Beoordelingen over Golden Tulip Hotel de’ Medici 4-sterren

Potterierei 15, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#78 van de 101 hotels in Brugge

Frisse kamer, mooi uitzicht

Handdoeken stonken, onvoldoende afzuiging van damp in de badkamer, behangpapierstukken die loshingen, fitness in de kelder

Frisse kamer, mooi uitzicht

Aangename kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wellness is verouderd, hamman werkte niet en stonk, was niet proper Ontbijt was basic, voor 15 euro zou het iets beter verzorgd mogen zijn, en personeel in ontbijtruimte was heel brut, rustig ontbijten was heg niet echt

Ruime en comfortabele kamer, prijs/kwaliteit echt top!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was goed maar er hing een rioollucht ook met de airco aan. Door de ventilatiekoker kon je andere gasten bijna letterlijk horen.

De ligging van het hotel en het ontbijt. op de kritiek na was het een mooie kamer.

Ik ga graag nog een keer naar Brugge, prachtig stadje, maar dan kies ik voor een ander hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst was ronduit onvriendelijk, de receptioniste maakte een gestresste indruk, ik voelde me alles behalve welkom. Verder is het hotel netjes en de ligging prima (lekker rustig en toch dicht bij het centrum), maar het is nogal zielloos en vrij gedateerd.

De ontbijtzaal is wat massaal, geen sfeer. Het ontbijt was niet bijzonder, weinig keuze qua brood en het bruine brood dat ik nam was oud.

Ligging is perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg sober. Badkamer ook aan vernieuwing toe. Allemaal erg verouderd. Ontbijt veel geld voor betaald maar achteraf hadden we dit beter zonder ontbijt kunnen doen.

Ligging is perfect. Ongeveer 7 minuutjes wandelen naar het centrum. Brouwerij Halve maan is een aanrader.

Toffe lokatie, op loop afstand is alles goed te bereiken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was een beetje klein (waarschijnlijk een low budget room) de muziek in het restaurant stond te luid en te “klassiek” erg vervelend, maar de kwaliteit van het eten was wel ok.

Toffe lokatie, op loop afstand is alles goed te bereiken. Vriendelijk personeel, maakten gebruik van de eigen parkeergarage, misschien niet de goedkoopste gelegenheid om de auto weg te bergen, maar zeker de veiligste en de makkelijkste.

kamer en de bedden waren goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

na 5 minuten douchen stond de hele bad kamer onder door slechte afscheiding. Ontbijt was die dag rommelig en er werd slecht bijgevuld.

kamer en de bedden waren goed

De netheid van de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtbuffet was allesbehalve. Voor een 4* hotel was het behoorlijk 'basic'. We kwamen aan om 10u en er waren enkel nog witte pistolets, sinaasappelsap was op, geen roereieren meer... Waarom wordt de vuile afwas op een kar door het restaurant gerold en dienen elektriekers werken uit te voeren terwijl klanten rustig zitten te ontbijten?

De netheid van de kamer.

Slechte service en niet vriendelijk persooneel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer slechte service. We waren er om 14.45...wilde graag onze kamer vanwege het slechte weer. Dit kon niet omdat ze volgens zeggen nog aan het schoonmaken waren....vreemd want om 15uur kon ik officieel op Mn kamer.! Om 15.05 weer gemeld bij receptie en we kregen onze sleutel. Bij aankomst bij de kamer was er nog een meisje bezig met de schoonmaak v onze kamer.....dit noem ik zeer slecht. Na 10 min gewacht te hebben konden we eindelijk op onze kamer. Onze spullen uitgepakt en wilde onder de douch. Liep richting badkamer in onderbroek,ging ineens onze kamerdeur open...stond er weer een schoonmaakster v Mn neus.! Ze schrok zich dood en deed snel de deur dicht. Ook het personeel achter de receptie was totaal niet vriendelijk.. Voor ons dit hotel zeker niet nog een x....zeer slecht...en zeker geen 4 sterren waard.!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ontbijt ok Ook het hotel zag er goed uit en uitstekende...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een badkamer met alleen een bad zelfs zonder rubbermat is voor senioren niet al te gemakkelijk

Ontbijt ok Ook het hotel zag er goed uit en uitstekende ligging

Geweldig ontbijt!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Een extra stopcontact op de kamer voor het opladen van elektronica was handig geweest. Er was nogal weinig verlichting op de kamer.

Geweldig ontbijt! Gezellige bar, vriendelijk personeel, kamer piekfijn in orde.

Ontspannend verblijf!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er was geen gratis water op de kamer aanwezig, wel in de MB aan 1,50,wat vrij veel is voor mini flesje

Propere mooie kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt, super goed gelegen en gemakkelijk parkeerplaats in de buurt gevonden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Het ontbijt was top niks op aan te merken mischien vers...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toen we toekwamen was het personeel niet vriendelijk en heel kortaf de dag nadien was het iemand anders en die was wel vriendelijk en behulpzaam

Het ontbijt was top niks op aan te merken mischien vers sinaasappelsap mag er bij zijn

Brugge is een prachtige stad! Super hotel midden in het centrumn!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een beter douche afscherming in de badkamer. Met het douchen werd de badkamer helemaal nat.

Heerlijk ontbijt. Prachtige ligging. Handig dat de parkeer garage van het hotel direct er achter ligt. Aanrader is het japanse restaurant (tappan yaki=kok achter grillplaat) direct in het hotel gelegen. Wij hadden een oudjaars menu dit was super!

Brugge is gezellig en ademt historie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd aangegeven op de site dat men aan de straat kan parkeren. Dat klopt wel maar er is nooit plek. Alleen aan de ring van Brugge is er plek. Men kan de verwachtingen wat beter managen dan valt het niet tegen. Vooral mensen die slecht ter been zijn valt dit zwaar!

Ontbijt en lift

• Kamer met 2 Aparte Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Personeel bij inchecken was niet meegaand waardoor we de auto inclusief bagage bijna buiten de stad moesten zetten Een beetje jammer

Kamers waren netjes en compleet ontbijt was ook prima

Vd prijs had bakamer wat frisser gemogen

Badkamer oud dus wat vuil wat denken wij niet meer schoon te maken valt. Vervangen is dan gepast, zeker vd prijs vd kamer. Ook had incheck wat uitgebreider gemogen, beetje kort

Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt buffet, nette schone kamers, wel harde bedden. Centrum op loop afstand. Eigen betaal parking achter het hotel wat afgesloten is. Hotel goed bereikbaar vanaf de ring en vlotte service aan de receptie Een aanrader!

Een beetje aan de dure kant, maar toch tevreden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor 't ontbijt mocht er iets meer personeel aanwezig geweest zijn. Het bijvullen mocht vlugger.

Mooie ruime kamer, een goed bed een heel rustige omgeving, en toch dichtbij het centrum.

Heel jammer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is oubollig. Ik trof een botte receptionist. Er was geen geglegenheid om langer dan tot 13:00 uur gebruik te maken van de parkeergelegenheid. Zonder uitleg waarom vind ik dit slechte service als er voldoende plek in de parkeergarage is. Het interieur van het hotel en de kamers is gedateerd. Slechte boxspring. Alleen een zeepje. De haarföhnmachine...Het leek wel kamperen. Het had allemaal geen sjeu. Ook het ontbijt niet: machinesapje. Beetje liefdeloos allemaal. En ik moest voor 3 personen met ontbijt (2kamers) ruim 300 euro aftikken. Ik ga er niet meer terug en zal het ook zeker niet aanraden bij mijn vrienden.

Prima locatie, maar tegenvallende prijs-kwaliteit verhouding. Zeer leuke stad voor een citytrip!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was klein en erg oudbollig ingericht. Geen raam aan buitenzijde in de kamer aanwezig, alleen raam aansluitend op de gang.

Ontbijt was prima en de locatie uitstekend. Vanuit het hotel loop je zo de stad in.

Heerlijk, comfortabel verblijf, dicht bij het centrum van Brugge.

Eigenlijk niets!

Dit hotel is wat mij betreft een absolute aanraden. Het is prima gelegen, heerlijk rustig en op slechts 10 minuutjes wandelen van de markt. Voor de wagen was er nog een plaats beschikbaar in de ondergrondse garage. Die kan je wel niet reserveren dus daar moet je wat geluk voor hebben. De kamers zijn voorzien van alle comfort en de bedden zijn heerlijk! Ook het ontbijt was voldoende uitgebreid en het personeel is uitermate vriendelijk. Ik zou hier een volgende keer met plezier opnieuw boeken.

De prijs van het hondje, achterwegen gelaten. Zoals steeds voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij zijn hier reeds 5a 6 keer geweest, deze maal moesten wij voor ons hondje (3kg) 15€ betalen voor 1 overnachting! Dat was wel een tegenvaller😏

De hele accommodatie was top!

wij hadden een fijn weekend in Brugge met een internationaal gezelschap vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wij konden het parkeren niet verlengen wat jammer was, daardoor moesten de auto's verplaatst worden

vriendelijk en beleefd onthaal met voldoende uitleg over alle vragen die wij hadden - mooie nette kamers - zeer goed sanitair - lekker ontbijt

jammer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was slecht. De broodjes zijn in mini versie en het spek was koud. De w.c op de kamer was nog vuil van de vorige gasten.

Vriendelijk personeel en de ligging is top

brugge was mooi, hotel was tegenvaller. Zeker gezien de hoge prijs.

Prijs kwaliteit aan de lage kant. Kamers zijn wat outdated en toch wel heel prijzig. Hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Fitness en wellness waren echt wel armtierig

de ligging

We hadden er net iets meer van verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Verouderde kamer - WC bril zat los - Luik van het raam sloot niet volledig alsook het raam zelf - Veel lawaai van buitenaf (slechte isolatie tussen kamers) - Ontbijt was oké maar ook niet wauw

- Goed gelegen (op loopafstand van het centrum) - Wellness - Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Alles kan altijd wel beter maar goed is goed. En dit was uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets viel echt tegen. Alles was bovengemiddeld goed.

Ontbijt was goed. Voldoende overal van en een ruime keuze. Wij hadden ook een heel mooie kamer. De afhandeling van in en uitschrijvenwas snel en professioneel . Gewoon prima in orde.

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet bijzonder koud roerei en vieze koffie! en we moesten erg lang wachten voor we op de kamer konden! Daarbij was de mevr aan de receptie niet erg vriendelijk en liet ons maar zitten wachten geen oogcontact of even tussendoor iets zeggen!moest steeds zelf vragen hoe zit het met de kamer? we willen onze spullen wegzetten uiteindelijk was het bijna kwart voor 4! Jammer onze vrienden waren inmiddels de stad al in!

Ligging hotel

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meer verlichting in de badkamer aub

Heel lekker ontbijt, mooi hotel op wandelafstand van centrum en juist buiten de drukte van de stad. Ligt langsheen de reien, aan te raden

Matig, gedateerde kamer

Zeep in douche leeg. Veel kleine weg werpverpakking aan het ontbijt. Niet erg duurzaam. Te krap ontbijt buffet voor te veel gasten. Eerder 3 sterren dan 4.

De ligging, erg mooi aan de rijen in Brugge centrum.

Een heel proper hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor mij persoonlijk de douche. Een ligbad met een kleine glazen wand.

Een heel proper hotel. Ik was heel tevreden, lekker ontbijt. Voldoende keuze van ontbijt. Kamers waren heel proper en netjes. Het enige nadeel wat ik persoonlijk vond op de kamer was het tapijt op de grond. Maar geen last van allergie ondervonden.

Goede ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onbeleefd onvriendelijk personeel - heel kortaf Verouderde accomodatie Ontbijt heel pover, onvriendelijk en brute personeel en ongezellige sfeer

Goede ligging

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Geen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de bar/lounge was nooit iemand aanwezig en dit nodigde niet uit om een drankje te bestellen. Ook de happy hour stelde hier dus niets voor.

De ligging was prima.

Voor de prijs van 140 euro met ontbijt zijn er betere hotels.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel last gehad van muggen op de kamer. Er was wel iets antimuggen op de kamer maar na 2 uur waren er nog steeds muggen. Geluiden van andere kamers te horen in onze kamer. Prijs 139 euro kamer en ontbijt was aan de dure kant.

Ontbijt was lekker, kamer gewoon.

Goede locatie mits een beetje wandelen.
    • Suite

Hadden daar alles volzet was een suite geboekt. Het ging hier om een weliswaar grote maar totaal verouderde kamer.

Locatie, vriendelijke barman, mooi uitzicht, Airco.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Nooit meer, een ervaring rijker in een 4?? sterrenhotel. Foei !!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken werd mij verteld dat er crisis is en er slechts 1 hotel in België over is, zegt men toch niet ? Toen ik in de lift stapte rook het er naar sigaretten. Onze kamer bevond zich op de vierde verdieping, een totale verduistering was niet mogelijk waardoor het moeilijk slapen was. Ook in onze kamer rook het enorm naar de sigaretten, toen ik dit aan de balie meldde werd me simpelweg gezegd dat ik dit maar eerder had moeten zeggen en dat ze nog andere kamers hadden. Begrip tonen was er niet, wel weerstand. Spijtig !! Alles is zo grondig aan renovatie toe. Onze badkamer vond ik vies !! De badkuip ging nog vol met lange haren en ander "aangebakken" troep. Absoluut geen vier sterren waard en veel te duur voor wat je krijgt. Nog nooit heb ik deze score toegekend, enorm teleurgesteld ook in het ontbijt. Ik had een "refter" gevoel en het aanbod was heel beperkt. Wil je een croque ? 7 euro !! En betalen voor een watertje op de kamer is erover.

Ligging, mogelijkheid om te parkeren (te betalen), automaat met drank, gezellige buitenkant en het beddengoed :-)

Leuke hotelkamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De jacuzzi was spijtig genoeg koud. Voor een extra bedrag te betalen mag hier echter wat meer aandacht voor. 200€ voor 1 overnachting is al vrij veel, als je dan een toevoeging vraagt moet dit wel in orde zijn. De badkuip was spijtig genoeg ook vuil. De douche viel tegen.

Kamers waren ordelijk. Locatie is top.

Prijs/kwaliteit niet in balans
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ontvangst, bij aankomst geen parkeergelegenheid (parking was volzet), de extra's die je verwacht bij een 4* hotel.

De faciliteiten in het hotel (fitness, sauna,...) en de ligging

Een echte aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets. Jammer dat de kosten van de parkeergarage aande hoge kant zijn.

Heel vriendelijk personeel, ontbijt prima en ook de kamer was zeer prettig. Fijn hotel in de historische binnenstad. Alles op loopafstand. Alleen wanneer je slechter ter been bent, zijn de kasseien vermoeiend. Dit als aandachtspunt. Maar Brugge is echt de moeite waard, we hebben ons uitstekend vermaakt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

het ontbijt en de ligging van het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

grootte van de kamer - bijzonder klein -konden geen venster openzetten om te verluchten want de kamer keek uit op de gang van het hotel en de bar. Onduidelijke informatie hoe vanuit de parking de garage te bereiken

het ontbijt en de ligging van het hotel

goede ligging, maar verouderd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamers zijn wat verouderd. zeker de elektriciteit moet eens bekeken worden ! losse stopcontacten ......!

het ontbijt was goed verzorgd. personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer. Er was geen halletje tussen de gang van het hotel en de kamer. Ongeveer vanuit het bed kon je de gang instappen.

Aangenaam kader vh hotel

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Rustige ligging op wandelafstand van het historisch centrum

Weinig druk op het warme water uit de douche. Zeepdispensers ok, maar controleer best even of er nog genoeg zeep inzit voor de gasten toekomen. Dispenser was leeg.

De ligging ten opzichte van het stadscentrum en de ruime kamers Goede harde matrassen

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Geen restaurant in het hotel alleen kleine snacks waren...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen restaurant in het hotel alleen kleine snacks waren verkrijgbaar ook was het hotel wat verouderd en weinig animatie openingsuren welness vielen tegen

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

6,0
    Verblijf naar tevredenheid maar parkeergelegenheid was een tegenvaller.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat het hotel geen restaurant heeft voor 's avonds. Parkeergelegenheid beperkt. De betaalde plaats voor 18 euro moest om 13.00 al worden verlaten.

mooie kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

kamer goed tv werkte niet was snel hersteld geen uitleg over...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt zeer middelmatig geen kofie lepels eiren hard en koud sinaas appelsap lage kant

kamer goed tv werkte niet was snel hersteld geen uitleg over gebruik sleutel om licht aan te steken

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Fantastisch verblijf in Brugge!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Avondreceptioniste liet me klungelen met het lokaliseren van een restaurant, jammer. Kleine moeite om ons naar de juiste richting te sturen

Comfortabele kamer, goed ontbijt, behulpzame receptioniste die kreatieve oplossing vond voor een fout die booking had gemaakt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

goef voor een zeer kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

we hadden een kamer op gelijkvloer en rond 7 u was er een luidruchtige groep op de gang en dat bleef wel heel lang duren voordat die hun weg gevonden hadden.

ontbijt en de kamer was goed.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Verblijf was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De saunufaciliteit viel tegen. Alle drie de douches waren defect.

Mooie locatie in historisch centrum. Vriendelijk hulpvaardig personeel. Er wordt goed rekening gehouden met een gemelde voedingsallergie.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Enorm genoten

We hoorden de buren praten door de muur heen bij kamer 122

Uiterst vriendelijke mensen en niet te ver van 't centrum. Ennnnnnn herberg Vlissingen heel dichtbij

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Goede locatie, schoon, maar wel prijzig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt vond ik gemiddeld, afhankelijk van de dag werd het beter of minder aangevuld/bijgehouden. We zijn minimaal ingecheckt, zeer weinig informatie verkregen mbt parkeren, ontbijt etc. Vragen werden kortaf beantwoord, waarop we werden weggewuifd. Kan absoluut beter! In verhouding vond ik het hotel erg prijzig.

Locatie heel goed, kamers en hotel zijn schoon

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Kamers waren netjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Groot 1 persoons bed inplaatst van 2 2persoons bedden tegen elkaar. Ontbijt was ondermaats voor een 4 sterren hotel. Veel te weinig keus.

Kamers waren netjes

Oudejaarsavond in Brugge.

Hadden een zeer ruime moderne kamer. De éénpersoonskamer van m'n moeder was iets minder nieuw maar wel ok. Ontbijt ok. Parkeerplaats in t hotel aan 15€, handig.

Toch niet helemaal volgens verwachtingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst stond de verwarming dicht op onze kamer en dat bij een 0° buiten ! Er was ook geen warm water in onze badkamer ("te veel gasten waren zich aan het wassen" meldde de receptie "of we een kwartiertje konden wachten ?" Zelfs na een uur wachten bleef het water hooguit lauw). Dit was een domper na een middag buiten vertoeven in de kou. De "ice-cube" machine op de 3de verdieping werkte niet. Bij het uitchecken was er een hevige discussie aan de gang tussen personeel en gast wat een hoogst onaangenaam gevoel gaf aan de andere gasten. Een echte koffiemachine ipv instant koffie zou een meerwaarde zijn. Betalende privéparking.

Goede ligging om te voet Brugge te ontdekken. Vriendelijk personeel. Privé parking.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Rokerskamer niet OK
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel jammer dat booking.com NIET duidelijk heeft gemaakt dat het een rokerskamer betrof. Als niet roker is dat zeer teleurstellend.

Prima hotel, goed bediening. Mooie lokatie.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Voor wie Brugge wil bezoeken bevindt dit hotel zich op een toplocatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij Hollanders hebben de naam zuinig te zijn, maar als je toch al 170 euro voor een kamer betaalt vinden we het lichtjes overtrokken als daarbovenop ook nog 15 euro wordt gevraagd voor het stallen van onze auto in de parkeergarage van het hotel.

Het ontbijt was bij de prijs inbegrepen en was goed. Niets op aan te merken. Verse croissants en diverse soorten broodjes. Gekookte en geroerde eieren. Wij hadden een comfortkamer welke 20 euro duurder was dan een standaardkamer. We denken dat de comfortkamers vrij nieuw zijn want alles zag er nieuw uit. Bed was prima en de kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Een vertrouwd adres waar je je al snel thuis voelt.

Er is eigenlijk niets op aan te merken.

Het ontbijt is royaal, vers en wordt zeer goed gepresenteerd. De kamers (3x) waren netjes en helder. Ligging ideaal naast het centrum.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

verwarming alsook warm water werkten niet op de kamer (...
    • Suite

verwarming alsook warm water werkten niet op de kamer ( suite ) . moesten ons behelpen met klein elektrisch vuurtje die de grote kamer niet kon opwarmen. zeer onaangenaam. voor de prijs van een suite mochten ze wel meer moeite doen om probleem op te lossen of alternatief voor te stellen. Toen ik bij uitchecken nogmaals mijn bezwaar hiertegen uitte werd ik in het bijzijn van andere klanten belachelijk gemaakt. ze hadden toch een vuurtje gebracht waardoor probleem opgelost was.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Perfecte ligging.

Koud water in de douche. 2 aparte bedden, die ook echt apart stonden (zelf tegen elkaar geschoven) Weinig zitplaatsen in ontbijtruimte. Vrij duur in verhouding met wat je krijgt (last minute geboekt).

Perfecte ligging. Parkeren met schijf (4u), op zon- en feestdagen zonder schijf vrij parkeren. Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Proper!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Alles was naar onze zin, hier komen wij zeker terug.Zeker een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was oke , geen opmerkingen, niks negatiefs.

De kamers waren proper, alles was aanwezig. Het ontbijt was prima verzorgd, genoeg keus en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.Mooie ligging en kort bij het centrum.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Heel fijn verblijf in dit hotel gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi hotel, fijne kamers, goede bedden, uitgebreid ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn dat het hotel een afgesloten parkeergarage heeft. Op loopafstand van de bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamers waren heel goed . Ontbijt was uitgebreid en veel keuze's personeel was heel vriendelijk . Wij waren vroeger aangekomen dan voorzien maar konden wel dadelijk in onze kamer

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Was leuk, maar we hadden er meer van verwacht

De invalidenkamer die wij bij hadden geboekt was behoorlijk klein, zodat mijn ouders zich amper konden bewegen met hun rollators. Wij hadden juist zo'n kamer besteld voor de ruimte. Dit vonden wij dus zeer slecht.Omdat wij met een grote groep waren kregen wij een keuzemenu. Prima. Dit moesten wij dagen van te voren doorgeven. Dat kan. Na dit doorgegeven te hebben, kregen wij te horen dat dit niet helemaal de bedoeling was. We hadden allemaal het zelfde voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht moeten nemen. Dit vinden wij zeer ongastvrij.

Kamer zag er goed uit en was zeer schoon. Goede bedden Mooie binnentuin. Locatie was binnen loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Locatie, parkeergarage, mooie confort-kamer met prima bedden...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamerprijs was aan de hoge kant (pas een dag van te voren geboekt en hadden geen keuze meer in kamers).

Locatie, parkeergarage, mooie confort-kamer met prima bedden, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Een ontspannende weekend in het pittoreske Brugge met stralend weer super !

Geen mogelijkheid om parking te reserveren is moeilijk voor iemand met een rolstoel.Op straat niet altijd plaats in de directe omgeving. De airco maakt nogal veel lawaai.

Wij hadden een aangepaste kamer was prima en een zeer verzorgd ontbijt. Aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

leuk verblijf aan betaalbare prijs in kwaliteitshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

minibar mocht wel beter voorzien zijn, er is enkel water

ruim ontbijtbuffet rustige ligging , geen straatlawaai kamer met airco (heel erg gewaardeerd bij temperaturen van meer dan 30 °)

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Compleet en goed, inclusief uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

? Ben benieuwd als het Japanse restaurant qua verbouwing gereed is hoe dit zal zijn.

De complete sfeer was een verademing. Zeker vergeleken met een paar hotelliers in Brugge die dollartekens in hun ogen hebben en feitelijk arrogant gedrag vertonen met hun slikken of stikken beleid. Dus: Golden Tulip Hotel de' Medici is gewoon top en relaxt.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Hotel is op een goede lokatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is op een goede lokatie. Parkeren is gratis voor de deur gedurende 4 uur met een parkeerschijf. Wil je een hele dag, dan kun je op het binnenterrein van het hotel parkeren voor 15 euro, of de parkeerschijf iedere 4 uur veranderen tot 19:00 in de avond. Ontbijt is goed en de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is perfekt. Het is een uitstekend hotel en er is niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niks, wij zijn hier al enkele keren geweest.en het word steeds beter.

Goede ontvangst, voldoende keuze bij het ontbijt. Propere en geriefelijke kamers. Gratis fietsen stalling. leuke avond bar.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima ontbijt, goede kamer,schoon en rustig, goede locatie...

Het was heel erg benauwd in het hotel zelf(geen airco ,wel in kamers) en de lift is ontzettend benauwd en krap..je kunt er met paar koffers en 2 man in...jammer voor n 4 sterren hotel Verder zou t personeel je mogen groeten als je langsloopt....

Prima ontbijt, goede kamer,schoon en rustig, goede locatie op 10 minuten van het centrum,mogelijkheid om de auto in parkeergarage achter hotel te zetten a 15 eu p.d.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Aangenaam hotel voor city trip naar prachtig Brugge .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lange rijen van tafels in ontbijtzaal is ongezellig en de stoelen zijn aan nieuwe stoffering toe .

Aardig personeel , schoon hotel parking en goede ligging .

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Voldoende voor overnachtig in prachtige stad Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel al wat verouderd, is zeker 3 sterren en met grote twijfel voor de 4de. Ontbijt leek op eerste zicht deftig maar fruit mocht er zeker meer aanwezig zijn en minder vettige dingen als bonen en pensen, maar dat is ieder zijn smaak. Vers geperst fruitsap ipv suikerdranken had leuk geweest.

Kamers waren deftig en netjes. Ligging ideaal en niet te druk. Aanwezigheid van ani mug apparaat in de kamer. Elektrische stores langs buitenkant

Hotel en kamers luxe uitgerust. Locatie midden in de gezellige stad en toch goed bereikbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel en kamers luxe uitgerust. Locatie midden in de stad en toch goed bereikbaar. Parkeren op straat vóór hotel.

Fantastisch.

Beetje verouderd interieur.

De ligging, ruime kamers, proper.