in Gent wilden bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gelukkig heb ik een gehandicapte kaart en had ik nog plaats. Anders is het niet zo evident om een parkeerplaats te vinden en...zeer duur.

Het ontbijt was zeer goed. Het onthaal bij de receptie was ook goed , zeer vriendelijke receptioniste.

Ideaal verblijf als je een stedentrip maakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel in niet goed op de hoogte van de parkeertarieven.

Prima ontbijt en fijne kamer. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de sauna en ook die is ons zeer goed bevallen. Het hotel ligt aan de rand van het centrum en zo zijn alle bezienswaardigheden goed te voet te bereiken. De parking bij de voetbalvereniging kostte ons € 10,- per 24 uur.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sauna is wat simpel maar wel lekker heet

Grote kamer en ons verzoek om aan de waterkant te zitten werd gehonoreerd. Heel comfortabel maar het geheel mist net iets de alure van een gemiddeld viersterren hotel

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Perfecte ligging, leuk verblijf, zeker voor een weekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiëne, alles was zeker proper, maar zoals het douchegordijn vond ik niet zo aangenaam. Misschien een tip om een douchewand te plaatsen. Betreft hygiëne is dit toch nog altijd beter. Kamer op zich was wel heel proper.

Comfort en de ligging van het hotel.

Een prima hotel om een weekend te verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was redelijk warm, ook al stond de verwarming uit werd het toch al snel 23 graden. Ook was de lucht afzuiging in de badkamer matig.

Het ontbijt was heerlijk. De waterstraal van de douche perfect. De locatie en het personeel was ook goed

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Grootte van de kamer. Ik had bij het kiezen van het hotel rekening gehouden met parkeerplaats voor mijn motor. Blijkt bij aankomst dat het hotel geen eigen parking heeft maar, werd me aan de balie gezegd, ik kon mijn motor wel in de ondergrondse parkeerplaats op de vrijdagmarkt plaatsen. 's Anderdaags lag er een A4 op mijn motor met het bericht dat de parkeergarage verboden is voor motorfietsen.

Heerlijk ontbijt.

Goede ligging midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goede ligging midden in het centrum. Rustige kamer gevraagd en gekregen. Prima ontbijt op de derde etage met leuk uitzicht over de daken. Uitermate vriendelijk personeel.

Wat een teleurstelling
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- gehorige kamer - slechte afwerking interieur - verre van luxe of smaakvol - verkeerd advies parkeergelegenheid - foto’s van hotel geven verkeerd beeld van werkelijkheid - prijs kwaliteit verhouding klopt niet

Locatie is goed

Al met al een prima hotel! Heerlijk genoten in Gent!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer waar wij lagen ('nieuwe gedeelte') was vrij gehorig.

Aan de rand van levendige centrum gelegen hotel. Wij hadden een ruime kamer, erg prettig voor een wat langer verblijf. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Vriendelijk personeel. Paraplu's waren te leen (wat erg prettig was, aangezien we voornamelijk regenachtige dagen hadden). Ontbijt is zeer uitgebreid en goed!

Ondanks enkele minpuntjes een prima hotel voor een kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het tweepersoonsbed was in de vorm van twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aan geschoven, daardoor kon je niet lekker in het midden liggen. Het dekbed was te klein, het matras was veel te hard. Ook van het eenpersoonsbed was het dekbed aan de kleine kant en het matras te hard. Onze suite (nr 27) bevond zich aan het einde van de gang, achter een klapdeur staat het materiaal voor de schoonmaak opgeslagen. Al vroeg in de ochtend was daarom de rust op de gang al weg.

Grote ruime en moderne doucheruimte, toilet apart. Voldoende stoelen, klein koelkastje aanwezig. Kleine tafel aanwezig, waterkoker en een soort nespresso koffiemachine. Uitzicht op de rivier, maakt het toch net wat leuker. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dagje Gent
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De muren zijn niet goed geïsoleerd en heb je wat last van burengeluid.

Prachtige kamer en uitstekende ligging. Mooie ontbijtruimte op het 3de verdiep met zicht op de stad

Ligging is geweldig.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Temperatuur in het hotel overdadig hoog. Lastig om de temperatuur in de kamer te verlagen, anders dan door het open zetten van het raam.

Ligging is geweldig. Hotel prima in orde. Vriendelijk en behulpzaam. Kregen op ons verzoek een andere ons beter passende kamer.

Prima uitvalsbasis maar geen thuisbasis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid. Alleen openbare parkeergarages dus per nacht 26 euro erbij als je dichtbij wilt staan. Het inchecken verliep redelijk kortaf. Niet onbeleefd of zo maar summiere informatie. De etage moesten we zelf maar uitvinden. De tijden voor het ontbijt moesten we navragen ondanks dat we gereserveerd hadden inclusief. De foto’s suggereren iets meer grandeur dan werkelijk het geval was. Kleine lobby met klein barretje. Het is meer een familiehotel dan een mooi industrieel groots hotel met grote ruimtes. Prima verblijf maar mist wel ‘iets’ wat het zou kunnen zijn. Er zit meer potentie in het geheel.

De locatie is prima. Rust en toch centraal. Ruime kamer. Goed ontbijt wat steeds weer aangevuld werd. Schone kamer. Op zich een prima verblijf.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Perfecte locatie in centrum van Gent
    • Aanbieding - Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gehorige kamer. Helaas roomservice uur eerder buiten gebruik. Werd aangegeven dat we dan maar naar restaurant of bar om de hoek moesten gaan als we nog hapjes wilden. Beetje jammer!!!

Mooie kamer en perfecte locatie in het centrum van Gent

Het ontbijt was lekker en voldoende.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Incheck was wat koeltjes - uitcheck wel OK (zelfde persoon). Charmante kamers kunnen toch opfrissing qua meubilering gebruiken.

Het ontbijt was lekker en voldoende. De ontbijtzaal lag op het 3e verdiep, tussen de kamers. Deed wat raar aan, zeker als je de rekken met vuile was passeert als je naar je ontbijt gaat. Uiterst goede ligging. Charmante kamers omwille van het gebouw.

Rustige en gunstige kugging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bij de wisseling vd nachtportier om 23.00 begon deze man meteen de muziek en lampen uit te doen rondom de bar terwijl er zeker meer dan 12 mensen nog een drankje zaten te genieten. Klantvriendelijk?

Rustige en gunstige kugging

• Beoordeeld op: 23 december 2017

ontbijt heerlijk
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer 14 had geen zicht op het water, wat we hadden gehoopt! in de voormiddag bad genomen, maar niet echt warm water, eerder lauw (koud) wat lawaai (niet hinderlijk) van de lift. (lift was dan ook net naast onze kamer)

ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Veel te duur, zeer ouderwets
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit verhouding is helemaal niet ok. Oude kamer, vuil tapijt, deurkader nog nat na poetsen ofzo, heel veel lawaai van luchtverwarming.de ganse nacht, koud op de kamer, ouderwetse inrichting, stof in je (ik heb last van huisstofmijt allergie en die speelde erg op)

Eenmalig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkingservice was niet aanwezig Geen champagne bij ontbijt Mini bar verschrikkelijk duur Veel te duur naar aangeboden kwaliteit en service

Uitgebreid ontbijt enkel geen mogelijkheid van champagne

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne liet te wensen over. Veel zaken waren kapot hetgeen een slordige indruk gaf. Prijs/kwaliteit waren niet in verhouding. Zeker niet voor een viersterrenhotel. Misleidende foto’s op de website want de kamer had het niveau van een tweesterrenhotel.

Goede locatie en goed bed.

Verblijf in Gent is gewoon goed.Heel gezellig
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel slecht keihard bed. en douche die s'morgens lauw water geeft. Het ontbijt wat ik heel erg duur vond.

Ziet er mooi uit en ligt dicht bij het centrum .

Gent maakt een hoop goed gaan we zeker nog een keer doen maar niet in dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hoge parkeerkosten, ontbijt viel tegen en extra betalen voor sauna vind ik niet oké, we hadden kamer onder ontbijtruimte en dus erg gehorig al heel vroeg, er kwam bruin water uit de badkraan.

Lokatie is prima

Bar niet open om22.30 uur. We hadden 5 kamers geboekt. 4 standaard , 1 comfort. Want 5 standaard niet voorradig. Bij aankomst iedereen ongeveer zelfde kamer. 4 met ontbijt . Een zonder ontbijt: extra kost 84 euro terwijl kamer ook nog 30 euro duurder was.

De locatie en het ontbijt waren allebei zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de ontbijtzaal bleef wel lang gebruikt gerief op de tafels staan, snellere afruiming zou een pluspunt zijn. Ook 's nachts veel rumoer op straat gehoord, blijkbaar van een discotheek kortbij.

Het ontbijt waar zeer ruim. Zeker voldoende.

Ontbijt was voldoende en goed!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de kamers op de 2e verdieping (waterzijde) onder de ontbijtzaal gesitueerd zijn. Hierdoor 's morgens al geluidsoverlast in de kamer.

Ontbijt was voldoende en goed! Locatie t.o.v. stadscentrum perfect!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Top hotel op een perfecte locatie !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren moet in een openbare ondergrondse garage en kost voor een weekend (vrijdat t/m zondag) rond de 30,- (dichtstbijzijnde locatie).

Locatie, contact met Steffen (en overige front-office), prijs-kwaliteit verhouding, ontbijt en de kamers zelf

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Dit hotel maakt op geen enkele manier het imago van historische Belgische hotels waar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor de prijs van 21 Euro viel het ontbijt erg tegen. Geen lekker brood. Scrambled eggs te drabberig. Speciale kaasje van de supermarkt. Gewone kaasjes uit de fabriek. Bij andere, goedkopere hotels in Gent is het het ontbijt goedkoper en beter!!! Eigenlijk geldt dit voor het hele hotel: te weinig kwaliteit en te weinig sfeer!!!!! Daar komt bij dat het personeel aan de receptie niet eens de mogelijkheid gaf op een andere manier te betalen als met de creditcard waarmee de reservering werd gemaakt. Wat in andere hotels normaal is. Incompetent personeel of gemakzuchtig management?

De locatie. De rustige kamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Leuk hotel, wel kamer aan de gracht boeken een echte...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De info boekjes die we kregen over gent waren erg summier...

Leuk hotel, wel kamer aan de gracht boeken een echte meerwaarde... een lantaarnpaal in de badkamer en slaapkamer, ja een origineel detail uit vervlogen tijden, een leuk hotel in het centrum van Gent..top!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

1 keer hier verblijven is genoeg!! Geen aardig personeel. Luidruchtig.

Zie verhaal boven

Het hotel is op een goede locatie gelegen. Bij binnen komst was de dame van de receptie niet even hartelijk en het welkom was matig! De kamers zijn schoon en het sanitair ook! Prima. Verder is het een heel erg rumoerig hotel met veel geluidsoverlast!. Twee nachten lang last gehad van een stel wat luidruchtig de liefde aaan het bedrijven was. Dan kijk je toch anders bij het ontbijt om je heen. (Wie was de schreeuwende mevrouwdit volgen mij 4 x klaar kwam?? En riep dat ze het als heel lekker ervaarde!! (Overig niet gevonden dat stel) Het ontbijten op zonda is een ware hel en klus. Te veel mensen en te weinig plaats en ruimte. Ik zal niet snel nog een keer hier boeken!

super gezellig, allemaal echt genoten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bereikbaarheid was een koers met hindernissen, zeer lang moeten zoeken hoe we er konden geraken eenmaal we in Gent waren. misschien toch meer aanwijzingen van het hotel zelf plaatsen langs de route

Super zeer uitgebreid ontbijt Heel gezellige romantische kamer

Ontbijt en goed geslapen
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiene van onze kamer liet de wensen over. Het bad lag nog vol haar van de vorige gasten en de douche was niet echt aangenaam. Er waren ook wat vochtplekken in de badkamer.

Het ontbijt was top en de kamer super ruim

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Verwachtingen waren hoog, maar niet ingelost.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Door de goede beoordelingen via booking.com en het aantal sterren van het hotel zijn we met veel verwachtingen naar dit hotel gegaan. De kamer was redelijk sober (toch had ik meer verwacht omdat het hotel in een oude katoenfabriek is gevestigd), de badkamer redelijk vuil (haren tegen de muren, wcbril niet proper gemaakt) en het was er ongelooflijk warm (25 graden)! Er was een mogelijkheid om airconditioning op te zetten, maar deze werkt niet in de wintermaanden. Er is ons gezegd om de raam 's nachts open te zetten, maar als je aan de straatkant slaapt, is dit niet ideaal. Vanaf 6 uur 's morgens kwam Gent tot leven, met het nodige (begrijpelijke) lawaai. Uiteindelijk naar het langverwachte ontbijt (zoveel lof op booking.com), de eetzaal zat vol en er was te weinig personeel om dit op te vangen. Overal vuile tafels, niets werd afgeruimd en het eten werd amper aangevuld op het buffet. Ook op een proper servies moesten we lang wachten, uiteindelijk maar een ander plekje bij iemand anders aan tafel genomen (tussen vuile borden en tassen). Voor onze tweede nacht hadden we meer hoop op een rustige ochtend met minder ochtendlawaai (dag nadien een feestdag). Maar vanaf 7u werd er voor ons hotel een vrachtwagen leeggemaakt, veel lawaai, dus die raam maar weer dicht. Vanaf dan niets meer geslapen, veel gebonk en lawaai op de gang. Waren ze juist die ochtend het meubilair van de ontbijtzaal aan het verhuizen. Onze kamer lag jammer genoeg juist aan de lift en trap. Uiteindelijk vonden wij dat we veel te veel hebben moeten betalen voor alles bij elkaar. We hadden heel veel pech met de (ligging van onze) kamer. Hierdoor neigen we niet meteen om terug te komen naar dit hotel. Wij zijn weer vermoeid, door een zeer beperkte nachtrust, naar huis gekeerd.

De ligging van het hotel was prima. Het lag in het centrum van Gent. Toeristische bezienswaardigheden, eet- en drankplekjes en winkels waren op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Onmiddellijk in het hart van Gent!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aan de accommodatie kan niets verbeterd worden, maar .... aan de manier om er te geraken.... het Verkeersplan!!! en om uit Gent weg te komen , nog erger. Maar ja, je krijgt er geweldige wandelroutes voor in de plaats

Geweldige locatie, midden in de stad. Iedereen is er super vriendelijk. Van aankomst tot vertrek100 % genoten. Gastheer en-vrouw aan de balie bijzonder behulpzaam bij het uitzoeken van een geschikte parkeergelegenheid. Een echte aanrader!!!

super genoten en een goede locatie nabij de Vrijdagmarkt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wij hadden 5 kamers gevraagd met laminaat en hebben deze ook gekregen. Super goed ontbijt, vriendelijke service aan het onthaal. De kamer was proper en kregen genoeg handdoeken

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel geluid overlast s'nachts. Gaten in de handdoeken, vloer in badkamer niet schoon,los hangende gordijnen, erg warm, 24,5 graden in de kamer, buiten 15 graden.

Locatie was ok