Beoordelingen over Grand Hotel Casselbergh Brugge 4-sterren

#15 van de 101 hotels in Brugge

9,7

verblijf was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamers hadden groter gekund verder was alles goed.

Het ontbijt was super 9. kamers gezien de prijs vond ik net aan en de parking voor mijn auto was zeer beperkt maar hij stond wel heel goed en bewaakt receptie was biezonder vriendelijk en behulzaam

Gewoon een schitterend hotel, met een warme uitstraling.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen eetgelegenheid in het hotel was en dat her duke hotel al vol was om te eten. Verder was alles uitstekend. De kledingkast was erg donker, dus je kon moeilijk zien wat er in lag.

Gewoon een schitterend hotel, met een warme uitstraling.

-Locatie is erg goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-Hoofdbord en voetloper van bed was erg vies (zwart..) -Trappen naar het 2de gedeelte zijn niet erg handig met een kinderwagen (staat nergens vermeldt) -Parkeergarage mag alleen gebruikt worden als de sleutel wordt afgegeven, dat had ik graag van te voren geweten.

-Locatie is erg goed -Mooi klassiek gebouw -Ontbijt was prima verzorgd -personeel is erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoon, goede bedden, goede gerenoveerde badkamer, uitstekend ontbijt en perfecte locatie om de oude stad lopend te bezichtigen. Monumentale pand (oude kasteel)

Ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was in een bijgebouw. Pleintje vlak ernaast was er een optreden aan de gang. Heel luide muziek tot middernachtj. Zeer jammer dat dit niet op voorhand werd meegedeeld. Nochthans waren personeel op de hoogte gezien dit een jaarlijks fenomeen is!

Ligging. Midden in historisch centrum.

Locatie en ontbijt zeer goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zag enkele haartjes her en der. Kussens waren e hoog maar achteraf bleek dat je die voor platte kon vragen. .

Receptie is ok. Ontbijt erg goed en uitgebreid. Locatie is zeer goed.

Een aanrader !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

.….. ik kan zo niet onmiddellijk aan iets denken…...

Top kamer, heel vriendelijk personeel, mooie wellness, goede massages, prima ontbijt, top ligging, geweldig pand !!!! Parking ter plaatse…… heel voorzichtig zijn, maar best te doen.

Prachtige stad waar heel veel te zien is, met een prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zullen niet weten wat er voor verbetering in aanmerking komt

Prima parkeren onder het hotel, vriendelijk en behulpzaam geholpen door alle medewerkers. Zeker een aanrader!

Zeer mooie locatie met een fijn verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken en parkeren ging wat onlogisch. Eerst inchecken, dan de auto wegbrengen, daarna weer in de rij om sleutel af te geven. 2x in een lange rij moeten staan. Zonde tijd.

Locatie, kamer, ontbijt... Alles was meer dan prima. Erg comfortabel bed, en schone kamer. Het ontbijt was vers en netjes.

Alles.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Alles was zeer schoon. Mooie ruime kamers en ondergronds parkeren. Wat wil je nog meer? O ja, het ontbijt was top! Alles aanwezig. Ik heb veel 5 sterren hotels bezocht. Deze is ook een 5 sterren waard.

Massage ruimte in en naast de fitness ruimte is een totaal...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Massage ruimte in en naast de fitness ruimte is een totaal foute keuze, gezien je tracht te relaxen tijdens een massage sessie met iemand die 3 meter verder op een treadmill aan het bonken is; ik voelde me net naast een machinekamer van een stoomtrein; massage cash te betalen is ook niet meer van deze tijd; lockers ware niet beschikbaar, wat maakt dat je verplicht bent met je kamerjas door het hotel te dwalen; kamerjas ook niet beschikbaar in de kamer dus moet je terug naar de receptie om deze op te pikken relaxatie tijdens massage dus nihil of heel moeilijk; jammer toch. de kamers en hotel stralen wel klasse uit, maar net iets té zakelijk en koel; en vooral gezien de prijs van 370 euro voor een executieve kamer navenant was verwacht je dan ook dat ietsje extra, vandaar dat prijs-kwaliteits verhouding niet in balans is; in die prijs zou je denken dat water op de kamer zijn minst gratis moet voorzien zijn.

Goede locatie, parkeermogelijkheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs parkeren. Wederom, zoals in de meeste hotels, een chronisch gebrek aan afzetruimte voor je badspullen in de badkamer

Goede locatie, parkeermogelijkheid

Goed verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was enorm met bijzonder hoog plafond, maar m.i. wat oubollig. Het matras was naar mijn mening wat te zacht. De bar was niet echt een gezellige ontmoetingsplek. Barman was steeds kwijt, die moesten we dan even zoeken voor nog een drankje te bestellen. Bij het ontbijt moesten we ook zelf om thee/koffie vragen. Dat voelt niet heel gastvrij. Ik voelde me als gast niet echt gezien.

Hier kan je rustig heen. Was zeker niet slecht. Het hotel heeft allure en ligt lekker centraal; alles was te lopen. Totaal geen geluidsoverlast. Er heerst rust in het hotel.

De hoge, klassiek ingerichte kamer met kroonluchter bevoel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoge, klassiek ingerichte kamer met kroonluchter bevoel ons bijzonder. Deze kamer was gelegen aan de achterzijde van het oude gedeelte van het hotel en lekker rustig.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

5 sterren is nog niet genoeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets was verkeerd hier. Kan er lang over nadenken maar kan gewoon niets vinden.

Alles gewoon. De setting,de ligging,het comfort,de sfeer. Gewoon alles!!!! Uitzonderlijk uitgebreid ontbijt en vooral op enkele meters van historische binnenstad.

Heerlijk hotel waar ik het liefst ieder jaar een keer terugkom
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden met Uitzicht op het Kanaal

De laatste keer was de grote vensterbank heel stoffig, dat was jammer.

Ib ben twee keer in hotel Casselbergh geweest (een keer met een vriendin en een keer met mijn vriend) en ben zeker van plan terug te komen. Gelijk bij de entree voel je je al welkom. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het in en uit-checken gaat prettig en snel. De lobby is heerlijk en de faciliteiten zoals de spa zijn super. Ik vond het ontbijt niet heel bijzonder al is er wel van alles te krijgen. Vooral de bedden waren een verassing. Deze lagen zo heerlijk. Comfort en een prachtige ligging maken dit hotel zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan. Wij hebben mijn auto vernoemd naar het hotel ;)

Fijn en goed hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel kleine puntjes. Garderobekast is vrij donker. Lampje zou helpen. Geldt ook voor de douchetuimte. Kan het hotel zeer aanbevelen.

De inrichting is stijlvol

Perfect locatie voor een weekend Brugge.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeergarage is zeer klein, met een redelijk grote auto bijna niet te doen.

Perfect locatie voor een weekend Brugge. Vriendelijk personeel. Sauna heerlijk groot, stoombad relatief klein.

Alles zga perfect aan dit hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ieniemienie minpuntjes: Opgevuld kussen in slaapkamer waardoor je erg scheef ligt met je nek + wellness ligt aan de straatkant waardoor je de auto's en voetgangers kan horen.

Alles zga perfect aan dit hotel.

Gezellig
    • Maisonnette/Duplex Vierpersoonskamer

Lampen niet apart schakelbaar boven zodat kinderen ofwel voll donker ofwel kamer voll verlicht was. Dan maar lampjes uitgedraaid in armatuen beneden zodat iedereen gemakkelijk kon slapen

De rust die er heerst, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Hele mooie setting!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas was de sauna stuk vanwege stormweer de dag ervoor, ik snap uiteraard dat je zoiets niet id hand hebt! Maar voor ons was het wel een beetje een tegenvaller omdat we er kwamen om eens te relaxen id sauna :)

Hele mooie setting! We komen hier al jaren.. prachtige interieur, geweldige locatie en super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima ontbijt, clean en verzorgd, alles werd continu aangevuld. De sauna en het stoombad waren lekker warm. Hartje centrum en de auto staat veilig in de kelder. De suite was lekker ruim en een kingsize bed met een goed matras en prima kussens. Royale douche met harde straal, en schone badkamer. Vriendelijk personeel, zeker een aanrader want alles is goed geregeld en ik ben een kritische klant.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Een zeer goede ervaring. De kamer was netjes. De prijzen van de minibar op de kamer waren betaalbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parking van het hotel was ondergronds en bereikbaar via een zij baan van het hotel. De weg was zo smal dat het zeer moeilijk werd om met een grote wagen de auto lift in te rijden om te kunnen afdalen naar de parking van het hotel. Ook de prijs van de parking was best duur. Hier voor vragen zei € 25,00/nacht voor.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Alles wat je nodig had was aanwezig.

Super!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussen waren heel dik waardoor je last van je nek kreeg bij het slapen en er zouden iets meer bedjes bij de sauna mogen staan.

De luxe + ruime kamers en het ontbijt waren super! Prachtige uitstraling. Goeie service. Top locatie. Echt een fantastisch hotel!

Prachtig & luxueus hotel vol gezelligheid

Helemaal niets!

Excellente service, uiterst vriendelijk personeel. Prachtig hotel en heel mooi en luxueus ingericht. Heel gezellig. Lekker ontbijt, heerlijke wellness en prachtige bar.

Is ons goed bevallen!

Veel te warm dekbed , overigens in 9 van de 10 hotels, want vrijwel altijd pure synthetische vulling. Grote /hoge kussens in te kleine /krappe slopen waardoor kussen massief en te hoog werd. Onduidelijkheid bij balie personeel over of fitness wel of niet open was onafhankelijk van de de sauna. Op Uw site is het veel te veel gedoe en onduidelijk dat bij dit hotel:1-bij booking >1500 euro er geen enkel recht op annulering bestaat 2-het gehele bedrag vooraf betaald moet zijn (hotel geen risico en als klant dus maar afwachten wat het gaat worden met nul sanctie mogelijkheid). En booking stuurde tot 5 dagen voor vertrek nog de mededeling dat ik kon annuleren?!?!?!?! Het hotel stuurde pas laat de voorwaarden waardoor het duidelijk werd hoe het zat. Als je dit direct goed duidelijk wordt gemaakt dan kan/ ZAl het meespelen of je dat hotel wel wilt kiezen( als er geen annuleringsmogelijkheid is). Booking en het Hotel hebben hierover HUISwerk te doen. Ontbijt: matige kwaliteit brood, voor veganisten heel weinig keus,

Kamers aan de Leie prachtig met uitzicht, adequate aankleding, luxeus. Prima badkamer. Geweldige lounge ruimte!

hotel is ideaal gelegen om Brugge te voet te bezoeken, parking ideaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kennis van het Nederlands door het personeel, zelfs onbestaand bij het ontbijt. de gebrekkige ontvangst van het tv signaal en het moeilijk te bedienen koffiezetapparaat. technieker is 2x moeten komen en heeft het opgelost

de ligging

Super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet inbegrepen in de prijs. Dat was vooraf niet duidelijk. Onaangename verrassing. Het ontbijt was 25 euro per persoon. Ik voel me op dit onderwerp opgelicht door het hotel.

super

• Beoordeeld op: 17 december 2017

een heerlijke lokatie en puur genieten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parking was met ondergrondse autolift, heb dit niet gebruikt was te complex en te eng!!jammer dat er geen personeelslid die taak op zich nam !

ligging was super, personeel heel vriendelijk , mooie bar en salon lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 december 2017

fantastisch!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kussens op bed, veel te hoog. geen ligbad. last van lawaai lift.

aankleding. grote tv. koffie en thee op kamer. parkeren. stoelen overal zitten heerlijk.

Als er zich weer een gelegenheid voordoet...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechts één nachtje in Brugge. De ontvangst, de kamer, het ontbijt en parking waren perfect in orde. Verrassend was dat het hotel midden in het centrum ligt, onmiddellijk bij het stadhuis en de kathedraal met bijhorende horeca.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Alles was prima in orde.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat enkele personeelsleden het Nederlands niet machtig waren.

Alles was prima in orde. Het ontbijt was heel uitgebreid. De kamers zijn ruim en hebben een luxueuze afwerking. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

De bedden waren erg fijn.
    • Maisonnette/Duplex Vierpersoonskamer

De kussens zijn hard. Maar gevraagd om zachtere variant én gekregen.

De bedden waren erg fijn. Grote familiekamer was van alle luxe voorzien. Personeel zeer vriendelijk !

Bedden waren voor ons echt veel te zacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden waren voor ons echt veel te zacht. Waren geen parkeerplaatsen. Moesten in de regen redelijk stuk lopen. En kamer was zeer compact. Bediening was meer met zichzelf bezig. Prijs-kwaliteit : onvoldoende.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Memorabel!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was gewoontjes. Niet in lijn mh hoge niveau vd accomodatie en service. Geen geur noch smaak aan de koffie. De grootste en enige tegenvaller!

De kamer was magnifique! Hygiene uitmuntend. Hotel was volgeboekt maar dat was nergens aan te merken. Kamer was geluidsdicht. Service was aangenaam, vlot en correct. Met recht een tophotel!

Perfecte ligging, heerlijk ontbijt en vriendelijke personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2 verschillende matrassen is niet ideaal, geen keuzemogelijkheid gehad. Daarbij redelijk zachte matrassen, mag wat harder. Bij regen zeer irritant getik doordat regen van dak op balustrade naast het raam valt. Zullen alle kamers last van hebben, vreemd ontwerp.

Perfecte ligging, heerlijk ontbijt en vriendelijke personeel. Je loopt zo vanuit je hotel(hartje centrum) naar de plaats waar je wil zijn. 11u uitchecken en mogelijkheden om je bagage tijdelijk te droppen. Kamers zien er goed uit, netjes, schoon en met zowel een bad als een douche(kamer 2104)

Het oude gedeelte van het hotel is zonder meer prachtig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De standaardkamers liggen in het nieuwe gedeelte. Ze zijn prima, maar niets bijzonders, en wel erg gehorig. Ook het ontbijt is volkomen doorsnee. Wat echt storend is, is dat er geen room service is bij gebrek aan een eigen restaurant. Wij arriveerden om 23.00 uur, en behalve wat blokjes kaas in de bar, was er niets te eten te krijgen. De minibar bevat alleen dranken, en dat nota bene in een een hotel zonder restaurant! Geen nootjes of een reep chocola, of wat dan ook....... Onze eerste kamer lag boven de ontbijtzaal. Van 07.30 tot 11.00 uur een onafgebroken geluid van schuivende en krassende stoelpoten, maar volgens de receptie waren wij de eersten die daar over klaagden...... We kregen wel een andere kamer gelukkig.

Het oude gedeelte van het hotel is zonder meer prachtig. Een heel mooie en gezellige bar en ook de salon/lounge is fantastisch. Het hotel ligt midden in het historisch centrum van Brugge, een prima locatie.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Heerlijk genoten van een prachtig hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel. Mijn vriend en ik kwamen binnen en het ruikt er al heerlijk. Geweldige inrichting en aardig personeel, het hotel is een waar sprookje. Zeker een aanrader, wij komen er vaker terug!

Heerlijk verblijf in een historisch pand op wandelafstand van het centrum.
    • Maisonnette/Duplex Vierpersoonskamer

-De kennis van het Nederlands van een deel van het personeel bij het ontbijt is bedroevend, zeker als men toerist is in eigen land. Iedereen spreekt wel Engels zeker...

Uitgebreid ontbijtbuffet, iedereen kan zijn gading gerust vinden. We boekten een familiekamer (1209) : klassiek uitgevoerd, goede bedden, goede geluidsisolatie, mooie badkamer, goeie airco. De TV is wel wat klein. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Vriendelijk personeel on een prachtig kader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel in een prachtig kader. Kamers waren zeer ruim, badkamer ruim en proper. Zeker voor herhaling vatbaar. En dit in het hart van Brugge! Topper!!

Hele fijne ervaring en kan ik eenieder dit hotel van harte aanbevelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het tweepersoonsbed (twee boxsprings naast elkaar) is weliswaar groot, maar tevens veel te zacht voor mensen (zoals mijn echtgenote en ik) die een harde cq stevige matras prefereren. De aparte douchecabine (naast het ligbad) heeft een krachtige regendouche, doch kon de afvoer de hoeveelheid water niet verwerken (verstopt?) en stond je binnen een minuut tot je enkels in het water (en het schuim).

Onze kamer in het oude gedeelte van het hotel, het gedeelte welke de woorden 'Grand Hotel' ruimschoots verdient. Het ademt luxe, rust en historie uit en er is niets te vinden wat niet mooi is. Het ontbijt is fantastisch en het restaurant eveneens. Het personeel is uiterst voorkomend en vriendelijk. De ligging van het hotel is perfect, recht in het midden van het oude centrum.

Voor die prijs niet nog eens
    • Kwaliteit Driepersoonskamer

Prijs-kwaliteitverhouding is overtrokken. Van het totaal van het hotel zie je maar weinig en eigenlijk zijn het vooral de lobby en de bar. Die was wel rijkelijk groot en luxe. Maar de kamers zitten ergens achteraf en achter zo niet onder en het ontbijtbuffet is redelijk gemiddeld.

De accomodatie was prachtig,maar jammer van het vertrek ,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Meer coulance naar ons toe betreft het eerder vertrek.

Ontbijt was super maar we moesten plotseling een dag eerder weg en toen werd ons te verstaan gegeven dat we aan contractbreuk deden en geen geld terug zouden krijgen als straf. Het personeel was absoluut niet gewillig om er iets aan te doen en moesten dus de volle mep betalen!Absoluut geen hospitality.

Schitterend hotel, zeer goede locatie met grote kamer en badkamer en uitgebreid ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Opening van het raam. Er kon slechts een klein raampje open en dat gaf mij een gevoel van opgesloten te zitten

Uitgebreid ontbijt. Grote kamer en grote, nette badkamer. Genoeg opbergruimte. Parkeerruimte.

Prijs voor ontbijt (€ 25,-- p.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De voor houders van een invalidenparkeerkaart gereserveerde 2 plekken in de hotelparking voortdurend bezet zijn door auto's zonder een dergelijke kaart. Op mijn klachten bij receptie reageerde men zeer laconiek. De receptie beschikt over de autosleutels, waarom verplaatst men die bewuste auto's niet.

Prijs voor ontbijt (€ 25,-- p.p.) i aan de zeer stevige kant; een uitgebreid ontbijt elders op terras € 12,50 !!!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Duur, maar je krijgt er voldoende voor in ruil.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ingang van de ondergrondse parking is in een zijstraat naast het hotel. We hebben eerst twee maal rondjes moeten rijden voor we het vonden. Dit mag aan het begin van de zijstraat aangegeven worden.

Ik heb nog nooit zo'n vriendelijk en behulpzaam personeel gezien.

Redelijk genoten van ons verblijf, maar voor een viersterrenhotel met zo'n prijs is dat spijtig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matras bed, zakt veel te diep door in het midden. Badkamer; water loopt weg uit inloopdouche. Wc, muurpaneel los. Ontbijt; niemand die in nederlands te woord kan staan en koffiepotje stuk.

Mooi en aangename kamer, alsook bar, gang...

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

beoordeling van en zalig goed hotel in brugge

niets!

dit is onze tweede maal dat wij gebruik maken van dit hotel. zalig zeer goed dit hotel is zeker en aanrader het ontbijt zalig en verzorgd en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel zeker 10 op 10 score.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

het ontbijt kon gewoon niet beter , alleen spijtig dat we...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dat we s'avonds daar niet konden eten !!!

het ontbijt kon gewoon niet beter , alleen spijtig dat we daar s'avonds niets konden eten. het bed was heerlijk !!!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Top hotel op een top lokatie. Super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is prijzig. Maar het is het geld waard.

Heel mooi hotel. Ouderwetse stijl maar zeer mooi en goed. Alles goed schoon. Fijne bedden. Goed ontbijt. Brugge is echt een mooie gelegenheid om er even een weekend uit te gaan.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Heerlijk ontbijt, prachtig gebouw, alles heel netjes en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Twee tegenvallers voor een dergelijk hotel. Ten eerste: tijdens het ontbijt werd er door het personeel niets afgeruimd. Gebruikte borden die we opzij hadden gezet bleven staan, lege potjes ook. We vroeger een nieuwe koffiekan, en die kregen we, maar de lege lieten ze ook staan. Op het eind van het ontbijt zaten we dus aan een rommelige tafel, dat viel mij tegen. Ten tweede: erg weinig producten in de badkamer. Er was een bad en een douche, dat is goed. Maar er was slechts één kleine tube van 40ml douchegel, en niets voor het bad. Als je 's namiddags elk wil douchen, daarna even in bad, en 's morgens ook wil douchen...dan heb je enkel douchegel voor één van die douchemomenten, en heb je niet om in bad te doen. Een beetje triestig...

Heerlijk ontbijt, prachtig gebouw, alles heel netjes en verzorgd, centraal in Brugge vlakbij winkelstraat.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Fantastisch hotel in oude stijl met modern comfort
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel heeft geen restaurant in huis.

Fantastisch ruime kamer met antiek hoog plafond. Goed ontbijt en mooie spa en fitness. Op 200 meter van het grote plein, midden in het antieke centrum van Brugge. Ideaal voor een romantisch weekendje weg.

Unieke en voor herhaling vatbare ervaring!

Niet van toepassing.

Ontbijt zeer compleet, ontvangst zeer correct en vriendelijk, grote lounge met veel privacy omdat de zitgedeelten ruim uit elkaar staan.

Hotel is zeer gunstig gelegen, vlakbij De Burg, openbare...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is zeer gunstig gelegen, vlakbij De Burg, openbare parking ook in de nabijheid. Zeer verzorgd, uitgebreid en constant aangevuld ontbijtbuffet. Ruime kamer met kingsize bed, bad én douche. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Uitzonderlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel, was bijzonder professioneel, behulpzaam en vriendelijk. De kamer ruim, proper en zeer comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid en de ontbijtruimte aangenaam. Het vrij gebruik als hotelgast van de sauna en de stoomcabine in de mooie, met middeleeuwse gewelven voorziene kelder was de kers op de taart. Dit hotel is een absolute aanrader in het historische centrum van Brugge. Hier komen we zeker terug.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Alles was prima.

Enige lastige was het parkeren. Op zich prima systeem maar de parkeergarage van het hotel vergt wat uitdaging voor wat betreft het inparkeren.

Alles was prima. Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt. Prachtige kamers. Top

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Zeer mooi en aangenaam hotel, met zeer goed ontbijt/service en top locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamertemperatuur staat standard op 22° dat was voor ons vrij warm, denk eraan deze teidig te verlagen (is zelf regelbaar, display bevind zich naast de deur)

Het ontbijt is helemaal af en de ontbijtzaal zefl is gezellig ook al is deze groot, er is nooit eer refter gevoel. De locatie is schitterend en makkelijk te bereik, niet ver van het station.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Een prinselijk verblijf in een schitterend hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kunnen praktisch geen negatieve zaken aanhalen, dit hotel is fantastisch, hoewel wij toch wel blij waren dat we de volle pot niet hoefden te betalen (last-minute via booking.com met 39%korting) omdat de originele prijs niet tot ons budget behoort, hoewel het het waarschijnlijk waard is. Misschien ook even vermelden dat de voertaal door het personeel in de ontbijtzaal in het Engels gebeurt terwijl er zelfs niet gepolst wordt welke taal je eigenlijk spreekt. Wie weet heb je zelfs eens Vlamingen op bezoek? :-) Maar over de bediening op zich geen enkel kwaad woord. De warme chocolademelk 's morgens is blijkbaar niet gemaakt met echte chocolade en melk. Het proeft naar een poeder met warm water. In een stad waar chocolade overheerst en in zo'n prachtig hotel had ik beter verwacht. Ook dit mag in een kannetje, net zoals de koffie of thee die ze je aanbieden. Misschien ook een stukje chocolade bij het ontbijt? Toeristen appreciëren de Belgische chocolade enorm. Maar nogmaals, voor de rest was alles top!!!

Het is een zeer chique en prachtig hotel waarbij je je bijna prins en prinses voelt in een kasteel. Het welness gedeelte is zeer netjes en wij hadden het geluk dat er geen andere mensen waren, een privésauna en hammam voor ons alleen. ;-) Een jaccuzi zou wel een leuke en nuttige aanwinst kunnen zijn. Er is ook plaats voor in de middeleeuwse kelder. Het ontbijt is ook prima verzorgd en zeer rijkelijk met een groot en divers aanbod. De slaapkamer is ook zeer mooi en wordt prima gepoetst met degelijke verzorgingsproducten. Het bed is voor ons iets te zacht maar dat is persoonlijk en we zijn zelf iets minder fan van vast tapijt maar hadden echt niet het gevoel dat onze stofallergie in werking trad, integendeel. Dit hotel is dus een echte aanrader.

Aangenaam goed en verzorgd.
    • Kwaliteit Driepersoonskamer

Geen tegenvallers. Onze verblijfsduur was afhankelijk van het congres dat in Brugge plaats vond.

Locatie en gebouw heerlijk Brugs. Rustige en erg ruime comfortabele kamers. Open uitnodigende o tbijtruimte. Gezellige bar.

De stad brugge is geweldig. Leuke restaurants. Vele prachtige gebouwen en musea.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer een standaard kamer viel erg tegen. Ik ben naar de receptie gegaan en wij kregen ook een standaard kamer maar veel beter. En schoner> Hoe kan dit?

Het ontbijt was heerlijk. Ligging prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Ideaal voor verwenweekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedlinnen aan vernieuwing toe, kamer niet zeer fris

perfecte ligging in het historisch centrum in echte Grand Hotel stijl. Compleet ontbijt en vriendelijke staf

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Uitstekend!
    • Kwaliteit Driepersoonskamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personneel, ruime kamers, zeer net en mooi klassiek ingericht hotel.ideale locatie in het historisch centrum, uitgebreid en vers ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Klassevol en vriendelijk hotel dat de ideale uitvalsbasis is om Brugge te ontdekken!

Niets!!

Het hotel heeft een perfecte locatie om de stad te ontdekken. Het personeel is zeer vriendelijk...van receptie tot poetsploeg! Het hotel heeft een klassevolle en nette uitstraling en dat komt ook terug in de kamer en de ontbijtruimte. Prachtige en rustige kamer met uitzicht op het water. Het ontbijt was uitgebreid en enorm lekker. Dit hotel is een absolute aanrader!!!! Prijs/kwaliteit is dit hotel een echte topper!

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

(Te) Duur maar aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is zijn geld absoluut niet waard (25 euro), bedden van matige kwaliteit (doorgezakt en twee 1-persoonsbedden tegen elkaar ipv dubbel bed (wel aangevraagd), de uitstraling komt niet overeen met de kamers. Die zijn eenvoudig. Geen parkeerfaciliteit beschikbaar voor ons.

Perfecte ligging, heerlijke douche, prima ruime bar.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prima hotel voor een weekendje Brugge
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Staat badkamer. E.e.a. zat los en water liep niet weg in wastafel. In de spa ontbrak een whirlpool of zwembad

Locatie en ruime kamer met lekkere bedden

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Het ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vast tapijt in de kamer.Dit stond niet op de website.Hierover zou ik in het vervolg wel meer moeten weten aangezien ik een zware stofallergie heb.

Het ontbijt.de vriendelijke service.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

klasse hotel in oude stijl
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

KAMER WAS ER EEN MET VERBINDINSDEUR NAAR ANDERE KAMER....DAT GEEFT ALTIJD STOREND LAWAAI. DE PRIVE PARKING IS EEN ECHT WAAGSTUK. MEN WIL TEVEEL PLAATSEN/INKOMSTEN ZODAT RUIMTE VEEL TE KLEIN UITVALT...EEN TEGENVALLER VOOR EURO 25 PER NACHT!

ONTBIJT WAS ZEER GOED. KAMER OOK MOOI DOCH VRIJ EENVOUDIG INGERICHT MAAR MET ZEER GOEDE MATERIALEN

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Sauna, massage, stoombad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet super en de reservering bleek achteraf niet helemaal te kloppen met de praktijk (ontbreken minibar, ontbreken water koker)

Sauna, massage, stoombad

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sfeervolle en geweldig schone ambiance van het gehele hotel. Ontbijt was ook top en zeer vriendelijk personeel. Daarnaast ook nog eens uitstekend gelegen in het historisch centrum van Brugge

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beperkte faciliteiten: douches in de sauna werkten amper, geen zeep of scrub aanwezig, geen jacuzzi en/of zwembad. Oploskoffie op de kamer, geen machine, geen water, ... Ontbijt was heel standaard en vettig

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

stijl & klasse!!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we werden 's morgens vrij vroeg wakker gemaakt door het schoonmaakpersoneel

alles pico-bello, zoals het een hotel van dit niveau past. Klassehotel!!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Fantastisch!!
    • Maisonnette/Duplex Vierpersoonskamer

Fantastisch verblijf !! Prachtig hotel op een top locatie. Ruime en nette kamer, heerlijk geslapen. Vriendelijke ontvangst aan de receptie, en we mochten onze auto zonder probleem wat langer in hun prive garage laten staan. Een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Geweldig hotel op super locatie
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige kamer, super vriendelijk personeel. Ook een uitgebreid ontbijtbuffet. Van tevoren aangegeven dat traplopen moeilijk was, hier is goed rekening mee gehouden. Private parking is aan de kleine kant, met de autolift ga je naar beneden. Verder super locatie. Zeker aanrader!

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Hotel was prachtig, de lobby was erg mooi en gezellig...

Dat er maar 1 masseuse was waardoor je niet tegelijk gemasseerd kon worden en op elkaar moest wachten.

Hotel was prachtig, de lobby was erg mooi en gezellig ingericht.

Goed, maar te duur voor wat we gekregen hebben
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit is dit hotel toch iets te duur. Alles is proper en mooi ingericht, maar voor die prijs mogen dingen zoals een kapotte wc-knop, scheuren in de lambrisering en een amateuristisch afgewerkte luster niet voorkomen. De douche valt wat klein uit, ook al is de badkamer op zich wel ruim. Het bed was comfortabel maar met 2 matrassen en 2 aparte dekens weinig romantisch :), waardoor ik niet 5/5 gegeven heb voor bedcomfort. Voor zoveel geld verwacht ik dat alles tot in de details verzorgd is.

Het ontbijt was mooi uitgebreid en verzorgd, de kamers waren heel proper, de ligging was ideaal en het personeel was super behulpzaam, ze hebben ons met al onze vragen geholpen. We vroegen bv rond halfnegen zaterdagavond of er nog ergens plaats was voor te eten, en ze hebben talloze restaurants afgebeld voor ons.