Beoordelingen over Hotel Groeneveld 3-sterren

Torhoutsesteenweg 655, Raversijde, 8400 Oostende, België

#25 van de 34 hotels in Oostende

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeer basic hotel met een ruim ontbijt en zeer vriendelijk personeel

We hebben een tijd moeten wachten voor er iemand kwam aan de receptie en 's morgens voor het ontbijt. Er werd automatisch fruitsap gebracht! Misschien eerst eens vragen of wij daar zin in hadden. Tafel naast ons moest ook geen fruitsap! Moest dan ook zo weggegoten worden! Verspilling! Enkel witte broodjes. Yoghurt stond al een tijd, ongekoeld, op de tafel.

Het ontbijt was goed! We hadden last van muggen en hebben pas 's anderdaags ontdekt dat er een antimuggen systeem aanwezig was! Was goed maar dat had men ook aan het ontvangst kunnen melden!!!

We konden onze auto en fietsen plaatsen aan het hotel de kamers zijn aan vernieuwing toe

Het morgen ontbijt mocht wat meer afwisselde zijn en de kamers waren een beetje ouderwets maar wel heel proper

Dat je u fietsen veilig kon plaatsen in het hotel

Kregen sleutel die ook de buitendeur kon openen en dus...

Er was net een trouwfeest die avond, maar viel al bij al goed mee qua geluid.

Kregen sleutel die ook de buitendeur kon openen en dus konden we laat terug op onze kamer.

Ideaal voor 1 overnachting en niet te veeleisend (basic kamer, speeltuin in redelijke staat Etc)

Het was me niet bij de boeking duidelijk dat het hotel aan een drukke steenweg ligt. Verder had ik ook niet door dat het restaurant slechts op enkele dagen open is. Waardoor ik moest herplannen en ik wou net het voordeel van de speeltuin gebruiken. En ik had ook graag op voorhand geweten dat het hotel deel is van een feestzaal. Ik weet niet hoe het verblijf zal zijn wanneer er een feest plaatsvindt.

Het personeelslid dat ons bij het ontbijt bediende was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Indrukwekkend. Ook de grote speeltuin is ideaal voor gezinnen op doortocht. Deze is in redelijke staat.

. Kamer was wel proper en ruime parking

Kamer was Klein en geen airo, met 4 op een Kamer zonder airo die zeer klein was op een warme zomer dag is zeker geen aanrader

. Kamer was wel proper en ruime parking

Het was top

Heel vriendelijke uitbaters, kamer was volledig in orde en een kindvriendelijk hotel Ontbijt was goed, niet uitgebreid maar je heb wat je moet hebben en dat is genoeg 👍

Zeer vriendelijk.

Plastick beddenbeschermers. Zakje met douchegel was reeds open gescheurd. Andere zeepjes in kleine flesjes waren wel nog gesloten en ruiken zeer lekker. Prijs geafficheerd in kamer was lager dan prijs die we betaald hebben....

Zeer vriendelijk. Alles OK.

goed voor ene keer !

sluitingsdag en nergens iets te verkrijgen om te drinken. om 5 uur s morgens komen er nog personen toe die denken dat ze alleen in het hotel zitten 😡.

ontbijt was goed maar prijs-kwaliteit duur

Heel goed voor 3sterren

Buren waren vrij rumoerig smorgens vroeg .

Ontbijt was heel verzorgd. Alleen jammer van de muggen ondanks vliegenraam waarschijnlijk door verluchting binnen. De vuilbakjes waren niet geledigd ( zat o.m. bierblikje en bananschil in ) door vorige bewoner. Voor de rest mooie tuin.

Netjes, eenvoudig en goed.

Spijtig dat het aan een zeer drukke weg ligt.

Het was een mooi, verzorgd hotel zonder grote luxe. Alles was aanwezig, het ontbijt lekker en meer dan voldoende. Een standaard goed hotel.

Alles eenvoudig maar netjes lekkere bedden en goede Douch...

Alles eenvoudig maar netjes lekkere bedden en goede Douch Bad ontbijt ruim en lekker eitje erbij ben hier vaker geweest en alser werk in de buurt is zeker weer terug

om snel te vergeten

receptie weigerde taxi te bestellen. klant moest dit zelf doen. geen water op de kamer. wel direct in orde op verzoek. muf en vuil voltapijt op de vloer. gelukkig maar voor 1 zeer korte nacht.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Gewoon

De meneer in de kamer langs ons snurkte voor heel de gang en vertelde is zijn slaap. Heb hierdoor erg slecht geslapen... We zijn ook enkel in hotel geweest om te slapen

Goede bedden

Kamer stonk enorm naar de sigaretten toen we binnenkwamen,...

Kamer stonk enorm naar de sigaretten toen we binnenkwamen, zelfs de handdoeken stonken naar de rook! Matras en hoofdkussen beneden alle peil! Sorry maar grote telleurstelling ..,

Ligging onder de aanvliegroute van Oostende AirPort en aan drukke weg bevalt iets minder. Overigens niet als zeer hinderlijk ervaren.

Prima eenvoudige accommodatie. Zeer schoon. Prima als uitvalsbasis.

Het hotel voldeed zeker aan onze verwachting voor één overnachting.

De badkamer was wat gedateerd en kan wel een opfrisbeurt verdragen.

Vriendelijke ontvangst & bediening. 's Avonds hebben we heerlijk gegeten in het restaurant en de volgende morgen genoten van een super ontbijt met veel keuze.

Super en voor herhaling vatbaar!

Wifi ging niet; maakte steeds verbindingsfouten. 's Anderendaags 's morgens aan receptie meegedeeld. We hadden hen dat onmiddellijk moeten melden bij vaststelling; zij konden dat direct oplossen door het systeem out- en terug in te pluggen. Maar als je pas aankomt in het hotel om 23:00, val je daar niemand meer lastig mee.

Hygiëne & moderne inrichting met hier en daar een tof accent & een riant ontbijt & goede organisatie en vriendelijke bediening.

Enorm vriendelijke ontvangst en ontbijt was heerlijk!

Ligging omdat het aan de drukke baan ligt, maar eens binnen merk je daar niets meer van ;-)

Enorm vriendelijke ontvangst en ontbijt was heerlijk! Ook heel mooie kamers. Goede verbinding met openbaar vervoer.

goed gezellig hotel

De kamers zijn erg gehorig. Ben 3 x wakker geworden door luidruchtige hotelgasten.

Ontbijt was royaal en heerlijk. Kamer was goed en netjes, bedden prima.

Met dit voordeliger aanbod was prijs kwaliteit in orde,het is toch maar om te slapen alleen.

Geen kleine frigo op kamer(mochten het wel afgeven om in hun grote frigo te leggen),Uitzicht in de ene kamer was het plat dak,geen klein tafeltje en ministoelen in de kamer om aan te zitten.Duurde soms lang alvorens ze wisten dat we aan de ontbijttafel zaten en kwamen opnemen..

Het onbijt was in orde,koffie, chocomelk,fruitsap aan tafel gebracht alsook de bestelde eitjes die ze voor ons gebakken hadden.Op tafel alles wat je nodig hebt voor een lekker uitgebreid en gezond ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

ondanks bovenstaande goed verblijf gehad

badkamer niet echt schoon niet vies maar enkele haren van andere op de vloer, klapperende deuren, wind lawaai via luchtrooster.

Vriendelijkheid personeel, uitstekend ontbijt,(werd zelf nog een spiegelei voor ons gebakken),fijne bedden

Een keer maar nooit weer.

De kamer was zeer gedateerd. Er hing een sterke rioollucht in de badkamer. Hiervoor waren zelfs geurstokjes in de badkamer geplaatst maar dat haalde niks uit. Om precies te zijn kamer nr 2.

Het ontbijt was heerlijk!!

Gezien de prijs kwaliteit verhouding is dit prima hotel .

Gezien de prijs kwaliteit verhouding is dit prima hotel . Nette schone kamer met prima bedden en badkamer. Geweldig ontbijt. Ruime gratis parkeergelegenheid .

Wij waren bij kennissen in Bredene

Er was feest bij U en het was hoorbaar en het is laat doorgegaan Maar we hebben het voor lief genomen een feestje hoort er bij

Ontbijt was goed we hebben heerlijk gegeten

Goed bed.

We werden niet vriendelijk ontvangen. Onze nachtrust werd verstoord door lawaai en luide muziek van een feest in de feestzaal aan het hotel. De badkamer kon properder.

Goed bed. Het ontbijt was goed.

Aangenaam en lekker ontbijt maar spijtig van de geluidsoverlast.

Lawaai van de Steenweg, vliegtuig en feest tot 's avonds laat in hotel. Spijtig dat we niet geinformeerd werden dat onze kamer nog niet gekuist was. We kwamen binnen in een nog niet gekuiste kamer, wat niet aangenaam is... We mochten nochtans inchecken vanaf 14u.

Het ontbijt was heel lekker. Leuk dat we parkeerplaats hadden aan het hotel! Veel leuke winkels op de Steenweg. Vriendelijk onthaal.

ontbijt lekker en veel

ik kwam in kamer terecht waar gerookt werd ,volgens mij was er ook niet gepoetst , en bed niet nagekeken van vorige hotelgast ....!!

ontbijt lekker en veel

Een uitgebreid ontbijt mogelijk

Zonder dat we het geweten hebben, was er s avonds en s nachts een trouwfeest ofzo met keiharde muziek. We konden niet in slaap geraken. Ze hadden wel gevraagd voor al te betalen. Hadden we dat geweten, zouden we niet betaald hebben.

Een uitgebreid ontbijt mogelijk

Aangenaam verblijf

Beetje ver gelegen van centrum/strand

Mooie kamer, wel niet zo groot, maar ruim voldoende voor één nacht. Hygiëne zeker in orde. Heel lekker, persoonlijk (wordt aan tafel gebracht) ontbijt.

familiereis

thuis wonen we in een doodlopende straat zonder verkeer hier sliepen we op een hoofdweg met veel verkeer en inclusief het lawaai

het ontbijt was absoluut voldoende de kamers mochten iets groter geweest zijn

Heel goed ontbijt, nette kamers.

Het hotel ligt ver van de zee af ( 4 km) Met de fiets is dit wel te doen.

Heel goed ontbijt, nette kamers. Badkamer met ligbad. Heel vriendelijk personeel.

Kon beter.....

Verouderde inrichting. Om 7.15 gewekt door het schuiven van de tafels in de ontbijt ruimte. S'avonds lawaai van de mensen die aan het eten waren in het restaurant. Weinig keuze bij ontbijt.

Het was een goed bed

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Jammer van de niet schoongemaakte kamer.

De kamer was niet opgemaakt en we konden niet meer terecht bij de receptie. Dus geen verse handdoeken, vuilbak niet geledigd en waarschijnlijk geen verse lakens! De eigenaars hebben zich verontschuldigd en uiteindelijk hebben ze de prijs verminderd.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De locatie ligt aan een drukke baan maar daar hadden we weinig last van en voor ons dicht bij waar we overdag moesten zijn

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Vorig jaar was alles tiptop, met die reden kom ik terug maar nu alles tegengevallen. Kom niet meer

Hygiene van de badkamer , kamer word niet alle dagen gepoetst, eerste dag geen badlinnen & zeep voor twee personen, tweede dag niet bijgevuld. Rot fruit bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

kamers waren prima, hotel was gesloten op dag van aankomst...

locatie wel erg op industrieel gebied aan drukke doorgangsweg en net iets te ver van centrum Oostende, nodigt niet echt uit voor een wandeling.

kamers waren prima, hotel was gesloten op dag van aankomst dus moeilijk te beoordelen.

Een aanrader voor minder warme dagen

Met 28° op de kamer had een airco zeer welkom geweest. Met het raam open was er veel lawaai van de nabije steenweg.

Het ontbijt was uitstekend alsook het avondmaal. De kamer was proper met alle nodige voorzieningen. Vlakbij openbaar vervoer naar het centrum.

Hotel Heel goed, enkel de ligging was voor ons een nadeel

Het is op een heel drukke baan gelegen wat een nadeel is als je met jonge kinderen wilt gaan fietsen naar het strand.

Ontbijt was heel verzorgd. En de uitbaters van het hotel hebben een verzorgd lunchpakket voor ons gemaakt.

Goede prijs/kwaliteit kamers

Gehorige kamers! Naastgelegen kamer zijn gesprekken bijna naadloos te volgen! Eten is goed alleen wat aan hoge kant voor wat men krijgt Personeel mag iets hartelijker zijn, doen wel hun best hoor!

Snelle internet Geluidsdicht voor verkeer Veel keuze TV zenders Gratis parkeren

Accommodatie voldeed aan hetgeen we ervan verwacht hadden...

Wel wat lawaai van feestzaal, maar niet overdreven veel.

Accommodatie voldeed aan hetgeen we ervan verwacht hadden qua prijs/kwaliteit. Goed bed en uitstekende douche.

Redelijk hotel, wel wat gedateerd. Ligging aan de weg tussen bedrijven.

De vrouw van de manager hield bij het uitchecken bij hoog en bij laag vol dat we nog moesten betalen, terwijl we dat toch echt al gedaan hadden bij de booking. De manager zelf kwam vertellen dat we betaald hadden. Geen excuses gehad.

We hadden onze sloten voor de fietsen vergeten. De manager leende ons een slot.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima locatie voor een nacht. Gratis parking , bushalte kortbij.

kamers zijn boven een feestzaal, bij ons viel het mee qua nachtlawaai maar ik kan me inbeelden bij een feest met fuifnummers.......

Ontbijt prima , geserveerd aan tafel. Kamers basic maar heel proper.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Verblijf was goed! Om terug te komen!

Geen klachten.

Ontbijt was uitstekend! We waren zelfs te laat voor het ontbijt! Het was geen probleem zeiden ze.Hadden wel verwittigd dat het later kon zijn. Hadden naar een feest geweest. Ook geen straatlawaai gehoord,hoewel onze kamer aan het straat lag!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Eten was slecht

Het avondeten . Hadden voor menu gekozen - was echter niet te eten - overdreven van zuren - hebben eten laten staan

Was normaal - De kamer was in orde - voor het overige was het voldoende rustig .

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Goed voor 1 nachtje.

Het ontbijt had beter geweest als de broodjes vers waren. De douche is aan renovatie toe.

De ontvangst was prima en de ligging excellent voor de uitstap die we van plan waren te doen.

Het ontbijt was zeer lekker en de bedden waren comfortabel.

De douche haperde en liep niet goed door. Ook jammer dat de kamer over 2 aparte bedden (die ver uit elkaar stonden) ipv een dubbel bed. De vieze geur in de gang kwam gelukkig niet de kamer binnen.

Het ontbijt was zeer lekker en de bedden waren comfortabel. Ook de aanwezigheid van een digibox (en dus veel kanalen) ervaarden we als positief.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prijs/kwaliteit goed in LS

Onthaal was in de vlugte omdat er een feest bezig was,onder bed lagen 2 zakdoeken,

Ontbijt zeer verse broodjes en ruime keuze en genoeg ,uitbater hulpvaardig tip voor hotel koffie in thermos

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Goed voor 1x, geen 2de keer

Ontbijt viel tegen... mijn man legde de hesp snel terug omdat die nogal zurig rook, de 2 bananen in het mandje: de ene volledig zwart, de andere was gescheurd.

Bedden viel goed mee, propere badkamer, gunstige ligging was het wel voor ons.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Goed voor een weekendje zee (dichtbij Oostende, maar toch niet in het drukke stadscentrum)

De badkamer is misschien ietwat verouderd, maar zeer proper! De isolatie kan wat beter (mijn schoonpapa hoorde 's nachts iemand om 23u30 nog een douche nemen in een kamer naast hem).

De mensen waren zeer vriendelijk, ook nadat wij pas laat hadden ingecheckt (onze diner met vrienden was een beetje uitgelopen). Ook toen mijn vriend de dag nadien geen ontbijt moest hebben, werd er voorgesteld om toch een croissant of dergelijke mee te nemen voor hem. Bij het ontbijt was er voldoende keuze. Er waren ook verschillende yoghurts, en er werd zelfs gevraagd of we geen omelet of gekookt ei moesten hebben. Zeer vriendelijke mensen dus, en ook de kamer was proper!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Rustig verblijf net buiten de stad.

Een nachtkastje aan beide zijden van het bed zou beter geweest zijn. Nu was er slechts één voorzien.

Het ontbijt was gepresenteerd aan tafel en was zeer uitgebreid. In de kamer was alles voorzien. goede prijs, kwaliteit.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Ontbijt was goed en WiFi was goed

Waren de enige gasten in het hotel. Konden niet dineren in het hotel, stond nergens beschreven dat het restauarant dicht was. moesten helemaal naar de stad om te eten.

Ontbijt was goed en WiFi was goed

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

heerlijk verblijf.

nooit zoeken achter parking, zeer gemakkelijke accommodatie er is nooit iets te veel indien men iets nodig heeft steeds met de glimlach en een babbeltje kan er ook altijd af.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

niet om terug te komen..

1) er was 's avonds een feest aan de gang dat tot 2u 's nachts duurde, véél geslapen hebben we niet! Eigenaars mochten dat toch wel eens meedelen; 2) in de badkamer op de grond vuil, alsof er niet was gepoetst; 3) personeel was ok, maar je kon van hun gezicht aflezen dat ze er niet zoveel plezier in hadden, wat de ervaring minder maakt, je wordt er niet gelukkig van;

ontbijt was zeker voldoende eten was lekker

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Geslaagd voor ons verblijf

Drukke winkelstraat. Door de dag is het verkeer druk, maar 's avonds is het rustig.

Ontbijt was heerlijk en voldoende. Heel vriendelijk personeel. Bij hulp en vragen werden we snel en vlot geholpen

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Avondmaal (menu oktober) en ontbijt waren goed.

Kamer, 10.04.2016 gereserveerd voor een 3 persoonskamer, kregen een 2 persoonskamer met een soort van veldbed voor 3de persoon. Belachelijke situatie.......we hadden nauwelijks 20-25 cm naast ons bed om in/uit te stappen.

Avondmaal (menu oktober) en ontbijt waren goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goedkoop maar kan beter

langs de weg veel lawaai, kamer verouderd, geen nachtkastje, licht op het toilet in de donker niet te vinden, tapijt op de vloer, ontbijt was redelijk. koffie niet lekker! mooi terras achterkant.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

voor herhaling vatbaar

het water zag wel wat bruin als je het bad liet vollopen maar na een tijdje was dat weg misschien niet regelmatig gebruikt

een goed ontvangst ,we kwamen wat later toe en konden zonder proleem nog eten,het morgendontbijt was heerlijk,goede bedden,verzorgde kamer

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Betrouwbaar en handig

Doorreis alles was aanwezig en de mensen waren vriendelijk.

Doen we nog eens

Badkamer

Goede ligging

Het ontbijt en verder een ruime nette kamer.

Dat het restaurant niet open was. Heel vreemd voor hoogseizoen. Was erg gehorig.

Het ontbijt en verder een ruime nette kamer.

kwaliteit handdoeken- waren nogal ruw

kwaliteit handdoeken- waren nogal ruw lawaai van verkeer

Een aanrader prijskwaliteit

tapijt op de kamer

Het hotel is goed gelegen het langs thans een drukke straat maar weinig last van het lawaai. Het ontbijt was basic maar lekker

lekker en uitgebreid ontbijt.

lekker en uitgebreid ontbijt. Goede bedden

Vriendelijke vrouw

Vriendelijke vrouw

slapen onmogelijk door feest

onvolledig info feest in de tuin waar tot midden in de nacht de muziek hard aan was. zijn uiteindelijk zelf maar vertrokken

Te warm om te slapen in een kleine kamer en teveel lawaai...

Te warm om te slapen in een kleine kamer en teveel lawaai als het raam openstond.

Veel parking

Oud en zijn beste tijd wel gehad.

Veel parking Prijs kwaliteit te doen. 55 euro voor eenzamer in het hoogseizoen

Aleen de bed matrassen waren heel hard daar door hebben we slecht geslapen

Was net hotel goed personeel bedankt voor de tijd

Wij waren er voor 1 nachtje om naar Oostende te gaan.

Het was allemaal erg basic en aan een woonboulevard.

De bedden sliepen goed

Goed voor een kort verblijf

Ontbijt was nogal duur voor wat het was...

De tuin met speeltuin

Aangenaam

Koffie en thee faciciliteiten in de kamer

Het feit dat we behoorlijk laat mochten komen

geen lift ( hadden oudere mee van 86j)

super en gevarieerd ontbijt

kamer heel warm en veel geluid van uit andere kamers

kamer heel warm en veel geluid van uit andere kamers

In zal hier geen tweede keer logeren

Heel veel nachtelijk lawaai.

Geen

Prima en voor herhaling vatbaar

Je kon er in de avond niet even aan de bar hangen

ontbijt was prima, wifi uitstekend, prima parkeren

geslaagd verblijf om het drukke verkeer op paasmaandag te vermijden

op mijn kamer geen stopcontact aan het hoofdeinde van het bed.

Bereidwilligheid personeel.