Beoordelingen over Logis Hotel Glenmore 3-sterren

Hofstraat 25, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#13 van de 34 hotels in Oostende

Ook al kwam ik te laat bij het ontbijt op zaterdag, er werd...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ook al kwam ik te laat bij het ontbijt op zaterdag, er werd niet moeilijk gedaan, we gaan kijken wat we voor u kunnen doen. Koffie kwam er. Alleen de extra's waren zo goed als op. Lijkt mij geen probleem.

Personeel niet vriendelijk zoals bij het eerste verblijf, ananas sap bij ontbjt was zuur!!!! De deluxe kamer was niet delux... bad was super klein en handdoek rek aan muur van de douche geplaatst!!!! Niet tevreden deze keer!!!!!

Fantastisch we hebben genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche kop hangt wel wat hoog .

Zeer vriendelijke mensen top onthaal. Zeer uitgebreid ontbijt alles was aanwezig. Kamer was aan de voorzijde zoals we gevraagd hadden en zeer proper. Pluim voor de mensen van de keuken en onderhoud. Wij komen zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

heel tof en we komen zeker nog is terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet altijd beleeft bij de bediening in het restaurant, en het laatste avondmaal wel een tijdje moeten wachten voor het hoofdgerecht en het dessert. Bedoel de tijd dat het duurde voor het gerecht kwam was beetje lang

Het onbijt was uitgebreid, en de kamers waren heel mooi en goed ingericht

Het TV scherm moet groter zijn, liggend vanop je bed kan je...
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Het TV scherm moet groter zijn, liggend vanop je bed kan je zelfs de ondertitteling niet lezen, zo klein is het scherm, en wij zijn niet slechtziende........

waren er voor EK bridge. Speelzaal op 7 minuten loopafstand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gebakken eitje bij ontbijt?

Hygiëne was top! Goed ontbijt. Rustige kamer op het westen. Centraal gelegen. Parking (tegen betaling) Prima restaurants in de directe omgeving

Geen aanrader voor mensen die denken dat ze mooi siut gaan huren is veel te duur en trekt op studio
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Teveel geld voor suite dat niet zo was maar eerder gelijk studio met vuil terras niet verzorgd vuil ligstoelkussen en zeer gevaarlijk voor kleinkind dat tussen afsluiting terras kan naar beneden vallen als ze er tussen kruipen tegels van de zij muur die op terras zijn gevallen waar ze kunnen aan snijden . en poetsvrouw die kamer niet kuiste gevraagt aan de eigenaar van hotel om geld terug te geven en kon er niet mee praten ik voel mij bedrogen voor bedrag voor weekend had ik beter met dit geld naar buitenland geweest en had ik waarde voor mijn geld ik keer er nooit meer terug 😡😡 en welkomstdrankje zoals vermeld 🤔 niet gekregen

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Niks op aan te merken

Zeer vriendelijke uitbaters. Ik kon mijn fiets netjes in hun garage zetten. Top! Kamer was netjes en de badkamer was zeer proper. Het ontbijtbuffet was verzorgd en dik in orde. Hier kom ik zeker terug

Voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen !

Het ontbijt was meer dan in orde . De lounge was een ideale plek om te ontbijten met onze hondjes. Zeer vriendelijk personeel en zeer belangrijk natuurlijk, diervriendelijk. Voor herhaling vatbaar wat ons betreft!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Een leuk hotelletje, prijs/kwaliteit zeker een aanrader.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Een kleine frigo op de kamer en een kleine waterkoker(voor koffie of thee) is misschien nog iets om te overwegen?

Rustige sfeer, verzorgd ontbijt, propere kamer, vriendelijke ontvangst. Whirlpool is een deugddoend extraatje. Privé garage is zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zoals verwacht van Hotel Glenmore, ken dit Hotel meer als 30 jaar.

Alles was OK.

Super lekker ontbijt, keuze van alles! Ook het avondmaal lekker en vers (half pension) Zondagavond keuken dicht! (Winter) Zomer weet niet.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

was tof
    • Eenpersoonskamer met Douche

het ontbijt in de week, ik had de indruk dat het in de weekdagen de overschot van het weekend was, weinig keuze ook.

vriendelijkheid, hygiëne, dicht bij centrum, dicht bij de zee,

Het welkomstdrankje was geen welkomstdrankje maar een flesje...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt kon beter Rare en grappige communicatie. Een voorbeeld: De jacuzzi wordt aanbevolen, maar men wijst onmiddellijk op alle mogelijke negatieve huidreacties. Decoratie van naakte vrouwen in de kamer tegenover een al even lelijke decoratie van de zeewijding werd niet gesmaakt De kasten in de kamer leken op keukenkasten

Het welkomstdrankje was geen welkomstdrankje maar een flesje water dat gedeeld moest worden en gegeven werd bij vertrek. Het hotel was verzorgd en tamelijk netjes, maar misschien wat ouderwets en achterhaald. Beetje duur qua verhouding tot de comfort

Het personeel was vriendelijk en gedienstig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer had een onaangename geur. De vloer van de badkamer stond onder water, wij hebben het gebruik van de badkamer tot een minimum moeten beperken. Het was een erg slecht bed.

Het personeel was vriendelijk en gedienstig.

Heerlijke dagen gehad

Alleen de douche was iets minder. Weinig ruimte en kleine straal. Maar wel schoon.

Ontbijt was goed veel keus voor een gezond ontbijt. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. 👍

Het ontbijt was eenvoudig maar wel goed verzorgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren geen koffie/thee faciliteiten op de kamer

Het ontbijt was eenvoudig maar wel goed verzorgt. De kamer was ruim en schoon. Badkamer was wat klein maar wel zeer netjes. Iedere dag fijn gepoetst en schone handdoeken. Het hotel ligt in een rustige buurt. Fijn dat we gebruik konden maken van de parkeergarage van het hotel. Personeel is erg vriendelijk. Kregen zelfs een flesje water mee voor de terugweg. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Het viel mee maar niet voor opnieuw te boeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2persoonsbed ipv 2 eenpersoonsmatrassen. Meer welness faciliteiten. Groter ontbijt aanbod. De parking was moeilijk om in en uit te rijden niet handig

Het gratis bubbel bad

een superweek gehad met super lekker eten
    • Eenpersoonskamer met Douche

kamer op zich was oke maar de badkamer vond ik persoonlijk een beetje aan de kleien kant had soms moeite om mij te bewegen in de badkamer en als men naar toilet gaat en de deur dicht doet zat ik met mijn gezicht tegen de deur. er mocht ook is naar de tv gekeken worden, werkte niet echt zoals het moet, afstandsbediening werkte niet supergoed maar kom dat is een detail.

het ontbijt en het avondeten waren super, hotel was goed gelegen niet in de grote drukte, personeel was heel goed tot uitstekend en heel vriendelijk. kort bij het stad en casino mooie streek om te wandelen. het eten was elke dag gevarieerd en als men iets niet luste wat op het menu stond mits op tijd te verwittigen kon men iets anders krijgen echt super

Ik wil best nog een keer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht was zeer matig. Het ontbreken van een balkon viel, gezien de afmeting van de kamer, tegen.

De ligging is perfect. Vlakbij strand, boulevard en centrum. Voor een korte vakantie kun je de auto best laten staan en met het (voordelige) OV reizen. Genoeg te zien en te doen in Oostende.

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was te beperkt, zelfs géén gekookt eitje of spiegelei! Kamer véél te klein! Badkamer was véél te klein en de aparte wc enkel te gebruiken met de deur volledig open, véél te klein.

Dit is onze derde boeking in dit hotel, is volledig tegen gevallen!

Slechte bedden en douce. vervelende lift.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bedden, douce. Wij moesten de laatste nacht annuleren wegens omstandigheden en gaven dit direct na de eeste nacht aan. Wij hebben de volle prijs moeten betalen

ontbijt

Beoordeling Glenmore
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De jacuzzi was niet zo proper dan verwacht. We hadden gehoopt eens te kunnen biljarten maar deze was helaas weg, jammer!

Het ontbijt was goed. De kamers waren mooi en werden elke dag gepoetst. De bar is een leuk extraatje.

uitstekend hotel, een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Moeilijk parkeren in de buurt van het hotel. Het hotel kan voorzien voor parking, maar dit valt nogal duur uit.

Heerlijk ontbijt, ruim buffet met veel keuze. Propere kamers met elke dag het verversen van de handdoeken.

het ontbijt was goed en uitgebreid.

De prijs van de garage

het ontbijt was goed en uitgebreid. Het was netjes maar de badkamer was vrij klein. Misschien was dit omdat het een standaard kamer was. goed gelegen

Het ontbijt was goed verzorgd net als de kamer en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De laatste 2 dagen van de vakantie was de yaccuzi out met een defect. Dat was jammer want altijd na het ontbijt was het ontspannen in de yaccuzi ons ritueel.

Het ontbijt was goed verzorgd net als de kamer en badkamer. Het personeel was ook heel vriendelijk en attentvol.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Aangenaam maar zeker niet voor langer dan een paar dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kameruitrusting verouderd. Voor grote mensen was via trap naar beneden gaan niet echt een optie. Je kon alles horen wat de mensen in de kamer naast jou aan het vertellen waren.

Aangename geur in heel hotel

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Rustig hotel met heerlijk ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wie de ruiten had gepoetst liet zijn materiaal achter op de vensterbank in onze badkamer

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker! Restaurant is gezellig!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Van een luxe kamer verwacht men iets anders.

Luxe kamer geboekt : geen ruime kamer, gedateerd, geen airco, klein bad moeilijk om uit te stappen, 2 zeteltjes, een schommelstoel en kruk nemen te veel plaats in voor slechts 2 personen in niet al te grote kamer. Hotelhouders eerder commercieel vriendelijk !

Ontbijt was ok

de bediening was vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt viel tegen, weinig keus, je moet bijvoorbeeld bijbetalen voor eitjes... geen airco aanwezig, badkamer matig verzorgd, kamer die gebruikt wordt als vluchtgang bij brandalarm...

de bediening was vriendelijk

Ouderwetse muffe kamer in vriendlijk hotel op goede locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer viel tegen. Oud en ouderwets interieur en de kamer geeft geen frisse indruk. Kamer had muffe geur, kleerkast stonk enorm (vocht ?). Badkamer en bad zeer klein. Ontbijt : Drinkglazen versleten. Vlekken op koffiekannetjes.Spek en eieren waren vlug leeg en werden niet vlot aangevuld.

Locatie is het grote pluspunt van dit hotel. Geen last gehad van lawaai. Ontbijt was ok. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader ,wij komen nog terug

Van 4 op de 5 dagen gefrituurde aardappelen bij het avond eten

De rust die in het hotel heerst en een dikke pluim voor al het personeel, vriendelijk en behulpzaam van de eerste tot de laatste minuut

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Ligging: je bent direct in het centrum als op de dijk nabij de Zee - Ontbijt: uitgebreid ontbijt met voldoende keuze - Vriendelijk personeel - Ruime badkamer. Netjes inorde.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Het ontbijt was zeer goed,en de kamer was in orde netjes,en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets,alles was in orde.

Het ontbijt was zeer goed,en de kamer was in orde netjes,en rustig op de gang,hebben er van genoten,en het eten s'avonds was zeer lekker ,niets op af te keuren,voor herhaling vatbaar.

eigenaars en personeel waren super vriendelijk en het eten...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Wellness Arrangement

---

eigenaars en personeel waren super vriendelijk en het eten was heeel lekker... we hebben genoten van de welness .. prima ligging niet ver van het station en het klein strand van Oostende

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Ideaal voor kortverblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

in de kamer ligt tapijt (maar ik had geen last van mijn huisstofallergie), en de bedden in onze kamer staan op een verhoog. Als je er niet aan denkt 's nachts zou je kunnen vallen.

Lekker en overvloedig ontbijt, ze boden zelfs Cava aan.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Het was een heel leuke ervaring. Ik wil daar nog weleens terug naartoe.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Dat ik geen tijd had om het bubbelbad te gebruiken.1 nacht daar is te kort om alles te proberen.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het onbijt was heel lekker en veel keuze mogelijkheden.alles was heel verzorgd.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Nooit meer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was heel ouderwets, de kamers waren zeer klein. De bedspreien waren vies en van de jaren stilletjes. In kamers en gang een vies tapijt.

de ligging

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Genieten in luxe aan een betaalbare prijs.

Geen opmerkingen

Hadden een junior suite geboekt en deze kamer was echt fantastisch! Waar vind je nog hotelkamers met 2 wc's en dubbele flatscreen... In deze prijsklasse welteverstaan.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

leuk , ontspannend verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-de haardroger. Ik heb lang haar, heel moeilijk op te drogen via deze haardroger. - Douchestang niet handig

- de bediening en vriendelijk personeel - fijn, uitgebreide keuze van het ontbijt - parking voor de auto - leuke inrichting - gezellige huisbar

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Heerlijk, ontspannend en voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Wellness Arrangement

Het was een heel aangenaam verblijf. De ontvangst was supervriendelijk. Een uitgebreid ontbijtbuffet was een goede start van de dag. De welnessbehandelingen waren de max. Aan te bevelen

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Leuk weekend aan zee MAAR ROTSLECHT HOTEL
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ALLES Personeel heel onvriendelijk, vooral de oudere dame aan het onthaal. Bijkomende kosten zonder enige uitleg. De kamer totaal anders als het type kamer dat wij hadden gereserveerd via internet. Veel ouder, slechte bedden. 25 euro parking per nacht betalen vind ik geen ramp omdat je weet dat de wagen veilig staat maar om dan de laatste dag al s'middags uit de parking moeten rijden is niet correct. Aangezien ze zeggen per nacht is het niet meer dan correct dat we mochten parkeren tot de avond van ons vertrek, het klopte allemaal niet, ze veranderde zelf elk moment de regeltjes. Toen ik ivm de staanplaats iets wou regelen met de dame aan het onthaal antwoorde ze heel onvriendelijk dat de parking vrij moest zijn voor haar nieuwe gasten. Wij hadden toch betaald zei ze... Vrienden van ons verbleven er ook en zei hadden een heel onverzorgde badkamer. Toilet niet proper, zand op de vloer,... Kortom SLECHT HOTEL GEEN AANRADER

Ontbijt was oke, mocht iets van fruit aanwezig zijn Weinig andere positieve dingen. De ligging was dan nog een positief punt

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

hebben vier dagen echt genoten aan zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

op de wc een vliegenraam zodat je snachts het venster open kunt laten zodat er meer lucht binnen komt een beetje te warm op de kamer

het ontbijt was meer dan voldoende en lekker de kamers waren proper en verzorgd

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

hotel is goed. avondeten minder.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de prijs van een avondmaal. het is duur voor wat je krijgt portie en smaak gewijs. het heeft geen wow voor die prijs.

de kamer was goed. enkele kleine gebreken in de badkamer ,werd zelfde dag door een personeellid gemaakt

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

duidelijkheid over parkeer gelegenheid die er niet is. alleen als je geluk hebt in hun prive garage voor 30 per nacht. zeer slecht bed!

vriendelijk personeel , erg schoon. goede locatie

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Lokatie goed, prima kamer maar ontbijt middelmatig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. 5 dagen dezelfde vleeswaren, broodjes die elke dag een half uur voor het einde op waren en niet te vergeten een glas verse jus van 250cc voor € 10.00. Een glas cava 200cc is net zo duur per liter €8.00. Gekookt eitje (2) € 5.00 of twee spiegeleieren voor € 8.00. Buiten het feit dat we dit te duur vonden leken de ontbijtdames ook niet al te geinteresseerd. Ook het parkeren bij het hotel is extreem duur (€30.00) per dag.

Lokatie en de schone kamer.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Naar dit hotel kom ik nooit meer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was oud en muf. Slechte bedden,vast tapij ook in de gang. Bij ontbijt moet je bij betalen voor omelet chocomelk vers fruitsap. De broodjes en koffiekoeken werden niet aan gevuld. Sommige mensen hadden bijna niks meer alleen nog wat boterhammen. Personeel heel traag. Wanneer je 109 euro per nacht moet betalen dan verwacht ik wel wat beter.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Oostende leuk, hotel jammer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers echt bijzonder klein, wc deur kon niet dicht als je erop zat, dan zaten je benen in de weg; iets corpulente mensen kunnen niet vóór de wasbak staan zo smal is de ruimte. Belachelijk dat je bij je ontbijt als je een eitje wilt apart 5,00 of 8,00 euro moet betalen.

• Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Deze accommodatie heeft geen min punten

Zeer mooie kamers en ook op het dakterras moet je eens geweest zijn.

De badkamer.

De ligging. Ontbijt was goed verzorgd

Overal dichtbij

Overal dichtbij

We hebben het prima naar ons zin gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Auto parkeren is vrij duur

Ontbijt was prima Kamers waren schoon en netjes

Mooie ruime kamer, zeer proper!
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Prijs te hoog in vergelijking met kwaliteit. Onprofessioneel en onvriendelijk personeel.

Mooie ruime kamer, zeer proper! Ideale locatie!

Ons verblijf was superleuk

Niets, alles oké

Ontbijt was goed (misschien wat rauwkost voorzien)

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet ruim. Kussens waren niet Ok.

Bereikbaarheid goed. Ontbijt prima, keus genoeg. Personeel heeft mij goed geholpen.

Verblijf was redelijk als je geen ontbijt neemt

Het ontbijt was matig . Gebakken eitjes waren altijd op

spijtig geen airco op kamer dus redelijk warm
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

spijtig geen airco op kamer dus redelijk warm ik zou graag mini frigo op kamer hebben

Spijtig dat je overal voor een persoon bijna zoveel betaald als voor twee

Kleine douche

Uitgebreid ontbijt

Zeer goede ligging, vriendelijk personeel.

Zeer goede ligging, vriendelijk personeel.

Ruime ontbijtkeuze

Ruime ontbijtkeuze

De locatie echt super!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een klein en slecht bed.

De locatie echt super!!!!!

Zeer aangenaam.

Parkeertarief.

Zie voorgaande beoordelingen.

5,5
    Ontbijt goed

Kamer, toilet en badkamer

Ontbijt goed Kamers slecht

Heerlijk genoten van ons weekendje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets,alles kort bij,de winkels en de zee

Het ontbijt was heerlijk met lekkere koffie!!enn heel fijn dakterras

Rustig en aangenaam

Kamervolume

Ontbijt best!Bar ok

Heel fijn hotel , goede prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets van fruit in sap voor in de yoghurt

Het ontbijt was heel goed. Ruime keuze. Kamer schoon en een hele ruime badkamer. Ligging is super.

heel aangenaam voor te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

een ijskast op de kamer.

de kamer en de bedden waren heel goed.

whirlpool te koud

kamer gewisseld ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Douche kraan

Meer dan genoeg en verzorgd

Het was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben ons goed geamuseerd

Goed ontbijt

Heerlijk ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchestangbevestiging die los hing waardoor de doucheslang zomaar in wilde rond dwarrelde en waardoor het plafond nat werd.

Heerlijk ontbijt.

nee te weinig en niet aangevuld .

het ondbijt.

nee te weinig en niet aangevuld .koffie moest je gaan vragen .en fruitsap was leeg .te weinig keuze .

VERBLIJF WAS ZEER GOED

DE DOUCHE EN TOILET VIEL KLEIN UIT

ALLES WAS PERFECT EN ZEER VRIENDELIJK

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Zeer prettig verblijf in Oostende bij hotel Glenmore!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Gastvrijheid, zeer vriendelijke ontvangst en bij uitchecken zelfs een flesje water mee voor onderweg!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

prijs/kwaliteit ;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

te veel( hinderlijk) of te weinig licht - (om in bed te lezen); anders zeer goed

prijs/kwaliteit ; ruimte en netheid ; goed ontbijt

Verdient een tweede kans .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was matig ik denk wegens de lage bezetting . Resto is dicht op zondag !