Beoordelingen over Hassotel 3-sterren

#5 van de 16 hotels in Hasselt

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Wij komen terug!!!!!
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Weinig privacy in badkamer.

Ontvangst en vriendelijkheid van het personeel in het algemeen. Netheid v/d kamer & badkamer. Ligging van het hotel. Wij komen zonder fout terug!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prachtig hotel, aanrader!
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Genoten!! Wij hadden een queensize room geboekt. De mooie kamer (verlichting,indeling, moderne badkamer, heerlijk douche), de zachte bedden, bar met goed eten, uiterst vriendelijk personeel en verbluffend ontbijt zorgde voor een fantastisch verblijf!!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Leuk verblijf
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Nachtlawaai van zowel buitenaf als aanpalende kamers. Tip: kamers beter isoleren. Misschien nu de moment daar er toch werken aan de gang zijn.

Lekker ontbijt, maar wij houden liever van een volledig ontbijtbuffet ipv dingen die aan tafel gebracht worden. Zo neem je enkel wat je wil eten. Mooie kamer met goed bed. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om s middags / s avonds te kunnen dineren in het restaurant is altijd pluspunt. Lekkere keuken.

Megagrote TV aan het bed + aan bad en via de Smart TV kon ik...
    • Penthouse Suite

Geen inloopdouche op onze kamer.

Megagrote TV aan het bed + aan bad en via de Smart TV kon ik mijn Netflix account koppelen. Er was ook een grote balkon zodat rokers buiten kunnen roken.

vele ja's en paar nee's

Zie hierboven

Wij hadden de laatste keer kamers aan de straatkant en deze waren voor hetzelfde geld veel groter...nu 2 kleine 2 persoons kamers...jammer. Alles was schoon en net, maar vond het oude systeem van ontbijtbuffet beter dan nu...zag alleen vele soorten brood en zoetigheid,en dan werd er een schoteltje met worstsoorten op tafel gezet,maar wij eten absoluut geen varkensvlees...uiteindelijk is alles wel goed gekomen door te vragen, maar makkelijker is om zelf te kunnen pakken wat je lust en wat je eet om verspilling te voorkomen. Parkeren rond hotel is een ramp, parkeergarage vol... Mick van receptie is een zeer vriendelijke man die ons uitstekend geholpen heeft!! Douche perfect, toiletruimte veel te smal en te krap... Bed : heerlijk geslapen op een prima bed. Verlichting: DRAMA!!!Hier moet je voor geleerd hebben om te weten welke knop voor wat is...heb niet alleen de verlichting bij het bed aan kunnen doen...dan gingen er ook andere lichten aan...vreemd systeem. We konden om 15.00 uur niet onze kamer in...deze was nog niet schoon...werd 15.40 uur...niet leuk om te moeten wachten...je mag ook immers niet later uitchecken...drankje aanbieden had leuk geweest....

De locatie en de kamer 👍
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Tariatelli carbonara het was te zoutig voor mij maar voor de rest super en heel goed recht gezet door de man van de bediening top dus 🌞👍

De locatie en de kamer 👍

De kamer en badkamer waren heel mooi!
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Er waren werken, en dat was ons niet verteld vooraf. Ik ben sochtends vroeg wakker geworden door het geboor. Ik begrijp dat werken moeten gebeuren maar had het wel leuk gevonden als daar iets van vermeld was geweest op de website ofzo zodat ik nog een keuze zou hebben. Ook vond ik het ontbijt vond ik niet echt geweldig. Wij kwamen 40min voor eind ontbijt beneden en er lag bijna geen brood meer, of het was al hard, en je moest alles vragen. Ik prefereer een buffet. Maar dat kan natuurlijk ook persoonlijk zijn.

De kamer en badkamer waren heel mooi! Het personeel was heel vriendelijk!

Onwaarschijnlijk verrassend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruime en luchtige kamers, bieden meteen een ontspannend gevoel bij aankomst Rust overheerst, terwijl men in het centrum van Hasselt vertoeft De ondergrondse parking vlakbij, is bovendien super bereikbaar

Het personeel aan het ontbijt en in het restaurant waren...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet zo’n fan van de glazen schuifdeur aan de badkamer.

Het personeel aan het ontbijt en in het restaurant waren super vriendelijk. Het ontbijt was ook heel lekker.

relaxend.
    • Penthouse Suite

Kamer was top al liet de tv het in de badkamer afweten en werkte het koffiemachien niet. De nachtwaker was niet opgeleid om het probleem op te lossen. Ook de douchegel was vergeten in de badkamer.

Uitzicht en opbouw van de kamer was top. Spijtig dat de 3 penthouses in luxe toch erg verschillend waren terwijl de prijs hetzelfde was. Ontbijt was ook top.

Aanrader als u in Hasselt bent!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotel is aan het verbouwen waardoor je moet omlopen om naar de stad te gaan, maar dat is maar 5 minuten.

Vriendelijk personeel, moderne en fijne kamer, heerlijk ontbijt.

zeker de moeite waard om nog enkele keren te doen :)
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afzuiging van de badkamer werkte niet dus alles vol damp,veel lawaai als mensen hun deur van de kamer dichttrokken en je hoorde duidelijk de mensen naast en boven u douchen,s morgens kreeg je een bordje met beleg maar met deze warme temperaturen vond ik dat niet echt hygienisch

Personeel was echt super vriendelijk,direct bij aankomst zeer goed onthaald en wegwijs gemaakt in de stad,moderne kamers met airco en een super bed om in te slapen.

De kamer is mooi.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet kunnen slapen door nachtelijk storend lawaai op de gang en letterlijk wakkergeschud om 6 uur s'morgens door de bouwwerf naast de deur . Een stadhuis zijn ze aan het bouwen. Het bed en de badkamerdeur trilden mee. Van slapen kwam niets meer in huis het ontbijt weinig gezellig, geen gesprek , 1 bord ontbijt werd je voorgeschoteld. Het voelde allemaal zo getimed aan net of alles op de minuut diende te gebeuren.

De kamer is mooi.

Prijs/kwaliteit niet helemaal ok
    • Deluxe Suite

- Electriciteit op de kamers zit ingewikkeld in elkaar - gat in de matrasbeschermer, zou niet mogen voor een suite. - verluchting badkamer werkt niet goed - toilet zit in de doorzichtig glazen badkamer. Niet aangenaam - douche is ook vanindere kwaliteit. Thermostaatknop zat los, regendouche was niet volledig uit te schakelen waardoor je steeds koude druppels op je rug/hoofd krijgt -kamer is behoorlijk lawaaierig, oordopjes worden wel aangeboden op de kamer. - ontbijt was niet super, koud roerei, koud spek Had duidelijk al langer in de keuken gestaan, Boterkoeken waren uitgedroogd, stonden ook al enige tijd op het ontbijtbuffet.

-goed gelegen hotel , direct in de stad. -ondergrondse parking aan de achterkant -matras was zeer goed -groot kingsize bed -

Top locatie, modern hotel en zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden een kamer geboekt met 2 aparte bedden en kregen een kamer met een queen size bed, op zich vonden we het niet zo erg om in 1 bed te slapen maar dan nog.

Mooie hotelkamer, alles zeer modern, zeer hygiënisch, airco, vriendelijk personeel ... het is een aanrader!

Een prachtig kader voor een weekendje-uit!
    • Penthouse Suite

het ontbijt was lekker, maar omdat het buffet nu erg beperkt was en de andere zaken aan tafel moesten gebracht worden, duurde het lang.

De kamer, een penthouse, was heerlijk! Het prachtige terras, de luxueus uitgeruste kamer, badkamer, drankjes op de kamer, kortom een heerlijke ervaring

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Jammer dat er geen afzuigsysteem is voor de stoom na het douchen.Er is weinig privacy op het toilet.

Het diner was super lekker met een hele vlotte en aangename bediening. De ontvangst van Nick was professioneel en top!de locatie is perfect, op wandelafstand van het centrum.

Super gezellig weekend in een charmante winkelstad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lichtschakelaars op de kamer zorgden bij ons voor grappige hilariteit omdat er precies geen systeem in zit. Wij hebben het eerste kwartier op de kamer voor een lichtshow gezorgd 😊. Maar dat woog zeker niet op tegen alle positieve kenmerken van de kamer!

Het warme onthaal door de receptionist, terwijl we buiten het in-checkuur aankwamen en onze bagage reeds wilden achterlaten. Aangezien onze kamer reeds gepoetst was mochten we vroeger inchecken ! Ontbijt super lekker en ook daar vriendelijk personeel. Zalige bedden en comfortabele en nette badkamer

mijn vast plekje in Hasselt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was nogal verwarrend omdat er een buffet was met allerlei broodsoorten, koffiekoeken, zoet beleg, yoghurt en dergelijke terwijl andere zaken ontbraken zoals charcutterie, eieren, ... Dit werd blijkbaar later aan tafel bediend maar zou leuk zijn als de ober dit even vermeld bij binnenkomst.

heel vriendelijk onthaal locatie parking dichtbij ruime, lichte kamer restaurant aan het hotel: heel lekker en super vriendelijke bediening

Goed om te overnachten. Vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt ergens anders benutten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt,denk veel verspilling door het niet zelf kunnen kiezen van beleg en/of fruit (sap). Fruitsap de ene dag waterachtig, de andere dag veel pulp en lauw. Kaas met verdroogde boorden en het aftekenen van de salami die erop lag. Koffie was lekker. De aangeboden producten op de kaart van het ontbijt waren wel heel lekker en op het moment zelf gemaakt (eieren,spek,toast en zalm).

De inrichting van de kamer

Mooi hotel op een uitstekende locatie.
    • Penthouse Suite

S’ochtends was de service aan het ontbijt wat aan de trage kant. Dit omdat er slechts 1 iemand aan het opdienen / afruimen was. Doch zeer vriendelijk en behulpzaam.

De penthouse with a view kamer was zeer aangenaam. Mooie badkamer, aangenaam terras en comfortabel bed.

kort verblijf in Hasselt
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Mooie kamers, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, goede locatie, comfortabele bedden, lekker restaurant, waar je aangenaam kunt eten in de veranda ... Niets te klagen, alles was top!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

origineel ingerichte kamer, goede matras, vriendelijk...
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

geur van de keuken zit in ventilatiesysteem dus de hele avond in bakgeur gezeten op de vierde verdieping werken vlak naast het hotel beginnen om 6.30 met buldozers en kranen, voor mij op zich niet zo erg omdat ik vroeg op moest, maar als toerist minder ...

origineel ingerichte kamer, goede matras, vriendelijk personeel

zoals vele voorgaande keren alweer prima
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

lopend buffet tijdens ontbijt is even vervallen ivm verbouwing het meeste word aan tafel geserveerd ook goed het is maar tijdelijk

alles was weer prima alleen de verbouwing geeft wat problemen maar dat is tijdelijk

Tevreden
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Een iets wat verwarrend ontbijtsysteem. Deels zelf nemen deels vragen wat een domper geeft naar het overzicht. Wat het ontbijt zelf betreft was alles wel zeer lekker klaargemaakt en hebben we niets op aan te merken.

Mooie kamers, vriendelijk personeel en een perfecte ligging.

Hassotel
    • Deluxe Suite

Heel de nacht geluid van frigo (dus geen oog dichtgedaan) + babybedje was gezegd 10 euro en is 15 eur aangerekend

Mooie kamer + vriendelijk personeel

Super!!! Dit hotel is een echte aanrader! Wij komen zeker terug!
    • Penthouse Suite

Koffieapparaat op kamer was defect maar het personeel van het hotel heeft dit perfect opgelost!

Alles was Top!! Personeel ultravriendelijk, de kamer was prachtig! Het ontbijt was subliem lekker! Dit hotel is een echte aanrader!

Perfect
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Dat we met een grote groep waren en altijd samen konden zitten zonder gevraagd onze tafel benaamd met welkom gezelschap collyns en heel vriendelijke bediening van obers en personeel top . Eten was zeer lekker en correct van prijs . Wij komen volgend jaar terug

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Weekendtrip
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was super heerlijk met een zeer vriendelijke bediening. Super ontvangst bij aankomst en heel mooie kamer.personeel is heel klantvriendelijk. Danku voor alles

De locatie was TOP, lekker eten en vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne op de kamer, stof en haren op de bedkader tussen de 2 afzonderlijke bedden. De compleet doorzichtige badkamerwand zowel douche als toilet, en dit op een kamer met 2 afzonderlijke bedden. Dus we gingen niet als koppel. Beetje gênant. Voor de rest wel een mooie kamer.

De locatie was TOP, lekker eten en vriendelijk personeel

Fijn verblijf voor 1 of 2 nachten!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel in de ontbijtzaal en het ontbijt zelf viel ons tegen! We waren met 4 personen en 2 bestellingen waren niet in orde! Dat was jammer!

De locatie van het hotel was uitstekend!! Onze kamer, inclusief badkamer was geweldig! Mooi, compleet en schoon! Zeer vriendelijke receptie!!!

• Deluxe Suite

Het eitje ( roerei) was te slap voor de rest super

S,avonds het eten en de bediening was super ook aan het onthaal zijn we super ontvangen het was gewoon een super week-end

De kamer was net als vorige keer een topper.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

De kamer was net als vorige keer een topper. Het ontbijt was vorige keer in buffetvorm en dit is gewijzigd naar een bordje beleg per koppel. De keuzemogelijkheden bleken weggevallen. In onze beleving kan hier nog verbetering in komen. Niettemin, alles lekker en vers. (y)

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Beetje tegengevallen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* De kamer was klein maar verder helemaal ok. De bedden prima, het hoofdkussen veel te dik en te hard. Heb hiervoor gebeld naar de receptie maar er werd niet opgenomen. In de badkamer was het echt wringen, alles zat erin, zelfs een make-upspiegel maar was echt te klein. Wanneer je op het toilet zat duwde je tegen de WC-borstel en wanneer je voor de enkele lavabo staat moet je het vuilbakje eerst in de douche zetten. * 's Nachts was het echt veel te warm op de kamer en daar was geen afkoelen aan, de thermostaat kon ik niet lager krijgen. * Het ontbijt: ik miste het buffet, slechts 1 kleine thermos koffie voor 4 personen en de thee werd pas gebracht wanneer we reeds gegeten hadden. Ik vermoed wegens te weinig personeel (ik heb maar één personeelslid gezien in de ontbijtzaal. Algemene indruk: voor dezelfde prijs kan je naar Radisson waar de kamers- en de badkamer groter zijn en het ontbijt geweldig. Helaas, we hebben verkeerd geboekt. * Geen parking aan het hotel, wel in de parking onder Radisson maar die geven dan nog eens een gunsttarief wat we in Hassotel niet hebben gekregen.

* Het onthaal was dik in orde, vriendelijke receptionist. * De middag snack in het restaurant was lekker en verzorgd. * De locatie kan niet beter.

De kamers waren netjes en vrij ruim.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt viel tegen: we moesten beide ochtenden erg lang wachten tot we koffie kregen, moesten meermaals om boter vragen, en kregen de tweede dag ons bordje met charcuterie pas toen we reeds gedaan hadden met eten. We hadden de indruk dat de hotelgasten moesten onderdoen voor de passanten die in de uitbouw kwamen koffie drinken. Jammer!

De kamers waren netjes en vrij ruim. De inrichting was aangenaam

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Hotel is een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst aan de receptie mocht iets jovialer en vriendelijker.

Nette, moderne en stille kamer met zeer goed bed. De kamer is niet heel ruim maar alles was aanwezig, zelf een espressomachine. Lekker en vers ontbijt in een mooi kader. Zeer goede locatie vlak aan het centrum. Restaurant zag er ook heel gezellig uit met aantrekkelijke kaart.

Had meer verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is veel te klein. WC voor lavabo. Deze kamer is nieuw, maar afwerking valt sterk tegen. Deze kamer is goed voor iemand alleen, maar niet voor 2 personen.

De ligging om te shoppen in Hasselt is ideaal.

Goed hotel
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Het was behoorlijk warm in de kamer. Ramen ondanks de vrieskou opengezet maar dat hielp niet. Tevens lawaai van het schoonmaken midden in de nacht van de serre en buitenterras. Muziek stond hard aan terwijl er werd schoongemaakt. De receptie die nacht gebeld en die zorgde ervoor dat de airco aan- en dat de muziek uitging.

Mooie kamer, goed ontbijt . Goed restaurant, zeer vriendelijk personeel

Het ontbijt was ongelofelijk lekker!
    • Deluxe Suite

Wij wilden graag in het restaurant dineren, maar 's ochtends vroeg was alles al bezet. Een soort marge vrijhouden voor de hotelgasten zou toch aangenaam zijn.

Het ontbijt was ongelofelijk lekker!

Hasselt op zich had voor ons weinig te bieden. Het hotel heeft dit toch opgekrikt! Mooi!!!
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

De lichten uit en aanleggen waren wat een zoektocht! Uitleg hiervan zou handig zijn.

Personeel was zéér vriendelijk. Bij het avondservice hadden we het genoegen om bediend te worden door Jens. Héél vriendelijke jongeman die veel werk zag en niet verlegen was om een grapje te maken! Leuk dat er nog steeds zo’n mensen in een hotel werken.

We hebben er van genoten !
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt ,dat was basic ...

De kamers waren geweldig . Alleen was het er te warm om te slapen ,had nochtans de raam voor we het diner gingen nuttigen open gezet , daar we aan de straatkant lagen moesten we het raam wel sluiten ...verder alles prima op de kamer . Ontbijt was basic ..

Nice hotel! Good staff! Clean & spacious rooms.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een klein lampje in de badkamer. De deur is van glas en als er iemand ligt te slapen dan maak je die wakker met het badkamerlicht.

De kamers zijn ruim en netjes! Ontbijt was heel goed.

Altijd de moeite om terug te gaan.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

OOK tijdens verbouwingswerken was alles in orde. De klanten kregen kamers aan de zijde waar niet gewerkt werd. Lawaai is er altijd wel in een levendige stad, dus stoorde de werken niet echt. Er werd ook uitleg gegeven over wat er te gebeuren staat. Toch prima zo.

Wachten op einde bouwwerken
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Nachtelijk storend lawaai op de gang en op zondag om 7u letterlijk wakkergeschud worden door de bouwwerf naast de deur is gruwelijk. Het bed en de badkamerdeur trilden mee. Van slapen kwam niets meer in huis.

Mooie moderne kamers, vriendelijk personeel, perfect ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Over het algemeen was alles tip top in orde. Zeer vriendelijk personeel. Voortreffelijk eten.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Als je doucht, dan wordt ook een deel van de vloer van de badkamer nat. Niet echt een ideaal systeem omdat de douche open is. Het was ook erg warm op de kamer De appel was wat oud.

Lekker ontbijt en vooral heel lekker diner. Supervriendelijke obers.

Moderne kamers, zeer vriendelijk personeel, lekker...
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Geen parkeergelegenheid (en dus extra betalen voor de auto) Vreemde regeling vd lichten (badkamerlicht ging ook niet uit)

Moderne kamers, zeer vriendelijk personeel, lekker restaurant beneden, centrale ligging dicht bij het centrum

Een zeer goed verblijf gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht vanop de kamer : zicht op het stadhuis dat nog in aanbouw is (bouwwerf). Gelukkig door het bouwverlof geen last van geluidshinder gehad.

Het ontbijt was zeer lekker, mooie kamers, vriendelijk personeel en het eten a la carte in het restaurant heeft zeer goed gesmaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Een fantastisch verblijf in een mooi ingericht en schoon hotel.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Zou het niet weten. Het ontbijt was fantastisch en ook het restaurant zag er goed uit.

Heel mooie kamers. Alleen zou het wel handig zijn als er een gebruiksaanwijzing aanwezig is om het bedienen van het licht, de afzuiging van de douche en de airco uit te leggen. Al die designsnufjes is voor wat ouderen zoals wij wat moeilijk te begrijpen

aangenaam betaalbaar en verzorgd hotel op wandelafstand van centrum
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

wij hebben ontbeten in de veranda wegens plaatsgebrek in het restaurant: veel koude via het gordijn die de uitgang afsluit, toch veel straatlawaai ondanks gesloten ramen

moderne, frisse kamers, zeer goede matras en hoofdkussens, verzorgdheid, regendouche! Vriendelijkheid personeel, goed ontbijt, prijs - kwaliteit is dik ok

zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het...
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant. familiale sfeer, mooi ingericht het geheel heeft je een aangenaam warm gevoel dit hotel en restaurant is een aanrader!!!!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Suite

De suite kamers liggen aan de lift. Echt geluidsdicht zijn de kamers niet dus je hoort de mensen babbelen die staan te wachten of uitstappen. Dit is dan ook het enige minpuntje dat we kunnen bedenken.

Ruime nette kamer (suite). Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel balie, kamermeisje als in het restaurant. Ook het onbijtbuffet was zoals we verwacht hadden. Ruime keuze en ook hier werd alles netjes aangevuld. Extra koffie werd met de glimlach aan tafel gebracht.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Tof eenvoudig & goed ontbijt;
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Parkeren in Hasselt is niet altijd eenvoudig. Een beetje geluk helpt altijd.

Tof eenvoudig & goed ontbijt; Mooie gerenoveerde kamers; De ene kamer al wat groter dan de andere. Alle hoekjes & kantjes van het gebouw zijn gebruikt. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Modern, aangenaam hotel, direct bij het centrum.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Televisie, met groot scherm, functioneerde niet naar behoren de eerste dag; probleem leek gekend. Er kan lunch genoten worden in het restaurant van 12:00 tot 15:00 u doch om 13:30 u bleek deze niet meer beschikbaar. Het is beetje uitzoeken hoe alles werkt op de kamer.

Moderne comfortabele kamer en badkamer. Minibar en koffie/thee mogelijkheden op de kamer. Zeer goed bed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een absolute aanrader!
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

De lichtschakelaars in de kamer waren moeilijk te bedienen. Klein rekje voor zeepjes in douche zou handig zijn.

Zeer stijlvol hotel. Lekker ontbijt. Heerlijk avondmaal. Zeer vriendelijk personeel.

Goed !
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Verlichting niet handig in gebruik. Om 's nachts naar het toilet te gaan dus je sowieso op de verkeerde knop waardoor heel de kamer verlicht is 🙄

Super mooie kamers. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Aan te raden hotel voor verblijf in Hasselt.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Badkamer was zeer netjes maar niet best ontworpen: douchewater spat in de badkamer, krappe positie WC, geen afzuiging (dus alles aangedampt na douche 's morgens)...Maar uiteindelijk is dit niet echt belangrijk voor een verblijf van 1 nacht.

Vlotheid van in- en uitchecken, goede ligging, mooie kamer.

Voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een grote bouwput naast het hotel, dus va 07.30 begonnen de werkzaamheden alweer. Daar kan het hotel overigens niets aan doen.

Prima bediening, zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers waarbij aan alles is gedacht.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Deluxe Suite

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn zeer mooi en proper. Ontbijt is goed. Al de 3de keer dat we hier verbleven en zien uit naar onze 4de keer

Voor herhaling vatbaar! Dit was niet mijn eerste verblijf in het Hassotel
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Heerlijk ontbijt, kamers zeer zeer net, zeer goed restaurant met vriendelijke correcte bediening. Elke medewerker van het hotel is trouwens vriendelijk!

Fijn hotel rechtstreeks aan stad, dichtbij alles!
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Ontbijt minder basic maken, warm spiegeleitje, misschien meer seizoensfruit ipv tomaat kaas als ontbijt.

Geweldige ontvangst van de heren! Trachten Het naar je zin te maken, verlichting in kamers kon iets sfeervoller, teveel verschillende warmtekleuren dooreen, maar fijn verblijf! Dicht bij stad en eetgelegenheden, heerlijk gelegen!

Alles was zeer goed en verzorgd, enkel jammer dat het...
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Alles was zeer goed en verzorgd, enkel jammer dat het ontbijt karig was. Het buffet moest dringend bijgevuld worden en dat liet op zich wachten. Spijtig, anders een 10/10!

Prima accommodatie,mooie kamer, lekker ontbijt en super ligging.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

uitzicht vanuit de kamer.

Kamer was dik in orde, het uitzicht kon beter. Het ontbijt was uitstekend. Voordeel bij deze accommodatie is dat je 's avonds kan genieten van een super lekkere maaltijd en een glaasje zonder dat je nog naar buiten moet.

• Luxe Kamer met Queensize Bed

Bij inchecken was kamer niet klaar , we hebben een uur moeten wachten ( tot 16u). Er kwam geen enkele commerciële geste (bijv drankje aanbieden tijdens het wachten). Een half uur moeten wachten op koffie bij het ontbijt (koffie was op). De kuipzeteltjes in de veranda zitten vol kruimels en stof. Geen parkeergelegenheid bij het hotel (betalend openbaar te parkeren).

De kamer was zeer mooi.

Heerlijk relaxen en ontspannen in Hassotel, aan de rand van het centrum van Hasselt.

Helemaal niets.

Alles was knap, de kamer, de badkamer, het hele hotel... kraaknet en fris... Het personeel was heel vriendelijk... De kaart in het restaurant bood vele lekkere dingen aan aan een eerlijke prijs. Ook hier was de bediening top. Het ontbijt was heerlijk en genoeg gevarieerd. Dit is een uitstekende locatie voor een weekendje weg, dicht bij het centrum maar toch rustig genoeg aan de rand van de stad.

Hasselt blijft een geweldige stad: alles op wandelafstand,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen vrij vroeg aan, gezien onze plannen voor de rest van de dag. We werden onthaald met 'u bent nog veel te vroeg'. Niet echt hartelijk te noemen. Ontbijt wordt met de keer dat we er logeren minder: aanbod erg beperkt, slecht aangevuld, geen boter op de tafel, weinig koffie aangeboden,...

Hasselt blijft een geweldige stad: alles op wandelafstand, heerlijk shoppen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Gewoon top
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Het spek bij het 'English breakfast' was naar mijn smaak té hard en koud. De matras was voor mij té zacht, maar dat is zeer subjectief.

De badkamer, de 'king-size' tv en het royale ontbijt. De gratis frisdrank en koffie op de kamer heb ik zeer geapprecieerd.

Alles was verzorgd en ideaal gelegen hotel voor een...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid van de koelkast - maar gezien de vermoeidheid hebben we deze gelukkig niet gehoord tijdens het slapen.

Alles was verzorgd en ideaal gelegen hotel voor een daguitstap.

Iets te duur, maar wel een heel aangenaam verblijf gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben per kamer 205 Euro betaald voor 1 nacht en dat vind ik nogal aan de dure kant.

De vriendelijkheid van het personeel en de moderne en klare badkamer (alhoewel deze een beetje aan de kleine kant is), bij veel hotels laat het licht in de badkamer te wensen over, hier was 't tip top in orde. Ook het erg ruime ontbijt was heel aangenaam.

Prima hotel met lekker ontbijt, op korte wandelafstand van het centrum
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Er is geen parking van het hotel. Publiek parkeren ondergronds is minder dan 100 meter,maar voor 24u ben je daar ook 16 euro kwijt.

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Te voet ben je op enkele minuten in het centrum

Een verblijf waar je alleen maar met heel veel plezier kunt aan terugdenken!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk hebben we geen enkele opmerking over het verblijf. We verbleven er op een prima locatie, alle personeel verdient een pluim voor de meer dan vriendelijke bediening, kamer picobello! Dus meer dan tevreden klant!

mooie propere kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lawaai van het terras van hotel tot 1u45 uur s'nachts van s'morgens 06u00 lawaai van betonstorten naast hotel kortom: niet veel geslapen en niet meer voor herhaling vatbaar

mooie propere kamer

Hotel is gelegen in het centrum, grote plus.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Prijs kwaliteit hadden we meer verwacht. We boekten een Deluxe Kamer, maar de moeite niet voor die meerprijs. Er was geen bad aanwezig, hygiëne kon veel beter (haren in douche, stof op vergeten plekken, ...). Ook de rust hebben we spijtig genoeg niet gevonden, om 00u30 's nachts werd er geruime tijd op de deur geklopt (beschonken zatte persoon aan verkeerde deur). Personeel was vriendelijk, maar kon beter (geen goeiemorgen bij ontbijt, geen 'hoe was uw verblijf?' bij het uitchecken.)

Hotel is gelegen in het centrum, grote plus. Heerlijk bed om te slapen! Vlakbij hotel is er een parking voorzien (16euro/dag). Ontbijt was goed, basic maar zonder meerwaarde.

Moderne trendy kamer met lekker uitgebreid ontbijt.
    • Luxe Kamer met Queensize Bed

Bij het ontbijt werd ons niet gevraagd wat we wilden drinken. De ober bracht gewoon koffie en was dan weer weg - zonder meer . Waarschijnlijk had ik wel thee of iets anders kunnen vragen maar die gelegenheid werd me niet geboden.

Uitgebreide keuze bij het ontbijt : blij dat er granola met fruit en Griekse yoghurt was en niet enkel brood, spek en eieren. Zeer mooie trendy kamer, licht en modern. Goeie douche, al staat de kleine badkamer wel blank na het douchen. Zeer vriendelijk onthaal. Bediening in restaurant is wat stroever.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Charmant en proper goed gelegen hotel
    • Deluxe Suite

We waren wat later voor het ontbijt (9h30) en stelden vast dat het fruit en de zalm verbruikt waren, dit werd niet aangevuld.(ontbijt mogelijk tot 10h30) Een handleiding voor de domotica lijkt me handig, ik had wat zoekwerk nodig om alle lichten te doven.

we hadden een suite geboekt en beviel ons uitermate, modern ingericht met oog voor detail. Alle comfort was aanwezig. Bij de boeking had ik de reden van ons verblijf vermeld (huwelijksverjaardag) en een fles champagne besteld die we gekoeld aantroffen op onze kamer, ook was het bed versiert en vonden we nog een kleine attentie vanwege het hotel, om maar te zeggen dat er goed gezorgd wordt voor de gasten en de wensen. Het restaurant verdient ook een pluim! Lekker gegeten!

Mooie kamer, goed bed.
    • Deluxe Suite

Het hotel heeft geen prive parking. Er is wel een openbare parking vlakbij.

Mooie kamer, goed bed. Verzorgd ontbijt. Ideale ligging om Hasselt te voet te ontdekken.