Beoordelingen over C-Hotels Helios 3-sterren

Zeedijk 92, 8370 Blankenberge, België

#6 van de 30 hotels in Blankenberge

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ons verblijf in het Helios hotel was een succes.

Niets. Er was in het geheel nergens iets op aan te merken.

Het ontbijt was prima. De kamer was zeer goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De service was uitstekend.

Goed hotel met een prachtig zicht op zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer heeft een douche in ligbad en onze bejaarde ouders konden daar niet meer instappen Miste een make-up spiegel Kleerkast ging met heeeeel veeeeeell moeite open of dicht

De ligging Tijdstippen ontbijt!Tot 11uur is de moeite Alles was proper

Vriendelijkheid en ontbijt en natuurlijk de ligging van het...
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De grootte van de kamer! Aan een kant kon je alleen zijdelings langs het bed! Is volgens mijn geen comfort kamer! Heb nog gevraagd bij de receptie, kreeg als antwoord dat ze allemaal bijna even groot waren! We zagen kamerdeuren open staan en die kamers waren wel groter! Is volgens ons een standaard (kleine) kamer. Tevens viel ons op dat er maar 1 ned.zender op de TV te vinden was.

Vriendelijkheid en ontbijt en natuurlijk de ligging van het hotel!

Vlak aan zee, met optie zeezicht, haalt bij ons onmiddellijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden tijdens het ontbijt het 'Niet storen' kaartje aan de deur gehangen en bij terugkomt lag er een pakket aan de deur met handdoeken, WC rol en andere. Maar men is niet meer terug gekomen om alsnog de kamer te doen (bedden op te maken en dergelijke...). Jammer....

Vlak aan zee, met optie zeezicht, haalt bij ons onmiddellijk het vakantiegevoel naar boven. Lekker en uitgebreid ontbijt. Beschikbaarheid van ondergrondse parkeergarage (al mag de wagen niet al te groot zijn....). Al bij al een aanrader.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Was wel goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Onze kamer werd niet gepoetst. Geen beddenppmaak en geen zuivere handdoeken. Hadden zelfs gen handdoeken toen we op kamer kwamen

Ontbijt was heel goed. Keuze genoeg. Kamer was net

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ontbijt was super heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

- Matrassen beetje te zacht en watergolf-achtig gevoel. Hoofdkussens te hard/dik en niet indrukbaar -> slapeloze nacht en nekpijn tot gevolg. - Wellness concept: we zochten hopeloos naar een jacuzzi, helaas...niet aanwezig. - Kamervenster verdiende wel dringend een kuisbeurt, vooral deze met 'zeezicht' (cfr. supra)

Ontbijt was super heerlijk. Behulpzaam en vriendelijk ontvangst, met een "smile". Prima accommodatie. Actie - Hello Sunshine ! C-Hotels Helios: prima en vrolijk initiatief, super verwelkomings-effect! (selfie gemaakt) Ruime en praktische kamer met zicht op zee gewoon fantastisch (op voorwaarde dat de ramen gepoetst worden, wat de doorkijk nog aangenamer maakt).

Een aangenaam verblijf !

De matras van ons bed viel tegen, ik stond op met rugpijn als gevolg van de verzakking.

De kamer inclusief badkamer was heel mooi verzorgd . Het ontbijt was super ! Alles was meer dan voldoende voorzien !!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het ontbijt was super.

Het tikkend geluid op de kamer. En slapen naast een lift is ook beetje geluidsoverlast.

Het ontbijt was super. Veel variatie. Ook voor kinderen! De ruime kamer. Een heel goede service van het personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Voor de rest was het verblijf goed en gaan we volgend jaar zeker en vast terug komen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Poetsdienst, 1 dag zelfs niet op de kamer geweest. Stofzuigen is tijdens verblijf van 1 week op onze kamer niet gebeurd???

Ontbijt altijd heel goed en uitgebreid.

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

De kamer was erg warm. Terwijl het nauwelijks 20graden was buiten. Erg dure parking (15€ per dag).

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. De locatie van het hotel ideaal.

Top hotel, top vakantie

Jammer dat de kindjes al volledige prijs moeten betalen voor het ontbijt, want ze hebben bijna niets gegeten (maar dit is jammer genoeg overal zo) . Over het hotel kan ik niets verkeerd zeggen.

We zijn 5 nachten hier gebleven . Zeer ruime propere kamers. Het ontbijt was super lekker, met zeer veel verschillende soorten qua brood, beleg, ... Na de eerste nacht hebben we direct nog een nachtje bij geboekt. Het personeel is zeer vriendelijk, vanaf de receptie tot het schoonmaakteam. Wij komen zeker nog terug.

Ik kom niet meer terug.

De kamer stonk naar sigaretten. Toen we thuis kwamen stonk de auto ook naar sigaretten door onze bagage. Toen we het hotel verlieten. Zagen we het onderhoudspersoneel roken op een kamer. Bah.

ontbijt: ruime keuze aan verse producten locatie: perfect, op de dijk iedere dag verse handdoeken

De locatie en het ontbijt 👍🏻
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De prijs in combinatie met het ‘hokje’ van 10 m2 wat ze een ‘superior’ kamer noemen .... Ongezond ook bij een temperatuur boven de 30 Gr. zónder airco op de kamer...

De locatie en het ontbijt 👍🏻

De ligging en het ontbijt

Slaapbank is aan vernieuwing toe denk ik, zakte door en was heel ongemakkelijk slapen. Al een geluk dat het maar voor 1 nacht was. Er is maar 1 lift met als gevolg dat het aanschuiven was.

De ligging en het ontbijt

We hebben 4 dagen verbleven in dit hotel in een superior...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eigenlijk viel niets tegen.

We hebben 4 dagen verbleven in dit hotel in een superior kamer met zeezicht. Ons verblijf daar is supergoed meegevallen. De kamer voldeed helemaal aan onze verwachtinging. Modern, mooi ingericht, supermooie badkamer met regendouche, kluisje, koelkastje en bij aankomst fles water op de kamer. De kamer was heel netjes gepoetst. De mensen aan de receptie waren heel vriendelijk vooral het meisje met het brilletje verdient een extra pluim. Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel vers. Ontbijten met zicht op de zee was geweldig. Dit kon wanneer je er vroeg bij was want alle plaatsen in dit gedeelte waren vlug bezet. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje voor ons was het ontbreken van een bar in het hotel zelf maar al bij al vind je voldoende gelegenheden in de directe omgeving om iets te gaan drinken.

Fijn hotel met fijn erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Met de warmte van de afgelopen weken zou airco op de kamers zou fijn zijn geweest. Door de levendige omgeving is er veel geluid.

Vriendelijk personeel. Fijne locatie om vanuit te reizen naar andere badplaatsen en bijvoorbeeld Brugge. De aanwezigheid van een spa heb ik als erg prettig ervaren.

Prima ontbijt- verzorgde kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Er was geen airco aanwezig en het was er erg warm op de kamer en ontbijtruimte) Veel lawaai s'nachts en s'morgens vroeg (vrachtwagens lossen en laden ,vuilniswagens enz) voor kamer aan de achterzijde.

Prima ontbijt- verzorgde kamers

C hotel Blankenbergen

Geen goede wellnes enkel sauna,in relaxatie ruimte enkel lege frigo heel basic basic. Kamer mochten properder,vooral niet passend beddegoed was heel storend. Hotel word mooier voorgesteld dan de werkelijkheid.

Lekker ontbijt. Goede ligging. Blue Beach strandstoelen verhuur een aanrader,vriendelijk netjes top sfeer.

Op en top een goeie verblijf.

We hadden graag een kamer gewild met uitzicht naar de zee, maar die waren Ja met genoeg geboekt.

Goeie ontbijt service. De kamers waren ook perfect, en netjes.

Ontbijt was top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco aanwezig in het hotel; wat bij deze weersomstandigheden echt een must is zowel voor op de kamer als in de ontbijtruimte. Kamer geboekt via u aan 460 euro en ter plaatse 530 euro moeten betalen met als uitleg dat we rechtstreeks via hun moeten boeken en niet via booking.com. De 70 euro teveel moest ik ook maar recupereren via booking.com!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

Ontbijt was top. Uitzicht was ook top.

Rustig hotel, een goed bed, goede ligging en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Spijtig dat er met dit extreem warm weer geen airco of ventilator in de kamer was. Het personeel aan de balie had wel een ventilator maar in de kamers was het wel warm zonder enige luchtverplaatsing

wij hebben enkel gebruik gemaakt van de kamer en het ontbijt en het was datgene wat we verwachte. Het was immers de 4de keer dat we in dit hotel logeerde, denk dan wel dat we tevreden waren.

De ligging, direct aan zee.

Parkeervoorzieningen. Zeer beperkt in hotel, blijkbaar vooraf reserveren. Dit was mij niet verteld, terwijl ik vooraf telefonisch contact heb gehad. Erg druk qua parkeren in de omgeving. Hierover was ik graag vooraf geïnformeerd. Valse start wat mij betreft. Verder geen airco op de kamer. Met een dikke 30 graden erg heet op de kamer

De ligging, direct aan zee. Levendige badplaats, veel te doen. Vriendelijk personeel en een ruime familiekamer.

Goed hotel maar niet als het warm is
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De hitte op de kamer die we hadden. Deze was met stadszicht, de kamers met zeezicht waren ok qua warmte. Je kon er gewoon niet van slapen, mensen gingen s nacht buiten zitten omdat het op de kamer niet te doen was. Er waren geen ventilatoren voor handen en er zijn zelfs mensen vroeger naar huis gegaan door de ondraaglijke warmte op de kamers met stadszicht. Dit is herhaaldelijk gemeld door verschillende gasten maar de manager gaf niet thuis en zodoende kon het vriendelijke personeel niks doen. Ook de ontbijtruimte was niet te doen, de zweet droop van je lichaam zo warm was het er. Ook het personeel pufte onder deze hitte. Schandalig in wat voor omstandigheden de persoon die alles moest opruimen van de tafels moest werken. We hadden er medelijden mee.

De ligging op de dijk en de vriendelijkheid van het personeel die er ondanks de klachten het beste probeerde ervan te maken. De manager van het hotel gaf nl niet thuis en zodoende waren zij machteloos.

voor herhaling vatbaar !
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Een verdeling van het terras ts kamers 26 en 27 is gewenst.

Mooie , verzorgde kamers . Een uitgebreid ontbijt .Vriendelijk en gedienstig personeel aan de receptie.

De kamer was top en het ontbijt was uitstekend!
    • Superior Familiekamer

Ik had gevraagd om op een hoger verdiep te verblijven maar we zaten op het gelijksvloers maar dat wil zeker niet zeggen dat de kamer ons tegen viel . Integendeel 😀

De kamer was top en het ontbijt was uitstekend!

Heel leuk verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hadden via booking.com gereserveerd. We hadden 1 tweepersoonsbed gevraagd. Toch jammer dat het 2 eenpersoonsbedden waren, vooral omdat ze uit elkaar schuiven (door het tapijt en wieltjes)

Heel uitgebreid en lekker ontbijt! De ligging is super! Op de dijk, net uit de drukte! Heel rustig. Kamer let uitzicht op de zee is super!

Fijn verblijf!
    • Superior Familiekamer

Inchecken, kamer was niet op tijd klaar, met 2 kinderen viel dat tegen.

Ontbijt was zeer goed, zeer goede locatie, airco hebben we gemist,het was te warm om te slapen.

Wij komen terug !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco bij zomerse temperaturen. Weinig beschikbare parkeermogelijkheden van het hotel.

Het ontbijt was lekker. Niets op aan te merken. Mooie kamer met zicht op zee ! Vriendelijk personeel

Heerlijk genoten van mijn verblijf in dit prachtig hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heerlijk, verzorgd ontbijt met zicht op zee! Het hotel is opnieuw ingericht sinds mijn vorig verblijf: de warme kleuren en goede smaak brachten me meteen in vakantiestemming . Het personeel is enorm vriendelijk. De kamer was ruim , met alles erop en eraan.

Top locatie met een geweldig ontbijt!

Kuisploeg stond iets vroeger dan het uitcheckuur aan onze deur. Maar ze hebben alsnog netjes gewacht tot we zijn vertrokken.

Top locatie met een geweldig ontbijt!

Aangenaam verblijf met een fantastisch ontbijt en een goede ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

We hadden een 2 persoonsbed gevraagd en we kregen 2 eenpersoonbedden tegen elkaar. Dit vond ik niet zo leuk.

Het ontbijt was heerlijk! Ook een grote douche waar je met 2 kon instaan 👌

Uitzicht op zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er werd niet gepoetst en ook geen nieuw beddegoed. Bij aankomst geen parkeerplek waardoor we 20,- aan parkeerkosten per dag kwijt waren.

Uitzicht op zee

zeer goed een echte aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het ontbijt was uitstekend en wat het het ontbijt een extra toets geeft is de zeer gemotiveerde en gedienstige man die de tafels afruimt altijd en meteen klaar om te helpen. Top

Het opmaken van bedden .

Het opmaken van bedden .Bij het aankomen, stond er een waterfles met twee glazen dewelke niet vevangen werden en zodoende bleven staan tijdens het volledige verblijf.Ons gedacht was elke dag een frisse fles water te mogen ontvangen en propere glazen.

Super hotel met een heerlijk ontbijtbuffet.

Jammer dat de parking volzet was.

Het ontbijt was super. De ligging van het hotel was uitstekend, vlakbij de jachthaven en zicht op zee. Een aanrader. De leuke zonnebrilletjes was een mooie attentie.

Behalve de kamer was alles top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was niet zo netjes, tapijt was vuil. Niet gestofzuigd. In de badkamer lag nog haar op de grond van de vorige.

Alles was prima, het ontbijt, het personeel, de ligging.

Wij komen zeker terug.

Er was veel geluid op de straat. Met vensters open. Maar daar kan het hotel niets aan doen.

Kamer was mooi en goed onderhouden. Ontbijt was heel goed.

viel voor de volle 100% mee.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het bed was naar mijn voorkeur een beetje hard

zeer mooie en propere kamer, badkamer met inloopdouche vonden we super (zijn ook al 80-ers. Mooi uitzicht over zee.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Misschien een ruimte appart voor koffers te zetten bij vertrek. Zodat de gasten nog een dag kunnen genieten. Verder niks op aan te merken

Mooie,propere kamers,zeer goed ontbijt

TOP!!!

niets !!!!!!

het was een overheerlijk ontbijt buffet ! voor iedereen keuze in overvloed ! heerlijk vers ! ! zeer vriendelijk onthaald en zéér behulpzaam i zéker een aanrader ! zéér goed gelegen ! zéér proper ! voor herhaling vatbaar!

De eerste maar de laatste maal!

De kamer was steeds na aankomst van een hele dag wandelen of,... Niet opgemaakt of gepoetst. Iemand had gewoon enkele (te weinig) handdoeken op de wastafel gelegd! Heb bijna 300€ betaalt voor twee nachten, wel dan mag het wel inorde zijn!? Niet? Op de receptie was één van de dames zelfs niet opgeschept dat hiervoor op aangesproken werd! Uitgenomen de man bij het in en uitchecken, was er niemand hotel waardig! Wij hebben al in veel hotels verbleven, maar dit is veruit het slechtste! Belangrijk: Garage is een ramp, zowel voor het in uit rijden heb je maar enkele centimeters over! Parkplaats is zo kort en smal dat je er haast niet meer in of uit kan!

Wat goed is, is goed! En dat was het ontbijt. Gevarieerd en redelijk wat keuze in mogelijkheden. Enkel de koffie vond ik persoonlijk niet lekker, maar dat is geen opstakel.

Al bij al genoten van ons verblijf,
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

De kamer is de 2 en de 3de dag van ons verblijf niet proper gemaakt , ook geen propere handdoeken .. 2 x gevraagd aan het personeel die daar de verantwoording voor hadden maar verstonden het blijkbaar niet ???

Het ontbijt was zeer uitgebreid , moesten zelf wel een paar keer vragen om dingen bij te vullen die op waren . Mooie kamer , maar wel aan opfrissing toe ! Receptie personeel heel vriendelijk en bekwaam.

Fijn ontbijt, goede matras.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

1. De verduistering van de kamer onvoldoende. Om 5.30 uur eerste keer wakker geworden door buitenlicht.. 2. 2de keer wakker geworden om 7 uur door stromend water voor bad van buur.

Fijn ontbijt, goede matras. Frisse kleuren kamer. Vriendelijke bediening.

Heerlijk ontspannen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkuip was niet echt geschikt om in te douchen.

Een geweldig uitzicht op zee en de 10e verdieping. Goede centrale ligging om Blankenberge te verkennen.

Het waren twee, ondanks het mindere weer, mooie dagen.

Informatie over parkeren kwam niet overeen met informatie vooraf. Wel parkeergarage aanwezig maar, hier parkeren werd afgeraden vanwege (te) krappe plek. Omdat één van de twee verblijfdagen een feestdag betrof, moest er betaald worden voor het parkeren (aan de Zeedijk). p.s. Het personeel heeft ons goed geholpen de, voor ons onduidelijke, informatie op de parkeermeter goed te interpreteren.

Personeel; vriendelijk, aardig en hulpvaardig. Interieur en kamer; smaakvol ingericht en schoon. Ontbijt-buffet; zeer compleet.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

we hebben enorm genoten van ons verblijf.

sigarettegeur in ons kamer,stoorde ons enorm aangezien dat we niet rokers zijn,maar hebben het gezegd aan de balie en de dag daarna was het opgelost.

voor ons was het top,al de dingen die we wenste was aanwezig

Goed, spijtig van het weer

Vroeger hadden wij er ook gelogeerd en daar was een restaurant aan, nu niet meer. Hebben vernomen dat dit door een ander keten is overgenomen .

De service, toen wij in de kamer waren merkten wij dat er gerookt was in deze kamer, zonder aarzelen kregen wij een andere kamer.

Het uitzicht was echt magnifique, we konden vanuit het bed de zee zien!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In de badkamer lagen nog wat haren en vuilbakje niet geleegd 2 aparte bedden en ben er tussen gevallen Toch wel veel betaald, maximum en kamer viel klein uit Het water van douche liep niet goed weg, waardoor badkamer onderliep Kleine kamers voor het maximum van de prijs te betalten Ontbijt alles voorraadig, maar fruitsalade is niet vers maar uit zo'n pakje en dat proef je...is een typisch standaard ontbijt

Het uitzicht op zee was echt super, kon niet beter Inloopdouche Ontbijt rijkelijk gevuld Interieur is zeer leuk ingericht met Marokkaanse lampen, trendy, nieuw en beneden is zeer proper Personeel is super vriendelijk Wij hadden de sauna voor ons alleen en dat was genieten Het terras op het dak was echt een leuk extraatje, mooi uitzicht zowel op de zee als stad Blankenberge.

genieten, genieten en vooral genieten!!!!!!!!

De kamer aan de achterkant van het gebouw viel heel erg tegen. Gelukkig kregen we dadelijk een andere kamer.

we hadden eerst een kamer zonder zeezicht maar de vriendelijke mevrouw aan de balie wou ons direct een andere kamer geven waar we heel blij mee waren. We komen zeker nog terug!

aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Iets voor middernacht kwamen er nog toeristen binnen met een huilend kind en luidruchtig famillie slaan met de deuren en roepen naar elkander. Maar hier mag je eigenlijk het hotel niet op oordelen daar kunnen zij niets aan doen. Voor ons was het leuk en een heel warm ontvangt, ik melde me aan en de onthaal bediende herkende me direct omdat ik eerder telefonisch contact had genomen.

Kamer en badkamer waren netjes, apparte WC, HEERLIJK ontbijt echt voor elk wat wils.

voor herhaling vatbaar

alles was ok

heerlijk ontbijt, mooie kamer, prachtig zicht op zee, parkeerplaats voor de deur vriendelijk personeel, aangenaam onthaal aan de receptie dicht bij het centrum en bezienswaardigheden

Kamer met uitzicht op zee en alles erop en eraan is een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Supervriendelijk onthaal, mooie kamer en badkamer alles super inorde en heel proprer. Het ontbijt was heel lekker, veel keuze en knusse ontbijtruimte

goede ligging en prima service

WAREN AL BIJ U IN AUGUSTUS 2017, OMDAT DIT ONS BEVALLEN WAS KWAMEN WIJ TERUG, het ontbijt is overheerlijk, en overdag kan je zowel iets fris of warm nemen in de ontbijthoek, mooie gerenoveerde kamer (20) wij komen zeker terug

Ondanks enkele minpuntjes, toch een tof verblijf met de collega's.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was 1 kamer waar een onaangename visgeur hing. Er moest heel wat geregeld worden om een nieuwe kamer te kunnen geven. Het werd wel in orde gebracht. De infrarood sauna werkte niet. Helaas was er te weinig personeel aanwezig. Een compensatie voor dit ongemak zouden we wel leuk gevonden hebben.

De mooie ligging , de vriendelijkheid en het lekkere rijkelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Bij aankomst op de kamer stond er een babybedje klaar,...

De tv op de kamer voor de kids stond wat hoog en was klein.

Bij aankomst op de kamer stond er een babybedje klaar, nochtans dit niet aangevraagd. Super! Het ontbijt was heerlijk, gewoon fantastisch! Veel keuze alsook voor de kids. Zeer kindvriendelijk. Ruime kamer met grote inloopdouche en een apart toilet was een pluspunt. Vriendelijk personeel.

zeer mooie en aangenaam hotel met zeer vriendelijke mensen

juist een koffie machine op de kamer zou nog beter zijn, ben koffie drinker daarmee. zou een pluspuntje kunnen zijn maar anders geen minpunten.

ontbijt was super alles was er wat er moest zijn, met zicht op de zee.

t was super en voor herhaling vatbaar!

k zou niets kunnen zeggen dat ons tegengevallen is!

het was echt de max... ons kamer was op gelijkvloers ... supermooi, moderne nieuwe meubels... mooie badkamer , regendouche, moderne lavabo! Het ontbijt was top ... veel keuze... vers brood, fruit enz

Vriendelijke ontvangst.

De douchesproeier in de comfortkamer was alles behalve confortabel

Vriendelijke ontvangst. Goede ligging. Lekker ontbijt. Ën flesje water en gratis zonnebril op de kamer waren een leuke extra

vriendelijk personeel, uitzicht op zee en ontspannen in de sauna.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geluidsisolatie. Kamer boven mij zeer rumoerig. Smeten zelfs volle fles limonade naar beneden die met luide plof op plat dak gelijkvloers vloog. Gelukkig oorstoppen mee.

Vriendelijk personeel. Kamer uitzicht zee. Goede sauna.

Voor herhaling vatbaar, geweldig genoten met de kleindochter.

>We zijn heel vriendelijk ontvangen en onze kamer was picobello in orde. Heerlijk bed en badkamer was heel netjes! En 's morgens een fantastisch ontbijt! Een echte aanrader!niets

Aangenaam hotel. Verhouding prijs-kwaliteit is ok. Wij zouden hier zeker terugkeren.

In de familiekamer zakte de matras van het zetelbed heel sterk door. Er sliep wel een kind op, maar zelf die merkte het op. Dat zou wel eens mogen vervangen worden.

Zeer vriendelijke bediening door de heer aan het onthaal. Zeer behulpzaam. Hielp ons persoonlijk om te parkeren in de smalle parking. Uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer mooi toegankelijk uitzicht op de 10de verdieping.

Een fantastische, relaxe familie-tweedaagse in alle luxe!
    • Superior Familiekamer

Op voorhand meer duidelijkheid over het feit dat de kamer geen zeezicht heeft.

Een zeer uitgebreid en overheerlijk ontbijt! Érg vriendelijk personeel, al hebben ze méér dan hun handen vol! Aangenaam dat het slaapvertrek van de kinderen kan afgesloten worden van het slaapvertrek van de ouders. Ook het nachtlampje dat werkt met een bewegingssensor is een pluspunt! Ruime, lichte kamer met alle nodige (en meer) comfort. De sauna en infraroodkamer is netjes en zeker ook een meerwaarde!

Heel mooi maar...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Door veel te WEINIG personeel is hygiene op de kamers niet goed genoeg volgens de prijs!! Ook hierdoor verliep het ontbijt HEEL STROEF. Kwamen niet echt met een ontspannen vakantiegevoel van tafel. Het weinige personeel dat er was deed nochtans hun uiterste best om de klanten tevreden te stelle.

Ruime keuze ontbijt. Lekkere koffiekoeken ,alles is vers!

Spijtig van de punten die ik heb geschreven .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

1 ste dag koud in de kamer - leidingwater was bruin (heel lang moeten laten lopen voordat het water een beetje normaal was) 2 de dag koud water om te douchen (probleem boiler - receptie) andere boiler was opgestart terug bruin water daarna in orde ,maar wij hadden reeds gedoucht met koud water. 3 de dag geen probleem meer met het water (warm water en zuiver water) ontbijt veel te druk- geen bestek-geen geen tassen- allemaal vuil tafels(niet afgeruimd(zelf moeten afruimen om toch wat plaats te hebben. Er was maar 1 persoon voorzien om alles te doen-receptie -aan vullen van ontbijt buffet - afruimen- afwassen- enz. Het buffet was wel in orde wat betreft inhoud.

Buffet was in orde wat betreft inhoud.

hotel management kan beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

organisatie aan het ontbijt, bruin water uit de badkraan, sauna stuk, voordeur stuk,zwak internet, te weinig poetspersoneel, slechte verlichting naast bed (te zwak om te lezen)

de ligging - kamer met zeezicht.

GOEDE LOCATIE, VERKEERDE HOTEL....
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

BIJ BOOKING STOND DAT HONDEN TOEGELATEN WAREN (HADDEN DIT BIJ DE VOORKEUREN AANGEVINKT!!) , BLEEK TER PLAATSE NIET WAAR. MOEST TER PLAATSE OPVANG VINDEN VOOR MIJN HOND. ELECTRICITEIT DEFECT. DEUR KAMER DEFECT. SAUNA BUITEN GEBRUIK. VERWARMING DEFECT.

LOCATIE EN ONTBIJT

Uitzicht op zee was super!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wel duur 120€ voor 2 pers incl ontbijt. De kamer mag wel een opfrisbeurt ondergaan; vergeelde stoelen, vergeelde kast, chauffage die niet werkte (werd wel opgelost met elektrisch vuurtje) Toch aan de dure kant als je de kamer bekijkt. Parking zou ook mogen inbegrepen zijn als je 120€ betaalt voor 1 nacht.

Uitzicht op zee was super! Super ontbijt! Mooi en proper hotel. Heel vriendelijk personeel.

Uitgebreid ontbijt, mooie kamer met zeezicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De douchekop die vast in de muur zit, werkte matig. Heb dan maar de handdouche gebruikt.

Uitgebreid ontbijt, mooie kamer met zeezicht. Wat vooral opviel was de klantvriendelijke houding van alle medewerkers die ik heb ontmoet. Kom met plezier terug.

Ontbijt en service

Er waren bij de boeking 2 eenpersoonsbedden per kamer besteld. Die waren niet aanwezig. Het hotel wist nergens van. Booking. Com heeft dit slecht gecommuniceerd.

Ontbijt en service

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het uitzicht vanop het 1ste verdiep aan de zeedijk is prima ware het niet dat het uitstekende dak van het gelijkvloers vol lag met plastieken flessen en sigaretten-peuken. De prijs is natuurlijk altijd aan de hoge kant ;) maar dit wordt geaccepteerd aan de zeedijk.

Kamers zonder meer prima. Goede bedden en prima nachtrust. Vlotte check-in, vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg bij aankomst. Gelegen kort bij de jachthaven en het centrum aan de zeedijk. Het ontbijt was zeer goed met verse broodjes van de bakker!!! , (niet de half-afgebakken diepvriesdeegbollen die je dikwijls op andere plaatsen krijgt). Dit hotel is een aanrader.

Een fantastisch verblijf en komen zekerst nog terug om ervan te genieten .
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De lift da is echt tegengevallen . 1 lift voor 9 verdiepingen is echt te weinig maar blijkbaar geen mogelijkheid voor nog een bij te zetten. Gezonde mensen konden de trap nemen maar wij hadden medische problemen aan de knie dus verplicht lift te nemen .

Het ontbijt was zeer heerlijk en ruime keuze . Een min puntje maar daar konden ze niet aandoen en hebben da zeer goed opgevangen en super er waren twee zieken en stonden dus alleen voor een zeer drukke service .Maar de vriendelijkheid was echt een 10 waard ondanks de drukke momenten .

• Junior Suite met Uitzicht op Zee

Het slechte weer

Het ontbijt werdt speciaal voor onze groep al om 7u geserveerd omdat we vroeg verder moesten, hier was alles prima in orde een echte aanrader

Verzorgde kamers en lekker ontbijt.

Niet tevreden over het reeds ingehouden faktuurbedrag van onze kredietkaart terwijl er duidelijk op mail staat dat je er met bankcontact kan betalen! Het was een bedrag voor meerdere kamers voor verschillende gezinnen.

Verzorgde kamers en lekker ontbijt. Prima ligging

Prima voor een lang weekend
    • Superior Familiekamer

Kamers aan achterzijde veel geluid van straat. Bevoorrading hotel al zeer vroeg in de ochtend (6:00) met geluidsoverlast.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk servicegericht personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Fijn, een beetje duurder hotel met vriendelijke medewerkers en een heerlijk (lang) ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

- duurdere prijsklasse - 1 lift voor 10 verdiepingen - douche in bad geeft wel een natte badkamer

+ vriendelijke bediening + zeer goed ontbijt (ruime tijdspanne tss. 8 en 11u) + zeer mooi zeezicht (tegen extra betaling) + zeer propere kamer (douche in bad geeft wel een natte badkamer) + gratis parking de zeedijk op weekdagen in dit laag seizoen