Beoordelingen over Hotel Graaf Van Vlaanderen

6,4

5,3

De locatie is perfect.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was klein en vies. Er lag zelfs nog een vieze tissue van de vorige gast onder het bed. De vloerbedekking is oud en vies. Douche heeft allemaal schimmel aan het plafond. Ik had geboekt voor drie nachten, maar ben na de eerste nacht we gegaan. Ik kon er niet langer meer tegen.

De locatie is perfect. Dichtbij het centrum.

Veel te duur, slechte hygiëne, top locatie
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slechte hygiëne, inrichting, een bed dat niet waterpas staat (!!), te duur, zeer ongelijker vloeren en muren, zeer oude inrichting (met tapijt beklede muren)

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Nooit meer
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Helemaal toe aan vernieuwing. Vuil vasttapijt, slechte matras, er liep een afvoerbuis door min kamer waarlangs ik water hoorde voornij komen, licht boven lavabeau kapot. Alles in erbarmelijke staat. Dit geldt zowel voor de promokamer als de driepersoonskamer.

Proper sanitair

Brugge is een zeer leuke stad om gezien te hebben, veel mooie historie. Hotel was slecht.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De service en het ontvangst was erg slecht. De kamer was klein, maar dat is niet erg. Daarnaast was de kamer erg smerig, onder bed lagen veel spullen van voorgaande bezoekers, de vloerbedekking was smerig, gordijnen waren geel, zelfs de lampenkapjes waren vergeeld. Als laatste was het bed erg slecht. We hebben slecht geslapen en werden wakker met nek- en rugklachten.

De locatie is perfect, maar dat is wel het enige positieve.

Geen aanrader
    • Basic Tweepersoonskamer

De trap vanuit het restaurant naar de bovenverdieping waar de hotelkamers zich bevinden is treurig. Vergane rode tapijt op de trap en op de wand. Vervolgens kom je da kamer binnen waar het muf ruikt en de spinnenwebben naast de deur zitten. Het bed was OK maar de kussens waren waardeloos. De hygiëne was ver te zoeken. Gele gordijnen. Gaten in de vitrage, die vroeger wit waren maar nu meer grijs. Vieze vloer met vlekken in het tapijt. Haren in het doucheputje. Schimmel in het douchegordijn. De badkamer is geen badkamer maar de douche en toilet staan achter een muurtje in je kamer. Als je iets groter ben dan 180 dan is het lastig gebruik te maken van de douche en toilet. Toen we de opmerking maakte dat het niet echt fris was kregen we als antwoord 'De poetsvrouw is niet de beste. Ik zal er een notitie van maken maar we kunnen verder niets voor u betekenen.'

De locatie was goed. En daar is alles mee gezegd.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

het ontbijt was heel basic en te betalen .
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

het ontbijt was heel basic en te betalen . 4 pistolets met twee plakjes kaas en vlees met kopje koffie en thee ook nog confituur en choco geen eitje en ook geen vraag ernaar toe .een klein restaurant aan het begijnhof was zeer goed.de naam even vergeten .ook de halve maan (brouwerij van de Brugse Zot was goed , maar 's avonds gesloten.

De sanitaire voorzieningen in de kamer waren zeer slecht.
    • Basic Tweepersoonskamer

De sanitaire voorzieningen in de kamer waren zeer slecht. Op 1,5 m2 een kleine douchecabine met smerig douchegordijn en wc met een krappe ,5m loopruimte. Kamers erg gehorig.

We maakten er het beste van.
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De kamer en traphal waren sterk verouderd. De kamer helt serieus af en op sommige plaatsen lijkt het alsof je door het plafond trapt. De kamer is bekleed met tapijt dat zijn beste tijd gehad heeft. Ook het bed, sanitair en andere meubels zijn eveneens gedateerd.

De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Fijn !
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Toilet op de gang was op een andere gang maar wel op zelfde verdiep gelukkig.

Het ontbijt was basic maar lekker en vers. Het werd aan tafel gebracht en was geen buffet wat ook best wel eens leuk was. Leuke en vlotte bediening. Proper

• Basic Tweepersoonskamer

Kamer erg klein Badkamer en toilet zonder deur Douche - douchecabine - klein en vuil Ontbijt - 2 witte broodjes met kaas en hesp :(.

Ligging Openbare parking - dichtbij en goedkoop

Slechte ervaring
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slechte hygiëne, verwarming die na 23u automatisch uitvalt in combinatie met een raam die niet volledig sluit, zeer stoffige kamers. Veel te duur voor wat het is.

Goede locatie

Prima verblijf voor 1 a 2 nachten.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was klein, gedateerd en naar mijn idee niet heel schoon.

De locatie is top! Het hotel bevindt zich aan het einde van een winkelstraat welke centraal door Brugge ligt! Bezienswaardigheden zijn te voet super te bereiken.

Ga niet naar graaf van Vlaanderen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Vlekken in de kamer en badkamer, zowel op de muren als op het tapijt. Beddenpoten waren al helemaal stuk en werden ondersteunt met bierkaartjes Personeel snauwde naar ons met het uitchecken

Was te doen maar nooit weer
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Vies tapijt op kamers en trappen . Douche op de gang( Dit wisten we van te voren maar het was ook nog eens op een andere verdieping) erg veel last van lawaai op straat ook al was het de derde etage (zonder lift btw)

Prima (eenvoudig)ontbijt.

Goede bedden
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was niet netjes. Weggestopt in een hoekje van de kamer, gewoon op de vloerbedekking, heel erg krap en geen deur/ afgeschermd deel

Goede bedden

Praktische en mooie locatie en lekker ontbeten, voor echt verblijf van aantal dagen geen aanrader.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ouderwets hotel: met name het trappenhuis en de kamers erg simpel ingericht. Geen kledingkasten in de kamers. Waarschijnlijk wel schoongemaakt, maar door leeftijd hotel lijken de kamers niet echt schoon, op de gang schimmel in de muren (met donkerrood behang dat er al lang op zit). Niet geheel fris. Douche an sich prima, maar ook in een kamer met tapijt en behang, gaat niet goed samen met een douchecabine.

Ontbijt was prima, locatie is top. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Er was geen internet zoals beloofd, er werd niet naar...
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Er was geen internet zoals beloofd, er werd niet naar m'n klacht geluisterd, ik moest t maar uitzoeken, was niet hun fout...ongeïnteresseerd...al bij binnenkomst...m'n haren gingen er van overeind staan...ja, betalen, dat ging snel...maar wat vriendelijkheid of begrip...dat miste ik

4,5
    Een 5

Zie boven

Ontbijt goed Kamer alles scheef ook de vloer Wc op de gang Douche ook Die was verdieping lager en moest je ook delen Voor 1 overnachting te doen Ook geen relax ruimte dus uiteindelijk steeds op terrasjes gezeten Dus uiteindelijk nog duur

Mensen waren super vriendelijk.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Groot zwart spinnenweb tegen het plafond. Gordijnen grijs ipv wit alsof ze al heel lang niet meer gewassen waren. Lampje boven de lavabo was stuk. Wij hebben hier niet van wakker gelegen maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel doen.

Mensen waren super vriendelijk. Ontbijt was ok.

Gaan niet meer terug.
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Kamer was deprimerend donker. Bedmatras compleet versleten, sliep in een kuil. Kamer was niet echt schoon. Prullenbak van vorige gasten was niet verschoond. Heel de nacht wakker gelegen omdat de markt werd opgebouwd.

De ligging, de stad en het personeel was erg vriendelijk

Goed maar niet uitzonderlijk
    • Basic Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Iets om bezig te houden in de kamers (radio;docu;kaarten;gezelschapsspel...)

Wij zouden terugkomen enkel voor de vriendelijkheid van de gastvrouw en haar crew. Kamers heel basic en niet veel druk in de douchekamer (haren uitwassen was een heel sinecure) als het tip mag zijn: een radio en/of documentatie over Brugge zou leuk zijn in de kamers aangezien er geen tv is.

De pistolets waren vers.

Zie hierboven.

De pistolets waren vers. Wel een beetje weinig. Graag ook nog mogelijkheid van koffiekoek. De kamer vond en wij nogal primitief. Geen wc, geen douche, geen tv op de kamer. Vloerbekleding en muren zijn aan vernieuwing toe.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Veel te kleine kamer
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Veel te kleine kamer. Links en recht van het bed had je maar een kleine meter plaats. En voor het bed een kleine 1.5m. Enkel het bed, 2 nacht kasjes, een vouw rek voor 1 valies en een wastafel stond in de kamer. En zelfs op deze hing nog het stof. Als je de kraan van de wastafel volledig open draaide kwam er bijna geen water uit. 1 gemengde douche + 1 WC voor 10 kamers is zeker niet oke

Het personeel was vriendelijk en het restuarant/ bar was aangenaam

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Geen aanrader
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was een ramp, heel vuil, badkamer maar geen badkamer genoemd worden, zonde om daar een meerprijs voor betaald te hebben

Het ontbijt was weinig, zeker niet vlot maar wel vers gehaalde broodjes

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima verblijf voor een uitstapje met vrienden.

Het ontbijt was enkel met ham en kaas als beleg, buiten pasta. Geen eitje of andere snijwaren.

De uitgang van de ondergrondse openbare parkeerplaats is voor de deur van het hotel. Ideaal dus.

simpel hotel
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

ontbijt was simpel,douche verouderd. na 23:00 uur gaat het hotel dicht en kun je niets meer drinken.

dat je overal dicht bij bent en op korte afstand is de parkeer garage.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Slecht!
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De kamer was geen rechte lijn, maar het leek wel op een heuvel. De douche put was verstopt waardoor je niet kon douchen zonder dat je in een bad stond te douchen. De lamp van de wastafel was kapot en daarbij het schapje ook. Het was niet schoon! Het ontbijt was een erge tegenvaller. Je kreeg 6 witte broodjes die gevuld waren met lucht en je kreeg hier een plakje ham of kaas bij. Erg teleurstellend ! Het personeel vroeg ons bij uitchecken niet eens hoe ons verblijf was bevallen. Erg slecht.

De locatie. Alles lag centraal en op loop afstand, heerlijk!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Nog nooit zo een smerig hotel meegemaakt
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Alles! Smerig, vies hotel. Zoiets zou moeten gesloten worden. We hadden voor 2 nachten geboek, maar na 1 slapeloze nacht zijn we vertrokken en hebben we elders geslapen. Geld terug geven doen ze niet. Ze laten je bij de incheck op voorhand betalen. Ze weten wel waarom! Douchecabine op de kamer, met haren van de vorige gasten nog aanwezig. Spinnenwebben van jaren oud in elke hoek van de kamer. Doorgelegen bedden. Smerig vast tapijt. Gemeenschappelijk toilet op de gang! Nooit zien mij er nog terug en ik adviseer om het zelf ook nooit uit te proberen, er zijn wel heel wat andere knusse hotelletjes in de buurt. Wij zijn de tweede nacht in het koffieboontje gaan slapen! Daar hadden we een kamer voor 50 euro per persoon, met badkamer en een zeer uitgebreid ontbijt. In dat gedrocht van de Graaf van Vlaanderen krijg je maximum 2 broodjes, wat kaas en ham en een tas slappe koffie. Ik heb maar 1 advies: "sluiten die handel"

Helemaal niets

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Hygiene was goed.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er had een douche bij gemogen. Nu moet die met te veel gasten worden gedeeld. Gevolg: mijn reisgenoot heeft twee dagen niet gedoucht.

Hygiene was goed. Ontbijt eenvoudig, maar goed. Prima hotel voor kort verblijf.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

het sanitair is hoog nodig aan een opknapbeurt toe, erg VIES!
    • Basic Tweepersoonskamer

de badkamer al is het geen kamer te noemen, niet eens een deur en veel te krap en schimmel in de douche en douchegordijn. Verder is de rode vloerbedekking erg vies en nodig aan vervanging toe! Tevens was douchen niet mogelijk omdat er binnen een paar tellen of ijskoud water of gloeiend heet water uit de kraan kwam :-( Tevens is de houten vloer erg gehorig!

het bed was goed en de locatie is prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Dramatische desillusie
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Badkamer is een douchebak in een slaapkamer met vloerbedekking op de vloer.....mega onhygiënisch.....deze "badkamer" moesten we delen met zo'n 12 kamers.....te bizar voor woorden

Bezoek aan Brugge
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gedeelde badkamer en de verlichting viel wat tegen. Het lampje aan de lavabo werkte niet en op de gang was het soms wat donker.

Je wordt heel warm ontvangen. Het personeel is vriendelijk en er heerst een gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prijs kwaliteit niet slecht
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Momenteel moeilijk bereikbaar door de werkzaamheden op 't Zand, geen toilet op kamer

Super vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt, lekker à la carte gegeten,

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goede locatie en aangenaam verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer had misschien iets meer netjes kunnen zijn... Er zaten enkele vuile plekken in de gordijnen en de extra kussens. Lag ook een grote mat op de grond en deze was wat vuil.

Voor een dubbele slaapkamer met gedeelde badkamer zeker in orde ! Zeer vriendelijk personeel, aangenaam bed en goede ligging. Nieuwe lavabo op de kamer en het toilet en de douche waren 2 verschillende ruimtes, dit ook zeer prober. Incheck was normaal pas om 14u, maar we waren vroeger en mochten om 11u al op de kamer !

De prachtige stad Brugge verdient niet een hotel als deze.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt bestond uit 2 bollen met weinig keuze uit beleg. De vloer van de kamer is scheef, waardoor het bed aan 1 kant op 2 houtjes leunt. Het bed krakte daardoor zo door. Op de kamer geen faciliteiten. Niet eens een radio of tv. De wc was klein (1 op verdieping) en de hal was slecht verlicht, nauw en erg muf. Ontvangst bestond uit het krijgen van de sleutel en een "veel plezier wens". Geen enkele service verder. Hebben zelf onze kamer moeten zoeken.

De bereikbaarheid en de locatie waren prima.

Goed bed en goede locatie, brugge vonden wij een mooie stad,...
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We vonden dat het wel iets schoner kon en de ontvangst was niet heel hartelijk.

Goed bed en goede locatie, brugge vonden wij een mooie stad, als je geem waarde hecht aan een mooie hotelkamer is dit een prima optie om brugge te bezoeken.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Goed voor 1 nacht.
    • Basic Tweepersoonskamer

Lakens waren niet warm genoeg, badkamer was veel te klein, als je uit de douche kwam, was het tapijt nog nat, 's ochtends veel lawaai, iets uitgebreider ontbijt met meer broodjes of fruit (2 broodjes per persoon en geen fruit).

Grootte van het bed, kannetje koffie of thee was zeker genoeg, fruitsap bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Eerste en laatste keer
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er was weinig comfort. De lichten in de gang werkten niet, er was slechts 1 douche (water liep niet goed door, schimmel) voor het hele hotel, de lakens waren supervuil (overal vlekken op), er was zelfs geen toilet op de kamer, geen tv, geen kleerkast, het ontbijt was niet vers, personeel was niet behulpzaam, ...

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Te duur hotel voor wat je krijgt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer staat in de kamer zonder deur. Wc weggestopt naast de douchebak. Als je overgewicht hebt is het een hele uitdaging om het toilet te bereiken! Zo krap is de ruimte!

Prima locatie

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Vergald door het sanitair in een verder prima kamer!
    • Basic Tweepersoonskamer

Sanitair op de kamer is niet meer van deze tijd, ook niet van 30 jaar geleden. Opstelling was dermate bizar dat het gebruik van het toilet voor iemand van 2 Meter bijna onmogelijk was en ik kon in de douchecel maar dan was deze overvol: " je kon je kont niet keren ". En dan voor deze prijs ( 100 euro per nacht). Eigenlijk een schande

Mooie locatie. Goed geregeld.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Alles zeer slecht eten kipfilet gegrild ( rauw vanbinnen ??? Zelf ik kan beter en ik kan nie koken
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamers vuil ,geen warm water wc en doche op gang gemeenschap Wc naast kamer ganse nacht wakker door wc bezoek van hotelgasten Ontbijt 20€ vr niets grrrrrr

• Beoordeeld op: 28 september 2016

slecht behandeld en slechte kamers nooit meer deze hotel
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

maar toen wij aankwamen en de kamer op gingen liepen wij door een donderen gang waar het licht stuk was en een maar op de kamer zagen wij vlekken op het bed wij dachten dat zijn watervlekken maar naar goed kijken kwamen wij er achter dat er bloedvlekken in het donsbed zaten wij hebben het hotel daar op aan gesproken maar na drie keer vragen kregen wij het antwoord we hebben geen reserve donsbed en alle kamer zijn vol dus weert er niets ondernomen

het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Triestig
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Alles viel tegen. De kamer is aan totale renovatie toe. Het lijkt op een cel in de gevangenis. Heel triestig om depressief van te worden...

Ondanks het lange nadenken kan ik niets bedenken dat positief was in het hotel.Zelfs de bediening was niet naar behoren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed verblijf in een mooie stad
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

geluid naast een plein waar een markt wordt georganiseerd en s morgens vroeg met blad blaazers alles wordt schoongemaakt

Centrale ligging tot centrum en het station

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Top locatie, maar mindere Prijs kwalitiet verhouding
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen ventilator, ontbijt was steriel en gelimiteerd, kamer klein en benauwd. Ontbijt moet echt gevarieerder en beter voor zo een dure prijs van 80 eur per nacht voor zo een kleine kamer zonder bad en toilet.

Bed comfortabel, Top loactie qua ligging voor uitjes, restaurants, bezienswaardigheden en shopping.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Centraal gelegen en goede basisaccomodatie voor doortrekkers.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen ontbijt wat in Belgie meestal inclusief de prijs is.

Was voor mij een noodoplossing omdat ik niets naar mijn goesting en mogelijkheden vond qua bed and breakfast in de wijde omgeving. Men hielp me bij het vinden van de fietsparking onder het Zand.

De wasbak was verstopt.
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De wasbak was verstopt. Kwam geen water uit de douche in de kamer.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Leuk uitzicht !

Leuk uitzicht !

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima hotel met locatie voor stadsbezoek Brugge.

Krappe douche en toegang tot toilet.

Locatie en het vriendelijke en gastvrije personeel

• Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Prijs wat hoog voor de hoeveelheid aan luxe. Prima hotel, voor die prijs alleen iets meer verwacht.

Ligging is perfect.

Weinig sanitair : 1 toilet voor alle kamers, 1 douche voor alle kamers. Geen koffie mogelijk voor 9u30. Personeel niet vriendelijk

• Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slechte hygiëne, slecht bed, stoffig, vies

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Kon beter heeft vooral met de kamer te maken
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Verwarming in de kamer. Was niet heel warm. Verder was de kamer eenvoudig.

Bed

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Locatie goed, de rest zwaar onder de maat
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer was echt heel slecht. Niet heel schoon. Heel erg gehorig.

Locatie is echt top! Makkelijk parkeren bij het hotel.

Goede ligging.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De vloer kraakte, mijn bedpoot stond op bierviltjes, kamer een beetje oud ruikend.

Goede ligging.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Brugge is mooi maar volgende keer in ander hoteltje
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Standaarden van gebouw, geen aparte douche.

Wat je ziet is niet wat je krijgt
    • Basic Tweepersoonskamer

De vieze kamer en micro badkamer

Het hotel ligt redelijk centraal.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel ligt redelijk centraal. De kamer is eenvoudig met bed en wastafel.

• Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hygiëne, vuile gordijnen, overtrek kussen met plekken, irritante en krakende vloer.

Ligging is perfect. In het centrum en dichtbij het station.

Geen eigen sanitair

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Locatie, parkeergelegenheid dichtbij.

Locatie, parkeergelegenheid dichtbij.

Goed gelegen
    • Basic Tweepersoonskamer

Deur ging niet open nadat we thuis kwamen. Personeel van het hotel noet bereikbaar

Netheid

Netheid

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Kamer oké. Maar 2x zo duur als t waard is.
    • Basic Tweepersoonskamer

Prijs kwaliteit verhouding. Dit is een 50€/ nacht kamer. Geen 100€/ nacht kamer.

Locatie prima.

het was een prima hotel wel erg oud
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

geen lift ,simpelontbijt en scheve kamers

dicht in het centrum

Niets, bleek een kamer met alleen wasbak en een 2 persoonbed...

Zie hierboven

Niets, bleek een kamer met alleen wasbak en een 2 persoonbed op blokken, gaten on de gordijnen erg sjofel

De badkamer

De badkamer

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Personeel onvriendelijk

Personeel onvriendelijk

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Slechts 1 van alle lampen in de kamer werkte.

Slechts 1 van alle lampen in de kamer werkte.. weinig licht dus

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prijs qualiteit verhouding is volledig ziek

Slechte hygiëne Ouwe troep

In centrum

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ontbijt was goed

Zie boven

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Verlichting traphal is zeer slecht en gevaarlijk.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Verlichting traphal is zeer slecht en gevaarlijk. Ik begrijp niet dat zoiets kan.

Kerstmarkt

Toilet op de gang

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 11 december 2016

De ligging is goed.
    • Basic Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De verwarming werkte niet in de winter. Er was geen licht op de trap en in de gang. Moest een pitslamp koopen en gebruiken.

De ligging is goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed voor een of twee nachten
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was goed voor een nacht

Geen croissants gehad alleen pistolets