Beoordelingen over Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen 4-sterren

Lange Kievitstraat 125, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#11 van de 65 hotels in Antwerpen

Top!!! Voor herhaling vatbaar!!!
    • Economy Class Kamer

Tophotel😍. Vriendelijk personeel. Heerlijke beddenin een kraaknette kamer. Skybar is wow en heerlijke gt! Leuke fitnes en uitgebreid lekker ontbijt!

ontspannen uitval bassis om te shoppen en een concert bij te wonen
    • Economy Class Kamer

Misschien iets korting voor het parkeren zou misschien nog een optie kunnen zijn om de klant tegemoet te komen.

Ontbijt zeer goed en voldoende keuze en voorraad

- Goed ontbijt;
    • Economy Class Kamer

- Schoonmaak van de kamer kan beter; - Naar het centrum is nog een stukje (10 minuten) lopen. Bereikbaarheid per auto is niet optimaal.

- Goed ontbijt; - Vriendelijk personeel;

Ik had misschien te hoge verwachtingen/ik herinner me...
    • Economy Class Kamer

Ik had misschien te hoge verwachtingen/ik herinner me nog de bouw van het hotel. De hygiene in de kamer viel tegen (kleverig handvat haardroger (die er stoffig uit zag/veel vegen op muur/beschadiging (glas) van nachttafel/ook in de lift was precies de wand al een tijdje niet gereinigd/vloer lift was vuil ook al was het droog weer) Ik had niet de indruk van een nog recent gebouwd hotel. Goede morgen aan receptie werd niet terug beantwoord. Ik kreeg ook de vraag niet 'was alles conform verwachtingen' bij uitchecken, misschien is het antwoord gekend??? Spijtig want -voor mijn doelstelling - qua locatie zeer goed gelegen.

Fijn hotel voor een korte citytrip
    • Business Class Kamer

De kussens waren te zacht. Het dekbed was te dik en ongelijkmatig. Het bad was te glad waardoor ik niet ontspannen genoeg kon liggen. Gleed steeds weg. De kamer was iets te warm dus heb continu de airco op laagste stand gehad.

De geluidsdichte kamer met smart view TV. Het uitgebreide ontbijtbuffet. De snelle check-in en late check-out.

Super we komen terug
    • Economy Class Kamer

Super ontbijt en zalige bedden vroegen een bad en kregen een nog betere kamer voor mini opslag..Veel te doen in antwerpen en dus weinig tijd om de Sauna te kunnen bekijken zeker volgende keer 2 nachten boeken!lekker gegeten ook in de avond voor we op stap gingen iets chiquer dan verwacht netjes en toch gezellig.mooi hotel goed geisoleerde kamers.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Zeer aangenaam, ontspannend en lekker weekend
    • Economy Class Kamer

Matras was iets te zacht voor mij, maar er walen wel veel kussens!

De kamer was zeer proper en personeel was vriendelijk. Badkamer was zeker in orde, hing ook een speaker in zodat je verder radio of tv kan luisteren in de douche. AppleTV en chromecast aan de tv zijn ook superhandig! Ontbijt was lekker, niet super uitgebreid maar voldoende keuze.

goed hotel maar het personeel van het restaurand is niet bekwaam om de mensen te bedienen
    • Economy Class Kamer

Het personeel in het restaurant heeft een zeer slechte bediening gedaan we hebben een half uur moeten wachten op onze apretief Ze hebben onze bestelling 2 maal komen vragen; onze apretief was nog niet opgedronken en ze waren er al met ons voorgerecht ; Het hoofdgerecht was klaar voor mijn vrouw en ik moest nog 20 minuten wacten De rekening klopte op niet .

Het ontbijt was goed uitgebreid en lekker

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Beetje teleurstellend we hadden t zo fijn de vorige keer
    • Economy Class Kamer

Kamer was duurder deze x ,we waren al eens eerder geweest toen kregen we een luxere kamer met bad en nespresso nu niet.ook was het eten nu in t restaurant niet zoals t was had vernomen dat er een nieuw concept was sinds 2 weken maar is geen verbetering jammer. Ook was het ontbijt niet zoals toen alles en beetje minder zo te zeggen. Ook jammer dat de hele stad zo een beetje in de stijgers staat maar dat staat hier buiten

Was een goed verblijf

Ruime kamer met een lekker bed, koffie en thee en een prima,...
    • Economy Class Kamer

In het weekend is het restaurant gesloten en is er beperkt personeel aanwezig. Zijn aardig en bekwaam, maar kunnen natuurlijk niet alles tegelijk.

Ruime kamer met een lekker bed, koffie en thee en een prima, heel erg ruime douche.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima voor twee overnachtingen.
    • Economy Class Kamer

Kamer genomen zonder ontbijt, want ontbijt was erg prijzig en recht tegenover het hotel zit een ontbijtzaak.

Goede centrale locatie bij het station. Prettige kamer met prachtig uitzicht over de stad, leuk restaurant met een keur aan gerechten en goede bediening.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ligging tov centrum

Na oud&nieuw een nachtje in het Lindner geslapen, was prima! Ligging tov het station was perfect, wel een stukje lopen naar het centrum (25 min) maar dit was op zich niet heel erg. Hotel is verder zakelijk maar prima ingericht, comfortabele bedden en vriendelijk personeel. Niets op aan te merken!

Fijn verblijf, helaas slecht geslapen door de warmte (en dat in december ;).
    • Business Class Kamer

Het klimaat. OP de verdieping zelf (10e) voelde je meteen al dat het +23 graden was. En dat bleef het snachts helaas ook.

Kamer was groot en netjes. Fijne badkamer.

Top hotel met een goed ontbijt!
    • Economy Class Kamer

Een goed hotel met top service, hulpvaardige en professionele medewerkers aan de receptie. We zijn erg tevreden. We kregen een upgrade voor een speciale prijs. We hadden een mooie kamer met uitzicht op de stad met een grote badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Zeker een plek om weer terug te komen.

Een uitstekend hotel voor kort bezoek aan Antwerpen
    • Economy Class Kamer

Geen echte tegenvallers. Op het moment dat wij er waren, hing er een overheersende geur in de centrale ruimtes.

De kamers waren ruim, schoon en praktisch ingericht. De bedden waren breed en erg comfortabel. Een wat kleinere maar prima badkamer. Het ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd! De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam!

Groot, fijn bed.
    • Economy Class Kamer

Groot, fijn bed. Super ontbijt, veel keuze! Perfecte locatie, wanneer door je het centraal station loopt dan sta je binnen 5 minuten bij de Keyserlei.

Aanrader voor bezoek aan Antwerpen!
    • Economy Class Kamer

Locatie is top, naast het centraal station en in 15 min lopen sta je in het centrum. Ontvangst zeer vriendelijk en mogelijkheid om bagage even te stallen als kamer nog niet klaar is (of na t uitchecken). Mooie ruime kamer met heerlijk groot bed en prima badkamer. We lagen de eerste nacht in een kamer waar het erg warm bleef ondanks raam open en verwarming uit. Volgende dag verteld bij de balie en we kregen een andere kamer toegewezen. Service! Koelkastje op kamer en mogelijkheid om koffie en thee te maken. En geweldig stil, we hebben niks gehoord van andere kamers of de gang. Gratis pooltafel in de lobby.

Helaas geen eigen parkeerplek.
    • Economy Class Kamer

Helaas geen eigen parkeerplek. De fohn deed het niet en de mini fridge was op 4 flesjes water na leeg. Daarnaast was wel het bed prachtig groot en liepen we vanaf het hotel binnen 5-10 minuutjes naar de stad wat erg fijn was!

Redelijke prijs-kwaliteit verhouding.
    • Economy Class Kamer

- Tarief ontbijt was vrij hoog - Aangeboden derde bed; was helaas kapot. (= wel hersteld) - Wachtrijen bij de ontbijt-koffie automaat zeer onprettig. - Feedback paal bij het ontbijt was ingewikkeld in gebruik en ook niet echt uitnodigend om te gebruiken.

Kamer voldeed aan de eisen. Ontbijt was zeer uitgebreid.

Luxe
    • Economy Class Kamer

Dat er werd verteld dat maandag 25 dec het ontbijt tot 10u duurde maar toen we om 9.15u aankwamen en er nog amper iemand was, we te horen kregen dat het toch ook tot 12.00 was omdat het een feestdag was... En de fitness ruimte was vrij klein, weinig toestellen

Het lekker grote ruime bed

Een hotel, niet meer en minder
    • Business Class Kamer

Het hotel is vrij nieuw maar nu al niet fris. Vloerbedekking zit vol met vlekken. Muren zijn aangetast. Het komt niet fris en schoon over.

Prima badkamer, ruime kamer

Prijs - kwaliteitverhouding vinden wij niet helemaal correct
    • Economy Class Kamer

Een ochtend een half uur moeten wachten, voordat we een plaats kregen voor het ontbijt. het was zo druk dat het aanbod zeer slecht was, de helft was niet aangevuld. ER was maar 1 koffiezetapparaat aanwezig en die was heel langzaam, je moest er lang voor in de rij staan.

Niet gehorig. Receptie was zeer vriendelijk. Parkeren direct onder het hotel. Zeer lange wachttijd voor het ontbijt werd gecompenseerd doordat we het niet hoefden te betalen.

Goed, maar niet goed schoon.
    • Economy Class Kamer

Tot nu toe, bracht ik altijd gasten onder bij het Lindner hotel, maar na 3 los van elkaar staande, op één volgende ervaringen kies ik nu voor een ander hotel in Antwerpen: bij één gast lag er as in de vensterbank, bij een ander haren op het nachtkastje en bij een derde was er niet schoongemaakt onder het bed. Nu zijn dit kleine incidenten, maar hygiëne is erg belangrijk en als er meerdere incidenten zijn, is er structueel wat mis. Erg jammer, want voor de rest is het een goed hotel.

De vriendelijkheid van het personeel.
    • Economy Class Kamer

In de bar wou m'n man een moijto drinken maar er was geen munt meer.Ik wou een frenche coffee drinken met Grand Marnier maar die was uit.???

De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prima hotel in de diamantbuurt
    • Economy Class Kamer

De parkeergarage is moeilijk te vinden en als je voor de deur van het hotel staat is het een hele toer om weer bij de ingang van de parkeergarage te komen.

Ruime kamer en mooie entree.

Zeer goed en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Business Class Kamer

De kamers zijn heel goed geluidsdicht maar wij troffen toevallig een buurvrouw die om half 3 s,nachts zeer luid en langdurig de liefde bedreef. Dan ben je toch weer even terug klaarwakker.

Het uitzicht over Antwerpen is fantastisch, zowel vanuit de kamer als vanuit de wellnes. Het ontbijt was top. Je loopt het centraal station uit en 25 meter verder loop je het hotel binnen.

zeker voor herhaling vatbaar! en dat doen we ook.
    • Business Class Kamer

Eten 's avonds in het restaurant was zeer lekker, alleen mocht er wat meer saus bij de steak geweest zijn. Dat is het enige (klein) minpuntje. Voor de rest niets op aan te merken.

ontbijt zijn geld waard. een van de beste ontbijten tot nu toe. Alles erop en eraan! Zeer mooie en ruime kamer. Grootste troef vind ik dat er geen straatlawaai te horen is.

Dit is een heel goed hotel, jammer van de vloerbekleding, maar zeer goed qwa pers. , eten en locatie
    • Economy Class Kamer

Alleen is het jammer dat de kamers een tapijt vloer hebben, voor een allergisch persoon is dit een ramp. S’ nachts wakker geworden van enorme hoofdpijn , en ogen helemaal dicht. Mocht dit hotel een kurkvloer of stenen vloer hebben is dit een perfect hotel. Badkamer zeer hygiënisch en netjes. Prima.

De ontvangst, de Bar, het restaurant, het ontbijt, het personeel was hier op alle vlakken zeer behulpzaam en super vriendelijk. Heel lekker gegeten.

Ontspannen verblijf!
    • Economy Class Kamer

Parkeren was erg duur. Ze Zitten in een overgang naar een nieuw tv systeem waardoor we geen film konden kijken.

Fijne kamer en heerlijk (Wel prijzig) ontbijt!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima hotel direct bij het station perfect.
    • Business Class Kamer

De prijs van de kamer is eigenlijk iets te duur ten opzichte van wat je krijgt. Er zijn wel goedkopere kamers die ik had kunnen boeken, alles bij elkaar prima hotel.

Ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid met vriendelijk personeel.

ons verblijf was zonder meer TOP.
    • Economy Class Kamer

het uitzicht ( de omgeving is één grote werf), maar dat kan je bezwaarlijk aan het hotel toeschrijven. De bar op het dak ( panoramisch zicht) is enkel in juli en augustus open.

Efficiënte en vriendelijke service. Ruime , nette kamer, heerlijk ontbijt, ligging vlak bij station en bushaltes

• Economy Class Kamer

Niets, zakelijk maar dat weet je van deze hotels. Dus eigenlijk geen negatief punt!

Over het geheel was het een fijn hotel met een uitstekend ontbijt, fijn personeel goed restaurant ( wel wat zakelijk ) en prima schone kamers, prettige ligging voor station en centrum.

• Economy Class Kamer

Goed ontbijt maar zo tegen 10.00 uur zou het toch nog wat beter aangevuld mogen worden ofschoon het ontbijt om 10.30 afgelopen is.

Goede kamers met heerlijk slapende bedden. Heerlijk rustig en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Rampzalig en hoofdpijn
    • Economy Class Kamer

Ik heb helaas maar een paar uur gebruik kunnen maken van de kamer. Ik was mijn medicijnen thuis vergeten waardoor ik niet kon overnachten. De receptionist had daar geen begrip voor en checkte mij zo snel uit alsof ik een ongenodigde gast was.

Kamer was prima!

• Economy Class Kamer

Ontbijt was niet goedkoop. De verwachtingen waren daar door hooggespannen. Viel iets tegen. Geen roerei van verse eieren, geen verse jus, brood iets droog en maar een koffieautomaat voor heel de ontbijtzaal, waardoor er lange rijen ontstonden.

Centrale locatie, prima kamer

Prima hotel, goede locatie.
    • Economy Class Kamer

Jammer, we hadden geen uitzicht.

Mooie kamer, prima badkamer. Helaas geen mooi uitzicht (op kantoorruimtes). Het hotel ligt naast het Centraal Station in de Joodse buurt. Naar de winkels, bijvoorbeeld op de Meir, is het prima te lopen, ook 's avonds. Wij (2 vrouwen) hadden geen onveilig gevoel, het blijft natuurlijk wel een stad. Het ontbijt hebben we elders genomen, er zijn zoveel leuke adresjes in Antwerpen.

Ontspannend
    • Economy Class Kamer

Het tweepersoonsbed had 2 matrassen, dit vind ik persoonlijk minder fijn. Ook het kussen was wat slapjes

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel

Heel fijn hotel op goede locatie.
    • Economy Class Kamer

Prijs was wat hoog maar dat was waarschijnlijk i.vm. lowlands.

Geweldige locatie, vlak bij het Centraal Station en taxi standplaats voor de deur. Goed ontbijt met veel keuze. Heerlijk geslapen.

Goed en schoon hotel!
    • Economy Class Kamer

De auto kan alleen in een openbare parkeergarage geparkeerd worden onder het hotel en die kosten lopen aardig op voor 2 dagen dat wij in het hotel verbleven.

De kamer was goed schoon en voor een standaard kamer vonden wij hem al aardig luxe.

Uitstekend hotel op goede locatie
    • Economy Class Kamer

Het dakterras is prachtig. Deze is gekoppeld aan de bar dus pas open om 16.00uur. Het is niet al te groot maar op de 12e etage een prachtig uitzicht. Jammer dat je er moet reserveren voor een plekje. In de bar is 's avonds niet te zitten . De muziek is keihard er is niet te converseren. De plek is ook erg donker.

mooie ruime schone kamer met een goede klimaatbeheersing (standaard) een prima ontbijt , snelle liften

Het verblijf bij in het hotel heeft ons weekendje Antwerpen compleet gemaakt!👍
    • Economy Class Kamer

Er mochten wat meer Vlaamse zenders zijn zoals VTM, VIER,.... Het ontbijt was goed, maar ik heb al beter gehad qua kwaliteit en aanbod. Vloerbekleding op kamer...

We kregen een gratis upgrade naar een studio, was geweldig natuurlijk. Mooi ruim, akoestiek prima, aparte douche, geweldige bedden. Hebben heerlijk geslapen er ware geen geluiden van buitenaf te horen!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

zeer rustig verblijf in ideale locatie
    • Economy Class Kamer

De stilte in de kamer was opvallend. Ofwel waren de andere gasten zeer stil ofwel zijn de kamers zeer goed geïsoleerd. Bijzonder aangenaam om te slapen. Ook zeer ruime douche.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fijn hotel met mooi uitzicht
    • Economy Class Kamer

Zeer aardig personeel, fijne kamer met mooi uitzicht en heerlijk bed. De gym is klein maar heeft een heel mooi uitzicht en natuurlijk licht. Ook de sauna is goed. Parkeren kan in de garage van het Centraal Station, op 1 minuut lopen.

Wij weten betere hotels voor minder geld
    • Economy Class Kamer

De prijs. Wij doen veel hotels. De meerwaarde van dit hotel is laag. Vb ; Bij het ontbijt , als de bord en en tassen,... leeg zijn.... ruimen ze niet op. Ze wachten tot je weg bent. Dat was niet goed. De cava ...? Daar moest je lang op wachten . En als ze cava brachten , was het maar 1 fles tegelijk ..De .sauna? Badjassen geen gezien. Het is jammer. ...!

Kort bij centrum .

alleen voor slapen gebruik van gemaakt omdat we verder bij onze dochter waren die daar(klein) woont
    • Business Class Kamer

erg jammer van de hoge parkeerkosten.. ik dacht werkelijk dat dit bij het hotel in zat, anders beter bij onze dochter kunnen parkeren. miscommunicatie, ik had geen ontbijt besteld maar de receptioniste zei morgenochtend ontbijt tussen 8 en ? uur en toen dacht ik ok dan heb ik dat wel aangevinkt. maar bij het ontbijt bleek dat ik het niet had gereserveerd en dus nog weer apart moest betalen.

heerlik bed,

Shoppen, Dierentuin en barretjes
    • Business Class Kamer

Moesten in de lobby bar 2x vragen om bediening echter werd dit later wel goed opgelost geen echte minpunten ik ga opnieuw boeken bij mijn volgende verblijf aan Antwerpen

Het hotel is nieuw, schoon en bied voor de stedentripper maar ook zakenman een goede accomodatie de liften zijn snel en niet te vol, ontbijt goed, lopen naar de Meier is 12 minuten en lopen naar Groenplaats is 22 minuten - midden in de diamantenwijk van Antwerpen Mijn vrouw was jarig en een kaart plus bourbons lagen op de kamer als presentje, afstandsbedieing van de televisie deed het niet werd correct en snel gemaakt nadat ik de receptie had gebeld.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Mooi, modern hotel met leuke kamers en fasciliteiten
    • Economy Class Kamer

Ontbijt in het weekend is om 8u, hierdoor is het niet mogelijk om te ontbijten voor de start van een werkdag in het weekend

Mooi, modern hotel met leuke kamers en fasciliteiten

• Beoordeeld op: 16 april 2017

top locatie
    • Economy Class Kamer

dit hotel heeft de perfecte ligging in hartje Antwerpen. je moet wel een klein beetje op je hoede blijven omdat je aan de achterzijde van het centraal station zit.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Tof hotel maar tegenvallend wat eten betreft; ontbijt te duur en diner duur en tegengevallen
    • Economy Class Kamer

Het ontbijt vonden wij heel erg duur,. Het diner in het hotel was een tegenvaller. Er werd mij een ander gerecht geserveerd dan ik had besteld., en het kwam mij ondoordacht en slordig over voor de prijs die werd betaald. Kabeljauw in een soort tomatensoep waar taaie groenten in lagen. Heel erg spijt van mijn centen die ik hier heb moeten aan uitgeven. Kan veel veel beter voor dat geld. Zal misschien wel de reden zijn waarom we er niet meet teruggaan en ook geen reclame maken bij familie en vrienden. Jammer....

Heel goeie ligging, rustig en toch dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Vriendelijke ontvangst.
    • Economy Class Kamer

Vriendelijke ontvangst. Uitgebreid lekker ontbijt. Het diner was prima en de bediening perfect. De Centrale ligging ( alles op loopafstand). Parkeermogelijkheid super.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Alles was uitstekend: ontbijt ruim en goed, kamers...

1 persoon aan receptie vond ik erg onvriendelijk en hautain: meisje met bril

Alles was uitstekend: ontbijt ruim en goed, kamers hygiënisch en comfortabel...

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Prettig verblijf!
    • Economy Class Kamer

Personeel kan efficiënter omgaan met het in- en uitchecken van het gasten. Duurde erg lang. Veel administratieve rompslomp. Voor de rest geen minpunten. Zeer prettig hotel! Komen zeker terug!

Heerlijk uitgebreid ontbijt, goede locatie, dicht bij de binnenstad en uitvalswegen, vriendelijk personeel, goede bedden, heerlijke douche. Komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Beste ontbijt van Antwerpen
    • Economy Class Kamer

Had gedacht dat de kamer iets groter zou zijn.

Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreide keuze. Kon al om 11u15 inchecken. Kamer zeer proper maar relatief klein. Hotel vanuit Antwerpen-Centraal op 5 minuutjes te bereiken.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

check out duurde wat lang, omdat er ook al veel mensen...
    • Economy Class Kamer

check out duurde wat lang, omdat er ook al veel mensen stonden om in te checken. Het lijkt me aangeraden om een balie voorrang te geven aan uitchecken (gaat snel) en andere aan inchecken (duurt lang als mensen allerlei vragen stellen over openbaar vervoer, musea, etc.). voor de rest heel aangenaam hotel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima verblijf in een verzorgd hotel

Geboekt kamertype (junior suite) bleek bij check-in niet beschikbaar. (Dit was ons vorig jaar in dit hotel ook al overkomen.) (Wederom) Prima opgelost door het personeel, maar wel teleurstellend dat we niet konden verblijven in een junior suite.

Ruime kamer (first class room). Goed en uitgebreid ontbijt. Mogelijkheid tot late check-out.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

• Economy Class Kamer

Receptionist wou niet de twee boekingen van booking.com inboeken verplichte ons om bij te betalen in een upgrade wat helemaal niet nodig was

de kamers zijn ruim en gezellig

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Prima, goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel, zakelijke uitstraling.
    • Economy Class Kamer

kamer met uitzicht was leuker geweest. Het is typisch een zakenhotel, was prima, maar miste sfeer. Ligging naast station is erg praktisch, maar ongezellige route, weinig groen.

Het ontbijt was uitstekend, veel keus, ook aandacht voor milieu, niet overdreven veel verpakkingen bijvoorbeeld. Vriendelijk personeel. Kranten waren aanwezig, gezellige lounge.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prettig en gezellig.
    • Eersteklas Kamer

Dikkere dekbed, slippers/badjas erbij; want had een eerste klasse kamer geboekt; dus verwachtte dat wel.

Aardig personeel, kamer was verzorgd en netjes. Wel lekker ruim en badkamer ook netjes. Alleen jammer dat er geen slippers/badjas aanwezig waren op de kamer. Verder vond ik de kamer ook best koud ondanks dat de verwarming op 30 graden stond. Ik moest vragen om een extra deken, vond dekbed zelf iets te dun.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mooi hotel in weinig inspirerende omgeving.

Mensen achter de receptiebalie waren niet altijd even vriendelijk. Wat betreft locatie - je moet door het centraal station lopen om bij het centrum te komen (20 min). 's Avonds gaf dat ons een onveilig gevoel. Het hotel is prachtig, maar de directe omgeving is niet bijzonder.

Geluiddichte kamer, comfortabel bed.

Heerlijke bedden, zou ik thuis ook wel willen hebben.
    • Economy Class Kamer

Heerlijke bedden, zou ik thuis ook wel willen hebben. Ruime kamer. Temperatuur op de kamer zelf in te stellen. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Gratis mineraalwater op de kamer.

Mooie kamer, goede bedden, goed ontbijt.
    • Eersteklas Kamer

Om 22.00 uur op oudejaarsavond was de bar gesloten, apparaat om drank te kopen defect. Alleen water in de koelkast. Receptionist die die avond dienst had was erg onvriendelijk. Saai einde van het jaar helaas!

Mooie kamer, goede bedden, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Ideaal gelegen, vriendelijk, lekker ontbijt.
    • Economy Class Kamer

Spijtig dat we 's Avonds geen warme chocolademelk meer konden drinken. Het toestel was afgesloten .

Vriendelijk en zeer bereidwillig personeel. Uitgebreid lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Uitstekend ontbijt!
    • Economy Class Kamer

Wel wat ver lopen naar het centrum. Prijzen van drankjes aan de bar vrij duur.

Ontbijt was heel goed geregeld, zeer uitgebreid voor elk wat wils en lekker vers en netjes. Bedden liggen heerlijk. Schone nette kamer.

geen 4 sterren kwaliteit
    • Economy Class Kamer

Het is een heel gehorig hotel. Op de 12e verdieping zit een feestzaal en het geluid daarvan dringt tot in de nacht tot vele verdiepingen lager in de kamers door. Het ontbijt voor 20 Euro p.p. was veel de duur.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima ontbijt.
    • Economy Class Kamer

Er is dus gelukkig katoenen beddegoed, maar de plastic hoes daaronder is natuurlijk verre van comfortabel. In de kamer is de lucht kurkdroog en te warm, ondanks open raam in de winter. De bedden zijn erg zacht, geven te weinig steun.

Prima ontbijt. Jammer dat bijna alle tafels zo geplaatst zijn dat slechts 1 per tafel naar buiten kan kijken. Het kijkt uit op de joodse buurt dus er is op vr en za veel te zien. Maar dat kan je nooit samen bespreken. Keus uit veel kussens, katoenen beddegoed.

goed hotel voor een leuk weekend weg.

geen minpunten,

goede kamer, 3 kregen een gratis upgrade, de locatie is goed op loopafstand tot de restaurants en het centrum, leuke lounge ruimte bij de entree met tv (groot scherm), gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Rust in modern kader
    • Economy Class Kamer

Net iets verder om te stappen, neem savonds een taxi

Rust, persoonlijke attentie (kaartje en verassing voor de verjaardag) Hotel regelt vlot een taxi

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Eigenlijk niets.

Prima hotel met vriendelijke medewerkers en comfortabele kamers en op een gunstige locatie. Kortom, een uitstekende uitvalsbasis om Antwerpen te bezoeken.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Prima alleen te warme kamer.
    • Economy Class Kamer

De kamer was erg warm. Kon niet koeler dat was centraal geregeld. Raam de hele dag en nacht open gehad om het op een fijne temperatuur te krijgen.

Ontbijt was erg uitgebreid en goed. Locatie was prima!

Een goed en comfortabel hotel.
    • Economy Class Kamer

Locatie en rustige ligging . Hebben auto bij gratis P&R in Brasschraat laten staan en hebben tram genomen naar Antwerpen . Super handig want hotel ligt achter CS Antwerpen konden er zo naar toe lopen 👍Kon ook ramen open houden s' nachts.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Topverblijf op toplokatie!
    • Economy Class Kamer

Knopjes op afstandsbediening van TV worden moeilijk leesbaar.

Locatie in het centrum en alles op loopafstand, prima ontbijtbuffet, kleine aandachtspunten in de kamers werden snel opgepakt, uitstekende bedden.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Modern hotel dicht bij het centrum
    • Economy Class Kamer

- Jammer dat je tijdens het ontbijt in de rij moet staan voor de koffieautomaat. - De Skybar is helaas alleen open in juni en juli. - Tevens is de bar van het hotel direct bij de ingang, in de lobby. Gevolg hiervan is dat het niet behaaglijk warm wordt/ blijft en we hier niet lang gezeten hebben. Ook mist het daardoor, naar onze mening, wat sfeer, doordat je aan kijkt tegen de mensen die naar binnen en buiten lopen en in de rij staan aan de balie. - De wandelroute naar het centrum loopt door een onprettige straat langs het station. Beter kun je binnen door het station lopen.

- Het hotel heeft een moderne uitstraling en is stijlvol ingericht. - Het personeel is allemaal erg vriendelijk. - De kamer was rustig, netjes en ruim met een goed bed. - Het ontbijt was prima, verschillende soorten brood en beleg, diverse muesli- en yoghurtsoorten, ei, gebakken tomaat etc. Voor ieder wat wils. - Tevens heerlijke cappuccino en verse sappen. - Gezellig stadspark vlakbij. - Parkeergarage is uitstekend; onder het hotel en zeer ruim.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

dikke 8+
    • Economy Class Kamer

prijs voor een overnachting voor 2 pers. was 144 euro ongeveer via de booking site. Helaas kwamen we achter bij het inchecken dat er 2 x 1 pers. bed waren i.p.v. 2 pers. bed. Even later kregen wij een junior suit plus 30 euro bij moeten betalen. gaarne de site zorgvuldig nachecken. ik als cliënt stond in mijn rechten, maar ik was teleurgesteld dat we achter af toch moesten betalen voor duurder en sjeeker kamer met 2 pers bed. Verder was alles ok,

perfect aangelegen mooie kamer goed opgeleide personeel (Nederlanders) afgerond cijfer 8+

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Netjes en zakelijk hotel, goede uitvalsbasis om Antwerpen te bezoeken.
    • Economy Class Kamer

Fijne zakelijke kamer, weinig tot geen geluid van buitenaf, lag in een rustig gedeelte van Antwerpen. Wij verbleven er 1 nachtje en waren met de auto die in de parkeergarage onder het hotel stond, dat was perfect. Qua locatie was het voor ons prima maar lag niet midden in het centrum dus dat moet je wel in gedachte houden. Ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Minder bevredigend dan anders.
    • Eersteklas Kamer

Ik kom regelmatig in het Lindner Hotel en altijd is alles perfect, deze keer echter verschillende problemen ervaren, tv's deden het aanvankelijk niet, airco in bussinessroom werkte niet waardoor het ondraaglijk warm was, kamers op 10e verdieping hadden 's avonds nogal wat last van lawaai op de verdieping boven ons. Hopelijk blijft dit bij een éénmalige wat mindere ervaring.

Personeel aan de front desk was ontvankelijk voor de problemen die we hadden en hebben die ook trachten op te lossen, dit is echter maar gedeeltelijk gelukt.